Celebs Out & About: Kanye West and Kim Kardashian

Is it possible that one woman can make Kanye West look visually unappetizing? Tongues are wagging about Kanye’s unwashed appearance and overall unappealing image. At one point Kanye was considered something of a sex symbol to a small circle of women (and men) who appreciated his flair for fashion. But lately even those women (and men) are shaking their heads in disbelief at Kanye’s slowly declining sex appeal.

Kanye and Kim were seen leaving the Al Hirshfeld Theatre together after watching the Broadway musical ‘Fela!’ near Times Square, Manhattan.

More from Sandrarose.com:

  • Kim and Kanye: Family Portrait
  • What’s wrong with Beyonce?
  • Photos of the Day: Beyonce and Kim Kardashian at WTT concert
  • Does Kim Kardashian Know About This Bish?
  • Photos: Stefan Jeremiah/WENN.com



     



    • http://www.youtube.com/watch?v=lgWgEoaAYDY FeFe

      :coffee:

    • !*LaKErCHiC@*!

      NO SLEVES.. LEATHER PANTS.. NO MUSCLES :rofl: STAWP KANYE!! STAWP RIGHT NOW! :rofl:

    • Ty

      I love Her Dryness’ dress even the color is hot :thumbsup: Why is Ye dressed like the bullies from House Party I :think:

    • !*LaKErCHiC@*!

      she is trying to slow down and wave.. kanye look like he just want to push kim face first in the car :lol:

    • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

      Kim looks just as dirty imo and there was a blind item about Kanye dating a male fashion designer and he hasn’t told Kim about it – I think KIM stinks she is sour curd milk

    • Ty

      Kanye’s unwashed appearance
      ______________
      U aint lying that two toned arm in that second pic says alot. U cant just rinse off in the shower Ye :nono:

    • RedBone624

      why are they dressed like it’s November???? I don’t like Kim’s outfit. Or Kanye’s tee…

    • Ty

      Choco aka Hippie says:

      Kim looks just as dirty imo and there was a blind item about Kanye dating a male fashion designer and he hasn’t told Kim about it – I think KIM stinks she is sour curd milk
      _____________
      OTM has Oceans BF pic posted and he is a fashion designer also :rofl:

    • sassyshe

      Kim needs to leave the botox alone those cheeks are unappealing.

      Kim K is a sucubus when have you seen a man who has been with her for some time look appealing afterwards – point in question Ray J, Reggie Bush. Only the ones who made it under the 1 year mark have been able to bounch back – Miles Austin, Kris Humphries (and that’s only cause that other chick put it on him real quick)

    • KyCakes

      Check out Ye’s ‘side boob’ action :rofl:

    • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

      LUV THIS COUPLE AND I WISH THEM THE BEST-LET’S SEE IF MY PREDICITONS ABOUT THESE TWO GETTING MARRIED WERE RIGHT

      I’VE SEEN SOME REPORTS THAT HE PLANS TO PROPOSE WHEN HER DIVORCE IS FINAL, AFTER ALL THE DRAMA BOTH OF THEM HAVE GONE THRU PUBLICLY AND PRIVATELY HOPEFULLY THEY’VE FOUND SOME HAPPINESS~

    • OutsidetheBox

      ‘Ye is killing me with this throw back ass b-boy look :( .

      I like Kim’s pieces.

    • KyCakes

      sassyshe says:
      Kim K is a sucubus
      ———————————————————————-
      Fuggin :dead:

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      RedBone624 says:

      why are they dressed like it’s November???? I don’t like Kim’s outfit. Or Kanye’s tee…
      ___________________

      It’s obvious that Kanye is over their little charade. He’s ready to get the hail on from her. Who goes to a Broadway play dressed like that? Look how she’s dressed. If they are lovers they are not equally yoked. I’m embarrassed for both of them. :no:

    • RedBone624

      :waves: HELLO EVERYONE!!!!

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      Sex appeal + Kayne = Never

      on the other hand FELA was awesome, :heart: love that show

    • OutsidetheBox

      I find that astounding. Intense cosigning Kim. Lawd. :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      @MAC – yeah, I agree with you. Nice I like Kim’s pieces, obviously she wearing someone’s fall line :coffee:

    • The Pearl!

      Kanye has never been appealing to me – with his lopsided face…and he DOES look unclean. and KyCakes — you took the side boob reference straight outta my head!

    • Ty

      OutsidetheBox says:

      ‘Ye is killing me with this throw back ass b-boy look
      ____________
      :yes: She should’ve turned his azz around and told him to go get dressed. Not going anywhere with me looking like a Force MD reject :whistle: She should use her back bone for other things IMO :coffee: Of course they will get married..E’s ratings are down :rofl:

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST says:

      HOPEFULLY THEY’VE FOUND SOME HAPPINESS~
      ________________

      Happiness? I hope you’re joking. :lol:

    • Ms.Fashion

      I thought that was Booby Brown at first glance. :blink:

      Love them shoes though. :yes:

      But why they wearing Fall attire now????

    • http://gravatar.com/msloloyolo MsLolo

      Her face, her everything. Just :hurl:

    • KyCakes

      The Pearl! says:
      KyCakes — you took the side boob reference straight outta my head!
      ———————————————————————I’m just sayin….who’s sucking who’s titties over here

    • YSoSrs

      Ye, Ye, Ye…You and them pleather pants…I want to see them BURN never to be worn again by anyone ever. :mad:

    • Ty

      I agree Yso…even Meagan gave up the leggings…I know it was like pulling her teeth out but she finally let go :yes:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      :waves: at Ky – Hey boo how your job as a roadie working out :wink:

    • Xena68

      Attention whores at their finest.

    • OutsidetheBox

      :yes: @Cali The boots are Zanotti’s. She has that style in black too. Couple of seasons old, so she obviously loves them.

      That dress is Givenchy. Kanye loves him some Givenchy and thats all Kim has been wearing with him. I’d rock it. :)

    • http://www.youtube.com/watch?v=BbVuI9sUlcE @NikkeMinxx

      I like Kim’s pieces.
      __________________________________
      Is that the nice way of saying “I like her dress and I like her shoes but they don’t go together”? Because that’s what I was thinking….

    • pointhimout

      they dont look good together at all. how he’s bummy and she’s in a nice dress and worn out butt pad?

    • LadeeA

      His leather pants got to smell like fermunda cheese by now. :coffee:

    • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

      I’m embarrassed for both of them.
      _________________________
      YEP

      :waves: MS REDBONE

    • The Pearl!

      Kanye looks like a damned fool…he’s only “dressed” for fall from the waste down…and what do these hip-hoppers have against hard-bottomed, grown-men shoes? Just asking! :shrugs:

    • OutsidetheBox

      Not going anywhere with me looking like a Force MD reject

      THIS :hahaha: Force MDs. You make me sick @Ty :rofl: He look hot and greasy just like they used to look!

    • KyCakes

      :rofl: @Usual

    • YSoSrs

      @TY

      Like are they the same pleather pants every time? Does he have multiple pairs? Don’t his ball sweat in them? Does Kim have to wash his sweaty balls at the end of the night? So many questions I never wanted to ask. :no:

    • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

      WHATEVER IT IS “HAPPINESS” OR OTHERWISE

      FOR NOW IT SEEMS TO BE WORKING AT LEAST FOR THEM

    • Ty

      @NikkeMinxx says:

      I like Kim’s pieces.
      __________________________________
      Is that the nice way of saying “I like her dress and I like her shoes but they don’t go together”? Because that’s what I was thinking
      ________________
      :crying: :yes:

      @ Yso….I hope not but they might as well be. Hell Kim had them on one day :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=7je-DEQgPJk&feature=related ELove

      Ms Sandra (Comment #21)
      Does @Intense EVEN Tell JOKES Though :think:

    • Gigi26

      Not going anywhere with me looking like a Force MD reject
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      I CAN’T!!!

      :rofl:

    • Bibi

      Yall harsh :lol:

    • Ms. YaYa

      Hi ELove :wave: <—-Peace Offering

    • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

      :rofl: Ye got a T-shirt tan :rofl:

    • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

      WELL EVERYONE HAS THEIR OWN OPINION :rolleyes:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      @MAC – I’m surprised she dug deep in her closet, but I guess she figured since she was only going to a show full of african culture….new items weren’t necessary.

      S/N – Truth be told I once had some payless shoes in several color that I loved, and wore to the latest events. :kona:

    • Daisy

      Fela was FAB!

      Kim looks cute as usual :yes:

    • MsDivaRo

      Kanye look like a midget Wesley Snipes!

    • http://www.youtube.com/watch?v=7je-DEQgPJk&feature=related ELove

      @YaYa :rofl:

    • OutsidetheBox

      @Nikk :hahaha: Bingo. Im working on my internet karma :lol:

    • YSoSrs

      Tender love, love so teeender… :whistle:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      Does Kim have to wash his sweaty balls at the end of the night?

      _________
      You know I wonder, I once washed mister up with cold cloth down there. He was pissed.

      *snickers

    • laterthannever

      ‘Ye has a farmer’s tan! Time to go shirtless buddy. He looks like he’s been working towards that goal too…

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      @Daisy – Them is some bad chics. They are truly bodied up. :yes:

    • YSoSrs

      @TY

      I would never wear those pants after Kanye. You know how hard it is to get peen sweat out of pleather? If you don’t, don’t even ask. :no:

    • Gigi26

      They both look like they on a bathe fast… :no:

      He had that outfit on earlier when he was shooting the birthday cake video with Two Chains…negro couldn’t change for Fela Kuti (Great play btw)?

    • OutsidetheBox

      Wait :lol: One season Payless had a pointy, basic pump that I bought in 3 colors for the workplace.. *opens bottom drawer* The burgundy ones still in rotation! :lol:

    • Gigi26

      My bestie bought me tix to see Fela and we had front row seats! Best Birthday gift ever :yes:

    • Ty

      YSoSrs says:

      @TY

      I would never wear those pants after Kanye. You know how hard it is to get peen sweat out of pleather?
      ______________
      Negative :rofl:

      #shytidonttry@home

    • MsDivaRo

      Kanye looks like he is MURRSTY from his underarm down to his crotch!

    • laterthannever

      Are his armpits waxed now??

    • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

      Kaney is one ANGRY BLACK BITTER WOMAN

    • Ty

      laterthannever says:

      Are his armpits waxed now??
      __________
      Naw chile he has the Leakes family syndrom…thats a rust/ash patch :coffee:

    • OutsidetheBox

      Im for certain thats the finest leather one could buy but if’n these are just jokes about “pleather” carry on.. :lol:

    • Anna

      @ OTB, is that Bey cooking a one skillet Hamburger Helper?

    • OutsidetheBox

      :rofl: @Choc. YEW ARE CRAZY TODAY

    • OutsidetheBox

      :hahaha: Bacon @Anna! Bacon damnnit! :rofl: “One skillet” slayed me..

    • OutsidetheBox

      Ive been buying my boys muscle tees with graphic prints this summer :oops: I think they look so cute in them!

      But ‘Ye’s tee is making me think of “Ezell” or any local crackhead around your way. :(

    • http://chokolatemilk.blogspot.com Choco aka Hippie

      @OTB
      He looks it :rofl: :rofl:

    • YSoSrs

      @SIS

      I know those pants ain’t pleather. I still want to burn them any any other pair he might own.

      Kanye just don’t want my love no mo. :no:

    • Anna

      OutsidetheBox says:

      :hahaha: Bacon @Anna! Bacon damnnit! :rofl: “One skillet” slayed me..
      ~~~~~~~~
      She said she can make a mean Hamburger Helper, didn’t expect her to cook it in a sauce pan, who makes it in a Frying Pan? Heck for that matter, who makes it period.

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      @finest leather :yes: MOST Certainly

    • OutsidetheBox

      SIS he wearing these pants on purpose! He dont want us no more. :( Or his lower leg and pubic hairs for that matter but eh?. :(

    • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

      :dead:

    • OutsidetheBox

      Anna! :lol: Hamburger Helper is still on the menu in most American households. They told me so here. I thought thats what we used for mens and the latch key kids :lol:

    • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

      wait. who makin a helper with more than one skillet tho??
      :hahaha:

    • QbanVee

      Who taught you how to wear ugly boots with a frumpy dress?
      **Yeezy Taught Me**

      I’m so over the 2 of them :yawn:

    • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

      <—HATES ALL the helpers wit a passion! hamburger, tuna, chicken, hot dog, venison, rabbit. ALL of em :yes:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      Hey Fayla :kiss: Why is your gravi DARK?

      Still no word from GT,I called yesteday and left message. NO NEW IS GOOD NEWS.

    • MsDivaRo

      Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:) says:

      <—HATES ALL the helpers wit a passion! hamburger, tuna, chicken, hot dog, venison, rabbit. ALL of em
      ————————-
      I :cosign: Fayla……that chit nasty!

    • OutsidetheBox

      Frumpy dress? Givenchy? Nahhh. Oxymoron. Cant happen. :lol:

    • YSoSrs

      @SIS

      Obviously Kanye is done with those of us that forgave his diva dudeness and attention whoreness because of his undeniable talent.

      But I for one, can only take so much before I have to wash my hands of pure fckery. :no:

    • OutsidetheBox

      venison :lmaoooooo:

      Sunday morning the kids come in crunk, tom’bout a deer at the front door eating the trees or something..so I jumps up… why, IDK, Im the scariest b!tch in the house!…and say, “Call Mr Tough!!!” (neighbor directly to the souf)

      Ma’am and Dread: :cry:
      Me: :blink: Fukk wrong with yall?? He cant get in here!

      Them: Mama, Mr. Tough eats Bambis! :no:

      Girl I d i e d!!!

    • http://www.youtube.com/watch?v=7je-DEQgPJk&feature=related ELove

      @Fayla (Comment #78)
      It’s considered DOG FOOD (In My Household…) :coffee:

    • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

      CALI :kiss: hold tight mami, it will be good news! :pray:

      MsDiva my moms has always been a “from scratch” cook. so that’s what i’m used to. i thought i was bein deprived of the helpers. so when i got grown i tried it. :no: even with me “adding my own touch” it, it was just aiight :shrug: i mean it gets the job done, but i like to ENJOY my food nahmean?

    • YSoSrs

      So Helper is dog food? Woof woof. :shrugs:

    • http://www.landofpure.net Fayla aka IWhipIt..WhipItRealGood:)

      i couldnt find a gravi i liked today so i went with all black everything :coffee:

    • MsDivaRo

      i like to ENJOY my food nahmean?

      ————–
      :yes: to both @Fayla & YSO

    • OutsidetheBox

      Im a foodie as well so my palette balks at things like the helpers. Even some “casseroles” dont go down without a fight :lol:

    • YSoSrs

      As long as y’all don’t start talking bout sloppy joes again. :coffee:

    • OutsidetheBox

      SIS barked :hahaha: :hahaha:

      Not dog food @SIS you know what them folks meant…its like McDonalds vs Five Guys Burgers and Fries… *justice scales hand thingy*

    • http://www.youtube.com/watch?v=7je-DEQgPJk&feature=related ELove

      @YSO
      Yep Yep (To Your…) —–> “Woof, Woof” :yes:

      And MY Sloppy Joes are DA BOMB Though (YUP…) :coffee:

    • MsDivaRo

      YSoSrs says:

      As long as y’all don’t start talking bout sloppy joes again.

      ——————–
      :rofl: thats really dog food :dead: :cya: :waves:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C-zNhpOUelY Usual Prime Suspect

      @Fayl – Yeah black looks goo on you :yes:

      :nite: :bye: :steer:

    • YSoSrs

      @ELOVE

      A man that can make sloppy joe is a man that can cook in my kitchen. :yes:

      @MSDIRO

      I thought we was cool. I didn’t even throw pennies at you your first day here and this is what I get from you? :no:

    • VDot

      Is that Pryn that calls him Sweaty Ken? :rofl: Either way, he’s definitely living up to that name, in that pic. :hahaha:

    • Smokie

      At first glance he looked like Johnny Gill on that first pic.

    • Ididntreallymeanit

      Kanye looks a hot mess, I like kim’s boots and dress…her face not so much.

    • Fated4Greatness

      Kanye is looking a hot (literally) mess….not feeling that dress Kim is rocking either

    • NaijaGal

      jimmy crack corn and I don’t care

    • lovezoe

      Morning!!

      Naija- So I watched. I cried. I kinda knew it was gone be that when she said she needed to talk to Brenda.So sad. What the heck is wrong with Pope?! He basically to her to look for another job!

    • NaijaGal

      LOVEZOE – I know…I cried but yeah I knew it too when she kept trying to talk to Brenda Lee and she kept blowing her off…Pope is a POS and I hope he gets fired with his ole prick ass

    • NaijaGal

      LOVEZOE – speaking on the crime itself how you gonna kill the priest knowing he can’t testify against you…all he can do is ask you to come forward and confess to the police :smack: but I knew it was him cause he was much too helpful

    • lovezoe

      Naija- yeah it was crazy to kill the priest. Real crazy. To set him up like that. I wanted to know why he kill the wife? They are making it too obvious that it’s Pope. I want him fired too. he acting like a scorned lover. Taylor was trying to look out for Brenda. Everybody tired of him.

    • NaijaGal

      I just got on the show basically to tell my story. I had been telling it. It wasn’t something that I just started to tell when the show came on. It’s just that they just started giving a ****. I’ve been saying help me for a long ass time. And didn’t nobody care what I been through. So now all of a sudden it’s like wow, she’s doing this for the show. I tried to do it the right way, I didn’t say any names. And even when people rebuttaled and did things to me, I still tried to keep it pimping. But Ima tell you one thing…if you wasn’t in that room, you need to shut the **** up. And Ima tell you one more thing…if I don’t come at you, then you don’t come for me because my story is my story. So, I don’t care if that’s your husband or not because at the end of the day, you look **** drunk. That’s what you look…**** drunk. You need to be quiet because ain’t nobody came for you. I let you be a woman, I let you do what you needed to do as a woman. I’m happy about your hair, your books. We all need to stick together as women. But what you won’t do…you can be ride or die for your man but don’t be riding for a cause that you don’t know **** about.

      K Michelle

    • MsDivaRo

      :wave: Morning Love & Naiji…What’s poppin? I can’t believe it is already August….

    • MsDivaRo

      @Naija, I must still be asleep..sorry I misspelled yo name! :)

    • lovezoe

      KMichelle does the most with the least

    • Blackswan

      I get what K Michelle is saying… Toya just should of kept her mouth closed. I wouldnt feel comfortable commenting on my man’s past relationship.

    • http://youtu.be/rGrqW3nx5HM kimip84

      Never thought Kanye had sex appeal