I told you so, but I'm glad a real man actually confirmed it.

Tyrese Gibson sat down with Wendy Wendy to promote his new book 'How to Get Out of Your Own Way' and everything was going fine until Tyrese blurted out that men are expected to cheat... Source

  • http://www.youtube.com/watch?v=YTSOKrJDEeo YSoSerious

    They just continue to let anyone write books these days. :coffee:

  • HoneyDip aka QueenSJ

    Expected to cheat? No sir. Expected to be faithful and respectful me and our relationship? Oh yessir...

    SN: Oooh chile, that man is not only sexy, he is sex in itself.

  • http://www.youtube.com/watch?v=YTSOKrJDEeo YSoSerious

    He still fine though. And he didn't say anything I don't agree with either. :coffee:

  • West Coast Chick

    Let Jody be great! LOL

  • yallcrazy

    I loved him in Baby Boy!

  • West Coast Chick

    I HATE YOU JODY!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shotsfired1:

  • KK76

    Tyrese's book :no: Tyrese in the Signs of Love Making video :yes:

  • yallcrazy

    :rofl:

  • Dawn Sheen

    Tyrese is fine as cocaine fresh from Columbia...

    I can't speak for men BUT I'm going to cheat well actually I think that's why I like playing the field because if I were in a relationship I know that even at 30 I'm NOT ready to settle down. I would cheat...and I'm sure I'll play the field until I find the person I mesh well with.

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    I don't expect them to cheat. I'll be watching Wendy when I get home so I can find out who expects men to cheat.

  • Daisy

    I will watch tonight when I get home, I record Wendy daily. If I could figure out the mute button on twitter he would get muted a lot w/his fine choc sexy self :hump:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    I don't know Tyrese fell short with that comment - imo it's just a weak azz excuse to condone your silly lil jank being nosey!

    He sounds stupid men are expected to cheat but he wouldn't give his better half a chance if she did! WOMP WOMP low book sales Shawty :coffee:

  • CHA CHA

    What is tattooed on Lamar Odoms back :shrug:

  • nybrn2

    You know what. Tyrese was just keeping it real. But I keeps it real too so cheat on me and I'll show you the door boo. #thatisall

  • West Coast Chick

    @ Cha Cha .. a picture od his bew.. Robert :lol:

    @ Choco... wasnt he the one that got on lala about hanging out with Kim and her unmarried friends?... to me, he contradicted everything he said on that show.. on this show :lol:

  • Caligurlwitswag510

    That is one sexy man :love: :hump:

  • pointhimout

    so ignorant. I stopped listening to him long time ago. #thankgodfortwitterorelsetherwouldbenoplatform type artist.

  • West Coast Chick

    nybrn2 says:

    You know what. Tyrese was just keeping it real. But I keeps it real too so cheat on me and I’ll show you the door boo. #thatisall

    _______________________

    that mentality got his azz sitting in his car on Chrsitmas day, watching his daughter open up the gifts.. from the window :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=YTSOKrJDEeo YSoSerious

    @CHA CHA

    His name and address for when he gets separated from the Kardashians and can't find his way back? :shrugs:

  • Daisy

    Jody my Jody

    He don't love me no more

    Gimmie my food!!!

  • West Coast Chick

    Daisy says:

    Jody my Jody

    He don’t love me no more

    Gimmie my food!!!

    _________________________________
    :rofl:
    why did you have to go der?

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    @West
    Yes and I certain other critic's will point that out but he pretty much is consistently chauvanistic -

    :rofl: on that Christmas comment :rofl:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    Jody my Jody

    He don’t love me no more

    Gimmie my food!!!

    ___________________
    :rofl: :rofl: OH MY

  • http://www.youtube.com/watch?v=YTSOKrJDEeo YSoSerious

    Do I have to turn in my Black Card cause I've never seen nor want to see "Baby Boy"?

  • pointhimout

    ^^^no, you get a pass.

    Wouldn't this type literary work come from someone who has consistent success, rather than someone with consistent rants (on twitter) talking about his lackluster life and baby mama drama? They can't make me do it. I wont do it. I will not do it. I refuse to do it. I CAN'T.

  • yallcrazy

    Yeah, he just needs to sit(or whatever else) there and just shut up.

    I only like his looks, not what's in his brain...

  • http://twitter.com/candyrayne215 spongebobfan

    and the sky is blue...... next :coffee:

  • West Coast Chick

    YSoSerious says:

    Do I have to turn in my Black Card cause I’ve never seen nor want to see “Baby Boy”?

    __________________________________

    :shocked: swear!

  • http://twitter.com/candyrayne215 spongebobfan

    i never seen baby boy neither i hate overly ghetto movies

  • endless beauty

    That's my baby all day long !!!! I just love that smile ! I'm just waiting on the day :hump: i'ma kill it. ooooooooooooooh i can't wait!

  • yallcrazy

    @Spongebob, when's your baby due?

  • http://twitter.com/candyrayne215 spongebobfan

    at end of may Yallcrazy .....another girl *rollseyes* @ another head to do lol

  • yallcrazy

    Awww *jumping up and down*

    Pretty soon!

    *pops you for rolling your eyes* :rofl:

  • Redeemed777

    Please wait till judgement day and tell the Lord that you are expected to cheat...and see what happens

  • yallcrazy

    * *

  • ICYTIFF

    *Peeps in, tiptoes backwards slowly* :kona:

  • Dawn Sheen

    Redeemed777 says:

    Please wait till judgement day and tell the Lord that you are expected to cheat…and see what happens

    ________

    Please wait until judgement day and tell the Lord you was without sin and was casting stones. OAN remind him you was judging folks...

  • Negrito

    He was on point. Not all men cheat, but the way society is created it's not a big deal if a man do cheat. We are expected to cheat, and we can get away with cheating a lot easier because we are men. Just like we are expected to sleep around with a lot of women. To have a long list of women on your record is a good thing not a bad thing.

  • GoldenGurl

    If men were expected to cheat, wouldnt there be a different reaction from the women that are cheated on? Fool you got it twisted. Tyrese bye.

  • West Coast Chick

    ICYTIFF says:

    *Peeps in, tiptoes backwards slowly* :kona:

    _________________________________________
    Dawn Sheen:
    Please wait until judgement day and tell the Lord you was without sin and was casting stones. OAN remind him you was judging folks…

    _____________________________

    :rofl: ya'll are too funny LOLOLOLOL

  • West Coast Chick

    @ Negrito... loyalty means everything... and can get you pretty far.. dont listen to that non- sense Jody is speakin... he aint even got no woman- LOL

  • Negrito

    Of course loyalty means everything, but Tyrese was just being honest about this subject called cheating. There's a reason why majority of men all over the world cheat.

  • CHA CHA

    I bet Tyrese got that long and strong ding dong :no: LAWD! Redeemed you know good and well you wanna hit that, quit playin, this post grabbed yo attention for a reason boo :yes: Dont worry we aint gon judge you, Im sure you get a lil nipple arousal or a peen excite erry now and then...shyttt you human just like us!

  • West Coast Chick

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO @ Cha Cha :dead:

  • ICYTIFF

    :dead:

    Redeemed pls put a good word in for me

  • West Coast Chick

    @ Negrito.. just my opinion and Im curious about yours.. we're still friends n all
    BUT-

    I don't think men are "expected" to cheat.. and I think cheating is just an insecure way of trying to rcvd self validation... I think if men respected themselves more, then they would feel more content.. men say puzzi is puzzi, but we all know that's not true.. some are better than others...why?? because sex is great when the love is there

  • http://www.youtube.com/watch?v=YTSOKrJDEeo YSoSerious

    @WCC

    I do swear. :lol:

    But I'll be damned if you can have my Black Card. Point already gave me a pass anyway. :nana:

  • CHA CHA

    Holds Yso down to the ground and rewinds the part when Jodi was given Yvette the business and then later she cleaned the house REAL good and made tacos :YES: .. Have you even seen the movie BELLY with DMX and Nas :waiting:

  • http://www.youtube.com/watch?v=YTSOKrJDEeo YSoSerious

    @CHA CHA

    :no:

    I SAW SOUL PLANE DOE!! YOU CAN'T HAVE IT I SAY!! :wail:

  • CHA CHA

    CHA CHA says:

    Holds Yso down to the ground and rewinds the part when Jodi was given Yvette the business and then later she cleaned the house REAL good and made tacos :YES: .. Have you even seen the movie BELLY with DMX and Nas

    :no: What am I gonna do with you..... *Whips out duct tape and tapes you to a chair... Plays Belly on the big screen and fast forwards it to the part when Tommy was given Kiana the business fresh out the shower!

    *smokes a cigarette and coughs cus I dont smoke cigarettes ... :hug:

    Yso you can thank ya gurl later :yes:

  • http://youtu.be/bY0xgRA_Sk0 RatchetFree

    @Cha Chizzle
    Stop tying ppl down with duct tape. That shyt hurts!! :mad: I haven't seen Belly either. And last week Belly 2 was on and 2 mins of what I saw made me change to the George Lopez show. :no: *Goes to Netflix queue so I can watch Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood.* That should cover enough hood movies.

  • Sweet-tea

    LOVE ME SOME TYRESE with his fine self...but...um,yeah....he gotta go! With that bullsh!t statement.

  • Sweet-tea

    I give you an high five for #43 cha cha. Tyrese is so yummy...girl, I just wanna do him so bad. I better not let my husband see this.

  • Daisy

    Baby Boy is one of my FAV hood movies :yes: I don't know what it is about that movie but I watch it every time it comes on and quote the lines #dontjudgeme

  • KrayZKat

    I loved "Baby Boy" too, but I think Tyrese is bugging. First, I've never heard of the "cheating gene" that men supposedly have. Is it implanted in their penis? I know they have a head between their legs, so I guess the head balanced by their neck doesn't have a mind of it's own?

    Tyrese, stop with the excuses. If you wanna cheat, don't ever get married.

  • pointhimout

    Sandra Rose, y didn't you tell me the JE twins house is on the market, foreclosed? $287k, from the almost 800g's they paid for it, and it's yours.

  • Samurai

    Like they say, a pretty face is just that. Obviously, looks and brains have an inverse relationship like IQ in some men. Truth.

  • Redeemed777

    @Dawn Sheen

    I'm doing what I'm supposed to be doing....the same thing that Paul did in the Bible ( and i.e call out all evil/evil doers amongst us) that is why you have all those books in the New Testament written to the Churches and individuals alike.

    Please read your Bible and stop trying to make an excuse for Tyrese's evil ways. If you can pray to Christ for protection, money, and blessing, YOU CAN ALSO PRAY TO HIM TO DELIVER YOU FROM SINNING, whether it be cheating, stealing, murdering, etc

    STOP MAKING EXCUSES!!!

  • Redeemed777

    ---God did not make the black man to be a cheater.

    WHAT TYRESE PUT OUT THERE IS A LIE FROM SATAN.

  • Redeemed777

    Like I said before, you simple-minded black men and women had better not be waiting for judgement day to change your ways.....that is a GRAVE MISTAKE/EXTREME DECEPTION

    JUDGEMENT DAY IS RESERVED FOR SENTENCING ONLY!

  • TwinMom

    He was doing quite well up to that point in the interview. I lost all respect for him with that comment...He just has more growing to do. Tyrese you are cute but dumb!!!

  • MrUnapologetic

    Any woman that buys his book is a fool...