Eddie Murphy is off the market… for now

Comedian/actor Eddie Murphy apparently loves his coffee with a side order of random women. It seems Mr. Murphy dates a different chick every week. Ex-106 & Park host Rocsi Diaz is Murphy’s latest casualty. Murphy, 51, dumped Diaz when she started getting serious after 2 weeks of dating. Murphy is gun shy after getting burned by ex-wife Nicole Murphy and his baby mama, Melanie Brown, aka Mel B.

Industry boomerang Rocsi Diaz thought her future was set when she tipped off the blogs and the paparazzi about her brief fling with Murphy. But Murphy reportedly got nervous when Diaz started interviewing wedding planners after dating him for just 3 weeks. Maybe Diaz should have waited at least a month to plan their wedding?

More from Sandrarose.com:

  • Rocsi continues to deny she’s dating Eddie Murphy
  • Eddie Murphy and Toni Braxton are off the market
  • Relax, ladies! Eddie Murphy is still on the market
  • Eddie Murphy’s ex-wife conned out of $7 million by a former lover


  •  


    • luVn_liFe…

      She’s certainly a plain jane

    • http://www.blogger.com/profile/07711524201116001609 Dark-n-Lovely

      Comedian/actor Eddie Murphy apparently loves his coffee with a side order of random women.
      *****************************
      VERY random! :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=KPgpRw9tiuM bnatural

      Industry boomerang Rocsi Diaz
      —————

      :lol:

      I have never like Eddie Murphy…. :no: He hasn’t found anyone has “exotic” as his ex-wife….

      Johnny come get cha boo…. :coffee:

    • Razzle Dazzle Boo

      :rofl: @the Jonny Gill boyfrind comment downstairs :rofl:

    • Diva

      Get the fugg outta here (in Axel Foley’s voice)

    • mayrenest

      :tea:

    • sassyshe

      Poor rocsi, well at least shes picking up tips from Christina milian so she should be straight in 5,4,3,2,1…

    • lakiesha76

      We dont believe you need more people lol.

    • Razzle Dazzle Boo

      But Murphy reportedly got nervous when Diaz started interviewing wedding planners after dating him for just 3 weeks. Maybe Diaz should have waited at least a month to plan their wedding?
      ———————–

      Who does this in three weeks though?? :eyerolls: you gotta be smart about it simpleton! :lol:

    • Razzle Dazzle Boo

      :rolleyes: *

    • Anna

      lakiesha76 says:

      We dont believe you need more people lol.

      ~~~~~~~
      She’s probably his stylist. Why she let a old man come outside w/an Adias Track suit on is beyond me.
      :offtopic: Carlton Banks married a snow bunny.

    • Genia

      But Murphy reportedly got nervous when Diaz started interviewing wedding planners after dating him for just 3 weeks.
      _______________________________________________________
      :rofl: :rofl: Sandra that was funny

    • Ty

      Murphy is gun shy after getting burned by ex-wife Nicole Murphy and his baby mama, Melanie Brown, aka Mel B.

      But Murphy reportedly got nervous when Diaz started interviewing wedding planners after dating him for just 3 weeks.
      _________
      I thought he burned them Auntie by moving Johnny in and throwing him in their faces :shrug:

      @ Rocsi :haha: Sideline Ho :whistle:

    • Genia

      Don’t worry Johnny Gill is going to OUT-EDDIE as soon as they give him a Behind The Music episode

    • http://www.globalcallingsolutions.com zurishay

      Someone forgot to let the dopamine fade. Lol

    • Ty

      Dark-n-Lovely says:

      Comedian/actor Eddie Murphy apparently loves his coffee with a side order of random women.
      *****************************
      VERY random
      __________
      Yeah cause that Becky is not even cute :coffee:

    • http://www.blogger.com/profile/07711524201116001609 Dark-n-Lovely

      :pc: <- on itunes buying Johnny Gill tracks.

    • San

      Comedian/actor Eddie Murphy apparently loves his coffee with a side order of random women.
      _________
      My first thoughts

    • Victoria

      Dang I bet Rocsi thought she had made it! Nicole was a bad one…she’ll be hard to replace. Nicole is sumn like a good luck charm. Lol Eddie ain’t been the same since they split. Micheal Strahan is poppin now…lol

    • http://www.blogger.com/profile/07711524201116001609 Dark-n-Lovely

      @Ty that gravi cracks me up! And ok I thought it was just me. :tea:

    • lovezoe

      It’s okay Eddie, everyone knows where your heart truly is.

    • brownskin A.K.A Creamy

      go top hell eddie murphy ugggg. :coffee:

    • KayCeiSoul

      Johnny Mae – “He just keeps this shyt going. So sick of this. Now who is THIS bish? This man gone drag me to the gutter. I am NOT HERE for this.”

      :coffee:

    • VDot

      Johnny is going to be on an episode of Snapped soon. :yes: :coffee:

    • Razzle Dazzle Boo

      VDot says:

      Johnny is going to be on an episode of Snapped soon.
      ————-
      Orange jumpsuit gonna be bedazzled and chit. :tea:

    • Milky

      Good Morning All! :sick: :tea: <——-hot tottie

    • KayCeiSoul

      I vow for one day not to speak to Razz and VDot. :rofl:

    • Milky

      Johnny :buttshake: <——-mine not tight enough?

    • http://www.youtube.com/watch?v=JNDi1mpG5ps&feature=youtube_gdata_player Ace

      “So good
      My, My, My
      Listen
      Put on your red dress (eddie leather suit)
      And slip on your high heels (eddie had on heels)
      And some of that sweet perfume
      It sure smells good on you
      Slide on your lipstick
      Let your hair down
      Cause Baby when you get through
      I’m going to show you
      Tonight will be a special night (delirious taping)
      No matter where we go
      And I’m so proud to be with you
      I wanna let you know

      You got my saying
      My, My, My
      My, My, My
      You sure look good tonight
      And your so damn fine
      I gotta say
      My, My, My
      My, My, My
      You sure look good tonight”

      Nicca Perfectly Described Eddie Murphy in Delirious

    • http://twitter.com/_Tainted_Love Tainted_Love

      :waves: Hey fam!!!

      Ain’t nobody checking for that :homo: Who does he think he’s fooling?

    • KayCeiSoul

      Feel better Milky :hug:

      That’s alright. When Eddie brings this wanch home, Johnny is going to pump up the Bose to 100 in the guest house and sashay buck nekkid with some Lou’s on.

      He’s going to be bumping “Wrap My Body Tight” to drive the message on home. :coffee:

    • prynsexxx

      REPOST and :newpost: (Morning After Pill) at the same damn time.

      @Naija
      THANKS! I will be watching that today. I ain’t doin SHAT today. My Monday is my Friday, til Thursday. LOL

      If anyone lives in Nashville, hit me up….here. I need some places to eat for my (less than) 24-hour stay. LOL

    • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=72503781 yanibunny02

      I think Johnny gonna get mad..but Eddie was like that bish Rocsi aint got no job..i aint takin care of u bish!!! Get yo life!! **2 snaps** :gay:

    • Razzle Dazzle Boo

      Why fo kayC? :lol:

    • KayCeiSoul

      Razz – you and that bedazzled jumpsuit, that’s why! :lol:

      And VDot ain’t no better!

    • VDot

      KayCeiSoul says:

      Razz – you and that bedazzled jumpsuit, that’s why!

      And VDot ain’t no better!

      ______________________________

      I’m just saying. Johnny ain’t gon take that chit too much longer. He’s put up being the sideline h0e for YEARS! All that sucking he’s done, and he STILL aint got a ring? :nono:

    • Razzle Dazzle Boo

      @KayC &Vdot man for real. we all know it. but shoot me if he have the bedazzled scarf on his head like tupac and his pants cuffed. Gonna be on snapped like. “I just got tired *smacks lips* something just…had to be done! So he got delt with. *pats head*”

    • Caramel Sundae

      Morning all :waves:

      Thanks Sandra… whew thought I was banned for a minute there :crying:

    • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

      Ain’t no use reporting on Eddie’s love life. Before you finish writing up the story he’s on to the next conquest. I just hope these ladies are getting more than coffee, peen and an introdution to his children that means nothing.