This photo of NBA star Carmelo Anthony, his wife, La La Anthony, and their son, Kiyan Carmelo Anthony, 4, out together is so rare that it deserves its own post. The career couple were able to fit each other into their busy schedules to eat together at Serendipity Restaurant on the Upper East Side in NYC yesterday. Hopefully this outing wasn't for the benefit of television cameras.

Little Kiyan seemed so happy to have his parents together. He's so adorable.

Photos: Splash News Online

  • Yall still crazy

    He is a cutie pie :coffee:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    Um... why is that lil boy wearing those shoes?
    :blink:

    Mello should never let that go down. :no:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    La La titts deserve special recognition Sandra! :yes:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    @ MAN - because sometimes muhfugga's w/money try to get too fashionable and end up fuggin' it up! :coffee:

  • Nita-No-Clothes

    I f'n LOVE Carmelo Anthony!

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    this pic looks photoshopped....why are they forming a line n chit? :think:

    Lala needs more space between her bewbs and her stomach...
    what kinda midget ass mid-section? :blink:

  • kingstonn

    he's so cute!

  • http://www.youtube.com/watch?v=tqcYQsivvbs FeFe

    I promise Kiyan is soooooo cute...I just want to take him home, pinch his cheeks, and feed him all the snacks and junk he asks me for!

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    @ HISSSSS - I agree about Lala! Iono wut everyone sees in her body. To me, she's built like an old alabaster woman! Those ankles :no:

  • http://youtu.be/wHGc_v_cCIY YSoSerious

    I think it's Photoshopped too. Cute kid though. :coffee:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @ratted
    " because sometimes muhfugga’s w/money try to get too fashionable and end up fuggin’ it up! "
    ___________________________________________________________________________

    :smack:
    Got lil man wearing stripper boots and chit. :no: <<<SMH

  • http://www.twitter.com/cocoabana Cocoabana

    If so, good photoshop job.

    They look like they're in Brooklyn and now I want some food from this restaurant in Brooklyn :(

  • caligirl

    Glad to see the family together, that dress ill fitted.

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @NITA

    Melo is my nigga, right after Kobe and Chris Paul. :yes:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    @ MAN - you may want to clear up that name you just called me!
    :coffee:

  • West Coast Chick

    I would kill someone for those Louboutins that Lala's wearing :lol: them bytches cost over 2 racks :blink:

    I love how she pair her loubou's with red dresses
    #classy

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    @Tatted theres a pic of her on another website in her bra nad panties. I saw one of her from behind and it broke my heart that she looked like that from the back :rofl: it looked old and smushed up....er'thang back there was just old looking

  • West Coast Chick

    Man, I just don't care™ says:

    @NITA

    Melo is my nigga, right after Kobe and Chris Paul.

    _______________________________

    :cosign:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @TATTED
    "you may want to clear up that name you just called me!"
    _____________________________________________________________________________

    The "r" is next to the "t" on most keyboards. An honest slip of the tongue finger.

    :peace: <<<Mandinga

  • kingstonn

    her boobs are disproportionate to the rest of her body. or maybe she needs better bra support? :shrug:

  • http://twitter.com/_Tainted_Love Tainted_Love

    Kiyan is just the cutest...he's going to be heart breaker for sure. Love his eyes.

    Melo looks yummy...

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    @West, the ones at Bakers look the same and they will only run you a good 75 bucks... #helpfulandfrugal

  • West Coast Chick

    Little Kiyan is hella cute :love:

  • H-Townmama

    He is such a handsome lil man.

  • West Coast Chick

    His_Mommy623 says:

    @West, the ones at Bakers look the same and they will only run you a good 75 bucks… #helpfulandfrugal

    _______________________

    :no: not the same! Some things in life is just worth havin

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    So none of you ladies have a problem with

    1. the stripper boots
    2. the pink bag
    3. the capris

    that Kiyan is wearing? :shrugs:

  • West Coast Chick

    Thats why Ive always said that Lala makes the perfect wife, she loves louboutins, but she can pay for it herself :thumbsup:

    :lol:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    @ HISSSSS - UGH! Ionwanna look! :no: But that let's you know that as long as you look exotic, most men will go for it! If she was black, Melo would've expected more out of her body than that!

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @W.C.C.

    I see you know a thing or three 'bout that B-Ball.

    Just to round out my top five, I also like Dwight Howard and Amare Stoudemire.
    :coffee:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    :ghost: @ MAN and the Mandiga reference! You saw that?? :lol:

  • http://twitter.com/_Tainted_Love Tainted_Love

    @Kingston
    I love Lala but she has the tiniest chicken legs ..I think that's what makes her body looks disproportionate. She's top heavy ( as my mom calls it)

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    LaLa is the chit...she may not have the best body....but she has a rich ass husband who LOVES it!!

    I love her style and grace!!! She chits on hoes IMO!!!

    Little Kiyan is sooooooo adorable!!! I want one!!!!

  • Yall still crazy

    :waves: WCC

    #ialreadyspoketoallyallearlierinthemjpost

  • vero

    Lol @Man & Tatted :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    @West, oh i feel u :lol: i'm not one of those ppl that feel the need to keep the CEO/owner/creator/family memebers of Louboutin dipped in ice...i'm tryna make sure my lil man gets into college....fluck a red bottom...word

    i think the most i ever spent on shoes was 200 bucks...well they were boots but im NOT going ANY higher than that :nono:

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    :blink: Ummmmm, that pic looks photoshopped.

  • !*LaKErCHiC@*!

    aww cute :love:

  • West Coast Chick

    Man, I just don't care™ says:

    Um… why is that lil boy wearing those shoes?

    _______________________

    :rofl: she does look like Madea up top, dont she?? :rofl:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @TATTED
    "But that let’s you know that as long as you look exotic, most men will go for it!"
    _____________________________________________________________________________

    What's wrong with that? :shrugs:

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    @Man
    the bag looks like it came from a store or something....that lil boy's outfit is just fine!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=tqcYQsivvbs FeFe

    @Man

    Those boots Kiyan has on just look like some fashionable fall boots for little boys... :shrugs: now his rolled up jeans are a bit much...

    And, I think LaLa is a natural round the way beauty...her eyes scare me, but I still think she's beautiful...

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    @Unwhydoinsistonmakingmetypethisshyt? HEY BEW!!! :hug:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @CHIBY
    "the bag looks like it came from a store or something….that lil boy’s outfit is just fine!!!"
    ____________________________________________________________________________

    why his pants rolled up into capris like that tho???? :shrugs:

  • Yall still crazy

    I agree with (yesterdays)Mr. Luv's "ostrich" comparison. :rofl:

    Man, maybe he picked his own clothes out :shrug: and that's what he wanted to wear.

    #idoseewhatyouaresayingthough

  • West Coast Chick

    His_Mommy623 says:

    @West, oh i feel u i’m not one of those ppl that feel the need to keep the CEO/owner/creator/family memebers of Louboutin dipped in ice…i’m tryna make sure my lil man gets into college….fluck a red bottom…word

    _________________________

    I have 5 pair :ashamed: Im working on pair number 6 for new years eve :lol:

    :shrugs:

  • http://www.youtube.com/watch?v=afXJpsK1kXs&feature=related datsmdubya2u

    why ya'll ain't tell a ninja there was a :newpost: ?

    #leftbehind

  • MzDimplez1123

    @ HIs............I can't even rag LaLa for her shape. I got the same damned problem, short waisted and hipless. *sigh*

  • http://twitter.com/_Tainted_Love Tainted_Love

    @Chiby I agree with you Lala is shi***** in these other wives. She has a name with or without Melo&&I just love her style

  • Yardgirl

    I love Melo, he has made going to see the Knicks hot again!! :cheer1:

    Kiyan is cuuuute!! :yes:

  • Posche

    @Tainted_Love
    I always say the same thing! Her legs are too all for her body. She has big feet too. Everthing always seems staged when it involves her. I'll bet Carmelo has a bad a** chick on the side.

    :gossip:

  • http://www.tallmenshoes.com/ Man, I just don’t care™

    @FE FE
    "Those boots Kiyan has on just look like some fashionable fall boots for little boys… "
    __________________________________________________________________________

    I ain't EVA seen boots for dudes in that color. EVA. :no:
    I bet she went to "Lil Misses" or some store like that to buy them for him.

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    If Melo was married to a supermodel folks would still have something to say...he cant win for losing...

  • candibfly

    twin :2dance: < ----- theme song to facts of life

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    Man, I just don't care™ says:

    @TATTED
    “But that let’s you know that as long as you look exotic, most men will go for it!”
    _____________________________________________________________________________

    What’s wrong with that?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Nothing, if you like fuggin' w/bishs' that built like fridges (chibys words). Most black men hold black women to much higher standards when it comes to their bodies and looks. IMO Lala is a cute girl, but she does resemble a bug a certain times, but just because she's puerto rican, its cool. But if that was Diana Ross all black child (from the Temptations Movie) w/them same azz eyes, it's a no go! :lol:

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    Tainted_Love says:

    @Chiby I agree with you Lala is shi***** in these other wives. She has a name with or without Melo&&I just love her style
    ____________________________________________________________
    :cosign:

  • !*LaKErCHiC@*!

    IM OUTIE YALL HAVE A GOOD ONE :waves:
    @DIMPZHISKINGSTONMAN HIT ME UP ON THE G IF ANYTHING POP OFF #NOSEY :warning: NOT A CLICK!! OR A GANG NUN LIKE THAT AUNTIE

  • H-Townmama

    The pic DOES look shopped.
    Lala is bad built, just not as bad as before.
    I don't like the boots either :no:

  • Yall still crazy

    :thinking: *wonders where Douglas is to ask if melo is still creeping with the friend of a friend*

    #messy

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    Nothing, if you like fuggin’ w/bishs’ that built like fridges (chibys words).
    ___________________________________________________________________
    I fukking hate you so much!!!!!! I really do!! :lol:

  • candibfly

    are u really up here talkin bout a pink bag that looks like the bag u get from a store after u purchase something? :rolleyes:

  • 2know the ledge

    I don't know why but lala tries to hard. it's like she trying to keep apperances of her and melo together might be wrong. waiting on the riri boob post getting her kciked off the farmers land :waiting:

  • http://www.youtube.com/watch?v=tqcYQsivvbs FeFe

    LaLa's shape is fine to me...I think she's imperfect and striving to be better....like she said in her show, she needs to lose some weight. But she's got softness and curves like a natural woman (even though folks say she's had butt injections)...

    @Man

    Kiyan's boots are like a burgundy color... :shrugs:

  • West Coast Chick

    Man, maybe he picked his own clothes out and that’s what he wanted to wear.

    ______________________

    :rofl: right! But when my lil man goes to pick out his own clothes, he comes out with spider man, football or batman clothes on :blink:

  • kingstonn

    i'm sorry, i'm not paying the amount of my rent, insurance, car note and at&t bill for no damn shoes i'm probably not going to wear but once. i just don't see the point.. :shrug: but if she can afford it and still have a place to live a car to get around in, more power to her. :yes:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    chibytex says:

    Nothing, if you like fuggin’ w/bishs’ that built like fridges (chibys words).
    ___________________________________________________________________
    I fukking hate you so much!!!!!! I really do!! :lol:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    I know you do! :coffee;

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    Man, I just don't care™ says:

    So none of you ladies have a problem with

    1. the stripper boots
    2. the pink bag
    3. the capris

    that Kiyan is wearing?
    ___________

    :lol: I wouldn't dress my boys like that. :no:

  • Yall still crazy

    :2dance: :whistle: Twin, Ya take the good ya take the bad, lalalallala, the facts of life, the facts of life

    *swaying to the song* :rofl:

    ---------------------------------------------
    She looks like the typical chicks that live in Humboldt park here :shrug:

    #noshade
    #noloveeitherthough :shrug:

  • candibfly

    kinda look like polo boots

  • candibfly

    :hahaha: those are the only words i know too

  • West Coast Chick

    Yall still crazy says:

    WCC

    #ialreadyspoketoallyallearlierinthemjpost

    __________________________________

    :lol: Hey Yall Bewski :waves:

  • kingstonn

    @ manuel
    i think his outfit is cute. i saw a little boy wearing oversized sagging shorts, a white tee and some jordans. you rather him wear that chit huh? :rolleyes:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    Man, I just don’t care™ says:

    So none of you ladies have a problem with

    1. the stripper boots
    2. the pink bag
    3. the capris

    that Kiyan is wearing?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    AND WHERE DID THE MAROON COME FROM BECAUSE I'LL BE DAYUM IF THAT'S NOT RED IN HIS SHIRT! :coffee:

  • Yall still crazy

    WCC, mine will put on a dress shirt with jeans and light up shoes (or something), and I'll be like ok lets change just one thing here :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    His!!!!!!!! :hug: Heyyyy bew

    Heyyyyyy my lovelies and gents!!! :waves:

  • H-Townmama

    @Candi

    I used to live in Polo boots. They were really popular during my middle school and high school days. I even brought my brother some :lol:
    #memories

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    Yall still crazy says:

    WCC, mine will put on a dress shirt with jeans and light up shoes (or something), and I’ll be like ok lets change just one thing here
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Would those be the light up shoes, Smurfette? :coffee:

    I HATE THEM DAYUM SHOEES! :coffee: <---- me taking another sip!

  • kingstonn

    #ratnation in this bish! *starts stacking rat signs*

  • West Coast Chick

    kingstonn says:

    i’m sorry, i’m not paying the amount of my rent, insurance, car note and at&t bill for no damn shoes i’m probably not going to wear but once. i just don’t see the point.. but if she can afford it and still have a place to live a car to get around in, more power to her.

    ________________________________

    right! :lol: you only live once, might as well be fierce while doin so :lol:

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    I used to live in Polo boots. They were really popular during my middle school and high school days. I even brought my brother some :lol:
    #memories
    _____________________________________________________________________
    Girl!! I used to live for a pair of Polo Boots!!! In Dallas they was the chit!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=afXJpsK1kXs&feature=related datsmdubya2u

    Why Melo look like he's trying to hide?

  • Yall still crazy

    *changes the record to Golden Girls again* (because I know all the words & instruments and I get real enthusiastic while singing) :hahaha:

  • Tatted Diva AKA The Makeup Maven

    Heeeey Unpre :hi:

    #WILLNOTFUGGUPYOURNAME :nono:

  • Dee1127

    :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    kingstonn says:

    #ratnation in this bish! *starts stacking rat signs*
    _______________________

    #ratnationunderagroove
    #ratsforlyfe
    #ratstackssalute

  • Smonae80

    Kiyan is gonna be a heart breaker, not feeling LaLa's dress it doesnt do anything 4 her shape,, Melo looks good here

  • candibfly

    h-town they were popular when i was in high school as well (maybe even middle school). i really thought i was the shyt when i finally got a pair :hahaha:

    that's why when i went to college i was like umm the fugg are timbs :blink:

  • kingstonn

    *rat walks like Ice Cube* :danban:

  • West Coast Chick

    Tatted Diva AKA The Makeup Maven says:

    Yall still crazy says:

    WCC, mine will put on a dress shirt with jeans and light up shoes (or something), and I’ll be like ok lets change just one thing here
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Would those be the light up shoes, Smurfette?

    I HATE THEM DAYUM SHOEES! <—- me taking another sip!

    _______________________________

    :lol: right! OR my son will wanna put on a pair of crazy looking basketball shoes that his retarded daddy felt he HAD to have, and then my son would wanna wear them bytches EVERYDAY :rofl: I be having to literally hide his shoes, and only keep out the ones that I want him to wear :lol:

  • AndThenIHitMyDougie

    Ummm...Lala isn't the most gorgeous but she's cute. And she is top-heavy but I don't think her shape is all that bad. I actually screamed with her because I remember the first time I got on a scale (they have the SAME scale in tha episode tha I have at home), and it read 144.8, and I'm about Lala's height..... I had the same reaction! :rofl:

    And I have blown $450 on shoes before... :ashamed:

    BUT they were 60% off!! SO I think that justified it. My usual shoes are $60-200.

    I'm not that much of a Louboutin fan. They have some nice ones every once in a while, but the vast majority of them don't appeal to me. I used to be ON Manolo Blahnik though! Now it's Gianmarco Lorenzi, Kirkwoods and some Jimmy Choos.

  • H-Townmama

    Right @Chi and Candi

    I even brought my oldest daughter a pair purely based on nostalgia. she wore them 2x before she outgrew them. London will be in them this fall :yes:
    #thrifty

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    When I moved to Chicago and I saw that Tims were the chit I was a little sad...cause all my life I grew up wearing Polo Boots...

    People here will wear a pair of Tims with anything. In 95 degree weather...like :blink: I know your feet sweaty and funky as hell!

  • vero

    Well unless there's something more interesting today, I'm out :peace:

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    @King, word. #64... i will compliment the damn shoes but i'm not paying money like that for no damn heels...fugg Louboutin

    #Salute! *throws cheese cubes in the air like i just dnt care*

  • Yall still crazy

    :hi: U
    -------------------------------------
    Tatted, yep-they are! :lol: He doesn't care about labels (thank GOD) so if he sees shoes he likes (in Target, Walmart, Kmart, Payless, wherever- I get them)

    The latest are sketchers. He went through a Heelyz kick too, which I am glad is over. The jawns cost alot IMO.

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    His_Mommy623 says:

    @King, word. #64… i will compliment the damn shoes but i’m not paying money like that for no damn heels…fugg Louboutin

    #Salute! *throws cheese cubes in the air like i just dnt care*
    _____________

    #word

    If you got it, hey, spend it, and buy my azz a pair. I wouldn't buy them chits tho. :no:

  • KayCeiSoul

    I kinda like Kiyan's Polo boots...he's just not rocking them right.
    They're cute for his age group.

    And HOW in the NAME of ALL that is GOOD do these bishes be losing weight in 2.5 days like that?!!

    Is there some new diet pill or cocktail out? Adipex is played.
    I see the same thing happening in certain shots of the Beady-Bead-Not-Baller-Wives. One minute they look like liquid blam, and the next minute they look like a hotdog that's been in the microwave on 3 minutes. :shrug:

  • AndThenIHitMyDougie

    Oh and Lala does have a NICE shape. She has hips- they just aren't extra wide. She definitely has cureves though, just more up top. The only thing that I wish she could fix are her legs. Those tiny legs with thickness everywhere else throws it off. :shrug:

    She's kinda boring, but I still like her.

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    smh@Chi, no timbs dont make ur feet sweat or stink...

    #EastCoastShyt..

    DOUGIE! *pats bunk bed* come here woman :hunching:

  • candibfly

    lawd i would hate would kids would be skatin down the aisles at the store in their lil wheeled shoes

    u could always tell which ones were just gettin the hang of them :hahaha:

  • Yall still crazy

    :waves: Hey Dee

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    I do get Timbs (chucks (constructs) and swamps), Jordans (the cute ones), and Air Forces (uptowns) for my boys. I refuse to get the light up sneaks (I hate those sneakers) :lol:

    #nooffense

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    @Dougie, Lala paid a pretty penny for the half decent face and/or body she has now. I saw an old TRL clip of that heffa and she was NOTHING to write home about :lol:

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    His_Mommy623 says:

    smh@Chi, no timbs dont make ur feet sweat or stink…

    #EastCoastShyt..
    ______________________________________________________
    :lol: They just look hot!! In Texas the only people that wore Tims that I was were construction workers....

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    His_Mommy623 says:

    smh@Chi, no timbs dont make ur feet sweat or stink…

    #EastCoastShyt..
    __________________

    :cosign:

  • AndThenIHitMyDougie

    @KayCei
    Stress or determination can do it. It's mostly just changing your diet. I lost 3.2 lbs in 6 days earlier this month just from chilling on the sweets I love with NO exercise.

    And I need something to stress me out real quick for a week or two. Two weeks of stress and I swear, I can drop 10 easily. I just need a stress that makes me lose weight and not one that makes my hair fall out too... :thinking:

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    Ho'Boygahhhhhh :2dance: <--- now playing Shaggy's it wasn't me lol

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Lmao at people thinking the pic is Photoshopped because La La, Carmelo and Kiyan are never seen out together :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    chibytex says:

    His_Mommy623 says:

    smh@Chi, no timbs dont make ur feet sweat or stink…

    #EastCoastShyt..
    ______________________________________________________
    They just look hot!! In Texas the only people that wore Tims that I was were construction workers….
    ____________________

    Any boots or sneakers will make your feet sweat, especially if you have sweaty azz feet. Ewwwww :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=uukFcl_Cgog&feature=player_embedded#! His_Mommy623

    LET DOUGIE ACT LIKE SHE'ON SEE MY FONT UP IN HEA! :mad:

  • candibfly

    i had some fimbs (look a like timbs) in undergrad when i was broke :hahaha:

    finally got some real ones for the winter time from the boys section in marshall's #frugal

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    Carmelo could so get it!!! :hump:

    LaLa U go bish!!!

  • West Coast Chick

    for my boys. I refuse to get the light up sneaks (I hate those sneakers)
    _____________________

    my son's father would kill me ....dead! :lol:

  • kingstonn

    if you wear socks with any shoe, ur feet won't stink.

    #tipoftheday

  • Yall still crazy

    twin, I made mine practice on Grandma's linoleum kitchen floor for two days (he was mad "not fair"), holding on to the counter, so he wouldn't bust his azz in public. Now, he's a pro! :lol:

    McD banned those shoes here :rofl:

    My bff is a nurse and stated that when those shoes came out, the kids really piled into ER with broken this or that.

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Please note whenever I Photoshop a pic I note that fact somewhere in the post. None of these pics are Photoshopped. :nono:

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    kingstonn says:

    if you wear socks with any shoe, ur feet won’t stink.

    #tipoftheday
    __________________

    :lol:

  • Yall still crazy

    @Chi, we wore them in case we had to fugg a bish up. REAL

  • AndThenIHitMyDougie

    Also- to pitch in on the three previous posts I missed but read EVERY single comment on:

    - two ugly people make pretty babies.
    - two nice-looking people usually make ugly babies
    - one nice-looking and one ugly usually also make cute babies.

    - the cards are NOT in my favor for making cute babies. :no:

    AND...

    - I acutally agree for the most-part with Chiby on the MJ post. I do think he should be held accountable for administering the drugs because he KNEW better, but MJ knew what he wanted/asked for/requested/paid for as well. Conrad should get a few years and lose his license, but he shouldn't get the book. He was more negligent than anything else.

  • GAGIRL87

    Kiyan is soooo cute, and Lala is killing em with that outfit, and Melo even looks good :coffee:

  • Dee1127

    @Yall

    Wassup??

    Afternoon SR Fam!! :)

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    When I met my hubby he had like 10 pair 10 Tims in different colors...That chit was so tacky...they fukk you got light blue Tims for nucca? :lol:...he thought that chit was fly... I was like :nono: u are not wearing that chit with me. Just out on the regular color...they match with everything.

    He came back from Columbus, GA thinking all them colored shoes was the chit!!!

  • West Coast Chick

    And I have blown $450 on shoes before…

    BUT they were 60% off!! SO I think that justified it. My usual shoes are $60-200.

    ___________________

    Ive bought 400 jeans, thousand dollar purses, shoes gallore. But hey I work everyday, my bills stay paid and I just love my range rover.. my kids eat everyday and if I cant buy what I want, trust and believe my man will. He knows Im a Virgo and Im addicted to fashion :lol:

  • AndThenIHitMyDougie

    Sorry!

    Hey His! :waves: And Candi! And Fayla! And Yall! And Yso! And Mirs! And KayCei! And everydamnbody!

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    AndThenIHitMyDougie says:

    Also- to pitch in on the three previous posts I missed but read EVERY single comment on:

    - two ugly people make pretty babies.
    - two nice-looking people usually make ugly babies
    - one nice-looking and one ugly usually also make cute babies.

    - the cards are NOT in my favor for making cute babies.
    ____________________________

    Well, me and Big Dummy are nice-looking and my baby is handsome as hell. My oldest son (Big Dummy's son) is handsome, his mom is not cute what-so-ever). I guess it all depends. :shrugs:

  • http://youtu.be/wHTo_QgKM5g chibytex

    AND…

    - I acutally agree for the most-part with Chiby on the MJ post. I do think he should be held accountable for administering the drugs because he KNEW better, but MJ knew what he wanted/asked for/requested/paid for as well. Conrad should get a few years and lose his license, but he shouldn’t get the book. He was more negligent than anything else.
    _________________________________________________________________
    OMG!! Jesus is coming back tomorrow!!! The world is gonna end on Sunday!!
    Is this chit real???? :rofl:

  • West Coast Chick

    Sandra Rose says:

    Please note whenever I Photoshop a pic I note that fact somewhere in the post. None of these pics are Photoshopped.
    ______________________

    :lol: I know when you photo shop a picture, Auntie, and it's usually funny as hail :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

    West Coast Chick says:

    And I have blown $450 on shoes before…

    BUT they were 60% off!! SO I think that justified it. My usual shoes are $60-200.

    ___________________

    Ive bought 400 jeans, thousand dollar purses, shoes gallore. But hey I work everyday, my bills stay paid and I just love my range rover.. my kids eat everyday and if I cant buy what I want, trust and believe my man will. He knows Im a Virgo and Im addicted to fashion
    ________________

    I saw a pair of CL boots, that I'll take in a size 8, please and thanks.

  • West Coast Chick

    I acutally agree for the most-part with Chiby on the MJ post. I do think he should be held accountable for administering the drugs because he KNEW better, but MJ knew what he wanted/asked for/requested/paid for as well. Conrad should get a few years and lose his license, but he shouldn’t get the book. He was more negligent than anything else.
    __________________________

    that audio tape was the straw that broke the camel's back imo.. it shows just how out of his mind Micheal was.. conrad, as a medical professional has an oath to help him, not kill him

  • West Coast Chick

    I saw a pair of CL boots, that I’ll take in a size 8, please and thanks.

    ________________________

    :rofl: good luck with that! :rofl:

  • H-Townmama

    @Yall
    Both girls are into shoes with lights. Syd wants like every pair of sketchers but they are $50/pair and she is hard on shoes. London has some light up gladiator sandals and shoes from stride rite. I ahte all three pair with a passion :cuss:

  • KayCeiSoul

    Hey Dougie! :waves:

    Yeah you're 100% on that Dougie - stress will do it too, and LaLa is always on the go.
    But she's always eating too!
    All these t.v. broads are ALWAYS EATING. :rolleyes:

  • http://youtu.be/wHGc_v_cCIY YSoSerious

    DOUGIE!! :yahoo:

    I refuse to buy my boys Tims and Jordans cause they are just gonna grow out of them and need a new pair next year. Plus they are really hard on shoes so I don't see them as a good investment.

    They don't love me for it but they can't do sht about. :lol:

  • candibfly

    @yso the fimbs i got from payless in the boys section looked like the real thing :rofl:

  • H-Townmama

    @Yso
    we are >>>>>here<<<<
    i stopped spending so much on shoes for the girls. Sydney is grwing like crazy. She is 5 and is already almost 4 ft tall. Im only 18 inches taller than she is :rolleyes:

  • Yall still crazy

    :lol: @ hating all three with a passion.

    Me too, Yso, no big money boots/gymshoes. I just can't! I'd rather spend it on him in another way :shrug: & he doesn't care anyway.

    #toeachhisown

  • Yall still crazy

    :dead: fimbs :lol:

    *whispers* I had a pair when I first got a construction job and didn't have the money for what I wanted. Them jawns were sooo warm too :rofl: , I still have them-they are thrown in trunk now, for emergency purposes...

  • ValerieB1

    She is def top heavy

  • thegifted1

    This is define. for the CAMERAS!!!!!

  • KrayZKat

    I love the Anthony family. Kiyan's the star to me.

  • http://nwmasssmedia.com U See Me! I’m That Bish!!!

    I think Kiyan is just fine, I would let my son wear those shoes, they look like boots... As always to each it's own, they all look great in my book... JMO. Lil Melo is such a cutie....

  • pointhimout

    didn't lala phuck her son up on one episode for acting a monkey? she told the camera crew to shut off the cameras?????????

    good looking family.

  • digal704

    It does look photoshopped but I didn't think Sandra did it. I love the fact that the term "rare" was used, LMBO! They seem like more of an "arrangement" than a couple. IMO, he needs to put in more time with his so doing the off season. He isn't photographed with his son nearly as much as as other NBA fathers. LaLa needs to loosen the reins, little guy needs some guy time too!

  • Nita-No-Clothes

    Not to beat a dearly departed horse, but where are the persons' "standing" next to Kiyan (above Kiyan's bag) legs?

    @Man, Dear, I couldn't tell you anything about Melo on the court but I am seriously like obsessed with that man's LIPS! Well, whole body actually.