Morning Wood: Eric Berry

Eric Berry Morning Wood

Fairburn, Georgia native Eric Berry is today’s Morning Wood. The 24-year-old University of Tennessee standout is a safety for the Kansas City Chiefs. Eric’s accomplishments in college led sports writers to call him the best defensive player in Tennessee history. He was named NFL Rookie of the Year in his freshman year and he’s the highest paid safety in the NFL. His parents are still together, which explains why he is so humble and low-key. Eric’s friends describe him as “focused,” “down to earth” and “a real role model.” Gold diggers are not even an option for this serious young man. Eric still lives in Fairburn where he gives back to his community.

Instagram.com: Stunt4Ever
Twitter.com: Stuntman1429

Eric Berry Morning Wood

Eric Berry, center, and his 17-year-old twin brothers Elliott, left, and Evan, right

Eric Berry, center, and his 17-year-old twin brothers Elliott, left, and Evan, right

Eric Berry Morning Wood

MEN: If you would like to be considered for MORNING WOOD, please email 5-6 of your best studio quality photos, including shirtless shots, to sandra @ sandrarose.com (remove spaces).

More from Sandrarose.com:

  • Morning Wood: Tyson Beckford
  • Morning Wood: Ray Allen
  • Morning Wood: Stefan Williams
  • Morning Wood: Justin Current


  •  


    130 Responses to “Morning Wood: Eric Berry”

    1. 1
    2. 2
      KayCeiSoul says:

      He’s a cute kid.

      I do not find any male under 35 attractive. At all.
      Period. No Ma’am, No Sir. :coffee:

    3. 3
      melissak380 says:

      I wish my gravie would show the pic I put up of myself instead of daughter. its a little weird when I post on pics of fine ass guys and all you see if her sweet face lol!

    4. 4
      San says:

      Eric I liked you until it looked like you bleached your beard. I hope that was caused by the sun :huh:

    5. 5
      Sandra Rose says:

      Lol @ melissak380 :lol:

    6. 6
      San says:

      Looks nice in that suit :thumbsup:

    7. 7
      melissak380 says:

      hey Sandran kc,san! :hi:

    8. 8

      He looks like a baby :tea:

      Good luck young man! :woot:

    9. 9
      melissak380 says:

      oops I meant “hi” to Sandra, KC, and San!

      And yes San he does look nice in that suit! love me a man in a suit :nino:

    10. 10
      KayCeiSoul says:

      Hey Melissa! :waves:

      Your baby look like she’s giggling about how “crute” this boy ill.
      :lol:

    11. 11
      KyCakes says:

      He’s a cutie…

      I got a pack of hubba bubba and a big wheel with your name on it, Son :wink:

    12. 12

      :hug: KC, what’s Mr. Chubbers doing? :waiting:

    13. 13
      San says:

      melissak380 says:

      oops I meant “hi” to Sandra, KC, and San!

      And yes San he does look nice in that suit! love me a man in a suit

      ———–
      Hey Melissa :waves: Are you new?? :think:

    14. 14
      libra80sbaby says:

      He cute..those eyes are NICE! :thumbsup:

    15. 15
      melissak380 says:

      lol KC! That pic was taken two years ago, she is 4 now.

    16. 16

      Melissa, all I see is a default gravi. I :love: lil babies!

    17. 17
      San says:

      libra80sbaby says:

      He cute..those eyes are NICE
      ————-
      :yes: they always look nice with darker skin

    18. 18
      KayCeiSoul says:

      Hey DTTS! :kiss:

      Him done been selected for a Parents Magazine cutest baby photo contest.

      :heart:

      I got FB’kers voting. :rofl:

    19. 19
      Tink Tink says:

      Eric I liked you until it looked like you bleached your beard. I hope that was caused by the sun :huh:

      Won’t be long before he has his press release :tea:

    20. 20
      Ty says:

      Hey Eric *bats lashes like Betty Boop* :rofl:

      Auntie u aint slick :nono: Leaving the comments open cause u know we like to climb trees and he is chocolate :love:

    21. 21
      KayCeiSoul says:

      @ Melissa – she’s adorbs! :love:

    22. 22
      melissak380 says:

      Not exactly, I used to post more often when I had a job. Now I only go to school and have had another kid since then so I really don’t have time to post as much I have something to say. I usually lurk. Yall are hilarious!

      Love me some Sandra Rose!

    23. 23
      luVn_liFe... says:

      KayCeiSoul says:I do not find any male under 35 attractive. At all.
      Period. No Ma’am, No Sir.
      ~
      :cosign: :preach: :hailnaw:

      WEll
      Otha than hubby
      :kona:

    24. 24

      He makes me think of a young Wesley Snipes.

    25. 25
      KayCeiSoul says:

      Hey KY! :waves:

      If he was 35 I’d get him a game system and Madden.
      But he does NOT meet the age requirement.

      Shameful….they still play Madden well into their 50’s I believe. :coffee:

    26. 26

      KayCeiSoul says:

      Hey DTTS! :kiss:

      Him done been selected for a Parents Magazine cutest baby photo contest.

      :heart:

      I got FB’kers voting. :rofl:

      Awwwwww helll :hahaha:
      ==================
      Ty,
      *whispers* she probably looking at the computer like this :pc: JUST waiting for someone to comment on his duck :lol:

    27. 27
      MissHarlem says:

      I dont have nathan negative to say :grin: do ya thang

    28. 28
      Ty says:

      KayCeiSoul says:

      He’s a cute kid.

      I do not find any male under 35 attractive. At all.
      ___________
      :ashamed: U right Kay but I can still sit him on my fireplace and use him as eyecandy right :crying:

    29. 29
      San says:

      @Luvn gon somewhere :lol:

    30. 30
      MetroAtlMrs says:

      Very nice…cute.

    31. 31
      melissak380 says:

      DTTS – I had a pic of my daughter but then I changed it so I could post whatever I wanted without feeling guilty lol

    32. 32
    33. 33
    34. 34
      luVn_liFe... says:

      That One PictuRE though :blink: Highlights on the BeaRD

      :shrug:

      MMKAYyy

    35. 35
      Ty says:

      Ty,
      *whispers* she probably looking at the computer like this JUST waiting for someone to comment on his duck
      _____________
      :rofl: Somebody is going to mention the duck :crying:

    36. 36
      KyCakes says:

      KayCeiSoul says:

      Hey KY! :waves:

      If he was 35 I’d get him a game system and Madden.
      But he does NOT meet the age requirement.

      Shameful….they still play Madden well into their 50?s I believe. :coffee:
      ——————————————————————–
      :rofl:
      Yes, girl :rollseyes: They’ll play that Madden in the nursing home…

      Friend me so I can vote for the little bugger….

    37. 37

      San, maybe your t-shirt company can make this guy some custom-made shirts yo! :yes:

    38. 38
      MissHarlem says:

      :warning: PSA IF YOU KNOW DEEP DOWN IN YOUR HEART THAT YOUR PICS ARE NOT UP TO PAR WE HAVE EVERY RIGHT TO COMMENT WHETHER THE SECTION IS CLOSED OR NOT. THIS DUDE IS EXCLUDED IN THIS PSA :yes:

    39. 39
      Gigi26 says:

      NO to Eric.

      YES to Evan. I’ll holla aooow.

      Umm Eric, ain’t nobody fitting to follow you on twitter and instagram homie, we are *shenehneh voice* LADYS!! Go one to media fake out and post that dere! :stop:

      Keep strong brotha :yes:

    40. 40
      Afiya says:

      Nice looking clean-cut young man.

      *fowards to my granddaughter* :D

    41. 41
      San says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      San, maybe your t-shirt company can make this guy some custom-made shirts yo!
      ————-
      And cover that chest up :shocked:

    42. 42

      Ty says:

      Ty,
      *whispers* she probably looking at the computer like this JUST waiting for someone to comment on his duck
      _____________
      :rofl: Somebody is going to mention the duck :crying:

      *sits back and waits* Let’s just see who it’s gonna be :scared:
      :lol:

    43. 43
      MissHarlem says:

      KY dont hate bc at least his ass is in the house playing Madden and not gettin his Kirk on :lol:

    44. 44
      luVn_liFe... says:

      San says:gon somewhere

      ~

      :hahaha:
      What SAN?? lol

    45. 45
      KayCeiSoul says:

      Thanks Ky! What’s your handle?

      :rofl: Geriatric bastids hands be stuck wrapped ’round the controller when the ambalampse finds them. Shame on it all!

    46. 46

      San says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      San, maybe your t-shirt company can make this guy some custom-made shirts yo!
      ————-
      And cover that chest up :shocked:

      AND for his friends too! :lol: They can get some Anti-Groupie shirts, or something along those lines :rofl:
      ========================
      :hahaha: GA
      #likewethirstyright :rofl:

    47. 47
      Gigi26 says:

      Mah nig look like he carrying that rod *fans self*

      Still no, he’ll prob eat though :yes: nice lips

    48. 48
      MissHarlem says:

      Umm Eric, ain’t nobody fitting to follow you on twitter and instagram homie, we are *shenehneh voice* LADYS!! Go one to media fake out and post that dere

      ^^ *mumbles* I just fonted that I aint got nathan negative to say and here come this bitch fonting what I thought when I saw his twitter and instagram handles :huh: <– my face while thinking dont push it homie. Heyyyyy GIGI lol

    49. 49
      KyCakes says:

      MissHarlem says:

      KY dont hate bc at least his ass is in the house playing Madden and not gettin his Kirk on :lol:
      ———————————————————————
      :lol:
      I missed the foolishness last night, but my Twitter kept me apprised of the situation :tea:

    50. 50
      KayCeiSoul says:

      Hey MissHalemSugahBoogah :hug:

      THAT is the reason why I’d spring for Madden for a nucca.
      Better to know he’s in that fonky azz mancave playing the game, rather than out in the skreets and on his way home to an azz-whoopin’.

    51. 51

      GG, you won!

      :trophy: Duck Trophy for GG! :rofl:

    52. 52
      MissHarlem says:

      LUVN Im coming to Miami (again sshhh its my second home) so yall get it ready :lol:

    53. 53

      when I saw his twitter and instagram handles :huh: <– my face while thinking dont push it homie.
      =========
      Like signing a yearbook, with all you info :rofl: :rofl:

    54. 54
      KyCakes says:

      KayCeiSoul says:

      Thanks Ky! What’s your handle?

      :rofl: Geriatric bastids hands be stuck wrapped ’round the controller when the ambalampse finds them. Shame on it all!
      ———————————————————————–
      I requested you…

      :dead: @ ‘ambalampse’

    55. 55
    56. 56
      Gigi26 says:

      I hate you Harlem!!! :rofl: :rofl:

    57. 57
    58. 58
      MissHarlem says:

      KY you aint miss chit the best part was the last 5 mins of the show

      KAYYYYY :hug: give lil man hug for me. Girl my ass use to work for ESRB (the company that rates games) and we would get the games for free and my ass would be first to come home with the games. I knew he would be home so I cook make drinks and roll up he gotta fck sometime :grin:

    59. 59
      KyCakes says:

      DTTS :hug: and since I can :shakebutt: for @Naija anymore, you are the proud recipient of some clapping cakes :wink:

    60. 60
      Gigi26 says:

      :rofl: DTTS I’m trying!!

      Uhhh is Fairburn, GA the country?

    61. 61
      luVn_liFe... says:

      Are yall ogling at the duck in the RED shorts??

    62. 62
      Lady_Elle says:

      He is handsome. I have to leave this page. I have a son this age!

      :rofl:

      Ugh… I feel like I am raiding the school yard.

    63. 63

      AND then 38 talmbout “deep down in your heart” :hahaha:

    64. 64
      KyCakes says:

      *Can’t

    65. 65
      Ty says:

      Gigi26 says:

      Mah nig look like he carrying that rod *fans self*

      Still no, he’ll prob eat though nice lips
      ___________
      :trophy:

      :rofl:

    66. 66
      Gigi26 says:

      Nah i’m looking at the white shorts pic :yes:

    67. 67
      KayCeiSoul says:

      I wish this applehead bish would come back from lunch so I can go get mines. :mad:
      She is always LATE. To EVERYTHANG HERE!

      I’m HOWNGRY! :wail:

    68. 68

      KyCakes says:

      DTTS :hug: and since I can :shakebutt: for @Naija anymore, you are the proud recipient of some clapping cakes :wink:

      :shocked: What an honor! :bow:

      :rofl:

    69. 69
      MissHarlem says:

      SON Im surprised he didnt add his blackplanet/myspace page. Chille please

      KAY aint never gonna get right :lol:

    70. 70
      luVn_liFe... says:

      Nah i’m looking at the white shorts pic
      ~
      ~
      Hrmm
      i
      See it more in tHe red :kona:

      @KAECei you sound like ChunkY Jones talkiN bout I’m HOWNGRY!

    71. 71
      KayCeiSoul says:

      I knew he would be home so I cook make drinks and roll up he gotta fck sometime

      *******************************

      MY NUCCA! :fistbump:

      You are a friggin’ STAR for this strategy. Gotta plot and play’em.
      Surely they stay plotting on OUR azzes. :coffee:

    72. 72
      Gigi26 says:

      Or his linkedn page, nucca we don’t need all a dat, we ain’t finna book you for nothin…

      Shiid maybe a fukk session but thas about it but you pay for your own ticket and hotel :rofl:

    73. 73
      libra80sbaby says:

      Gigi26 says:

      Mah nig look like he carrying that rod *fans self*
      Still no, he’ll prob eat though nice lips
      ——————–
      :cosign: :kona:

    74. 74
      KayCeiSoul says:

      Hey LuV!!! :hug: :hug:

      Do you know this bish STILL ain’t back!? It’s been a whole 2 gat’dayum MINUTES! Who the fugg plays games like this with people’s lunch times?

      Florida Evans damn Damn DAMMNNNN!

    75. 75
      MsB2u says:

      I do not find any male under 35 attractive. At all.
      Period. No Ma’am, No Sir.
      ————————————–
      :cosign:

    76. 76
      Ty says:

      :rofl: :rofl:

      @ Gigi :chase:

    77. 77

      SON & GG,

      He probably :pc: right now letting it BE KNOWN “I’m on SR right now joe!”
      :rofl: :rofl:

    78. 78
      luVn_liFe... says:

      all of 120 seconds!! BisH! :lol:

    79. 79
      MissHarlem says:

      KAY :fistbump: :coffee:

      Shiid maybe a fukk session but thas about it but you pay for your own ticket and hotel and our meal/drinks.

      ^^ FIXED that for you GIGI. I know you aint gonna fck on no empty stomach :coffee:

    80. 80
    81. 81
      The Pearl! says:

      Yum!

    82. 82
      Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:

      Cute MW :yes:

      If these knee-gros don’t stop doing a friggin’ peace or #1 sign in every ghat dang pic :smack: :angry:

    83. 83
      goat76 says:

      This must be old, cause them niggas still 17??

    84. 84
      MissHarlem says:

      SON the idle part in me is wanting to check out if he is doing that but Im too lazy :rofl:

    85. 85

      :stop: Wait yall!!!! :rofl: He got “stunt4ever” :wail:

    86. 86
      luVn_liFe... says:

      Mr.Berry will be deflated,flaccid if U will :lol: when He reads these Comments

    87. 87
    88. 88

      :waves: Hey Pearl
      ==============
      Esq :hug:

    89. 89
      Oh no :cell: you must be MissTaken says:

      *wipes the Similac of my screen*
      Kudos to him for looking clean. I have a son now. I can’t be looking at these babies :kona:

    90. 90
      Dem Babies Mama Da Bombshell Esq says:

      DTTS :hugs:

    91. 91
      MissHarlem says:

      :chase: whhhyy yall got me lookin at his package

    92. 92
      Gigi26 says:

      @Harlem :cheers: I know that’s right!! We can keep it real trill too, take a bish to the Olive Garden or Moes Southwest, lemme eat some nachos n a medium Hi-C and i’ll be ready!

      :pizza: :hump: :phew:

    93. 93
      San says:

      goat76 says:

      This must be old, cause them niggas still 17??
      —————–
      :rofl: Young and I’m getting it

    94. 94

      The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran says:

      He cute and we the same age If YOU READING ERIC..whats up with them digits :waves:
      Pink, open your eyes yo, he got it all right there :ha:
      :hahaha:
      ==================
      Well :eek: he bet not be typing up a hissy fit to SR :lol:

    95. 95
      MissHarlem says:

      TRAN get it in and report back :lol:

    96. 96
      San says:

      Y his ears so little :lol:

    97. 97

      :rules: Play cool, young man, play cool :kona:

      :rofl:
      ==================
      SON, go check it out, perhaps he has an older brother (non-pro) for me and thangs :rofl: #ikidikid

    98. 98
    99. 99
      San says:

      His parents are still together, which explains why he is so humble and low-key.
      ————–
      :rolleyes: This bull tho

    100. 100
      Miany says:

      He’s decent looking. I say as long as my dude is old enough to drink and personality wise he’s grown??? I ain’t putting up no age limit…….

      “he’s the highest paid safety in the NFL. he is so humble and low-key. Eric’s friends describe him as “focused,” “down to earth” and “a real role model.” ^^^^^ 23 or not I’ll take a man like that anyday, I know me a 33 year old who doesn’t always meet those standards :tea:

    101. 101
      KayCeiSoul says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      Wait yall!!!! He got “stunt4ever”

      ***************************************************

      See what I mean? :yes:

      But you gotta think…he's not THAT far removed from singing along with Barney & Friends…I love youuu, you love meee… we're a happy fa-mi-lyyy…

    102. 102
      luVn_liFe... says:

      ?@LavarWalker16h
      Momma DEE looks like she still drives a van with curtains in it.

      :casket:

    103. 103
      MissHarlem says:

      GIGI Olive Garden got a 3 course meal for 25 for 2 no Moe’s for you until after the session. Gotta keep my girl right :lol:

    104. 104
      Gigi26 says:

      Shiiid he look like he’ll put you to sleep too, ole nassy looking self…

      hey Eric holla at a playa son, *FUTURE VOICE* Me LOVE YOU LONG TIME!!

    105. 105
      luVn_liFe... says:

      Well he bet not be typing up a hissy fit to SR
      :pc:
      RIGHT NAHH!

    106. 106

      MissHarlem says:

      TRAN get it in and report back
      ____________________

      :shocked: he look like he werkin wit sumthin down there too

      :pc: <—goes to stalk him on twitta until i get his attention :lol:

    107. 107
      San says:

      @DTS what you gon’ pull on? Guess them shoulders huh :rofl:

    108. 108
      Gigi26 says:

      Momma DEE looks like she still drives a van with curtains in it.

      :coffin: :dead:

    109. 109

      Well, since he’s putting it out there, what’s his investments looking like?

      I will fight him if all he got is that watch yall :karate:

    110. 110
      MissHarlem says:

      He must be private on insta bc it didnt come up :coffee: F U SON for making me look him up :rofl:

    111. 111
      Miany says:

      If these knee-gros don’t stop doing a friggin’ peace or #1 sign in every ghat dang pic
      ^^ yeah the :peace: sign/ one finger up in every pic is PLAYED OUT…

    112. 112
      goat76 says:

      17 is about right, they are in the Class of 2014. They just been on the recruiting trail for a while.

    113. 113
    114. 114
      MissHarlem says:

      Shiiid he look like he’ll put you to sleep too, ole nassy looking self…

      :yes:

      :listen: Take you down I really wanna take you down

      TRAN girl Im tellin you :lol:

    115. 115
      KayCeiSoul says:

      luVn_liFe… says:

      ?@LavarWalker16h
      Momma DEE looks like she still drives a van with curtains in it.

      ******************

      She does. She drives an 1970 burnt orange Econoline, with crushed velvet interior, an 8-track, with a red & white full sized cooler in the back.

      The body metal around the wheels is rusted though. :coffee:

    116. 116
      Miany says:

      Doesn’t Talk To Strangers says:

      Wait yall!!!! He got “stunt4ever”
      ^^ that’s tatted on him????? :thinking: maybe I do need an age requirement

    117. 117

      MissHarlem says:

      He must be private on insta bc it didnt come up :coffee: F U SON for making me look him up :rofl:

      We can help him SON, lead him down the right path and ish, and make sure he isn’t broke in 3 yrs yo! :D #pluswhatisaidabouthisbrother :rofl:

    118. 118
      Gigi26 says:

      :eek: Them lil boys 17?!

      Nope, no Lawrence Taylor here….i’ll stick with Eric :yes:

    119. 119
      luVn_liFe... says:

      ODOM Maybe going back to the laKers.Khloe must be wet

    120. 120

      Miany, that’s what on his twott “handle” :rofl:

    121. 121
      Gigi26 says:

      Not the red and white cooler though!! I hatechu Kaycei!!! :rofl:

    122. 122
      luVn_liFe... says:

      an 8-track, with a red & white full sized cooler in the back.
      ~
      BWAhahahahahahahaha :hahaha:
      Leave it to chunkyJONES mama :rofl: :lol:

    123. 123

      MissHarlem says:

      Shiiid he look like he’ll put you to sleep too, ole nassy looking self…

      Take you down I really wanna take you down

      TRAN girl Im tellin you

      __________________

      R.KELLY bump and grind comes to mind :yes:

      :thankyou: <—slides down the pole in the boom boom room FOR ERIC

    124. 124

      :newpost: on the nutcase…

      See ya later Shorty! :steer:

    125. 125
    126. 126
      Oh no :cell: you must be MissTaken says:

      I bet as soon as he saw he was picked for MG he said yea buddy my follows finna blow up like Dwight Howard’s did :typing.

    127. 127
      Oh no :cell: you must be MissTaken says:

      I bet as soon as he saw he was picked for MG he said yea buddy my follows finna blow up like Dwight Howard’s did :pc:

    128. 128
      forgetme says:

      Dang, he is a cutie but too young for me. If I was a tad bit younger :hump: I do know his eyes would drive me wild.

    129. 129
    130. 130
      anw_rootbeer says:

      *drives to fairburn*

    Comments are closed for this post