Trina put out a new diss track dedicated to her ex-boyfriend, rapper Lil' Wayne. These women are out of control. Weezy plays them and discards them like used toilet paper. What does lil' man have that a real man doesn't?

  • tdl74767

    don't blame Weezy, a man can only do what you allow them do to you.

  • Krysi – yes the same one

    LMBAO.......I'm so amused right now.

  • tdl74767

    correction: you allow them to do to you

  • WeezysBaby

    Once she picks her feelings up off the floor she will be A OK

  • Krysi – yes the same one

    NOt "Weesy's Trin (Treen) Bean" ...NEXT!

  • h0tsauce

    For him to be soooo UGLY with tats all on his face...what is it about him that...he must be very intellectual.

  • Sharonda

    You only can make so much by keep dissing your ex, move on.This is like when Christina Milian put out that diss to Nick Cannon.It's pathetic and a cry for I NEED A HIT NOW!

  • WeezysBaby

    ha ha ha ha yes ma'am Weezy's Treen Bean... personally I dont care for Trina we are from the same areas and she has always been a fool for a man even when she use to talk to Hollywood (Trick brother) before he got killed so this is nothing new she will bend over backwards for a dude...

  • mizzdallas

    Re: tdl74767

    So true!!

  • Terry .W

    she sure is riding that relationship for as long as she can!...I still hope her album is a sucess.

  • Bubbles

    " if he ain't gonna love youuuu the way he shoooould, then let it goooo"

  • pinkvirgo

    She needs to get over it and call it a loss.It happens to the best of us and plus thats why I never date young men.Men are already immature why would you date one thats obviously not ready to settle down. I love Lil Wayne but he is not a man yet and he doesn't seems like the settle down type. He's a serial dater or effer either way that what she get for trying to wife up a child who was already wifed up lol.Shes gonna end up looking desperate if she keeps releasing these weak ass diss tracks.First she was in love with him on Prostitute Flange then shes Single Again now this smdh.And another thing she should've checked Weezy a minute ago when he made that Promise freestyle like he was gonna sop Ciara up w/a biscuit.Ok I'm done

  • aqtpie

    Boooooo Trina!! There is no way in hell I'd let any man know I still had feelings for him, especially if he were the one who did me wrong. This makes her looks desperate, without a life, and stuck in the past. I wouldn't even give him the satisfaction of knowing he crosses my mind, less known keep making songs about him!!! Move on Trina!!

  • http://notenoughrealmen.blogspot.com 2thick4u

    LMAO...he broke this girl heart...DAMN!!!

  • Krysi – yes the same one

    THats what I'm saying aqtpie, she has no dignity.

  • atownquarter07

    OMG I am so tired of Trina! She needs to stop contradicting herself I mean it is SO obvious that she's not over him - and they broke up FOREVER AND A DAY ago! How's she gon say all that but happily allowed Wayne to jump on the remix to "Single Again" where she has a new verse and shouts him out... !!!! She just needs to stop frontin cuz its CLEAR that if he wanted her back, she wouldnt deny him.

  • pinkvirgo

    atownquarter07 Says

    How’s she gon say all that but happily allowed Wayne to jump on the remix to “Single Again” where she has a new verse and shouts him out… !!!!

    Lol didn't know that she needs to to get off the bulls*** lmao

  • bloggergirlz

    this is hilarious...i know lil wayne is somewhere cracking up...trina was soooo sprung (this came from a very reliable source) on lil wayne it's not even funny...everyone heart has been broken, but why you gotta display your emotions in public?!

    people would be more interested if this broad could actually rap and/or people actually cared about her wack a$$ relationship w/ a dope rapper, oops i mean "dope" fiend (ha ha ha)...

  • E-dub

    "What does lil’ man have that a real man doesn’t?"

    C'mon Sandra. You just learned this! A hard leg. ;)

  • pinkvirgo

    bloggergirlz Says:

    people would be more interested if this broad could actually rap

    Hello She has descended into wackness over the years.She should have let Weezy ghostwrite the diss song about hisself.lol

  • Terry .W

    pinkvirgo Says:

    She should have let Weezy ghostwrite the diss song about hisself.lol
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^that has to be the funniest shit I have heard today - lmao

  • MzDetermined

    Pleeeaz...

  • atownquarter07

    pinkvirgo Says:

    Lol didn’t know that she needs to to get off the bulls*** lmao

    _____________________________________________

    Yeah! Trina is so desperate its ridiculous! Here's the link to the song:
    http://www.zshare.net/audio/86450827c86a01/

  • AreUForReal

    Y'all are a trip!!! How can you sit there and tell this girl she should get over it? We all know a woman is not going to let go of any situation until she is good and ready. And, we all also know that we heal differently. Maybe for her doing this song was therapy.

    The point is who are you to judge how this woman heals?

    BTW.......the song is hot, and I can relate. Y'all need to stop faking like you have never been there before.

  • pinkvirgo

    I said it happens to the best of us by foR Jebus sake stop whining about it. However I don't think the song is hot and she hasn't had a hot song in a minute.IMO AreUForReal, we normally agree on issues but you're on your own with this one. It's pathetic and if you had'nt read the post it was ok on song one but @ song 4 its ridiculous.lmaoIf she needed this song as therapy she should've kept it to herself instead of releasing it to the net trying to gauge how the world was feeling about her.

  • shhhh

    Trina need to shut her old washed up a** up. Stop trying to revive her career trying to diss Wayne. She should be trying to fix her damn wig oppose to creating diss music. Wayne got 6 chicks all swirling they a** around trying to hold him down. And it's not going to work. If I were them, I'd be sitting around praying that out of 6 no one comes up with HIV, then all of them go be f*cked up. This is just how that sh*t happens. But Trina should no better. She's too old to be doing this.

  • toosexy

    @ARE U FOREAL I AGREE PEOPLE LOVE TO COME ON THE INTERNET AND ACT LIKE THEY HAVE NOT DONE NOT ONE THING THAT WASN'T SMART OR SHIT LIKE THAT. AND HOW WE KNOW WHAT SHE LET HIM DO YOU WERE NOT THEIR DURING THEIR RELATIONSHIP AND IT SOUNDS LIKE SHE TOOK HIM BACK AFTER HE CHASED AND THEN DONE HER WRONG AGAIN AND TO BE HONEST YOU DON'T KNOW WHAT YOU WOULD RAP ABOUT IF YOU WERE IN THAT POSITION CUZ YOUR NOT A RAPPER SO YOU CAN'T SAY THAT, ANYWAY I LIKE TRINA HER LAST ALBUM WAS THE BOMB NOT THE SHIT YOU HEAR ON THE RADIO , RADIO SONGS ARE NOT THE BEST ON THE ALBUMS I HAVE LEARNED SO STOP DISSING THIS DAMN GIRL I AM SURE SOME OF YOU HAVE BEEN PLAYED AND HURT AND MIGHT NOT HAVE GOTTEN OVER THAT SHIT ASAP LET THE DAMN GIRL DO WHAT SHE FEEL !

  • toosexy

    @PINK VIRGO SHE IS TALKING TO WEEZY AND NOT US JUST LIKE WHEN RAPPERS BEEF SO ITS NOT UNUSUAL I MEAN DAMN JUST CUZ PEOPLE DO PATHETIC SHIT IN THE DARK DON'T MAKE IT NO BETTER, BELIEVE ME WEEZY WILL RESPOND AND WHAT WILL YOU SAY THEN WILL HE BE PATHETIC ? @ ARE U FOREAL AIN'T THEY JUDGING LIKE A MUG, I MEAN WE HAVE ALL BEEN THEIR AND SHIT IF I WAS RAPPING I WOULD BE DISSING HIS ASS TO JUST LIKE WHEN YOU TALK TO YOUR FRIENDS AND SHIT STOP FRONTING THATS WHY SOMETIMES FEMALES MAKE ME SICK ALL WAYS TRYING TO TALK SHIT ABOUT THE NEXT WHILE HIDING THEY OWN SHIT ,PERFECT ASSES BY THE WAY I LOVE THE SONG AND JUST CUZ YOU DON'T LIST EN TO HER DON'T MEAN HER CAREER IS DEAD DUH, ITS PLENTY OF PEOPLE CHECKING FOR THE NEW ALBUM INCLUDING ME AND I HAD THE LAST!

  • pinkvirgo

    AM SURE SOME OF YOU HAVE BEEN PLAYED AND HURT AND MIGHT NOT HAVE GOTTEN OVER THAT **** ASAP LET THE DAMN GIRL DO WHAT SHE FEEL !

    March 27th, 2008 at 5:41 pm

    Yeah but we didn't get on Youtube and post a video about like to hear it, here it go lol.I heard her album I was disappointed.I'm not here to sugarcoat anything.*In Granny's voice* See thats whats wrong with ppl we see them rudnning around lie fools and nobody says anything.If Trina was my friend I'd tell her that what she is doing is LAME.Again I say song # 4 I'm over it.

  • http://www.findentertainmentnow.com miesha@FindEntertainmentNow.com

    i agree. who are we to say she should not display her emotion this way? yes it LOOKS pathetic to some but it's her choice and maybe her own personal therapy. music is art and it's best when it's real. justin timberlake displayed his pain in, "cry me a river" about britney spears and the whole world cried with him while his album went platinum baby so hell...let 'ol girl alone. it may not be how WE handle things but WE are not her. they must've been through alot and sometimes we can be so dumb and take time to move forward.

  • alana

    I used to be such a big Trina fan in my college days...but why does this song sound like she made it in the basement?

  • toosexy

    @pink virgo your not a star either so who would care if your on youtube or not, and we all have diff. means of taking care of things, and if she is so wack then stop checking for her and her wackness you knew it was a diss by reading the headliner. so like i said she is handling it the best way she can at least its not suicide or drugs damn if she wanna sing about good and to say she running around like a fool but i'm damn sure you been a fool before but your not a star no are you and you don't rap or sing thats what singers and rappers do they talk about life situations and right now this is what's on her mind but thats your opinion bye gotta go now!

  • aqtpie

    Everyone does heal differently. The same way some women keep their dignity in tact or at least find some dignity when shyt like this happen. I spoke for me when I said there is no way in hell I'd let someone that broke my heart, have the satisfaction of knowing I hadn't gotten over him. I'm not saying there wasn't sleepless nights, crying, reminincing, bashing his a$$ to my friends etc... but I'll be damn if I ever let him know that. *Everyone is different so maybe they'd deal with the situation differently.*

    It's bad enough this man dogged her *according to her 25 songs* but then he went on with his life as if they didn't even exist, while she's clearly heart broken and making songs about it. I believe the best way to get back at someone who dogged you is to move on, show them they have no power over your life *keeping you stuck in the past*. She can stay exactly were she's at and keep writing these songs for the next five years but the fact remains, he has moved on. It makes her look dumb as hell talking about all the pain he caused her, all the things he did to her and yet she's still waisting energy & studio time on his a$$, while he's photo'd moving on.

    Trina looks too good and seems like a very nice person *aside from her rap persona* This should be a blessing for her, he has made room for a real man to come in her life, one who will love and respect just her; not some adult age boy who can't keep his penis in his pants and has showed no respect for any relationship I have heard of him being in. *According to him and his ex's.* Then again it's her life not mine. (sp)

  • Bsoul

    Her lyrics are garbage. Who keeps buying her music keeping her in the spotlight?

  • http://www.myspace.com/birdshu Bird

    Why is Trina still being allowed to do music? I don't care if someone wrote her the dopest rhyme ever she couldn't deliver it. Who told this girl she was a rapper? She is a bad lace front model and nothing more.

  • hellava10

    Isn't she supposed to be Da Baddest B1tch and STILL Da Baddest. Pass that girl a tissue. Obviously she's just like the rest of us and her next title should be "I cry, too" and "Bad B1tches want to be held at night, too" "Damn it, I used to love a troll". Scratch that- she shouldn't do more after this mess.

    Self esteem is esteem of YOURSELF. TRIFLIN boys can't make a grown woman happy.

  • http://www.myspace.com/bettathaniwasb4 2bme

    It's obvious that Wayne is literally a fool for love..each one has a piece of his heart, but not enough to keep him..live and let live..these women knew what they were getting into

  • claire

    trina trying get paid and the best way to do it is to put out a diss song...music is like politics you in it to win it and trina want album sales...point blank!

  • Sharonda

    Yeah we have ways of coping, but why waste your time on a guy who moved on like maybe a year now???I mean I get the industry people, date a major rapper,actor or whatever, you break up and capitalize on what happen during your relationship.She's wack period.Point blank.Sorry Trina.Find a new hustle.Lil Kim switch the style up for real!I remember female rappers being strong and talked about how don't let no man stop you from what you do-Queen Latifah,Monie Luv,Salt N Pepa,YoYo.Can't say what happened...

  • Sharonda

    Oh and MC Lyte...

  • kat

    i wonder why she's dissing him when he's on the remix to that wack ass single again?!?

  • kat

    i posted a comment b4 i listened to the song. trina is wack as hell....just thought i'd throw that in there! i wonder if the whole cd is going to be a bunch of lonely isht. i know who won't be buying! not that i've ever invested in any of her music anyway...

  • MIZZ.I_REP_ATL

    All I can do is LOL....LET IT B A LESSON. IT WILL BE NO TIME B 4 WE C ANOTHA PIC OF THEM ALL HUGGED UP AGAIN.

  • Krysi – yes the same one

    ok yall LOL! check the math....

    out of 43 comments made on this post so far, only 4 posters have defended Trina's HEALING PROCESS. *side note* {that good be a good name for the album} In my opinion her album sales will reflect the same numbers!! To the Trina fans: no one is telling this woman to get over her pain, yes we've all had sometime of experience with hurt and we understand, but we past understanding a year ago. This man has all kind of woman on his roster, groupies, ex-wife,ex-girlfriends, etc... She would have been more successful making less records about how hurt she was, if she would make more anthems for woman who have dignity, and want to be strong about being hurt by men like Wayne. Woman are supposed to be backbones, not open wounds. There are so many woman that will embrace her for holding her head high....and moving on with her life. I guarantee you if after the break up Trina would have released "Single Again" *minus the wack lyrics* and had moved on with her life be it with a new man, or just a new outlook on N*GGAHS period nobody would have clowned her for letting it be known. Now it just looks desperate and its NOT ATTRACTIVE or appealing. Who wants to buy an album from somebody like that...come on now on Single again Remix ...she rapping about Weezy came back cause she got that bubblegum head and she his Treen Bean and sh*t, now he's in photos with Nivea??!!! Why continue to let a man get in your head like that and make an a** out of you. If I was Trina I would've let Wayne rap dat bullsh*t and I would have rode out on his a** RIGHT THEN, was her moment to let it be known SHE AIN NO DAMN FOOL, but to no avail...

  • pinkvirgo

    toosexy Says:
    @pink virgo your not a star either so who would care if your on youtube or not, and we all have diff. means of taking care of things, and if she is so wack then stop checking for her and her wackness you knew it was a diss by reading the headliner

    Somebody apparently didn't get their flinstone vitamins. Do you work for Trina?Every WOMAN knows that doing well is the best revenge. If u read my freaking post I said we've all been there but damn it I have dignity and I cry shake that ish off and move on.Whiners don't get things done boo boo.I didn't say her career was over b/c I don't listen to her crap b/c I personally don't care. I want all my ppl to be successful her cd could sell 20x platinum and I'd congratulate her but I won't buy it!You are missing the point it's ok to make a song about it if thats your process HOWEVER more than one is a bit obsessive and sad and for someone whose whole persona was about playing men all that u hurt me stuff is against the grain.And FYI Honey I am most defintely a star!

  • Krysi – yes the same one

    damn that paragraph is all jacked up, sorry yall....I was on some other sh*t.

  • http://www.myspace.com/millyly milly

    In my best Saphyri voice " you mad huh?"

  • http://www.findentertainmentnow.com miesha@FindEntertainmentNow.com

    lol@ milly with the Saphyri voice!

  • pinkvirgo

    milly Says:
    In my best Saphyri voice ” you mad huh?”

    No but I could use some lip chap.lol

  • precious1

    okay...stone me for this question but what happened between those two. I heard they were dating but I never thought it was so serious. Where did Trina come in the picture? I thought Wayne had gotten married to someone and was briefly dating Nivea or something? I never saw pictures of them together until this one on the site. I think Trina is a prety girl but I never thought he and Weezy was deep like that!

  • Krysi – yes the same one

    let Trina tell it chile..they were deeper than the lowest depths of the ocean.

    Let Wayne tell it he is just as in love with her now as he was back then. Then he poses for the camera with another chick.

  • free

    the song is garbage. i got through the first 1:25 until she said "bruh".

    lmao at these "strong women". sometimes, when your *ss is just WHIPPED and missing that hard leg, you gotta let it play out how it's gonna play out. ain't no right or wrong when it's gone. it's been 9 years and counting for my brother's old girlfriend. AND she has since married some other dude. but memories keep messing with her mind.