Celebrity Style: Kanye West Wearing Louis Stewart

IMG_3817

By now you’ve heard about rap producer Kanye West‘s failed boycott of Louis Vuitton. Well Kanye put his money where his mouth is by supporting the only Black owned High End accessory line in the world: Louis Stewart!

Thanks to Louis Stewart celebrity spokesman Alex Thomas for sending these exclusive pics of Kanye backstage receiving his rocking his new custom black on black spiked out Rock Star Backpack from The Louis Stewart Collection!

Order your custom YEEZUS Rock Star backpack at TheLouisstewartcollection.com!

More from Sandrarose.com:

  • Celebrity Style: Magic Johnson’s Louis Stewart Duffle Bag in Dodger Blue
  • Celeb Style: Floyd Mayweather Jr. rocking Louis Stewart
  • Celeb Style: Chris Brown Wearing Louis Stewart
  • Celeb Style: Rihanna Wearing Louis Stewart


  •  


    148 Responses to “Celebrity Style: Kanye West Wearing Louis Stewart”

    1. 1
      The Master Beta :D says:

      :|

    2. 2
      SOTHERNGRL says:

      Since it is Black owned is it O.K. to say I dont care for it. I guess I’m not high class enough (shout out to Amil in them projects). :wave: Hey Roses.

    3. 3
      free says:

      Louis is back —> :facepalm:

    4. 4

      Man I don’t wanna see no more rabbit now :lol: :(

    5. 5
      Zoe B. says:

      He looks like his Mom just made him say sorry to a kid he was fighting. He looks embarrassed.

    6. 6
      Unshakable says:

      SoGirl,

      Chile, you ain’t by yoself! I probably couldn’t even afford the knock-off version…..whatchu say?

      Price of a Louis Stewart bag –> $5011 thousand dollars
      Price of a knock-off Louis Stewart bag –> 5010 thousand dollars

      The look on my face cuz I can’t afford neither one–> Priceless :hahaha:

    7. 7
      SOTHERNGRL says:

      Are these his I like it faces. It looks more like I don’t want this chit but I’m gonna take it. It was free.

    8. 8
      Unshakable says:

      @DivaRo,

      Chile, ugly in our world is “haute couture” in their world. You can’t tell them nathin! :lol:

    9. 9

      I dont wear/carry “bags” but this one looks good to me.

    10. 10
      Unshakable says:

      Side note – the side profile of Kanye’s head reminds me of a peanut m&m….now I’m hungry. What shall I have to eat? Mother Hubbard’s cupboards is so full of thangs that don’t match. :shrug:

    11. 11
    12. 12
      DoNotDeleteMe says:

      Koon-ye was feeling rejected and hurt! Glad that he has wised up and starting to play for the home team! :applause:

    13. 13
      SOTHERNGRL says:

      @Unshake you dont want none of this ugly azz chit. Kanye coo azz dont een want it Just look at him.

    14. 14
      Aprilbaby says:

      The bag is actually nice.

      But for the fella’s, how much stuff do men carry around now a days? Unless you are in school…..

    15. 15

      Good Job Mr.Alex Thomas! :thumbsup: #ilikeathinkingaboutmoneyallthetimeman :grill:

    16. 16
      KayCeiSoul says:

      Unshakable says:

      Side note – the side profile of Kanye’s head reminds me of a peanut m&m….

      *****************************

      :hug:

      I was just about to say it looked like a niggatoe. One of those odd shaped nuts that go out on the fruit/nut tray in the South during the holidays. :yes:

    17. 17
      KyCakes says:

      On Friday, @DreamHampton tweeted “Mr. West should ask Pharrell how he has quietly achieved his dreams.”

      Isn’t finding the “love of you life” supposed to make you LESS emotional, Mr. West? :think:

    18. 18

      Unshake :hug:
      ========
      I’m over the whole dude carrying a nice backpack deal :shrug:

    19. 19
      Unshakable says:

      SoGirl,

      Guhl, you done made me spit out my tea….but you be havin a point tho. I best be further investigating better-suited “babe on a budget” niceties. :think:

    20. 20
      Unshakable says:

      DTTS – babes! How you be? :kiss: I missed’ed all my roses!

    21. 21
      KyCakes says:

      KayCeiSoul says:

      Unshakable says:

      Side note – the side profile of Kanye’s head reminds me of a peanut m&m….

      *****************************

      :hug:

      I was just about to say it looked like a niggatoe. One of those odd shaped nuts that go out on the fruit/nut tray in the South during the holidays. :yes:
      ———————————————————————
      That side profile reminds me of a Pez Dispenser…

    22. 22

      Ky :hug:

      Aprilbaby, *snickers at name*
      IONO :shrug: What do these guys need to carry around? :thinking:

    23. 23
      SOTHERNGRL says:

      @Unshake there are mannie mannie things you can spend money on. Please dont allow this stuff up top be one of them.

    24. 24
      bnatural says:

      KyCakes says:

      On Friday, @DreamHampton tweeted “Mr. West should ask Pharrell how he has quietly achieved his dreams.”
      Isn’t finding the “love of you life” supposed to make you LESS emotional, Mr. West? :think:
      ———

      You know…my boyfriend and I were talking about him this weekend. I said the exact same thing…for someone who is so in love, he sure does seem angry…and any time someone asks him about why he loves Kim, his answer is “I don’t have to worry about her wanting me to buy her things” or she basically has her own money and doesn’t need him to buy her things….THAT cannot be the only reason you love her sir…. :nono:

    25. 25
      datsmdubya2u says:

      Self Hate mixed with Materialism add a dash of Hypocrisy = Kanye West one lost brotha

      :facepalm:

    26. 26
      KyCakes says:

      @DTTS :love: Hey mami

    27. 27

      Unshake
      We missed yew back :)
      ============
      :rofl: Yall on his head…

    28. 28
      kamadiva says:

      @ KAYC – :dead: RE niggatoe! they good though! LOL

    29. 29
      Sandra Rose says:

      RT @Man, I just don’t care™: “I dont wear/carry “bags” but this one looks good to me.”

    30. 30

      “I don’t have to worry about her wanting me to buy her things” = Bish Made IMB…

      This cat :no: smh….

    31. 31
      KyCakes says:

      bnatural says:

      KyCakes says:

      On Friday, @DreamHampton tweeted “Mr. West should ask Pharrell how he has quietly achieved his dreams.”
      Isn’t finding the “love of you life” supposed to make you LESS emotional, Mr. West? :think:
      ———

      You know…my boyfriend and I were talking about him this weekend. I said the exact same thing…for someone who is so in love, he sure does seem angry…and any time someone asks him about why he loves Kim, his answer is “I don’t have to worry about her wanting me to buy her things” or she basically has her own money and doesn’t need him to buy her things….THAT cannot be the only reason you love her sir…. :nono:
      ———————————————————————
      Look. I know when I get dycked down on a regular, I let people go I font of me in traffic, help little old ladies with their groceries, will stop and help someone change attire, etc.. :lol:

      Yeezus acting like he been celibate for 7 years and his ‘backup’ is making him insane…

    32. 32
      SOTHERNGRL says:

      @Kayc I think we used to call them nigganuts. The brown oddly shaped ones

    33. 33
      datsmdubya2u says:

      I was just about to say it looked like a niggatoe. One of those odd shaped nuts that go out on the fruit/nut tray in the South during the holidays. :yes:

      ______________________

      :dead: :ghost: good ole Brazil Nuts..nobody ate those. I recently read they are rich in Omega 3 and 6 fatty acids tho..but boy was they hard to crack.. My granma be like who ate all the nuts and left the ni@@a toes?
      be be like :mad:

    34. 34
      OutsidetheBox says:

      Nice looking punk style bag. :yes: I like it on Ye.

    35. 35
      lovezoe says:

      Ky and Bnatural- I’ve said the same thing, love don’t look like that.

    36. 36
      Aprilbaby says:

      datsmdubya2u says:

      Self Hate mixed with Materialism add a dash of Hypocrisy = Kanye West one lost brotha

      _________________________________________________________________________

      Agreed!

      :yes:

    37. 37

      I can see kk seeing the light, and creating a Lamar-kind-of-drama for the world to come down on him, and THEN he’s gonna lose it :lol:

    38. 38

      @April
      The bag is actually nice.

      But for the fella’s, how much stuff do men carry around now a days? Unless you are in school…..

      _________

      Bout the same as always but now we carry laptops/pads around now. Thats all I can think of.
      :shrugs:

    39. 39
      Gigi26 says:

      Usually I would attack this ole sissy boy but he’s putting his money or at least his support back into the hands of a brotha so i’ll let him slide today :yes:

    40. 40
      OutsidetheBox says:

      :lol: :shrug:

    41. 41
      KyCakes says:

      datsmdubya2u says:

      Self Hate mixed with Materialism add a dash of Hypocrisy = Kanye West one lost brotha
      ——————————————————————
      :mad:
      You Ain’t Got The Answers, Sway!

      :rofl:

      This ninja :rollseyes:

    42. 42
      OutsidetheBox says:

      Brazil Nut oil is awesome for hair! :thumbsup:

    43. 43

      Kanye been crazy from day one. Why are people acting like he “changed” since he got with Kim K.
      :shrugs:

      I guess no one was really paying attention to him early on.

    44. 44
      gypsyeyes says:

      so we retweeting on the blog or nah…i was just asking!

      RT@datsmdubya2u says:

      I was just about to say it looked like a niggatoe. One of those odd shaped nuts that go out on the fruit/nut tray in the South during the holidays.

    45. 45
      kamadiva says:

      Man I just don’t care said:

      @April
      The bag is actually nice.

      But for the fella’s, how much stuff do men carry around now a days? Unless you are in school…..

      _________

      Bout the same as always but now we carry laptops/pads around now. Thats all I can think of.

      _____________________

      but he whimpers, whines and complains so much…he probably toting around maxi pads!

    46. 46
      Who Dat says:

      From downstairs…best thing I ate on Thanksgiving was that turkey fulla Cajun seasonings that my brother in law fried in VEGGIE url :nun: and :love: that nukka know he know how to work a grill and/or fryer apparatus and how to season some meat. Cant wait for my drunken chickens and steak on Xmas :yahoo:

    47. 47
      datsmdubya2u says:

      Gigi26 says:

      Usually I would attack this ole sissy boy

      __________________________
      :rofl:

      You aint let him slide :shade:

    48. 48
      OutsidetheBox says:

      :rofl: Gigs

    49. 49
      SOTHERNGRL says:

      Usually I would attack this ole sissy boy
      ______________________
      You are so nice not to call him out :lol:

    50. 50
      gypsyeyes says:

      My daughter went to the xoncert. she was so close she could touch the stage. she told me she could see K.Dot’s spit when he rapped and she know that the security guard’s forehead was wet! :dead:

    51. 51
      KyCakes says:

      Gigi26 says:

      Usually I would attack this ole sissy boy but he’s putting his money or at least his support back into the hands of a brotha so i’ll let him slide today :yes:
      ———————————————————————-
      Yes, but that’s only BECAUSE Vutton ain’t having it…
      Yeezus is a fair weather negro…

      Sure, he’s screamin “I support black owned” now, but when he thought Louis was gonna allow him to swing from his short and curlies, He was coonin…

      Kanye STILL ain’t shyt…. :tea:

    52. 52

      I like Kanye’s jacket/blazer thing too…
      :think:

    53. 53
      datsmdubya2u says:

      gypsyeyes says:

      so we retweeting on the blog or nah…i was just asking!

      RT@datsmdubya2u says:

      I was just about to say it looked like a niggatoe. One of those odd shaped nuts that go out on the fruit/nut tray in the South during the holidays.

      __________________

      no i called myself responding to Kaycei..my bad

    54. 54
      SOTHERNGRL says:

      so we retweeting on the blog or nah…i was just asking!
      RT@datsmdubya2u says:
      ————————
      @Gyp I was over here like oh that’s how we doing it now.

    55. 55
      OutsidetheBox says:

      From downstairs…best thing I ate on Thanksgiving was that turkey fulla Cajun seasonings that my brother in law fried in VEGGIE url :nun: and :love: that nukka know he know how to work a grill and/or fryer apparatus and how to season some meat. Cant wait for my drunken chickens and steak on Xmas :yahoo:
      ____________
      I ALWAYS WANTED A NORTH CACK-A-LAKKEE XMAS :eek: :snort:

    56. 56
      Aprilbaby says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      Ky

      Aprilbaby, *snickers at name*
      IONO What do these guys need to carry around?

      _________________________________________________________________________

      We Aprilbabies are the best…lol! But you must be and Aries haha

    57. 57
      Gigi26 says:

      :offtopic: i don’t care for this bag,

      Tamar if you are reading this, I am not attacking you sista. YOU NEED TO CUT DOWN ON THE LADY BOYS ON YOUR TEAM. They are not making you fly mama, you just look a hot mess. That ole drag queen suit baggy around the pusscee was NOT the BIDNESS OKAY?! Shyt looked like you could tuck a dyck in it. :no: Then the dance moves with the wig. Ion know son.

      Get some straight girls on your team cuz that shyt last night wasn’t even laughable. Hell K. Michelle with her midget shape murdered you and she had 12 oz of remy curled on her head!

      Do better. From a fan of your music and not you.

    58. 58
      Unshakable says:

      @Gigi – That’s good, but we will in your absence….lol! :hug:

      @SoGirl – yes ma’am…..I will behave. These penties I get from picking cotton have to be spent wisely.

      @Ky – A Pez dispenser tho? In my Nettie voice..”WWWWHHHHHYYYYY” :hahaha:

      Side note – You do have a point tho.

      His head looks like if you hit him in the back, candy will dispense through his grill. Now I’m even hungrier. :think:

    59. 59

      Im goin to Kanye’s concert in N.O. on Thursday!
      :yahoo:

    60. 60
      GellySammich says:

      Let him have it Gigi :crying: You ain’t been here in forever. In fact, go catch up on old posts and tell us what you think :popcorn:

    61. 61
      gypsyeyes says:

      No @Dats…Sandra retweeted what Man said on this here family blog and I wanted to retweet what you said. that wasn’t a shot at you.

      @Sothern I was all types confused.

    62. 62
      Aprilbaby says:

      kamadiva says:

      but he whimpers, whines and complains so much…he probably toting around maxi pads!

      ________________________________________________________________________

      I wouldn’t be surprised! Did you hear him on The Breakfast Club? He complained the whole time. He is mad at us blacks for sure.

    63. 63
      KyCakes says:

      Unshakable says:

      @Ky – A Pez dispenser tho? In my Nettie voice..”WWWWHHHHHYYYYY” :hahaha:
      —————————————————————-
      But tell me if that nigguh don’t throw back his dome, you ain’t spectin’ one of those little rectangular, chalky candies to come poppin out?

    64. 64
      Gigi26 says:

      @KY you are 100% correct! But I can at least say he allowed himself to be photo’d wearing a brotha’s creation and on that alone he gets respect. He’s still a Grade A hypocrite to me. I still haven’t listened to Yeezus

    65. 65
      datsmdubya2u says:

      SOTHERNGRL says:

      so we retweeting on the blog or nah…i was just asking!
      RT@datsmdubya2u says:
      ————————
      @Gyp I was over here like oh that’s how we doing it now.

      __________________

      Lawd :facepalm:

    66. 66
      GellySammich says:

      Babe you saw the email? :love:

    67. 67

      Tamar if you are reading this, I am not attacking you sista. YOU NEED TO CUT DOWN ON THE LADY BOYS ON YOUR TEAM. They are not making you fly mama, you just look a hot mess. That ole drag queen suit baggy around the pusscee was NOT the BIDNESS OKAY?! Shyt looked like you could tuck a dyck in it. Then the dance moves with the wig. Ion know son.
      ____________

      :eek:
      Dayum!
      :rofl:

    68. 68
      Gigi26 says:

      And I know Kandi momma be sippin on that ripple coming for Todd ole Oompa Loompa lookin ass :rofl:

    69. 69
      datsmdubya2u says:

      gypsyeyes says:

      No @Dats…Sandra retweeted what Man said on this here family blog and I wanted to retweet what you said. that wasn’t a shot at you.

      @Sothern I was all types confused.

      ________________________

      sorry gyp..im all types too…

    70. 70
      KyCakes says:

      Man, I just don’t care™ says:

      Im goin to Kanye’s concert in N.O. on Thursday!
      :yahoo:
      ———————————————————————–
      Make sure and report back…
      I wanna see if this nigguh still has his ‘cuss out session’ with God in the concert…

    71. 71
      SOTHERNGRL says:

      @Dats not you Sandra retweeted what @Man said. That why I said Oh we doing it like that now. Miss Sandra confused me

    72. 72
      IsThisThingOn... says:

      KyCakes says:

      On Friday, @DreamHampton tweeted “Mr. West should ask Pharrell how he has quietly achieved his dreams.”

      _____________________________

      Unfortunately, Kanye ain’t gonna “quietly” do nothin’ :no:

    73. 73

      @GYPSY
      No @Dats…Sandra retweeted what Man said on this here family blog….
      ________
      :blink:

    74. 74
      supa says:

      It would have meant something if he supported LS from jump. Contributing to leverage Black economics is something he should have BEEN doing. This just makes him look more foolish and is a slap in the face to Black businesses. He’s basically saying that he doesn’t want to support us, but will just to make a point. Who wants to be plan B? I find that to be super underhanded. Oh and let’s not forget, who he’s upset at are the very folks that attended last Halloween’s racist blackface event, which I think was called disco africa. He is really off his rocker if he thought that they were going to give him respect as if he’s one of their peers. Those Italians do not like him and prove to be racist on many occasions, yet he thought that he was the special one that they were going to make exceptions for.

      I guess he realized his lack of influence when his boycott went bust, so he then ran to get LS accessories. Like I said, that is very underhanded and fake. He disses us all damn day and then runs to the very same people for help when he’s “in need”.

      I’m still :hahaha: that he seriously thought that the head racist in charge at LV was going to meet with him. Not only did Ye make ONE damn shoe, HE’S BLACK. People sold that man a dream he refuses to realize was all a mean prank. Someone, wake that man up…he is dangerously delusional.

    75. 75
      datsmdubya2u says:

      @SOTHERNGRL

      I got it now..i’s sawwy :shame:

    76. 76
      KyCakes says:

      IsThisThingOn… says:

      KyCakes says:

      On Friday, @DreamHampton tweeted “Mr. West should ask Pharrell how he has quietly achieved his dreams.”

      _____________________________

      Unfortunately, Kanye ain’t gonna “quietly” do nothin’ :no:
      ——————————————————————
      The only time in this lifetime I will ever feel sorry for Kim…

      Can you imagine being around someone so damn emotional? This fool is on his rag ALL THE TIME.. Just :mad: for no damn reason…

      Have a snickers, Kanye….

    77. 77

      @KY
      “Im goin to Kanye’s concert in N.O. on Thursday!

      ———————————————————————–
      Make sure and report back…
      I wanna see if this nigguh still has his ‘cuss out session’ with God in the concert…”
      _______
      :rofl:

      Yeah, my girl saw the review and her overly religious azz started talkin bout she aint wanna go.

      :wtf:

      Told her she betta go use the bathroom or sumptin during that part! :lol:

    78. 78
      lovezoe says:

      Speaking of lady boys, y’all see Derek J and what’s his face up there wearing lipstick during a promo for their show? A mess. Why you gotta be so feminine

    79. 79
      datsmdubya2u says:

      supa says:

      It would have meant something if he supported LS from jump. Contributing to leverage Black economics is something he should have BEEN doing. This just makes him look more foolish and is a slap in the face to Black businesses. He’s basically saying that he doesn’t want to support us, but will just to make a point. Who wants to be plan B? I find that to be super underhanded. Oh and let’s not forget, who he’s upset at are the very folks that attended last Halloween’s racist blackface event, which I think was called disco africa. He is really off his rocker if he thought that they were going to give him respect as if he’s one of their peers. Those Italians do not like him and prove to be racist on many occasions, yet he thought that he was the special one that they were going to make exceptions for.

      I guess he realized his lack of influence when his boycott went bust, so he then ran to get LS accessories. Like I said, that is very underhanded and fake. He disses us all damn day and then runs to the very same people for help when he’s “in need”.

      I’m still :hahaha: that he seriously thought that the head racist in charge at LV was going to meet with him. Not only did Ye make ONE damn shoe, HE’S BLACK. People sold that man a dream he refuses to realize was all a mean prank. Someone, wake that man up…he is dangerously delusional.

      ______________________

      :cosign: ALLA dis right here

    80. 80
      KyCakes says:

      :lol: @Man

    81. 81
      OutsidetheBox says:

      I am looking at it now. :love: IT IS DIVINE.

    82. 82
      MissHarlem says:

      :lol:

    83. 83
      SOTHERNGRL says:

      @Dats thats O.K. it happens, to much be going on. Here bring it in :hug:

    84. 84
      Unshakable says:

      @Ky – Read my post numma 58, plz and thank you.

      @Gigi – Guhl, she be sippin on some Thunderbird, whatchu talmbout? :lol:

    85. 85
      Gigi26 says:

      @SUPA: you are right :yes:

      They’ll remind you what you are when you try to show out and act like you’re one of them. Kanye received his harsh reality. :yes:

      And keep trying to make Kim relevant Kanye…it will fall on deaf ears, you seen how your “bestie” did your baby momma..cropped her ass out and errythang :rofl:

    86. 86
      Caramel Rain says:

      I bet his wood is thick and veiny. Like his hand in the 2nd thumbnail pic :eek:

    87. 87
      datsmdubya2u says:

      @Gigi

      Tamar if you are reading this, I am not attacking you sista. YOU NEED TO CUT DOWN ON THE LADY BOYS ON YOUR TEAM. They are not making you fly mama, you just look a hot mess. That ole drag queen suit baggy around the pusscee was NOT the BIDNESS OKAY?! Shyt looked like you could tuck a dyck in it. :no: Then the dance moves with the wig. Ion know son.

      _____________________

      that whole performance was a mess i couldn’t understand nuthin she was sangin..they was tryin to drown her out i think..she had on a lined baggy jumpsuit..awful! Did you see the audience..they looked like :facepalm: en masse

    88. 88
      i :heart: sandrarose time warner can kiss my puppylove says:

      Hi roses

    89. 89
      KyCakes says:

      @Unshake :rofl:

    90. 90
      Who Dat says:

      Kim really might be at THAT show of all shows though. NOLA was her second home there for a second… :eek:

      @OTB our holiday festivities are technically located here in NC…but mama nem is from Bama and BIL from Mississippi lmaooo. For Xmas we eat chicken, steak, and seafood. Even if it is 20 degrees outside BIL be out there on the grill. I remma northern dude came to Xmas dinner for first time and was like :wtf: kinda CHRISTMAS dinner is THIS? Nukka Either grab a plate or STARVE. :rofl:

    91. 91

      Who in here thought Kanye “supporting black businesses” was gonna influence anything?
      :lol:

      Man, yall niggas be tripping hard!

    92. 92
      IsThisThingOn... says:

      “From a fan of your music and not you.”

      _____________________

      :ghost:

    93. 93
      datsmdubya2u says:

      @southern

      :hug: just hold my confounded azz

      thanks

    94. 94

      he seriously thought that the head racist in charge at LV was going to meet with him

      :dead:

    95. 95

      @WHO DAT
      “Kim really might be at THAT show of all shows though. NOLA was her second home there for a second… ”
      ______

      I mean this with everything… don’t get my hopes up!
      :nono:

      That’s low if that is what u are doing!

    96. 96
      Diva says:

      Unshakable says:

      @DivaRo,

      Chile, ugly in our world is “haute couture” in their world. You can’t tell them nathin! :lol:
      ——————
      Unshake :woohoo: hey boo boo!!!!

    97. 97
      OutsidetheBox says:

      Umm who wrote the write up. :eek: Dont Louis gives these bags to everybody (guys at least) famous. :eek:

    98. 98

      :woot: GG is back! :lol:
      ==========
      SON & Dat :2dance:
      =========
      Where are the good Cyber Monday Sales? :waiting:

    99. 99

      @OTB
      How far are u from Miami? Im bout to pass through if u want some wood.

      Email me. Be our secret.
      :coffee:

    100. 100
      Who Dat says:

      I bet his wood is thick and veiny. Like his hand in the 2nd thumbnail pic

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
      :chase: for you havin me picture his WOOD

    101. 101
      Gigi26 says:

      that whole performance was a mess i couldn’t understand nuthin she was sangin..they was tryin to drown her out i think..she had on a lined baggy jumpsuit..awful! Did you see the audience..they looked like en masse
      ———————————————
      It was like a cruel joke :no: Like wtf was that shyt?! :blink: Not to mention she regularly sounds like shyt when she performs live, the dances were just :no:

    102. 102
      OutsidetheBox says:

      That line up sounds damn good to me! I must have prime rib for xmas. MUST. Lawd if I had some buzzed chicken tew…imma have to get on that. I had venison stew again and thoroughly enjoyed it. And we discovered a chit load of rabbits in the hood this wknd, neighbor say they best be gone come next week. :hahaha: :eek:

    103. 103
      datsmdubya2u says:

      OutsidetheBox says:

      That line up sounds damn good to me! I must have prime rib for xmas. MUST. Lawd if I had some buzzed chicken tew…imma have to get on that. I had venison stew again and thoroughly enjoyed it. And we discovered a chit load of rabbits in the hood this wknd, neighbor say they best be gone come next week.

      ________________________

      :rofl: OTB in my old hood we have a man made lake (it used to be a entertainment pavilion back in the 50s b4 they let us ninjas move in) and they used to put ducks in it every year and they would all disappear by nov 15 every year.. they stopped restocking about 1998

    104. 104
      OutsidetheBox says:

      @OTB
      How far are u from Miami? Im bout to pass through if u want some wood.
      Email me. Be our secret.
      :coffee:
      ______________

      I thought I told you I moved? :eek:

    105. 105
      OutsidetheBox says:

      OTB in my old hood we have a man made lake (it used to be a entertainment pavilion back in the 50s b4 they let us ninjas move in) and they used to put ducks in it every year and they would all disappear by nov 15 every year.. they stopped restocking about 1998
      ______________

      :rofl: :rofl: Them crakkas from Duck Dynasty was on GMA this morning too cooking up a big ass duck! :rofl:

      Black ppl prolly invented Turduckens. :rofl:

    106. 106
      datsmdubya2u says:

      @otb

      ! I must have prime rib for xmas. MUST. Lawd if I had some buzzed chicken tew…

      __________________________
      :cosign: on the Prime Rib…is buzzed/drunken chicken like beer can chicken?

    107. 107
      gypsyeyes says:

      :offtopic:

      Where is Keef Murray>>>

    108. 108
      OutsidetheBox says:

      I didnt watch the Soul Train Awards with the fam but I heard my mama say “whats a line up for Dionne without Nippy dabbing at her sweaty brow? :no:

      I was :rofl: :rofl:

    109. 109
      jessibaby says:

      Hey Auntie!!

      Can you fix the link to Louis Stewart’s site? Its pulling up “louisstewartcollection.com” which goes to a parked page instead of “thelouisstewartcollection.com”.

      I know your a perfectionist and he is a friend of the blog! Have a blessed day hun!! :)

    110. 110
      Unshakable says:

      @DivaRo –> Hey sexy, how you be?

      @Is this thing on –> Guhl, why I just now comprehended what Gigi wrote once you reposted it? Chile…

      #readingisfundamental :dead:

      I’m putting together my own fune. KDub…please sing a tenter rendition of Precious Lawd (think conservative a la Mahalia Jackson) and make sure I’m is casket shawp!

    111. 111

      @OTB
      How far are u from Miami? Im bout to pass through if u want some wood.
      Email me. Be our secret.

      ______________

      I thought I told you I moved?
      _________
      :facepalm:

    112. 112
      MissHarlem says:

      I enjoyed the Soul Train Awards :shrug:

      SON :2dance:

    113. 113
      IsThisThingOn... says:

      “The only time in this lifetime I will ever feel sorry for Kim…”

      ________________________

      I won’t cry for Evita, I mean, Kim just yet; I still believe she’s contributing to his very public disintegration, and have no doubt that she and her mama will time her I’d-hoped-things-would-get-better exodus from this union just prior to Kanye following in the footsteps of Dave Chappelle to go on ‘hiatus’ in Africa :coffee:

    114. 114

      Don’t nobody give a shyt about Kanya loose cannon ass :nono: this a FOOL!

    115. 115
      Unshakable says:

      @harlem shaka,

      I enjoyed Tamar’s speech! Girl, that makeup stayed PUT while she gave that speech! I think I was more amazed at the makeup than Tamar. But her positive words run a close second. :yes:

    116. 116
      Gigi26 says:

      :happy: SON!!!!! I enjoyed it too, esp Keith Sweat ole nassy ass sangin…ion care that nigg look like he can murder some pusscee with them lips ya heard meh?! idc idc idc!

    117. 117
      KyCakes says:

      jeniefrumdabloc says:

      Don’t nobody give a shyt about Kanya loose cannon ass :nono: this a FOOL!
      ———————————————————————
      I just keep an eye on him for the car wreck factor….

    118. 118

      :ghost: Gigi ole graphic azzz :hahaha:

    119. 119
      Gigi26 says:

      IS THIS THING: CHIILLLE the LAST PLACE Koonye will go is to the motherland! He will retreat back to Paris where they “love him and respect his privacy” he won’t ever step foot on motherland soil..it is beneath him :rollseyes:

    120. 120
      SOTHERNGRL says:

      Duck Dynasty
      ——————-
      Love these folks. Saw Ms Kay cookbook in Sams this weekend.

    121. 121
      MissHarlem says:

      UNSHAKE :yes: that speech was touching

      GIGI I cant stand nasally ass Keith Sweat but you bets believe I was swaying to his set. fyi you ignant :lol:

    122. 122

      Ky gone nah with that gravie :rofl:

    123. 123
      Carrington says:

      I never really see anyone actually “rocking” Louis Stewart… I only see it as props at events.

      Incidentally, I’ve never heard it mentioned anywhere other than Sandra Rose dot cawm…

      Y’all thank Kanye is taking my advice and supporting black artist TRYING to get on instead of supporting artist who don’t need him?

    124. 124

      That bag kinda snazzy though :thinking:

    125. 125
      SOTHERNGRL says:

      Where is Keef Murray>>>
      —————–
      If this is that fool chief keef he somewhere looking very unattractive.

    126. 126
      KyCakes says:

      jeniefrumdabloc says:

      Ky gone nah with that gravie :rofl:
      —————————————————————–
      Seth Rogen was giving GOOD face… :rofl:

    127. 127
      GellySammich says:

      SOTHERNGRL says:

      Duck Dynasty
      ——————-
      Love these folks. Saw Ms Kay cookbook in Sams this weekend.
      _______________
      I love me some Jase. :gossip: and where yall think Willy got that lil black boy from? He cheat on his wife? Adopt (he kinda favor him though)?

    128. 128

      Gooodddddd face :rofl: better than her azz

    129. 129
      IsThisThingOn... says:

      @Is this thing on –> Guhl, why I just now comprehended what Gigi wrote once you reposted it? Chile…

      _______________________________

      :whistle: Someone please call 9-1-1
      The alleged assassin is – (Gigi’s stats here)

    130. 130

      Y’all thank Kanye is taking my advice and supporting black artist TRYING to get on instead of supporting artist who don’t need him?

      YES :eek:

      :rofl: :rofl:

    131. 131
    132. 132

      :rolleyes: Nobody shared no cyber deals! :twisted:

      Anywhoo, Macy’s has $40 cashmere sweaters, and their is one with a winking owl, too cute, but it costs double the price :mad:

    133. 133
      KyCakes says:

      <–Doesn't Talk To Strangers says:

      good face?!?! :lol:
      —————————————————————-
      You een neva heard that before? :lol:

      Shewt….He was giving ol' Sahara a run for her money with the come hither look and the seductive blinks….

      Seth's hairy back was even more groomed than Kim's… :tea:

    134. 134
      OutsidetheBox says:

      :rofl:

    135. 135
      MissHarlem says:

      GELLY he is adopted and his church at one point didnt want to fck with him bc he adopted a black (biracial) child. He is thinking of adopting one more

    136. 136

      I have Ky :yes: :lol:
      I was just laughing at Jenny’s 128, trying to figure out :rofl:

    137. 137
      sassyshe says:

      I agree, I think kim has this fool thinking that hes the Michaelangelo of fashion when she didnt even want to wear his ugly shoes till he made her. Kayne seriously has his priorities distorted such as you don’t matter in this world unless ur a billionaire. Someone needs to give that man a bipolar ****tail and sit him in a room somewhere to strictly produce cause most people are tired of his antics. Kim thinks its cute cause the more he acts a fool the more people sympathize with her which deflects from her whore-ill-do-anthing for a check and some fame persona

    138. 138
      gypsyeyes says:

      No keith murray is an actual rapper and chief keef is a wrapper…#helpful

    139. 139

      Black Cherry
      Pink Poppy
      or good ole safe
      Heather Cappuccino?
      :sarcasm:

      :rofl:

    140. 140
      KayCeiSoul says:

      @otb
      ! I must have prime rib for xmas.

      *************************************

      Had it for Thanksgiving and my brother acted a complete AZZ on that rub!
      It was cooked JUST SO perfectly, and was tender and moist, then you got a mouthful of that garlic butter herb and pank Himalayan salt rub?!

      I sampled everything, but I ATE that. :yes: And I hate any type of roasted beef, but THAT!? Yessuh, YeahMam. :coffee:
      That prime rib changed my name.

    141. 141

      Keith Murray is an actual rapper :dance:

    142. 142
      GellySammich says:

      MissHarlem says:

      GELLY he is adopted and his church at one point didnt want to fck with him bc he adopted a black (biracial) child. He is thinking of adopting one more
      __________________
      :thinking: why he not around as much as the other 2 though? I figured he just goes to his mama house sometimes (the black lady Willie cheated with) :lol:
      #scandal

    143. 143
      SOTHERNGRL says:

      love me some Jase. and where yall think Willy got that lil black boy from? He cheat on his wife? Adopt (he kinda favor him though)?
      ——————
      @Gelly they adopted him. Had him since he was a baby. I don’t think he trying to pull a Tom Cruise cause aint nobody gonna tell me that is not TC bio child. WEll you could but I want believe it. But my all time favorite is Sy. @OTB what say you about why The Daddy has those shades on I have my thoughts want to se if we concur.

    144. 144

      Gelly, you manufactured a duck crisis yo! :rofl: :rofl:

    145. 145
    146. 146
      IsThisThingOn... says:

      Gigi26 says:

      IS THIS THING: CHIILLLE the LAST PLACE Koonye will go is to the motherland! He will retreat back to Paris where they “love him and respect his privacy” he won’t ever step foot on motherland soil..it is beneath him

      ______________________

      Hi, Gigi! You know my very fist thought was exactly this ^^^^.
      However, you know when you for really real get slapped back to reality, and you don’t want NO parts of the them ‘Who Hurt You’ and you feel like your life depends on your next move? Well that’s when your survival instinct kicks in and you resort to the ‘sure thing’ that you can run back to and feel safe around. Think prodigal son.

    147. 147
      IsThisThingOn... says:

      SOTHERNGRL says:

      Duck Dynasty
      ——————-
      Love these folks. Saw Ms Kay cookbook in Sams this weekend.

      _________________________

      This is why I usually miss RHOA on Sunday; too busy watching reruns of Duck Dynasty. :popcorn: :hahaha: :koolaid:

    148. 148
      IsThisThingOn... says:

      “It was cooked JUST SO perfectly, and was tender and moist, then you got a mouthful of that garlic butter herb and pank Himalayan salt rub?!”

      _______________________

      :drools:

    Comments are closed for this post