Premiere: Toni Braxton and Babyface – Hurt You

Toni Braxton and Babyface

The video treatment for the first single off Toni Braxton and Babyface’s duet album Love, Marriage, & Divorce premiered today. The album is available November 25th, 2013 On Motown Records. Toni was among the many stars who attended Babyface’s Hollywood Star unveiling yesterday. “Hurt You” is available now on iTunes.

Watch the video after the break.



 


189 Responses to “Premiere: Toni Braxton and Babyface – Hurt You”

  1. 1
    luVn_liFe... says:

    I like Toni’s DRESS!

  2. 2

    I like her dress. I just hate black and brown together like that.

  3. 3
    FuturedocDonte says:

    Toni got some hits!!! I hope she can get her finances together

  4. 4
    Ty says:

    Hey all :wave:

    LuvBug :hug:

    I like her dress too but it looks plastic in certain areas :shrug:

  5. 5

    Adrian Peterson just addressed the media … and thanked everyone for their support in the wake of the terrible tragedy involving his 2-year-old son.

    Adrian told reporters he’s dealing with the situation privately … but insisted he WILL be playing with the Minnesota Vikings on Sunday.

    +++++++++++++++++++++

    :blink: :wtf: kinda shyt is this?

  6. 6
    Bad Influence says:

    i dislike the title “Love, Marriage, & Divorce”..

    im just saying, its stupid :no:

    hey yawlz :hug: s & :waves:

  7. 7
    OutsidetheBox says:

    “Hurt you”? :huh: :thinking:

    *™

  8. 8
    luVn_liFe... says:

    @VA
    He’s all smiles as well :shrug: He really doesnt seem as Effected as I am :(

    HIS!!!! :kiss: HewwO! TY :happy:

  9. 9
    Bad Influence says:

    @VA, what in the???…thats not a good look adrian. im amazed he can breathe let alone THINK about a ****in football game…

    omg i couldnt imagine..

  10. 10
    mzwhang90210 says:

    I :heart: me some Toni. Her voice..whewwww. She’s gained weight but it looks good on her.

    This song is gonna have to grow on me tho.

    Didn’t know BabyFace had a star…good for him.

    I’m still :angry: Kanye fixed his crooked mouth to say Kim K should have a star. KNEEEGROW pluh—eeease.

  11. 11
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    Bad Influence says:

    :hi: Are you new here :think:

  12. 12
    OutsidetheBox says:

    Hey Bawse Bahka :hug: :wave: :hug:

  13. 13
    luVn_liFe... says:

    OutsidetheBox says:

    “Hurt you”?

    *™
    ~
    ~
    :hahaha:

  14. 14
    cougar lover says:

    dang! you would have thought that babyface would have been on the walk of fame.

  15. 15
    Ty says:

    FuturedocDonte says:

    Toni got some hits!!! I hope she can get her finances together
    ______________
    She will once she realizes she doesn’t need Gucci silverware and Versace curtains :rolleyes:

  16. 16
    Bad Influence says:

    lol @Jackson :lol: hey bew :hug:

    LuVnnnn :2dance: how are u??

    oops #9 fckin*

  17. 17
    The Master Beta :D says:

    Bad :waves:

  18. 18

    Isn’t toni broke what’s with the red bottoms?

  19. 19
    Ty says:

    Hissy…hey hun :happy:

  20. 20
    OutsidetheBox says:

    Well it was her kid. :tea: Not really his huh. No DANA, no Feelings? IDK. :tea: Yall tell me.

  21. 21
  22. 22
    luVn_liFe... says:

    “I really appreciate all the support from fans and the Vikings. I ask y’all respect my privacy.” ap

  23. 23

    She will once she realizes she doesn’t need Gucci silverware and Versace curtains

    —————-
    They get a taste of that life and get go back :no:

  24. 24
    Bad Influence says:

    is that Brendens ass?? :lol: @that name..

    Ty! :yahoo:

  25. 25
  26. 26
    mzwhang90210 says:

    Badda BOOM!! :happy:

    @Bren..when u getchea :kiss: <~~my second 1 today to ya. dis time wit tongue

  27. 27
    Ty says:

    that_VA_thickchick I <3 Diddy and Ebro!!! says:

    Adrian Peterson just addressed the media … and thanked everyone for their support in the wake of the terrible tragedy involving his 2-year-old son.

    Adrian told reporters he’s dealing with the situation privately … but insisted he WILL be playing with the Minnesota Vikings on Sunday.

    +++++++++++++++++++++

    :blink: :wtf: kinda shyt is this?
    ______________
    :wtf:

    @ Ashland that heffa aint broke she is doing what the alabasters have been doing forever :yes: Buy a bunch of expense shyt on credit and file for bankruptcy :coffee:

  28. 28
    luVn_liFe... says:

    OutsidetheBox says:Well it was her kid. Not really his huh. No DANA, no Feelings? IDK. Yall tell me.

    ~
    ~
    *hangs head* I guess mama’s baby . . u know the rest :(

  29. 29
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    OutsidetheBox says:

    Well it was her kid. Not really his huh. No DANA, no Feelings? IDK. Yall tell me.

    Say what now. Not following the story. Too sad. This is her child, not his?

  30. 30
    VAALLDAY says:

    TheRealAshland says:

    Isn’t toni broke what’s with the red bottoms?
    ———————————-

    Her broke and our broke are probably two different things. Her broke is no new Lambo every yr. Ours is no new Toyota every 5 yrs! LOL

  31. 31
    luVn_liFe... says:

    Adrian Peterson, saying he will play Sunday: “Football is something I will always fall back on. It gets me through tough times.”

  32. 32
    Bad Influence says:

    its not his? well why is his name all attached to the headlines? lawddd i hope that baby pulls thru :pray:

    Beta :D how u been suga?

    Toni’s red bottoms have seen better days :huh: ion like nothing bout her look :no:

  33. 33
    mzwhang90210 says:

    Isn’t toni broke what’s with the red bottoms?
    ___________________________
    Toni’s gettin those reality checks no?
    If I were her…I’d make errybody give me a cut from THEIR checks too. Wouldn’t be for Toni…there wouldnt have been a reality show. I’d just be poppin up outta no where on Tamar’s show too. Would be in scenes I aint eem pose to be in.
    :hahaha:

  34. 34
    EyesofScorpio says:

    mzwhang90210 says:

    I :heart: me some Toni. Her voice..whewwww. She’s gained weight but it looks good on her.

    ———————

    :cosign: :hi:

  35. 35
    Ty says:

    Bad Influence says:

    Toni’s red bottoms have seen better days :huh: ion like nothing bout her look
    ___________
    So u saying they look like the red bottoms that Bren Bren painted and sent to everybody :rofl:

    Cheap azz bought a leopard bra set and sent me the panties and sent the bra to DTTS :rofl: :chase:

  36. 36
    The Master Beta :D says:

    I’m good Bad glad to see your font

  37. 37
    cougar lover says:

    so…..once the red on them 2-3k shoes wear off, are they still red bottoms? does the loubou dealer re-shellac ‘em red, as a courtesy for spending thousands on a few pieces of material? i’m talking to those people who have to wear them every weekend cuz you could only afford one pair!!

  38. 38
    mzwhang90210 says:

    Eyessssssss :happy:

    :dead: @ #35

  39. 39
    luVn_liFe... says:

    Bond was set at $750,000 this morning for the Sioux Falls man accused of seriously injuring a 2-year-old boy who was fathered by Minnesota Vikings running back Adrian Peterson.

    Joseph Robert Patterson, 27, is charged in Lincoln County with aggravated assault and aggravated battery on an infant. He was dating the child’s mother and was the only one home with the boy Wednesday when the abuse is alleged to have taken place.

  40. 40
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    So u saying they look like the red bottoms that Bren Bren painted and sent to everybody

    :rofl: I remember that. Ol cheap bastid. He used spray paint from The dollar hut. Didn’t even look red. Tried to pass um off as puse bottoms :smack: Talm bout purple/pink was the next IN thing :nono:

  41. 41
    luVn_liFe... says:

    Patterson has a son with another Sioux Falls woman, court records show. Records also show that the mother of his child had asked for protection orders twice, claiming he’d choked and punched her, threatened her with a knife and held her in the bedroom against her will.

    The mother chose not to pursue permanent protection orders were ultimately were dropped voluntarily in 2010 and 2011.

    In 2012, Patterson was charged with simple assault against the mother, however, and was ordered to undergo family violence training and to stay away from her until completing it.

    Patterson’s own child lives with his mother and was not at the Platinum Valley apartment on Wednesday. The mother declined to comment Friday morning.

    Another woman applied for a protection order against Patterson in 2004 in Jackson County, where he attended high school.

  42. 42
    Bad Influence says:

    @Cougar

    i swear i have asked myself that question b4 :lol:

  43. 43

    so…..once the red on them 2-3k shoes wear off, are they still red bottoms? does the loubou dealer re-shellac ‘em red, as a courtesy for spending thousands on a few pieces of material? i’m talking to those people who have to wear them every weekend cuz you could only afford one pair!!

    —————
    THIS :rofl:

  44. 44
    OutsidetheBox says:

    Hey Couga. :blink:

    You mustve had quite the week. *glances at calendar* :tea: Its Friday. Again.

  45. 45
    Ty says:

    I remember that. Ol cheap bastid.
    __________
    :crying: :chase:

    @ Cougar :rofl:

  46. 46
    Afiya says:

    I like the dress, but not with those shoes.

    Did Babyface face his personal hygiene fears? :think:

  47. 47
    OutsidetheBox says:

    does the loubou dealer re-shellac ‘em red
    __________

    Its costs a couple of dollars. Most times free.

  48. 48
    cougar lover says:

    @bad

    maybe they come with touch up paint, like the kind you get with a new car or house :think:

  49. 49
    mzwhang90210 says:

    :dead: @ “re-shellac”

  50. 50
    Tink Tink :newbie: says:

    cougar lover says:

    so…..once the red on them 2-3k shoes wear off, are they still red bottoms? does the loubou dealer re-shellac ‘em red, as a courtesy for spending thousands on a few pieces of material? i’m talking to those people who have to wear them every weekend cuz you could only afford one pair!!
    _________________
    Good Question :lol:

  51. 51
    OutsidetheBox says:

    Most ppl just buy the rubber replacement. :lol: Yall bananas. I’m not a fan of red bottoms myself. They hurt! Sizing up helps but not much!

    If Imma gonna pay the price of a small house in 3rd world earth, my feet not gonna hurt. :nono:

  52. 52
    mzwhang90210 says:

    Argentina’s government has granted a six-year-old transgender girl an ID that corresponds with her gender identity.

    Late last month, government officials granted Lulu, who was born biologically male but reportedly dressed and identified as a female since she could talk, a female identification card under the country’s Gender Identity Law, according to the International Business Times.

    As the Associated Press notes, it is the first case of a minor legally changing their sex on a government document since officials passed the legislation last year.
    ___________________
    6 yrs old tho?? Where are these parents?? :chase:

  53. 53
    Tink Tink :newbie: says:

    OTB :hi: How is my Queen doing this Friday afternoon?

  54. 54
    Who Dat says:

    Poor Toni. Kerry whatever his name ill… done long ago repossessed that black card they was bragging about when they got married in “Ebony” huh?

    She look just as tired as her career and them gatdayum booties.

    Who is signed to Motown these days? Last I heard that is where musical careers go to die. Is it still like that these days?

    Good luck Toni :sarcasm:

  55. 55
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    If Imma gonna pay the price of a small house in 3rd world earth, my feet not gonna hurt

    Not to be mean, but the would hurt IR regardless. Its the pressure of your kankles. The sweat produced is the cause of that foot odor you once complained of. Its not that ur dirty…just…hefty :shrugs:

  56. 56
    OutsidetheBox says:

    I feel so good right now. Purging bitches on FB.

    Just unfriend, unfriend… :ha: .. unfriend… :pc:

  57. 57
    OutsidetheBox says:

    How is my Queen doing this Friday afternoon
    _____________

    I am well thank you, King. :hug:

    Its almost time to go..I should prolly do something.. I watched ABC News last night…95% of employees stealing from The Man. :eek:

  58. 58
    lovezoe says:

    Maybe that’s how he cope. I dont know. I wouldn’t even be able to cope. When my grandaddy died when I was in college, I missed a week of school. I couldn’t even talk without crying. You would have to sedate me.

  59. 59
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    If Imma gonna pay the price of a small house in 3rd world earth, my feet not gonna hurt.
    ———
    :cosign:
    Walks off in Birkenstocks :kona:

  60. 60
    OutsidetheBox says:

    Chan in the air but I’m telling y’all he gone be pist bout this here title. :yawn:

  61. 61
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Just unfriend, unfriend… .. unfriend…
    —————-
    :bite: I wonder if she heard about that call out I did on her

  62. 62
    OutsidetheBox says:

    Hey Dubb! :wave:

  63. 63
    OutsidetheBox says:

    Walks off in Birkenstocks
    ____________

    *slides feet back into hair store sandals* :hahaha:

    My heels came off like ‘leben. :no:

  64. 64
    OutsidetheBox says:

    You know what ! :rofl: :chase: :rofl:

    EYE HATE CHU <—Bernadine in Waiting to Exahle voice.. :rofl:

  65. 65
    Miany says:

    :hug: brownskin if she still here
    :love: these two

  66. 66
    Tink Tink :newbie: says:

    It was nice chatting with you guys today….gotta go catch this flight to go see my lady :hi:

  67. 67
    Who Dat says:

    Hey @OTB :hug:

    *puts on my beauty supply store shoes that got bedazzle at the toe*

  68. 68
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    Uh oh. Lemme go make sure I ain’t been purged :pc: Vannah releases intimate photos from her honeymoon and folks wanna purge fb friends :rolleyes: Go buy a 6pk of boonies. Some Ben n jerry’s. Light a blk candle. Yanno. Like regular folk :nun:

  69. 69
  70. 70
    mzwhang90210 says:

    Valdosta, Georgia (CNN) — The death of 17-year-old Kendrick Johnson was awful enough for his parents. Then came the doubts about investigators’ conclusion that it was an accident.

    But the discovery that their son’s body and skull had been stuffed with newspaper before burial added a horrific new dimension to their anguish and further fueled their skepticism of the official findings.

    Kendrick Johnson was found dead in a gym at Lowndes County High School in January. State medical examiners concluded that the three-sport athlete suffocated after getting stuck in a rolled-up gym mat while reaching for a sneaker.
    __________________________
    SMH. j Tragic.

  71. 71
    OutsidetheBox says:

    Call out :dead: fall out :karate:

  72. 72
    OutsidetheBox says:

    gotta go catch this flight to go see my lady
    ___________

    :cheer: Safe travels :hug:

  73. 73
    Miany says:

    Toni ain’t broke she just got debt she ain’t tryna pay :tea:

  74. 74
    OutsidetheBox says:

    Go buy a 6pk of boonies. Some Ben n jerry’s. Light a blk candle. Yanno. Like regular folk
    ______________

    :crying1: :crying1: I aint never loved you more than right now.

  75. 75
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I am getting a pedi and Ling Long asked me what do I use on my skin because it’s so soft. I noticed she had been rubbing on me a little long :hahaha:

  76. 76
    Miany says:

    Have fun tink tinkk have a safe flight…. :hump:
    Bren…stop starin so hard at vanna n em theys murried now Bron faithful :shocked:

  77. 77
    OutsidetheBox says:

    Toni ain’t broke she just got debt she ain’t tryna pay
    ____________

    Toni Black you say :hahaha:

    Chit thats white black everybody in these days and times.. :lol:

    :bounce: I’m antsy. Yall turn up *eyes clock* Im SEW ready to go! :wallslide: Aint worked nothing but 29hrs this week. :crying1: I will not.

  78. 78
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Tink tell your girl we had her back yo.
    Well almost all of us. There were some fast ones in here
    :gossip: DTTS stay throwing them holey drawls at him

  79. 79
    OutsidetheBox says:

    I noticed she had been rubbing on me a little long
    ______________

    :hahaha:

    Ahhhh…You legs so soft <—leather so soft melody.. :rofl:

  80. 80
    OutsidetheBox says:

    There were some fast ones in here
    ____________

    For a second I thought Kenya was gone ask for his phone numma!! Tuh!

    :hahaha:

  81. 81
    OutsidetheBox says:

    Have fun tink tinkk
    ________________

    You know his girl busy, smaht and important..I was like I hope this heffa took the wknd off :huh: :lol:

  82. 82
    luVn_liFe... says:

    AP has three kids with three dif women??
    <- still :pc:

  83. 83
    luVn_liFe... says:

    :pc:
    Im reading Ashley Brown is is fiance’ – who posed nude for Playboy in her college days :think:

    they had a baby in 2011?? :huh: two dif babymama’s with the same age chirren?

  84. 84
    OutsidetheBox says:

    *fans neck* They said AP the man. He do be running that ball haw’rd. <–Bambi voice.

  85. 85
    luVn_liFe... says:

    NFLer Adrian Peterson is reportedly marrying his college sweetheart after years of dating. Peterson, who’s believed to have been engaged since 2010, is reportedly now ready to wed Ashley Brown, the woman he met at the University of Oklahoma in 2o04.

    Also, some sites say her name is Elizabeth Brown. And in 2006, she posed for Playboy in a Girls of the Big 12 issue as Ashley Thompson
    ^ ^ ^
    This was posted 12/2012

  86. 86
    cougar lover says:

    welp! lemme go see bout this change in my coin purse… furlough’n aint easy :cry:

  87. 87
    OutsidetheBox says:

    Damn :huh: Is AP getting catfished? She got more names then me. :lol:

  88. 88
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    @OTB: She asked me to show her a picture of what I use. She said she was going to buy it for her hard skinned daughter :rotfl: She said people come in her with the bottoms of their feet looking like flour :crying1: I think I will come back to her every time. I found my home :heart:

  89. 89
    luVn_liFe... says:

    OutsidetheBox says:Damn Is AP getting catfished? She got more names then me.
    :lol: right,WTF!

    Just read she MODELS for FORd under Elizabeth Ashley :phew:

  90. 90
    OutsidetheBox says:

    Talenti gelato in southern butta pecan :nun:

  91. 91
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    OTB DAWG: she still rubbing my feet and legs. It’s been 30 minutes…. I appreciate it tho :rofl:

  92. 92
    OutsidetheBox says:

    Elizabeth Ashley
    __________

    Silly me. :lol: Went looking to see what she looked like.. :eek: :lol:

  93. 93
    cougar lover says:

    oh ok. i’m out here struggling to make ends meet for my weekly dozen of snicker doodles, and yall worried about some dang AP :brokenheart:

  94. 94
    luVn_liFe... says:

    Silly me. Went looking to see what she looked like..
    ~
    ~
    A few Dif Elizabeth Ashley’s Popped up, not the SpriTE

  95. 95
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    Don’t fret outie,,,So did I. I saw playboy and…She kinda reminds me of Adina :think:

  96. 96
    luVn_liFe... says:

    cougar lover says:oh ok. i’m out here struggling to make ends meet for my weekly dozen of snicker doodles, and yall worried about some dang AP
    ~
    ~
    Sawwrrry . . :oops: I Am Encapsulated in this story :phew: Lemme Focus on U, say what nahh?? u want snickers blizzard?

  97. 97
    OutsidetheBox says:

    A few Dif Elizabeth Ashley’s Popped up, not the SpriTE
    _______________

    !! I know. It was the same girl i was thinking of but all sprites and then BAM her playboy pic. :eek:

    :lol:

  98. 98
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    AP is on my husband fantasy team. I hope he plays. And the baby is ok :kona:

  99. 99
    OutsidetheBox says:

    I found my home
    _______________

    :rofl: :rofl: Ayyy hard skined daughter. You know they be so serious about that stuff too! BOL!!!

  100. 100
    cougar lover says:

    THANK YOU LUVIN!!

    All a man wants is to be the center of somebodies e-world. Is that too much to ask? sheesh!!

  101. 101
    Brownskin Cutie (Carrington's E-boo) says:

    I love Toni Braxton!!!! Glad she is back making nusic with Babyface.

  102. 102
    OutsidetheBox says:

    i’m out here struggling to make ends meet for my weekly dozen of snicker doodles,
    ___________

    The President said tighten your boot straps. :tea:

    Just don’t eat no nookie this week. :tea: I mean, cookies. Don’t eat cookies this week.

  103. 103
    Miany says:

    @otb…tink said his girl got tickets to rkelly…she tryna make a baby tonight. :hump: Then she gone prob go back to working :pc:

  104. 104
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Ayyy hard skined daughter. You know they be so serious about that stuff too! BOL!!!
    by OutsidetheBox on Oct 11, 2013 at 3:18 pm
    ————-
    :lol: She still on these legs :huh:

  105. 105
    OutsidetheBox says:

    She kinda reminds me of Adina
    _______________
    :yes: Pretty face gang.

  106. 106
    luVn_liFe... says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:AP is on my husband fantasy team. I hope he plays. And the baby is ok
    <-
    <~
    How disTasteful

  107. 107
    luVn_liFe... says:

    :hug:

    Cougar what’s up with Yew??

    :pc: <- goes back to finding Shi

  108. 108
    Miany says:

    I love Toni Braxton!!!! Glad she is back making nusic with Babyface.by Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo) 
    ^^^^^^ see i came said hey to her n pretty much wrote this same thing :thinking: now she just needs to scroll on up :happy: lol

  109. 109
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    101

    Brownskin Cutie (Brendens new #1 E-boo) says

    Good afternoon :hi: So, the question of the day…Apple cider vinegar and massengil…good combo? Or, no no no no no. What say you :think:

  110. 110
    cougar lover says:

    OutsidetheBox says:

    The President said tighten your boot straps. :tea:
    —————————

    the president need to mind his Bostonians, talking about pulling up boot straps while he eating filett mignon, with artichoke hearts imported from south africa!

  111. 111
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    How disTasteful
    ————–
    :ashamed: God ain’t through with me yet

  112. 112
    OutsidetheBox says:

    Then she gone prob go back to working
    ____________

    GONE! MIA! :rofl: :rofl: :chase:

  113. 113
    OutsidetheBox says:

    rtichoke hearts imported from south africa
    ___________

    Omgawd :dead:

  114. 114
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    There were some fast ones in here
    ____________
    For a second I thought Kenya was gone ask for his phone numma!! Tuh!
    _____________
    *looks around*
    I think he already got it. I think Kenya was :steer: en route till he learned about them Kellz tickets. Then he was like :stop:

  115. 115
    mzwhang90210 says:

    Brownskin Cutie (Carrington’s E-boo) says:

    I love Toni Braxton!!!! Glad she is back making nusic with Babyface.
    _______________________________
    :yes:
    THAT’s talent. REAL talent. Timeless hits…and STILL in the game all these yrs later.

    :offtopic:
    I’m mad the President of McDonald’s wanted to have that cashier arrested b’cuz she interrupted his speech. Ion blame her. She’s makin $8.25/hr…been working there 10 years!!
    And when she shouted that out during his speech..HIS pompous a$$ gonna counter with “Well I’ve been working here for 40 years!!”
    Lawd…some folks MAKE you wanna :chase:

  116. 116
    cougar lover says:

    luVn_liFe… says:

    :hug:

    Cougar what’s up with Yew??
    ————————-

    none much just chilling with my feet up! having some awkard situation cuz an ex after 2 am’er is seeing a dude in the neighborhood. they keep walking they dog near my spot, tryna stunt on me! they better gone head tho, before i put some dog away near the mailbox.

  117. 117
    Miany says:

    I hate yall :dead: mistaken said kenya bussed a u turn when tinkyink found out bout the kellz tixs…lol prez o dinin on artichoke hearts from the mother land….

    What I do kno is I’m on night shift starting tues n Bren, pumpkin & Jenie best be hurr plus other available night oil burnin roses :biggrin:

  118. 118
    luVn_liFe... says:

    SOOOO A.P’s daughter AdeJe is 9? and two 2yr od boys
    ~
    :smack:

  119. 119
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    they dog near my spot, tryna stunt on me! they better gone head tho, before i put some dog away near the mailbox
    ——————
    :lol: You going to put some raid on a doggie treat and leave it by the mailbox

  120. 120
    Miany says:

    Hey :waves: mz. Whang ……mcdonalds lady she bets go GET ANOTHER JOB :angry: it’s only so much blame u can place on the company afterur ccomplacent azz stayed for 10 years. … :nono:

  121. 121
    OutsidetheBox says:

    ex after 2 am’er
    ________________

    And you wonder why.. :dead: and T U H. :tea:

  122. 122
    luVn_liFe... says:

    cougar lover says:

    luVn_liFe… says:

    Cougar what’s up with Yew??
    ————————-

    none much just chilling with my feet up! having some awkard situation cuz an ex after 2 am’er is seeing a dude in the neighborhood. they keep walking they dog near my spot, tryna stunt on me! they better gone head tho, before i put some dog away near the mailbox.
    ~
    ~
    :huh:
    She still wantchu or HE want U2 C she is HIZ naahh???
    :popcorn:

  123. 123
    mzwhang90210 says:

    they keep walking they dog near my spot, tryna stunt on me!
    ____________________________________
    @Cougar…I DARE you to “chunk” rocks @ em next time.

    :rofl:

  124. 124
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    AdeJe
    ————-
    How do you pronounce that? Like a dee jay?
    A da jay? A da jay?
    So mannie mannie ways it could go :thinking;

  125. 125
    OutsidetheBox says:

    night oil burnin roses
    ___________

    I gotta go to bed at 1030 but till I fall asleep I’ll be hurr with you! :hug:

  126. 126
    OutsidetheBox says:

    I already said I hated that baby’s name :no: don’t get me to talking about it agane.

  127. 127
    luVn_liFe... says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    AdeJe
    ————-
    How do you pronounce that? Like a dee jay?
    A da jay? A da jay?
    So mannie mannie ways it could go :thinking;
    ~
    NO ClUE, Im More concerned with how old she is? :lol:

  128. 128
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    @Luv I think they probably wanna do a 3some. You know how freaky those pink toes be. :huh:
    They ain’t dropping by Coug place for nothing

  129. 129
    luVn_liFe... says:

    OutsidetheBox says:

    I already said I hated that baby’s name don’t get me to talking about it agane.

  130. 130
    cougar lover says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    :lol: You going to put some raid on a doggie treat and leave it by the mailbox
    ———————————

    nah nothing deadly. i like dogs, just not the one they walking. nothing against it, i just hate the handlers right now… petty i know, but i don’t care :mad:

  131. 131
    luVn_liFe... says:

    Yes U did

  132. 132

    I need my got damn phone :angry:

  133. 133
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    I’ll make note of it :pc: all newbie’s buy the first round of drinks. No cheap shat either :nono: Pumpkin likes fruity drinks. Not fruity in a Brenden type way, just sweet. Jen likes menthols. And make sure you bring sum AnD ointment for Bren. For a man who’s claim to flame is sucking off D-list celebs, his lips stay ashy :shrugs: He did provide receipts though :tea: Not just anyone has an autographed photo from Antoine Dodson :sarcasm:

  134. 134
    OutsidetheBox says:

    They ain’t dropping by Coug place for nothing
    __________________

    :tea:

  135. 135
    Caramel Rain says:

    2 am’er
    **********

    I just got back. what this mean? how’s it pronouced?

  136. 136
    luVn_liFe... says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says: I think they probably wanna do a 3some. You know how freaky those pink toes be.
    They ain’t dropping by Coug place for nothing

    ~
    ~
    OH pink TOES, I had no idea COUGAR

  137. 137
    mzwhang90210 says:

    @Miany..I agree to a certain extent. These bigwigs don’t give a damn about their workers, but steady pushing those family themed Micky D commercials.
    I say they need to reward workers that stick with them. After 10 yrs this lady should be makin more. Now..I don’t think she’s blameless…after 10 yrs you should be in management or head fry person or summm.
    But still. I abhor bigwigs who walk on the backs of the “little people”.

  138. 138
    OutsidetheBox says:

    Like a dee jay? <–yew ignant as fukk for this. Said it in your Wayne voice too. I know you did. :hahaha:

  139. 139
    Caramel Rain says:

    cougar lover says:

    MisTaken The Black Mamba says:

    You going to put some raid on a doggie treat and leave it by the mailbox
    ———————————

    nah nothing deadly. i like dogs, just not the one they walking. nothing against it, i just hate the handlers right now… petty i know, but i don’t care
    *********

    jealous?

  140. 140
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    So this is how we gon end this Friday huh? Up in hurr up in hurr? Cause by the time SR change it I am going to be :peace:

  141. 141
    luVn_liFe... says:

    IM sooooooooooooo HONGRRREEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :crying1:

  142. 142
    cougar lover says:

    Luvin

    nah we weren’t dating, just some average sessions. i think it went on so long because we got comfortable. I was drying off my car once, they were about to cross the street. i think she seen me, cuz she stopped the dog in front of my spot to do its business. i was a lil jelly at first, but i got over it. now i just want them to never stop in front of my spot no more!

  143. 143
    luVn_liFe... says:

    Michael Douglas said he LIED, he didnt have throaK cancer, he had tongue cancer
    da FuGG

  144. 144
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I just got back. what this mean? how’s it pronouced?
    ———
    It’s pronounced like Adeja or whatever AP’s daughter name is :rofl:

  145. 145
    luVn_liFe... says:

    now i just want them to never stop in front of my spot no more!
    :lol:

  146. 146
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    or head fry person

    :smack: :lol:

  147. 147
    OutsidetheBox says:

    :rofl:

  148. 148
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    She just got done with deez toes :phew:
    Normally would not care but today I am on a strict schedule. These lips ain’t gone buss :kiss: and these lashes :blink: ain’t gone pop but them selves :mad:

  149. 149
    Caramel Rain says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I just got back. what this mean? how’s it pronouced?
    ———
    It’s pronounced like Adeja or whatever AP’s daughter name is
    ***********

    NO foo foo, not that… This “2 am’er “

  150. 150
    cougar lover says:

    OutsidetheBox says:

    They ain’t dropping by Coug place for nothing
    __________________

    :tea:
    ————————-

    see…this why me and Fontalina done ran off with each other. I got tired of you and your mess :-D

  151. 151
    Ty says:

    Miley Cyrus says Beyonce’s time has past and she’s ready to take her place as the Queen of Pop.

    During an interview with radio station BBC 1 in London. Miley Cryus discussed her latest project and recent VMA controversy. The We Can’t Stop singer discussed her critics attacks and voiced her strong opinions of her eventual dominance as the premiere pop diva in the world.
    Beyonce has been a big inspiration to me but she’s been out for such a long time. She’s so talented and I think she’s at the top of the game now but people are always looking for new blood and that’s what I bring to the game now new blood. I got the total package you know, the curves, the rhythm and the voice. I’m just the best (laughter) You know but really as Beyonce grows in motherhood and all the crap it does to your body,it will create a vacuum for fresh young faces to rise up and no one else can properly fill that void right now.I’m the only white female singer that could fill that slot right now and do it right you know? I just feel like I was born for this time right now. I’m just the total package you know. All things must start and end and I hope to have the same success as other icons in the game when my run is over but for now my run is just starting.
    Jacked from BBC 1
    ____________
    This bytch is crazy :rofl:

  152. 152
    Caramel Rain says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    She just got done with deez toes
    Normally would not care but today I am on a strict schedule. These lips ain’t gone buss and these lashes ain’t gone pop but them selves
    *********

    English please

  153. 153
    Caramel Rain says:

    MisTaken, you get your lips waxed too?

  154. 154
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    English please
    by Caramel Rain on Oct 11, 2013 at 3:47 pm
    ———
    You the one who don’t know what a 2 am’er is
    *ugly Celie laugh*

  155. 155
    JMO says:

    OutsidetheBox says:

    I already said I hated that baby’s name :no: don’t get me to talking about it agane.
    _____________________________________________________________

    How do you feel about Dr. Dre’s kids names, Truth and Truly?

  156. 156
    GellySammich says:

    :dead: cuz SHE was the one confused huh

  157. 157
    luVn_liFe... says:

    JMO says:

    OutsidetheBox says:

    I already said I hated that baby’s name don’t get me to talking about it agane.
    _____________________________________________________________

    How do you feel about Dr. Dre’s kids names, Truth and Truly?
    ~
    ~
    WHAT in the TRAGIC HELL! :kona:

  158. 158
    OutsidetheBox says:

    Got a brand new piercing..Hea
    Brand new tat..Right here
    Paid 95 dollars for this weave plus tax..Bow!

    Bend that thang over while I spank my thong…Get it girl :buttshake:
    No real hair this kanekalon!
    Thinkin that you better than me?!? Well then you thankin wrong
    You stupid.. :thankyou:

    Ret to go! :eek:

  159. 159
    Caramel Rain says:

    I dont think Miley is really that conceited..

  160. 160
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    MisTaken, you get your lips waxed too?
    by Caramel Rain on Oct 11, 2013 at 3:47 pm
    ————-
    Le sigh :stop:
    The previous quote can be attributed to Lenethia Leakes: lips bussin, lashes poplin
    If references succulent juicy lips and come hither eyes :winky:

  161. 161
    cougar lover says:

    i’m just saying. it’s easier to get over something when you are not exposed to them so soon after. or in some cases you chose new spots to never have to see them. having to see them so close to where you lay it down, is not something a wounded person should be subjected to regularly :cry:

  162. 162
    GellySammich says:

    and Miley say she got the right curves to take Beyonce’s place :rofl:
    that interview is some kind of spoof or something right?! who made it up? :waiting:

  163. 163
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    InTeresting TY :think: OTB and Brenden were discussing something similar a few post down. I accused them of stanning, but…They were right, this is all a scheme :yes:

  164. 164
    mzwhang90210 says:

    I’m the only white female singer that could fill that slot right now and do it right you know? I just feel like I was born for this time right now. I’m just the total package you know.
    ______________________
    She’s been sippin that Kanye juice!

    :koolaid2:

  165. 165
    OutsidetheBox says:

    Fontalina
    ____________

    *that face you make when you see your man with his new busted bitch*

    :hairtoss:

    Ohh I got this heaux picture..I’m bout to put this bitch on twitter.. :cell:

  166. 166
    Caramel Rain says:

    Oh. it should have been typed 2 A.M.’er

  167. 167
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    having to see them so close to where you lay it down, is not something a wounded person should be subjected to regularly
    ————
    She had that :whistle: million dollar …..

  168. 168
    GellySammich says:

    :hump:

  169. 169
    Miany says:

    :hug: OTB SOLIDARITY….I get off at 11 so that works :yahoo:
    Miley bissh?? Bey dont see u :bow:

  170. 170
    OutsidetheBox says:

    cuz SHE was the one confused huh
    _______________

    :dead: :kiss: <–zombie kiss.

  171. 171
    Caramel Rain says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    English please
    by Caramel Rain on Oct 11, 2013 at 3:47 pm
    ———
    You the one who don’t know what a 2 am’er is
    *ugly Celie laugh*

    ********

    Yep. I’ve never been that girl. But I corrected myself see 166. Thanks for your assistance regarding this matter.

  172. 172
  173. 173
    OutsidetheBox says:

    :no: <–feelings on Miley, Truth, Truly and Caramel.

  174. 174
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Oh look at the font Gestapo :rolleyes:

  175. 175
    luVn_liFe... says:

    *ugly Celie laugh*
    ~
    ~
    :rofl:

    Ya’ll Make me SO SICK… ALLA U’z
    *celieFANGAS2daBLOG!*

  176. 176
  177. 177
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    You ain’t got to be one to know one :eek:

  178. 178
    mzwhang90210 says:

    @Cougar…see #123.

    :waves:
    JMO
    Caramel
    Gelly

    I ret to go homeeeeee :wail:

  179. 179
    cougar lover says:

    OutsidetheBox says:

    *that face you make when you see your man with his new busted bitch*

    :hairtoss:

    Ohh I got this heaux picture..I’m bout to put this bitch on twitter.. :cell:
    ———————–

    she might be busted, and she may be ugly. but as long as she keeps sanaa lathan as her avatar, then she my boo FO-LIIIFE!!

  180. 180
    luVn_liFe... says:

    :newpost:

  181. 181
    OutsidetheBox says:

    When you gotta explain them tho.. :facepalm:

    *That face me and all the otha OTBs give OTB12thegirl *

    :eek:

  182. 182
    JMO says:

    @MsB2u, your gravi pic looks like a man that works in my building :think:

  183. 183
    Caramel Rain says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    MisTaken, you get your lips waxed too?
    by Caramel Rain on Oct 11, 2013 at 3:47 pm
    ————-
    Le sigh
    The previous quote can be attributed to Lenethia Leakes: lips bussin, lashes poplin
    If references succulent juicy lips and come hither eyes
    *********

    Oh ok.. I guess. :lol: I’m out. Enjoy your mani/pedi, I’ve headed to my weekly shampooing. This wrap done flattened :no:

  184. 184
    cougar lover says:

    mzwhang90210 says:

    @Cougar…see #123.

    :waves:
    ———————-

    she seem like the type to wanna scribble stuff with keys and i love my car too murch to give her a reason. plus ol buddy look like he be one punch knocking out niccas so…..

  185. 185
    Ty says:

    @ Gelly she actually said that shyt *programming complete* :facepalm:

    @ BrenBren I think they are going to force this hill billy on us but Bey she will never be and I’m not even a fan. Maybe next Brittney :shrug: She really thinks she has curves :haha:

  186. 186
    GellySammich says:

    :hi: Whang

  187. 187
    See.Sea.H.Pound.Her...Pound Her Ass Good. Bang!Bang!Bang! :sheep: says:

    who made it up?

    October 11, 2013 at 3:51 pm

    Byyyyyyyy Menin :lol:

  188. 188
    OutsidetheBox says:

    sanaa lathan as her avatar, then she my boo FO-LIIIFE!!
    ___________

    :dead:

  189. 189
    deedeegirl says:

    been listening to this for the last month. The song is hot but I don’t know if I could have done business with Baby Face again. He bankrupted her the first time. Him and LA Reid.

Comments are closed for this post