Sandra Bullock picking up Louis Bardo from pre-school

Busy mom Sandra Bullock was seen picking up her 2-year-old son Louis Bardo Bullock from his pre-school in Los Angeles Thursday. While securing Louis in his car seat, Sandra stopped to chat with Louis’ little friend and his mom. Some of you might recall Louis’ friend from this post.

Photos: Splash News Online



 


  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    i see what ur doing here Sandra. showcasing the vanilla moms & their chocolate babes ;)

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    *steals Louis’ hat* :love:

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    Sandy, has be on one today w/these posts :pc:

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    Dis my nigga. He look like an old man with a beer belly. All he missing is a cane.

    #stopstalkinthemsandra

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    :whistle:
    I like a woman with a future and a past
    A little attitude problem all good it’ll make the sh-t last
    Don’t make it too easy girl, don’t take it too fast
    Yeah, that’s it, right there, that’s it
    Do it just like that
    Only you could do it just like that
    And I love it when your hair’s still wet
    Cause you just took a shower
    Running on a treadmill, and only eating salad
    Sounds so smart, like you graduated college
    Like you went to yale, but you probably went to Howard knowing you
    Weekend in miami, tryina study by the pool
    Couple things due, but you always get it done
    Mighta been a time when I loved her too
    But you take that away, you’ll always be the one
    One, I wonder why the moon looks nice girl
    Maybe it’s just right for the night
    You said nig… coming on too strong girl
    They want you in their life as a wife
    That’s why you wanna have no sex
    Why you wanna protest, why you wanna fight for your right
    Cause you don’t love them boys, pus… run anything
    Fu– that noise

    I know things get hard
    But girl you got it, girl you got it there you go
    Can’t you tell by how they looking at you everywhere you go
    Wondering what’s on your mind, it must be hard to be that fine, when all these mutha… wanna waste your time
    It’s just amazing, girl, and all I can say is…

    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    Everything’s adding up, you’ve been through hell and back
    That’s why you’re bad as f…and you

    B-b-b-bet I am
    All of them bitches I’m better then
    Mansions in Malibu babblin
    And I never mention everything I dabble in
    And I always buy? slow when I’m straddlin’
    And my ****’s so good you gotta paddle in
    Gotta ro-ro-row, gotta row ya boat
    It’s Pink Friday.. and OVO
    Popped out, I’m the realest deal, best legal team so the deals is ill
    It’s Mac, OPI and a fragrance too
    Apparal, I’m dominating every avenue
    Couple stone, good view, lil gravel too
    Gotta pay for the entourage travel too
    Cause I’m fli-fli-flying high
    Aint got time to talk, just Hi and bye

    Baby you can ask me to take a break
    I’ll give it all away, don’t care what the people say
    I’ll be a million, billion, trillion miles away

    He asked my sign, I said a Sagg’
    I’m a star, Sheriff badge,
    Whats the point? If I’m guardin’
    Double D up hoes, Dolly Parton

    I know things get hard
    But girl you got it, girl you got it there you go
    Can’t you tell by how they looking at you everywhere you go
    Wondering what’s on your mind, it must be hard to be that fine, when all these mutha… wanna waste your time
    It’s just amazing, girl, and all I can say is…

    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    Everything’s adding up, you’ve been through hell and back
    That’s why you’re bad as f… and you know you are

    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    I’m so, i’m so, i’m so, i’m so, i’m so
    I’m so proud of you
    Everything’s adding up, you’ve been through hell and back
    That’s why you’re bad as f…and you know you are

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    see what ur doing here Sandra. showcasing the vanilla moms & their chocolate babes
    ____________________
    :rofl: I was laughing as soon as i saw the pics :rofl: Sandra is crazy :rofl:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    I love his hat! Where is namesake so I can tell her that Glutes was a boy. :lol:

  • Ms.Fashion

    @Down Bottom

    If you don’t take that ish to your IPOD!!!! Posting the whole song??? :rofl:

  • KyCakes

    :rofl: Who was the one that said “Yeah your Moms must be YT, too”

    :dead: then proceed to :ghost:

  • I Go There

    Thats a cool lil dude…

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    :ashamed: @MsFashion….sorry, I be on one musically! :rofl: *takesoutmp3*

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    :offtopic: Anybody have any new songs I could add to my collection?? I mostly listen to Neo-Soul and 90s music though :waiting:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    I aint never seen no nanny with Louis, Toe-meka, please take note!

    That is all!

  • I Go There

    Down_Bottom says:

    Anybody have any new songs I could add to my collection?? I mostly listen to Neo-Soul and 90s music though
    _________________________________________

    LOvely – Boyz II Men
    Thats why I love you – Boyz II Men

    If you dig those then that mean i could suggest more…

  • SAUCEY82

    That”s My Son in my mind…. But ummm…. NEVER MIND(My eyes are not seeing this) :coffee:

  • OutsidetheBox

    Glutes???????????????????????????????????

    OMG I will not!!! Fluck yall!!! *closes keyboard down*

    :rofl: :rofl:

    GOOD NIGHT ALL!!!! :ghost:

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    Who was the one that said “Yeah your Moms must be YT, too”
    __________

    There she is! All alabaster and chit!
    They goin be teenager before they know what to do with their hair.
    :smack:

  • KyCakes

    @OTB @Tatted called him ‘Glutes McGee’ cause he had a ronund ‘ol booty
    :lol:

  • Honycoatd

    Leave the babies and their mums alone… gosh

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    @ OTB… Don’t Go! :hug:

  • Ms.Fashion

    I Go There says:

    Down_Bottom says:

    Anybody have any new songs I could add to my collection?? I mostly listen to Neo-Soul and 90s music though
    _________________________________________

    LOvely – Boyz II Men
    Thats why I love you – Boyz II Men

    If you dig those then that mean i could suggest more…

    _____________

    Do not make me fall in love with you!!! (Lovely)That is my favorite song!!! I have been listening to this for 2 weeks. I didn’t think many knew about this song!!! I love that whole CD!! I been knew about this song years ago!!!

    #OHSNAP

  • KDub

    Yall behave. I am going to go eat in private from my kids agane.

    Buffalo Wild Wang Boneless Thursday.

    And $6 Hen-Rock.

    :wave:

  • Ms.Fashion

    @DownBottom

    I listen to STING. I mean if you want to switch it up. :coffee:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    @ Fashion…Which CD is it on?

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Ha KDUB! I do that also.
    How is your Mexiblac nephew doing?

  • Ms.Fashion

    The one that is named after all of them.

    Nathan Michael Shawn Wanya

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    Oh, I don’t have that one

  • Ms.Fashion

    @Dimpz

    Try not to have a baby off the song. It is very romantic. I listen to at any point of the day. The bish should have won a Grammy in my book.

    The song is a panty dropper for sure. (To me)

    #listenwithcaution

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    @MsFashion, what popular songs did he make? I’m not familiar with his music…I listen to Adele, Joss Stone, Nelly Furtado

  • Eazy

    Why we keep seeing pics of her picking him up from places????

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    Sir, do you have any more suggestions for me? Is he still here???

  • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

    @MS. FASHION
    How old are you? I though you were like 21-22… how you know bout Boyz II Men?

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    Cant find it. :shrug:

  • Ms.Fashion

    This may not be popular in our genre.

    But go and listen to “fields of gold”. He has another one but I can’t remember the title right now. His music and voice is soothing to me.

  • Honycoatd

    @ Fashionista

    That was one of my wedding night songs lol.

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    @Down- I’m so into New Soul. Luke James is really good, Ledisi is fairly new, and my daughter just got me Anthony Hamilton. It’s so good!!! I have Donny Hathaway live in heavy rotation. Lela James, love her! Hope this helps.

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    Oh, I have a Kings of Leon song, 2 Greenback songs, a Nickleback song…forgot the name so I am pretty varied…I think :shrug:

  • Ms.Fashion

    Man, I just don’t care™ says:

    @MS. FASHION
    How old are you? I though you were like 21-22… how you know bout Boyz II Men?

    _______________

    I am 31. Do I have a baby face?

  • Ms.Fashion

    Honycoatd says:

    @ Fashionista

    That was one of my wedding night songs lol

    _________

    Which One?

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    ION but I was listening Neyo the other day :whistle: “Champagne Life”

  • Honycoatd

    Lovely and I finally know

  • Ms.Fashion

    Down_Bottom says:

    Oh, I have a Kings of Leon song, 2 Greenback songs, a Nickleback song…forgot the name so I am pretty varied…I think

    _________

    There is so much more. I listen everything. :yes:

  • Honycoatd

    I think that CD was Japan released that is why alot of people don’t know about it. But it is one of their best so many hidden songs there.

  • Ms.Fashion

    Honycoatd says:

    Lovely and I finally know

    _____________

    :hug: Bring it in Suga!!!! I can’t wait to use those songs!!!

    :whistle:

    I finally know who she is

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    @gypsy, I LUV Donny Hathaway! Have Ledisi, Eric Roberson, Anthony Hamilton, Conya Doss, Goapele(my fave), Dawn Richards(new cd is gr8t), Jill Scott, a lot of old BoyZ II men, my main man MJ, a mix of Drake thrown in for good measure :rofl:

  • KDub

    Ha KDUB! I do that also.
    How is your Mexiblac nephew doing?
    ————————————-
    Awe lil man is doing good.

    I luh him with allllll my heart :wail: <<< Kevin Hart voice

    I gotta go to BWW ALONE. Last time I spent like $40 and wings was on SPESHA.

    Fugg them! I can eat and have 3 drinks for $30 :rofl: kids be fuggin up my dranking budget

  • Ms.Fashion

    Honycoatd says:

    I think that CD was Japan released that is why alot of people don’t know about it. But it is one of their best so many hidden songs there.

    _______
    :yes:

    Like I said I LOVE the whole CD. Hidden Treasure for sure.

  • Honycoatd

    Bottom up- What do you need, I listen to alot of pre 2003 music including RNB, Reggae, House, Ska, soft rock

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    @MSfaSHION, :shocked: You don’t look in your 30s at all! WOW!

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Fayla says:

    i see what ur doing here Sandra. showcasing the vanilla moms & their chocolate babes :wink:
    _________________

    :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    @Hony, I’m just looking for new suggestions that’s all…to add some more variety to the mix! Most music I listen to is 90s or the NeoSoul…
    :offtopic: sort of…someone suggested a song by Prince called Insatiable when I was lurking….all I can say is, WOW :ashamed: :ghost:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    I listen to alot of different music and I love country music. I love Sugarland. Love Goapole also. Donny Hathaway is the Bees Knees.

  • Honycoatd

    Bottom Up Word up- most of the chicks here don’t look their age/ weight or height… giving me a damn run for my money :rofl: Really beautiful bunch of ladies… the fellas on the other hand are limited :rofl:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    KyCakes says:

    Who was the one that said “Yeah your Moms must be YT, too”
    __________________

    I thought about that comment too! :rofl:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Insatiable came on the other day when I was at work. Lets just say I had to get up and walk around for a lil bit!

    Sandy I thought that you had something to do!

  • Honycoatd

    Fashionista – I love the song Falling by B2M too… damn bringing back so many memories. When love in music was really felt.. thought they were singing about and to you. Where did music go.. I guess I am in the Old Squad.

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Ms.Fashion says:

    I am 31. Do I have a baby face?
    _______________

    Yes, you do :)

  • Honycoatd

    Bottom up- tomorrow I will give you a list

  • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

    I gotta go to BWW ALONE. Last time I spent like $40 and wings was on SPESHA.
    _________________________
    :lol: That’s why I hate dining out cuz I end up spending more money on my drinks I like to be taken out :lol:

  • Honycoatd

    another favorite of mine is Tamia- Still. I will play the chit outta that song.

  • Daisy

    @Ky That comment had me :rofl:

    I listen to country/pop/rock/gospel/rock/hip hop/r&b I am all over the place musically too :dance:

    Louis is a cutie pie!

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    Yessssssssssssssssssssss!!!!! @gypsy…my relatively-“young” ears had neeever heard that song….I can’t remember who suggested it though…but they owe me some “undergarments”! I have Prince as well, I love his “Adore” “When Doves Cry” “Scandalous—found this one after Insatiable”, “Better with Time” shiiitt a lot of Prince, oh and LOVE Sade…”Babyfather” “Moon and Sky”…I could go on and on! :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    :shakebutt: :dance: :whistle:

  • Honycoatd

    Sade is great for sure… Is it mostly 90s music you want?

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    @Hony, no it can be any era…I just want to bump my head to some great music! :biggrin:

  • KDub

    I listen to alot of different music and I love country music. I love Sugarland.

    ME TOOOOOOOOOOOOOO…. :wail: I get picked on about my musical taste.

    *WORK SIDENOTE…why my director in San Diego CAUGHT me here and I am still here wanting my WANGS?????

  • Honycoatd

    Funny thing we thought of “Still” and one of my not so close BFF called me out of the blue and I almost got choked up because we had not spoken for a few months and to have him call is a big pride suppression.

    Well the funny part is the time we stopped talking he has since divorced and needed a Great Friend to lead on.

    Mine you I feel some kinda ways because he was my first true love that I have kept to myself for over 17 years. Way before my ex husband became my “official” first love. Crazy I have waited so long and to think of that song brought back memories.

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    It’s been real fun e-chatting w/you all today! Thanks for all the suggestions!

    Later

    :nite:

    :cya:

  • Honycoatd

    Bye Bottom Up :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=fAyTMwQ32UA&feature=relmfu Down_Bottom

    @Hony, I LUV Tamia as well as Deborah Cox voices and music….something about those Canadians…and I have “Still” on my mp3 as well!

    Thnx! :happy:

  • Honycoatd

    add heather headley she is great too

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Hony-I’m 39 so I’m an old head also!

    Do you and have some fun.

  • Honycoatd

    I love that pic and you darn sure don’t look 39.

  • Honycoatd

    Have fun is kinda scary for me…now.

    He is a great guy minus a his strong and ****y personality that takes time to get use to. But he can read me without me saying a word (that is scary) and he won’t put up with my few temper tantrums and we know way too much about each other.

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    gypsyeyes says:

    Hony-I’m 39 so I’m an old head also!
    _________________

    39 is not old hun. :)

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    On this blog 39 is far and few in between. That was because of the younger ones talking about music selections. I still look good girl, I know that I’m not old :) Thanks!

  • Ms.Fashion

    @Honeycoated

    :hug:

    You and I have the same taste in music. Check out Tamia self titled CD. It is the BEST!!!!

    Sade will always be CLASSIC. I also listen to Journey a lot.

  • Ms.Fashion

    @sandrarose.

    I will take that as a compliment :)

    #GoodGenesandSkinCare

  • Ms.Fashion

    Down_Bottom says:

    @MSfaSHION, You don’t look in your 30s at all! WOW!

    ________________________

    Thanks :heart:

    #GoodGenesandSkinCare

  • Ms.Fashion

    Honycoatd says:

    Bottom Up Word up- most of the chicks here don’t look their age/ weight or height… giving me a damn run for my money Really beautiful bunch of ladies… the fellas on the other hand are limited

    ________________

    True!!!! :lol:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Morning everyone :waves: Jamming to Jagged Edge this morning …… :whistle: say goodbye, Tell me have you ever been in a situation when hardest thing had to do was the hardest thang you ever done. :whistle:

    :whistle: :whistle: Say goodbye I wanna let her see me cry… looking out the window wondering why, did we have to say all those things that we said last night … Say goodbye :whistle: :whistle:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Ms.Fashion says:

    You and I have the same taste in music. Check out Tamia self titled CD. It is the BEST!!!!
    __________________

    Love me in a special way, whaaaaaaat more can I say love me now :whistle: Morning my fellow Leo :happy:

  • Ms.Fashion

    jeniefrumdabloc says:

    Ms.Fashion says:

    You and I have the same taste in music. Check out Tamia self titled CD. It is the BEST!!!!
    __________________

    Love me in a special way, whaaaaaaat more can I say love me now Morning my fellow Leo

    ____________

    Morning!!!! :hug:

    #LeosRock

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Good Morning Roses!

  • candibfly

    did we already suggest ‘Some Cut’ by Trillville? :rofl:

    i’m stuck on 80s and 90s music. that’s mostly what i listen to. :wave: <— the boys 'the saga continues' cd

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    :mad: which one of ya got that BEESWACK song stuck in my head all of last night till now?!?!

    :waves: morning

  • CD FENTY

    :waves: Goodmorning Errbody

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Gypsy, Candi, French, Cd morning everyone :hug:

  • Iheart

    GOOOOOODDDDDD MORNING :yahoo:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    I’m logging back of until CD changes that gravi!

  • Iheart

    Frenchie :rollseyes:

    :whistle:

    Beez in tha trap, be be beez in tha trap

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Morning Iheart!!! :hug:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Fugg you @Iheart and @CD!

    I can’t with yall today!

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    gypsyeyes says:

    I’m logging back of until CD changes that gravi!

    ________

    And Iheart changes hers! :coffee:

  • Iheart

    << In honor of freaky Friday :grill:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    gypsyeyes says:

    I’m logging back of until CD changes that gravi!
    _________________

    You remember the female Gremlin in Gremlins 2 yep, that’s what that
    :ha: gravie look like…..

  • candibfly

    jenie :wave: <— tshirt that says 'TGIF'

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Hey Jenie and French *ignoring all others until gravi change*

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Iheart that :ha: gravie :ghost:

  • CD FENTY

    <<< He just told yo gravi to "WERK BYTCH" :rofl:

  • Iheart

    @Fe, So you just gonna throw me under the bus like that huh :rollseyes:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    HAPPY FRIDAY SR & FAM!!!!!!!!!!!! :party:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    candibfly says:

    jenie :wave: <— tshirt that says 'TGIF'
    _______________

    Damn right :waves: one day left before my 30 shots of 1800 …. starting at approximately at 12:00pm tomorrow :koolaid:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Fay Girl my hair is purtty !!!!! Whip whip whip it :yahoo:

  • Iheart

    But I lubs you Gypy :hugs:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @iheart :champ:

    TGIF YO!

    Candi, jenie, gypsy, fefe, cd, fashion

  • Iheart

    Hey Jenie :biggrin:

  • WUT-IZ-SWAGU

    :waves: Gooood Moooor—- Looks at Iheart and CD Gravies… :blink:

    I see the beatings shall start early… :spank:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    :dead: @iheart’s gravi

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    Fayla hey songbird :hug:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Morning Wut :lol: Beat em !!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    @Iheart

    yup… :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    I currently can not see gravis…glad I can’t!

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    FeFe :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    :hugs: @gypsey, CD, Fayla, jenie, Frenchy, Wut, Iheart

  • Iheart

    @Wut, Why you always :spank: me :shrugs: This is the welcome back I get after being gone :crying: I thought yall loveded me :sad:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Did anyone see part 2 of the Bobby Brown interview :thinking:

  • Iheart

    @Jenie, when I read Beat em I heard it in Ms Celie voice when she told Harpo to beat Ms. Sophia :rofl:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Aint nobody loving you with that gravi!

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @iheart I :love: u ! That’s why I am going to give you tips on how to DO BETTER on WWF :hug:

    NOW THAT’S LOVE!

  • CD FENTY

    <<< Yall are so jealous and spiteful :rofl: :rofl: :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Iheart says:

    @Jenie, when I read Beat em I heard it in Ms Celie voice when she told Harpo to beat Ms. Sophia :rofl:
    _________________

    :rofl:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    Jenie :dance: <—me doing the snake

    that's what I'm tambout!!! :yahoo: u whippin it back & forth?

    __________________
    Candi :waves: <—LHDC henna tattoo
    FeFe :love: hola my beauty
    CD :hug: gm suga
    WUT :spank: let the beatings begin!
    Frenchie :2dance: <—pilates (i need a partner for motivation)

  • Iheart

    @Gypy, Yes you ILL loving me :yes: Now come on over here and give me a :hug:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Bout to go get finger printed for this smart badge :rolleyes: Hope they don’t find shat bout me :tea:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @JENIE I didn’t see part 1!

    Where can I find his interview??

    Is it worth watching :think:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    GYP!!! :hug: how ju dewin bew? r u as happy as i am today is friday? :buttshake: <—to Rump Shaker

  • Iheart

    @ChocD, Aint they though :rollseyes: Bishes like us gotta stick together with all the :hater: all up and thru hurr :rollseyes:

  • The Makeup Maven

    Good morning beautiful ROSES! :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @jenie you getting fingered by who right now? :hahaha:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    French KI$$E$ says:

    @JENIE I didn’t see part 1!

    Where can I find his interview??

    Is it worth watching :think:
    _________________

    Ole Freddy O has it, but I am hoping Auntie Post the interview :yes: Hint!!!! They Bobby’s kids on there, well mannered :tea:

  • CD FENTY

    Fay
    :hugs: Girl I listened to ur YT videos. YOU ARE SIMPLY BEAUTIFUL AND AMAZING!!!!!! My daughter asked who is that singing and I told her “your auntie” :coffee:

    #chitblackpeoplesay

  • Iheart

    French KI$$E$ says:

    @iheart I u ! That’s why I am going to give you tips on how to DO BETTER on WWF

    NOW THAT’S LOVE!

    ____________

    :chase: :karate: :shotsfired: dont be putting my business out on the skreets :cuss:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    <—–Gravi check. Did a bantu knot out using my Whip! I love it!

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    French KI$$E$ says:

    @jenie you getting fingered by who right now?
    ______________

    Dead ! :lick:

  • CD FENTY

    Iheart
    Well they can keep hating baby because that bad bytch in my gravi got alligator skin. :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @Fayla :2dance: I love pilates!

    :danban: <~~~~~ 2nd position

    *whisper* I ain't never do pilates before, is it like ballet??

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :ghost:

  • Iheart

    @ChocD, I was :thinking: more of a silver back gorilla skin, but either way that bish is bad and can’t not NOBODY touch her with that fiyah red lipstick on!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    :rofl: :rofl: :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Morning Tatted :waves:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    @gypsey

    that gravie is CAYUTE!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    :hugs: @Tatted

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    :whistle:

    Bishes ain’t **** ain’t they ain’t sayin nothing ahundred mofos and the ain’t saying nothing!!

    Ugh! I hate cha for getting that stuck in my head! And how do I know some of the words?!?!
    :blink:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    :hunching: <~~~ feels good

  • Ms.Fashion

    :waves: @FrenchKisses

    Faylaaaaaaaaaaaaa! :hug:

  • Iheart

    Cute gravi @Gypi :thumbsup:

    Tatted :yahoo: Morning bew :kiss:

  • Iheart

    Heeeeyyy MsFashion :hugs:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    Why did I have a dream with Kid Fury last.night? :blink: in my dream his name was Prince Carson and we grew up together :hahaha:

  • Ms.Fashion

    TATTTTEEDDDD!!!! :heart:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @maven baby :kiss: what’s for breakfast :yahoo:

  • The Makeup Maven

    Heey Jenie, Fe, Frenchie & CD :hug:

    Ms.Fashion :heart:

  • CD FENTY

    @French
    I loooovvveee me some Kid Fury. Did u see the video of him talmbout Mary J commercial? :rofl: :rofl:

  • Iheart

    Oh so you do see me :huh:

  • Ms.Fashion

    @Iheart

    :hug:

  • The Makeup Maven

    @ Frenchie – I’m drankin’ straight WAAAATAAAA for breakfast. I’ve been eating take out everyday this week and I need to let up! :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3IIF9IAQSnU H-Townmama ( I let Fayla whip it REAL GOOD)

    Hi everyone :waves:

    I just got off not even 4 hours ago and I’m back at work….please :pray: I don’t go off on anyone.

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @CD I haven’t! I haven’t been up to speed with his latest that’s why I am confused as to why I had a dream with him.

    Well to tell you the truth I think he’s a cutie :ashamed: cause I had a crush on him in my dream.

  • Iheart

    And you still goin ack like you dont see me :huh: :karate:

  • http://www.youtube.com/watch?v=kzwovsgiBXU lashellebelle

    <~~~~~ Ummm. Is my A$$ still my gravi?

    Been tryna change it all mornin'!
    Good mornin' ladies!!!!!!!!!!!

    Fay Fay- I hope you aren't still mad at me for spilling the beans on your vocal talent. I was just so AMAZED!!!I had to tell it on a the mountain! I still lub you!

    Fe Fe: :love: <—- "nuff said"

    Who else in here? Tatts, CD, Ms. Fashion. Gypsey (cute hurr) Frenchie (Kid Fury is MIIINE) Iheart (DAAAAAAAYUM fool for that gravi) :hi:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    @H-Town

    :yahoo:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    I swear I have the best friends on here…I mean are we friends? Can someone be friends with a gravi and some letters? What is friendship? I like yall!

  • Iheart

    :waves: @Htown :hugs:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    Ewwwww wataaaa u say? Booooo! :lol:

    @htown I’m :pray: for ya

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Thank yall!

    Hey HTown-Hey to your mama too!

  • Ty

    :wave: @ all

    Auntie is still hugging the bed huh :shrug: Im writing that azz up for being tardy :rules: LOL

    TGIF :party:

  • Iheart

    Shellebelle :shakebutt:

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    CD FENTY says:

    Fay
    :hugs: Girl I listened to ur YT videos. YOU ARE SIMPLY BEAUTIFUL AND AMAZING!!!!!! My daughter asked who is that singing and I told her “your auntie” :coffee:

    #chitblackpeoplesay

    :dead: :rofl: just tell her we related on ur Dad’s side (papa may have been a rollin stone) TY BEW!!!
    ____________
    GYP :danban: ur hair ILL FAB!! i’ve only done a bantu knot-out once & it was years ago. i need to try it again tho, bc u look hawt mami!

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    :karate: @lashelle I fights for mine :rolleyes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3IIF9IAQSnU H-Townmama ( I let Fayla whip it REAL GOOD)

    :hug: @Iheart and @FeFe and @French andn@Gyps—cute gravi btw

  • CD FENTY

    <<We would like to say to all the beautiful divas who gave us a shout out this morning, here's looking at u kid :hugs: :hugs: :hugs:

  • Ty

    lashellebelle says:

    <~~~~~ Ummm. Is my A$$ still my gravi?
    ___________
    Yep u should tweet it to Nikki to let her know what a natural azz looks like :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    :yahoo: @ TY

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    If the deaf chick says YEAH like lil jon one mo’ time I’m gonna scream.

  • Iheart

    :dead: @Ty :rofl:

  • Iheart

    @Gypy, You kill me talmbout that def chic :rofl:

  • KyCakes

    Gud Moanin’ Ery’ones!!
    Tatted
    CD
    FeFe
    Fayla
    Ty
    French
    HTown
    Iheart
    Gypsy
    Lashelle
    Dimpz
    Man
    Down
    MsFashion

    And anyones I missed!

  • http://www.youtube.com/watch?v=kzwovsgiBXU lashellebelle

    @ Frenchie-

    Don’t make me windmill ya a$$!!!! Fury is my BOO THANG! I loooove a funny man. Even though he likes the same thing I like! Just more of a challenge!

    @ Ty-

    Oh Nicki’s a$$ ain’t REAL??? :coffee:

  • Ms.Fashion

    Hey Lashelle!!! :waves:

    Yeah yo azz still hovering in our faces!!!! :lol:

  • Ty

    :hug: Fay…morning hun

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    H-Townmama ( I let Fayla whip it REAL GOOD) says:

    Hi everyone :waves:

    I just got off not even 4 hours ago and I’m back at work….please :pray: I don’t go off on anyone.

    :blink: :wtf:

    they betta stop tryna work u like a runaway slave dammit! heyyyy Bew! u thought about that proposal? :coffee:

    _______________
    TaBew :love: heyyyyyy LOTM :trophy:

  • KyCakes

    :sad:

    How did I miss Jenie?!?! :wail:

    Hello :hug:

  • Ms.Fashion

    KyCakes baby!!!! :waves:

  • http://www.youtube.com/watch?v=kzwovsgiBXU lashellebelle

    gypsyeyes says:

    If the deaf chick says YEAH like lil jon one mo’ time I’m gonna scream.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    Take yo tail to the ~~~~~~>> :kona:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hey Hey Ky Ky! :hi:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    @lashelle :love: hey mama!

  • Iheart

    KyMegaCakes :yahoo: < see what I did there :lol:

  • KyCakes

    @Iheart I see you :lol:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Thank You! My kids love the whip. Lea got up this morning and said ‘can you put some more of that whip on my skin cause I like touching my arms’ Girl, I just gave your website to 2 of my coworkers. One has a biracial daughter and the other one is struggling with her daughter’s hair.

  • KyCakes

    Iheart your gravi :nono:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    KY :buttshake: CAKE CAKE CAKE CAKE CAKE :handclap:

  • Iheart

    @Fe, You got that pic of Halle up cause she doing your bew Gabriel wrong? :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=JNDi1mpG5ps&feature=youtube_gdata_player Ace

    Iheart…Dem Big gurls be limber! :heart: your Gravi

  • KyCakes

    @FeFe :rofl: @ol’ crack head Halle in yo gravi…..

  • KyCakes

    :dance: @French

  • !*LaKErCHiC@*!

    BUENOS DIAS SR PUUUUUUUUUUTAAAS **BISHES** :shakebutt:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    :waves: @Ty, KyCakes, Ms.Fashion

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Waddup Kycakes,Tatted and Fashion?

  • http://www.youtube.com/watch?v=pAzGSRdTGgA&feature=player_embedded AWESOME

    <~~~~~ Ummm. Is my A$$ still my gravi?
    ____________________________
    :yes: :grill:

    Morning all.

  • Ty

    Hey Ky & French

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    TY :hug: GM how u dewin guhl?
    KY :waves: <—cheeto's
    LaShelle :buttshake: <—me tryna compete witcho gravi

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    @Iheart

    Yup, she will be depicted in all her crackhead glory on this fine Friday… :coffee:

    :hi: @Ace, Lakes

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Sorry, but the chick just has a nasty azz attitude. She is rude to everyone and has a nerve to not be on top of her work.

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    *tackles* lashelle

    Now whatchu say???

    :lol:

  • Iheart

    @Ace :yes: they sure are :lol:

    *sets up stripper pole* (thanks for the idea Frenchie )

    ||
    ||
    ||
    ||
    ((( )))

  • Bootcampgirl

    Hey All :waves:
    :yawn: is it 4 o’clock yet…

  • http://www.youtube.com/watch?v=kzwovsgiBXU lashellebelle

    LMAOOOOOO @ Awesome! :rofl:

    Fay Fay- Shooooot, did you see DIMPZ? I ain’t got SHYT on her!

    Hey Lakes- You know why I’m low key iggin’ you right now!

  • Iheart

    Lakes :danban:

  • !*LaKErCHiC@*!

    A LITTLE MESSICO HYSTORY LESSON FOR TODAY
    CINCO DE MAYO—commemorates the Mexican army’s 1862 victory over France at the Battle of Puebla during the Franco-Mexican War (1861-1867)and they army had about 6 thousand soldiers we had less and less fukn :shotsfired: and we still beat they azz!!
    :yes: IT IS NOT THE FUKN INDEPENDENCE DAY FOR MESSICO… THATS SEPTEMBER 16 :grin:
    THIS HAS BEEN AN AAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYY ANNOUNCEMENT SPONCER BY FABULOSO :yahoo:

  • Ms.Fashion

    FEFEEEEEEEEEEEEEE!!!! GYPSYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!! :waves:

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @Lakes Puta! :lol: :kiss:

    :hug: @ ACE Awesome

  • MissHarlem

    *takes deep breath*
    HAPPY FRIDAY KY, GYPSY (I really want to see your grave :wail: ), LASHELLE, FRENCH (UMMM WE NEED TO CONTACT EACH OTHER), LAKES, FEFE, MSFASHION, CD, FAYLA, TY, AWESOME, CANDI, ACE, IHEART, MAYBE THE LURKERS AND ANYONE ELSE THAT DECIDES TO COME UP IN HERE LATE. SANDRA GET TO IT :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=kzwovsgiBXU lashellebelle

    @ Frenchie

    Go look at his latest video talkin’ about Kandi’s new vibrator. Shyt had me in tears!!!
    (now that I have your attention)
    *bops you in the head real quick-like like how Tami did Meeka*

  • MissHarlem

    *gravie hell no not grave

  • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

    gypsyeyes says:

    Thank You! My kids love the whip. Lea got up this morning and said ‘can you put some more of that whip on my skin cause I like touching my arms’ Girl, I just gave your website to 2 of my coworkers. One has a biracial daughter and the other one is struggling with her daughter’s hair.

    :crying: y yall be makin me ‘motional bout the whip tho? i promise hearing stuff like this keeps me motivated. it’s a dream come true for me bc i just want ppl to enjoy it & it be useful to them. i know it can be hard out here trying to find products that work that are actually affordable. thanks again. dont forget about the referral program :D

  • KyCakes

    :hi: Moanin’ my juicy Lakerchica!

  • !*LaKErCHiC@*!

    LASHELL :cry: I KNOW WHY.. IM SAWWY I REALLY AM!! I PWOMISE I STILL TRY :yes: I WANNA MEET YALL BISHES :hug: HOW ABOUT I INBOX U MY PH# AND IF I CAN MAKE IT I TXT U

  • !*LaKErCHiC@*!

    KY HOLA CHULA :kiss: WHY THE FAWK U AINT ON MY TWAT ACCOUNT!! :waiting: **SLIDES BLADE OUT OF MOUTH**

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @heart anytime :wink:

  • Iheart

    Lakes its to dayum early for you to be breaking the blog and shyt :mad: Ion care if it is Cinco de Mayo :cuss:

  • http://www.youtube.com/watch?v=kzwovsgiBXU lashellebelle

    @ Lakes-

    Works for me! But I volunteer w/ the Big Brother/Big Sisters organization, so I’m gonna pick up my “little” tomorrow since I ain’t seent her in awhile.

  • http://www.youtube.com/watch?v=3jsZhYyyPuI FeFe Feminine

    :waves: @Bootcamp, Harlem

  • !*LaKErCHiC@*!

    IHEART I DONT GIVE TWO FAWKS NEITHER!! ITS MY FUKN HOLIDAY AND I DOES WHAT THE FAWK I WANTS!! :cuss: **SLIDES U A MARGARITA AND SOME FAJITAS** NOW ENJOY MOFUKA

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Good morning Ky :happy:

  • Iheart

    Hey Miss Harlem :waves:

    :whistle:
    Last night it was Kush and Ciroc: I was super geeked
    Cash flowing, money flowing, yeah that’s a super week
    Got em for the 26 5, now that’s super-cheap
    Can’t you niggas tell? I’m just looking for a super-freak
    Super-freak, super-freak, yeah you know I want a
    Super-freak, super-freak, yeah you know I need a
    Super-freak, super-freak, yeah you know I want a
    Super-freak, super-freak, yeah you know I need a

  • KyCakes

    Damn Lakes :lol:

    Don’t cut a bish….

    *Goes to Twitter ASAP-EDLY*

  • http://www.youtube.com/watch?v=FeuqgD6GKjw&feature=related French KI$$E$

    @Harlem to Candi is slackin with the info!

    @lashelle :blink: *rubs* head that hurt

    :lol:

  • MissHarlem

    OHHHHHHH CHHHIIIITTTTTT
    :danban:
    :woohoo:

    :whistle: Super freak super freak yeah you know I want a

    I am ret for friday up in chere

  • Bootcampgirl

    :danban1: FeFe
    :whip: other rude heffas..

  • http://www.youtube.com/watch?v=pAzGSRdTGgA&feature=player_embedded AWESOME

    Is it bad that one of my brother’s birthday is today and another is on the 6th but I can’t ever remember which one is which EVERY YEAR?

  • Iheart

    *takes margarita and fajitas and goes to the :kona: *

  • MissHarlem

    FRENCH let me get that email addy lets cut out the middle man :lol:

  • Ty

    !*LaKErCHiC@*! says:

    IT IS NOT THE FUKN INDEPENDENCE DAY FOR MESSICO… THATS SEPTEMBER 16
    THIS HAS BEEN AN AAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYY ANNOUNCEMENT SPONCER BY FABULOSO
    ________________________________

    :rofl: *cracks 1800 and passes around* :koolaid3:

  • MissHarlem

    BOOT :waves: sorry I did roll call which took the wind out of me please add yourself to the list :hug:

  • MissHarlem

    AWESOME :yes: it is with all the tech we have set a reminder :lol:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :newpost: is up

  • !*LaKErCHiC@*!

    KY I WOULD NEVER CUT U MA :nono: NOW GET TO IT THO!!
    FRENCH :kiss:
    HARLEM :shakebutt: HEWO

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Woohoo! Girl, what are you going to do with yourself when Joc is gone to school?

  • !*LaKErCHiC@*!

    TY AAAWWW SHAIT **TAKES THREE SHOTS TO GET IT ESSTARTED** IM DECLARING TUUUUDAY FIESTA FRIDAY!! :danban:

  • Bootcampgirl

    Retraction: :whip: to all the rude heffas, except MissHarlem :biggrin:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Boot :hug:

  • !*LaKErCHiC@*!

    BOOT :hug:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    That should have been typed to my email I have 3 screens on my desk and I get a lil confused! HAHA!

  • MissHarlem

    BOOT :grin:

    LAKES :shakebutt:

  • http://wineandgummybears.blogspot.com/ gypsyeyes

    Please disregard 238

  • http://www.youtube.com/watch?v=3IIF9IAQSnU H-Townmama ( I let Fayla whip it REAL GOOD)

    Lawd I’s so busy :wails:
    I will have to post on the low low :kona:

  • http://www.youtube.com/watch?v=3IIF9IAQSnU H-Townmama ( I let Fayla whip it REAL GOOD)

    :wail:

  • West Coast Chick

    Sandra Rose says:

    KyCakes says:

    Who was the one that said “Yeah your Moms must be YT, too”
    __________________

    I thought about that comment too! :rofl:

    ___________________________

    :lol: