Obama and Jay Leno

President Obama hasn't always been the great crusader for gay rights. It wasn't that long ago when he was firmly against the idea of same-sex marriage.

But how quickly times change when someone has a hidden agenda.

“I believe marriage is between a man and a woman. I am not in favor of gay marriage," said President Obama a few days before winning the election in 2008.

Obama, who is rumored to be bisexual, waited until he was re-elected to suddenly flip flop on the issue of gay marriage and LGBT rights.

In a taped appearance on NBC's "The Tonight Show" that aired Tuesday night, Obama defended gay rights in Russia, and all but admitted he canceled his planned meeting with Russian President Vladimir Putin next week in protest of the Russian law banning gay propaganda.

Obama told Jay Leno he had "no patience for countries that try to treat gays and lesbians and transgendered persons in ways that intimidate them or are harmful to them."

But Obama said he would travel to Russia to attend the G20 Summit September 5-6.

"This is what he gets upset about?" asked poster Davy Smith in a comment on the HuffingtonPost website.

"Not his countrymen who were killed in Benghazi, not the selling of U.S. weapons to drug cartels, not the IRS scandal that targeted his own citizens, not the gathering of info on the citizens of the "free" country that he is supposed to be the leader of, not the crushing deficit in his country, not the staggering number of his citizens that are jobless and/or on welfare, not the constitution that he swore to uphold..."

HuffPo poster olehippi added:

"Wouldn't it be great if Obama had no patience for countries like America that can't provide enough jobs for its workforce? Or what about no patience for black fathers in America who abandon the mothers of their children? And what about no patience for the thousands of black on black crimes that happen every day in America?"

"I just want the right to marry my pet cockroach," wrote HuffPo poster Yon7391.

More from Sandrarose.com:

  • Snowden: 'Obama made me a stateless person'
  • Obama Administration Secretly Collects Data On All Verizon Customers
  • President Obama Cries During Press Conference On Benghazi
  • Rubio to Obama: ‘Explain What Beyonce and Jay Z Were doing in Cuba’
    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :tea:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      I'm so sick of this rights mess :tea:

    • FuturedocDonte

      Comments like 2 and 3 is why i stay the hell away from huff post and tmz. Blood pressure be on 1000 messing round with people and their right to free speech... True colors show in the damn message boards :nono:

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      I thought he snubbed him because they granted snowden asylum

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :tea: I don't get gay from Obama at all :tea: Maybe a cheater with other women but not gay :tea:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Obama, who is rumored to be bisexual,
      -------
      Say what now? :blink:

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      jeniefrumdabloc says:

      I don’t get gay from Obama at all Maybe a cheater with other women but not gay
      ______________________

      yea I think he cheats WITH WOMEN as well..big OLE BOOTY women at that.. but bisexual/gay..THATS REACHING

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      I thought he snubbed him because they granted snowden asylum
      -----
      me too.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      All else fails blame all of it on Obama :tea: This country makes me sick..... I swear when I get financially stable, me and Jordan is out :coffee:

    • Anna

      Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

      I thought he snubbed him because they granted snowden asylum
      —–
      me too.

      ~~~~~~
      Me three.

    • Caramel Rain

      Obama, who is rumored to be bisexual, waited until he was re-elected to suddenly flip flop on the issue of gay marriage and LGBT rights.

      ***

      uhhh I stopped right there :lol:

    • flsun99

      I think ONLY YOU think the Prez is Bi-sexual Sandra. I can see him being ho-ish, but not gay/bi.

    • Jamillah

      Gay rights is a smoke screen. There is much more to the story as to why he cancelled that trip. America is in grave financial trouble. China and Russia will eventually bring this country to its knees. It won't matter whether you are gay or straight. We will all be suffering together.

    • Caramel Rain

      @ Jenie, Just make sure yall travel to an English speaking country. I'd love to live in Switzerland, if I spoke French, Italian, or German but I would have to move my immediate fam with me. Good Luck :thumbsup:

    • Caramel Rain

      The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran says:

      jeniefrumdabloc says:

      I don’t get gay from Obama at all Maybe a cheater with other women but not gay
      ______________________

      yea I think he cheats WITH WOMEN as well..big OLE BOOTY women at that.. but bisexual/gay..THATS REACHING

      ***********
      I was thinking LSLH or White petite women.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      A.J. says:

      A.J. says:
      @AJ Brandy has edges now
      _____________
      Is that right?! Where they come from Jenie? Where they come from? :shrug:
      ________________
      They sell edges now :yes: so its no excuse any more :rofl: and I am dead azz serious :hahaha:
      _______________
      Where can I go to find these edges so I can see for myself? I am serious; cannot believe this
      ______________

      I forgot what website but I seen it :yes: I want to say it was on the magic hair company :thinking: but I could be wrong :thinking:

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      I would love to live in switzerland as well.. But MY mama is dead set on living anywhere else but here in America :lol: I cant be going overseas with NO family :no:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      China and Russia will eventually bring this country to its knees.
      ^^^
      Da fugg they gonna do? :huh:

      They can't do anything :no: because then we'll never pay them :tea:
      =====================
      On topic: The President can get it :yes:

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      Obama look like he can put it ALL THE WAY DOWN in the bedroom :hump:

    • Who Dat

      I love the gay posts yella Jesus. :nun:

      And then one that involves POTUS???

      :popcorn:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      <--Doesn't Talk To Strangers says:

      China and Russia will eventually bring this country to its knees.
      ^^^
      Da fugg they gonna do? :huh:
      They can’t do anything :no: because then we’ll never pay them
      ___________________

      We not gone ever be able to pay them :no: that's why they have us by the nuts now :tea: Especially China, we so far in the whole with they azz its pitiful :tea: hence damn near half of ya shyt in the crib , comes from China ........

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Everything in Walmart and the $ Store comes from China :tea:

      Billions of dollars going to China.

      BUT they still can't do anything to us :no:

    • Miany

      Good Morning yall....
      @Jenie....I'm tryna be up out this biiiiyatch tooo... Too much fugggery. I can't fight ALL the racists, just wanna give em my :buttshake: to kiss and keep it moving.
      @Picka....Snowden what? Snowden who??? chille please. TOo much logic... the REAL reason is Obama wants Puttin to let Gay Russians be great :sarcasm:

    • flsun99

      :offtopic:

      Am I the only one who HATES Beyonce's eyebrows? I am a fan...Yes I am, BUT those got damn brows needs some tending to. Now that she has cut her hair, those brows are just like BAM...in your face!! Ok, I had to get that off my chest.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      I look at tags on everything, and go outta my way NOT to buy Chinese anything :tea:

      My cotton undies from H&M made in Nicaragua :lol:
      On a side note, why these undies got 9 tags in them?!?! :rofl: Not a joke! :lol:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Miany says:

      Good Morning yall….
      @Jenie….I’m tryna be up out this biiiiyatch tooo… Too much fugggery. I can’t fight ALL the racists, just wanna give em my :buttshake: to kiss and keep it moving.
      _________________
      Ok!!!!! :woot:

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      Just saw a pic of beyonce's "hair cut" (aka the bish just took her weave out) and she looks like a BOY to me.. them thick eyebrows and that wide strong linebacker NECK is a NO for me :no: I do like the cut though...

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Despite our racism yall, the US is the best country to live in in the world :shrug: No where else will you have a chance to be something or somebody, it's really sad in other parts. I once saw something that said that our poorest people are much better of than folks in other countries...

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      flsun99 says:

      :offtopic:
      Am I the only one who HATES Beyonce’s eyebrows? I am a fan…Yes I am, BUT those got damn brows needs some tending to. Now that she has cut her hair, those brows are just like BAM…in your face!! Ok, I had to get that off my chest.
      __________________

      Its that damn blonde hair making em stand out :tea:

    • Miany

      :hi: Jenie, Future, Caramel, WhoDat, flsun, Picka, DTTS, jamila, Nakeya, Anna.....
      @Nakeya :nun: call yella Jesus and kindly ask him to be some hater blockers for Pres. O please!!!!
      Laaawd knows if this man went on this trip them same bums will be :pc: banging their dyck beaters away bout how Obama let Putin try him bout Snowden and how he is soft with foreign relations, etc.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Miany :woot:

    • VDot

      :waiting: for Auntie's post on Bey's haircut.

      Good morning and chit :waves:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Somebody, manufacture something in here :waiting:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      For Miany:

      And the Lord said, feel free, to hate on me...or was that Katt Williams...either way, Jesus be a pair of snazzy sunglasses, so Obama don't even see the Haters. Amen.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      V. :hi:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      <--Doesn't Talk To Strangers says:

      Despite our racism yall, the US is the best country to live in in the world :shrug: No where else will you have a chance to be something or somebody, it’s really sad in other parts. I once saw something that said that our poorest people are much better of than folks in other countries…
      _____________________

      I use to believe this till I started researching chile :tea: these professors and people are programmed to have us think this way. Americans are greedy fuggas :tea: I will be exploring my options, first stop Canada :tea:

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      Jamillah says:

      There is much more to the story as to why he cancelled that trip.
      __________________

      Obama is pissed because the Russians humiliated him by giving Snowden asylum. Of course the protest against Russian anti-gay laws is a smoke screen. Obama knows the Gay Agenda is the liberal media's pet rock project. :coffee:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      @DTTS is the queen of the manufactured problems

    • Miany

      I once saw something that said that our poorest people are much better of than folks in other countries…
      ^^^ ***Sorry for too many posts wordpress*** :P
      ^^ Only thing I will say regarding wealth is AMERIKKKA is one of the only places in the world where you can have food, shelter and health and still be considered POOR :tea: ... that shii is done intentionally and that is why (despite grinding my azz off to live comfortably) I DON'T buy into a lotta things.

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      :offtopic: Why are we in our staff meeting and we are doing recognitions on programs.. The dude that got fired was in one of the pictures (he photo bombed it..... Literally) and everybody was quiet like RIP we shamed :kona:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Capitalism makes the world go round Jenny.
      What I'm saying is here (and maybe Canada too :yes: ) you can go to school, start a business, or work for someone and buy a house, a car etc, and get (ok) healthcare.
      ----
      Walmart has girl slaves, BUT folks still shop there :shrug: for the cheap prices.

    • A.J.

      #PeopleWhosEdgesAreNeverComingBack
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^
      Susan Taylor (chick from Essence Mag who done had them braids since I was born)
      _____________
      OMG Yes. I belee Stevie Wonder and her are related.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Nakeya,
      I've had it up to here *hand over head* with you! :eek:
      ========
      :lol:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :tea: DTS I am just going to have to agree to disagree on this topic... :no:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Ok, so if we were a socialist country, everyone would have the same thing.

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      Rihanna Being Sued For $150,000 By The Company Who Arranged Lavish Funeral/Party For Her Grandmother

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      But I wanna fight Jenny! :mad:
      #ps #iaintgoingnowherebuttheukbecauseiamscared :scared:
      =========
      :lol: :hug:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Grandma Dolly *snickers* had big to do huh? :lol:

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      AJ is that BRANDY in your gravie :huh:

    • Smonae

      GM all :waves: Sandra

      Jenie
      Mainy
      MsTaken
      A.J.
      DTTS
      Future
      Tran
      Nakeya
      Vdot
      Who Dat
      Jamillah
      Flsun99
      CaramelR
      Anna

      I'm soo tired of this agenda :coffee:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :hahaha: how SR just came up in here "of course it's about Snowden" :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :waves: Smonae
      ========
      MsTake, WE DON'T CARE!

      :hahaha:

    • Who Dat

      Obama is pissed because the Russians humiliated him
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      He is not the first POTUS to have his card pulled by the Russians. TRUST he aint gonna be the last.

    • http://www.ejb.kitsylane.com The Reverend Priestess Prophetess Pastor Bishop Mother Pope of the Church of BLACK Jeesus Pickachu Tran

      Smonae :waves:

    • Ty

      Obama, who is rumored to be bisexual
      ____________
      :rofl: Chile......

      Morning Auntie and the rest of the Roses :happy:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Smonae :hug: DTS :box:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Hey Ty! :yahoo:

      KDub, Aunt Edna is ready to race :yes: #youscared?

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Chile that damn AJ ain't shyt either for that gravie :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :nino: <--jumping my rope around you like Sugar Ray Jenny! :lol:

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      Sandy Prezzy Prez is not some groupie with a master's degree. He will not be contacting you just because you called him bi. Let it go mama. Or not. I must admit it has been working out well for you. Matter of fact can you update the post to say that if he wants to prove once and for all that he is straight he must sleep with loyal reader Bird. Lets see if we can get some traction from that.

    • Who Dat

      OMG Yes. I belee Stevie Wonder and her are related.
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      :yes: Why I called her out :rofl:

    • Ty

      China and Russia will eventually bring this country to its knees. It won’t matter whether you are gay or straight. We will all be suffering together.
      ______________
      :cosign: We are barely paying the interest on the money we owe China :smack: If they pull rank and ask for their cheese its a wrap

    • flsun99

      Good morning Smonae!

    • BrownskinQT

      Good morning yall!!! :hi:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      DTS :shotsfired: :hahaha:

    • Ty

      jeniefrumdabloc says:

      Chile that damn AJ ain’t shyt either for that gravie
      ______________
      Why did u make me scroll up to see that shyt :rofl: Whats that site with the invisible edges :crying:

    • http://www.youtube.com/watch?v=BKQ6nINAeq8 RAZZLE is the :champ: , not a BEDAZZLED tramp. :nono:

      :tea: <--green tea...

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      Oh yea morning :waves:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Sandy Prezzy Prez is not some groupie with a master’s degree.

      :ghost:
      :hi: Master Ho :lol:
      =========
      Ty, but what they (china) gone do? For real?

    • http://www.youtube.com/watch?v=BKQ6nINAeq8 RAZZLE is the :champ: , not a BEDAZZLED tramp. :nono:

      Morning y'all... :tea:

    • Who Dat

      KDub, Aunt Edna is ready to race #youscared?

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      I forgot my pig name...

      Anyway...here she ill

      :pigsfly:

    • MisTaken :cell: The Black Mamba

      MsTake, WE DON’T CARE!
      by <--Doesn't Talk To Strangers on Aug 8, 2013 at 9:45 am
      -------
      Obviously :lol:

    • Ty

      Bird says:

      Sandy Prezzy Prez is not some groupie with a master’s degree. He will not be contacting you just because you called him bi. Let it go mama. Or not. I must admit it has been working out well for you. Matter of fact can you update the post to say that if he wants to prove once and for all that he is straight he must sleep with loyal reader Bird. Lets see if we can get some traction from that
      _____________
      :rofl: :chase:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :hi: BrownskinQT, but watch out, I gotta fight Jenny right now.

      :steer: *dumps all Kenya's adt signs in Jenny's driveway* rofl:

      *reports it* :lol:

    • Smonae

      Morning Brown, Razzle, Bird & Ty :waves:

      Sandy can we get a post on Bey cutting her real hair off. She can do no wrong, but I'm thinking she needs to go a lil darker :think:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Ty says:

      China and Russia will eventually bring this country to its knees. It won’t matter whether you are gay or straight. We will all be suffering together.
      ______________
      :cosign: We are barely paying the interest on the money we owe China :smack: If they pull rank and ask for their cheese its a wrap
      ____________

      :yes: hence all the off shoring of jobs along with other things :no: They got us by the nuts :tea:

    • Miany

      @sMONAE... good morning... and :hug: you know I love you and your loyalty to Bey...now I aint see the pics for too long. Quick glimpses and... um I wanna ask you think she really cut her hair :thinking:

    • Ty

      @ Yall :shrug:

      I read an article a few weeks ago stating that the US owes China out the azz and we can barely afford the interest payments. It also talked about if China asked for there money today, the US would owe them a few states :shock: its that bad and we are still printing worthless money which the Federal Reserve is taxing like crazy :smack:

    • Miany

      :whistle:
      It was such a great idea to bail the banks...doo dah, dooo dae
      It was so smart to help the auto industry....dooo dah, dooo dae
      Let the folk lose their homes in belly up mortgages...doo dah, doo dae
      Let the folk drown in student loan debt...oh the do dah daeeeeeee

      :tea:
      :yawn:

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      Bird says:

      Matter of fact can you update the post to say that if he wants to prove once and for all that he is straight he must sleep with loyal reader Bird.
      _________________

      I didn't think you were into light skinned effeminate men. :lol:

    • http://sandrarose.com Sandra Rose

      Smonae says:

      Sandy can we get a post on Bey cutting her real hair off.
      ___________________

      Ask and ye shall receive :)

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      Sandra Rose says:

      I didn’t think you were into light skinned effeminate men.
      *************************

      I'm changing I guess. If they fine or powerful enough I will lust.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Don't believe the hype Ty! (remember that song) I'm just messing... BUT they aren't gonna ask, and we aren't gonna give them our states. The End :lol:

      We, the consumers, have the power though yall. BUT folks aren't gonna stop buying the iphones, samsungs etc. It takes a million pcs to make a phone, and all pcs come from around the world, they got it set up perfectly to 'make money'.

      I'm tired of you and Jenny picking on me :(

      :rofl:
      ---------
      :pigsfly: <--flying circles are yours Kdub #olelazypignameaintevenworthremembering :rofl:
      ==========

    • http://www.youtube.com/watch?v=BKQ6nINAeq8 RAZZLE is the :champ: , not a BEDAZZLED tramp. :nono:

      I just saw Bey's cut... I will wait to speak on it... if Sandra posts it..

    • http://www.youtube.com/watch?v=BKQ6nINAeq8 RAZZLE is the :champ: , not a BEDAZZLED tramp. :nono:

      But the picture comparing her to Dave Chappelle as that white man... :ghost:

    • Ty

      Don’t believe the hype Ty! (remember that song) I’m just messing… BUT they aren’t gonna ask, and we aren’t gonna give them our states. The End
      __________
      Yeah I know but its just scary that our next war could be due to our debt because China is not the only country we owe :smack: Hell we cant even afford to go to war again :no:

    • tipdagemini

      Auntie you need to stop your mess my prez is not bisexual. If he was them stanking republicans would have uncovered that

    • Jamillah

      China doesn't have to call in its loans. All they have to do create a new world currency. This would leave the U.S. dollar out in the cold. The U.S. dollar is worthless and the whole world knows it. The trouble we are in is so deep that you would have a better chance of lifting an elephant with a feather.