Reality TV star and entrepreneur Khloé Kardashian-Odom is a big fan of Sandrarose.com. Remember I told you that Khloé missed her friend Monica's wedding because she had to fly back East for personal reasons? Well, while in New York, Khloe found the time to attend the HPNOTIQ Harmonie launch party. She wore an Alexander McQueen Jacquard Butterfly cap-sleeve dress (retail: $1,275). This black, blue, and white kaleidoscopic butterfly body fitted dress features a rounded neckline and capped sleeves.

Source: UpscaleHype

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    She's the prettiest sister in my opinion!

  • momo

    Love the dress & shoes...she actually looks good here :)

  • TruGemini

    The more I watch her and Lamar's show, the more I like her. I used to be all about some Kim K...

    Khloe looks nice here...pretty regular.

  • Dymond

    Remember I told you that Khloé missed her friend Monica’s wedding because she had to fly back East for personal reasons? Well, while in New York, Khloe found the time to attend the HPNOTIQ Harmonie launch party
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    so whats the real reason why they werent in the wedding? I heard its cuz lamar and pau are cool :coffee:

  • Eb

    I :heart: Khloe!!!!! Wish she would drop her sisters. She's the star

  • http://twitter.com/_imOther_ Mamacita

    I think they're all pretty.

    She looks nice here. I like the dress! Kinda simple for $1275 but if you got it I guess...

  • LadeeA

    Ummmmmmmmmmmmmm... :thinking: Yeah the outfit is cute :wink:

    Is she wearing butt pads Sandra? You would know.

  • KK76

    I :heart: Khloe too. I like the dress, but something's not flattering here... :shrug:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    LadeeA says:

    Is she wearing butt pads Sandra? You would know.
    __________________

    That was very astute of you to notice that Khloé is wearing butt pads as fashion accessories only. Unlike her sister, Kim, Khloé is not insecure and has no need to pretend that the pads are her real curves. :)

  • jazi65

    I liked Khloe out of all of them, but why do they all have the same 2 poses. (hand on hip & does my butt look big)

  • TruGemini

    Khloé is wearing butt pads as fashion accessories only.
    _______________________________________

    But that's still just as stupid. Wearing them as an accessory still screams insecure to me...

  • WUTWUZMISSIN!

    :blink:.... :yawn:

    Closes office door slide skirt up a little cross legs..
    *Que up Jill Scott Until Then*

    I imagine myself on my knees
    Waiting for you to come over and see me
    I imagine myself on my knees
    Waiting for you to come over and need me
    I imagine myself on my knees
    Waiting for you to come over and feed me
    I imagine myself on my knees
    Waiting for you to come over and free me
    :coffee:<<<<shyt you ain't suppose to be drinking at work

  • momo

    Sandra Rose says:

    That was very astute of you to notice that Khloé is wearing butt pads as fashion accessories only. Unlike her sister, Kim, Khloé is not insecure and has no need to pretend that the pads are her real curves.

    :rofl: SANDRA!! Sometimes you crack me up to no end...you're hilarious!

  • laterthannever

    Looking like Ft. Lauderdale Cornrow

    I agree that she's the coolest sister.

  • http://www.msjamerica.com niki

    I really dig this dress! Serena rocked it at the Espy's Pre-Show party too. Khloe is my fave sister too. Kim is as fake as ever.

  • http://www.youtube.com/watch?v=k8jO3KcMlWE Feline Feminine in the flesh

    Khloe is a cutie in these pics :cheer:

  • mirsmommy

    Sooooo, you missed your "friend's" wedding, but you can attend a party????? :shrugs: I kinda like the dress.

  • http://www.youtube.com/watch?v=k8jO3KcMlWE Feline Feminine in the flesh

    @Wut

    That is my favorite song on that whole CD! :yes:

  • LadeeA

    Sandra is silly! Khloe and the other sister are cuties. Kim is literally a blow up doll.

  • grlnva

    My fave Kardashian!

  • LA_Finest

    Tatted Diva AKA The Makeup Maven says:

    She’s the prettiest sister in my opinion!

    ---------------------------------------------
    Is she one someone payroll here? :think:

  • WUTWUZMISSIN!

    Feline Feminine in the flesh says:

    @Wut

    That is my favorite song on that whole CD!
    _________________
    :yes: That is my song and So Gone!

    "Why does my body ignore what my mind says?
    I try to keep it intact, but I'm here in this bed.
    I need to... listen, listen..."

    :whistle:
    How many women can attest to that! When the sex is sooo goood with a man you either, can't stand, iz crazy, or a playa! You want to leave but your body is like "The dyck is spectaculardelish I don't see the problem.." :rofl:

  • renegadesince1985

    I :heart: Khloe! Cute dress too :thumbsup:

  • KishaMinyonn

    Khloe is my favorite of the sister. She appears to be very approachable and down to earth.

  • Laci PYT since 1984

    @ mamacita

    that is expansive for a dress that simple. I learned how to make tie-die shirts in summer camp. Could have made that dress for $20 and a walk down the red carpet, but if I had money like her, I would spend it too. :smile:

  • http://twitter.com/Jerrica_Lewis Jerrica

    I like Khloe. I thought her and Lamar were on vacation with his kids while Monica'd wedding was going on?

  • Laci PYT since 1984

    @ Kisha

    beautiful gravi

  • ValerieB1

    This is the Kardashian I like

  • KishaMinyonn

    @Laci Thanks. That's the love of my life.

  • Ty

    I like Khloe out of all the sisters. She has really grown on me and seems really down to Earth. Love the dress and shoes... no hoods or platic python material needed :applause: Work it Khloe! I can even accept her being with Lamar now LOL Initially I thought she was acting like Kim and just wanted to land a baller but I really like her.

  • Dawn Sheen

    Sandra Rose says:

    LadeeA says:

    Is she wearing butt pads Sandra? You would know.
    __________________

    That was very astute of you to notice that Khloé is wearing butt pads as fashion accessories only. Unlike her sister, Kim, Khloé is not insecure and has no need to pretend that the pads are her real curves.

    ---

    Nope, astute my foot she is wearing butt pads because her azz hangs low.. her real azz is wide... I like king beef, she is fluffy and shld be proud of it. Larmar married her and her regualr size. I was hoping this post was about that candy in her hand... it's so hard to find good new candy... I also bet she is way better on the sacs than her boring sister.

  • http://www.youtube.com/watch?v=UVWchAnyH6k&feature=fvwrel ALBoy

    :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=eLYbDg242EY&safety_mode=true&persist_safety_mode=1 His_Mommy623

    the ONLY Kardashian I actually like... and the bish looks kayute!...gawn Khloe :clap:

  • PAHairston

    Hello All. Maybe the Kardashian butts are real? After all their brother has a big, juicy one and I don't think he wears butt pads. Genetic perhaps? Could be but who knows the real truth when it comes to celebrities, especially reality ones.

  • http://www.youtube.com/watch?v=eLYbDg242EY&safety_mode=true&persist_safety_mode=1 His_Mommy623

    *smangs it on Als face*

    :hug: hey there bew..ur missed =)

  • Ididntreallymeanit

    I like the dress and shoes

  • http://www.youtube.com/watch?v=UVWchAnyH6k&feature=fvwrel ALBoy

    Whats Up His Im here for a second how you been baby?

  • http://www.youtube.com/watch?v=eLYbDg242EY&safety_mode=true&persist_safety_mode=1 His_Mommy623

    @PA, Now THAT question that u asked was funny :hahaha:

    Kourtney has no ass...

    we have all seen Khloes bum when shes not wearing the pads

    and Kim...smh she wouldnt know a real ass if it was clapping on her face :nono: (she liked when Ray J was slapping her face with his peen tho)

  • http://www.youtube.com/watch?v=eLYbDg242EY&safety_mode=true&persist_safety_mode=1 His_Mommy623

    @Al, i'm good luv. How ju been? Laker has been crying 4 u er'day :lol:

  • West Coast Chick

    I heard that Lamar was flirting with every chick he saw that night.. heard that they're still a "couple" only for financial reasons.. that definitely explains their "off putting" chemistry :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=ShOQQOy5pf8 LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    I didnt realize there was another post seein as how I was tryna instigate shyt in the other one

  • West Coast Chick

    mirsmommy says:

    Sooooo, you missed your “friend’s” wedding, but you can attend a party?????
    ______________________

    2 days later.... but I aint tryna start nothin :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=ShOQQOy5pf8 LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    AL
    I have a new trick with this plantain banana! Wanna see it

  • http://www.youtube.com/watch?v=UVWchAnyH6k&feature=fvwrel ALBoy

    @ Lucious Gone show me what you got :coffee:

  • WUTWUZMISSIN!

    :hi: Alboy found a way to stay in comunicado on the new job? What you sellin now?

  • http://www.youtube.com/watch?v=ShOQQOy5pf8 LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    I can make it disappear

  • http://www.youtube.com/watch?v=UVWchAnyH6k&feature=fvwrel ALBoy

    @ Wut I got these Mesh Tshirts and tangelos going for the low low you know I stay hustlin on this curb :yes:

  • ELove

    TOTALLY AGREE with @TruGemini (Comment #11) :coffee:

  • CHA CHA

    Klo Klo looks cute... SUP BROWN LUS :kiss:

  • http://SandraRose fine_sexy_libra

    :tape: I WILL KEEP MY COMMENT TO MYSELF!!!:tape: (carryon)

  • CHA CHA

    ALBOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY WHERE YOU BEEN ALL OF MY JULY DAYS.... DID THEY GIVE YOU FREE :kiss: :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=eLYbDg242EY&safety_mode=true&persist_safety_mode=1 His_Mommy623

    ChaChaaaaaaaaaaaaaaa *sings Beyonces End Of Time to U*

    :danban: :hump: :kiss:

  • ELove

    @His SAID...
    (she liked when Ray J was slapping her face with his peen tho)

    ^^^
    You SEE THIS @Man... Now Go Ahead and START CRYING Dawg !!! :rofl:

    BTW DID you get that email w/ the Kim-K Bikini Pics Dawg :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=UVWchAnyH6k&feature=fvwrel ALBoy

    CHACHA whats up baby Nah they didnt give me nothing I think I need that what you got though :coffee:

  • CHA CHA

    HISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :kiss: Makes it rain with sweet kisses all over your bawdy hottie :hump:

  • http://yallaintchit.com/ Man, I just don’t care™

    I can't stand this ugly azz woman. She'll do ANYTHING to try and not let her more attractive sisters outshine her.

    JUST CAUSE YOU UGLY DON'T MAKE YOU A NICE PERSON :no: ! She arrogant and conceited ON TOP of being the UGLIEST female family member. SMH.

  • CHA CHA

    ALBoy says:

    CHACHA whats up baby Nah they didnt give me nothing I think I need that what you got though

    SSUME the position then... you know what it is :wail:

  • http://yallaintchit.com/ Man, I just don’t care™

    @HIS
    "@His SAID…
    (she liked when Ray J was slapping her face with his peen tho)
    "
    ___________________________________________________________________________

    My baby took NO PLEASURE in that debauchery and felt FORCED to partake in that foolishness!

    *blaming the victim...SMMFH*

  • CHA CHA

    HEy WUT WUT IN THE BUTT.... :wave:

    MY BESTIE WESSSSSSSSSSSTIE aka DUBB CIZZLE what it do :kiss:

  • ELove

    HOTT Cha Cha
    In MY Larry Fishburne "King of New York" Persona...
    "So, So... So Where MY HOBURGERS AT ?!!?" :coffee:

  • http://yallaintchit.com/ Man, I just don’t care™

    @ELOVE
    "You SEE THIS @Man… Now Go Ahead and START CRYING Dawg !!!

    BTW DID you get that email w/ the Kim-K Bikini Pics Dawg"
    ___________________________________________________________________________

    I had to get @HIS straight for her disrespectful comments!

    But yeah, :thumbsup: on the pics! Nigga, ain't a muthaflucka alive that can honestly say they aint attracted to Kim K.! I bet Antoine Dodson even wanna fluck her!

    Oh, and that yt bytch was fine too! Who is she? I don't even like blondes but she had that "Serena Willams" type azz!

  • laykeya

    Definitely thinks she's the coolest. But as for the prettiest Ithink Kourtney got that. Maybe it would've been kim but I can't make out her face it looks like melted plastic

  • CHA CHA

    FELINE FEEL ME UP BUTTERCUP :hug:

    MIRDA MIRSSSSSSKY , MY SR PRINCESS JERRICA, TATTED TA TAS, MOMO and BROTHER, ELOVEROFMYDREAMS and anyone else I forgot

    :peace: <--- WHAT UP THO!

  • http://www.youtube.com/watch?v=UVWchAnyH6k&feature=fvwrel ALBoy

    Im out yall later on! :coffee:

  • http://SandraRose fine_sexy_libra

    @MANN...I AGREE..TRUTH BE TOLD I CANT STAND NONE OF THEM.

  • CHA CHA

    ELove says:

    HOTT Cha Cha
    In MY Larry Fishburne “King of New York” Persona…
    “So, So… So Where MY HOBURGERS AT ?!!?”

    You know its on the grill getting HOTTER AND JUICIER FOR YOU :hunching:

    LAYHOBUGGAH :kiss:

  • ELove

    @Man...
    Yeah I don't Crush on Blondes Either But That YT Female GOTS a Banging-AZZ Body (ALL Natural TOO!!!) :thumbsup:

    Ohh and her name is Brittney Leigh... And It's ONE pic I forgot to send where She's Inside Rock-Climbing (Hit YOU wit Dat Later...) :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=k8jO3KcMlWE Feline Feminine in the flesh

    @Cha Cha

    :tittays:

  • laykeya

    Chacha :kiss:

    where do y'all be finding some of these emos though?

  • ELove

    HOTT Cha Cha
    That's WHAT I'm Talking Bout BABY... Adjusts MY Bib for Pleasure :kiss:

  • West Coast Chick

    Cha Chizzle :yahoo: My nizzle :yes:

  • brenden

    o_O interesting. She looks as she's always looked to me. I mean you can surround a dog turd with roses and diamonds...At the end of the day it's still a dog turd #imjustsayin

  • Lady_L

    His_Mommy623 says:

    the ONLY Kardashian I actually like… and the bish looks kayute!…gawn Khloe

  • gracenmercy

    i :heart: Khloe, she is the only Kardashian that I can relate to but Serena had on this same dress @ ESPY pre show or something like that and it was cute on her also

    :offtopic: Serena @ESPY outfit :applause: and I am not a lesbian but i will think about it for her lmao

  • Femme Fatale

    IMO There was a serious mis-justice done in chopping this dress down from its original length.

    Oh and Sandra, typo.... I don't think you meant to add that '1' and ',' to the price. I know how impotant accuracy is to you. :coffee:

  • stephanie

    she looks really cute.

    khloe hosted the PR event... it was pre-planned.