Ladies, would you toss dirty drug money on top of your baby to take a cute profile photo for your social networking site? Looking at this cash, I can just imagine what the baby's mama did to earn it.

Hi Sandra,

After seeing your post on the baby with a lace front wig, I thought I might share with you an image that I found to be just as nearly ignorant. A mother has stacks of twenty dollar bills thrown on top of her baby... Who in the world would even THINK to do such a thing to a baby? But of course, ghetto is as ghetto does. I ran across this picture on a social networking profile of a girl with mutual irl (in real life) friends. It makes me want to reevaluate these relationships if these are the kinds of girls they associate with.

Cheers,
VJR

  • Dee1127

    Ignorance is at an all time high.

  • mirsmommy

    :nono: SMDH!!!! I said it before, and I'll say it again, people need to be evaluated and fill out applications before reproducing!!!!!!!!! :mad:

  • in2wishon

    Aww hello sweet baby!MUAH!

  • http://twitter.com/LaydeeJustice LadyJustice *\o/*

    smh

    but that baby is adorable!

  • KaraZ

    even the baby is looking like "do you see the fcukery?"

  • shawnette00

    Ummmm maybe its her tax refund money? That earned income credit can take some to unknown limits!!!!!!I dont have it like that but some do, getting back 3,4,5 thousand dollars!!!!

  • mirsmommy

    F*ckin hoodrats and ignant f*ckas!!!! Ignorant stuff like this just pisses me off!!!!!! :mad:

  • msnicole

    I never understood why people take pics with money anyway. Its ghetto and tacky as hell. And most likely, that is the only money they have to their name. Why did they do that to this pretty lil baby?

  • kwall

    i have no time for simple azz folks in 2010. i mean really....

    :coffee:
    -------------------------------------------
    even the baby is looking like “do you see the fcukery?”

    :cosign:

  • free

    i don't understand what the person is trying to say.

    i'm w/you shawnette, it's EIC/rapid refund time so no telling what we'll see.

  • Al-Ameera

    Oh lord. Only BP's

  • BROWNSUGAPOET

    "This bytch got me in this carrier all crooked and shyt!"

    And why do the baby's shoes look so big??

  • http://twitter.com/Q_ATLANTIS Q_ATLANTIS

    Its so sad cuz I know chicks like this. Most of them will take money like that and buy clothes, shoes, and hit the club. Then those same girls ask me about my success...I invested my money in reliable transportation, 401k, and savings so I can eventually buy an all-brick house.

    lol @kwall

  • Matilda

    I can email you a similar pic that I saw on a HS associate page except their baby is in the lil plastic hospital baby bed that they roll in & out of the room. I shook my head when I saw that mess......

  • Daisy

    She is asking for her baby to be kidnapped for ransom

  • Anna

    Why are ppl so stupid, ppl know who that baby is and will try to rob them. They should have been worried about the way the baby is sitting, a crook in the neck is not fun.

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    :blink:

  • Anna

    BROWNSUGAPOET Says:

    “This bytch got me in this carrier all crooked and shyt!”

    And why do the baby’s shoes look so big??
    ~~~~~~~
    Those are bottoms with the feet attached.

  • Cariblife

    : rofl : at all these comments.

  • CorporateHoodB-tch

    Hold up, Hold up, somebody hold me back! I'mma e-drop kick the baby's mamma through my laptop. :mad: :mad1:

  • ReadTheBlog

    Omg, the ass cracks, and bra pockets those dollars have seen!

    That baby needs some hand sanitizer...

  • Quitta

    Looks like tax refund money to me. But who said this was cute?

  • Lovely One

    I still dont understand why people would carry that much cash on them. I would be afraid to get robbed.

  • CHARBEE1

    WHO EVER DID THIS NEEDS TO BE :ashamed:
    Probably showing of there income tax money... :sad:

  • CHARBEE1

    I ment to say their

  • ReadTheBlog

    Someone send this to the IRS and the FBI... Any more than $9999.00 and your ass will have a personal intervew.

  • ReadTheBlog

    Poor child. That's likely all they have to live on for the next 11 months...

  • Tasia913

    Definitely income tax time... This pic is ridiculous... But its nothing new... I see it too much where I am from... but these are the type of females that will waste that money and next month will be asking for $ to buy diapers, or rent... I swear some people don't believe in having a savings account, well hell, some people don't even have checking accounts...

  • LovelyLady

    Just wanted to say that those bills look like they str8 from the bank, not crumbled and all balled up, with some ripped dollars, str8 crisp allll 20 twenties, what crack head or weed head yall know giving out alll crisp azz 20's....so no i dont think its "dirty money". Maybe a tax return.... still can never top the lace front. just my 2 cents *carry on*

  • ReadTheBlog

    LovelyLady, SMH @ you... :whitle:

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    Never understood the allure of this foolishness! And then you have the baby in the chair like she's some sort of prop. :nono:

  • j.c.

    income tax checks drive some people to ignant (i meant to spell it that way) ish!

  • http://sandrarose.com Ms.kaylamomma

    LovelyLady Says:

    Just wanted to say that those bills look like they str8 from the bank, not crumbled and all balled up, with some ripped dollars, str8 crisp allll 20 twenties, what crack head or weed head yall know giving out alll crisp azz 20’s…
    ----------------------------------------------------------
    That's all I'm saying. Most crackheads that I've seen have they money all crumpled up, wet fro m being in their breast and sweatin'. This right here is income tax money. My good girlfriend sis' is getting back $8,000 and didn't earn over $15,000 last year. A damn shame...

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    @Ms Kaylamomma:
    HOW DA HELL DO U GET $8K BACK AND ONLY MADE $15K YEARLY?
    INQUIRING MINDS WOULD LIKE TO KNOW :coffee:

  • EricaDenese

    Black a$$ bullshyt at it's best. We have to do better!!!

  • http://oneperfectassistant.com ggouch

    shawnette00 Says:

    Ummmm maybe its her tax refund money? That earned income credit can take some to unknown limits!!!!!!
    _________________________
    Or just maybe it's her take from AMATURE night at the local strip club. :coffee:

  • http://sandrarose.com Ms.kaylamomma

    @ Yvonne, it wasn't me. It was my BFF's sis. She has 3 kids. So I'm assuming she claimed those kids.

  • Shauny

    The baby is a cutie pie. I also think it's income tax money..those are not the condition crackhead dollars would be in.

    If you are a friend of someone on whatever networking site...why would you take their personal picture of a child and send it to a blog to display 1. their child and 2. their ignorance. Not defending this picture because it's in bad taste but so is taking someones personal picture of their child off their page and sending it to a blog. #justsayin

  • http://myspace.com/necee518 yvonne79

    ^^Must be nice!!!

  • http://sandrarose.com Ms.kaylamomma

    @ Yvonne, that's the same damn thing I said too when she told me that shyt. Gone are the days where I can claim EIC. I miss those thousand's of dollars check. This year, I almost had to pay Uncle Sam. :mad:

  • H-Townmama

    Hi SR Family! *waves* Hey MsKay
    I have no words for the ignorant parent(s) who did this tomfoolery. That is so unsanitary and just in poor taste. People will rob you for $5.00. Why would you display the fact that you filed your income tax already? I will :pray: for all poor defenseless children that are born to idiots.

  • LaTechGrad02

    @Shauny, I was thinking the same thing.

  • http://sandrarose.com Ms.kaylamomma

    Sooooo Sandra, are you going to post the pic of Aunt Viv's Slimm and his alleged "girlfriend"?? Now, the body language tells me they are into each other. And I finally got to see the man without his sunglasses and he is sumthin' sexy :hump:

    Heyyy H-townmama *waving back*

  • free

    ok, so yall are saying that the message is SEE WHAT A SOCIAL SECURITY NUMBER AND RAPID REFUND CAN DO FOR YOU? the feet do look like they belong to someone else. damn! i need some SSNs.

  • H-Townmama

    :offtopic:
    Have any of you seen the dvd Diary of a Tired Black Man?
    I watched this with my lil girl's dad and he said it was really accurate as far as he was concerned. We discussed it and I thought it was really good.

  • Shauny

    @free ssn's won't get you those big refunds. Oddly enough the less you make the more you get back in a refund. When I remember I use to get a nice chunk of change in EIC when I worked part time. Now.....I just wanna cry because I don't get chit. No EIC but I'd rather have my money throughout the year with my salary than get a lump sum at tax time.

  • http://hok.com ATL_Reese

    "Money can be one of the dirtiest things people can touch."
    According to a study done by the American Chemical Society, 90 percent of all U.S. paper currency contains traces of cocaine.
    -Just Saying-

  • Quitta

    @ H-Townmama, I watched it, but I couldn't get with the whole concept. I mean was it a movie/documentary? I was able to follow, but it just seemed messy, all over the place to me. I really didn't like it too much. Some good points were made, but still it was messy IMO.

  • gypsyeyes

    Hey H-Town,MKM, Missy and Shauny.
    :offtopic: I was feeling some kinda way today and went to youtube and watched Missy's Hot Boys video. I miss the days of EVE with the blond short cut. That song was a banger to me
    On topic- That looks like the doings of the baby daddy and he prolly got his sister to claim the kids cuz him ans baby mama don't work. So they are proud that they got over on Uncle Sam. :side bar: maybe DFCS and unemployment should look through the social sites to check on ppl are applying for aid. You know that when we buy something we take pix and they can see what they're spending their money on.

  • H-Townmama

    @Quitta
    I agree with you...It was definitely all over....and the acting was so bad! But as you said there were good points brought out by men and women.

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco

    I hope it's not drug money cuz I'm a suspicious person and if she laying drug/dirty/blood money on her baby that's just bad vibes imo...

  • H-Townmama

    Hey Gypsyeye
    *waves* How are you?

  • gypsyeyes

    I'm good and you. It's raining and grey here but I woke up this morning with so much joy in my heart so it's sunny in my life right now.

  • H-Townmama

    @gypsyeyes
    Well Aman(lol) to that! Its always a blessing to be at peace even when there is a storm all aroundus. I pray that you feel that way always.

  • heavn_sent

    ALL MONEY CARRIES GERMS! Money is dirty..from drugs or not. Do you know how long that money has been in circulation.. Can you imagine how many times it's changed hands, been dropped, etc. I bartend and am truly amazed at how dirty my hands are at the end of the night. It's gross!

  • http://myspace.com/katgirl33 katgirl33

    Nope...hoodrat indeed!
    But to answer Auntie's question, I'd toss it right in the bank...and say it was from the income tax....LMAO Who knows when Snow Weed Man is gon have that much cash again.....LOL

  • trynabeme

    It makes me want to reevaluate these relationships if these are the kinds of girls they associate with.
    ********************************************************
    Ump....I don't like this statement. While I agree you should surround yourself with people who are in positions you aspire to be in (not just talking financially either)...I have a problem with people who look down or judge others so harshly. Do I agree with this picture? No. Would I do it? No.

    I am a FIRM believer in the fact that EVERYONE is capable of teaching SOMEONE something of worth. This picture epitomizes the saying, "If you knew better, you'd do better." Perhaps this heffa doesn't know how filthly money really is. And people like the composer of the letter should make attempts at embracing "a hoodrat" to show her something else in life...maybe there is no one in her life to show her....????? Re-evaluting a friendship wit one chic solely because you don't like another chic is some BS.

  • http://sandrarose.com Ms.kaylamomma

    Heyy gypsyeyes, *waves back* Sorry I just saw this. I was in the other post. Sounds like your day is going gooood. :smile:

  • trynabeme

    And why is the gate open????

  • AprilRain

    Thats just sad :(

  • intensemocha

    I WONDER IF THE CHILD'S FATHER DID IT

    AND IF THE COMMENTS WOULD DIFFER

    OH YEAH I FORGOT EVERY CHILD BORN OF COLOR DOESN'T HAVE A DAD AND EVEN IF BY CHANCE HE WAS INVOLVED IT WOULD ULTIMATELY BE THE MOTHER'S FAULT FOR HIS IGNORANCE ALSO-CAUSE GOD FORBID IF WE BLAME A MAN FOR ANYTHING

    LOL-WHATEVA IS IT IGNORANT? YES, IS THIS CHILD'S PARENT GOOD OR BAD?-WOULDN'T KNOW THIS PIC ALONE DOESN'T PROVE ANYTHING OTHER THAN AN ERROR IN JUDGMENT AND OR A LACK OF IMMATURITY

    I'M GROWING TIRED OF ALL THESE REPETITIVE POSTS WITH THE HIGH-MINDED FOLKS DISCUSSING AT GREAT LENGTHS ABOUT WHAT'S WRONG WITH THE WORLD AND HOW OF COURSE NONE OF THIS PERTAINS TO THEM

    YADA YADA-I CAN'T TELL JUDGING BY ALL THESE COMMENTS

  • onlinefan

    i've been seeing a lot of pics of people doing this to the little babies. is this the replacement for the naked baby in the tub or on a rug pictures?

    is the baby giving a side eye to the photographer?

  • gypsyeyes

    I guess with registration open Ro will come up with a different name and email address. I hope this time he/she has a dictionary/thesauras handy.

  • trynabeme

    @gypsy, ro got da boot? I saw, I think last week, some folkes goin' in on him/her for asking a question about why we post.....LOL

  • tmfrankl

    I hate ghetto mothers like this. People like this need not be able to birth children. This is just the tip of the iceberg. Imagine all the other dumb ish the mom probably does/will do cuz "it's cute" to her.

  • WatsonElite30

    Oddly enough the less you make the more you get back in a refund. I remember I use to get a nice chunk of change in EIC when I worked part time. Now…..I just wanna cry because I don’t get chit. No EIC but I’d rather have my money throughout the year with my salary than get a lump sum at tax time.
    ___________________________________________________

    AMEN, AMEN, and AMEN again!! I can't get EIC unless I one, lose my job and get another at a lower salary which is not worth it, or two, have another child, and that DAMN sure ain't a option, lol...

  • gypsyeyes

    A few years ago I got 5G's back and I paid all my bills and 3 months rent. I was in an apartment then.After that I went shopping.

  • http://thecubiclechick.com STLVixen

    Should've never gave some fools the internet. I swear.

  • coaretained

    I see pics like this all the time so I guess the chock value is lost. Another blog has shown pics of people having their kids holdin drugs/alcohol shiiid FIREARMS. This is a softcore offense in my eyes.

  • Anna

    STLVixen Says:

    Should’ve never gave some fools the internet. I swear.
    ~~~~~~~~
    Makes you wonder how they pay for it. Most ppl get things they want and not things they need(at the time) ex. "Hooked On Phonics, My Baby Can Read, a 599 etc.

  • M_promp2

    Looks like income tax money. Ghetto!!!!

  • coaretained

    wait.. registration is open?

    *falls to flo*

  • Yolanda77

    It's probably her refund $.

  • RAINA

    @ Shawnette..I thought that was refund money too...lol.

  • m9ser1

    i hope they put some of the money in bonds or CD's for the baby....

    i mean when i take pics of all 15 of my kids wit the income tax money sprawled out in font of them... i always put it up in the thing that holds the money for you afterwards ..... what is it call..oh yeah A BANK ACCOUNT...idiota...

  • vetta

    After seeing so many pics before like this, I'm still confused--what is the purpose? Are they trying to prove something to someone? Maybe saying their child is set for life: "Our baby is well taken care of, we ain't living off no public assistance, WIC program, and my baby ain't gonna be on no free lunch programs when she go to school and if she go to college, we got dat too,yep--my baby is set for life!"

  • rm247155

    It sad somebody just got there income tax money

  • va_shawty

    Can you say tax refund? :rolleyes:

  • nali

    How sad is it that sandra is reposting it. Why pass the ignorance on.