Celebrity Style: Wiz Khalifa Wears Amber Rose’s Leggings

Wiz Khalifa

I guess rapper Wiz Khalifa loves his boo Amber Rose so much he wears her leggings? This image was posted on Khalifa’s Instagram account — and quickly deleted. The photos show Khalifa posing with two fans while wearing black and white printed leggings from Amber’s closet. Rose is the queen of leggings. She has a pair of leggings for every occasion — and, apparently, so does Wiz.

Thanks to loyal reader 2UrbanGirls for the tip.



 


  • PARIAH

    :rofl: he looks pathetic

  • Jo4mine

    :haha: They all going laugh at you Wiz :haha:

  • hell_on_heels

    He looks absolutely ridiculous!!!!

  • hell_on_heels

    And why everyone is making comments/concerns about Chris Brown’s alleged drug activity, somebody check on Wiz too…I’m just saying

  • http://www.landofpure.net

    :rofl: :rofl:

    Auntie u know damn well they’on wear the same size!

    oh please can the feminization of black men end asaptually?! :pray:

  • http://www.landofpure.net

    :chase:

    Wiz u’s a MAN DAMON! u gone let lil Wiz get punked on school over this :haha:

  • http://www.landofpure.net

    :rofl: @hell on heels

  • West Coast Chick

    he is DEFINITELY a bottom :coffee:

  • spiceykay

    He is so skinny.

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    ™ says:

    Auntie u know damn well they’on wear the same size!
    __________________

    I thought leggings was one size fits all? :shrug:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    But why is his legs this big >> :danban: :facepalm: yeah Amber be fawking him with a strap on …. he is a bottom westcoast ! Cosign chile :no:

  • http://www.landofpure.net

    West Coast Chick says:

    he is DEFINITELY a bottom :coffee:

    :rofl:

    good to see ur font chic! HNY

    & HAPPY NEW YEAR to all the rest of you Roses & Thorns & lurkers of this here good wholesome family oriented blog

    :party: :partyhat:

    yall be safe & God bless!

    HNY Sandra :kiss:

    Fayla OWT! :peace:

  • MsB2u

    Happy news years everybody :party:

  • http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?ref=profile&id=1335451522 therapist1911

    ummmm errrrr ummmmmm well okay

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Sandra Rose says:

    iscream says:
    @Sandra I was one of the people celebrating their love but I didn’t know it was a pity ring. Gabby is a fool in my eyes now
    ________________________________
    __________________
    One day you will recognize true Love when you see it. And you won’t be impressed by these public displays of affection and materialism. True Love can not be bought or sold. And true Love does not brag or boast.
    _________________________

    :thankyou: :bow: :preach: my parents have never boasted or brag…. they just role out….. and keep they business to themselves….. very few outside friends….. they are each other friends :yes: real shyt you fonted Sandra :thumbsup: anytime a couple has to brag about their relationship…. obviously they are trying to prove something ….. trying to hard to convince folks …. hell they even trying to convince themselves its real…..

    I have grown up around true love….. so I am a witness… Keep ya business to yourself folks

  • http://instagram.com/eastpointvet eastpointvet

    lol thats all i can do

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Sandra Rose says:

    ™ says:
    Auntie u know damn well they’on wear the same size!
    __________________
    I thought leggings was one size fits all?
    ________________________

    :rofl: Nah Sandra :rofl: chile a big gull can’t wear my leggings and I can’t wear a big gulls leggings, them joints will look like McHammer pants :lol:

  • Milky

    Happy New Year @msrose and the garden :hug:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Same to you Milky :kiss:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Him and Amber need to come out with their own line of Stretch Pants :) and cut me a check :D

    Happy New Year SR! :hug:
    And especially to all the Roses who make the work day go by effortlessly. Much live! GOD bless all with good health, wealth, and blessings! :kiss:

    Free TY :tea:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Jenny and Milky :2dance:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    *Much love :rollseyes:
    <– is alil tipsy :cheers:

  • PumpkinsMama

    DTTS, Jenny, Milky :happy:

  • PumpkinsMama

    Damn DTTS already :koolaid:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Hey P!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Yup Pumpkin *burp* but I haven’t chiefed since earlier :eek:
    I will when my peeps get here and then we all will go to my garage “to check on the tires” :rofl:

  • luVn_liFe…

    :party: HEYYYY NOW! Pumpkins mama smurfette :partyhat:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :shakebutt: LuvLife! :woot:

  • luVn_liFe…

    :yawn: WhatchU doing for it smurfette, my mil and her friend are over. Im inside chilling. Im tiRED!

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :buttshake:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Jennnnnnayyyyyyyyy :yahoo:

    LuvLife we are gonna just hang out at my place. Ion wanna get shot at outside :shrug: I already cracked my Belvidere :grill:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    I’m bout to pour it up …. pour it uppp .. watch it all fall out :danban:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    DTS :happy: :kiss:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Belvidere Red is donating 50% of the bottle cost to HIV/Aids Elimination in Africa!

    So buy some y’all! :yes:

  • PumpkinsMama

    Shyt guess Imma have a drank by my damn self too!

    LuVieeeeeeeee :kiss:

    @ DTTS you know the Chief :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Oop ion need nothing to fall out now :rofl:

  • JerseyGirl68

    His leggings are an abomination. #SYAD

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    This kind P :smoke:
    <— if she knew chief he would be marketable! After he cut me my check :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    *puts a Tibetan Lamb tshirt on Wiz and a weed tiara* there. Better now!

    :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Jenny :cell:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Chile my daughter can’t hang chile :hahaha: This me >>> :danban: this her on the couch :yawn: >>>> :zzz: :rofl:

  • Miany

    :hug: dtts, jenie, jersey, pm hey ladies HAPPY NEW YEAR!!!
    :facepalm: I just got to work at 730 so my azz will be hurr till 330… Ion curr tho cuz my bad habit coming to the parking lot to turn up with me at 12 am we gon bring the new year in right :blunt:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Miany I am sipping now :yes: Ion particularly care for this wine though :tea: well the brand anyways, trying to be cheap chile lawt!!!!

  • PumpkinsMama

    Dammit Imma drank too! :crying1:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Well Pour it up chile ! :koolaid:

  • Miany

    Jenie :yes: I know the feeling of the cheap stuff… used to be some 3 bottles for $10 wine in walgreens :no: bad idea ..

  • Miany

    :koolaid3: ENJOY LADIES!!

  • PumpkinsMama

    Jenny drinking Mad Dog :tea: :rofl:

    Jen what channel you watchin the ball drop?

  • FuturedocDonte

    :yawn: my wife got me in here watching The Avatar…. So Mannie Mannie questions :no:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    The Avatar is my damn movie :yahoo:

    P! You a hotazz mess :rofl: I would ……. well let me think :thinking: ok yeah I would drink some mad dogg :kona:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Chile I am watching breaking bad :popcorn: this my show…. on my DVR

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Miany says:

    Jenie :yes: I know the feeling of the cheap stuff… used to be some 3 bottles for $10 wine in walgreens :no: bad idea ..
    _____________________

    Miany this was a 7 dollar wine, but something seems off :thinking: I want get this brand anymore…… aye I like me some yellow tail though … pretty good wine for the price :thumbsup:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Ok I am looking at this Makelemore on ABC :nono: wtf is he rapping singing whatever the hell he calls hisself doing :no: this shyt is straight garbage :nono:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    The hell sounds like a bunch of damn gibberish….. and look at fat Albert singing

  • PumpkinsMama

    Mad Dog used to be my shyt…in college :rofl: Them joints was like 3 for $5!

    Doc! How’s the baby??? :love:

  • PumpkinsMama

    Jenie I like Barefoot Moscato (ain’t much of a wine person tho). And I LOVES my Bartenura… you ain’t see the pic :kona:

  • Miany

    :yes: I love me some barefoot brand for whateva reason..
    first time I heard Macklemore I :love: it… now I can’t stand to hear him.. :nono: don’t ask me why just irks me…

  • PumpkinsMama

    Miany they got this pink one that looks like champagne I wanna try :thinking:

    what time can you leave?

  • FuturedocDonte

    Doc! How’s the baby???
    —-
    :yawn: sleeping all day and :danban1: all night. He JUST woke up at 1045 :crying1:

  • Miany

    the sparkling pink moscato??? my issh girl , my ish!! plus i got the $1.00 off coupons cuz they were having a sample last week..
    :( I can’t leave work til 3:30
    I aint doin shi today tho just waiting for em to change shifts so I can go in the car and take a cat nap.

  • PumpkinsMama

    Hot Damn Doc gotta love them sleeping babies Go Baby! Go Baby! :cheer:

    Lo siento Miany that sucks :(

  • PumpkinsMama

    HAPPY NEW YEAR!!!!! :party:

  • AlluringlySweet

    Happy New Year one and all may your 2014 be prosperous and blessed!

  • Smonae

    Happy New Year’s Sandra & SR loves
    :party:

  • PumpkinsMama

    And no one to kiss, not even my Pumpkin :crying1:

  • PumpkinsMama

    HAPPY NEW YEAR AUNTY!

    :danban1:

    :partyhat:

    :cheers:

    :koolaid:

    :buttshake:

  • lovezoe

    Happy New Year to my e-family. I hope this will be your season of greatness.

  • JerseyGirl68

    :danban1: HAPPY NEW YEAR!!!! :happy:

    #2014 IS ALL GOOD

    I STARTED FROM THE BOTTOM NOW I’M HERE!

  • Miany

    :happy: Happy new year yall

  • FuturedocDonte

    :partyhat: happy New Years

  • PumpkinsMama

    Um so Mariah Carey just gon lip synch from now on huh ? :huh:

  • Smonae

    Pumpkin boo u got urself go to ur mirror say Flawless & blow air kisses
    :yes:

  • FuturedocDonte

    But WHY was I nervous like it was Y2K again :scared:

  • PumpkinsMama

    Awwwwwww Thanks Smonae :kiss: :hug:

  • FuturedocDonte

    Um so Mariah Carey just gon lip synch from now on huh?

    She Gon have to :nono: thAt Ariana Grande ret to upstage her

  • AlluringlySweet

    :party: ……. :koolaid:

  • Smonae

    Donte :hahaha:

  • Miany

    @Donte.. u was nervous cuz uze a pappy now… being a parent makes you nervous bout it all (I’m guessing cuz Ion really kno)
    oh and that Ariana Grande, I like her… they been tryna make fetch happen wif her for a minute but still…i like her.

  • PumpkinsMama

    Fetch :ghost:

    One of my fav movies of all time. Ahh Lindsay before, well everythang :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Happy New Year Jive Turkeys!!!! :partyhat: :rofl:

  • MsB2u

    Happy New Years

  • Jo4mine

    Happy New Year Sandra Rose, Commentators & Readers! Love, Peace, Happiness, Financial Stability

  • Ni ni

    Happy New Year guys! I got a headeache :crying:

  • ninamosley

    Lol!!!!!

  • http://www.landofpure.net

    So Luda den had a baby on Equinox huh? :tea:

    HNY! :waves: <—condoms

  • lovezoe

    FAYFAY- AND he claiming he only make 25K a month so his CS payments will be 1754 a month. Bums. He also claiming we on break.

  • I Run New York

    Hey Sandra I don’t know if you saw but Ludacris just admitted paternity to a son that was born a couple weeks ago. It’s on T M Z .

  • Diva

    Happy New Year Roses!!!!! Pumpkin :whistle: don’t mess with my man

  • Who Dat

    I hate nukkas. Truly. Who else on a break?

    #breakbaby2014

  • The Pearl!

    :woot: Happy New Year, Everybody!!!! May you each have a blessed, prosperous and healthy 2014! :danban1:

  • Who Dat

    Oh Happy New Year and chit. My bad. I am so rude. :coffee:

    Why is Wiz so dayum LIL? Lord have mercy. I would be scared I would break one of his legs, if I was Amber, while riding him. She must NEVER be on top. :no:

  • http://www.landofpure.net

    Zoe

    Chile just trife. Which is it? He ballon or he broke. Guess it depends on who’s axin huh? :lol:

    KDubbs :fistbump: same here, ( eem tho I heard somma them skinnty ones be packin. I’ll never find out bc I need more weight than that. He look “po” like we used to say back in the day.

  • lovezoe

    FAYFAY- That dude ain’t broke. He just did Fast and Furious 6 and will be filming the new one, he got headphones, AND him and Eucerin just went to THREE island with Kevin Hart and his chick. Miss me with that. Saddens me. You can only blame a groupie so much, takes two to tangle.

  • PumpkinsMama

    @ Diva O oops you seent that :kona:

    Fay Fay :kiss:
    Dubb :hug:
    Pearl
    Zoe

    Hey “I Run” is you new? :thinking:

  • lovezoe

    :newpost:

  • The Pearl!

    Hey, Pumpkins!

    And, my bad, Happy New Year to you, Auntie Sandra! :waves:

  • tintin1979

    Sandra is so damn funny. Lmao.