Celebrity Style: French Montana

French Montana

Rapper French Montana displayed his unique eclectic personal style on the red carpet at the 2013 BET Awards held at the Nokia Theatre in Los Angeles, California on Sunday. According to Upscalehype.com “the 28-year old Moroccan born rapper wore a pair of black Grey Ant Status sunglasses ($260), a snakeskin paneled leather shirt, leather sweatpants, and Giuseppe Zanotti sneakers.”

French Montana

French, who is best known for his tracks “Pop That” and “Freak,” accessorized his outfit with a blinged out Aximum “The King” watch which retails for $75K-150K. The watches are sold exclusively at Elif Fine Jewelry located right here in Atlanta. The Axiumum watches were popularized by rapper Puff Daddy, former NFL great Deion Sanders and boxer Floyd Mayweather.
Photos: Frederick M. Brown and Alberto E. Rodriguez/Getty Images



 



  • LSLH

    Hell no.

  • Smonae

    That chit he wore last night was hideous, ion care how much it cost :no:

  • http://youtu.be/mak76-CMvus kingstonn

    i hate snakes, therefore i approve of this outfit. :lol:

  • luVn_liFe…

    :blink:

  • GAGIRL87

    :whistle: I ain’t worried ’bout nun

  • lovezoe

    These rappers investing in the material items that will gain them no return. A fool and his money.

  • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

    shyt HELL NAW :no: between him and NO Chainz I cant figure out who was WORST DRESSED

  • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

    lovezoe says:

    These rappers investing in the material items that will gain them no return. A fool and his money.
    ___________________

    :preach: SILLY kneegros :coffee:

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Moroccan huh? I knew he had to be from somewhere else. I was thinking the Caribbean at first.

  • Cubarican

    He looks like a colorful armadillo.

  • lovezoe

    Why is Being Mary Jane coming on tomorrow at 10:30 and not ending until midnight. Who staying up that late. Thankful for DVR.

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    When Debra Lee told him she loves his outfit and he looked classy if solidified that she was tacky and would **** **** for some Truk Fit. I bleeped myself :lol:

  • MsB2u

    if he like it i love it

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Cubarican says:

    He looks like a colorful armadillo.
    __________________

    :hahaha:

  • GAGIRL87

    Montana looks aight :coffee:

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    Why is Being Mary Jane coming on tomorrow at 10:30 and not ending until midnight. Who staying up that late. Thankful for DVR.
    by lovezoe on Jul 1, 2013 at 10:01 am
    ————–
    That show is cancelled before it even begins :no:
    I must agree with the other poster who said they are tired of Gabby playing herself; the pretty, talented successful, black business woman who can’t find a trustworthy black man on her level but oh please feel sorry for me bc my family is “hood” and can’t get themselves together and I must support them so in turn I can talk about them any kind of way. Because I care. I made it so then surely my fat less attractive cousin can be a model too :rolleyes:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    I’on get why grown men choose to dress like fools :shrugs:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    I thought Mary Jane is a movie ? :huh: its a show ?

  • lovezoe

    MissTaken- It’s coming on tomorrow, but not again until January. Silliness. I am here for Omari Hardwick. Every time I see him I think of For Colored Girls when Janet said. “So YOU doing the bending” The only good thing is there are quite a few seasoned actors that will be on the show.

  • lovezoe

    Jenie- It’s a preview episode. The show comes on in January.

  • flsun99

    Mary Jane is a movie not a show. Thank goodness for DVR because I will be sleep at 10:30.

  • luVn_liFe…

    Just read KeKi Palmer is with child :tea:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    It says original BET movie :huh: maybe they will pilot a show after this movie

  • Gigi26

    EFF French but that dust boy got hits!!! I was shaking my ass to his shyt this past wknd

    I ain’t worried bout nun Haaaaaaannnn!!! He just put them boys from his country on, that’s Morroccan couture you ain’t know Sandy? HAAAAAN! :rofl:

    Now onto Gabby thirsty ass. Why she feel the need to always shout out her whack ass bf, doing that won’t make him ask you fo yo hand any faster boo :tea: Get ahold of yourself. And I won’t be watching the show. Wait, i’m lying i’ll watch :lol:

  • lovezoe

    Jenie- I know when I read on Luvvie’s site that it was a premiere then it wouldn’t be back to January. Maybe something changed.

  • Gigi26

    Babay that Uncle Charlie and R. Kelly performance shows you what real talent brings you…

    Kells performed shyt from over 10 years ago and it still HITS.

    Let Nicki try and perform her garbage from Last year. :yawn:

    Charlie schooled them youngsters on how you do it, keep it classy :yes: Even though he is still going through a mid-life crisis :lol:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Lzoe they probably will do a pilot :yes: you know EBT need shows

  • GAGIRL87

    Being Mary Jane might be good, I’ll be watching..

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    :stop: Who got the NERVE to give Gabby Break-a-union a whole TV show?????? :nono:

  • Betamax82

    NO :tea:

  • lovezoe

    The Game come back on tomorrow too. I REALLY hope the bring back Kelly Pitts.

  • Betamax82

    Uncle Charlie did a good job last night other than that the awards sucked

  • AlluringlySweet

    He resembles an unfinished patchwork quilt. Folks wear crap cause of a name and it looks basura.

  • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

    Gabby Break-a-union

    _______________________

    :rofl: AND this is why MY MOM CANT stand her azz. When wade was accepting his award they kept puttin the camera on GABBY.. my mom was like.. “THEY NEED TO STOP SHOWING THAT JEZEBEL SHE AINT FOOLIN NOBODY” :lol:

  • GAGIRL87

    @ Sandra do you watch “Devious Maids”?

  • GAGIRL87

    Kells performed shyt from over 10 years ago and it still HITS.
    ________________________________________________________________

    He did that, I was like daymn I need to go see him in concert ASAP! him and Badu were the highlights of my night..

  • http://www.youtube.com/watch?v=82ZHSIsivzo Ace

    kingstonn says:

    i hate snakes, therefore i approve of this outfit.
    —————————————————————

    I’ll look past this sentiment and say :hi: stranger

    *goes and tells his python she didnt mean it*

  • KyCakes

    ..and best believe, he borrowed alladat’der bling…

    Not a nair nutta piece of that jewelry is his… :nono:

    Moanin’ Ery’ones :hi:

  • lovezoe

    Can we get some of the performances posted? I missed a few.

  • http://www.youtube.com/watch?v=82ZHSIsivzo Ace

    Why the fvck every time i turn on the Zimmerman case… its the Defense grilling asome witness…when the hell does the prosecutors get thier turn to swing the bat…

  • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

    SOMEBODY GIVE DA BLOG SOME WATER, ITS DRY AS HELL UP HERE TODAY

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran says:

    SOMEBODY GIVE DA BLOG SOME WATER, ITS DRY AS HELL UP HERE TODAY

    ——————————-

    :tea:

  • Such A F’n Lady

    All that chit is borrowed. He ain’t ballin like that. :nono”

    Tacky azz. :coffee:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    Is it true Ace Hood’s fake cubic zirconia Rolex fell apart on the red carpet???? :popcorn: :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=82ZHSIsivzo Ace

    Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:

    Is it true Ace Hood’s fake cubic zirconia Rolex fell apart on the red carpet????
    ————————————————————————

    Yeah his bezel fell off…it’s on Worldstar.

  • Who Dat

    From downstairs…how is wearing a Herve Leger bandage dress…dressing like a whore/slut? Blac Chyna..? :shrug:

  • Who Dat

    Ace Hood’s watch makes a noise? (does tick tock hand gesture like Steebie)

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    Ace says:

    Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:
    Is it true Ace Hood’s fake cubic zirconia Rolex fell apart on the red carpet????
    ————————————————————————
    Yeah his bezel fell off…it’s on Worldstar.

    ——————————————

    Oh :rofl: :pc:

  • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

    Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:

    Is it true Ace Hood’s fake cubic zirconia Rolex fell apart on the red carpet????
    _______________________

    HE must of bought it from a mall kiosk… that shyt was hilarious though :lol:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    Who Dat says:

    Ace Hood’s watch makes a noise? (does tick tock hand gesture like Steebie)

    ————————–

    :rofl: I believe the term Steebie used was Folex :rofl:

  • Who Dat

    I am not sure why in the fugg BET has shows on so late. If they would cut 106 and Park down to 30 minutes…or make it earlier…MAYBE they could have shows ON in primetime like all the other networks.

    Just MY thought.

  • QueenSJ

    The entire bezel came out and he tried to screw it back in…. :facepalm:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    These tweets about Ace Hood’s watch :rofl: Kevin Hart said his watch came out the “claw machine” :ghost:

  • lovezoe

    Dubb- The thing is it’s summer. They don’t have to compete with network programming. They could have Being Mary Jane come on tomorrow at 8, yet they showing the award show again.

  • Miany

    sooo I was just reading some old posts I missed and I saw this
    “If you had Chickenpox-The Shingles virus is already inside you. Sound sexy huh?, “inside you” Well its not! This is serious. Click my link for details says:”
    :dead: at this dumb azz name!! whenever he returns Yall let him know he aint shiii…like no typa shii at all for this one.

  • lovezoe

    I saw Ace Hood watch come off, Bow Wow talking about that watch about 20Gs, yeah right.

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    :smack: Po Ace Hood. My husband kept saying that thier jewelry looked fake and that real gold is not that color. I should have listening to him. He is from 305 :kona:

  • flsun99

    Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:

    Is it true Ace Hood’s fake cubic zirconia Rolex fell apart on the red carpet????
    —————-
    Yes it did! He picked it up to put it back on and it wouldn’t stay on. :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    IONO about that cat’s watch, but REAL watches can break or ‘get loose’ and the jeweler just fixes them :shrug:

    So, MAYBE his was real :lol: #ioncarethoughanditaintmyfault
    =====
    :pacifier: :pacifier: Esq! :hug:
    KDub :woot:

  • Miany

    SO what’s better yall
    1. STEAL the ROLEX? (like the smash n grab in ATL)
    2. GO ahead and steal on credit? (like Rick Ross do)
    3. Get the flea market special? (Like Ace Hood do)
    4. Get a lil FOSSIL watch and show up on the red carpet dim?

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    53 Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:
    These tweets about Ace Hood’s watch Kevin Hart said his watch came out the “claw machine”

    ______________________
    :rofl: Kevin better stop before somebody slap him. But then again would that even be gangsta to slap a midget?

  • Gigi26

    :rofl: Ace had the Nikko special on last night bwoy, him and his swollen gums :hahaha:

    Now the realest Awkward moment goes to CIARA, BOW WOW and ANGELA :tea: chile… :no:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    :hugs: DTTS :happy: Where have you been hiding?

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    Miany says:

    SO what’s better yall
    1. STEAL the ROLEX? (like the smash n grab in ATL)
    2. GO ahead and steal on credit? (like Rick Ross do)
    3. Get the flea market special? (Like Ace Hood do)
    4. Get a lil FOSSIL watch and show up on the red carpet dim?

    —————————

    :thinking: I’ll take I HATECHU for $500 Alex :ghost: :rofl:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    DUBB can I get a recap of these “awards” since I ain’t watch it :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Miany says:

    SO what’s better yall
    1. STEAL the ROLEX? (like the smash n grab in ATL)
    2. GO ahead and steal on credit? (like Rick Ross do)
    3. Get the flea market special? (Like Ace Hood do)
    4. Get a lil FOSSIL watch and show up on the red carpet dim?
    ============
    1 or 2 :lol: #aintyouknowitsreal :rofl:

  • lovezoe

    Now the realest Awkward moment goes to CIARA, BOW WOW and ANGELA chile…
    ———-
    Told hubby that too. I said he got both of his old boos out there and they saying him and Angela back together.

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    Gigi26 says:
    Now the realest Awkward moment goes to CIARA, BOW WOW and ANGELA chile…
    _______________________________
    Angela to me just seems off. Like she can get a KDub check :shrugs:
    When Ciara walked up she looked uncomfortable but she tried to play it off. According to some on this blog though she is good at being (bacterially) uncomfortable with stuff and still putting a smile on her face. She is a professional.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    *correction to #66
    #atleastyouknowitsreal :ashamed:
    ============
    Esq, I had to go talk to a man about a dog :whistle:

  • Who Dat

    Get a lil FOSSIL watch and show up on the red carpet dim?

    :ghost:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    Soooo Omarosa’s 65 year old mom done whopped Claudia Jordan’s azz last night tew :dead: What in the hail went on at these awards last night :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :chase: MsTake talmbout BU (bacterially uncomfortable) :wail:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Did wrapper rick ross show his tatas agane yall? :rofl:

    Well??? :popcorn:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    *correction to #66
    #atleastyouknowitsreal
    ============
    Esq, I had to go talk to a man about a dog

    —————————–

    & you still ain't come back being chit e-va :rofl:

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    is the trial on break? i have the Fl seal up when i try to stream it.

  • Gigi26

    According to some on this blog though she is good at being (bacterially) uncomfortable with stuff and still putting a smile on her face. She is a professional.
    ———————————–
    :crying: :ghost:

  • Who Dat

    Have the other hosts of 106 been officially fired yet?

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:
    Soooo Omarosa’s 65 year old mom done whopped Claudia Jordan’s azz last night tew What in the hail went on at these awards last night
    ______________________________________
    Somebody PLEASE show me the receipts for this. That just goes to show you cannot take everybody with you when you make it. Even your own mama sometimes :no:

  • Gigi26

    Dubb I think so cuz none of em were there :no:

    And WHY and WHO let Debarge out the damn clinic? Cuz he was HIGH as a Kite on that stage last night..ole buddy look like he was giving the mic head or some shyt :no:

  • Gigi26

    Omarosa just need a firm punch to the face to put shyt into perspective for her. She has a disgusting attitude sometimes.

  • http://www.youtube.com/watch?v=82ZHSIsivzo Ace

    this bish look like robocop…

  • Who Dat

    bacterially uncomfortable
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    My
    new
    shat

  • Trendsetter

    Who Dat says:

    Have the other hosts of 106 been officially fired yet?

    __________________

    I think so, if not this is one long azz vacation for them…

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Ace :D

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Trend & GG :waves:

  • http://www.youtube.com/watch?v=82ZHSIsivzo Ace

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Ace
    ——————————————-

    Is we in there? or do we still got more work to do?

  • Just Looking

    Good Morning…. shout out to 1 – 85… and You too

    :happy: Monday: :dance:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    gabby’s scary lookin ass :wail:

    I just know she is biting down on her teeth hard :turnsaway:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Ace, I think 5% more to do. Nothing on my end though :no: #ionthink
    =============
    Cooking :hug: <–hanging on for dear life……

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    Gigi26 says:

    And WHY and WHO let Debarge out the damn clinic? Cuz he was HIGH as a Kite on that stage last night..ole buddy look like he was giving the mic head or some shyt

    ________________________

    So was Paula Patton

    :waves: mernin errybody!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :hi: Dat

  • Just Looking

    @Ms. Wealthy :hug: What wrong :cell:

    :waves: @ Dats

  • Gigi26

    @Dats: YEP, she sure was :no: She was making a plum fool of herself. And who in the hell cut her bangs?! :eek:

  • Who Dat

    Dubb- The thing is it’s summer. They don’t have to compete with network programming. They could have Being Mary Jane come on tomorrow at 8, yet they showing the award show again.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I just saw this. But they do it during regular season too. Cause The Game new season always start in the winter time. Jan/Feb. Why they split it up this season is kind of strange too. But thats Why I never could get into the show that had Tracey Ellis Ross and MJ Warner in it or the one with the couples…cant think of it. Who staying up til 10 until it even COME ON? :eek: << my azz from being so sleepy

    And chile they about to show that awards show every single DAY for the next TWO months. And then they gonna show it once a WEEK. :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=82ZHSIsivzo Ace

    datsmdubya2u says:

    Gigi26 says:
    And WHY and WHO let Debarge out the damn clinic? Cuz he was HIGH as a Kite on that stage last night..ole buddy look like he was giving the mic head or some shyt
    ________________________
    So was Paula Patton
    mernin errybody!
    —————————————————————–

    :mad: I missed paula …aint **** funnier than watching paula when she high/tipsy………..

  • Trendsetter

    DTTS :hi:

  • Who Dat

    And who in the hell cut her bangs?!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Look like her cokeheaded azz cut them herself.

    That was a rumor I didnt belee…until last night.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    Gigi26 says:

    And who in the hell cut her bangs?! :eek:

    __________________________

    And she was holding that dress out like she was gettin ready ta twirl :nun: she’s just a weirdo

  • Just Looking

    “tryone” said why is Paula that HIGH! Her co-stars looked SOOOO uncomfortable.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Who Dat says:

    And who in the hell cut her bangs?!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Look like her cokeheaded azz cut them herself.

    :hahaha:
    ======================
    Cooking, :cell: I wanna go back NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :wail: <–inaudible yell/cries :(

  • Who Dat

    And WHY and WHO let Debarge out the damn clinic?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Didnt his azz have a relapse after appearing on LAST year’s awards?

    :facepalm:

  • Just Looking

    Reaching SR Daily limit :peace:

  • MoniquetheGeek

    Cuz he was HIGH as a Kite on that stage last night
    ______________________________
    I didn’t watch the awards but speaking of high as a kite, I seen Bone Thugs n Harmony over the weekend and Krazy Bone was :eek: the entire performance.

  • lovezoe

    Have the other hosts of 106 been officially fired yet?
    +++++++++++++
    May as well be. I think they do some random stuf, but nothing on TV. The idea was horrible anyways to have four co-hosts. They say Adrienne and Angela in the running.

    _____________
    That Traci Ellis Ross show may not be coming back, at first Traci won’t get be up there anymore. MjW kept the kids while she took another job. That didn’t make ANY sense because the kids were hers. EBT stay falling way off the mark.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    *cues Groove Is In The House* :whistle:

  • Who Dat

    And she was holding that dress out like she was gettin ready ta twirl she’s just a weirdo

    Her co-stars looked SOOOO uncomfortable.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    My daughter was like :wtf: Paula got on that dress for?

    Her co-stars? Her HUSBAND looked like he was so dayum embarrassed on the pre-show. She was tryna give him some suga…that dude was like

    :facepalm:

  • Gigi26

    Look like her cokeheaded azz cut them herself.

    That was a rumor I didnt belee…until last night.
    ——————————————————————
    Chile I ain’t believe it myself until she showed up at the pre-show looking like she done snorted 3 lines off of Robin’s dyck. Chick was pulling on her dress n what not I was like :blink: damn Paula wtf!

    And was it me or did Chris Tucker bomb his hosting duties last night?!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Damn :hahaha: I meant Groove Is In The Heart!!! :rofl:

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    Paula looked like She was about to snort coke right on the stage. She kept touching herself like she was on acid. It wasn’t even funny it was really quite sad because it’s obvious it more than cigaweed. And El Decharge seemed like he was going to wipe out on that moving walk way. I bet he was like am I high or is this stage moving? Then he laughed and said duh I’m high.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    she showed up at the pre-show looking like she done snorted 3 lines off of Robin’s dyck. Chick was pulling on her dress n what not

    :popcorn:

  • lovezoe

    Saw a clip of Paula Patton, couldn’t even watch. How dreadful. I wonder what turnt her up like that. That casual smoking have you smoking on the glass pipe I guess.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    Who Dat says:

    And WHY and WHO let Debarge out the damn clinic?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Didnt his azz have a relapse after appearing on LAST year’s awards?

    ________________________

    and went to jail AGAIN :facepalm: On that wreck of an after show he sat down on the couch with rayj and brandy talking all slow but somoebody at BET said aww hells nah and hurried up and sent Kendrick Lamar in … RAY J was the worst..kept tom bout “turn it up” (ummm we got it when Kevin Hart did it don’t need your “tribuute”) and trying to show us his purple socks what was that about..I think they cut the after party short cause of him

  • Who Dat

    May as well be. I think they do some random stuf, but nothing on TV. The idea was horrible anyways to have four co-hosts. They say Adrienne and Angela in the running.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    It was on some site that basically Angela got the job; but they havent had the decency or dignity to tell the other 3 yet.

    Do better homely azz Debra Lee. This is an HR lawsuit waiting to happen.

  • Ty

    Who Dat says:

    And WHY and WHO let Debarge out the damn clinic?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Didnt his azz have a relapse after appearing on LAST year’s awards?
    ________________
    :yes: couldnt even promote his album I think they said 50 paid for that rehab stint

    Morning Roses :wave:

  • lovezoe

    Chris Tucker wasn’t that funny. They seem to miss the mark with hosts. Monique was about the best.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    I think they cut the after party short cause of him
    :lol: :lol:

  • Ty

    Why are yall suprised by Paula :shrug:

    Her and hubby both admitted to riding that white horse before and he performed his song called Blurred Lines :snort:

    :coffee:

  • Who Dat

    and went to jail AGAIN On that wreck of an after show he sat down on the couch with rayj and brandy talking all slow but somoebody at BET said aww hells nah and hurried up and sent Kendrick Lamar in … RAY J was the worst..kept tom bout “turn it up” (ummm we got it when Kevin Hart did it don’t need your “tribuute”) and trying to show us his purple socks what was that about..I think they cut the after party short cause of him

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    THAT is when I went to bed. Tryna shout out his boo Teirra Marie. Nukka dont NOBODY want to see her..tambout how her dress looked and how he was tryna match her…everybody on that couch at that point was looking at him like “DUDE you trying way too hard right now.”

    And Brandy was :facepalm:

  • Gigi26

    They need to keep Debarge off that damn show cuz it must bring back bad memories…

    And can we talk about Ron Isley’s hating ass when Uncle Charlie was performing?! He was with one of them red gals that sang that “Ice Cream Baby” song :yes: I remember that hussy anywhere :lol:

  • FuturedocDonte

    :chase: <—– PETA coming for French

  • Who Dat

    Chris Tucker wasn’t that funny. They seem to miss the mark with hosts. Monique was about the best.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Her and The Smiths.

  • lovezoe

    Dubb- I think they planned on getting rid of them all along. That’s why they stay losing.

  • Gigi26

    Even Ray J done fell off, and he was never hot :no: :lol:

  • Gigi26

    Well ole girl wasn’t gonna win anyway as host (I think Miss Mykie or some shyt) cuz she stayed with that dead rabbit mullet :no:

  • Who Dat

    And can we talk about Ron Isley’s hating ass when Uncle Charlie was performing?! He was with one of them red gals that sang that “Ice Cream Baby” song I remember that hussy anywhere
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    esdiofsnfksnfskx I SAW when they cut to him! That chick is his 25 yo wife. Or however old she is. She is about 50 years younger than he is

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    THAT is when I went to bed. Tryna shout out his boo Teirra Marie. Nukka dont NOBODY want to see her..tambout how her dress looked and how he was tryna match her…everybody on that couch at that point was looking at him like “DUDE you trying way too hard right now.”

    And Brandy was :facepalm:

    ____________________________

    It was horrible.. ray j wouldn’t stay on topic or nuthin..the producers had to tell hizazz to sit up straight cause he was out of the camera..just infernal dreck-a-tude.. just the most boring thing ever it was scheduled for an hour but i know it didn’t go an hour cause a sunday best rerun came on at like 11:47 or something when it showed 12:00 on my guide

  • lovezoe

    Why can’t Ray J just be happy being Brandy brother and Floyd baggage handler?

  • Gigi26

    Well truth be told once I saw Brandy roach face and Ray J the slipper man with mics I cut my tv skraight awf. I wasn’t watching em no damn way :tea:

  • Who Dat

    sunday best rerun came on at like 11:47 or something when it showed 12:00 on my guide
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I think HE was high too. Ray Gay. Or he didnt take his adult ADHD meds.

    He was 13 minutes away from a Tom Cruise couch jumping. That is why they cut that short.

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    she showed up at the pre-show looking like she done snorted 3 lines off of Robin’s dyck. Chick was pulling on her dress n what not
    by <–Doesn't Talk To Strangers on Jul 1, 2013 at 11:30 am
    _______
    :ghost:
    Was it a short line you think?

  • Gigi26

    :rofl: Bwwwwoy BET sure know how to stage a damn trainwreck that’s for damn sure cuz ppl was HIGH on that smack, drunk and just a mess :no:

    Hell even Uncle Charlie looked like he dabbled in that booga shuga cuz he was jittery as a mofo :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    Gigi26 says:

    They need to keep Debarge off that damn show cuz it must bring back bad memories…

    ______________________

    Debra Lee must be fuggin him..there can be no other explaination…he got the holy ghost during Uncle Charlie’s performance… out there in the audience :nun:

  • Ty

    lovezoe says:

    Why can’t Ray J just be happy being Brandy brother and Floyd baggage handler?
    _____________
    Cause he is a star-rah and has his own flip flops to fill :coffee:

    *cues One Wish and rolls out Floyd’s piano from his living room*

    ;rofl:

  • Who Dat

    Why can’t Ray J just be happy being Brandy brother and Floyd baggage handler?

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    THIS???? I have ALWAYS asked myself this question TOOOOOO.

    All the mediocore songs. All the tv shows. Every week when Moesha on Sat afternoons I ask myself that.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Hey Ty! :)
    ===
    I think Ron is married to his back-up singer :yes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    @gigi

    Hell even Uncle Charlie looked like he dabbled in that booga shuga cuz he was jittery as a mofo :no:

    __________________

    yeah but hisazz killed it in that performance…best of the night

  • http://www.landofpure.net FaylaHasRemovedBRENDENOffTheWhipfinity :whip: BoardOfDirectorsBcHeTriedMe&HoytMyFeelins

    :yawn: all the excess. That’s what it’s all abt right? :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    lovezoe says:

    Why can’t Ray J just be happy being Brandy brother and Floyd baggage handler?
    ======
    Just get himself some bedazzled flip flops and call it a day, right? :yes:
    ——
    MsTake, SHE probably pushed him up on the wall beforehand too! Like this :stop:

    :rofl:

  • Who Dat

    Yall see Uncle Cholly yt wife clapping off beat and dancing off the rhythm?

  • Gigi26

    Dat you ain’t neva lied!! I said Uncle Charlie remind me of that one Uncle that if he don’t keep himself busy he’ll fall back into his “Old ways” :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    Ty says:

    cause he is a star-rah and has his own flip flops to fill :coffee:

    _______________________

    :dead: :ghost:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    I didn’t watch the awards but, I just saw some red carpet pics. WTH 2Chainz look like he borrowed Bey’s Love ON Top wedges? :wail:

    :hi: Errbody

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Fay :shocked: your name yo!!! :rofl:

  • Ty

    Who Dat says:

    Yall see Uncle Cholly yt wife clapping off beat and dancing off the rhythm?
    _________________
    :smack: yeah but she gets a pass for pulling his azz outta the crackhouse

    @ Yall hey hun :happy:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    Who Dat says:

    Yall see Uncle Cholly yt wife clapping off beat and dancing off the rhythm?.

    ______________

    my mama text me tom bout oooo she shole is white!

  • Ty

    WTH 2Chainz look like he borrowed Bey’s Love ON Top wedges?
    ____________
    :crying: :rofl:

    :dead: @ Fay :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    WTH 2Chainz look like he borrowed Bey’s Love ON Top wedges?

    :rofl: :rofl:

  • Dem Babies Mama Da Bombshell Esq

    WTH 2Chainz look like he borrowed Bey’s Love ON Top wedges?

    ———————

    :ghost: Good Day Ma’am :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    New :woot: Girl :woot:

    :lol:

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    datsmdubya2u says:
    Debra Lee must be fuggin him..there can be no other explaination…he got the holy ghost during Uncle Charlie’s performance… out there in the audience
    _______________________________
    I think he was going throug hwithdrawl :bounce:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    I’m serious! That’s the first time I saw when I saw them. :shrug:

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    Hey New Girl! :wave:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Bey’s Love ON Top wedges?

    :thinking: Are these Google-worthy yall? I need two votes :lol:

  • Gigi26

    Yall see Uncle Cholly yt wife clapping off beat and dancing off the rhythm?
    ——————————-
    :rofl: He shooo tried but Unka Cholly luuub him some her :yes: She held him done, Bonnie style!

  • Gigi26

    WTH 2Chainz look like he borrowed Bey’s Love ON Top wedges?
    ——————————
    :ghost: :rofl:

    And I would like to send a EFF YOU to Chan’s ass cuz when Tamela was singing “Take me to the King” I could only think of Paris Jackson :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    How old is 2Chainz anyway?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    datsmdubya2u says:

    How old is 2Chainz anyway?

    :rofl: Ohhhh, Not this again :lol:

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    And I love me some T.I. (and Tiny) but what in tarnation was he out there doing during blurred lines. I would have called it dancing but it looked like Ray shined the his whole shoe including the soles and hard bottoms and he couldn’t stay still. Out there dancing like somebody grand daddy “yeaaaa it’s some skeezers in her ta-NIGHT!” :danban:

  • Oh no :cell: you must be MissTaken

    I too thought of P Jack when Tamala sang :ashamed:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    @DTTS

    datsmdubya2u says:

    How old is 2Chainz anyway?

    :rofl: Ohhhh, Not this again :lol:

    __________________

    Oh i didn’t know this was a of-discussed topic..what was the verdict?

  • http://m.youtube.com/watch?v=qkt7Dx_uK5Y MzDimplez1123

    2chainz is 35-37. I want to say 36 though.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :newpost:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pOOtHsYeEqg datsmdubya2u

    2chainz is 35-37. I want to say 36 though.

    ————–

    i was thinking north of 40 but okay

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    I missed it Dat :rofl: