In Case You Missed It: Braxton Family Values, Ep 2 (video)

In case you missed last night’s episode of ‘Braxton Family Values’ on WEtv, Tamar showed out in the recording studio when she was introduced to her new producer, TC.

When her husband Vincent walked out on the session, Tamar ordered him to come back, telling him “You wouldn’t walk out on Lady Gaga!”

Also in this episode, Toni Braxton enlists the aid of her former assistant, Towanda Braxton, to train her new assistant, Zo, who isn’t working out. Toni’s main goal is to rehire Towanda as her personal assistant, but Towanda is initially resistant to move her family from Atlanta to LA.

And Traci Braxton wants to open a beauty salon in Maryland, but she needs financial assistance from her sisters.

PART 1

Part 2

Part 3



 


  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    i didnt watch….i dnt think im gna watch either..

    Tamar annoys the SHAT outta me :mad:

  • chocolate divalicious aka CD

    Sandra since you know the Braxtons personally can you pretty please tell Tamar to :stop: with the surgery she is starting to look like the cat lady. Oh yea can you subtly drop some Lap band pamphlets around Vince because the child looks like it hurts him to breath.

    Towanda-Get a backbone boo, we all know you really want to work for Toni.

    Love me some momma Evelyn-she is the truth. :dance:

  • DoNotDeleteMe

    Toni straight dissed Traci who was trying to, in a roundabout manner, ask her if she could sing back up for her. :rofl:

  • bnatural

    Tamar was too much last night….and her weaves were horrible….

    Tamar needs to realize that is no GAGA whether she can sing or not….and she’s not going to garner the attention that Sir Gaga does…

  • Torae

    Towanda knew good and well that she wanted to be Toni’s assistant! She wants to be an “actor” and where do you go when you want to be an “actor” You go to L.A…so now she has a nice house to live with her husband and kids, pursue her acting and a paycheck. sounds like she wanted TO BE HER ASSISTANT FROM JUMP!

  • Creamychic

    His_Mommy623 says:

    i didnt watch….i dnt think im gna watch either..

    Tamar annoys the SHAT outta me
    ________________________________________________________

    @HIs hey bew :kiss: :hug: and :cosign:

  • Torae

    Tamar’s make up looks HORRIBLE ON HDTV! waaaaaaaaaaaaaay tooo much

  • nydiva4u

    She looks like Wendy in the photo from the Soul Train awards.

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    All of them need to stop with the surgery I hurt looking at their faces :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    Tamar really annoyed the CHIT out of me last night!

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    hey Creamy! :hug:

    damnit Sandy! :mad: why u keep pulling the posts? i typed a long ass comment and when i went to post it the whole post was gone…grr

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    And, not that I didn’t suspect it before…but last night I TRULY realized that this show is FULLY scripted…I refuse to believe that this assistant Zo or whatever is name was put a plastic container on a stove…who is coming up with this chit?

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    Don’t watch, don’t care. I’m just here cause ain’t nobody lighting black candles in this post. Are they? :think:

  • lady_cn

    They all need new make up people because whatever they are doing now is ‘Booo’ *in my Tamar voice*

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    I tried to watch. Fact is I’m over them. Tamar’s act can only be entertaining for so long.

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    After last night’s episode with Tamar acting a complete buffoon, I think I’m DONE watching this chit… #realtalk

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    Choco aka Hippie says:

    All of them need to stop with the surgery I hurt looking at their faces
    *******************************

    Is that what it is? I thought it was the makeup and HORRIBLE wigs. I knew it was something. I just can’t.

  • Yall still crazy

    *sprinkles holy water around keyboard* Yso, who is doing what?

  • http://www.philly.com/ Jay Bee

    Tamar is a hand full…. all love tho!

  • Aryanna

    I watched this mess last night. Toni looked like she was bleaching her skin a lil bit. I noticed a huge difference in her skin from last season to this season. why everybody wanna be light skin?

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    YSoSerious says:
    Don’t watch, don’t care. I’m just here cause ain’t nobody lighting black candles in this post. Are they?
    _____________________________________________________________
    I surely hope not

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    @YALL

    I can’t. She might be watching. :kona:

  • http://www.youtube.com/watch?v=oFwik0Lon-g&ob=av2e FeFe

    *says some Hail Marys and a few Our Fathers*

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    ya’ll asses are crazy :lol:

  • NaijaGal

    Tamar was a mess last night…she needs to give up her dreams of grandeur…she’s put out cd’s and nobody was checking for that ish then and they sure as hell aren’t going to check for it now…Vince please get on your Jenny Craig or Weight Loss steez cause these deep breathes you take after every word is not the business

  • candibfly

    i can’t take traci

    she just reeks of desperation :no:

  • NaijaGal

    Towanda doesn’t want to divorce that man cause she doesn’t want to pay him child support

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    @HIS

    Naw WE ain’t. :coffee:

  • candibfly

    vince was like tamar really never got a chance

    i was thinkin ummm didn’t she have an album with trina and towanda and then also an album or 2 on her own? nobody cared then

    but maybe bc of the show ppl will be curious about her album

  • http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?ref=profile&id=1335451522 therapist1911

    Bird says:

    I tried to watch. Fact is I’m over them. Tamar’s act can only be entertaining for so long.
    *************************************

    There you have BIrd.

    What was with all the bobby headiness going on during the confessional?

    Why she try to play the producer? He was like but “I was on pitch”

    I actually ended up turning it off and going to bed. SHe was doing the mostest

  • NaijaGal

    she just reeks of desperation
    ^ This all day

  • http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?ref=profile&id=1335451522 therapist1911

    candibfly says:

    vince was like tamar really never got a chance

    i was thinkin ummm didn’t she have an album with trina and towanda and then also an album or 2 on her own? nobody cared then

    but maybe bc of the show ppl will be curious about her album
    ******************************************************************

    No they won’t!

  • pointhimout

    yeah I almost unfriended Andre on FB last night. He kept posting schit about this show and all I could think was in reality bro, u really dont have a job. so i’m not sure how he can be so comfortable being in this rut for sooooooo many years. real talk. I haven’t watched the episode yet, but will in a minute. the stream for heavy D keeps breaking.

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    :offtopic: I have been 6months without solar/fake nails. They try to pull me back to the other side (No Choco) everytime I go get my eyeborws done :nono:

  • Daisy

    I still laugh at Tamar and Tracie they are the funniest to me and I :heart: Mama Evelyn

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    even the mama acts fake…

    did Evelyn drink while carrying Traci?

    Does Toni think i dnt know that shes been shaving her nose down again?

    Does Trina expect me to believe that her band is gonna pop? and what about that husband of hers? :nono:

    Towonda is just…ugh and her husband gets a double ugh

    Tamar and her brother Vince need 2 stop….that marriage is a sham..he gets carved up arm candy and she has a sugarbear to drain…

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    :dead: at HONEY

  • pointhimout

    tamar can sang, has a great range (money can’t buy u love – if u care to utube it). it’s that apparent attitude that has gotten her this far. the number 1 rule when in a meeting about you: keep the meeting about YOU. you lose all merit when you start bringing up other names. cuz as the person in charge, all they’re going to do is take advantage of the opened opportunity to belittle you.

    u wouldn’t walk out on gaga? she really said that? had he snapped back with something, her feelings would have been crushed. keep your business about you, not every body else.

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    They try to pull me back to the other side (No Choco) everytime I go get my eyeborws done
    __________________________
    :rofl: I :heart: my SR FAM Lawd knows I do :lol:

  • 2know the ledge

    Wow another useless scripted reality show where the bufforney and coonery is on display and showcase our women chasing after fame. I swear placing a camera in your life is not the best thing all the time.

  • Genia

    I love the BRAXTONS!!!! There sister bond so reminds me of my mother and all her sisters!!!!

    I can’t wait till Thanksgiving day BRAXTON Marathon… to chill in my ADULT ONSIES with the feet!!! in front of my brandnew flatscreen!!!! in front of my fireplace (Note to self: pick up wood)

    Seriously..I love these girls…my favorites are Trina (she just makes me smile) and Traci (I love TRACI!!)

    I really want to like Tamar…she is funny. I believe a lot of what comes out of her mouth is for ENTERTAINMENT Purposes, and if you were in her personal circle it wouldn’t come across flucked up.

    However, I would love to see Tamar have a moment of humblness in the area of her music career. IMO she was WAYYYYYYYYYYYYYYYYYY over the TOP in the studio last night and BEYOND DISRESPECTFUL to the producer. Coming from such a strong musical family, she threw professionalism out the window last night and I was so disappointed.

    I said to myself: “self, well hell if she already HOTT she don’t need my money. Give me that shyt for free Pidepipper!!!!

    There is no question that this family is annointed in their voices. I just hope that I can stomach Tamar’s attitude long enough for her album to drop.

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    Did I really type eyeborws??? Did Choco really copy and paste it again as a reminder?? :rofl:
    *eyebrows
    dayum OHoey, poopcorn, eyeborws :smack:

  • West Coast Chick

    Tracy is so damn disappointing, why cant she stand on her own 2 feet? :shrugs: So its her sisters’ fault that she’s …..not like them?
    #somanyquestions

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    YSO
    I HATE YOU!!!!!!!!!!!!!!!

  • EB

    It’s hard to watch this show. With every wig change it seems like a new person joins the cast.

  • Genia

    His_Mommy623 says:

    even the mama acts fake…

    did Evelyn drink while carrying Traci?

    Does Toni think i dnt know that shes been shaving her nose down again?

    Does Trina expect me to believe that her band is gonna pop? and what about that husband of hers?

    Towonda is just…ugh and her husband gets a double ugh

    Tamar and her brother Vince need 2 stop….that marriage is a sham..he gets carved up arm candy and she has a sugarbear to drain…
    ____________________________________________________________________
    :dead: you are not right!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rofl: Tamar and her brother Vince!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Yep, I want both Towonda and her husband to stop holding each other’s closet doors closed and come on out

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    (sends OHOEY a LAKERCHICA Dikshnary)

    I hate to see you struggling like this. :hugs:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    I can not watch the Braxtons

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    Where’d everybody go?? Choco!!! :mad: I blame you!!

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    @LUSCIOUS

    You already said that. And I still don’t believe you. :love:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    DARKALICIOUS

    how’s the fb page

  • Yall still crazy

    Honey,

    IDJSUFHDGTKFBSJFLFJDHEIOIOTN

    #foodforthought :hug:
    ———————————————-
    B, to the R, to the O to the muthafrikkin W N :hug: :rofl:

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    dayum OHoey, poopcorn, eyeborws
    ______________________
    :lol: SMDH :lol: SIKE

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    YSoSerious says:
    (sends OHOEY a LAKERCHICA Dikshnary)
    I hate to see you struggling like this.
    ____________________________________________________________
    Fuk, I hate to see myself in the struggle :lol:
    thanks but I can’t understand this shyt *puts book under wobbly table leg*
    #ThereIFixedIt

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    I hate you for what I just caught on too

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    Where’d everybody go?? Choco!!! I blame you!!
    _________________________
    :rofl: What’s new :rofl:

  • !*LaKErCHiC@*!

    I MISSD BOTH OF THESE EPISODES :coffee: WHATS UP?

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    YALL
    :danban:

    What chu laughin at

  • Yall still crazy

    *runs around office scrambling thinking of what song I want to hear* :rofl:

  • kahmmillion

    A few questions, if you have the answers, please advise.

    Why is Tracy so much more Ghetto than everyone else? Was she adopted?

    Why is it the only time they show Tamar and Vince together, they are arguing? What kind of relationship is that?

    How is it Towanda is able to continually fly to LA, but can’t get a place for her and her kids? Why is that leach of a husband still hanging around? Why would she get rid of his sorry arse? Why is her husband such a pathetic bum? What purpose does he serve? Did he say that he is still smashing Towanda? If so, what kind of a woman smashes a man who isn’t worth a damn? :coffee:

    Why is Toni so demanding when everyone knows her career hasn’t been the same since the 90s? She is looking a slave not an assistant. She better hire Sweetie, because I heard Kim fired her arse.

    I love me some Trina, but she needs to get rid of her sorry cheating husband too.

    These girls have no luck with men. Their father was sorry and they picked up sorry men themselves. :nono:

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    Yall still crazy says:
    Honey,
    IDJSUFHDGTKFBSJFLFJDHEIOIOTN
    _________________________________________________________________
    fuk you and goodnight

  • Yall still crazy

    Nuffin :shrug: :lol: :shrug:

  • Genia

    LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS says:

    DARKALICIOUS

    how’s the fb page
    ________________________________________________________________________Hey my Luscious!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FB? FB is FB friend.

  • West Coast Chick

    NaijaGal says:

    Towanda doesn’t want to divorce that man cause she doesn’t want to pay him child support

    _________________________________

    :rofl: he is a disgrace to all men!

  • Yall still crazy

    @Honey
    XXXXXXXXXX yo :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    you still got my pic up
    I feel famous

  • !*LaKErCHiC@*!

    FUK YALL :rofl: @OHONEY MY DAM ****TIONARY IS THE BESSTESS U HEAR ME!! :lol: @YSO GOOD PROMOTING MAMA U GON GET UR LIFE SUPPLY OF PURRPLE FABULOSOS :yes:

  • howmanylicks_07

    Ya’ll bishes had me hollering last night reading those post about Man’s picfier (sp) dyck.

    I dont watch this show if i did it would only to see someone throw a bucket of water on the person in the first pic and her screaming Im meltiiinggg.

  • ThatsNic2u

    I haven’t watched it yet, but that TC will give Tamar a run for her money, Towanda will move to LA, her and her drag a long husband, maybe he’ll get more book opportunities in LA…and I like Tracy hopefully her salon will be successful, but who knew she does hair :blink:

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    LAKER!! :2dance:

    You gone have to teach OHoney a lesson. She’s being very bad right now. She just disrespected the LAKERCHICA Dikshnary. :yes:

  • Creamychic

    I cant understand why she (TAMAR) keeps Lady GaGa in her mouth, like that is gonna get her a larger fan base, I just wish they cancel all reality shows that I tried atleast once. :no:

  • Sweet-tea

    They ALL look a MESS!!! Tamar need to grow the hell up…she is so damn immature. They keep talking about her acting the way she does because she is the youngest. So f-ing what…the bish is a grown ass woman acting like a 8 years little girl. I’m so over the head shaking and finger shaking. FYI Tamar…YOU ARE “BOO”.

  • Yall still crazy

    Brown, can you do Toni’s “7 Whole Days”

    *waits to sway*

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    HOWMANYLICKS

    They were rather unruly weren’t they :coffee: Please see my link

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    :yahoo: <—For my lifetime supply of purple Fabuloso.

    Don't hate, don't hate. :nono:

  • Creamychic

    Kahmillion Says : Quote ” what kind of a woman smashes a man who isn’t worth a damn? ” unquote

    ________________________________________________________________

    You must not be from atlanta, :coffee: that’s normal around these parts

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    :whistle:

    Shebbin ho dayz
    N notta werd from yew
    Shebbin ho nytes
    N Im jus abowt chru

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    I bought some Fabuloso last week, the green one, and I swear i would have never picked it up had ya’ll not discussed it on here. LAKES you should see about some type of percentage :thinking:

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    @LUSCIOUS

    Nope. Our love is forever. This you know.

  • West Coast Chick

    kahmmillion says:

    A few questions, if you have the answers, please advise.

    Why is Tracy so much more Ghetto than everyone else? Was she adopted?

    ________________________

    :rofl: I ponder that same question every time I watch that show..I cant see ANY resemblance what so ever.. in some takes, she looks older than the mother.. smh

    Tawanda still has bummy hubby around so that she can sky up and follow Toni whenever she pleases, without worrying about a babysitter… he IS the babysitter *exciting*

    I think Trina loves Gabe, and vice versa, but the resentment is boiling over. But I hope they make it

  • NaijaGal

    @WCC he really should be ashamed of himself…he’s teaching his son that it’s ok to leech off women and to be trifling while she’s teaching the daughter it’s ok to have a man leech off you…just sad imo

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    <—confused

  • West Coast Chick

    Tamar is my favorite. I LOVE women who thinks highly of themselves, even if it is in vain :rofl:

    #she entertains me :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    :whistle:

    Shunday Munday Tewshday Winshday Turshday Fryday Shatterday Luv

  • http://www.nowcasting.com/nasirrahim Nasir Rahim

    I’M SICK OF ALL THESE LAMESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

  • candibfly

    and who’s hair has traci done? i mean judging from her own hairstyles :blink: i think i would pass her salon right up

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    OHoney says:

    YSoSerious says:
    (sends OHOEY a LAKERCHICA Dikshnary)
    I hate to see you struggling like this.
    ____________________________________________________________
    Fuk, I hate to see myself in the struggle
    thanks but I can’t understand this shyt *puts book under wobbly table leg*
    #ThereIFixedIt

    :rofl:

  • Yall still crazy

    *sways with lighter in the air* :hug:

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    @LUSCIOUS

    You know, on second thought…I can’t decide if I love you more now or less cause of your song. <—Just as confused as His.

  • howmanylicks_07

    @ Brown i hatechu for sending me there. That was like my favorite one after are these your heels or mine.

    :dead:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    YSO what are you confused about

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    HOWMANYLICKS

    I promise I woke up at 130am and busted out laughin

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    @LUSCIOUS

    Why I still love yo crazy ass. :hahaha:

  • West Coast Chick

    NaijaGal says:

    @WCC he really should be ashamed of himself…he’s teaching his son that it’s ok to leech off women and to be trifling while she’s teaching the daughter it’s ok to have a man leech off you…just sad imo

    _______________________

    he seems to have no integrity as a man

  • Yall still crazy

    twin, you mean you wouldn’t let her put a color or style up in your head yo?! :rofl:

  • Genia

    kahmmillion’s questions
    1. Why is Tracy so much more Ghetto than everyone else? Was she adopted?
    Because she is the only one that wasn’t exposed to the level of glitz and glam that the rest of them have. She’s still grounded. She’s still normal. I think her issue is more of missing her sisters.

    2. Why is it the only time they show Tamar and Vince together, they are arguing? What kind of relationship is that?

    I mean really…lets think about this…on the scales of justice on one side you got them arguing on the other side you have them ….hmmmmmmmmmmmm let’s just say…. I’d much more rather see them argue than to see them touch …. Ewwwwwwwwwwwwwww

    3. How is it Towanda is able to continually fly to LA, but can’t get a place for her and her kids? Why is that leach of a husband still hanging around? Why would she get rid of his sorry arse? Why is her husband such a pathetic bum? What purpose does he serve? Did he say that he is still smashing Towanda?

    Towanda, is doing the pseudo homeless thang until this male nanny gets tired or public opinion forces him to go get an apartment in Riverdale or something. Then he can babysit the kids at his own apartment. I

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    Yall you see I was nice and gave you an extra one

  • sexyphillygirl

    It sounds as if Tamar has forgetten where she came from she played the hell out of Maryland smh, no you dont want to go back and be poor but come on if you were born and raised there then thats where your from. Its way to many salons in ATL they are home of the $50 sew in weave…ill pass thanks.

  • candibfly

    nah son, i’m afraid to see what her real hair looks like under that rug on her head, if her kitchen is any indication tho :no:

  • howmanylicks_07

    LOL! My hubby was like what the fuk is so funny. And then when you were talking that part where someone riding him was looking for his dyck. I was like yeah that would be like trying to find a needle in a hay stack.

  • West Coast Chick

    candibfly says:

    and who’s hair has traci done? i mean judging from her own hairstyles i think i would pass her salon right up

    ______________________

    all she does is comb her wig to different sides and angles :shrugs: hopefully she can create some miracle growth for Tamar’s sides :lol:

  • AndThenIHitMyDougie

    1. Summa ya’ll bishes crazy…

    2. @Candi: I set a personal record last night! Washed, Blow-dried, straightened in 3.5! :danban:

    3. I’m going to get my ends trimmed for the 1st time in almost a year. :wail: If this chick take off more than the ,5 inch I tell her, it’s going be some smoke in the city!

    4. :waves: everybody!

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    i hate Brown :ghost:

  • Yall still crazy

    :yes: MMMmmm Hmmmmm

    And that last one made me think about was Prynn doing that after one of the awards shows :dead:

    :rofl:

  • Genia

    LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS says:
    you still got my pic up I feel famous
    ____________________________________________________
    No… :coffee: … my daddy told me it was too provacative and my auntie called my mommy and asked was it a puzzay… don’t worry Luscious, in your defense I blocked all dey azzes.

  • !*LaKErCHiC@*!

    @LOLITA :hug: U GIVE MAN A RUN FOR HIS DAM MONEY :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    Dougie! :hump:

  • candibfly

    dougie :cheer:

    i don’t even try anymore, if i wash my hair its staying curly. if i want it straight i’m goin to yasin. i give up :crying:

    i just got mine trimmed a few weeks ago. it was much needed. couldn’t even tell anything was gone. but i remember in undergrad i asked this dude to trim my ends and my hair was up to my shoulders :mad:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    HIS but i love you

    HOWMANYLICKS
    I think yesterday was the best by far and there’s no way I can top that

  • Creamychic

    OHoney says:

    I bought some Fabuloso last week, the green one, and I swear i would have never picked it up had ya’ll not discussed it on here. LAKES you should see about some type of percentage
    ___________________________________________________________

    :kiss: love but what is wrong with Fabuloso, missed that topic :shrugs:

  • Yall still crazy

    :waves: Douglas

    For $25 you should try out Remington Wet To Straight iron! It uses the water and turns it to steam (dries and straightens at once!)(Get the wider one, it’s better, I have both 7/8″ and 1 1/4″)

    It has taken my 3-4.5 hour task to no more than 1.5 hours! No Joke! Not damaging either.

    #helpful :yes:

  • West Coast Chick

    I cant not stand tracy..I hate when people make others responsible for their own sorry ass life. Why cant see do an album by herself? She KNOWS that not a soul :nono: will be checking for her… but to try and make her sisters feel bad for doing their own thing is disgusting. What is she? the retarded one? :shrugs:

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    Laker! :2dance:

    Geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :love:

  • http://www.youtube.com/watch?v=QsunEfZFG1Y&feature=related LUSCIOUS LOLITA AKA SUGA WALLS

    DARKALICIOUS

    so your mom couldnt tell the difference from someonelips on their face from their “other” lips???????

    I dont know if that’s bad for me or bad for her

    LAKER
    I’m gonna be nice to man the rest of this month cuz I drug his ass so bad yesterday

  • West Coast Chick

    GGouch!!!!! :cheer:

  • OutsidetheBox

    :hi:

    I will be getting my annual trim in Dce as well. Im going to the YTs. Im talking true YTs…”Sam’s”, “Classic Cuts”, etc….they ONLY take what you tell them.

  • Genia

    Hisssssssssssssssssss I loves you tooooooooooooooo !!!!!!! no seriously, you are my favorite FB stalkie….i go through your pictures allllllllllllllllllllllll the timmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeee!!!!! ikid ikid…well I do stalk you…but it’s not all the time with that many l’s and m’s, it’s more like alll the timmme!

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    @Westieeeee :hug:

    :rofl: Clearly Traci and Tamar are the retarded ones..

    Towanda is the mannish one..

    Trina is the drunk one..

    Toni is the one who still thinks she’s something she’s not…

    Mama Evelyn has a helmet for a wig by the way..

  • http://www.youtube.com/watch?v=JDHXThl93OI&feature=fvwrel OHoney

    @Creamy nothing is wrong with it.

  • Genia

    DARKALICIOUS

    so your mom couldnt tell the difference from someonelips on their face from their “other” lips???????

    I dont know if that’s bad for me or bad for her
    ___________________________________________________________
    uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (clicks glock) did you just call my momma a blind- dirty- minded face booker

  • !*LaKErCHiC@*!

    @HIS WATS UP YO? :kiss:
    @GENIA UR MY FAVORITE FB PERSON :yes:
    OH OH AND FABULOSO IS THE BEESTESS AIR FRESHNER EEEEVERRR!!! :)

  • Genia

    WEST COAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kiss: thinking about coming home for the NEW YEAR!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    @Genia i simply adore ur crazy ass :kiss: lmaoooo

    Otbizzleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *grabs sum o’ dat ass* rawr.

  • candibfly

    OTB that’s true

    yasin is turkish and he does my hair so good :yahoo:

    dude that cut off 12 feet was a brotha :waiting:

  • Yall still crazy

    OTB, I was just looking at their site(super cuts or something like that, there’s one down the street from my job) last night. They even offer waxing :shrug: Who would’ve thunk it….

    Only thing is, they don’t list any prices. Can be too much though….
    I am going to get mine trimmed by me too this time.

    Twin, I too know the feeling of “did they even cut any” #humble :)

  • West Coast Chick

    Hissssy :hugs:

    so youre saying that Jackie and Momma Braxton are undercover motorcyle gang members.. cuz they keep a fresh helmet on? :think:

  • Genia

    LaKErCHiC@*! says: GENIA UR MY FAVORITE FB PERSON
    ____________________________________________________________
    Awwwwwwwwwwwwww my little hometown friend!! com mer’ you little peachy latina!!! I love the shyt out of you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • candibfly

    i can’t go to those places like hair cuttery for wash and blow dry cause they try to charge extra :nono:

  • West Coast Chick

    Genia says:

    WEST COAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thinking about coming home for the NEW YEAR!!

    ________________________

    :rofl:ahhhhhhhhh, you always say that!!!!!!

  • howmanylicks_07

    @ Brown
    I’m sure you will again. But yesterday is in SR.com classic moments.

  • Yall still crazy

    :shocked: Extra?!?!

    Imma go there at lunch and do an inquisitive investigation :thinking:

    I wanna know what I have to pay prior to being stuck :mad:

  • Yall still crazy

    :yahoo: WCC

    *goes off to find this good joke I got this wk*

  • candibfly

    yes always ask before, she told me while my hair was wet :-|

  • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

    Great article in essence @ colorism -although folks vehemently deny it exists on this blog ;)

  • !*LaKErCHiC@*!

    @CANDI MY MOTHER IS A HAIR STYLIST AND THIS A.M SHE HELP ME FLAT IRON MY HAIR.. TALKN BOUT “OH U NEED A CUT MAYBE AFTER WORK I CAN TRIM IT” ME “UMM NO I DONT THINK SO LAST TIME U GOT TOO DAM HAPPY AND CUT MY CHIT TO A DAM BOB MY HEAD TO DAM BIG FOR THAT CHIT” SHE SAID “IT WAS ALL DAMAGE DEAD HAIR” :rolleyes: FUK THAT!! MY HAIR IS ALMOST DOWN TO MY BUTT AND SHE IS ITCHINIG TO CUT IT!! :nono:

  • AndThenIHitMyDougie

    @Candi
    I’ve decided the only time i’m hitting a salon now is for when I want my weaves installed. I’ve been to this lady before so I know she’s light- handed on the scissors. But I look in a mirror the whole time theyre cutting so I can monitor them.

    @His
    Hey bew! :hug:

    @Yall
    I’ve been seeing a lot of people with those but I CANNOT part with my Sedu.

    @OTB
    Hair Cuttery used to cut my hair- they were okay.

    In my experience, its the bald-headed, super-ugly black FEMALE hair-dressers that will cut all your damn hair off if you say: “dust my ends.” I went to one and I said “clip my ends a little”, hair went from past my bra to shoulder length. Me AND my momma were :mad:

    As soon as I can figure out and perfect how to clip my own ends, the salons will be out TOTALLY except for installs.

  • OutsidetheBox

    “did they even cut any”

    *dreams* When I get some heat to my hair, Im totally posting one of those vanity hair shots @Candi got down pat. Also, @Kingg. She good for a hair vanity shot :lol:

    From the back, kiss the naps. :lol:

  • AndThenIHitMyDougie

    @Candi/Yall

    When I used to go to the salon, I don’t look at the listed prices, I ask them for how mucy MY hair will be and inform them it’s natural and expect to pay $15-25 over everyone else’s price. :shrug:

    But since I’ve been doing my own, I don’t ask no damn body. :nono:

    Just wait until I watch a few more Youtube vids about clipping ends… :coffee:

  • http://youtu.be/W_CQEcLXe-E YSoSerious

    LAKER!!

    YO MAN IS WAITING FOR YOU IN THE NEW POST.

  • candibfly

    i clipped my own ends and my hair was all different lenghts :rofl:

    needless to say i don’t try anymore

  • Yall still crazy

    Imma let yall know what this supercuts says after lunch. I got my hair in a bun right now and I am not going to show it’s thickness when they ask :lol:

    I’m just telling them it’s to my butt and wavy :shrug:

  • OutsidetheBox

    I will say the good thing about super tight curls is I can clip ends while twisted…I dont straighten so it all ends up balanced for the most part. We’ll see though.

    I like Chicoro’s method…trimming to your longest length. Some people dont like fairy ends though. And then some folks like that V shape.

  • Yall still crazy

    twin, I tried that once :rofl: and I too was all over the board! I turned that “do” into a flip! (curled everything up vs. down) Couldn’t tell me nathan :lol:

  • KyCakes

    @ OHoney – Our cleaning crew uses Fabuloso and I felled in Wub, too!!

  • AndThenIHitMyDougie

    @OTB
    What do you mean by trimming to “fairy ends?” I prefer a straight across blunt cut, or a “U”, but I can’t get either right now. I have a “V”. Who is Chicoro though?

  • caligirl

    LaToya Jackson will do anything to be on TV…Tsk claiming to be a a Braxton now. Hmph

  • http://www.youtube.com/watch?v=MbDWrnd29_I His_Mommy623

    :rofl: @Caligirl

  • West Coast Chick

    I like Chicoro’s method…trimming to your longest length. Some people dont like fairy ends though. And then some folks like that V shape.

    ________________________

    me too :yes: it looks more natural

  • caligirl

    @his – Why you laughing?

  • OutsidetheBox

    Fairy ends are just ends that have not been trimmed/cut into an even line. … some hairs grow faster than others (sprinter hairs) for some people.

    Chicoro is a long haired (online) natural sister. She’s got great tips that come in a newsletter I signed up for. You can google her pic to see her hair.

  • OutsidetheBox

    Aww Cali that aint right :lol: :hahaha:

    @WCC :hi: Me too. Looks great like that IMO.

  • http://talkingwithtami.com/blog talkingwithtami

    Damn that pic is close as hell sorry Tamar! lol

  • Lyssa02

    Tamar is too extra. She needs to have a ___/ somewhere.

  • http://twitter.com/candyrayne215 spongebobfan

    its raining men

  • http://www.youtube.com/watch?v=pLFLOattRDE ELove

    Some of these comments are JUST :rofl: !!!

    But in ALL Seriousness I WENT to this post and as I was Scrolling to get to the Comments “Click” … ALL I SAW was Different SHADES of Polished-n-Made Up UGLY :shrug: