Shaq and Hoopz: ‘Let’s pretend we’re still in love’

Rumors were swirling that Boston Celtics star center Shaquille O’Neal and his reality TV personality girlfriend, Hoopz, had called it quits. But the two shared a kiss outside the NY studios where they taped an appearance on ‘Late Show with David Letterman’ yesterday. I’m happy for them. These two people are totally wrong for each other, yet they still find a way to make love work. It’s a beautiful thing!

Click Link for More Pics

Photos: Splash News Online



 


29 Responses to “Shaq and Hoopz: ‘Let’s pretend we’re still in love’”

  1. 1
    sweetdiva says:

    I still cannot believe he was going out with her :coffee:

  2. 2
    Q_ATLANTIS says:

    Let’s be real. hoopz just enjoying having someone spend money on her. I mean, we all read superhead book. Once the money goes, she’ll go.

  3. 3
    sweetdiva says:

    Well Big Shaq got extra long money :shrugs:

  4. 4
    DA REAL DEAL says:

    I GUESS THOSE BOOTS GOES BETTER WITH THIS RAVE OUTFIT THAN THOSE FLAT ONES

  5. 5
    sweetdiva says:

    DA REAL DEAL says:

    I GUESS THOSE BOOTS GOES BETTER WITH THIS RAVE OUTFIT THAN THOSE FLAT ONES

    :dead:

  6. 6
    Nesia Shanesia says:

    I mean really really tho!

  7. 7
    Nesia Shanesia says:

    hahahaha she did change her boots lol lmao lmao

  8. 8
    FABULOSALAKER says:

    AUNTIE PLEASE STOP WITH THE SLOW AZZ POST I WANT TO SLAP SHAQ BIG AZZ SOOO BAD!!!!! I KNOW SHAUNIE SOMEWERE COUNTING MONEY LAUGHING AT HIS DUM SLOW GOOFFY AZZ!! :rofl:

  9. 9
    beprettymakeup says:

    i can’t believe he’s THIS goofy…

  10. 10
    2peaznapod says:

    Shaq is this the best you can do. Shoulda stuck with Shaunie

  11. 11
    CWhatsHerFace says:

    She looks like she is not enjoying the Kiss. She kissed Flava Flav wayyyy better than that! Com’on Hoops!

  12. 12
    TruGemini says:

    Chie please..that kiss don’t even looking loving :rolleyes: looks very “for the cameras”

  13. 13
    Danielle says:

    Shaq got on a suit jacket with a hood attached??? :blink:

  14. 14
    Bird says:

    Why they gotta be pretending? I like these two. They are a really fun couple.

  15. 15
    only1eboni says:

    I still cant beleive she kissed “Flavor Flav” and now he is kissing her. WOw, so he is kissing flav too.

  16. 16
    lisaROSE says:

    who is hoops?….exactly !!! :coffee:

  17. 17
    ALBoy says:

    Only1 thats what got me this chick was with Flavor Flav done deal I dont want none :no: Im full thanks

  18. 18
    kwall says:

    How you go from boots from the beauty supply store to boots from Priscilla’s?

  19. 19
    Anna says:

    Danielle says:

    Shaq got on a suit jacket with a hood attached???
    ~~~~~~~
    :rofl: What is it with him and Michael Jordon, they have all that moeny and can’t dress to save their life.

  20. 20
    CHARBEE says:

    BWAH HA HA HOOPZ DONE BEEN TOSSED AROUND… CHILE GO SIT YA AZZ ALL THE WAY DOWN.

    SHAQ YOU A THE BIGGEST TRICK MASTER EVER.

    TWO OF THE BIGGEST FOOLZ IN THE INDUSTRY……… :rolleyes:

  21. 21
    GAGIRL87 says:

    Sooo does anyone know whether it’s true if she participated in Luke’s Freak Feast a couple of years ago??? “Don’t save her she don’t wanna be saved”… :whistle:

  22. 22
    ms. kellee says:

    Yes, she did change her boots!! Shaq changed his whole outfit but people wanna hate on Hoopz. SN: That’s what “stars” do when they have a live tv appearance. They change clothes! Yall do the same thing (@ work, before the club, family reunion, etc) STOP HATING ALL YOUR LIFE

  23. 23
    DA REAL DEAL says:

    kwall says:

    How you go from boots from the beauty supply store to boots from Priscilla’s?
    ————————————

    LOL

  24. 24
    laci says:

    These two people are totally wrong for each other, yet they still find a way to make love work. It’s a beautiful thing!

    TOO funny

  25. 25
    bnatural says:

    These two…..make me :hurl:

  26. 26
    bnatural says:

    Does she have fold out heels or something…idk…hey everyone! :waves:

  27. 27
    Terri B says:

    Not hating on Hoopz, but I wonder what Shaunie is thinking, from him going from her, to that. It’s one thing to just mess around with someone who has that kind of reputation, but to have an actual real relationship with them.

  28. 28
    txgirl512 says:

    Those boots are HOT!!!

  29. 29
    brenadalovely says:

    SMH…a MESS

Comments are closed for this post