Kontrol Mag Features Nick Cannon and Celebrity Blogger Tami Reed

Kontrol magazine

Celebrity blogger Tami Reed, below left, of Talkingwithtami.com sure does get around! As I type this, Tami is in Miami preparing to appear as a “lifestyle specialist” in a new web series to promote Oxygen Network’s new reality TV show titled ‘Find Me My Man‘.

Kontrol magazine

Tami is also featured in a fashion layout in the Spring 2013 issue of Kontrol magazine with multimedia personality Nick Cannon on the cover.

Tami writes:

So excited to share with you guys that my feature is in the latest issue of Kontrol Magazine pg. 60! I’m in The Make It Better issue modeling along side a brand new Fisker sports ride! See Tyler Perry each your heart out! You are not the only one that got to have fun in this luxury vehicle, that cost over $100, ooo wow! The duo-cover has singer Chrisette Michele and Tv personality Nick Cannon. The shoot took place last summer in a park and I remember that it was almost 100 degrees outside but I really enjoyed doing it with my partner in crime Samone Says, another Atlanta fashion blogger. Check out the pics and this issue is on newsstands now. Check your local Barnes & Nobles! xoxo

More from Sandrarose.com:

  • Kelly Rowland Covers JET Magazine
  • Who airbrushed these fake abs on Evelyn Lozada?
  • Dwyane Wade Covers Uptown Magazine
  • fanMAIL: Amare’s Baby Mama Confirms He Had Shorts On


  •  


    145 Responses to “Kontrol Mag Features Nick Cannon and Celebrity Blogger Tami Reed”

    1. 1
      luVn_liFe... says:

      Is that a Recent PIC OF NICK :eek: hrmm he’s getting his weight Up I SEE

    2. 2
      Smonae says:

      Nick will never be sexy to me, he too damn silly

    3. 3
      that_VA_thickchick says:

      luVn_liFe… says:

      Ty says:

      Fantasia wore a very UNFLATTERING t-shirt when she went to visit South Florida’s 99 JAMZ radio station
      ~
      ~
      ~
      I seen the PIC Stomach lOOks Like a MAP
      ___________
      I.HATE.YOU! :rofl:

    4. 4
      Honycoatd says:

      Nick’s body is smoking. And he is a sexy latte too.

    5. 5

      @SANDRA

      Take this chit down….

    6. 6
      Bad Influence says:

      Ummm nice bod Nick but that face is :nono: #gayface

      Anyhoo did Sandy do a post on that horrible fuggin Beyonce post :lol:

    7. 7
      Bird says:

      Yay, Nick got his weight back up. He’s looking good.

    8. 8
      luVn_liFe... says:

      @VA . .
      I Know,I Know.Its True, :crying1: IM SAD4Her.
      Cause soggy chittlen Stomach is NOT the NEW SEXXY!

    9. 9
      Honycoatd says:

      Are you guys talking about Fantasia at the Hard Rock in what she worn? Idid see her hot melted twix tummy. Many folks were talking about it.

    10. 10
      OutsidetheBox says:

      :huh: :huh: Ok…so I wont read it (can yew??)..I’ll just say go girllll.

    11. 11
      Bad Influence says:

      Lmaooooo @Man

    12. 12
      that_VA_thickchick says:

      luVn_liFe… says:

      Is that a Recent PIC OF NICK hrmm he’s getting his weight Up I SEE
      _________
      Nick was swole as hell for a minute. People suspected steroids when his kidney’s started acting up. He’s a lot smaller here than he was.

    13. 13
      OutsidetheBox says:

      Take this chit down….
      ___________

      :lol: :lol: Why you sooo stewpid

    14. 14
      OutsidetheBox says:

      Barkerrr :wave: She sure did.

      :popcorn: What you got on it? :lol:

    15. 15

      See Tyler Perry each your heart out!
      _______________

      “each” your heart out? :huh:

    16. 16
      luVn_liFe... says:

      @VA
      Yes he IS smaller,Shyte when he got of the Hospital,he wasnt NO bigger than my 18 yr old :no:

    17. 17
      Bad Influence says:

      “each your heart out” huh? :huh:

    18. 18
      MissHarlem says:

      Go head TAMI :yahoo:

      FIAAANNNCEEEEEE :hump: gimme dat and stop neglecting me :kiss:

    19. 19
      Honycoatd says:

      I would sex Tyler perry. He is so handsome and/or cute to me. Nick too.

    20. 20

      I bet his legs are still of twigs. :lol:

    21. 21
      WUT IZ THA PROBLEM!? says:

      I’ll take him from the neck to the waist… don’t want nothing thats been kissin or screwing Mariah…She always look to me if the wind catch her right you’d get a whiff of something… :shrug: JMO

    22. 22
      Honycoatd says:

      Bad Habit… My sweety purtuti. That color works on you doll :kiss:

    23. 23
      OutsidetheBox says:

      I would like to read about Nick’s insecurity’s tho. :yes:

      I think he is almost Kordell like in his relationship. He always getting caught saying something mildly misogynistic. :huh:

    24. 24
      Former Morning Glory, Aspiring Friend Of The Board says:

      Nick looks great. Especially after his health scare. Go boy! Looking like you walked straight off the box of that S-curl kit :yes:

    25. 25
      luVn_liFe... says:

      HIS :wave:
      WudduP FEWl?

    26. 26
      NaijaGal says:

      Nick looking all brown and almondy

    27. 27
    28. 28
      OutsidetheBox says:

      My lip sneered when I read it @Barker. :huh: We cray. :lol:

    29. 29
      Bad Influence says:

      Jacksonnnnn ;love:

      I put that song in the same “silly bird” bin that i put countdown, run the world, diva & video phone in. I need for Bey to have several…. :no:

    30. 30
      Honycoatd says:

      Brendenna

      Hi Boopster, I missed you and your clever butt. How have you been?

    31. 31
      luVn_liFe... says:

      She always look to me if the wind catch her right you’d get a whiff of something
      @WUT
      I sadly Agree with YOU :(

    32. 32

      ION like Nick’s mustache.

      I bet Brendbew does though, hey boo! :kiss:

    33. 33
      OutsidetheBox says:

      I’ll take him from the neck to the waist… don’t want nothing thats been kissin or screwing Mariah…She always look to me if the wind catch her right you’d get a whiff of something… JMO
      ________________

      :ghost: ROTFLLLLLLL LMAOOOOOOO LMAOOOOO
      Dubb gonna get us but she does have the mark of the trailer park. Dubb acknowledges that tho. :rofl:

    34. 34
      that_VA_thickchick says:

      Man, I just don’t care™ says:

      See Tyler Perry each your heart out!
      _______________

      “each” your heart out?
      __________
      :dead:

    35. 35
      OutsidetheBox says:

      I would sex him too @hony. But im motivated by greed. :yes:

    36. 36
    37. 37
      WUT IZ THA PROBLEM!? says:

      @OTB and Luvin

      :whew: I thought it was just me. Everytime I look at her picture I see cute and funky (and not funky in a good way)

    38. 38
      Bad Influence says:

      Luvnnnnn, Naija, Hony (where u been?), Boygahhhhh & Razzle :hug: s

      Fianceeeeeee mmm i miss yew :hump:

    39. 39
      MissHarlem says:

      :waiting:

    40. 40
      Honycoatd says:

      OTB :rofl: ok, outside of their money. I think Tyler would have me trying to escape through windows… just running from his ding-a-ling.

    41. 41
      OutsidetheBox says:

      I sadly Agree with YOU

      ____________
      :rofl: :rofl: IIIIIIIII Hate us.

    42. 42
      luVn_liFe... says:

      UMMMH
      ERRh
      what kinda suit is that Mr.Carey has ON :huh:

    43. 43
      Ty says:

      Who’s abs did Nick borrow and whats with the polyester and velcro suit :crying:

      *scrolls up to read*

    44. 44
      MissHarlem says:

      FIANCE I take back comment 39. I will be in your box tonight *giggles* I mean text

    45. 45
      Bad Influence says:

      <~~~ ion wanna sex Madea :no:

    46. 46
      luVn_liFe... says:

      :rofl:
      at
      MzHArlem !!

      Yes OTBey—> IIIIIIIII Hate us. :D

    47. 47
      Honycoatd says:

      Never talking to strangers :hug: Hi hunnie. How are you and mr genius?

    48. 48
      Ty says:

      I cant with that cover :crying:

      That shyt is screaming Darryl from Coming to America :rofl: Just let your soul glow :whistle:

    49. 49
      NaijaGal says:

      BAD ‘FLU :hug: *the most beautifulest thing in this world* :love:

    50. 50
      Bad Influence says:

      Tyyyyyyyyyyy :2dance:

    51. 51
    52. 52
      Honycoatd says:

      Bad habit : kiss:

      Been working hard, feeding kids and sexing in my free time.

      BTW: I am horny… what we do?

    53. 53
      MissHarlem says:

      LUVN what?! I miss the box *ahem* text :lol:

    54. 54

      Honycoatd, everything is going according to plan :yes: GOD is good! :woohoo:

    55. 55
      MissHarlem says:

      Nada :nono:

    56. 56
      Honycoatd says:

      We not sexing Madea. We sexing Tyler. I am giggling thinking of his tallness all over my smallness. He is so cute to me, at least.

    57. 57

      sexing in my free time.

      BTW: I am horny… what we do?

      :popcorn:

    58. 58
      Ty says:

      Hey Hissy :hug:

      U see Nick with his “baddest bytch walking stance” :crying:

    59. 59
      OutsidetheBox says:

      I put that song in the same “silly bird” bin that i put countdown, run the world, diva & video phone in. I need for Bey to have several….

      ___________

      :hahaha:

    60. 60
    61. 61
      Honycoatd says:

      No to strangers… Its amazing and such great news. What do you have plan for him this spring break?

    62. 62
      luVn_liFe... says:

      @MzHarlem #39 :lol:

    63. 63
      Bad Influence says:

      How have u been? @my naijaaaaa :hug:

    64. 64

      U see Nick with his “baddest bytch walking stance” :crying:

      He’s doing ‘a boss’ pose :rofl:

    65. 65
      Honycoatd says:

      Harlem can have a seat… out in the waiting room. :smile: I need one on one time ALONE with Me and Ms. Barker.

    66. 66
      Ty says:

      Hey Yall :happy:

      I guess u missed my :hug: downstairs

    67. 67

      Honycoatd says:

      We not sexing Madea. We sexing Tyler. I am giggling thinking of his tallness all over my smallness. He is so cute to me, at least.
      ———–
      :eek:

      ok how we get on this? :lol:

    68. 68
      OutsidetheBox says:

      Have yall heard that his new movie is really good? And not just for a Tyler P movie? Suppossedly Kim is “good” :huh:

    69. 69
      Former Morning Glory, Aspiring Friend Of The Board says:

      BTW: I am horny… what we do?

      We? Are u talking to ur fingers :think: I’ve been told a Freddy Peterson…Thumb in the plumb, pinky in the stinker is the best route to go :yes: Just make sure you sanitize before alternating :yes:

    70. 70
      Honycoatd says:

      I have been horny since I read what Your name here said. Like it spoke to me although I cant do those things. I don’t mind pretending.

    71. 71

      Thanks Sandra!! xoxo Hey everybody!!

    72. 72
      MissHarlem says:

      Tu tan loca boo :nono: the only place Im having a seat is on my FIANCE face and vice versa. Several…is what you need _/ _/ _/ _/ _/ _/ and a chaise ___________/

    73. 73
      Honycoatd says:

      I so don’t like fingers much. Only if your slapping it and trying to put your stamp on it.

    74. 74
      VDot says:

      Is he rocking an S-Curl? :thinking:

    75. 75

      I still cant get over this negro saying he’s whacked off to mariah’s “hero” song.

      I mean did he cry after??

      :listen: <-nick puts hero on in his surround sound

      :jack: <-nick goes to town.

      :wail: after its all done and over with, especially after the high notes.

    76. 76
      Bad Influence says:

      @Hony, iono what u do when ur honry….u must want Harlem to :shank: u :lol:

      Yes Ty, he has a strong case of ATL face :kona:

    77. 77
      OutsidetheBox says:

      And then VDot gotta come in here backing up Ty ignant ass :rofl: :rofl:

      Darryl Game Proper..

    78. 78
      San says:

      That suit is HOT literally :rofl:

    79. 79
      MissHarlem says:

      :shank: :shotsfired:

    80. 80
      Honycoatd says:

      Callate la boca boo… Even if you guys are facing each other. My seat will be in the company of you two so deal! And a chaise is not a bad idea. I need to lay out my food before I eat it. :rofl:

    81. 81
      Former Morning Glory, Aspiring Friend Of The Board says:

      71.Thanks Sandra!! xoxo Hey everybody!!

      *black people head nod* Sup? What them OWN checks look like? Can u help a bish out :think: ECMC is on a bish like spandex :smack: damn you Devry :mad:

    82. 82

      Honycoatd,
      Studying :shrug:
      :ashamed: (not really) I will likely bring him to work with me and (this weekend)we picked up some books from 1/2 price books,so I will challenge him to finish them and then we will probably just bum around downtown. We have certain days that are free for the museums-so I will likely plan for them :yes:

    83. 83
      Bad Influence says:

      :rofl: at the fact that i typed honry and fiance offering a chaise :ghost:

    84. 84
      OutsidetheBox says:

      :hi: Tami. Love the green dress and headpiece. Werk.

    85. 85
      VDot says:

      That shyt is screaming Darryl from Coming to America

      ________________________________________________

      :rofl: It sho is :hahaha:

      I wanna feel that suit, to find out what the material is. It kind of looks like the material my sweater tights are made of. Hmmmm

    86. 86

      Awww chidd I came back to the ok corral :rofl:

    87. 87
      Bad Influence says:

      :ghost: Hony is crazyyyyyyy :rofl:

    88. 88
      Honycoatd says:

      No stranger talking,

      That sounds like fun to just go to the museum and such.

    89. 89
      MissHarlem says:

      *in my Trini accent* me aint able with this foolish *stueps teeth* (sucks teeth for those who dont know) FIANCE come get your extras I cant

    90. 90
    91. 91
    92. 92
      Bad Influence says:

      VDotizzle :waves:

    93. 93
      Honycoatd says:

      The evils of this world made me do it… Not intentional but my body is taking over all logic.

    94. 94

      MissHarlem says:

      *in my Trini accent* me aint able with this foolish *stueps teeth* (sucks teeth for those who dont know) FIANCE come get your extras I cant

      :hahaha: Both of yall azzes crazyyyyyyyyy :dead:

    95. 95
      MissHarlem says:

      Me aint worried no how she cant please you like I can :coffee: Have at it with your empty promises

    96. 96

      Honycoatd says:

      The evils of this world made me do it… Not intentional but my body is taking over all logic.

      :ghost: Ty, make sure they put a decent and respectable font on my satin lining pls and thx :dead:

    97. 97
      Bad Influence says:

      Fiance, i cant even do anything with her. U got that cuz she trying u bew

    98. 98
      Honycoatd says:

      So yuh tink you alone can talk inna yuh accent. :kicksharleminnaharbuttocks:

    99. 99
    100. 100
      OutsidetheBox says:

      come get your extras I cant

      :rofl: :rofl: whew

    101. 101
      MissHarlem says:

      I dumb down the accent so others can follow but have it bc if you dont like fingers TRUST you aint going far with my FIANCE :coffee:

    102. 102
      Honycoatd says:

      I can put alot where my mouth is. Baddie are you still in jerzee shore?

    103. 103
      Bad Influence says:

      Oh Harlem…. i sure do miss ur fine ass… :lick:

    104. 104
    105. 105
      OutsidetheBox says:

      Ty, make sure they put a decent and respectable font on my satin lining pls and thx
      ___________

      What? No comic sans for you?? :rofl: :rofl:

    106. 106
      MissHarlem says:

      <— territorial :filesnails:

    107. 107
      VDot says:

      :waves: Bad!!

      :kiss: to my beau beau!

    108. 108
      Honycoatd says:

      But me liking fingers is not a problem for her. Chit if she likes it then she can have it. Sexual encounters are not limited for us now. *steups*

    109. 109
      Bad Influence says:

      Harlem has amazinggggg fingers #flashback

    110. 110

      Boygah, zzz hail you got going on up in here, up in here :rofl:
      *real tears*

    111. 111
      OutsidetheBox says:

      Oh and the suit looks like a mercerized knit of some type :huh:

    112. 112
      MissHarlem says:

      :nono: NO SHE AINT IN JERSEY stank you very much. Your mouth skills Im sure is where mine was in 1999 but like I said extra have at it

    113. 113
      Honycoatd says:

      I will let Baddie play up to your presence since you are here. I would not want her into any trouble of sorts. When the cat is away… she will come out and play :P

    114. 114

      OTB, I’m more ofa Arial type yo :rofl:

    115. 115
    116. 116
      Bad Influence says:

      Hony :spank: dnt be tryna wreck my home woman! Get ur lil horny life!

    117. 117
      MissHarlem says:

      If you cant enjoy it or are not passionate about all aspects of sex including fingers then you my dear extra is not worth her salt.

      FIANCE miss ya back :lick:

    118. 118

      I Love Nick Cannon DESPITE how lame everyone else thinks he is. :yes:

    119. 119
      Bad Influence says:

      Did this bish bust out with mercernized knit? Baby bye! :ghost:

    120. 120
      MissHarlem says:

      Oh my FIANCE is def in trouble but this is the trouble she likes. She will be punished. :P

    121. 121
      Bombshell Esq says:

      :popcorn: What’s going on in here?

    122. 122

      HISSY FITZ! HONY?! FUKK YALL BEEN?! :blink: :wail: :hug:

    123. 123
    124. 124
      Honycoatd says:

      I dont play extra and never look to be equal especially when I can get what I want and keep it moving… Don’t worry bout my skills, it will get my point across just fine. She will be home before curfew, mother!

    125. 125
      Bad Influence says:

      Dimpzzzzzzz :hug:

    126. 126
      MissHarlem says:

      In my Sophia voice. “Everyday I gotsta fight”

    127. 127

      ok, I just realized, i’m lost as hell. :huh:

    128. 128
      VDot says:

      If you cant enjoy it or are not passionate about all aspects of sex including fingers then you my dear extra is not worth her salt.

      ____________________

      :yes:

      Where’s Gelly at? I need her to read the above. That statement applies to her and my beau beau too. Shhiiiiidddddd :eyeroll:

    129. 129
    130. 130
      Honycoatd says:

      You wouldnt need to if you learn just to friggin share. Sharing is caring.

    131. 131
      luVn_liFe... says:

      :newpost:
      On Kim K

    132. 132
      OutsidetheBox says:

      :kiss: to my miss!

    133. 133
      MissHarlem says:

      when I can get what I want and keep it moving
      ^^^
      FIANCE so you just a pass around? :waiting:

    134. 134
      Bad Influence says:

      Oooooh im in troubleeee :danban:

      Bombshellllllllll :hug:

      Dimpz i was moving all weekend n cleaning bew…i’s tired.. :pacifier:

    135. 135
      OutsidetheBox says:

      :rofl: @everything. :rofl:

    136. 136
      Honycoatd says:

      Kitaaaa Bonita hi mami. I asked for you earlier.

      How are you my fair lady?

    137. 137
    138. 138
      Ty says:

      Ty, make sure they put a decent and respectable font on my satin lining pls and thx
      ___________
      :crying:

    139. 139
      Bad Influence says:

      @Fiance, im a pass around at ur house…u have a few surfaces i didnt get to christian….rawr

    140. 140
      Honycoatd says:

      Let Harlem have her Sun-Wed time. She knows the other half of her time belongs to moi.

    141. 141
      Cubarican says:

      Ew. He looks like chester the molester here.

    142. 142
      MissHarlem says:

      :nono: 365 and 366 on leap year belongs to me. You might get St paddys day, groundhog day etc and thats a might

    143. 143
      Bad Influence says:

      :rofl:

    144. 144
      3halos says:

      ION KNOW what Nick has been taking but I’d jump on that ride for a few hours. #justsayin

    145. 145
      Miapluck says:

      Wow Nick is starting to get his “grown man sexy” on…

    Comments are closed for this post