Video: Trannies Inspire Beyonce to Work Harder, Reach Higher

Last week I spoke with a writer for a national magazine (I won’t say his name to spare him the embarrassment). He reached out to me in yet another attempt to defend Beyonce (yes, he’s a Stan).

In my post titled Beyonce, Still Up To Her Same Old Sham Antics, I wrote: “When you have no talent and there isn’t an original bone in your body, the result is to copy from the success of others.

I was referring to Beyonce jacking her dance moves from the infamous Fosse dancers video. Beyonce later admitted that much in an appearance on BET’s 106 & Park.

So this writer reached out to inform me that Beyonce’s video was choreographed by a famous big hair tranny out of NY or DC. Which proves that even a man can dance better than Beyonce.

In fact, a loyal reader told me that one of the dancers in Beyonce’s “Single Ladies” video is that same tranny choreographer.

For that reason — and that reason only — I watched the “Single Ladies” video in its entirety to see if I could spot the tranny. I couldn’t.

If anyone spots the tranny in Bey’s video, please point him out. :)



 


53 Responses to “Video: Trannies Inspire Beyonce to Work Harder, Reach Higher”

  1. 1
    kwallace577 says:

    there he is right there in the middle!

    i kid, i kid.

    no i can’t spot him.

  2. 2
    spongebobfan says:

    its but 3 people in the video, my money is on the dark chick,(man)? to her left

  3. 3
    keely107 says:

    @kwallace:

    LMAO. Told u, u always take my words!!!!

    Is that not the lighter skin “chick” who really does look like a Beyonce’ replica?

  4. 4
    keely107 says:

    Im sorry, this split screen is hilarious! See this is what I needed early this mernin!

  5. 5
    coaretained says:

    ok- I thought you were gone kwallace ( from another post) glad to see ya still around.

  6. 6
    Kymystry says:

    It’s the White box in the Middle of my screen right ?

  7. 7
    kitty4shigady says:

    I think its the darkest person in the video too.

  8. 8
    Peachizz says:

    Sandra, Sandra,
    Deep down inside I know you are a Beyonce “Super Fan”.

  9. 9
    kwallace577 says:

    if one of them IS a dude i say ole boy gotta helleva tuck game. one of my tranny friends was trying to explain the art of the tuck to me once. and his FAVORITE holiday is coming up…i might need to call that fool.

    why do all tranny’s love them some halloween??

  10. 10
    Peachizz says:

    Hilarious, This Dude(Split Screen) got this sh*t on lock LOL

  11. 11
    kwallace577 says:

    this vid is some funny shyt. whiteboy is GETTIN’ IT.

    i have watched it twice. i can hardly breef i am laughing so hard….

  12. 12
    iscream says:

    I was going to say Bey but that would be hella wrong and mean SR Bey hate is rubbing off on me.

    I saw this work out video all of once. I checked Billboard and she isn’t selling like she use to so if a tranny did help her out she better get her money back.

  13. 13
    keely107 says:

    @kwallace:

    My guess is because they are able to wear all of the make-up and drag that their hearts desire without the world ridiculing them.

  14. 14
    BLACKBARBIE404 says:

    KYM – YOU COMING FRIDAY?

  15. 15
    Peachizz says:

    This dude is the taller dark (that’s just my guest) he/she’s taller then the rest of them and it seems at least it as if it’s a little less effort. I could be wrong…

  16. 16
    Kymystry says:

    BARBIE .. I don’t celebrate or recognize halloween ..

  17. 17
    prynsexxx says:

    Beyonce has had a tranny in one of her other videos before. I’ll have to check my email and get back to yall on that. But I do believe that the darker “chick” is the dude. Nice legs and ass. He better work.

    Now the other dude who has it down packed is giving B. Scott a run for his money.

    I wonder if B. Scott can get with him on that. I want to see a dance off!

    Will somebody get B. Scott on the cyber phone?

  18. 18
    BLACKBARBIE404 says:

    SERIOUSLY KYM IM NOT CELEBRATING HALLOWEEN EITHER. IM JUST CELEBRATING!!!!!!!!!!!!!

    IM THE FRIEND WHO’S BIRTHDAY IS EVERYDAY. SO THERE YOU GO…

    FRIDAY IS MY DAY TO ROLE PLAY!!!!

    LOL

  19. 19
    kwallace577 says:

    IM THE FRIEND WHO’S BIRTHDAY IS EVERYDAY
    ________________________________________

    i think everybody has one of those. i guess i should feel blessed b/c i got about 3 of ‘em….one of my home girls pure has us celebrating her birthday the entire month of feb. seems like every weekend in feb. this chick talking about “let’s go xxxx…you know it’s my birthday!!” LMAO.

  20. 20
    ReadTheBlog says:

    I think it’s the darker one. Not because she’s dark, but because she dances better as if she choreographed the whole thing, and her booty kicks butt (most trannies do)it’s amazing they shot that in one take – THAT’S KICK ASS!

  21. 21
    Anna says:

    9kwallace577 Says:

    if one of them IS a dude i say ole boy gotta helleva tuck game. one of my tranny friends was trying to explain the art of the tuck to me once. and his FAVORITE holiday is coming up…i might need to call that fool.

    why do all tranny’s love them some halloween??
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    “Picture it Cicley, 2002:
    This guy that is opening gay came to my job on Halloween dressed up as a woman. I wish he would have left after making his payment. He stayed and chatted and my other customers gave me the side eye. He was one ugly woman. Makeup all wrong. He had on the wrong kind of heels with his dress, uncombed Tina Turner wig. He is a dark male and his smeared red lipstick was not the biz. I have met his white partner previously and I could never figure out which one of them was the ‘bitch’ in the relationship. LOL.

  22. 22
    DivineBrown says:

    Ummmm…the amateur need some Ensure and whole milk with his cereal. That was just sickening

    I always did think the dark dancer was a dude.

    Single ladies is my shiet!

  23. 23
    BLACKBARBIE404 says:

    KWALL – DO WE KNOW EACH OTHER?

    SHYT, THAT SOUNDS LIKE ME!!!! LOL

  24. 24
    prynsexxx says:

    #22 said:

    Ummmm…the amateur need some Ensure and whole milk with his cereal. That was just sickening
    __________________________________________________________

    Funny you said that…..when I was watching THAT video this morning, I kept saying to myself, “I used to be that skinny.?!”

  25. 25
    SlimA says:

    Can someone please tell me where is HunE and Goat? I am going to send out an Amber Alert.

  26. 26
    BLACKBARBIE404 says:

    SLIMA – LOL

    HUNE IS GONE….

    GOAT…HUMMM…IM NOT SURE ABT HIM.

    LONG STORY………

  27. 27
    kwallace577 says:

    @anna we actually had one who used to work here. it was hilarious b/c they made a big huge stink about it telling us in department meetings to help “prepare us” in case we saw him walking around the building.

    his fashion choices were horrendous. broom stick skirts, turtleneck sweaters (not the sexy kind) the whole 9. when he started dressing like a woman he started dressing like an OLD woman. one who shopped at goodwill. we were like wtf? he didn’t work here long after that….all i kept thinking was…you been waiting all these years to come out and THIS is the best you can do???

  28. 28
    Kymystry says:

    goat is gettin some donuts …

    BARBIE .. I just can’t tolerate halloween .. I just can’t ..

  29. 29
    Candi Apple says:

    Sandra The Tranny is the one with the light hair

  30. 30
    Ateya says:

    Beyonce needs to hire this guy…he has the moves on point!

  31. 31
    kitty4shigady says:

    think it’s the darker one. Not because she’s dark, but because she dances better as if she choreographed the whole thing, and her booty kicks butt (most trannies do)it’s amazing they shot that in one take – THAT’S KICK ASS!

    ^^^ damn in one take that is whats up. DO the damn thang.

  32. 32
    kwallace577 says:

    @blackbarbie i don’t know you..but i know your kind. the partying kind. yes sir! gets a married girl like myself in trouble chile.

    i had marital strife b.c i ran away one weekend with my homies. feb. b’day girl had a suite for her 35th and i was GONNA go home…but i forgot….and by the time i remembered i had the mentality of “well hell i am in trouble already…i may as well…stay gone!”

    snuck back to the crib and got MORE party attire and went BACK for the rest of the weekend….all of my homies were scared to call my house for WEEKS.

  33. 33
    BLACKBARBIE404 says:

    LOL @ GETTING SOME DONUTS!!!!

    OK KYM – I UNDERSTAND. THAT MONDAY OF THANKSGIVING WE DRAGGING YOU OUT THE HOUSE!!!!!

  34. 34
    kwallace577 says:

    @kym goat really out on a donut run? say word!

    go goat!

  35. 35
    Sandra Rose says:

    Candi Apple Says:

    Sandra The Tranny is the one with the light hair

    *****************************************

    I thought that too! But Jay Z married him… :)

  36. 36
    BLACKBARBIE404 says:

    LMAO @ KWALL

    IM NOT THE PARTYING TYPE…JUST THE SOCIAL BUTTERFLY!!!

    I’LL HAVE A COOKOUT FOR NO REASON AT ALL. YOU CAN CALL ME BIG MAMA!!!! IT GOES DOWN AT BIG MAMA’S HOUSE ON SUNDAYS!!!

  37. 37
    Kymystry says:

    BARBIE .. I’m open for Thanksgiving .. I told U I wasn’t cookin … goin to Golden Coral …and I’m cool after that … gonna hit a few Black Fri Sales .. and in the words of Doug E. Fresh .. Lahh Dee Dahh Dee … lol

  38. 38
    Kymystry says:

    Wow Auntie … let me stay on your good side …lol …lol

  39. 39
    Peachizz says:

    @ candi Apple,
    Sandra was waiting for someone,anyone to say that the one with the lite hair…

  40. 40
    Candi Apple says:

    Sandra… LMBAO… you are too funny… LOL, LOL LOL

    Damn, I am offically addicted to the site

  41. 41
    Zuley says:

    Its the taller one on Beyonce’s left with the manly built and the Angel Lola Luv suspect behind. I know my drags honey my best friend does all that surgery. ALRIGHT! lol

  42. 42
    dblaq says:

    Who gives a ish. Beyonce looks way better doing the dance than any tranny.

  43. 43
    terika83 says:

    Sandra, actually the choreographer is Jaquel Knight. He’s pretty young and from Atlanta….NOT DC. I believe Frank Gatson Jr. oversaw the whole process though since he’s been with Bey for a minute. Below is JaQue’s myspace. I saw him in a clip on youtube teaching Bey the moves and assumed he was the darkskinned chick once I heard that she was actually a tranny. But if you go to his myspace you will clearly see that while Bey and the dancers are dressed up for the video, he is not. So he is NOT in this video. :)

    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=43401792

  44. 44
    terika83 says:

    My bad…JaQuel…

  45. 45
    iscream says:

    I’m sorry but Sandra that was funny as hell.

  46. 46
    whyohwhy says:

    You got the Beyonce Bug Bad…

  47. 47
    terika83 says:

    Thanks Sandra for letting me post that info. :)

  48. 48
    terika83 says:

    P.S. to see JaQuel showing Bey the moves youtube “the making of single ladies”

  49. 49
    ReadTheBlog says:

    aww man, so we done called this chick out thinking she’s a man, but she’s not? Now that’s FUBAR :-O

  50. 50
    2thick4u says:

    Get IT Bitch!!!!

    Single Ladies is the ****!!!!!

  51. 51
    free says:

    YES INDEED!! that white boy is on fiyah! beyonce…yawn.

  52. 52
    Kymystry says:

    I actually watched the video .. that lil queen was FUEGO !.

    and I have to give Beyonce props … thats a Bad chick .. make me wanna take some lessons so i can dance 1/8th as good as her … lol

  53. 53
    intensemocha says:

    BOTH THOSE BIATCHES IS BAD BEYONCE AND THE MAN THAT’S IMITATING HER

    HECK THAT MAN(?) CAN DANCE BETTER THAN MANY WOMEN I KNOW AND THAT INCLUDES SOME FEMALE ENTERTAINERS AS WELL-AND THAT IS A FAR CRY FROM BEING AN EASY TASK

    AND TRUST AND BELIEVE WHEN YOU HAVE DRAG QUEENS OR GAY MEN IMITATING YOU IT’S BECAUSE THEY THINK THAT YOU ARE THE EPITOME OF A FEMININE FIERCE WOMAN-SO I’M SORRY SANDRA YOUR ARGUMENTS ACTUALLY JUST PROVED QUITE THE OPPOSITE THAT BEYONCE IS MOST DEFINITELY A BAD BIATCH AND EVEN IF SOMEONE ELSE DID IT SHE ALWAYS DOES IT BETTER….AND HELL MAKES IT LOOKS ORIGINAL, AS IF SHE WAS THE FIRST TO DO IT-AFTER SEEING HER PERFORM THE SAME DANCE AS THE OLD VIDEO IT PALES IN COMPARISON….LOL

Comments are closed for this post