Drag queens terrorize Florida in search of drag paraphernalia

A word to the wise: if you’re a drag queen intent on committing petty larceny, make sure your hairline is edged and laid. Because if you are arrested, your wig will be snatched for your mug shot.

According to Gawker.com, a gang of cross-dressing drag queens that terrorized Florida in search of drag paraphernalia has been caught.

“It’s a whole gang of drag queens,” said Amanda Marshall, manager of Jo-Ann Fabrics on East Colonial Drive in Orlando, where police arrested three suspects Sunday afternoon.

“They were real upset when the police made them take their wigs off.”

The marauding gang were charged with boosting “thousands of dollars of filmy fabrics, sequins, feather boas and other accessories” from stores across Florida, according to police.

One man, wearing a tank top and multi-colored tights, was spotted stuffing the following drag queen essentials into a handbag:

Five packs of black feathers, two packs of red feathers, two packs of red lace gloves, two packs of black red lace gloves, eyelashes, five bra pads, five butt pads, five gel inserts as well as three handbags, two boas, three pairs of costume glasses and 10 bandanas.

“They’d come in and order yards of fabric at up to $39.99 a yard, stuff it in their man purses and leave without paying,” Marshall said. “Oh, gosh, they could wipe out a whole section of boas in seconds…”

When confronted, some of the suspects voluntarily handed over merchandise to the staff while others bolted through the front door. One of them, Demitri Marsh, 19, swore at a clerk and threatened to cut her before fleeing, reports state.

Source: orlandosentinel.com, screengrab via 13 News



 


38 Responses to “Drag queens terrorize Florida in search of drag paraphernalia”

  1. 1
  2. 2

    :rofl: I thought the headline said Drag Queens in search of DRUG paraphernalia.

    This is even funnier. :rofl:

  3. 3
    screwball69 says:

    I’m :dead: as hell at this entire post.

  4. 4
    screwball69 says:

    :blink: my eyes are deceiving me. I thought all those guys were the same. I was trying to figure out why one still had a head full of hair like he has a history of mug shots. I’m done.

  5. 5
  6. 6
    Aprilbaby says:

    Sweet Baby Jesus….lol

    Morning Everyone!

  7. 7
    chibytex says:

    Everybody is doing the MOST these days….smh…

  8. 8
    YSoSerious says:

    “It’s a whole gang of drag queens,”

    The headline almost killed me but this quote finished me off. :dead: and :ghost:

  9. 9
    LadeeA says:

    @screwball- I thought the same thing!

    Sandra! It is REALLY too early for this :lol:

  10. 10
    vero says:

    Why did I just see this :rofl:

  11. 11
    YSoSerious says:

    @VERO

    Sandra just put it up I think. Maybe to compliment the June Ambrose story. Them up there look like they would LOVE her stuff. :coffee:

  12. 12
    Mamacita says:

    :hahaha: WTF is this?!?!

    It is too damn early for this Sandra! :dead:

  13. 13
    GAGIRL87 says:

    chibytex says:

    Everybody is doing the MOST these days….smh…

    _____________________________________________

    You right about that :coffee:

  14. 14
    Eb says:

    You snuck this post in :rofl:

  15. 15
    WUTWUZMISSIN! says:

    :rofl:

    In my Daymond from In Living Color Voice

    “Nobody Mooove! Put alll the boas in the bag and nobody will get hurt! Shawntay… grab them purrrsesssss! EEEEW This wig is niiiiice!

  16. 16
    RoderickXYZ says:

    Ok the only one of the three who could actually pass as female is the one on the bottom.

    The dude on the upper left looks like Akon and the other one looks like Cisco.

  17. 17
    screwball69 says:

    @ YSO- that fool said he’ll cut that bish before he fled. Sandra doing too damn much this am :rofl:

    @La I’m glad I’m not alone

  18. 18
    vero says:

    :lol: @Yso, that must be the reason !

    today is gonna be a lonnnnnnng day with these boring posts !

  19. 19
    pointhimout says:

    phuckin :dead:

  20. 20
    pointhimout says:

    it was a quiet Monday, but a schitty Tuesday, i.e. clemency denied, horrible traffic and accidents everywhere, woman/child shot at daycare center, a congressman who can’t live off $400g’s a year, and drag queens snatchin wigs.

    I may have to go home early today. It’s too much. I CAN’T.

  21. 21
    YSoSerious says:

    @SCREWBALL

    When is Sandra NOT doing too much? It’s why we keep coming back. :yes:

  22. 22
    vero says:

    How can these ugly guys be drag queens??????

  23. 23
  24. 24
  25. 25
    Sandra Rose says:

    YSoSerious says:

    @VERO
    Sandra just put it up I think. Maybe to compliment the June Ambrose story.
    __________________

    Wow, you’re good! :lol:

  26. 26
    Sandra Rose says:

    Eb says:

    You snuck this post in
    ______________

    You kids are too smart for me :lol:

  27. 27
    Sandra Rose says:

    WUTWUZMISSIN! says:

    In my Daymond from In Living Color Voice

    “Nobody Mooove! Put alll the boas in the bag and nobody will get hurt! Shawntay… grab them purrrsesssss! EEEEW This wig is niiiiice!
    __________________

    :rofl: :hahaha:

  28. 28
    Posche says:

    Waiting to hear from my Brenden…….

  29. 29
  30. 30

    First fools was stealin the good weave, and now this. :dead:
    :rofl:

  31. 31
    KDub says:

    “It’s a whole gang of drag queens,”
    ——————————————
    This ish not funny yall. They coulda held up the fabric store with a bedazzle gun. Somebody coulda been seriously hurt.

  32. 32
    CFREE says:

    Hittin Licks at JoAnn’s fabric :rofl: :ghost:

  33. 33
    laterthannever says:

    FL never disappoints!

  34. 34
    Lady_L says:

    It’s to early on the West Coast for this foolery…..

    :coffee:

  35. 35
    Lady_L says:

    @cree why does my mom have that Prince album! LOL….His perm is everything on that album cover….

  36. 36
    Lady_L says:

    :offtopic:

    Sandra can you give your opinion or tell us what you think about the Troy Davis situation?

  37. 37
  38. 38
    caligirl says:

    @screwball69 says:

    my eyes are deceiving me. I thought all those guys were the same. I was trying to figure out why one still had a head full of hair like he has a history of mug shots. I’m done
    __________
    I too thought it was the same person. LAWD

    Hey Missssss Sandra!

    ___________

    :offtopic: Did anybody see Derek J last night. In that jumpsuit? WOW

Comments are closed for this post