Former Destiny's Child member LeToya Luckett teamed with Ludacris to shoot the video for her hit single "Regret". Don't the make a cute couple?!

Capitol Records artist Letoya Luckett recently shot the video to her hit song "Regret" featuring Ludacris - the song is currently Top 5 on the R&B chart! The video was directed by Parris (The Dream, Ludacris, Swizz Beats, etc.) and features Letoya looking gorgeous while she tells her ex man that "you must regret the day that you left me." Hip hop superstar Ludacris lends a hand on the song and the video - playing Letoya's new man - in fact, fans may recognize the ex as the same hot model who played her boyfriend in the "She Ain't Got" video.

"Lady Love" is IN STORES NOW!!

Source: Kisha Maldonado-Madrid | EMI Music


  • http://twitter.com/sherita78 mizzdallas

    I got her cd Lady Love! and I must say she has some nice cuts on that cd, anyway Im NOT fond of this current single but nevertheless, I like her and capitol is not promoting her cd well..... If charles was here he would say "who cares about this flopta"..? lmao I miss u charles

  • Dhoward1913

    I love this song. Letoya is doing it! She is eating well too, she was a skinny lil thing when she was younger. Go girl!

  • PAHairston

    She looks like a classy lady but looks can be deceiving, especially in the entertainment industry.

  • KaraZ

    I understand why baby daddy Matthew had to get rid of this girl, she's pretty and isn't as prone to thunder thighs.

  • ELove

    FROM The MIND of Letoya:
    WHAT do a BISH need to do to get A F-ing post on SR ...
    IS MY NAME to Damn Long or something??? I GUESS so since I'm known by my first-n-last name -- WTF Gives !!!

    @Chuck-n-Duck (Charles response...)
    Chile-Please!!! Sandra ALREADY post enough Flop-Artists :rofl:

  • Cinnamon Kisses

    :newbie: I :heart: LeToya......she is so pretty!

  • http://twitter.com/sherita78 mizzdallas

    @elove

    @Chuck-n-Duck (Charles response…)
    Chile-Please!!! Sandra ALREADY post enough Flop-Artists

    :rofl:

  • Krysi J

    Latoya is always cute, and her dress & shoe game are usually on point too!

  • pinky2083

    She looks great! Love the lipstick.

    I didn't even know she had an album out.

  • shannon04

    Letoya has always been pretty to me. She has shown that there is life after the DC drama. when people probably thought that neither of the two girls would ever make a comeback she proved otherwise. Her songs are okay :-)

  • aqtpie

    She looks pretty!!!

  • Daisy

    I see Wendy Williams and LeToya both have rocked the purple/plum lip color like Rihanna :coffee:

  • BayArea

    That was funny ELove.

    This video is long overdue. The Bay has been playing that cut for the longest. I like.

  • intensemocha

    I LIKE LETOYA-SHE'S DONE A GREAT JOB ESTABLISHING HERSELF AS A "SOLO" ARTIST

    PRETTY GIRL AND A NICE VOICE

  • ReadTheBlog

    No, they do not make a cute couple. They're both good looking individuals, they just don't complement one another.

  • Divinebrown

    Man.....when I first bought that CD I couldnt stop listening to it.

    That song she has with Estelle is the bizness!!!

    I miss Charles, too!! lol

  • Divinebrown

    RTB....I thought she looked good with Will Demps in that one video of hers.

    She like them Houston Thug type dudes....

  • lnp03

    Letoya was always my favorite member of Destiny's Child. She has a good album! I hope her label really pushes her.

  • Shalala26

    lookin good letoya

  • Dhoward1913

    Gotta do some research and find that video with her and Will Demps. Give the girl a break.....1st Demps is soooooo not a thug and the only thug we know about her being linked to is Slim Thug.

  • Kat

    i like her cd and i like the purple lipstick on her. she does look like she has picked up a few pounds.

  • candycane

    I just realized that she sings that song.

  • Yanaja

    I LOVE this song...

    sings "You gon' regret the day you left meeeeeee baybay"

  • pointhimout

    um, ludacris is a horrible rapper who YELLS on the mic. i HATE HIS RAPPING. im so glad his career is quieting down. me no likey him at all, cousin to monica or not. her, i like lots, but him...uh uh.

  • http://twitter.com/LaydeeJustice LadyJustice =)

    I love her cd! Hope the video turns out perfect

  • BLACKBARBIE404

    I LOVE LETOYA & I WANT THAT DAMN JACKET!!! HAWT....

  • http://myspace.com/thegameoncw Bird

    This is my JAM right now! I'm glad she got to shoot a video. She was on Tom Joyner a week or so ago and illuded to the fact that the label was not letting her shoot a video. I'm glad they came around.

  • http://thechoklitfactory.wordpress.com/ ChokLitFactory

    She looks great!!

  • http://talkingwithtami.com/blog talkingwithtami

    Lovin that jacket!