Gucci Mane Denied Bond

Gucci Mane Denied Bond

Rapper Gucci Mane turned himself in to the Fulton County Sheriff’s Office Tuesday night, after he learned there was a warrant out for his arrest.

Gucci, whose real name is Radric Davis, 33, is accused of hitting a soldier over the head with a champagne bottle during a scuffle at Atlanta’s Harlem Nightclub on March 16.

Davis was charged with aggravated assault and ordered held without bond by a Fulton County magistrate Wednesday morning. his next court date is April 10.

Gucci Mane Denied Bond

The portly rapper entered the courtroom wearing a grey prison-issued jumpsuit and handcuffs. He said nothing as he stood before the judge.

The victim told Channel 2 Action News that Davis hit him in the head with a bottle after he asked the star for a photo.

“I’m in the military. I wanted to get a picture with Gucci Mane, is it okay?” he said he asked a security guard.

“I was speaking to the security guard, and Gucci Mane hit me in the head with a bottle,” the solder told Channel 2. He said his head wound required 10 stitches to close.

Gucci Mane’s upcoming nightclub appearances have been cancelled. The rapper has a long history of criminal offenses including a 2005 shooting that left a 27-year-old man dead. Murder charges against the rapper were dropped in that case.

Photos: John Spink/jspink@ajc.com



 



  • ReadingIsFundamental

    Can’t give dem niggras money!

  • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

    THAT SHAPE :coffee:

  • http://twitter.com/eastpointvet eastpointvet

    washes my #freegucci shirt

  • Dreadhead85

    He is sooo unattractive. My Gawd!

  • Unshakable

    Radric needs to be denied a couple of meals……looking a lil “kim kardashian-ish” by the belly. :no:

  • puppylove

    washes my #freegucci shirt :rofl:

  • Just Looking

    that smedium jumpsuit is not the buziness. Night all :peace:

  • Unshakable

    @Intense – You peeped that too babes? :hahaha:

  • INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST

    HONEY CHILE YES, MY BOO IS A BEAR, BUT NOT LIKE THAT :coffee:

  • Unshakable

    Looking like a hypoxic pig in a blanket. No ma’am. *peers closely at the pic w/monacle* I can’t. :rofl:

  • BigSisterGorgeousOne

    Gucci look like he just came from “Molly World”

  • Unshakable

    @Intense – Guhl, yo man is a teddy bear…..Radric, on the other hand is more……grizzly bear. #helpful :rofl:

  • Unshakable

    @jl – nite love :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    portly
    _____________________________
    :rofl:

  • http://twitter.com/#!/Birdshu Bird

    The portly rapper
    *****************

    :hahaha: Hitting that war veteran was about as dumb as him getting a damn ice cream cone tatted on his face. Boy locked up without bail on an assault charge. Dumb dumb.

  • Unshakable

    @Nikke – Do I hear rotund? :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    Didn’t this cat toss a chick outta his truck too?

  • Ty

    Good … Now take this medicated chap stick and sit your azz down quietly :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    *sexy King/Maxim/Smooth pose in East’s FreeGucci t shirt*

    BadMedicine!!! I need a month’s worth of onesies to chill in while I wait to see who to cross off my friends list.

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    rotund
    ___________________________________________________
    :rofl: :rofl:

  • Cuban Princess

    noooo not my boo lol :crying:

  • MzTisch

    So rappers don’t require fit-nass trainers?

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    :offtopic: Anybody listen to Jemele Hill and Michael Smith His and Hers podcast? It’s the sports version of Crissle and KidFury The Read.

  • Ty

    MzTisch says:

    So rappers don’t require fit-nass trainers?
    ____________
    Clearly he’s pregnant :rolleyes:

    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    *hood bish head roll and hand movement* Who you talm’bout #21? :karate:

  • Betamax82

    Burrrr :lol:

  • Cuban Princess

    @NikkeMinxx says:

    *hood bish head roll and hand movement* Who you talm’bout #21?
    —————————-
    :rofl: Radric :heart:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Damn he is fat azz fawk :rofl: shat :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    Somebody betta come get they homegirl… its about to be smoke in the city…..

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    INTENSEMOCHA THE ANTAGONIST says:

    THAT SHAPE
    ___________________________

    :ghost:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :rofl: :lolsign:

  • KyCakes

    See Kim K? THIS is how a Pregnant girl is ‘POSED to look….

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    *grabs homegirl* Come on and sit over here by me :lol: You’re too new to get taken down yet :rofl:

    :welcome:

  • Betamax82

    He look every bit of 8 mos preggers :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    KyCakes says:

    See Kim K? THIS is how a Pregnant girl is ‘POSED to look….

    :rofl:

  • MSVALLDAY

    What in the ham samich is going on with that stomach!

  • Pickachu Tran

    GET IN MY BELLY!!!!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    *sits on skinny fingers outta my love for NikkeMinx* :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    I bet he’s ticklish :rofl:

  • Cuban Princess

    @NikkeMinxx says:

    Somebody betta come get they homegirl… its about to be smoke in the city…
    —————————
    :-P he’s worth it :duel:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    That guard next to him could stand to lose some too :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    Welp, I tried :shrug:
    :rofl: :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    KyCakes says:

    See Kim K? THIS is how a Pregnant girl is ‘POSED to look…
    __________________________

    Lawd :crying: with her fat azzzzz !

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Pickachu Tran says:

    GET IN MY BELLY!!!!!!
    _________________________

    I just hollered :rofl: :hahaha: :rofl:

  • KyCakes

    jeniefrumdabloc says:

    KyCakes says:

    See Kim K? THIS is how a Pregnant girl is ‘POSED to look…
    __________________________

    Lawd :crying: with her fat azzzzz !
    ——————————————————————–
    Did you see ZMT today? They were CLOWN-IN!

  • MzTisch

    Is it against policy for court officers to look cayute? Why come all the ones I have seen don’t ever have make-up on? I’m saying tho……

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    Cha-LLENGE!!!!!! :duel:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    That ninja done got to big :nono: he definitely needs to be on a diet before he end up with clogged arteries. This has been your medical minute roses :rules:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    KyCakes says:

    jeniefrumdabloc says:
    KyCakes says:
    See Kim K? THIS is how a Pregnant girl is ‘POSED to look…
    __________________________
    Lawd with her fat azzzzz !
    ——————————————————————–
    Did you see ZMT today? They were CLOWN-IN!
    ____________________________________
    What they gsay girl :popcorn: with her big fat azz, they need to go in on that whale :yes:

  • Diva

    Gucci looks like the Gila monster!!! Poor tink tink!!!! Going up the River banks!

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    Soooooo yall just gon’ let her comeinhere claiming mines? fa real? Ive been a (the) card carrying member of the Gucci Mane stan club since I declared it in my ORIGINAL welcome packet from 1996 and this heffa just gon roll up in here all innocant like?

    *cue up Woman To Woman by Shirley Brown NOT Betty Wright*

    :shank:

  • Pickachu Tran

    MzTisch says:

    Is it against policy for court officers to look cayute? Why come all the ones I have seen don’t ever have make-up on? I’m saying tho……

    __________________________

    my homegirl work at da state prison and they tell ya straight up when u around dem men u gotta look as ugly as possible..no make up and baggy uniforms, hair up in a pony tail or bun… and she said dem nigs still be pullin out dey dycks staring at her while jackin off….

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    *all jokes and love CubanPrincess*

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    :dead:

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    DTTS :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    Pickachu Tran says:

    MzTisch says:

    Is it against policy for court officers to look cayute? Why come all the ones I have seen don’t ever have make-up on? I’m saying tho……

    __________________________

    my homegirl work at da state prison and they tell ya straight up when u around dem men u gotta look as ugly as possible..no make up and baggy uniforms, hair up in a pony tail or bun… and she said dem nigs still be pullin out dey dycks staring at her while jackin off….

    AIN’T a muthafluckin question, the Roses can’t answer! :hahaha:
    :love: all!

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    @NikkeMinxx says:

    Soooooo yall just gon’ let her comeinhere claiming mines? fa real? Ive been a (the) card carrying member of the Gucci Mane stan club since I declared it in my ORIGINAL welcome packet from 1996 and this heffa just gon roll up in here all innocant like?
    *cue up Woman To Woman by Shirley Brown NOT Betty Wright*
    __________________________

    :stop: Don’t you know that ninja smell like Booty Musk. I know this for a fact :rules: use to smoke weed with his azz!!!! :smoke: He stank just like he look :nono: You need to know

  • Cuban Princess

    :hug: @Nikke.
    he’s still mine tho :nana:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :vomit:

  • Diva

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Pickachu Tran says:

    MzTisch says:

    Is it against policy for court officers to look cayute? Why come all the ones I have seen don’t ever have make-up on? I’m saying tho……

    __________________________

    my homegirl work at da state prison and they tell ya straight up when u around dem men u gotta look as ugly as possible..no make up and baggy uniforms, hair up in a pony tail or bun… and she said dem nigs still be pullin out dey dycks staring at her while jackin off….

    AIN’T a muthafluckin question, the Roses can’t answer!
    all!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    They got all the questions and Sandra's Roses got all the answers!!! #helpful

  • MzTisch

    Pickachu Tran says:

    MzTisch says:

    Is it against policy for court officers to look cayute? Why come all the ones I have seen don’t ever have make-up on? I’m saying tho……

    __________________________

    my homegirl work at da state prison and they tell ya straight up when u around dem men u gotta look as ugly as possible..no make up and baggy uniforms, hair up in a pony tail or bun… and she said dem nigs still be pullin out dey dycks staring at her while jackin off….
    ^^^^^
    Gotcha! I understood the prisons. I didn’t think it stood for the courts as well……..I guess since the prisoners are coming in and out. Duuuuuuuuuuhhhhhhhh Tisch.

  • MzTisch

    Next question :rofl:

    Wtf happened on Love and Hip Hop with Joe and Tahiry? I didn’t see it. They back togetha or what?

  • http://www.things2dotoday.blogspot.com Nola_D

    My question is why in the HELL was this Ninja talking to a classroom full of kids not to long ago… smdh…

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Bout to order me one of these dominos handmade pizzas hunty :typing: that ish looks good

  • KyCakes

    jeniefrumdabloc says:

    That ninja done got to big :nono: he definitely needs to be on a diet before he end up with clogged arteries. This has been your medical minute roses :rules:
    ——————————————————————–
    And um:
    High Cholesterol
    Heart Disease
    Gout

    Chit, that nigga gon’ lose the cartilage in his joints from carrying all that damn weight

  • Diva

    jeniefrumdabloc says:

    @NikkeMinxx says:

    Soooooo yall just gon’ let her comeinhere claiming mines? fa real? Ive been a (the) card carrying member of the Gucci Mane stan club since I declared it in my ORIGINAL welcome packet from 1996 and this heffa just gon roll up in here all innocant like?
    *cue up Woman To Woman by Shirley Brown NOT Betty Wright*
    __________________________

    Don’t you know that ninja smell like Booty Musk. I know this for a fact use to smoke weed with his azz!!!! He stank just like he look You need to know

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Lil sis you ain’t got no sense a-TALL :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Diva girl they lusting for the wrong one, and he smell like pee !!! :lol: if it looks like a duck it is one :yes:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Ky Ky you can get gout without all the weight gain, if you eat a lot of shell fish :yes:

  • KyCakes

    jeniefrumdabloc says:

    Ky Ky you can get gout without all the weight gain, if you eat a lot of shell fish
    ———————————————————————-
    …and foods with heavy cream and whatnot…

    I was on a roll, though…like the rolls in Gucci’s neck and chit…

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    Jenie, Receipts please, you might just be hating.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :rofl: :hahaha:

  • KyCakes

    jeniefrumdabloc says:

    they lusting for the wrong one, and he smell like pee
    ——————————————————————–
    Show me a classy, educated Woman who is lusting for that fool and I’ll remove a rib and lick myself…

    Aint’ worried cause it ain’t happenin’….

  • Diva

    jeniefrumdabloc says:

    Diva girl they lusting for the wrong one, and he smell like pee !!! if it looks like a duck it is one

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    They is lusting after GUCCI mane, the one they say the guhl was riding the dack for 45 minutes and he ain’t know it? :smack:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    @NikkeMinxx says:

    Jenie, Receipts please, you might just be hating.
    __________________________

    Ion hate :nono: I’m from bouldercrest, use to smoke with that ninja, and he crazy, but since you a fellow rose, felt I should warn you bout the stank, georgia regional fool … dont say I didn’t warn you :ha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    :lol: I know MsDiva & then:
    MzTisch says:

    Next question :rofl:
    And then here come Nola :hahaha:
    ==================
    Oh Jenny :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    P U :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Diva she need to see some receipts, :shrugs: hell the receipts is up top :rofl: in that pic, how much more proof you need :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=lIBVMdplt94&feature=related <–Doesn't Talk To Strangers

    Where is the mugshot though? :lol:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    DTS don’t wanna see it :hahaha:

  • Diva

    jeniefrumdabloc says:

    Diva she need to see some receipts, hell the receipts is up top in that pic, how much more proof you need

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    :dead: @ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • Diva

    That nucca do look like he smell of pee and mildew! :hurl: ya’ll wanna ride that dack and don’t care he smell like a urinal though I guess :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    I’m out bout to pick up this handmade pizza :steer: :peace:

  • Diva

    :bye: night sis!

  • http://www.youtube.com/watch?v=S0kpizSCmzA mzwhang90210

    The victim told Channel 2 Action News that Davis hit him in the head with a bottle after he asked the star for a photo.

    “I’m in the military. I wanted to get a picture with Gucci Mane, is it okay?” he said he asked a security guard.

    “I was speaking to the security guard, and Gucci Mane hit me in the head with a bottle,” the solder told Channel 2.
    ____________________________
    ^^^this makes NO sense.
    Talking to the security guard..just politely asking for a photo op…then suddenly…out of tha blue…dude walks up and greets ya head wiff a champ bottle? Why for??? :thinking:

    Dude has that Fred Sanford belly in the 2nd photo.

  • http://www.youtube.com/watch?v=S0kpizSCmzA mzwhang90210

    :peace: Roses!! I’ve laffed 2day as usual with y’all. Be blessed!!!

  • anw_rootbeer

    He likes being in jail…y else will he continue to make such dumb choices! He wants to b there!

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    :rofl: Well dayum. How did you manage to stand around all that time smoking with his arse then? I’ll wait… LOL.

  • http://www.youtube.com/watch?v=S0kpizSCmzA mzwhang90210

    :steer: (yells from the parkin lot)
    Nikkeeee…I still wanna know who that Blind Item was aboutttttttt….

  • Tt

    Portly is right.
    He look simple as hale

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    @NikkeMinxx says:

    Well dayum. How did you manage to stand around all that time smoking with his arse then? I’ll wait… LOL.
    _____________________

    That ninja weed was smoking hunny :woohoo:

  • MissTaken

    Whew chile he looks like a platypus or an unevolvrd species of muppet. As for his scent I cannot attest to that but if looks are any indication :hurl:

  • Afiya

    Sucks to be him…a Big Dummy!

  • Smonae

    he looks disgusting :vomit:

  • GAGIRL87

    I didn’t know he was in jail or this incident happened :no:

    That ice cream tat though :smack:

  • RSonal

    I didn’t know Aretha Franklin tanned and got pregnant!

  • cute_BIG_gul

    Whats up with the other incident he did in philly 2 days after this 1???

  • Pickachu Tran

    Mr.Patterson/Rsonal stop coming in HERE doing after hours talking TO YOSELF!!!!! :mad:

  • Pickachu Tran

    during*

  • FuturedocDonte

    Pickachu :hi:

    They got me in here all early mornting and chit :coffee:

  • Pickachu Tran

    Morning Donte :hug:

  • RSonal

    Haha. Morning Kaurrueche i meant pikachu tran! And everyone else. I had to sign in early cuz yall was coming out pocket yesterday (talking about im scared puh-lease lmao jk!)

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :blink:
    Morning Pikachu :D Donte :hi:

  • FuturedocDonte

    well dayum… I thought I was here all day yesterday what I miss… :thinking:

    Rsonal I don’t recall you being on the blog yesterday. Are you a lurker?

  • RSonal

    @donte. Nah. Not a lurker. The new dude on the block (the niqqa from fanmail on monday i think it was).

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Donte I was here in and out yesterday, I was wondering the same thing :thinking:

  • luVn_liFe…

    :yawn:
    HellurrrH
    Donte
    Tran
    JENAYYYY
    MORNING

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Hmmmm hmmmm :tea: well never seen your Font Rsonal welcome hun :hug:

  • luVn_liFe…

    RSonal says:The new dude on the block (the niqqa from fanmail on monday i think it was).

    :welcome: ur MrPatterson???

  • MissTaken

    :yawn: Good Morting All. It’s almost Friday. As for Gucci Mane. I think he has mental problems. He really needs to be sequestered somewhere until they give him proper meds

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Luvyn :waves: Wake yo azz up :whip: just returned back to the office today. Ion even wanna be in the piece ya feel me :tea:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    I think he has mental problems.
    __________________________

    He actually does, he spent some time at the nuthouse in Georgia. You may have heard of Georgia Regional :yes: he really does have mental problems. But I see folks still want that dyck though :tea:

  • MissTaken

    :offtopic: Why did I watch fast forward to the part on LHHNY when Joe told his rug rat he didn’t care if she was homeless and when he said that it was like he stole that little girl’s dreams, energy and future. Her body went concave :rofl:

  • Nakeya_j

    Good Morning Roses!!!

  • luVn_liFe…

    :wave: MissTaken

    JENAYYYYY More more :whip: Me MORE!!

    ERRRMAHGAWWD!I SEEN JENNIFER HUDSON ON THE ELLEN SHOW YESTERDAY,SHE’S MISSING TEETH ON BOTH SIDES OF HER GRILL!!!!

  • Milky

    Happy Friday Eve
    jenie
    misstaken
    luvn :kiss:
    donte
    pickachu

    :welcome: mr patterson how r u this morning sir?

  • luVn_liFe…

    MissTaken says:LHHNY when Joe told his rug rat he didn’t care if she was homeless and when he said that it was like he stole that little girl’s dreams, energy and future. Her body went concave

    ~
    ~
    tHATS Sad
    :hi: Morning NakeYah

  • FuturedocDonte

    Its too early for me to be confused and chit :coffee:

    I saw on the news this morning that some lady PUSHED a 15lb baby out her bagina :shocked: … Her sex life is done for

  • Milky

    @nakeya :hug: good morning hunty

  • luVn_liFe…

    MILKY :yahoo: Babes UvE Been SUPER Busy,huh?ION SEE U much anymore :(

  • RSonal

    Yup im mr patterson lol and im doing good, milky. Good morning to you too :)

  • Milky

    I saw on the news this morning that some lady PUSHED a 15lb baby out her bagina … Her sex life is done for
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    :shocked: she should have had a c-section.. no way in hell i would have pushed out that grown azz ninja… :rofl:

  • MissTaken

    Hey Jen-Nay, Milky and Luvyn :hi:
    Jennifer Hudson got the yuck mouth? You know when you are missing teeth you tend to have bad breathe because your insides are exposed :grill:

  • Milky

    luVn_liFe… says:

    MILKY Babes UvE Been SUPER Busy,huh?ION SEE U much anymore
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    yeah gurl massah puttin the :whip: down. I miss my Roses and thorns..

  • luVn_liFe…

    @Donte :hi: I READ About her,That Little boy looks 5yrs old alreasy!! :lol:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Milky, Nakeya :yahoo: Morning !!!!
    Donte lawd have mercy :nono: sound like her ish was already done to push something like that out. But honestly a woman’s body can open up so big when giving birth, some women can just open up that wide. She might bounce back or may be left with beef curtains :tea:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    MTaken :yahoo: hey suga ! :kiss:

  • Miany

    Good Morning Rsonal, luvn, Milky, FutureDoc, Nakeya, Milky, MissTaken, Jenie, Picka..
    @future I saw that. I was thinking those docs are trippin for not inducing her waayyyy before baby got to 15 pounds. Baby almost died
    @Rsonal…I dunno what happened with the whole email from Mr. Patterson but, I’m pretty sure you aint shii so u gonna fit right in with the rest of these roses.. welcome.

  • luVn_liFe…

    RSonal says:Yup im mr patterson lol and im doing good, milky. Good morning to you too
    :welcome: I didnt GET The FanMail,wasnt hewre for it,IVe been seeing in the fonts. . .
    whatchu SAID?? :blink:
    R U Angry?

  • MissTaken

    WHY did the guy Special K on The Rickey Smiley show say Precious/Gabbey Sidebey is coming out with a fragrance called “Breakfast Time” :hahaha: He said it smells like sweet grits, smoked sausage and apple butter

  • luVn_liFe…

    Miany :happy: HeLLURh . .
    @missTaken
    :wtf: I was :blink: Shocked to see her grill Fawked up like that,ALL that damn cash,Spending thousands of dollars for a dream Closet and you AINT got YO Grill FIXED!!!???!?!?!?
    I cant GEt JiGGy with that :nono:

  • Milky

    :hi:
    miany

  • Milky

    sooooo @patterson how old r u? where do you reside? sits next to you and waits for answers :waiting: #nosey

  • RSonal

    @miany & luvn – i was just feeling some type of way after i read the meningitis and gays article, and i saw some commenters typing wreckless ish, so i emailed miss rose. But i dont hold feelings/grudges over stuff like that. I got over it. lol lifes too short to be mad all the damn time

  • Miany

    @Luvn.. Bad hygeine is not always a financial issue. It’s kinda a tact issue as well…Nasty folk gone be nasty no matter how much money they get.. Jennifer know good and well she was been posed to fix her mouth. I go to the dentist and make payment plans if I have to cuz I can’t take bad breath.

  • MissTaken

    LuVn if i become a thousandaire I am going to get those Halle Berry/Denzels :grill: Teeth so big they don’t even fit in your mouth. J-HUD is wrong for that. She just lost a fan :rofl:

  • RSonal

    @milky Pistol wavin new haven and 19. I may be too young to ride with yall grown folks no shade lol

  • Miany

    @Milky get a welcome packet drawn up for Patterson….
    :crying: NAIJAAAAAAAA where you at?

  • Milky

    the way Jennifer be hollering and sanging she should make sure her mouth/breath is on point at all times..

  • Trendsetter

    Morning Roses and Thorns…

  • luVn_liFe…

    @Rsonal Ohkay,Im still Lost,I didnt see that POST Either,At ANY RATE :welcome:
    Ummh
    I
    DO
    KNOW . .
    They been LOOKiNG4U
    where R U LocateD?

  • Milky

    RSonal says:

    @milky Pistol wavin new haven and 19. I may be too young to ride with yall grown folks no shade lol
    _____________________________________
    from your fanmail and font i wouldnt have thought u were 19. so r u saying we’re old azz hell up in hur? :waiting:

  • Milky

    @trend :kiss:

  • Milky

    @miany i am not the one in charge of the welcome packets. so i am interviewing mr. patterson. :rofl:

  • Trendsetter

    Milky :kiss: :hug:

  • Miany

    Good Morning Trendsetter :hi:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Miany, Trend :yahoo: Morning !

  • Miany

    @Milky ok, I’ll wait on Naija.

  • Bootcampgirl

    Morning ladies and gents :waves:
    19 :ghost: I feel old as hell…

  • Nakeya_j

    Milky is nosey!

  • luVn_liFe…

    @MissTaken/Mainey
    NoN the less DAMN,ur on TV,ur stylist,assitant,somebody,FCUK ur MAN hasnt told u to really get ur GRILL fixed.

    @Mainy TRUSSS we R >>>>.<<<< bout having the Grill intact.BEEN there i took out aline of creDit CARECREDIT to B exact to make sure I will always Be able to see my Dentist.
    These Porcelain Crowns are the BIZ :grill:

    :wave:
    TREND

  • Milky

    :hi: @boot u not old gurl, you just have lived… :rofl:

  • RSonal

    @Milky- because i know when to get rah rah, and when to be articulate lol when im serious about things, i channel my thesaurus language. When I’m chilling, i channel beyawnce language

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Who Old, I am 30 and loving it :yahoo: Bim Bim Bim :danban1:

  • Milky

    Nakeya_j says:

    Milky is nosey!
    ^^^^^^^^^^^^^
    sho is :rofl:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Boot Boot :happy:

  • RSonal

    @bootcampgirl Nah. im too young. A niqqa cant even drink (legally) i cant wait till im 21. Sneaking is for the birds!

  • MissTaken

    @miany & luvn – i was just feeling some type of way after i read the meningitis and gays article, and i saw some commenters typing wreckless ish, so i emailed miss rose.
    by RSonal on Mar 28, 2013 at 8:28 am
    ————-
    :shocked: I am shocked and a Paul! Reckless?! Not my love muffins. I have not been here long but they have shown me love. DEY MY PEEPAH :hugs:

  • RSonal

    @jenie lol!

  • Milky

    RSonal says:

    @Milky- because i know when to get rah rah, and when to be articulate lol when im serious about things, i channel my thesaurus language. When I’m chilling, i channel beyawnce language
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    interesting tell me more about u mr. patterson. so ur a beyawnce lova?

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Um Nakeya :tea: I know you saw when I spoke to you

  • FuturedocDonte

    Rsonal is your other log-in/handle name caramel cutie :hahaha: #ikid

  • Miany

    @Luvn…yes ma’am Porcelain crowns over here!!! You know how folk are. So greedy and ready to leech off of her, they probably aint even notice her grill was fluckked up.

  • Trendsetter

    Jenie, Luvn :hug:

  • RSonal

    @MissT Yeah. Even though im still getting initiated, i can tell the roses (and thorns) are hella cool.

  • Trendsetter

    FuturedocDonte says:

    Rsonal is your other log-in/handle name caramel cutie #ikid

    ______________________________

    Speaking of Caramel whatever happened to her

  • Miany

    I am shocked and a Paul! Reckless?! Not my love muffins. I have not been here long but they have shown me love. DEY MY PEEPAH
    ^^ They have shown me love???? <~~~Maybe cuz you aint shii like the rest of 'em :lol: REAL recognize REAL (read aint shii recognize aint shii)

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    RSonal this Blog is a little bit more mature :) well the fonts anyways. Sometimes we have a thorn that get out of pocket, usually on a Be :yawn: ce post or something. We usually drag they azzes though and move on :tea: everyone is pretty nice around here though. Welcome to the fam. It’s always good to see new fonts round here :yes:

  • luVn_liFe…

    they probably aint even notice her grill was fluckked up. :no:

    @MAINY
    I was MUCH tOO disAPPoinTed when i seen her :grill: YESTADAY. I had to walk up on the TV and STARE I just KNEW my EyEs wer Deceiving ME! :shrug: Whatevs JHUDS A YUCK Mouth :(

    Her son is ADORABLE!

  • Miany

    FutureDoc/ Trend… don’t mention her. Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’.

  • Bootcampgirl

    :yahoo: Jeeennnnaaaayyy, I’ll be 39 in June :wail:
    @Future :rofl:

  • RSonal

    @future. Nah,why?
    @milky . I have a love/hate thing going on with mrs. Knowles. i like alot of her songs/performances, but her personal life is cut, copy, and paste. Seems like she not consistent with what she says or does. Uma need for her to be real, then ill stop the shade. Until then…..

  • Bootcampgirl

    Speaking of Caramel whatever happened to her
    __________
    Her entertainment made my work day fly by…

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Miany says:

    FutureDoc/ Trend… don’t mention her. Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’.
    _____________________

    Really :thinking: Lord have mercy :tea:

  • Miany

    How your bi-racial baby (the one you SWORE you wouldn’t whore out) aint even born yet but you doing interviews on the challenges of raising him/her :facepalm:

  • Trendsetter

    Miany says:

    FutureDoc/ Trend… don’t mention her. Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’.

    ____________________

    Oh wow…ok

  • Bootcampgirl

    Miany says:

    FutureDoc/ Trend… don’t mention her. Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’.
    ____________
    I missed all of ^^^

  • Trendsetter

    So Jennifer hUdson is a yuck mouth

  • FuturedocDonte

    FutureDoc/ Trend… don’t mention her. Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’.
    —–
    Well dang… Ain know that :no:

  • Trendsetter

    Bootcampgirl says:

    Miany says:

    FutureDoc/ Trend… don’t mention her. Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’.
    ____________
    I missed all of ^^^

    _________________

    yea me too

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Boot you sessi thang you :lick: 39 you say !!

  • luVn_liFe…

    Sandra closed a post the other day cuz the comments mentioned her. Sandra said she was doing it to avoid banning ‘cliques’. :shock:

    :kona:

  • Milky

    good answer mr. patterson…
    has caramel/kenya/purple rain been back since that? is she preggers or not? did she pee on the rabbit and it died? damn it i need answers :cuss:

  • RSonal

    @Jenie. yeah. Im gonna stay in pocket 9 times outta 10 if i can. Dont wanna disturb the peace to early on lol

  • Miany

    @jenie, trend, bootcamp, futuredoc…. I missed it too at first but, I was looking yesterday for Mr. Patterson’s font (since everyone was talking bout it) and I saw where Sandra explained the reason behind closing comments in a previous(i think it was Brandy) post.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Miany says:

    How your bi-racial baby (the one you SWORE you wouldn’t whore out) aint even born yet but you doing interviews on the challenges of raising him/her
    _____________________________

    That fat azz whale need to have a >>>>>>> \_ :no: sick of seeing that blimp!

  • Trendsetter

    Oh yea Good Morning Auntie I saw you tweeting about my Chicago Bulls last night via twitter…

  • Bootcampgirl

    39 and poppin’ :buttshake:

  • MissTaken

    Miany: So you saying instead of coming in here acting like I had some sense I did the reverse? And fit right in :rofl: you hear that lurkers :rules: Don’t come up in here trying to change lives or be scholars! You will get dragged

  • FuturedocDonte

    I knew she closed the post but I didn’t see where she provided her reason :thinking:

    :scared: logins aint safe I tell ya

  • Bootcampgirl

    :pc:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    RSonal says:

    @Jenie. yeah. Im gonna stay in pocket 9 times outta 10 if i can. Dont wanna disturb the peace to early on lol
    _________________________

    Good idea :yes: folks be pulling out the :shotsfired: round these parts then Auntie come in here with the scoping like :huh: :tea: then next thing you know :ban:

  • Milky

    Trendsetter says:

    Oh yea Good Morning Auntie I saw you tweeting about my Chicago Bulls last night via twitter…

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    yeah the Heat somewhere crying and throwing a tantrum. Now they have to go and practice….

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Bootcampgirl says:

    39 and poppin’
    __________________

    :dance:

  • RSonal

    @trend. True. She got them church girl lips. The ones that be maaaad chapped but you cant say anything because youre in the house of the lord

  • Bootcampgirl

    Trendsetter says:

    Oh yea Good Morning Auntie I saw you tweeting about my Chicago Bulls last night via twitter…

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    yeah the Heat somewhere crying and throwing a tantrum. Now they have to go and practice….
    _____________
    That streak is over Bulls–> :haha: <—Heat

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :pc: going to see the post where the comments was closed off

  • luVn_liFe…

    Bisshes IS PreSSED!!!

  • Bootcampgirl

    :smack:
    I did that wrong, y’all know what I meant though…

  • Miany

    @jenie :hug: I feel the same. She need to find a chaise and just VIBE!!!!
    @future doc… she closed the one post..the roses kept asking why then she commented towards the end of one of the following posts.

  • FuturedocDonte

    Oh yea Good Morning Auntie I saw you tweeting about my Chicago Bulls last night via twitter…

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    yeah the Heat somewhere crying and throwing a tantrum. Now they have to go and practice….
    _____________
    That streak is over Heat –> :haha: Bulls <—


    Corrected for you :coffee:

  • Bootcampgirl

    Thanks :coffee:

  • Miany

    yall realize losing one out of 28 games is still more than the other teams (including my knicks) can say right now, right :tea:

  • Milky

    well i gotta go get me something to eat.. bbl

  • that_VA_thickchick

    Morning Ya’ll :hi:

  • OutsidetheBox

    :facepalm: glad I didn’t order that dress.

  • OutsidetheBox

    Goooooo Heat. If they was doing all that without practice.. *files nails*

    I don’t even know if my Hawks allowed to play NBA games anymore.

  • Miany

    :waves: That_Va, OTB

  • luVn_liFe…

    OMG!
    The Brunswick Mother who’s baby was shot in the face . . .
    Says her mother was in ON IT FOR Insurance MOney :no:

    SATAN IS A LIAR!!

  • that_VA_thickchick

    Milky
    OTB
    Miany
    Boot
    Doc
    Jenie
    LuVn
    Trend
    MissTaken

    :waves: Happy Baby Friday

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    OTB, Thickchick :waves: @Luvyn I saw that ish, even if that was true, those boys still shot that child :tea: so I mean wtf !!! If that mother was in on it, that will come out :tea: ya see lies come out every single time, may take years or whatever, but truth will always come to light :tea:

  • FuturedocDonte

    OMG!
    The Brunswick Mother who’s baby was shot in the face . . .
    Says her mother was in ON IT FOR Insurance MOney :no:

    are u surris :shocked:

  • OutsidetheBox

    Noooooooo luvie no! Omg! Lord have Mercy!

  • Trendsetter

    Miany says:

    yall realize losing one out of 28 games is still more than the other teams (including my knicks) can say right now, right
    _______________________

    The Heat are so ****y…I’m glad that my team was able to stop their streak…even without the top players…

  • Trendsetter

    VA :hug:

  • OutsidetheBox

    :wave: :hug: ladies.

    I WAS in a right fine mood. :no:

  • MissTaken

    I hate it when I have my earphones in trying to work and listen to music and people won’t catch the hint and keep trying to hold a conversation. Get away from me Stanking like the inseam of Gucci Mane thighs :cuss:
    (plugging my earphones back in) :listen: Started from the bottom now we here ….

  • Miany

    Wow….smh,… I have a feeling MORE is gonna come out on this story. Poor baby.

  • OutsidetheBox

    How are the heat ****y? If you can’t act like a top when you’re on top, when can you?

    This reminds me of Serena doing the crip walk. Everybody called her ****y, but don’t we high five ourselves if we manage to get something right??

  • luVn_liFe…

    Her Daughter said Mother asked her How soon do U think i’ll get the Life insurance check.
    Her daughter said she’s full of it :no:
    Ashley doesnt believe it

  • Milky

    Good morning
    Thickchick
    Otb :kiss:

  • OutsidetheBox

    MissTaken :hi:

  • OutsidetheBox

    Maybe that’s why she didn’t want the ashes. Sads.

  • OutsidetheBox

    Milky :kiss: y kissy!

  • luVn_liFe…

    the daughter said the Mother’s biPOLAR,Schizo and is ON MEDS.
    Ashley said the mother changed her story twice

  • FuturedocDonte

    Her Daughter said Mother asked her How soon do U think i’ll get the Life insurance check.
    —–
    Who seriously takes a life insurance policy out on a baby. :cuss: I know they got that gerber policy but dayum

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :newpost: on that Miami game

  • OutsidetheBox

    Can anyone recommend an otc whitening product? A fast one. For coffee drinkers. And smokers.. TIA. :lol:

  • luVn_liFe…

    MORNING OTB,VA :hi:

    The DauGhTer said she contacted Det.in the case to tell what SHE Knows,But the Detectives or ANY1From the Police Department have gotten back to her :no:

  • that_VA_thickchick

    G!
    The Brunswick Mother who’s baby was shot in the face . . .
    Says her mother was in ON IT FOR Insurance MOney
    —__
    nah say what now? :shocked:

  • http://talkingwithtami.com/blog talkingwithtami

    I’m sure the soldier had to say more than can I have a picture! My thing is this, I hate guy groupies! They will knock you down to get to male celebrity quicker than the females! I’ve seen this happen! #fail :tea:

  • msimserious

    There has to be more to this story, you don’t just get bust upside the head just for asking for a pic. #freeGucci

  • ichatsemaj

    Gucci looks pregnant.

  • ichatsemaj

    Gucci looks pregnant.