La La Wears See Through Shirt in NYC

Socialite and reality TV star La La Anthony was all smiles as she walked down 5th Avenue after leaving her new apartment in New York City. La La and her husband, NY Knicks star Carmelo Anthony, recently resolved their differences and moved back in together after living on separate coasts for months. La La agreed to put some distance between herself and her lesbian clique, since that was the main source of their marriage troubles.
Photo: Dario Alequin/INFphoto.com

Tracee Ellis Ross

Actress Tracee Ellis Ross shared a laugh with a friend while enjoying lunch in the SoHo district of New York City on Thursday (April 11). Ellis-Ross, who reportedly broke up with boyfriend Bu Thiam, recently launched a new website where she shares her love of fashion, beauty, and health.
Photo: Curtis Means/ACE/INFphoto.com

More from Sandrarose.com:

  • La La and Carmelo Anthony Are Off the Market
  • Carmelo Anthony Attends His Birthday Bash Without La La
  • LaLa Anthony knows her man is cheating on her
  • 5 Questions with Dice Dixon (La La’s Cousin)
    • NaijaGal

      :hi: Joan Clayton...both her and LaLa got them :eek:

    • OutsidetheBox

      Joannnnnnnn :woohoo: :love:

    • OutsidetheBox

      :eek: cute. Love that lippy.

    • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

      :shocked: <<La La
      :shocked: <<Tracee

    • OutsidetheBox

      La La agreed to put some distance between herself and her lesbian clique, since that was the main source of their marriage troubles.
      _____________

      Wait what? :hahaha: Real talk Aunt Tea.. you a mess.

    • that_VA_thickchick

      that_VA_thickchick says:

      jeniefrumdabloc says:

      VA your damn gravie
      _____________

      :lol:
      We gone let her baby hair be great. She worked long and hard on that invisible lacefront hairline. Look like a stocking cap with runs in it.
      :rofl:

    • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

      Tracee is aging. She looks like Diana's sister now.

    • OutsidetheBox

      Its hard as heyul to smize when you got :eek: s.

      You just be like..am I doing it now? :huh: :blink:

      :facepalm:

    • NaijaGal

      is Joan lunching with the black sister we didn't find out about until 30 years later???

    • Betamax82

      Is it warm or cold in NYC

    • OutsidetheBox

      She looks like Diana’s sister now.
      __________

      :lol: Go to hail. She is 40!

    • JustB

      Good Afternoon! I love :heart: Joan.

    • that_VA_thickchick

      NaijaGal says:

      is Joan lunching with the black sister we didn’t find out about until 30 years later???
      ___________
      Right?

      :lol:

    • Diva

      LaLa's outfil is cute! I love white pants!

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Lala bag is cute :tea:

    • http://www.caboki.com/index.html Man, I just don’t care™

      @OTB
      "She looks like Diana’s sister now.
      __________

      Go to hail. She is 40!

      __________

      :eek:

      **looks at her agian**
      Woooow.

      If no one knew her or La La and I said that Tracee was La La's mother, everyone would believe it.

    • http://www.landofpure.net FayMrsWhipfinityIfYewNassy :whip:

      La La agreed to put some distance between herself and her lesbian clique, since that was the main source of their marriage troubles.

      :eek: :popcorn:

    • OutsidetheBox

      Toni/Joan breakup still gets me to :cry: :lol:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      @VA :rofl:

    • that_VA_thickchick

      LaLa got one of them dayum foot tattoos. :smack:

      Well at least it doesn't cover the whole foot. Hate those. Looks like mold and fungus and gangrene oh my!

    • NaijaGal

      If no one knew her or La La and I said that Tracee was La La’s mother, everyone would believe it.
      =====================
      :eek: *secretly agrees :yes: *

    • that_VA_thickchick

      OutsidetheBox says:

      Toni/Joan breakup still gets me to
      __________
      When Joan told dude Toni was burning and Toni slapped her across the sofa. :popcorn:
      #goodtv

    • OutsidetheBox

      I love white pants!
      ____________

      !!! +1 Im wearing some today! Denim.

    • NaijaGal

      Toni/Joan breakup still gets me to
      ================
      both breakups was the best episodes ever

    • http://srchronicles.wordpress.com/ iAmChan

      LaLa's mouf is gorgeous, but I digress.

    • OutsidetheBox

      If no one knew her or La La and I said that Tracee was La La’s mother, everyone would believe it.
      ___________

      :huh: .. :tape: Oooo I hate chew... :rofl:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      I heard those foot tatts are painful :no:

    • MissTaken

      Auntie's out and about posts always have a theme of you notice or a common thread. I guess this one was :shocked:

    • NaijaGal

      When Joan told dude Toni was burning and Toni slapped her across the sofa.
      =====================
      Hrm...no...Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning #DontQuestionMeWhenItComesToGirlfriends :lol:

    • OutsidetheBox

      Im still upset about Flex being replaced. *lip sneer*

    • NaijaGal

      I think I enjoyed Toni and Joan's friendship cause the chit was reality...jealousy, envy, besties, enemies, frienemies, love, hate, etc

    • MsB2u

      I heard those foot tatts are painful :no:
      _______________________________________________________________
      IT REALLY DOES HURT I CRIED WHEN I GO MINES

    • OutsidetheBox

      LaLa’s mouf is gorgeous, but I digress.
      _____

      :yes:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      MsB2u says:

      I heard those foot tatts are painful
      _______________________________________________________________
      IT REALLY DOES HURT I CRIED WHEN I GO MINES
      ____________________

      My neck tatt was painful :sad:

    • OutsidetheBox

      #DontQuestionMeWhenItComesToGirlfriends
      _____________

      :hahaha: :hahaha:

    • http://www.landofpure.net FayMrsWhipfinityIfYewNassy :whip:

      OutsidetheBox says:

      Its hard as heyul to smize when you got :eek: s.

      You just be like..am I doing it now?

      :dead:

    • VDot

      I like Tracee's site :thumbsup:

    • Milky

      Peeks in hey yall.

    • http://www.landofpure.net FayMrsWhipfinityIfYewNassy :whip:

      jeniefrumdabloc says:

      I heard those foot tatts are painful

      :yes: my daughter has one. she said it hoyt like HELL :twisted:

    • OutsidetheBox

      I think I enjoyed Toni and Joan’s friendship cause the chit was reality
      ___________

      Absolutely. :yes: From the :gossip: with mutual friends to the fukk that b!tch attitude towards the end.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      I am loving Traci's hair on her sit :thumbsup:

    • that_VA_thickchick

      NaijaGal says:

      When Joan told dude Toni was burning and Toni slapped her across the sofa.
      =====================
      Hrm…no…Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning #DontQuestionMeWhenItComesToGirlfriends
      ____________
      The things that caught my attention:
      Somebody was burning
      Somebody got slapped

      The rest was white noise. :lol:

      I wasn't a die hard fan. So please accept my humble apologies if my "wrong-ness" offended you. :bow:
      :rofl:

    • OutsidetheBox

      My struggle @Fay. Thats why i just :grin: or :| . No in between for :eek: s.

      Lololol

    • Diva

      Those foot tats hurt like bloody hell! All bone on your foot.

    • OutsidetheBox

      Milky :hug:

    • OutsidetheBox

      @Dots Hit my Spot.. :hump:

    • Milky

      :kiss: @otb

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Milky :wave:

    • Milky

      So lala cant glaze her bff's no more.

    • NaijaGal

      Im still upset about Flex being replaced. *lip sneer*
      =======================
      yup...then had Darnell forgetting he cheated on Mya with Cecily...I mean all Mya did was kiss Stan, Darnell was feeding Cecily strawberries and chit :tea:

      VA - we good :lol:

    • Milky

      :hi: jenie

    • http://www.ashland86.com TheRealAshland

      Is tracee ghey? I swear I would marry her

    • Nakeya_j

      Bedazzled His Razzle says:

      MsB I know that Nuva Ring was recalled
      ----Say what now?! When was this?! (sorry but I just saw that)

    • Diva

      Oh my wifey can't speak to meh :chase:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Nakeya_j says:

      Bedazzled His Razzle says:

      MsB I know that Nuva Ring was recalled
      —-Say what now?! When was this?! (sorry but I just saw that)
      -----------
      It's been a few months now since it's been all over tv.

    • that_VA_thickchick

      Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning
      ___________
      Just read this again and I see why I only half way knew what was going on.

      See, the way my attention span is set up...

    • Nakeya_j

      It’s been a few months now since it’s been all over tv.
      ----
      Oh God. I never even saw that. ugh. Thanks

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      I think it's her Jet Black hair that makes her look older.

      If she had a dark brown she would look more her age.

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Nakeya_j says:

      It’s been a few months now since it’s been all over tv.
      —-
      Oh God. I never even saw that. ugh. Thanks
      --------
      I guess it's called The Bad Drug List

      I was on it but they took me off because I guess it wasn't helping with the returning cysts. I want to say two or three months after I was off was when they started advertising it as a "bad drug".

      Now that I think of it it's been about a year now. :think:

    • Nakeya_j

      Bedazzled His Razzle says:

      Nakeya_j says:

      It’s been a few months now since it’s been all over tv.
      —-
      Oh God. I never even saw that. ugh. Thanks
      ——–
      I guess it’s called The Bad Drug List

      I was on it but they took me off because I guess it wasn’t helping with the returning cysts. I want to say two or three months after I was off was when they started advertising it as a “bad drug”.

      Now that I think of it it’s been about a year now
      ----
      Thanks!!

    • NaijaGal

      VA :lol: just don't let that chit happen again, ya dig?

    • MissTaken

      :yawn: I have another meeting in 10 minutes. I don't wanna go!

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning
      --------
      I had to read this like, twice :lol:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Miss Taken,

      I just came from one OUTSIDE.... heat drew every bit of energy I was saving to go shopping.

    • that_VA_thickchick

      Bedazzled His Razzle says:

      Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning
      ——–
      I had to read this like, twice
      _________
      Exactly. :lol: With each child, my attention span has gotten shorter and shorter. I was like Wait...what? :rofl:

      I remembered the n*gga sh*t. Somebody burning, somebody got slapped. :rofl:

      They should be like Sex and the City and come out with a movie. They did that shat 10 years later and it STILL killed at the box office.

    • Diva

      Where errbody go? :shocked:

    • that_VA_thickchick

      NaijaGal says:

      VA just don’t let that chit happen again, ya dig? :lol:
      ______________
      Yes'M. :yes:

      I wanna get :spank: this weekend....but in a good way. :rofl:

    • that_VA_thickchick

      Diva says:

      Where errbody go?
      ________
      Wutchoo mean?

    • West Coast Chick

      Hey Sandra.. can you do a medical minute on Tracey Ellis Ross eyes. One is larger than the other. it LOOKS like some sort of possiblly stress related stoke issue

    • VDot

      :lick: My Bay Bay. I saw you looking all pretty and innocent earlier. :love: all over again

    • NaijaGal

      The nanny, Dawn Drago, that sued Kim Porter for firing her after she claims to have caught her with "white powder"....allegedly cocaine....and weed around the kids, isn't such a goody two shoes herself.

      Kim Porter responded to the lawsuit saying not only is Dawn a major liar, but she was convicted of shoplifting and never divulged that on her application for employment!

      Diddy's babies' mama says what Dawn is REALLY pissed about, is that she got nixed for lying on her time sheets. So her bitter self is simply suing for retaliation purposes

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :tea: I'm so ready to go :no:

    • Diva

      @VA looks like the room got a lil scarce!

    • Diva

      jeniefrumdabloc says:

      I’m so ready to go

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      4'clock and get here fast enough for me chile! :tea:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      that_VA_thickchick says:

      Bedazzled His Razzle says:

      Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning
      ——–
      I had to read this like, twice
      _________
      Exactly. With each child, my attention span has gotten shorter and shorter. I was like Wait…what?

      I remembered the n*gga sh*t. Somebody burning, somebody got slapped.

      They should be like Sex and the City and come out with a movie. They did that shat 10 years later and it STILL killed at the box office.
      --------------
      I thought they were recently looking at making a movie....but one of the Akils had a hand in it... :tea:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      :zzz:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      @Diva the same as mines, this week has dragged azz :no:

    • Nakeya_j

      Everybody still here?

    • FuturedocDonte

      La La agreed to put some distance between herself and her lesbian clique, since that was the main source of their marriage troubles.
      -----
      :nono: lies told on sr.com

    • ReadingIsFundamental

      Hi Milky, Diva Naija, VA, Dazzle (hope all is well with the FAM), OTB and all other Roses. (I rarely do a shout out but, its Friday)

      Happy Friday.

      I'm high off coffee and ready to get down on likka.

    • that_VA_thickchick

      Bedazzled His Razzle says:

      that_VA_thickchick says:

      Bedazzled His Razzle says:

      Joan told Toni she was the one that told Greg Toni had become engaged to the dude that was burning
      ——–
      I had to read this like, twice
      _________
      Exactly. With each child, my attention span has gotten shorter and shorter. I was like Wait…what?

      I remembered the n*gga sh*t. Somebody burning, somebody got slapped.

      They should be like Sex and the City and come out with a movie. They did that shat 10 years later and it STILL killed at the box office.
      ————–
      I thought they were recently looking at making a movie….but one of the Akils had a hand in it…
      ____________
      What's the Akils?

      Diva, the room did get scarce. And I'm bout to be out in CINCO MINUTOS. :lol:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      I'm trying not to fall asleep on my keyboard nakeya....

      :yawn:

      Friday is dragging ass...

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      VA the same two writers who had a hand in the death of The Game on EBT.

    • Unshakable

      @DivaRo and MzDimpz - Hey boo thangs! How y'all be dis Friday? Did ys get any coins? Me.....Oi got a whole two wooden nickels! Yesiree Bob! :hahaha:

    • Nakeya_j

      Well everyone, I just ate and now I want to take a nap. ugh. I'm ready to leave work.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Razzle yeen lying :yawn: I'm sleepy myself

    • that_VA_thickchick

      Bedazzled His Razzle says:

      VA the same two writers who had a hand in the death of The Game on EBT.
      __________
      OHHHHH. :nono:

    • Unshakable

      @DivaRo - Sho you right! Guhl, I'm at a meeting, and I was ready for 4pm at 8am! How can dat be? :rofl:

    • that_VA_thickchick

      WELP Time for me to hit the door.

      Everybody have a great weekend.

      :peace:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Yea they need not do a movie for Girlfriends.

      IDK if I want to see William's old fluffy self anyway.

      He was on Let's stay together Tuesday night. :no:

      In my best Naija voice "Life ain't been no damn crystal stair"

      :lol:

    • Unshakable

      @Nakeya - I'm always up for a siesta. The problem being, they won't give me time to do it. My job actually had the "unmitigated gall" to actually expect a high degree of productivity from me! Whooo chile, the nerve of professional fish! :rofl:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :bye: VA lucky :tea:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Nakeya_j says:

      Well everyone, I just ate and now I want to take a nap. ugh. I’m ready to leave work.
      ------------
      just finished that gumbo I was working on... :no:

      Should not have done that to myself. :yawn:

    • Unshakable

      @VaChick - :kiss: and :hug: be safe and give us some love come Monday, ya hear?

    • Gigi26

      :rollseyes: wish Lala would stop calling the paps on herself..clearly the sidewalk ain't even populated with folk :no:

      Anywhoo, I loves Tracee. :blink: face n all :rofl:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Unshakable says:

      @Nakeya – I’m always up for a siesta. The problem being, they won’t give me time to do it. My job actually had the “unmitigated gall” to actually expect a high degree of productivity from me! Whooo chile, the nerve of professional fish!
      ----------
      :lol:

    • Milky

      @rif hey boo :kiss: :hug:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Gigi26 says:

      wish Lala would stop calling the paps on herself..clearly the sidewalk ain’t even populated with folk
      -----------
      Cept' with that mean ol' biddy :lol:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      Hi RIF!

    • Mr.BluPhi

      Lala knows she got a set of eyes on her

    • NaijaGal

      RIF :yahoo: hola chica

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      So anyone seen that video by Tyler the Creator when he was a Doll in a doll house rapping about I love you?

      :lol:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :blink:

    • http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE0g3zMP70P40YOsR Bedazzled His Razzle

      IFHY is what the song is called :lol:

    • NaijaGal

      RAZZLE - William :eek: no neck Dent hurt my soul for the past 2 Tuesdays :no:

    • ReadingIsFundamental

      xo all

      New post is up

    • Diva

      :wave: RIF

      @Milky :kiss:

    • supa

      LaLa looks nice for the most part, but she's too trendy for my taste. I think that classic styles work best for her and it would make it fun to incorporate trends instead of making them the focal point of wears.