Celebs Out & About: Dawn Richard, NeNe Leakes, Raphael Saadiq, A$AP Rocky, Tatyana Ali

Dawn Richard Dawn Richard

Former Danity Kane member Dawn Richard turned heads in New York City yesterday (Jan. 15). The singer, who went on to form the now-defunct group Diddy-Dirty Money with rap mogul Sean “Diddy” Combs and Kalenna Harper, released her solo debut album GoldenHeart, yesterday. She hopes her 1.3 million Twitter followers will support her and buy the record. Isn’t she gorg?

NeNe Leakes

Reality TV star NeNe Leakes, 45, dined with friends at BOA Steakhouse in Beverly Hills Tuesday.
Photo: All Access Photo / Splash News

Raphael Saadiq

Raphael Saadiq, 46, was spotted in Beverly Hills looking dapper. The multi-talented musician made a name for himself as the frontman of the platinum R&B group Tony! Toni! Toné! during the 80s and 90s. The group was known for their hits Little Walter“, “Born Not to Know”, All I Ask of You, and It Never Rains in Southern California“. Back then Saadiq was known as Ray Wiggins until he went Hollywood on everyone and changed his name. Despite his many accomplishments, Saadiq has walked away with only one Grammy — for his song “Love of My Life (Ode to Hip-Hop)”, which won Best R&B Song.

A$AP Rocky

They say you’re a nobody until somebody kills you or David Letterman invites you to appear as a guest on his show. In that case, rapper A$AP Rocky has finally arrived. The 24-year-old former video music director was spotted signing autographs outside the ‘Late Show with David Letterman’ in New York City Tuesday. He signed his CD, Long Live Asap and took photos with his supporters gathered outside his car. His rap name A$AP allegedly stands for “Assassinating Snitches and Police”.

More from Sandrarose.com:

  • Does Cassie Know This Bish?
  • Celebs Out & About: Kalenna and Dawn in London
  • In Case You Missed It: Real Housewives of Atlanta, Ep 4
  • In Case You Missed It: The New Normal


  •  



    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      Nene looks nice.. Raphael Sadiq, I :love: that look

    • LaceJagger

      Raphael Saadiq is sexy

    • prynsexxx

      Looks like Puff done dropped her so bad she can’t even afford a tube of Carmex.

    • Betamax82

      Nene you on another level now you can’t be all ashy around the elbows :nono:

    • NaijaGal

      I used to love me some Ralphael then he messed with Joss Stone and I knew he weren’t chit…his music still knocks though :lol: …NeNe is getting it :love: …good luck to Dawn…ASAP and them braids though in 2013, wwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyy

    • Nakeya_j

      Dawn I don’t really care about. SHe is a cute girl though.

      Nene is looking skinny in that picture!

      Raphael is always great.

    • Trendsetter

      I like that Raphael Saadiq Prius commercial

    • goat76

      Tatyana Ali,

      I still want you!!

      Goat!!

    • prynsexxx

      :heart: Nene’s look
      :heart: Sadiq’s look
      The OTHER gentleman whom I don’t recognize, nor do I care to scroll up to find out…. :no:

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      Raphael Sadiq is a geniius.
      Can’t believe he only has that one award.

      That coat he wearing is the chit too.

    • Diva

      Nene, is growing on me. I love her shoes and handbag. Raphel Saadiq is that dude…big fan of Toni, Toni, Tone

    • Betamax82

      Goat I was just about to call your comment random I didn’t even see Tatyana
      :lol:

    • PumpkinsMama

      NeNe looks nice :shocked: is she slimming down? She definitely looks slightly less wildebeest, linebacker, mooselike :thinking:

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      Dawn….
      :facepalm:

    • Diva

      nakeya, I spoke downstairs…………hey hunni

    • http://www.twitter.com/kabyeyou KABYEYOU

      what are those on A$AP feet, im a sneakerhead and have no clue what those are….. and it bothers me

      not saying i like em

    • KyCakes

      Diva says:
      big fan of Toni, Toni, Tone
      ———————————————————————
      Me too…except that one ninja that really couldn’t sing at all…he sang lead on ‘Whatever You Want’…

    • Diva

      :wave: Pumpkin
      Man
      Beta
      Prynn
      Goat
      Trend
      Naija
      Breezy
      Lace

    • prynsexxx

      :offtopic: right fass…..

      Anybody know where I can get some red jeans like the ones that Dondria (chick in the 90’s post couple floors down) has? “VALEMTIMES” day is coming up. I got some plans for them jeans. :wink: LOL

    • KyCakes

      PumpkinsMama says:

      NeNe looks nice is she slimming down? She definitely looks slightly less wildebeest, linebacker, mooselike
      ———————————————————————-
      :ghost:

    • Diva

      prynsexxx says:

      right fass…..

      Anybody know where I can get some red jeans like the ones that Dondria (chick in the 90?s post couple floors down) has? “VALEMTIMES” day is coming up. I got some plans for them jeans. LOL

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      You looking for skinty jeans in Red?…..Old Navy has all COLORS from looking at the commercial.

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      Tattianna might wanna slow down on those bugers and milkshakes.

      She fine but um… yeah. Slow down!

    • goat76

      @Beta… She don’t even look the same in that pic.

      Does NeNe have more than 32 teeth?

    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      Hey Mrs. Diva :wave:
      Looking at Rapheal again.. damn he can get it!!

    • PumpkinsMama

      Divaaaaaaaa :kiss: Hey Nakeya :hi:

    • Betamax82

      :hi: Diva

    • Diva

      VALEMTIMES”

      ~~~~~~~~~~~~~~~
      :rofl:

    • SassySandra

      I just don’t understand open toe sandals with a scarf! So is your neck cold…but your feet are hot?! :shrug: But Ms. Nene ALWAYS rocks the hottest shoes!!! :thumbsup:

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      Ne Ne looks like she is “transistioning.”
      :huh:

    • Milky

      @diva hey bewski grabs me a handful of dat bootay!! :koolaid3: here’s yo drank hunty! its hump day! so imma :hump: u today too!
      @goat gently massages ur nutz! lol

    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      Anybody know where I can get some red jeans like the ones that Dondria (chick in the 90?s post couple floors down) has? “VALEMTIMES” day is coming up. I got some

      plans for them jeans. LOL
      ————–

      Express shawty or The Gap

    • Diva

      SassySandra says:

      I just don’t understand open toe sandals with a scarf! So is your neck cold…but your feet are hot?! But Ms. Nene ALWAYS rocks the hottest shoes!!!

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      I saw a heffa yestaday with a jacket on and flip flops on her feet. The temp yestaday was 41 degrees.

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @GOAT
      ROFLMAO!
      You bout to make me try and count that hoe teeth.
      :lol:

    • Diva

      Milky says:

      @diva hey bewski grabs me a handful of dat bootay!! here’s yo drank hunty! its hump day! so imma u today too!
      @goat gently massages ur nutz! lol

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      You into booty and nuts!!!! :hahaha: thanks for my drank bewski…keep em cuming

    • PumpkinsMama

      @ Man into what? A woman finally?

    • Betamax82

      :lol: @ Goat

    • KayCeiSoul

      NeNe had me in tears last night on The New Normal. I loves that show.
      Do your thing NeNe!

      *BOOMP* *Falls asleep on desk*

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @PUMPKIN
      “@ Man into what? A woman finally?”
      ________

      I…. I don’t know.
      :think:

    • Gigi26

      Nene looks aight…Dawn looks nice (minus the ashy lips) and Raphael I forgive you for fukking that filthy looking pink toe slore Joss. I understand baby. Come home now.

      Asap or whatever he calls himself looks like a functioning crack/methhead. :no:

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      *squints* in that dude rockin two strand twists tho? :huh: :blink:

    • Milky

      You into booty and nuts!!!! thanks for my drank bewski…keep em cuming
      _____________________________
      not really but Goat’s nuts make me want to touch them!! i would hold his duck, but im tryin not to be dat aggressive! :rofl:

    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      *BOOMP* *Falls asleep on desk*
      ——
      :lol:

    • KayCeiSoul

      But WHY…WHY is NeNe giving me a Ricky Smiley/Sammy Davis Jr. smile vibe? Is it just me? :rofl:

      Just let me laugh myself awake y’all.

    • SassySandra

      NeNe looks nice :shocked: is she slimming down? She definitely looks slightly less wildebeest, linebacker, mooselike :thinking:
      ***************************

      :kona: :dead: :ghost:

    • Gigi26

      I’m happy for Nene she did her thang on New Normal last night :yes:

    • Milky

      looks like NeNe was in the car rubbin her arms and hands in baby powder instead of lotion. Dusty azz!

    • Gigi26

      A$AP look like he smells like cigarette butts :no:

    • Diva

      Milky says:

      You into booty and nuts!!!! thanks for my drank bewski…keep em cuming
      _____________________________
      not really but Goat’s nuts make me want to touch them!! i would hold his duck, but im tryin not to be dat aggressive!

      ~~~~~~~~~~~
      :rofl: okayyyyyyyyyyyy

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      But WHY…WHY is NeNe giving me a Ricky Smiley/Sammy Davis Jr. smile vibe? Is it just me?
      _____________

      Like she ready to break into a tap dance!
      :lol:

    • Ty

      Man, I just don’t care™ says:

      Tattianna might wanna slow down on those bugers and milkshakes.

      She fine but um… yeah. Slow down!
      ___________
      She looks cute :thumbsup: Nene is slimming down too

    • Milky

      @diva :koolaid3: and @nakeya :koolaid3: shamone and drank gurl!!

    • Ty

      not really but Goat’s nuts make me want to touch them!! i would hold his duck, but im tryin not to be dat aggressive!
      __________
      :crying: yall crazy :rofl:

    • Betamax82

      @ Kayce those shades do give Nene a Sammy Davis vibe… Imma stop right there :kona: :lol:

    • KayCeiSoul

      Now Man, you know Tatiyana looking like a boiled polish sausage! I’ve seen you go in on hoes for less. This corny bish does NOT get a pass!

      The morning glory is cute in the face but she growing her own coat of mink. “The Wolverine!” <– Loves to hear Magneto say that! :rofl:

    • goat76

      Milky says:

      @goat gently massages ur nutz! lol
      ————————————-
      Yasss!!! Gently!!! And hum on’em!!!

      Hey Milky!!! :waves:

    • KayCeiSoul

      @Beta – you know that eye ain’t right. :coffee:

    • PumpkinsMama

      :newpost: Morning Glory

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      <–Is waiting for yall to adress those shoes the ASAP fella is wearing.

    • Ty

      Auntie and these damn Morning Thunderstorms and Scattered Showers :crying:

      *passes around a petition to get 3 stacks as the next Morning Wood*

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      Gigi26 says:

      A$AP look like he smells like cigarette butts

      :hahaha:

      GIGI u go IN guhl!

    • Gigi26

      Ummmmm…the MG is giving me crackbaby tease…. :no:

      Nice face for editorials…face only. No body..

      AND SHAVE.

      Thanks.

    • goat76

      Man, I just don’t care™ says:

      @GOAT
      ROFLMAO!
      You bout to make me try and count that hoe teeth.
      —————————————————-
      Man, that’s bout 32 at the top alone. And that’s a side shot.

    • Nakeya_j

      Milky says:

      @diva and @nakeya shamone and drank gurl!!

      ——
      I always need a drink first thing in the A.M. Chile these ppl at the job… *gulps down drink and hands Milky my glass to fill up*

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      @NikkeMinxx says:

      <–Is waiting for yall to adress those shoes the ASAP fella is wearing.

      :dead: how the FUQQ i missed THAT chit!

    • Miany

      @NikkeMinxx says:

      <–Is waiting for yall to adress those shoes the ASAP fella is wearing.
      ^^LOL…I saw em & thought they look dumb but, wtf do I know??? Got me feeling like a Grandma…lol…these young kids now a days throw on anything in the name of fashion.

    • prynsexxx

      MG is “unique”….but a good waxing would take her to the top! :thumbsup:

    • Milky

      I know the MG gave her mother plenty of heartburn when she was in her belly!!!! :wave: <——nair for her arms bish u really been a model since u were 15 and dont know to wax or shave ur hairy azz arms.

    • Betamax82

      The MG is pretty but 18 tho ion know about that :think:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      Aint nothing wriong with the MG. A set of pics taken one day in a cute shirt does not a model make. #needmorepictures

      I despise random capital letters…

    • Milky

      Refillllll for Nakeya :koolaid3:

    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      <–Is waiting for yall to adress those shoes the ASAP fella is wearing.
      —————
      I actually liked them, he didnt rock them right.. they are different. *ducks* lol

    • Diva

      The MG is part Werewolf :rofl: she is hairy as hell! :rofl:

    • Gigi26

      So A$AP is wearing them foot brace sneakers? Cuz thats what dem shyts look like :no:

    • Milky

      Yasss!!! Gently!!! And hum on’em!!!

      Hey Milky!!!

      ___________________________
      HUMMMMMMMMMMMMM! HUMMMMMMMMM! lol

    • Gigi26

      @Nikke: She from Bmore..

      She working with a beer budget :yes:

    • KyCakes

      prynsexxx says:

      MG is “unique”….but a good waxing would take her to the top!
      ———————————————————————-
      :yes:

    • Betamax82

      Dam Milky you going in huh :lol:

    • goat76

      I would prolly roc those shoes ASAP has on, because dem hoes is different. But I ain’t paying for them sh1ts.

    • Bootcampgirl

      Anybody else see that pic floating around on FB of Taraji P Henson’s real hair :heart: I’m jelly..

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      Them shoes look constructed of Dollar store legos. I remember a pair of high end shoes with a Bakers spinoff that seemed to be built of Kinex. Did he break the heels off those?

    • Ty

      :dead: at Pryn does unique mean “exotic” :rofl:

      @ Milky nothing wrong with baby hair on your arms :rofl: still laughing at the fool in that damn thong :crying:

      @ Diva :cheers: Drink something hun

    • PumpkinsMama

      One word for Morning Wood… NAIR! But I think her face is pretty, kinda gives me a baby Taraji vibe w/her big eyes :thinking:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      @boot #79. I saw it and liked it as well.

    • NaijaGal

      @DIVA :waves:

      @PRYNN – try Express for the red jeans

    • KyCakes

      KayCeiSoul says:

      The morning glory is cute in the face but she growing her own coat of mink.
      ———————————————————————
      Shut UP, KayCei :rofl: :rofl:

    • Ty

      Diva says:

      The MG is part Werewolf she is hairy as hell!
      _________
      I knew I seen her azz in Twilight :rofl:

    • KyCakes

      Ty says:
      nothing wrong with baby hair on your arms
      ———————————————————————-
      Baby hair, no, nothing wrong with that…but that, my friend, is Adult hair…Taco meat, even…Chia pet worthy….Ashanti-ish…

      Werewolf?

      :kona:

    • NaijaGal

      Anybody else see that pic floating around on FB of Taraji P Henson’s real hair
      ===================
      that was a pic of a weave her stylist installed before styling it

    • Diva

      @Ty, pour me up something to drank love!

    • PumpkinsMama

      oops Glory :smack:

    • goat76

      Morning Glory…..

      I rather have her type of hairy than Monique’s type of hairy. Monique’s type of hairy looks like it can smooth out a brick wall.

      But Morning Glory can hold muh dyck too. Wonder what dat booty lookin like?? Hmmm?

    • Genia

      Sooooooooooooo :coffee: we just gonna let the MG Teen Wolf ride with being 18 uh? #imsorrytoobitchy???

    • NaijaGal

      Morning Glory – cover her face and she has arms that belong to a man…damn

    • Diva

      Naija :hug: :woohoo:

      @Ty, she was one of those extras!!!!

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      *holds out my cup to Ty*

    • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

      Damn you Indira Ali. Are you trying to be a Muppet model? What’s with all the cotdamn hair? I seen that much hair on a woman since Monique.

    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      I would prolly roc those shoes ASAP has on, because dem hoes is different. But I ain’t paying for them sh1ts.
      ——–
      :thumbsup:

      @nikke :lol:

    • Genia

      MORNING ROSES :kiss: ……….and btw: if MG is lurking… I kid I kid…sorta kid

    • Diva

      goat76 says:

      Morning Glory…..

      I rather have her type of hairy than Monique’s type of hairy. Monique’s type of hairy looks like it can smooth out a brick wall.

      But Morning Glory can hold muh dyck too
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      somebody get this nucca a permanent dyck holder…….please and thank you :hahaha:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      Monique’s type of hairy looks like it can smooth out a brick wall.
      ______________________________________________________
      :confused:

    • prynsexxx

      Genia says:

      the MG Teen Wolf
      ______________________

      :dead:

    • NaijaGal

      we just gonna let the MG Teen Wolf ride with being 18
      ==========================
      that’s obviously the age “she” has chosen from her transition from Ivan to Indira

    • Betamax82

      @ Boot I saw that pic gave me the sads

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      Morning Glory looks like a young Taraji P Henson.

    • Who Dat

      Ole Cholly Ray Wiggins aka Raphael Freaky Deak-y. From Oakland…I one one thing…that fuggin Prius commercial got me wanting to go buy one.

      :yahoo:

    • OutsidetheBox

      That Morning Glory is hairy as fukk. She betta Nair that chit off and WERK!

      I love her steeze, and stare but aint no niche for “Natural” like that in editorial. :no:

    • OutsidetheBox

      Taraji P Henson
      _____________________

      Speaking of…saw an awesome picture of hair with her natural hair. Long and thick. :yes:

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      In that first lic I thought that was some dudes arms wrapped around her.

    • PumpkinsMama

      Did anyone see that Morris Chestnut Chocolaty azz :hump: :lick: bout to be in new movie w/ Whackie Berry?

    • Bootcampgirl

      @Naija, that was a weave? :thinking:

    • LadieLeo

      we just gonna let the MG Teen Wolf ride with being 18
      ==========================
      that’s obviously the age “she” has chosen from her transition from Ivan to Indira
      ***********************
      :ghost:

    • Milky

      somebody get this nucca a permanent dyck holder…….please and thank you
      ___________________________________________
      Holds hands out! and ur welcome!

      MG is growing her coat for the winter.

    • OutsidetheBox

      that was a pic of a weave her stylist installed before styling it

      ______________

      Is this the final word. On IG she seemed to be saying it was hers? :thinking:

    • goat76

      @NikkeMinxx says:

      Monique’s type of hairy looks like it can smooth out a brick wall.
      ______________________________________________________
      :confused:
      ———————————-
      You know Mo Nique(Precious’s Mama). Have you seen her legs?? Sh1ts rough bruh!! Lil teen wolf looks silky.

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @Pumpikn
      :blink:
      You wanna :lick: Morris’ azzhole?

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      Bird says:

      Damn you Indira Ali. Are you trying to be a Muppet model?

      :ghost:

    • Genia

      prynsexxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xoxoxo my e-friend from way back when!!!

    • WUT U TALKIN BOUT?!

      :think: Is it my eyes or does the Morning Glory look more like Afternoon Glory? She is ONLY 18…she looks much older. Maybe its the make up… she’s cute tho… I guess…

    • Betamax82

      So weaves be dry and natural looking now hmmm :think:

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @MILKY
      Oh… you holding dycks?

      :D

    • PumpkinsMama

      @Man :kona:

    • twerkthat

      Man, I just don’t care™ says:

      Morning Glory looks like a young Taraji P Henson.

      I was thinking the same thing

    • prynsexxx

      :2dance: @Genia

    • OutsidetheBox

      In that first lic I thought that was some dudes arms wrapped around her.

      ______________

      :hahaha: I aint with yall today.

    • goat76

      Milky says:

      somebody get this nucca a permanent dyck holder…….please and thank you
      ___________________________________________
      Holds hands out! and ur welcome!
      —————————————————

      Ummm, where you at??

    • WUT U TALKIN BOUT?!

      Okay I looked again…yeah she looks much older than 18. by the time she turns 28 she’ll be looking like an OLDER Eartha Kitt…

    • KayCeiSoul

      goat76 says:

      Morning Glory…..
      Wonder what dat booty lookin like?? Hmmm?

      ********************************

      A hairy mechanics azz. :coffee:

    • Pickachu Tran

      THE MG is a bit furry and 18 though :thinking:

      nahhhhhhhhhh I aint buying that, maybe 25 27

    • prynsexxx

      Man, I just don’t care™ says:

      @Pumpikn

      You wanna Morris’ azzhole?
      ___________________________

      I would chest Morris’ nuts one day. :tittays:

    • Gigi26

      So weaves be dry and natural looking now hmmm
      ——————-
      Hell yea… i’m bout to put mines in this Friday :lol:

      I confuse ppl all the time :yes:

    • goat76

      KayCeiSoul says:

      goat76 says:

      Morning Glory…..
      Wonder what dat booty lookin like?? Hmmm?

      ********************************

      A hairy mechanics azz. :coffee:
      ———————————-
      Dats sooooo fcuked up!! I thought we was cool n shat!

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      :mad:
      Yall hoes always ruining the MG’s!
      this the best one we had in a while!

    • OutsidetheBox

      If thats a weave I’m curious as to how he was going to style it.

      @Betamax82 weave does come in a kinky texture now because everybody about that blending life. But Taraji looked to be sporting blown dry kinks to me.

    • Nakeya_j

      The MG reminds me of Gina from Martin……

    • goat76

      prynsexxx says:

      Man, I just don’t care™ says:

      @Pumpikn

      You wanna Morris’ azzhole?
      ___________________________

      I would chest Morris’ nuts one day. :tittays:
      ————————————
      What about chin nuts?

    • Milky

      @MILKY
      Oh… you holding dycks?

      ____________________
      not urs Goat’s! Just nassy!!

    • Betamax82

      So weaves be dry and natural looking now hmmm
      ——————-
      Hell yea… i’m bout to put mines in this Friday
      I confuse ppl all the time
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Interesting didn’t know that

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @GOAT
      Speaking of azz shots, why Sandra require the niggas to submit a topless photo (she rejected my pics because I didnt submit one), but she dont require the females to do an azz shot.

      :wtf:

      Sandra hates her lady loving readers!

    • http://youtu.be/vbfqg0RPm4w Breezy

      Morning Glory looks like a young Taraji P Henson.
      ————–

      Yea with a little Tisha Campbell

    • libra80sbaby

      I wonder if Dawn is still Que’s beard? Yall know he sweeter than a Gawgia Peach. :gay:

      Speaking of Que, I kinda liked Day 26. They could actually sing but Puff knew like hail there was too many niccas in that daymn group. They asses was like the Wu-Tang of r&b and chit

    • Ty

      Man, I just don’t care™ says:

      Yall hoes always ruining the MG’s!
      ___________
      Keep it up Imma glue your blue bottoms to the floor :karate:

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @MILKY
      :huh:
      So I pulled out all 3.5 of my inches for nothing??

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      :hahaha: yaw got ISSUES!!! :rofl:

    • KayCeiSoul

      Man, I just don’t care™ says:

      Yall hoes always ruining the MG’s!
      this the best one we had in a while!

      *****************************

      You talm’bout the same MG we’re seeing?
      The one with Elroy the Mechanic arms?

      What is wrong with you today boo-boo? *takes Man’s temperature*

    • prynsexxx

      @Kaycei

      So, er uhm, you ain’t gone tell the story about how you made your co-worker cry in the car and apparently commit suicide b/c she ain’t been to work in two days? Huh?

      :waiting: :popcorn:

    • Milky

      Ummm, where you at??

      ______________________
      work! lol

    • http://Www.yallaintchit.com Man, I just don’t care™

      @LIBRA
      Day 22 was some bytch azz ninjas.

    • prynsexxx

      Breezy says:

      Morning Glory looks like a young Taraji P Henson.
      ————–
      Yea with a little Tisha Campbell
      _________________________

      My thoughts.

      :no: on the Taraji
      :yes: on the Tisha

    • OutsidetheBox

      Maybe Taraji had a weave under her hair.

    • libra80sbaby

      @MAN most r&b dudes are :coffee:

    • Who Dat

      Betwix Dawn and her chin, Kaleena and her 48 teeth, and P.Shytty and his mouth breathing…I PROMISE I couldn’t EVER CONCENTRATE on chit their group Grimy Pennies EVER sung.

    • prynsexxx

      OutsidetheBox says:

      Maybe Taraji had a weave under her hair.
      _______________________

      :yes: ….b/c it looked like HER hair to me. :shrug:

    • Milky

      @MILKY

      So I pulled out all 3.5 of my inches for nothing??

      __________________________
      it was soooo small and tiny i didnt even see that is was up. Man step up ur duck game bew!

    • goat76

      Man, I just don’t care™ says:

      @GOAT
      Speaking of azz shots, why Sandra require the niggas to submit a topless photo (she rejected my pics because I didnt submit one), but she dont require the females to do an azz shot.

      :wtf:

      Sandra hates her lady loving readers!
      ———————————
      Dats fcuked up. You would thank Sandra would want to see tha booty too. She prolly keeping those to herself.

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      Morning! :wave:

    • Milky

      out not up! or maybe i did mean up! lol

    • goat76

      Milky says:

      Ummm, where you at??

      ______________________
      work! lol
      ————————–
      Got jokes?

      I wanted some milk for my honey nut cheerios.

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      OTB! :waves: <—Taraji's naps
      sup guhl?

      Dimpz! :waves: <—my big ass hair today
      what it dew?

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      i thought i had spokedid earlier today, but HEY ERRYDAMNBODY! :waves:

    • Who Dat

      The one with Elroy the Mechanic arms?
      ^^^^^^^^^^^^
      Get the heck on someplace.

      >>>>>>>>>

      :kona:

    • Genia

      Did anyone catch BET’s Husbands of Hollywood and the NG Wayans? Thoughts…please :popcorn:

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      Fay! :yahoo: I’m good. Tired as hell but, good.

      :listen: <–Cherelle's verse to Saturday Love. :rofl:

    • Milky

      Got jokes?

      I wanted some milk for my honey nut cheerios.

      _________________
      Oh u got jokes? I was gonna be ur duck and nut warmer. Hmpff!

    • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

      WUT U TALKIN BOUT?! says:

      Is it my eyes or does the Morning Glory look more like Afternoon Glory?
      ******************************

      More like 5:00 shadow.

    • http://myspace.com/afiya00 Afiya

      Dawn looks like a dude :no: ?

      I love NeNe shoes, gurlfriend be on point :yes: ?

      Dude at the bottom look like he has different colored tape wrapped around his big feet :no: ?

    • Who Dat

      I wish these fuggas at my job would find THEY azzes a gossip blog. So they can SHET UP TALKING to each other and just type. :no:

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      Morning GG! I didn’t like Real Husbands. :no: I love Nick Cannon though. I think he and Robin Thicke were the only good parts of the show.

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      Who Dat says:

      The one with Elroy the Mechanic arms?
      ^^^^^^^^^^^^
      Get the heck on someplace.

      :whistle:

      dontcha know-no gooood??!!
      dontcha know-no gooood??!!
      dontcha know-no goo-woo-woo-ooodddd!!!

      thank YEW g’nite! :peace:

    • http://myspace.com/afiya00 Afiya

      But why NeNe elbows look ashy :no: ?

    • goat76

      Milky says:

      Got jokes?

      I wanted some milk for my honey nut cheerios.

      _________________
      Oh u got jokes? I was gonna be ur duck and nut warmer. Hmpff!
      ——————————————

      But you can’t hold deez and hum on’em at work tho.

    • Who Dat

      Saturday Love
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      WHHHHHHHHHHHHHERE is @PRYN at with Alexander’s part?

      If THAT bish come up in here with a Donday… :wail:

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      :hahaha:

      :whistle:

      when i look atchew! mem-o-ries of love! like no one b4..u stay on my miiii-ah-hiiiind!

      @Dimpz

    • FuturedocDonte

      Moaning glory got a nice soft baby face :yes: her stomach look like some ground beef in that last pick though.

      Dawn wig is thirsty. And I haven’t even heard not ner single from her. It’ll go platinum though

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      @ Fay….. :stop: I’m GREAT this AM! GMa Dimpz is having her first “meal” since the 5th of January. She’s only had IV nourishment since then. :wail:

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      :hahaha: i aint gone NEVA forgive Pryn for Donday! :rofl:

    • Nakeya_j

      :Offtopic:

      So I am trying to lose about 5-10 pounds….any suggestions. Mind you I did join a gym thats at the job so I can go during lunch.

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      Aww shyt! I got ppl to sang it with me?! :yahoo: :danban: :danban1:

    • prynsexxx

      Dunday, Donday, Duesday, Desday, Dursday, Diday, Datterday love……

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      FuturedocDonte says:

      Moaning glory got a nice soft baby face :yes: her stomach look like some ground beef in that last pick though.

      Dawn wig is thirsty. And I haven’t even heard not ner single from her. It’ll go platinum though

      :dead: @ground beef

      u think Dawn going plat bc the kids like her? :shrug:

    • http://www.landofpure.net FayStillThatWHIPBishYaHurdMeh?

      prynsexxx says:

      Dunday, Donday, Duesday, Desday, Dursday, Diday, Datterday love……

      :hahaha: :crying:

      NEVA gone be shat in LIFE! :rofl:

    • free

      the moaning glory gotta wax that arm hair but i actually like the naturalness of the pics. thumbs up on this one.

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      Prynn! :hug:

    • prynsexxx

      :biggrin: <—– his teef….but not really

      #lilmoblackerlilmolesser

    • prynsexxx

      :hug: @Dimpz

      Jay ain’t made you go see Django yet?

    • KayCeiSoul

      prynsexxx says:

      @Kaycei

      So, er uhm, you ain’t gone tell the story about how you made your co-worker cry in the car and apparently commit suicide b/c she ain’t been to work in two days? Huh?

      *****************************************

      Aww Prynn I ain’t kill the bish! :rofl:

      She just caught my wrath.

    • Pickachu Tran

      :yawn: sleepy

    • Who Dat

      :ghost: It slays the pure FAWK outta me every single TIME.

      DONDAY

      :wail:

      This heffa said Alexander O’Neal teef is a lil mo lesser.

      Imma get FIRED………..oh. Oh. Oh.

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      I :love: Morning Glory’s updo! :yes:

    • Milky

      But you can’t hold deez and hum on’em at work tho.

      _______________________
      good point!

    • hell_on_heels

      I’m loving Ne Ne’s “look”, but she does look as if she lost a gang of weight!!! Loves me some Raphael Saadiq!! And Auntie, Dawn is NOT a celebrity!! Hello roses!!!

    • Who Dat

      but i actually like the naturalness of the pics
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      I think a TWF under yo arm is a great look as well. Imma grow mines out.

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      @ Prynn… :no: Praise Sweet MoonWalking Moses for that. We came up on a screener copy though. :coffee:

      Lawd, 3/4 OF Alex’s teef seem to be gone. :wail:

    • FuturedocDonte

      u think Dawn going plat bc the kids like her
      ——
      Diddy ain’t gon let that child flop. She got an unlimited budget of PR/sponsorship behind her. If people checking for her than diddy expect people to be checking for Diddy-dirty money. Expect a diddy album by this time next year

    • Ty

      @ Nakeya…try Naija 7 day cleanse I lost about 4 lbs. The fist 2-3 days will have you day dreaming about cheeseburgers though :thumbsup:

      @ Dimpz good to hear granny is doing better :hug:

      @ Fay :dead: at ground beef stomach

    • KayCeiSoul

      :waves: Fay & Who Dat! Hey Dimpz and Free! :yahoo:

      My other co-worker on the otha side of the wall sangs all day.
      I lubs her though. But I’ma get a bell and hit it err’time she sang Alicia or sang off-key. When I hit that “DING!” she bettuh know what time it is.

      They only have to be bothered with me until next week.

    • Genia

      MzDimplez1123 says:

      Morning GG! I didn’t like Real Husbands. I love Nick Cannon though. I think he and Robin Thicke were the only good parts of the show.
      ________________________________________________________
      HI my dimps!!!!!!!!!!!!!!!! i dont yet love RealHus just yet….but the Waynes are looking promising…i hope they don’t prove to be as annoying as their (not quite out the closet) uncles, Marlon and Shawn.

      Not to mention…I am hoping they will reveal the one mystery we all want to know…. Is your Aunt Kim, really the neighbors kid?

    • goat76

      Who Dat says:

      :ghost: It slays the pure FAWK outta me every single TIME.

      DONDAY

      :wail:

      This heffa said Alexander O’Neal teef is a lil mo lesser.

      Imma get FIRED………..oh. Oh. Oh.
      ———————————–
      I’m over here crying…..fcuking Datterday

      :dead:

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      :hug: @ TY
      :hug: and Belly rub @ Kay

    • prynsexxx

      Goat says:

      I’m over here crying…..fcuking Datterday
      ____________________

      Blame Keely. :tea:

    • Milky

      I’m over here crying…..fcuking Datterday
      ___________________[
      :rofl:

    • MissHarlem

      WTF is Dawn’s pants doing? Is she going parasailing, parachuting, parawtf I cant.

      Morning Everyone :hi:

    • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

      *sets a red wine spritzser on the desk and walks to MzD*

      MzD :love: what did Grandma Dimpz say about the job/schedule/coworker situation?

    • prynsexxx

      @Dimpz

      You just be letting Nikki play in your glasses and take pics like that? LOL

      ikid, ikid

      Yall look like TWINS (from the pics you’ve posted on here).

    • prynsexxx

      @Harlem

      I think that’s one of those “mullett” type shirts she’s rockin’. :shrug:

    • Who Dat

      Lawd, 3/4 OF Alex’s teef seem to be gone.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      He still got some hanging on for dear LIFE on the sides…like Stevie’s few braids left. Same thing.

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      Nikke! :love:

      I haven’t asked her. I’m gonna switch to 7am though. I’m gonna need to be able to get off early enough to go help with her when she initially comes home. The time shift isn’t permanent. It’s for a window of 3-4 mos and after that, they do it again. Whoever I swap with, will be fine. :coffee:

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      :lol: @ Prynn. She doesn’t think so. :shrug:

    • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

      :wail: @ Stevie’s braids

    • MissHarlem

      PRYNN it better be bc if thats the new wave of pants I want OUT also fck you for Datterday and fck you again for making me sing it seriously like that :rofl:

      MZ hope your gdma gets better :hug:

      Also Stevie’s braid has more hope than Alexander’s tooth

    • goat76

      Who Dat says:

      Lawd, 3/4 OF Alex’s teef seem to be gone.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      He still got some hanging on for dear LIFE on the sides…like Stevie’s few braids left. Same thing.
      —————————
      I wonder what she did to keep herself from throwing up in that naggra mouth. Who’s idea of them kissing was that anyway? Is something wrong wit her for letting that happen?

    • goat76

      Oh Dimpz, you PYT!!!

    • Milky

      :buttshake:

    • Nakeya_j

      Ty says:

      @ Nakeya…try Naija 7 day cleanse I lost about 4 lbs. The fist 2-3 days will have you day dreaming about cheeseburgers though
      ——
      Ok so how does that work Naija?

    • MissHarlem

      GOAT :no: I was thinking the same thing a few mins ago. Why the hell would you want him kissing you YUCK

    • Who Dat

      Is something wrong wit her for letting that happen?
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      I don’t know if something wrong with her…but something was wrong for that Omarion “Icebox” chest move she did. Misconduct.

      Cherelle used to be a crackhead too. Her and Whit was holed up shytn on the floor of some ATL condo when they was using. Okay I made that up… but that PIC look like there coulda been piles of shyt on the floor somewhere.

    • Who Dat

      Also Stevie’s braid has more hope than Alexander’s tooth
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      YOU RIGHT. Some might not haven’t fallen out from neglect/crack…they mighta just said fugg it… I’m out.. and gave up.

      Alexander O’Neal teef is dead and gone. Like Ciara’s career. Like Naomi’s hairline. Bye bye see ya the fugg later

    • MissHarlem

      :ghost: per usual I hate you :lol: