Latin heartthrob Ricky Martin ended years of speculation today when he came out of the closet in a letter on his personal website. The singer, who used the services of a surrogate mother to birth his twin boys, wrote that finally coming out filled him with "strength and courage."

"At this moment I'm feeling the same freedom I usually feel only on stage, without a doubt, I need to share," he wrote.

Hopefully, those of you who refused to believe Ricky was gay (just as some of you still refuse to believe Tyler Perry and Bow Wow are gay) -- will remember all the denials he made and the string of women he paraded in front of the media while hiding his true sexual orientation.

Yes, Virginia, more than half of your male singers, actors and rappers are either gay or bisexual, and they don't want you.

Source: EO

  • bigtyme

    does he even make cds any more? seriously...
    but really...this is like when rosie o'donnell and ellen came out the closet, no one is surprised...on to the next one...queen latifah...

  • Ebony

    Duh :coffee:

  • Ebony

    Pu@@y is alergic to Ricky Martin. :coffee:

  • DownSouthZeta

    First Rickey Martin, now Tyler Perry is gay too? What a shocker!!! Noooo, quit playin'! Whaaat? Say it aint so! I mean, these men exude masculinity and heterosexuality! C'mon son!

  • SugarPieHoneybunn

    Who is Virginia?? LOL!! Is that some type of saying I dont know about?

  • bbreezy

    Shouldn't be slow news day it should be irrelevant news day!

  • SangriaSugar

    :coffee: This is not news...he was walking around in his leather/pleather pants and silk shirts open all the time...everyone knew he was gay!!

  • kwall

    She's got a look in her eye that says she knows why just to taste her is never enough
    ------------------------------
    another ricky martin lyric that is gonna need a re-write after his revelation.... ^^^^^^

  • kwall

    "Yes, Virginia, there is a Santa Claus" is an old saying ...

    sandra trying to see who here is old enough/wise enough to know what that means.

    soooo....i am old or square as dirt...don't know which one :shrug:

  • nyvixen

    SHOCKER! I am ripping all of his posters off my wall as we speak! lol
    Now waiting for J Lo to out her husband.....

  • s_johnson07

    Who's next? Trey?

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    ugarPieHoneybunn Says:
    Who is Virginia??

    **************************************************

    It's from the headline of a famous letter sent to the New York Post titled: "Yes, virginia, there is a Santa Claus."

  • SugarPieHoneybunn

    Hell, I have never even wondered about this man's sexuality. He aint had a song since 1999 or something so why is he even relevent?? Oh but when they reported that he used a surrogate a couple of years back, I knew fo sho dat his ass was gay. Str8 men dont do dat type of sh*t. They hardly want the kids they got. LOL!!!

    As for Tyler Perry, duh, hell yeah he gay. His mouth is gay as hell to me. I think he get that gay sh*t from his sexual abuse though.

    And Bow Wow, who cares? He is like 4 foot 8 so I wouldnt be checking for him anyway. The only reason he gets any play is cuz he got cheese. His twin looks more manly than him. Yall know, Lil Mama, the young drag queen...fierce!!!

  • pyt305

    Wasnt Ricky always gay?? And I thought everyone knew Tyler Perry was gay...I doubt Bow Wow is gay...ur reaching again Sandra lol

  • chase

    I had no idea, he pulled the wool over my eyes on this one....

    You go Ricky, do your thing my dude...

  • SugarPieHoneybunn

    Oh ok...i get!! Kinda like "Houston, we have a problem" LOL!!

  • SugarPieHoneybunn

    I meant I get it!!!

  • Daisy

    @Kwall what about them DUKIES!!!!!!! :woot:

    I love Rickey and was just saying on twitter how I always thought he was cute and I am jealous he has twins :lolol:

  • SugarPieHoneybunn

    Living LaVida Loca was my jam...he did dress gay as hell with the leather pants and colorful shirts but that's the Latin thing to do, no?

  • Ebony

    :offtopic: I was looking @ Tiny and Toyas cover on hype hair and all I kept on thinking is I wonder what it looks and sounds like when Tiny and TI :hump:

  • Ebony

    @ Sugar Pie you talking about Ricky's liquid leggings :coffee:

  • http://facebook.com/Im2thick4u 2thick4u

    Umm...this ain't news!!!

    We been knew he was swinging for the same team!!!

  • SugarPieHoneybunn

    @Ebony
    Ok, u got me crackin up. Not the liquid leggings. Hell Naw!!!

    :offtopic: The is an update the Gabby post. :-o

  • kwall

    @Kwall what about them DUKIES!!!!!!!
    ------------------------------
    i LUB you daisy....but i will never as long as my blood runs red say notta nah thang good about duke....their players who are cursed by the NBA OR their coach who looks like the long lost brother of splinter (the rat on teenage mutant ninja turtles)

    long live the state's REAL team...the tarheels. one bad season is not the end of the whurl.... :yes:

  • Anna

    Ricky wasn't fooling nobody. The one who surprised me was George Michael.

  • Daisy

    @Kwall Yep thats what I thought :danban: GO DUKE!! I :heart: Coach K :woot:

    @anna I knew George was gay when he was in Wham *singing wake me up before you go go* :lol:

  • Ebony

    @ Anna

    How George Micheal suprise you? He was dancing in coochie cutters :lol:

  • Anna

    Daisy Says:
    @anna I knew George was gay when he was in Wham *singing wake me up before you go go*
    `````````
    I guess that song should have been my clue. :lol:

  • gypsyeyes

    Yes Anna it should have.

  • kwall

    The one who surprised me was George Michael.
    ------------------------------
    i wasn't surprised by george....just disappointed he was tryna cop some dyck in the park and in public bathrooms....

    and i was SAD cause he was fine as HAIL in the "father figure" and "faith" vids. GOODLAWRD SHEW.....

    going to go watch them right now on youtube.

  • Anna

    Ebony Says:

    @ Anna

    How George Micheal suprise you? He was dancing in coochie cutters
    ~~~~~~~~~
    Damn, my gaydar is pretty good, he sure slipped through my cracks.

  • Daisy

    Who will come out 1st Tyler or Queen? I am taking any and all bets :yes:

  • SugarPieHoneybunn

    @Anna
    Yeah I felt some kinda way about George Michael comin out gay. I thought when he said "I want your sex" that he was talking to the ladies. He played me, lol!!! And then why did he have to be in the men's room lookin for ass??

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    Ebony Says:

    :offtopic: I was looking @ Tiny and Toyas cover on hype hair and all I kept on thinking is I wonder what it looks and sounds like when Tiny and TI :hump:
    _____________

    It will sound like a pig squealing and a frog croaking .

    I didn't want to SAY IT :ashamed:

  • Ebony

    @ Daisy

    Your cheating. Tyler is not a closeted Gay ;)

  • kwall

    Who will come out 1st Tyler or Queen?
    ----------------------------
    i bet oprah gonna throw them a party titled "kangs and queens" and they come out at the same time. all of the legends will be there. kinda like her legends ball...but with a twist...watch. 2014 or sooner.

  • SugarPieHoneybunn

    :offtopic:
    Date: Monday, March 29, 2010, 12:08 PM

    Sandra,

    This is very disappointing that you would post pictures up from the In The Layne Launch Party with Gabrielle Union stating that she was drunk as a headline. By no means was Gabrielle Union drunk. She was having a good time, dancing and hanging out with her friends in support of the Launch Party for In The Layne Ent. By no means does she deserve this bad press. She was very personable and approachable and a pleasure to work with, which is more than what I can say for most. I guess when you are being positive and having a good time, something negative always has to be said for a story line.

    D.A. Layne
    In The Layne Ent.

  • mjoylaw

    If there ever was a clue, it was when Ricky openly got a surrogate to bear his children.

    So he wasn't a suprise, and most of the others are not a surprise either.

    What I'm trying to understand is how prevalent homosexuality is today---

    But is it more prevalent than in decades past? If so why?

    Or is it just that people are more open and honest about their sexuality now??

    If anybody has any info to share I would love to read it!

  • Anna

    My daughter watched a movie called "It's a Damn Shame". It's about whos sleeping with whom in Hollyweird. She said that no one Quincy Jones hires was off limits for sex, men included. Don't tell me that yall don't think Will Smith is alittle sweet. :lol:

  • Reality

    Bravo to you Ricky Martin; most people new after the adoption. When I hear these liars, forincaters, cursers etc. making all these cruel marks about homosexuals, I understand why alot of you remain in the closet. They forget God, the only judge, gave us free will. They forgot about the constitution.

    Homosexuality=fornication=adultry God hates it all.

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    Daisy Says:

    Who will come out 1st Tyler or Queen? I am taking any and all bets :yes:

    ______________________-

    $50 on queen ..my whole family thinks she's gay ..ever since set it off ...they said she tongue that women up like it was nothing new to her lol

  • kwall

    speaking of coming out....i am watchin 106 and park with my 14 yo....

    when is the entire gotdayum group dru hill coming out? they been in the closet since 1996. never seen a gay r & b group. maybe a member....not a whole dayum group.

  • SugarPieHoneybunn

    Queen Latifah aint coming out until she retires. She is holding on to that lil truth.

    Tyler Perry is just gone get caught up in some scandel with a young, hot, gay dude The dude will pull a Tiger Woods on him and release all their steamy SEXTS!!! :kiss:

  • SugarPieHoneybunn

    Yes Anna, Will Smith aint the Fresh Prince he used to be. Definitly suspect and Jada is looking a lil manly with all them veins popping out, too.

    Still love yall Smiths though, #justsayin

  • Anna

    kwall Says:

    speaking of coming out….i am watchin 106 and park with my 14 yo….

    when is the entire gotdayum group dru hill coming out? they been in the closet since 1996. never seen a gay r & b group. maybe a member….not a whole dayum group.
    ~~~~~~~
    Cameo. They all look gay to me. :lol:

  • Reality

    Come out too Tyler. Then their is the long list of the Bi celebs.

  • kwall

    Cameo. They all look gay to me.
    -------------------------------
    well the dude who used to wear the supaman cape and the cup and the tights was fo sho....

    larry....can't remember his last name...anywho HE was so distracting with THAT dayum getup during the entire decade (80's) i never NOTICED the otha nukkas...

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    I don't think Will got a little swish I think he is 100% man but if he was gay he always be the giver....

    Jada is just a tough chick I don't think she likes woman...she may be rough..

  • Daisy

    @Reality are you new? I have to conserve my e welcome packet these days. I agree w/your post I dont think anybody here is judging Rickey or anybody else for being gay (I could be wrong). One of my mottos is I dont have a heaven or hell to put anybody in :lol: I know what I believe and who I believe in thats all I can control.

  • Cinderella

    I always knew he was gay. I think Queen Latifah will come out before Tyler Perry.

  • Daisy

    @Anna I dont think Jazz (the big guy) and the new guy are gay but Sisqo and Nokio both go both ways since they both have a child they been with a woman at least once :lol:

  • Anna

    Daisy Says:

    @Reality are you new? I have to conserve my e welcome packet these days. I agree w/your post I dont think anybody here is judging Rickey or anybody else for being gay (I could be wrong). One of my mottos is I dont have a heaven or hell to put anybody in I know what I believe and who I believe in thats all I can control.
    ````````
    I don't think most of us care one way or the other. "To thine ownself be true". Whoes in your gravi Daisy?

  • ms.truth

    ;cosign: DUKE!!!

    Answer to question about Tiny and TI:

    TI-"You can have whateva you like long as you tell me who the kang is shawty."

    Tiny-"It's you baby. You da kang. You just said I can have whateva I want, you mean that? "

    TI while climaxing - "yeah..."

    Tiny when they finished, "baby I knowed you loved me. I don't care what nobody say, now I finally get dat rang from you and that wedding that ah gul always dreamed about. You really is the Kang baby."

    TI-"Naw shawty, The rang still coming, just not right now. "

    Tiny- "Peash!! I thought I was finally gonna be yo wife and they was gone stop talkin bout me in the blogs. Oh well, at least I looks good on that haih cova."

  • kwall

    I dont think anybody here is judging Rickey or anybody else for being gay (I could be wrong).
    --------------------------------------
    naw. not judging ricky. got alot of gay friends and even family. i done said it before...clay aiken is my indirect classmate. we all knew he was gay when he was the only boy in show choir...making jazz hands alongside us girls...in the 6th grade. some folks you knew they were gay before THEY knew they were gay. think ricky is one of those...like i said he looked a lil sweet when he was a wee boy in menudo. he just prolly thought he was diff. not actually GAY. :shrug:

    and i can only imagine the relief folk must feel to actually say the words "i am gay" freeing them up to live their life differently and openly.

  • Anna

    kwall Says:

    I dont think anybody here is judging Rickey or anybody else for being gay (I could be wrong).
    ————————————–
    naw. not judging ricky. got alot of gay friends and even family. i done said it before…clay aiken is my indirect classmate. we all knew he was gay when he was the only boy in show choir…making jazz hands alongside us girls…in the 6th grade. some folks you knew they were gay before THEY knew they were gay. think ricky is one of those…like i said he looked a lil sweet when he was a wee boy in menudo. he just prolly thought he was diff. not actually GAY.

    and i can only imagine the relief folk must feel to actually say the words “i am gay” freeing them up to live their life differently and openly.
    ~~
    We do know they are gay before they do. I have a sis w/two kid and was married for 17 yrs. She is now w/a woman. I knew she was gay when we were kids.

  • Daisy

    @Anna I dont know who that man is I was ready to change my pic one night and was on essence and I said he was nice looking and thats all she wrote never pd attn to who he is or what he does. sad I know. I am ready to change it again.

    @Kwall I agree I cant imagine not living my life the way I see fit based on what society or others may think. Bless their hearts. I rather you be out and proud vs on the down low esp. if you are married.

  • gypsyeyes

    Did anyone read the story about the girl whose boyfriend was beating her at the gas station and Pretty Ricky intervened?

  • VIBABY

    Just because you dont walk around with a rainbow tatt you're in the closet? Did Ricki ever claim to like fish? I dont remember Luther ever telling the world he liked menz, but he damn sure wasnt in the closet. Ricki was ALWAYS zesty. And who ever said Jlos hubby was gay, I :cosign: dudes booty is loose as hell....

    @Daisy I dont think Queen counts...has she ever claimed to like peen? I dont know so somebody please tell me.

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    ms.truth Says:

    Answer to question about Tiny and TI:

    TI-”You can have whateva you like long as you tell me who the kang is shawty.”

    Tiny-”It’s you baby. You da kang. You just said I can have whateva I want, you mean that? ”

    TI while climaxing - “yeah…”

    Tiny when they finished, “baby I knowed you loved me. I don’t care what nobody say, now I finally get dat rang from you and that wedding that ah gul always dreamed about. You really is the Kang baby.”

    TI-”Naw shawty, The rang still coming, just not right now. ”

    Tiny- “Peash!! I thought I was finally gonna be yo wife and they was gone stop talkin bout me in the blogs. Oh well, at least I looks good on that haih cova.
    (adding on)
    Tiny: sqqqqqqqqquuuuuuuuuuueeeeeeaaaaaaaakkkkk

    TI -what was that noise

    Tiny-Baby dont u like my blue eyes

    TI- hold up what was dat noise shawty

    Tiny-Hello r u def squuuuuuueeakkkkkk

    TI-ummmmm...why do I smell bacon

    Tiny-Baby I thought you like bacon..squeeeeaaaaakkkk

    TI- if you dont stop I wont get you your fourth engagement ring shawty ribit ribit

    Tiny-sawwy baby

    TI-thats okay shawty just dont do it again

  • Anna

    gypsyeyes Says:

    Did anyone read the story about the girl whose boyfriend was beating her at the gas station and Pretty Ricky intervened?
    ~~~~~~~~
    Good for him. My brother calls me his Shero. I was on my porch talking to my brother and I seen this man hitting a pregnant woman. I darted so fast across the street with no shoes on and stopped the Ninja. I told him you all big and bad hitting a pregnant woman, hit me. I gave him a few choice words and called the cops. I don't play that, I am a surviver of DV.

  • Daisy

    I dont think Marc Anthony is gay and I always thought he was cute #dontjudgeme

    I dont think you have to claim to like women/men in order to be in the closet. I think its because you havent said you are gay when everybody already knows/thinks/suspects you are thats my take on it anyway :shrug:

  • SugarPieHoneybunn

    @Missy
    I hope Will isnt gay...and I dont think Jada is gay 4 real. I just think she has been going crazy with them weights ever since she was in that Matrix movie. She could use about 10 pounds of softness, IMO.

  • Anna

    Daisy Says:

    I dont think Marc Anthony is gay and I always thought he was cute #dontjudgeme
    ~~~~
    He is cute in a strange sort of way. I loved him in "Man On Fire".

  • SugarPieHoneybunn

    WOW, im not judging but Marc Anthony is not cute, LMAO!!
    Now that was funny. I did used to like some of his songs back in the 90's. Him and Ricky was doin it back then.

    I dont know if he is gay or not because he has always been kinda scary for me to be lookin at too long. But if he gay, then JLO might have a problem with being attracted to gay men, such as Diddy and that back up dancer she married...

  • SugarPieHoneybunn

    I always thought Marc Anthony looked like someone in the final stages of AIDs. Just sickly...I know that's mean but he does look like he is waiting on a kidney, some bone marrow, or something

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    Anna Says:

    He is cute in a strange sort of way. I loved him in “Man On Fire”.

    ______________________

    I hated him in Man on fire ...that man deserved to die but not by his own hands...(I know you meant his character)

  • Anna

    SugarPieHoneybunn Says:

    I always thought Marc Anthony looked like someone in the final stages of AIDs. Just sickly…I know that’s mean but he does look like he is waiting on a kidney, some bone marrow, or something
    ````````````````
    That's why they call him "Skeletor". :rofl:

  • ms.truth

    :rofl: missy I am through with you and that squeeeaaakkk and sawwy!!!! :rofl:

  • maggie012205

    i don't know who thought Ricky Martin was straight. No straight man dances the way he does, shaking there ass like that in "Livin la Vida Loca". And i agree Sandra, Tyler Perry does look VERY gay (though i still love him)

  • Mother Jefferson

    Sandra, thank you for bringing up Bow Wow. I think a lot of people missed the how u doin memo on him :coffee:

  • SugarPieHoneybunn

    Yall trippin with the Tiny and T.I. show on here...

    Tiny: Baby, dey always be tombout my nose. U thank my nose look funny or maybe its too big or sum

    T.I.: Babe, dont be worrying bout wut dem folks tombout. Dem b*tches jus jealous cuz u wit da n*gga dey want. Besides, Shawty, real talk, I need a pig on my squad so U can sniff out dem pigs dats tryin take ur man back to Rice Street. U my secret weapon, u feel me?

    Tiny: Yeah I feel u. U know u can always keep it gangsta wit me. My big daddy is da kang and he keep it 100 wit his boo!! Lets get it on daddy!!

    T.I.: Dats wuts up, but only if u put that strawberry shortcake hair up in a ponytail or sum. The kang dont like gettin slapped in the face wit dat sh*t.

    Tiny: Oh daddy u so crazy, ima do dat. Hole on, Hole on baby! I smell, I smell, BACON!!! Its dem folks!! Put dat damn mack 11 and dem other 8 guns in da safe!!! Dem pigs always f*ckin wit folks. B*tch cant even get sum of kang cuza dis bullsh*t!!!

  • kwall

    Just sickly…I know that’s mean but he does look like he is waiting on a kidney, some bone marrow, or something
    --------------------------------
    i got a cousin like that. my husband first met her and was like you did not tell me she was sick...i was like she's not. she always looked like she one pint of blood away from death...

  • SugarPieHoneybunn

    @Anna
    Yes ma'am, that's exactly who he looks like. I just couldn't think of Skeletor at the time to save my life. :rofl:

  • SugarPieHoneybunn

    @kwall
    Not one pint of blood away from death...IM DEAD

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    Anna Says:

    SugarPieHoneybunn Says:

    I always thought Marc Anthony looked like someone in the final stages of AIDs. Just sickly…I know that’s mean but he does look like he is waiting on a kidney, some bone marrow, or something
    ““““““““
    That’s why they call him “Skeletor”. :rofl:
    ______________________________--

    :rofl: @ both of y'all....y'all ain't right

    @ms.truth- that is the sound they make sssssqqqquuuuuueaakkk

  • MElleSmith

    Knew that about him 20 years ago....

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    @Sugarpie- :rofl:

    Tiny: You tawkin bout "Bacon" Yeah baby....But y'all ain't gat dat lyfesteyle me an Tip Have y'all just jealous an haten because my man got me 4 rings and y'all ain't got nathan..Okay...

    TI: I can have w/e slice of bacon I like

    Tiny: ain't that da truf Babay wenever and wearever..I can have frog legs wenever I like

    TI: Ummm hold up shawty I ain't no dang frog

    Tiny:but but you no I lub you can I at lest get the credit card

    TI: w/e as long as I can have my bacon....

  • Daisy

    Yes he is very thin but still cute to me :yes: I will always like J Lo with Puffy anyway :coffee:

    Marc n Rickey sure did have some hits back n the day!

  • ms.truth

    :rofl:

    TI-speaking of bacon bay, you know I gotta have my complete meal.

    Tiny-wha you talmbout baby?

    TI-you know shawty. Can't have my bacon with some eggs.

    Tiny- nawl baby, I don't want you to have eggs too. She already been married and eerthing. Wha if you decide you like eggs betta than bacon? Den what I'm suppossed to do?

    TI- Shawty even if I like eggs better, you can still have whatever you like...

    Tiny-oink oink. That's why you tha kang baby!!

  • SugarPieHoneybunn

    I dont mind slim guys, as long as they are tall, just not caved in faces, a la Monica's brother, lol!!

    :cosign: Puffy was the best thing that ever happened to JLO and vice versa. She wouldnt be the business woman she is today if is wasnt for him, IMO. And Puffy's love life has been so terrible after her, its no wonder everyone thinks he's gay. I mean, how hard can it be for this guy settle his old ass down. He's just a regular ole fashionista now, isnt he? Maybe he got that from JLO as well. :shrug:

  • SugarPieHoneybunn

    Not Oink,Oink!! Ms. Truth, u are wrong for dat, lol!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    @ms.truth *dead* *dead* :rofl:

    Eggs probably don't even know what the fluck bacon is she probably thinking its "baking"....

  • Grownman

    Another high profile figure joins Sandra Rose's community. She must be happy as hell.

  • Zephyr1979

    I am more shocked at the fact that he thinks this is a surprise to anyone.

  • Ebony

    @ grownman

    Another high profile figure joins Sandra Rose’s community. She must be happy as hell.
    __________________________________

    Ricky Registered for SR? :shrug: When did she open registration?

    :welcome: Ricky Martin

  • http://www.youtube.com/watch?v=-Qm2_ppqtZk missy

    @Ebony- :rofl: You are a meeeessssssssssssssssssss

    But the only thing high profile about Ricky is his pants...

  • pointhimout

    and this is a revelation to who that didn't already know??? living la vida loca was very catchy. i never cared about who he slept with or his sexual preference. i really didn't.

  • Grownman

    @Ebony,

    That's not what I was implying. I meant.... You're going to get me in trouble, so i'm a shut up. lol

  • Cinnamon Kisses

    Deaaaaaaaad @ kwall... :rofl:

  • ms.truth

    :rofl: I am officially through with this post! Yall gone have ti sending his guns and goons after me.

  • mjoylaw

    Any idea why there's so many gay people now? Anyone? I'm old enough to remember before this was the case and find it interesting..although it is reality, so perhaps that's all that needs to be said...they're here...you know the rest

    Love those who are out and proud

  • mjoylaw

    and those who are struggling in the closet, we love you too..just come on out..see it's not that hard...and we already know! Peace

  • http://www.twitter.com/karazinatl KaraZ

    In other breaking news... the sky is blue and water is wet.

  • bama_n_jersey

    Just checking my gravator

  • bama_n_jersey

    FINALLY... :danban:

  • Anna

    mjoylaw Says:

    and those who are struggling in the closet, we love you too..just come on out..see it’s not that hard…and we already know! Peace
    ~~~~~~~~~
    Hubby and I watched "Unsung" w/Sylvester. He seemed like a lost soul but also made a path for ppl to be true to themselves. Once again, "To Thine Own Self Be True". Ppl do judge but everyone has a gay/lesbian, crackhead in their family. It is what it is. I am the Red Headed middle child who likes to correct everyones words. :lol: Don't leave your facebook page open on my computer. I will edit "da" to "the". :lol: Interventions are sometimes a must. :rofl: Everyone has a "vice". I drive to the corner store. I pump my gas with my car running. I drive with the window down even while the heat is on or the a/c is on. I don't iron my clothes, I thow what ever I am wearing in the dryer to get the wrinkles out. I love to wear "Farmer Jack" Plaid jackets on the weekends. I don't wear sweat suits, but wear young sweat pants on the weekend. :lol: They are not that young, but young enough to embarrass my kids, while shopping at the grocery store. I love it. I know, I am a mean mom. LOL, my kids know I am not mean. I just like to be comfortable. I wear heels, leather coats and man pants/suits to work Mon-Fri. Let me wear my "Farmer Jack" Plaid on my time. I will bet a dollar that I can out run anyone in my pumps. LOL.

  • http://twitter.com/sherita78 mizzdallas

    @SugarPieHoneybunn & @daisy

    I love me some JLO & Puffy I thought they made a sexy couple and even though they NOT together Puffy will always love JLO. Hence the reason why Puffy would never probably settled down NOT even with assie!

    Back on topic: I already knew he was "how u doin" so that aint news! anyway....

  • ohpretty1

    Anna, that was SO funny, but please don't pump your gas with the car running (unless it's old school)....we'd like to see you on SR in the future.

    @ topic - Ricky, WE KNOW!

  • http://facebook.com/kendra.knowles lilredkk

    What does VA have to do with it Sandra? Ricky Martin, Bow Wow, nor Tyler Perry are from Va so why is Va the subject matter? GA has just as many gay/homosexual/ confused residents if not more! I'm just saying.... who cares if someone is gay or not..I don't..most of them don't even know what they are....curious is what it is, but curiousity killed the cat

  • Krysi J

    so what does it matter? :coffee: I didn't know who this dude was until he did an episode on American's Next Top Model.

  • http://twitter.com/MalikMizarhi 4theluvof_mii

    OK Sandy... We have had this discussion before about the industry....Remember??? The industry is filled wit DL/GAY men and women. I am dealing with one of the hottest men in the industry right now and Sandra you love the dirty drawers that he wear. As a matter fact he and I just had a conversation about your web site but I don't let him know I come on here or any blogs, he would be furious. It's just so happen that he has a world of confidence in me and I would dare not let his secret out of the bag, not even for money. I realize that if I did that then that's taking bread off my table and the many credit cars out of my pocket and possibly have to give up my Porsche Panamera (2010). And I'm not about to give up all of these luxuries. So ladies and gents it's true, don't be surprise if your favorite artist like to play in the sheets with a same sex partner. I had to delete my twitter page because you guys like to got me in trouble...lol SHAME ON YOU