Us Weekly mad at Kris Jenner for not giving them exclusive on Kim Kardashian’s pregnancy

Kourtney Kardashian covers US Weekly

According to industry insiders, Kris Jenner, the controlling matriarch of the Kardashian family, has an unspoken agreement with certain weekly magazines to give Kourtney Kardashian superstar coverage — in exchange for scoops on Kim Kardashian.

Many celebrity observers will agree that Kourtney is the most boring of the Kardashian sisters. But the weekly’s editors reluctantly go along with Jenner’s demands so they will be first in line for the more juicier scoops.

The news of Kim’s alleged pregnancy erupted in a flurry of emails, phone calls and texts between Jenner and editors of US Weekly — who are reportedly outraged at Jenner for not telling them Kim was pregnant.

A cover revealing Kim’s pregnancy probably would’ve sold more magazines than one with Kourtney sharing her post-pregnancy “diet secrets” — for which US Weekly paid $200,000.

Most readers don’t even remember that Kourtney gave birth to a girl, Penelope, back in July. But there she is on the cover of this week’s US Weekly — instead of a pregnant Kim.

Word is that Jenner made a mad scramble to sooth tempers after Kanye West let slip the news of Kim’s alleged pregnancy during a concert last weekend.


More from Sandrarose.com:

  • Kourtney Kardashian Pregnant With 2nd Child
  • Kim and Khloe Kardashian comment on Scott’s big Disick
  • Kourtney Kardashian Gets Extensions
  • OK! Mag Paid $300,000 For This


  •  


    198 Responses to “Us Weekly mad at Kris Jenner for not giving them exclusive on Kim Kardashian’s pregnancy”

    1. 1
      NaijaGal says:

      REPOST

      A Texas judge sentenced a 42-year-old ex-youth football coach to 15 years in prison after knowingly infecting a woman with HIV, the Dallas Morning News reports.

      Jimmy Bernard Billingsley pleaded guilty to aggravated assault causing serious bodily injury. Billingsley admitted that he’s known since 2008 that he was HIV-positive. But he still had unprotected sex with the mother of a youth football player he dated in 2009. That woman learned she contracted HIV after feeling ill and taking a blood test soon after, according to KVUE-TV.

      The woman, who wants to remain anonymous, called local police after getting the test results because she suspected that Billingsley purposefully infected her after insisting that they have unprotected sex. “He would say, ‘You’ll be okay. I won’t get you pregnant. I don’t have anything. You don’t have anything to worry about,’” she said.

    2. 2
      NaijaGal says:

      Bobby Womack (pictured) whose musical career spans some 50 years recently revealed he is battling the early signs of Alzheimer’s disease

      :(

    3. 3
      VDot says:

      Fugg these Kardashians….I wanna know more about the following:

      Why thank you.. altho my roundness (areola) is changing with age.. I just chalk it up to going the longest without a baby this is how I really look I guess.

      Pictures please :biggrin:

    4. 4

      My lord I am already sick of hearing about her pregnancy :no:

    5. 5
      organicgrl says:

      I am glad she isn’t my mother, because she doesn’t love her children..

    6. 6
      mzwhang90210 says:

      :dead: @ Naija…………………………..
      :hugs:

    7. 7
      OutsidetheBox says:

      Ahhh no Bobby! :( Super Sads! Thats the way I feel about cha.. :koolaid:

    8. 8
      mzwhang90210 says:

      jeniefrumdabloc says: My lord I am already sick of hearing about her pregnancy

      ____________________
      OKKKKKKKKK!!!

      And color me a :hater: if u want to…but I think this pregnancy was planned as a part of a publicity stunt. Im sure it’s gonna get more elaborate as time goes in.

      Mmm hmmm :coffee:

    9. 9
      OutsidetheBox says:

      V :lmao: :rofl: Yall always branging up old chit.. :love:

    10. 10
      Gigi26 says:

      But Kim is 12 weeks…she’s not showing so what can she really say about ANYTHING?!

    11. 11
      ysoserious says:

      It’s pimpin’ pimpin’.

    12. 12
      Gigi26 says:

      Noooo Bobby :-(

      If ya think youre lonely noooowwwww….wait until tonight girrlll….

      That’s the way I feel about cha….that’s the way I feel about cha…

    13. 13
      WUT U TALKIN BOUT?! says:

      NaijaGal says:

      REPOST

      A Texas judge sentenced a 42-year-old ex-youth football coach to 15 years in prison after knowingly infecting a woman with HIV, the Dallas Morning News reports.

      Jimmy Bernard Billingsley pleaded guilty to aggravated assault causing serious bodily injury. Billingsley admitted that he’s known since 2008 that he was HIV-positive. But he still had unprotected sex with the mother of a youth football player he dated in 2009. That woman learned she contracted HIV after feeling ill and taking a blood test soon after, according to KVUE-TV.

      The woman, who wants to remain anonymous, called local police after getting the test results because she suspected that Billingsley purposefully infected her after insisting that they have unprotected sex. “He would say, ‘You’ll be okay. I won’t get you pregnant. I don’t have anything. You don’t have anything to worry about,’” she said.
      ——————
      :smack: When are birds gone learn when they beg that hard for the raw… they never use condoms and could have anything…

    14. 14

      organicgrl says:

      I am glad she isn’t my mother, because she doesn’t love her children..
      _________________

      I think she loves em, but in her own way. :shrugs:

    15. 15
      Gigi26 says:

      I want just one time for Kim to get hit with a rotten tomato..right in her face

    16. 16
      Just Looking Don't Ask Me NOTHING says:

      @ohpretty – Whew… just had a vision of that little boat and wondering how she got out. *gracefully :rofl:

      @OTB – When I was done, mista said I struted away, like George Jefferson, adjusting my coat.

    17. 17
      OutsidetheBox says:

      It’s pimpin’ pimpin’.
      __________________

      *TI voice* :lol:

    18. 18
      ysoserious says:

      That chick form Naija’s story is stupid and I don’t feel sorry for her.

    19. 19
      OutsidetheBox says:

      If you think your lonely nowwwwww… :whistle:

      :hahaha: <–how you be when you REALLY get to sanging that bobby Womack.. LOL

    20. 20
      Dymond says:

      that’s US Weekly’s dumbass fault

    21. 21
      Just Looking Don't Ask Me NOTHING says:

      oh and on topic, nobody checking for Kim and Kayne and soon to be spoiled child. :yawn:

    22. 22
      NaijaGal says:

      @WUT – there really are no words…I mean what else is there to say…they’ve been pushing safe sex for decades and this woman has a child so I really got nothing

    23. 23
      ysoserious says:

      Little Kandashington I is gonna make Mama Kris a lot of money. Already doing more from the womb that most people do their whole life.

    24. 24
      Shay_OH says:

      Sooooo, how’s the weather where err’body’s at? (refusing to make any KK comments)

      #starvethebeast

    25. 25
      Pickachu Tran says:

      Pimp Mama Kris Pimp Hand is too Strong

    26. 26
      @NikkeMinxx says:

      Hey everybody! MzWhang… I gotta respectfully disagree with you….

      Public sentiment has shifted away from the Kardashians and Kris is trying to get a hold on it again. They are down to one show from three and that Kris Humphries fiasco is still pending. Yes, Kim is the breadwinner BUT she suffered a Major PR blow with the wedding fiasco. Her being preggo while playing shady in divorce court is working against her. AND she did this all while most people’s favorite Kardashian is going through fertility issues.

      Nah, this ain’t helping them none….

    27. 27
    28. 28
      @NikkeMinxx says:

      *forgot to serve an appropriate drink….*

      Porn Star

      1/2 oz Blue Curacao liqueur
      1/2 oz Sour Puss® raspberry liqueur

    29. 29
      Ididntreallymeanit says:

      Im so over this pregnancy already

    30. 30
      Gigi26 says:

      This whole pregnancy thing is going to backfire..every dog has its dying day..

      Paris Hilton: No one cares about her anymore…back in the day she RAN LA :lol:

      Lindsay Lohan: Yep, no one cares..

    31. 31
      OutsidetheBox says:

      *grabs my drank* Hey @Nikk. *tosses hair* Im going to get pierced tonight. Another please.. :pourupDRANK:

    32. 32

      Everything Them Dashians do is publicity !! I am not convinced by nothing they do :no: nothing: nothing is genuine bout them folks, just genuine air heads that’s all with money :shrugs:

    33. 33
      goat76 says:

      I love areola’s…..sh1ts turns me on.

    34. 34
    35. 35
      PumpkinsMama says:

      @ Jenie I don’t think it is. It’s just a sad lil island I happen to reside on *le sigh* :cry:

    36. 36

      @ Shaun…What’re you piercing and I want pics!

      #JudgeMe :coffee:

    37. 37
      Sam says:

      I can’t see gravi’s that well Pickachu Tran is that rick ross in a nicki wig :thinking:

    38. 38
      MissHarlem says:

      Who gives a chit. I want that whole fam to fall in a black hole and me to be like :bye:

    39. 39
      Sam says:

      ummm goat :rofl: :rofl:

    40. 40

      *copies drink Nikke :love: posted cause I think I might can do that one.*

    41. 41
      PumpkinsMama says:

      :shocked: OTB you really gonna do it????

    42. 42
      Bad Influence says:

      i want pics too @Jackson & @Kita… :lol:

      ion’eem know what we tom’bout tho lmao

    43. 43
      Bad Influence says:

      i want pics too @Jackson & @Kita… :lol:

      ion’eem know what we tom’bout tho lmao

    44. 44
      Dymond says:

      Hey Nikke :waves: :hug:

      and I agree with all you said
      can’t wait to see how big and ugly she gets *snickers*

    45. 45
      Sam says:

      Harlem world :happy: Bad Flu :yahoo:
      Hi ladies

    46. 46

      Yall left me downstairs dancing :(

    47. 47
      goat76 says:

      What up PumpkinsMama!!! :waves:

    48. 48
      MissHarlem says:

      I want pics too :coffee:

    49. 49
    50. 50
      Dymond says:

      :2dance: me and DTTS to some Bobby Womack

    51. 51
      MissHarlem says:

      FIANCE :hump: :kiss:

      SAMMMMMM :hug:

      GOAT been behaving today! Proud of you sir lol

    52. 52
      goat76 says:

      I’m 4 realz….them sh1ts turn me on. I don’t know why but they do.

    53. 53
      PumpkinsMama says:

      Heyyyyyy Goat! I love that squirrel, but I reject your nuts :rofl:

    54. 54

      @ Pumpkin…WHAT is she doing?!

      PB! :hug: :kiss: :boobs:

    55. 55
      NaijaGal says:

      What’s getting Pierced?
      ================
      *whispers* her down there

    56. 56
      69 says:

      Sandra LOVES these hoes :Rolleyes:

    57. 57
      Bad Influence says:

      Fianceeeeeeeeeeeee :hump: :love:

      Sam! :hug:

    58. 58
      Sam says:

      pics should be approved before released for public viewing to a neutral third party poster
      :coffee:

    59. 59

      :warning: don’t order ish from Dillards online. Just go to the store. That’s what my lazy azz should have done :tea: shipping is way to much :no:

    60. 60
      PumpkinsMama says:

      @Dimpz um, see what had happened was :kona:

    61. 61

      Awww not Bobby Womack too :sads:

      :waves: Dymond

    62. 62
      OutsidetheBox says:

      To: OTB’s coworker (The one she hates..not Balky..entitled daughter of somebody…she’s a “blond” :eyeroll: )

      From: The Tokin’ Black Gurl

      Msg: Hey girl…saw a blurb about you:

      She desperately wanted a pair of beautiful alligator shoes.
      … After becoming very frustrated with the attitude of one of the
      shopkeepers, the young blonde declared, “Well, then, maybe
      I’ll just go out and catch my own alligator and get a pair of alligator shoes for free!”

      The shopkeeper replied with a sly smile,”Well, little lady, why don’t you go give it a try?”

      The blonde headed off to the swamp, determined to catch an alligator.

      Later in the day, the shopkeeper was driving home, and spotted the young woman standing waist deep in the murky water, shotgun in hand.

      He saw a huge 9-foot gator swimming rapidly toward her.
      With lightning reflexes, the blonde took aim, shot the creature and
      hauled it up onto the slippery bank.

      Nearby were 7 more dead gators, all lying belly up. The shopkeeper watched in amazement as the blond struggled with the
      gator.

      Then, rolling her eyes, she screamed in frustration…

      Son-of-a-b!tch!! THIS ONE’S BAREFOOT TOO !

      _________________________________

      :tea: I aint got no reply yet.

    63. 63
      Bad Influence says:

      69! :hug: hey hey hey pa!

      GOAT :boobs:

      Naija :waves:

      my Dimpz :pacifier: hola bewstanky

    64. 64
      GellySammich says:

      ok.

    65. 65
      GellySammich says:

      <— baby stank face@ topic

    66. 66

      @ Naija….Her what?!

      Is it bad that I still want pics? :ashamed:

      I’ve never seen one of those piercing before and yeah, yeah I know, I could always hit Google. :coffee;

    67. 67
      mzwhang90210 says:

      @Nikke….
      Thanks for the diff POV….very interesting.
      But I agree w/another poster who said that family hasn’t done anything genuine in a longgggg time. Trust me, if Kris didn’t see Kim having a baby as a boon…Kim woulda been at somebodys clinic & NOBODY would be the wiser.

      OAN…When I read that Kim was talmbout how “hard” pregnancy was and her alledged (sp) acute morning sickness I was like :rolleyes:
      Bish u only been preggers for 13 minutes…save that drama!!

    68. 68
      OutsidetheBox says:

      OTB you really gonna do it????

      ___________________

      :yes: :eek: :smoke: :scared:

    69. 69
      mzwhang90210 says:

      :waves: Gelly

      I LOVE THAT GRAVI!!!

    70. 70

      OTB I hear that particular piercing is not painful at all, if your doing the hood. :tea: if you think about it, that skin is thin. Oh yeah get ready to some stairwell workouts baby :yes:

    71. 71
      @NikkeMinxx says:

      OTB… piercing details please. you know my email… I want it but am so scurred….

    72. 72
      OutsidetheBox says:

      Bah-Kah! :wave: I cannot send pics @Kita too! Yall know too much already.. :lol:

    73. 73
      Shay_OH says:

      PumpkinsMama says:

      Aw sorry Shay :hug:

      ***********

      It’s all good!! :hug:

    74. 74

      Oh, ION want no pictures…#nooffense :eek:

    75. 75

      :rofl: @ the dumb blonde

    76. 76
      OutsidetheBox says:

      don’t order ish from Dillards online
      _________________________________

      Adding Express to that list. They just slow as hail! :cuss:

    77. 77
      goat76 says:

      @Bad…..I bet you have some nice oreos(areola’s).

      How r u Doing??

    78. 78
      Diva says:

      Dayum time is dragging azz today!!!! I’m rhet to go home dammit!!!! :cuss:

    79. 79
      Ty says:

      :rofl: @ Goat

      Kim will have powdered breast milk :rofl:

      #helpful
      #justaddwatermilk

    80. 80
      Dymond says:

      @OTB :coffee:

    81. 81
      OutsidetheBox says:

      pics should be approved before released for public viewing to a neutral third party poster

      _____________________

      :rules: :rofl:

    82. 82
      PumpkinsMama says:

      Well honestly (dont trifling statements ALWAYS start like this). I had one back in the day. :ashamed: Only recently let it go. Pls see gravi. Was afraid the dude would grab it on the way out :rofl:

    83. 83
    84. 84
      MissHarlem says:

      MZ not bad you still want pics. I went with my friend years ago to get one and was all up in her puss damn near ate the chit :coffee: I was curious

    85. 85
      GellySammich says:

      Thanks Whang!! :hahaha: tell ya bytch lemme borree them glasses

    86. 86
      goat76 says:

      Hey film the piercing, cause I wanna watch it.

    87. 87
      mzwhang90210 says:

      :dead: @ OTB #62…I cackled OUT LOUD!

      :karate: @#46…that was a hint :hahaha:

    88. 88
      Shay_OH says:

      I went to the doc when I was about 10yrs old so that I could get my ears pierced and the man wouldn’t do it. He said if God didn’t put holes there then there wasn’t supposed to be none there.

      We left & my mama took me to the mall & got ‘em done.

    89. 89
      goat76 says:

      Diva says:

      Dayum time is dragging azz today!!!! I’m rhet to go home dammit!!!! :cuss:
      ——————

      In the meantime. Do you wanna hol muh dyck??

    90. 90
      ReadingIsFundamental says:

      Jesus help me.

      I want to tell my boss to go slit her wrists right now and I know that is not cool of me to think that.

      sigh.

    91. 91
      Just Looking Don't Ask Me NOTHING says:

      :waves: @ Gelly and snatches that pretty baby (will return after 15 minutes or starts to cry…which ever happens first

      @DTTS :kiss: :dance: 26 and counting.

    92. 92
      OutsidetheBox says:

      Jenie *Italin kisses* Yasss! Im so stoked now. Its the hood.. I want the vertical BUT my depth is still in question..if no verti, I’ll go hori. Really want the verti tho.

      I also like the one at the top of your v..not the fourchette..is it called the christina? Cant rem…but it takes way long to heal and hurts!

      I think the vh will do. :yes:

    93. 93
      GellySammich says:

      :waves: DTTS and everybody else that may or may not speak

    94. 94
      Just Looking Don't Ask Me NOTHING says:

      Harlem :waves:

    95. 95
      Ty says:

      When are birds gone learn when they beg that hard for the raw… they never use condoms and could have anything…
      ____________
      They wont :chase:

    96. 96
      OutsidetheBox says:

      Was afraid the dude would grab it on the way out
      ___________________________

      HOLLERS LAUGHING *knee slaps*

    97. 97

      Goat is on one today :rofl:

    98. 98
      ysoserious says:

      <–At the thought of getting anything pierced.

    99. 99
      NaijaGal says:

      BAD ‘FLU :hug: happy new year…you in AZ yet? *every time I think of you, I always catch my breath; and I’m still standing here and you’re miles away; and I’m wondering why you left :love:

    100. 100

      Gelly that baby is adorable :waves:

    101. 101
      Shay_OH says:

      Was afraid the dude would grab it on the way out
      ___________

      :rotf:

      #ouch

    102. 102
      PumpkinsMama says:

      Question hair care gurus…. I just bought a jar of pure coconut oil for my hair, but I’m unclear exactly what I’m supposed to do with it? Put in on hair or scalp? P.S. I have a relaxer :oops:

    103. 103
      Diva says:

      Who getting their clique pierced?

    104. 104
      OutsidetheBox says:

      Well honestly (dont trifling statements ALWAYS start like this).
      _________________________

      No! The best stories start with well known lines…also “So let me tell you about this B!tch..” :lol:

    105. 105
      MissHarlem says:

      JUST :hug: heyyy hun in my head I could of sworn I said hello. Charge it to the game :hug:

    106. 106

      :rofl: @ Shaun… I WAS KIDDING!

      Unless you gone one. :coffee:

      Lemmee stop but, i’m gonna research and see with the difference is in piercing types. I’ve had everything but my face and that pierced pretty much. :yes:

    107. 107
      Shay_OH says:

      goat76 says:

      Diva says:

      Dayum time is dragging azz today!!!! I’m rhet to go home dammit!!!!
      ——————

      In the meantime. Do you wanna hol muh dyck??

      ______________

      :dead:

    108. 108
      Nakeya_j says:

      Nah, this ain’t helping them none….

      ——
      Not at all. Khole is my fav…and she is the only one I want to see.

    109. 109
      mzwhang90210 says:

      <~~shades were an Xmas gift from Bo…othawise u could borrow em!@Gelly

      MissHarlemmmmmmmmmmmmm :happy:

      Where is Divurrr wiff my next drank?? :koolaid2:

    110. 110
      OutsidetheBox says:

      <— baby stank face@ topic

      ____________________

      *hollers too loud!* He is ADORBS! :hahaha: :kissyface:

    111. 111
      goat76 says:

      I cook with pure coconut oil

    112. 112
      Betamax82 says:

      Either I missed the post or Sandra you don’t give a damn about Naomi being robbed & assaulted

    113. 113
      luVn_liFe... says:

      :wave:
      Dymond!!!

      I Mad at Kris Jenner too!!!!!
      :mad: for Birthing these sluts!

    114. 114
      Bad Influence says:

      <—will punch HARLEM dead in her shyt *cracks knuckles*

    115. 115
      Diva says:

      goat76 says:

      Diva says:

      Dayum time is dragging azz today!!!! I’m rhet to go home dammit!!!!
      ——————

      In the meantime. Do you wanna hol muh dyck??

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      :yes: *sticks out hand*

    116. 116
      Anna says:

      NaijaGal says:

      Bobby Womack (pictured) whose musical career spans some 50 years recently revealed he is battling the early signs of Alzheimer’s disease

      ~~~~~~~~
      Sad to hear. “If You Think You’re Lonely Now”. I Wish He Didn’t Trust Me So Much”. “No Matter How High I Get”.

    117. 117
      Dymond says:

      Hey Gelly :waves:

      I’m trying to see the sexiness in this piercing ya’ll are discussing, but I can’t help but think of all the things that could go wrong :blink:

    118. 118
      Who Dat says:

      Many celebrity observers will agree that Kourtney is the most boring of the Kardashian sisters
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      Rob is.

    119. 119
      OutsidetheBox says:

      Hey film the piercing, cause I wanna watch it.

      ______________________

      Much as I love a good… nevermind. But Listen. I am so tried of seeing cooch. Research is required but shew a B!tch wore out.. :lol:

    120. 120
      GellySammich says:

      Thanks Jenie!

      Just Looking he doesn’t cry unless you’re a smoker. Then he thinks you’re stupid and won’t even look at you. No lie… and I don’t mean you have to be smoking at the time. Just noticed his pattern :shrug:

    121. 121
      PumpkinsMama says:

      Ya’ll thought THAT was funny??? Sheeeeeeeeeeet you should have seen 8mos preggo dumb ass spread eagle in the piercer’s chair (in the Bronx of all places) letting some 20 sumthin year old boy REMOVE the mofo…. :crying:

    122. 122

      :stop: OTB do not get the hood. My yt friend that does my tatts gave me the low down bout those piercings. The verticle I hear gives you a wonderful sensation when you first get it peierce :love: but after a while like maybe a year or so, apparently sensation goes away. Like you loose that ****orial orgasm :no: so get the hood. Cause that will rubb that thang especially while you climb those stairs :yes:

    123. 123
      goat76 says:

      MzDimplez1123 says:

      :rofl: @ Shaun… I WAS KIDDING!

      Unless you gone one. :coffee:

      Lemmee stop but, i’m gonna research and see with the difference is in piercing types. I’ve had everything but my face and that pierced pretty much.
      ——————————
      R u 4 reals Mz.Dimp??? Where you at??

    124. 124
      Bad Influence says:

      @Goat, i have big ol’ areolas for no reason cause jaysus gave me baby nips :hahaha:

    125. 125
      OutsidetheBox says:

      <–At the thought of getting anything pierced.
      ____________________

      :rofl: :rofl:

    126. 126
      MissHarlem says:

      MZWHANG :2dance: hey hun

      FIANCE this was yearrrrrsss ago I was still in college. I dont do other puss but yours love :hug:

    127. 127

      I meant verticel OTB don;t get the vertical :warning:

    128. 128
      ohpretty1 says:

      Just Looking Don’t Ask Me NOTHING says:

      @ohpretty – Whew… just had a vision of that little boat and wondering how she got out. *gracefully :rofl:

      If you had on a debutante wedding dress in a 1-man canoe but your daddy in it also, how would you get out? :rofl:

    129. 129
      Shay_OH says:

      Welp, I’ma check out for a few & tidy up my desk & ack like I’ve been working all day, and get ready to make that commute home. I might check in wit’ ya’ll & see what kind of CRAZYNESS ya’ll talkin’ ’bout after I get home & pour me an adult beverage. :peace:

    130. 130
      Anna says:

      Betamax82 says:

      Either I missed the post or Sandra you don’t give a damn about Naomi being robbed & assaulted

      ~~~~~~~~~~
      She is dating a billionaire, why does she not have security? Even Lindsey Lohan has security. :lol:

    131. 131
      luVn_liFe... says:

      Betamax82 says:
      Either I missed the post or Sandra you don’t give a damn about Naomi being robbed & assaulted
      ~ ~ ~ ~
      I seen that!! :shock:
      :hi: Gelly

    132. 132
      Who Dat says:

      pics should be approved before released for public viewing to a neutral third party poster

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      My email address is….

    133. 133
      Diva says:

      *hands Whang her glass of wine* working my nerbs :rofl:

    134. 134
      OutsidetheBox says:

      Who getting their clique pierced?

      _______________

      The hood that houses her… Not my ole girl. :no:

    135. 135
      goat76 says:

      OutsidetheBox says:

      I am so tried of seeing cooch.
      ——————————
      NEVER!!!

    136. 136
      GellySammich says:

      :waves: luvn! How ya be my friend?

    137. 137
      Dymond says:

      heyyyy luv’n :waves:

    138. 138

      @ Harlem..I knew you would understand. :lol:

    139. 139
      mzwhang90210 says:

      goat76 says:

      I cook with pure coconut oil
      _______________________________
      @Goat…does it flavor the food at all?

      My bro-in-law says its very healthy but I HATE coconut and I don’t wanna taste ANY in my food.

    140. 140
      luVn_liFe... says:

      :newpost:

    141. 141
      ohpretty1 says:

      You will LOVE your piercing, but don’t go jogging, treadmilling, ish like that for a minute. :ashamed:
      So #nosey Are you doing hood, vertical…?

    142. 142
      OutsidetheBox says:

      I’m trying to see the sexiness in this piercing ya’ll are discussing, but I can’t help but think of all the things that could go wrong
      ___________________________

      ?? What for starters?? Tell me!

      Have you seen one..with a curved barbell and gem?

    143. 143
      Bad Influence says:

      Gelly, Pumpkin :waves:

      Kduubbbbeeeerrrzzzzz :hug:

    144. 144

      I have had my
      Tongue
      Both Nipples(only removed cause the bastard pierced my wrong)
      and my navel pierced.

      I think piercings are sexy. :yes:

    145. 145
      Milky says:

      who gettin they gurl pierced? and who’s holding Goat’s dack? what the hell are yall doing up in here? WITHOUT ME!!

    146. 146
      Diva says:

      OutsidetheBox says:

      Who getting their clique pierced?

      _______________

      The hood that houses her… Not my ole girl.
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Oh snap……as long as you get a sensation from it…..

    147. 147
      Diva says:

      :wave: <——–me raising my hand for holding goat's dack :ghost:

    148. 148
      ysoserious says:

      @SIS

      I’m a chicken and I don’t want any extra holes. But I’ll sit for a tattoo. The only longterm commitment I’ve made next to the kids.

    149. 149
      GellySammich says:

      Bad *tips hat*

    150. 150
      PumpkinsMama says:

      Bad Bish :kiss:

    151. 151
      OutsidetheBox says:

      The verticle I hear gives you a wonderful sensation when you first get it peierce but after a while like maybe a year or so, apparently sensation goes away.
      _____________________

      They way it was explained to me is that sensation is increased SO much after the inital piercing that you think your sensitivy has worn off because of that initial spike BUT it hasnt.

      They recommend upping bar size etc, if that happens. Im very sensitive so I have to be careful. Dont wanna be walking round like :eek: :oops: :) too much..

    152. 152
      Just Looking Don't Ask Me NOTHING says:

      @Harlem – You may have, I welcome extra :hug: s and :hi: s

    153. 153
      Keesh says:

      Noooooo Auntie, please dont fall in to the Kim K baby fade…. Hey dont yall know these mufukas got me working today :mad: and Im sleepy azz hell!!!

    154. 154
      goat76 says:

      mzwhang90210 says:

      goat76 says:

      I cook with pure coconut oil
      _______________________________
      @Goat…does it flavor the food at all?

      My bro-in-law says its very healthy but I HATE coconut and I don’t wanna taste ANY in my food.
      ———————————-
      Some….it just adds a little sweetness to it. I hate coconut too, but this ain’t bad at all.

    155. 155

      Aww @ lil Gelly

      Hey Milky! I ain’t do shyt! *this time* :coffee:

    156. 156
      OutsidetheBox says:

      :bye: @Shay

    157. 157
      Dymond says:

      I keep thinking it will get snagged on something and ripped out or what if you lose all sensation down there or what if you get sensations at the worse times…are you just gonna walk around with wet pannies all day?

    158. 158
      OutsidetheBox says:

      does it flavor the food at all?

      My bro-in-law says its very healthy but I HATE coconut and I don’t wanna taste ANY in my food.

      _________________

      It doesnt @Whang.

    159. 159
    160. 160
      goat76 says:

      bobbygoat1976 @ yahoo dot com

      Drop them pics yo!!

    161. 161
      Keesh says:

      Hey Bad :hug: where were you yesterday?? I dont think I asked this earlier or did I… Im up in hur now doe

    162. 162
      mzwhang90210 says:

      @OTB..thanks also!!

    163. 163
      OutsidetheBox says:

      :nono: I wont get nary a tatt! :eek:

    164. 164
      Keesh says:

      What you doing OTB?

    165. 165
      Dymond says:

      maybe I am just uninformed

    166. 166
      goat76 says:

      OutsidetheBox says:

      does it flavor the food at all?

      My bro-in-law says its very healthy but I HATE coconut and I don’t wanna taste ANY in my food.

      _________________

      It doesnt @Whang.
      ——————————-
      We bout to fight….lol

    167. 167
      PumpkinsMama says:

      Looka here coconut oil cookers/eaters I asked about it for hair :waiting:

    168. 168
      OutsidetheBox says:

      Dang @Dymond *kicks chair leg*

      Party pooper.. :thinking:

    169. 169

      Aww Dymond just fukked it up for me. :wail:

    170. 170
      Keesh says:

      145 Milky says:

      who gettin they gurl pierced? and who’s holding Goat’s dack? what the hell are yall doing up in here? WITHOUT ME!!
      _____________________________

      What you talking bout Milky. Do I need to :spank: you???

    171. 171
      OutsidetheBox says:

      Goat…I agree with the sweetness but I thought she meant an actual “coconut” flavor :lol: No fighting bew. Im delicate.

    172. 172
      mzwhang90210 says:

      :hahaha: @ Pumpkin… hursh

    173. 173
      OutsidetheBox says:

      @PM its the fave for my hair :heart: ..im a fine strand nappy head so the strengthing property is much loved.

      I use it prepoo, HOT, body, everywhere. :yes:

    174. 174
      mzwhang90210 says:

      *pops Keesh upside da head w/a jumbo candy cane*
      Wake up!!

      :newpost: yall…leggo

      :steer:

    175. 175
      MissHarlem says:

      DYMOND is a clt piercing crusher :lol: I loved it for sex etc but I cant commit to it

    176. 176
      Diva says:

      OutsidetheBox says:

      The verticle I hear gives you a wonderful sensation when you first get it peierce but after a while like maybe a year or so, apparently sensation goes away.
      _____________________

      They way it was explained to me is that sensation is increased SO much after the inital piercing that you think your sensitivy has worn off because of that initial spike BUT it hasnt.

      They recommend upping bar size etc, if that happens. Im very sensitive so I have to be careful. Dont wanna be walking round like too much..

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      OTB <————- :smile: all dayum day errday :rofl:

    177. 177
      OutsidetheBox says:

      I dont worry about the “snagged” if you look at pics and how im built I wont have that problem..also the length of it will keep it nestled.. IDk what i’d do about me panties.. :oops:

    178. 178
      Keesh says:

      So yall just gonna ignore me…I know I been f**king off all day but I need yall right now

    179. 179
      OutsidetheBox says:

      What you doing OTB?

      ________________

      Sup friend. :fistbump:

      Getting pierced. :yes:

    180. 180
      OutsidetheBox says:

      Keesh! :hahaha:

    181. 181
      Dymond says:

      sorry guys :kona:
      that’s all I could think about

      I mean what if my dude is down there and accidentally chokes on it…how am I gonna tell his mama? what if it gets infected?

    182. 182
      PumpkinsMama says:

      @ OTB Mam wth is PM? :blink:

    183. 183
      OutsidetheBox says:

      You is a PM @Pumpokin’s Mama. :blink: Let me find out we need to come care for that baby cause you crazy.. :huh:

    184. 184

      :hahaha: @ Dymond You cray!

      The threat of sensitivity lost was enough to deter me a bit. :yes:

    185. 185
      Dymond says:

      I guess you can wear pantyliners everday :shrug:

      Imma need to do some research

    186. 186
      OutsidetheBox says:

      how am I gonna tell his mama? what if it gets infected?

      ___________________________

      LMAOOOOO SIS you giving it too much thought..the skin is thinner than like your ear lobe. This piercing is one of the least painful, fastest healing body mods out there.

      Urine will keep it clean plus you have to do a salt bath spritz twice a day for 6 weeks.

      Its not in the vagina. Its the hood over the ****. Google some pics/info.. You’ll see. :yes:

    187. 187
      VDot says:

      pics should be approved before released for public viewing to a neutral third party poster

      ______________________________________

      I asked first :karate:

    188. 188
      OutsidetheBox says:

      Sensitivity is what detoured me too BUT everything I have read from actual ppl who have the one I want and the experts is that that is a fasle rumor.

      Also with the skin being so thin, it’ll close up with little to no effort if i dont fancy it.

    189. 189
    190. 190
      Dymond says:

      salt bath spritz
      ————

      is this like a ho bath?

      yeah I need to research this

    191. 191
      Sam says:

      Lordt Otb :ashamed:

    192. 192

      We talkin puzzy jewelry?
      :danban1:

    193. 193
      Sam says:

      VDot says:

      i asked first

      ^^^^

      neutral babe :coffee:

    194. 194
      OutsidetheBox says:

      is this like a ho bath?

      ________________________

      Less. :lol: At least you get a rag with a ho baff right ?:lol:

      Its a salt water solution used for healing/warding off anything funny. You just spray it morning and night. You can bathe as usual. Acid in the urine will help.

    195. 195
      OutsidetheBox says:

      Yall come upstairs!

    196. 196

      @ Shaun…This mean you can’t get no nookie for 6weeks?

    197. 197
      OutsidetheBox says:

      Girl :stop:

      The consensus/after care instructions say 3-4. My piercer says try doggy whenever you feel ready. :tea:

    198. 198
      MsB2u says:

      Bobby Womack (pictured) whose musical career spans some 50 years recently revealed he is battling the early signs of Alzheimer’s disease

      by NaijaGal on Jan 4, 2013 at 3:44 pm
      ——————————————————————-
      :shocked: I luvs me some Womack

    Comments are closed for this post