Celebs Out & About: Rihanna, Karrueche, Monifah, Nicole Murphy, Eric Benet

Victorias Secret Fashion Show

Rihanna felt like reaching out and touching someone during last night’s Victoria’s Secret’s fashion show. Rihanna performed the anemic “Diamonds” and another track off her new album, Unapologetic.

Karrueche

While Rihanna was feeling up the models at the VFS, her competition, Karrueche Tran, was biding her time until Chris Brown comes off of his much-maligned world tour. The sometime model and kept woman was seen picking up flowers in LA Tuesday.

Karrueche

Monifah

R&B Divas star Monifah is on the front cover of Everything Girls Love Lifestyle guide this month. Monifah dated rapper Queen Latifah in the 1990s when both ladies were at their peak musically. While Monifah is comfortable with her decision to come out, Latifah is still having trouble finding her way out of the closet.

Eric Benet

According to celebrity blog The Jasmine Brand, Eric Benet and his wife were among the fancy women to partake in the fun at the ‘The Perfect World’ charity, for launch of the Cruise 2013 Collection hosted by Daphne Wayans (ex-wife of Keenan Ivory Wayans). Other guests included Nicole Murphy (Michael Strahan’s fiance/Eddie Murphy’s ex-wife) Sheree Fletcher (Will Smith’s ex), and Mayte Garcia (Prince’s ex). Perfect World organization works to “empower children to become compassionate, socially conscious and responsible leaders.”

Jimmy Choo

Daphne Wayans

More from Sandrarose.com:

  • Queen Latifah’s ex, Monifah, speaks out on dating women
  • In Case You Missed It: R&B Divas Premiere, episode 1
  • Singer Eric Benét is off the Market
  • Eddie Murphy’s Ex, Nicole, blew through $15 Million and is now broke


  •  


    • http://www.youtube.com/watch?v=rVQqQuOO9yQ Bedazzled His Razzle

      I love orchids :yes: My honey buys me orchids all the time :heart:

    • Diva

      Nicole Murphy looks so hard in the face, but bish gots a banging body :cry:

    • Diva

      Razzle :woohoo: you came back to PLAY!

    • http://www.youtube.com/watch?v=rVQqQuOO9yQ Bedazzled His Razzle

      :lol: @diva why you crying about it??

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      partake in the fun at the ‘The Perfect World’ charity
      _____________________________________________________________
      or just filming a scene for Hollywood Exes. Aren’t they all on the show?

    • http://www.youtube.com/watch?v=rVQqQuOO9yQ Bedazzled His Razzle

      @Diva :yes: I did. Girl I was on a wild goose chase…right now my boss’s phone is ringing….and it’s going to keep ringing… tireddotcom!

    • LadyLew

      “Eric Benet and his wife were among the fancy women to partake in the fun”

      :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=rVQqQuOO9yQ Bedazzled His Razzle

      @nikki we are >>>>here<<<<<<< ma'am!

    • Bad Influence

      Nicole Murphy scared the bejeezus outta me.

    • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

      All looks nice, with the exception of the strong facial muscles #yikes

    • Donna del Gatto

      :heart: :love: Rihanna

    • http://www.youtube.com/watch?v=rVQqQuOO9yQ Bedazzled His Razzle

      that hair style on nicole isnt becoming for her… I like her better with a pixie cut. it fits her face.

    • Who Dat

      Leaves around the model ankles look like she suffers from what lil dude did in the movie… “Odd Life of Timothy Green”…like her azz grew in the backyahd.

    • luVn_liFe…

      :woohoo:
      I luubs Rhis Pank Booties!!!! I want em well (only if ther under $150)

    • Iheart

      Who Dat says:

      Leaves around the model ankles look like she suffers from what lil dude did in the movie… “Odd Life of Timothy Green”…like her azz grew in the backyahd
      ____________

      Log back out now!! :rofl:

    • Gigi26

      :no: At Sheree’s outfit, esp them soulful ass boots

      Uhh Nicole what are you wearing?! :no:

      :lol:@kept woman

    • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

      #1
      Sandra Rose says:

      If you find your login disabled it is because you registered with a free account such as Yahoo or gmail.

      #2
      They are posting thesis papers downstairs yall :rofl: #nojoke

    • ninjarider_sb

      So is it hot or cold in LA :shrug:

      I can spot shorts, long coat, skull cap, tank top all in the same photo?

    • Donna del Gatto

      Nicole’s face is SCARING me! :scared:

    • kingstonn

      Nicole Murphy looks like the damn crypt keeper. lawd…

      so when ppl want shine, they pose for unknown ass magazines? i feel like she made this herself with Microsoft Word and that Paint program. :no:

    • FloridaChick813

      I wouldnt mind playing grab ass with Rih Rih :tea: Just saying

      @ BAD INFLUENCE, such a strong face.

    • GAGIRL87

      Orchids are my FAVORITE flowers :yahoo: the yt and pink ones s/o’s to Karrueche!

    • Caramel Cutie

      Karrueche is soooooooooo pretty! :love:
      I love that she doesn’t have to wear makeup or run around half nekkid and she is still beautiful :heart:

      #girlcrush!

    • NaijaGal

      Nicole’s fit looks atrocious…Karreuche is such a cute tiny thing…that’s Keenan Ivory Wayan’s ex next to Sheree…is Keenan still with that white guhl???

    • Donna del Gatto

      @luVn

      Don’t blame me…blame that bish from Oceanside, CA! :coffee:

    • A.J.

      :whistle:Shine bright like a diamond, shine bright like a diamond

      Nicole shoes is a no-go!

      Po’ Monifah and things!

    • kingstonn

      <—- never heard of/seen any of those ppl who are commenting to win that contest :rolleyes:

    • kingstonn

      why does Rihanna’s hair look so plastic tho? :(

    • Donna del Gatto

      Real talk…Nicole looks like a beautiful MAN in that pic tho! :cold: <—really afraid

    • luVn_liFe…

      Sandra Rose says:
      If you find your login disabled it is because you registered with a free account such as Yahoo or gmail.

      THIS EXPLAINS ALL THE DEFAULTS!

    • Bad Influence

      lil Rihanna looks ridiculous. THATS the outfit yo people came up with for u to perform on the VS stage. my mother has pink lace curtains in her bathroom. lemme call her and see if they are missing….and that damn mullet :no:

      pasteys and a whip cream over ur love below would have been a better choice big head…

    • Donna del Gatto

      @kingstonn

      That’s why it’s a trip, like these folks don’t come out at all unless there’s a giveaway… :lame:

    • GAGIRL87

      Nicole looks just like a man as always!

      Monifah has a very sweet spirit and I love it!!!

      Rhi Rhi’s shoes are a hot mess :shrugs:

    • FloridaChick813

      :hahaha: Beautiful man

    • Donna del Gatto

      @luVn

      Nope, just that pank default with the glasses…all the rest of them are legitimate defaults…

    • FuturedocDonte

      I was at best buy and saw that the R&B divas is already out… I haven’t heard not one of them songs yet :coffee:

      Dmx, Avant, and ja rule all had “The Best of ” cd’s on sale too

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      And her performance was on point :trophy: Come to think of it she might have had the one the best performances on that show :thinking: She fit the atmosphere up through there for real, height, sex appeal and all !! Tall slim chicks freaking rock by the :tea: 5’9 size 5 and loving it !

    • Bad Influence

      Somebody tell KracklinKorn that i wan’ nail done. NOW! and that i have boy’freen (why do they always wanna know that?)

      @Flo, yes, strong. like she only shot steroids into her FACE :huh:

      GA :waves:

    • MissHarlem

      NAIJA :no: they broke up a lil while ago around the time of her not returning to the Game. Brittany Daniels been following her since Sweet Valley High

    • Breezy

      K Tran is a pretty girl. I see she keep a pair of retros on..
      Nicole looks like a man :tea:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      SMH :mad: my fonts have been missing so many words lately

    • GAGIRL87

      His :hug:

    • GAGIRL87

      Who said Shekinah looks like the bride of chucky???? :dead:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Kittykit is pretty very pretty :coffee: with a huge as face :eek:

    • Donna del Gatto

      @His

      They always ask me how my baby’s doing! :blink:

      Like all the black chicks that come in there got a baby and shyt! Each time I look at them and shake my head and say ‘I don’t have a baby…’ …and they say ‘ohhh, I thought you had baybeeeee…..’

    • FloridaChick813

      :hahaha: Bad Influence talkin about “yes I have a boy’feen) Girl most of the time I find myself tryin to figure out who dressed them for work. Them bitches be dressed like baby prostitutes most of the time. Well here in FLA anyways :rolleyes:

    • Gigi26

      :rofl: Shot sterroids in her face..I can’t yo

    • NaijaGal

      thanks for the update MissH…I think she was the reason he’d been looking like he was on crack…that health kick of hers…I :heart: Sweet Valley High “high school is so cool”…did you read the latest updated book???

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Bad Influence says:

      Somebody tell KracklinKorn that i wan’ nail done. NOW! and that i have boy’freen (why do they always wanna know that?)
      _____________

      ^^ :rofl:

    • VDot

      “P.S. oh and Sandy, its me Ho’Boygah again, i forgot to tell u about that time that my 3rd babydaddy (father of my second child) hit me in the face with a full can of beer so i have a scar covering the entire left side of my face. he busted me 2 the white meat. we still together tho. he finna change, i believe in him. (this just happened on Thanksgiving) i could use makeup tips on how to hide that. i really need 2 win Sandra..

      BUT if u dnt let me win, please give the makeover to Deandra. i wont even be mad..”

      :rofl:

      A can of beer though?! :hahaha:

    • Who Dat

      Monifah looks SMOKIN

    • Bibi

      Nicole looks better with shorter hair to me…

    • luVn_liFe…

      :wave: GaGAGIRL!!
      @Donna . . yeah I see.How odd,I guess *Kanye :shrug:

    • Donna del Gatto

      Kickstand is a cute chick to me, but she’s “little girl” cute… she still looks like she’s 15 with her chipmunk cheeks….sorry… :shrugs:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Nicole Murphy would be beautiful is she wore a veil :tea: a dark one at that !

    • MissHarlem

      NAIJA :lol: yes I said the same thing about his appearance but they did look happy :shrug: No I havent read that series since the 90’s I was soooooo into Sweet Valley High

    • GAGIRL87

      Lady L’s sister should win your contest @ Sandra b/c its takes a person whose selfless to do what she did especially at 26 :handclap: for your sis!!!

    • Who Dat

      Bad Influence talkin about “yes I have a boy’feen Girl most of the time I find myself tryin to figure out who dressed them for work. Them bitches be dressed like baby prostitutes most of the time. Well here in FLA anyways

      ^^ With fuggin shoes from Priscilla’s.

      Me luh you long time azz heffas.

    • MissHarlem

      Hopefully as Nicole gets older her face will soften and fill out other than that the bish is bad.

    • GAGIRL87

      @ 48

      NaijaGal says:

      thanks for the update MissH…I think she was the reason he’d been looking like he was on crack…that health kick of hers…I Sweet Valley High “high school is so cool”…did you read the latest updated book???
      _____________________________________________________________________

      @ Naija
      What you know bout Sweet Valley High :hug:

    • NaijaGal

      MISSH – I read it at Barnes n Nobles and ummmm yeah…no bueno…all over the place and just plain trife

    • GAGIRL87

      Hey Luvn :waves:

    • Bad Influence

      @Flo, tha dingbat who does my nails dead ass had on nautica sweat pants that were navy blue, a pink strapless top and black strappy kitten heels..i was sitting there like :blink:

      she also had a nokia flip phone.

      i was so amazed :hahaha:

    • Gigi26

      Them bitches be dressed like baby prostitutes most of the time.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^
      Cuz some of them shops be low key sex parlors, I seent it on MSNBC about sex trafficking..Ming Lee and em be fukking dudes and be calling em “Massage” :no:

    • NaijaGal

      GAGIRL :hug: girl I’ve read every single book and watched it when it was on tv…loved those Wakefield girls…well only Elizabeth, I tolerated Jessica’s selfish ass :)

    • Who Dat

      Somebody tell KracklinKorn that i wan’ nail done. NOW! and that i have boy’freen (why do they always wanna know that?)

      ^^^ You want ibraws done? Or the new ish…

      Yew whannn eyelash???

      Singular. Like ONE eyelash…

    • Bad Influence

      @KDubb, :stop: Monifah is off that rock…she aint smoking no more.. *orders u a damn onesie*

      @Fay, how u baybee dewin hunay? :rofl: they always calling someone honay

    • NaijaGal

      @GAGIRL – and don’t get me started on BabySitters Club and RL Stein books…ah childhood :love:

    • FloridaChick813

      Who Dat says:

      Bad Influence talkin about “yes I have a boy’feen Girl most of the time I find myself tryin to figure out who dressed them for work. Them bitches be dressed like baby prostitutes most of the time. Well here in FLA anyways
      ^^ With fuggin shoes from Priscilla’s.
      Me luh you long time azz heffas.

      **

      Talkin about “you pick color”

    • MissHarlem

      NAIJA my ass was about to read that during lunch tomorrow at B&N but ummmm I guess not

    • Bad Influence

      @Naija, that jessica could be a btch at times…*sigh* i miss sweet valley, sleepover friends and of curse babysitters club :crying:

      i wanna be all 10 n shyt again :cuss:

    • MissHarlem

      NAIJA GET THEEEE FCKKKK OUT RL STEIN was my CHITTTTTTTT

    • Who Dat

      Them bitches be dressed like baby prostitutes most of the time.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^
      Cuz some of them shops be low key sex parlors, I seent it on MSNBC about sex trafficking..Ming Lee and em be fukking dudes and be calling em “Massage”

      ^^ Only dudes be in my spot be the ones going in there to get they iBraws SNATCHED.

      Told yall this one dude iBraws was so fuggin tight my MAMA asked him which girl did his….

    • FloridaChick813

      Lol @ Pretti P, mine looks like she shares clothes with her little sister AND brother. Like just pick one. ONE OR THEE OTHER.

    • KayCeiSoul

      Bad Influence says:

      Somebody tell KracklinKorn that i wan’ nail done. NOW! and that i have boy’freen (why do they always wanna know that?)

      **************************************

      YESSS! NOSEY THAN A MUUU-FUHH!

      Them: “Ahhh…you purr-leee… you got boy-freeeeen?”

      Me: Yes.

      Them: “He wor-key? He buy you nice tings?”

      Me: Yes. Can you please file that pinky straight? And do not burn up my cuticle.

      Them: “Aww-wigght, Aww-wigght. You got kizz, you wan kizz, you like kizzzzzz?”

      Me: “You nosey as hayle. You want tip? Naaaaawwww, you no get tip! Stop asky queshins!!!”

      Them: :ashamed:

    • Bad Influence

      yeah! :dead: @Flo, i told the bish last time “i dont know what color i want, how about i think about it while u do my fuggin nails?”

      they be bullying u as soon as u come in

      “may help yewwww?”

      me- “i need my nails done”

      “okay honayy, u pick color…go awn pick color”

      me- “no btch. da fugg? :huh:

    • FloridaChick813

      :lol: @ Gigi, I’ve always wanted a “happy ending” :ashamed: Please dont judge me :D

    • MissHarlem

      Told yall this one dude iBraws was so fuggin tight my MAMA asked him which girl did his….

      :ghost:

      Speaking of its time to get these catapillars in order

    • Bad Influence

      MissHarlem says:

      NAIJA GET THEEEE FCKKKK OUT RL STEIN was my CHITTTTTTTT

      ahhh Goosebumps and Fear Sreet *daydreams*

      i read christopher pike too..

    • Donna del Gatto

      I fukking HATE KayCei right now! :wail: :dead:

    • NaijaGal

      :hahaha: no matter where you live all the Asian nail salons are the same :rofl:

      MISSH – shoot…couldn’t go to sleep unless I finished an RL Stein book…scary ish but I couldn’t put it down

    • FloridaChick813

      BABYSITTERS CLUB *gasp* those were the days….. :happy:

      Now ya’ll got me thinking about Lisa Frank stuff and the whole nine :D

    • iyonah

      Orchids are my fav flower as well. Rhi Rhi’s black ensemble was bomb.com. Her album has grown on me, especially Love Without Tragedy. What’s going on with Nicoles face? No comment on anyone else.

    • GAGIRL87

      68

      NaijaGal says:

      @GAGIRL – and don’t get me started on BabySitters Club and RL Stein books…ah childhood
      ______________________________________________________________________

      @ Naija
      I loved me some RL Stein hunny lol “The Beach House” and the “Fear Street Sagas” were my fav :)

    • Bad Influence

      :dead: Kaycei, i cant stand those flat faced bishes. and WHY do they talk in 14 different octaves…fugg kind of language requires u btchs to harmonize while yapping at eachother? that shyt is annoyinggggggg :mad:

    • NaijaGal

      you: just a manicure

      them: acrylic da best

      you: manicure

      them: you wan acrylic, it’s better

      :huh:

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      That heffa’s face is strong as hell. Face prolly bench press at least 250. She gotta wrestler’s face.

    • NaijaGal

      Ramona The Pest, poor Beezus :rofl: Ramona was so damn annoying

    • Gigi26

      Told yall this one dude iBraws was so fuggin tight my MAMA asked him which girl did his….

      :rofl:

    • Bad Influence

      @Flo, my Lisa Frank Trapper Keeper was all the rage in 6th grade *pops collar*

    • MissHarlem

      NAIJA girl who you telling be in the bed with the damn book. I want to pick one up for nostalgic sake now.

    • FloridaChick813

      KayCeiSoul says:

      Me: Yes. Can you please file that pinky straight? And do not burn up my cuticle.

      **

      And then get all defensive like they’ve never burnt up someones cuticles before :rolleyes:

    • Who Dat

      Shat heard in Asian nail shops:

      Yew got boyfreen or huh-band?
      How yo baby?
      You pick color.
      You whan iBraws?
      You whan iLash?
      You work today?
      Color look purdee
      You pay now?
      You no dry.
      Sign in.
      Mani-cur or pedi-cur?
      Cut DOWN? (why is ‘down’ emphasized?)

    • NaijaGal

      :newpost: is up

    • Donna del Gatto

      Unpredictable says:

      That heffa’s face is strong as hell. Face prolly bench press at least 250. She gotta wrestler’s face.

      _________

      :rofl: :rofl:

    • GAGIRL87

      Who Dat says:

      Shat heard in Asian nail shops:

      Yew got boyfreen or huh-band?
      How yo baby?
      You pick color.
      You whan iBraws?
      You whan iLash?
      You work today?
      Color look purdee
      You pay now?
      You no dry.
      Sign in.
      Mani-cur or pedi-cur?
      Cut DOWN? (why is ‘down’ emphasized?)
      ______________________________________________________________________

      Hell Nawl :rofl: #on point doe

      Bye ya”ll :peace:

    • KayCeiSoul

      Foreal DDG! They are NOSEY.
      :yes:

      But it’s really funny when they talk about the yt customers.
      They whisper real-real low during my pedicures, and go IN on their azzes, do you hear me? I laugh so hard that I have to keep from kicking the girl in the face.

      She say – “Dey no tip! Dey come…feet grey, sum-tye BWOWN wi dirty! And I wort and wort and real hard wort to get dwy skinned off. And NO TIP!”

      :rofl:

    • MissHarlem

      Ramona was a damn pest :mad:

      FIANCE my trapper keeper was better than yours :p but when 5 star came out that was like the Maybachs of folders etc

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      Who Dat says:

      Shat heard in Asian nail shops:

      Yew got boyfreen or huh-band?
      How yo baby?
      You pick color.
      You whan iBraws?
      You whan iLash?
      You work today?
      Color look purdee
      You pay now?
      You no dry.
      Sign in.
      Mani-cur or pedi-cur?
      Cut DOWN? (why is ‘down’ emphasized?)
      ______________

      :dead:

    • Bad Influence

      Kaycei :spank: :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      KayCeiSoul says:

      Foreal DDG! They are NOSEY.
      :yes:

      But it’s really funny when they talk about the yt customers.
      They whisper real-real low during my pedicures, and go IN on their azzes, do you hear me? I laugh so hard that I have to keep from kicking the girl in the face.

      She say – “Dey no tip! Dey come…feet grey, sum-tye BWOWN wi dirty! And I wort and wort and real hard wort to get dwy skinned off. And NO TIP!”
      _____________

      :crying: Yall aint chit!!!!!!!!! :rofl:

    • Who Dat

      I been getting my nails did for 18 years….same fuggin questions. If I break a nail and get it fixed in fuggin Florida…same questions.

      My aunt hit in the casino in fuggin Biloxi and treated us all to pedi’s…same fuggin questions.

      Shyt is as universal as the color Cotton Candy.

    • FloridaChick813

      Ohhhhhhhh @ Pretti P, that damn chatting they do is thee worse. I promise I just wanna learn the language so I can slap one when they start talking about me.. and I just KNOW they talk pure-ly sh.it about folks :nono:

    • Donna del Gatto

      She say – “Dey no tip! Dey come…feet grey, sum-tye BWOWN wi dirty! And I wort and wort and real hard wort to get dwy skinned off. And NO TIP!”

      __________

      :casket:

    • Bad Influence

      @Harlem, psh pleaseeeeeeeeeeeee u wasnt seeing my trapper keeper. it took me a HOT MINUTE 2 get my mom 2 commit 2 a five star ANYTHING. she was not digging the prices…even the loose leaf paper came out costing 99 dollars a pack :lol: fancy mufuggas

    • MissHarlem

      :ghost: second time this heffa killed me. Cotton candy though

    • Bad Influence

      MiniThug! :hug:

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      Who Dat says:

      I been getting my nails did for 18 years….same fuggin questions. If I break a nail and get it fixed in fuggin Florida…same questions.

      My aunt hit in the casino in fuggin Biloxi and treated us all to pedi’s…same fuggin questions.

      Shyt is as universal as the color Cotton Candy
      ___________________________

      :rofl: Cotton Candy nail color was the chit back in 95. :dead:

    • Who Dat

      She say – “Dey no tip! Dey come…feet grey, sum-tye BWOWN wi dirty! And I wort and wort and real hard wort to get dwy skinned off. And NO TIP!”

      :casket:

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      His!!!!!!!!!! :hug:

    • FloridaChick813

      The 5 star folders were the ish though.. And with a Jansport book bag.. U WAS IN THERE :D

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      :blink: Is…that…Flo???? *rubs eyes* It is!!!!!!!! Heyyyyyyyyyyy Flo!!!!!!!!!! :waves: :hug:

    • FloridaChick813

      Who Dat says:

      I been getting my nails did for 18 years….same fuggin questions. If I break a nail and get it fixed in fuggin Florida…same questions.
      My aunt hit in the casino in fuggin Biloxi and treated us all to pedi’s…same fuggin questions.
      Shyt is as universal as the color Cotton Candy.

      **

      Its probably a section in the course :hahaha:

    • FloridaChick813

      Heyyyy Unpredictable… Who are you?? :D

    • MissHarlem

      FIANCE I had two trappers an aqua one and a purple one stunting :lol: 5 star was the only thing my father committed to mofo wont pay for a dime for chit else but 5 star he on it and on one :eyeroll:

    • Who Dat

      I done went to a nail salon out of town….for whatever reason…couldnt go before I left Raleigh…Broke a nail…And they might not have shat I like OR I am again getting ONE nail fixed and cant match my color…what nail salon DON’T have Cotton Candy?

      That is my fuggin go to.

      Gimme that Cotton Candy so I can GO.

    • KayCeiSoul

      @ K-Dubb, I laughed at HER so hard that day. Not so much as what she was saying, but HOW SERIOUS she was and that anime look on her face while she was filing.

      I was thinking like, “Time I leave this bish, she goin’ in on me to the next customer. “Her was a mean! Oh ebb-y time she come, she mean!”

      :rofl:

    • MissHarlem

      MIRS :hug:

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      FloridaChick813 says:

      Heyyyy Unpredictable… Who are you?? :D
      ___________________

      :lol: How are ya??????

    • Who Dat

      Couldn’t tell me SHAT when I had the Punky Brewster Trapper Keeper and the My Lil Pony folders on the inside…WHET?

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      Harlem!!!!!!!!! :hug:

    • Bad Influence

      @Mini, what was ur old user name? that will help our Flo :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      Man, fagg Trapper Keepers, I had a Barbie and the Rockers metal lunch box. That chit carried my lunch and snacks, and could be used to whoop azz at any given moment. Two for one type chit. Used that muhfugga on kids’ heads like I was Homie da Clown. :lol:

      #beatthat

    • http://www.youtube.com/watch?v=hBrmhl70e38 Unpredictable

      Bad Influence says:

      @Mini, what was ur old user name? that will help our Flo :lol:
      __________________

      :lol: I was gonna try to keep her guessing

    • Who Dat

      Oh they DO be tawkin bout us @KayCei. Like the hair braiding ladies.

    • Aspiring Model aka Sugar Foot

      Diva says:

      Nicole Murphy looks so hard in the face, but bish gots a banging body
      ________________
      :cosign:

    • Aspiring Model aka Sugar Foot

      #2
      They are posting thesis papers downstairs yall #nojoke
      _________
      Hell I posted one too damn newbies coming in taking shyt :nono:

      :rofl:

    • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

      kingstonn says:

      so when ppl want shine, they pose for unknown ass magazines?
      ***********************

      I THINK that’s Yandy’s not in circulation outside the internet magazine.

    • Aspiring Model aka Sugar Foot

      Bad Influence says:

      Somebody tell KracklinKorn that i wan’ nail done. NOW! and that i have boy’freen (why do they always wanna know that?)
      ________
      That and u work tuuuday :rofl: