Celebs Out & About: Tiny, La La, Carmelo Anthony, LeBron James, Dwyane Wade

Tiny Zonnique and Deyjah

Super mom Tameka “Tiny” Harris posed with her kids (T.I.’s 13-year-old daughter) Deyjah (who is growing like a weed!) and 17-year-old Zonnique.

Kiyan Anthony and Santa Cluas

The NBA celebrated the upcoming Christmas holidays around the league over the weekend. The NY Knicks flew in Santa Claus from the North Pole to hear Christmas wishes from privileged children of affluent parents such as Kiyan Anthony, son of La La and Knicks superstar Carmelo Anthony. I wonder what Kiyan is getting for Christmas that he doesn’t already have 10 of?

Miami Heat

The defending NBA champs Miami Heat exchanged Christmas gifts at the office over the weekend. Guard Norris Cole got a Louis Vuitton bag and LeBron James received his own custom LeBronciaga fashion accessory.



 


125 Responses to “Celebs Out & About: Tiny, La La, Carmelo Anthony, LeBron James, Dwyane Wade”

  1. 1
    OutsidetheBox says:

    Love Zonnique. :heart: Her hair is f u n.

    *primps* Hey Bron.. :hi:

  2. 2
    Who Dat says:

    :deadhorse: <<< the horse that lost its LIFE Lord.

  3. 3
    The Master Beta :D says:

    Zonnique no that is too much weave and its horrid and Deyjah is getting big TI better get your shotgun ready :lol:

  4. 4
    Hershey says:

    Well look at Deyjah she is getting tall and so pretty :yes: :thinking: that blonde hair tho is ummm sumthin else, she’s prettier without it… #ilovemylogin :whistle:

  5. 5
    iAmChan says:

    Why are y’all talking about the beautiful hairdos I am looking at up here? :tea:

  6. 6
    essenze says:

    Zonnique is such a cutie but she don’t need all that mess in her head :no:

  7. 7
    iAmChan says:

    Y’all need to weave her alone.

  8. 8
    mizzdallas says:

    Shonnique has on way too much hair. But….. She is a celebrity kid so she is different.. That’s all I got!

  9. 9
    Who Dat says:

    Guard Norris Cole got a Louis Vuitton bag
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    That came from Chris Bosh most likely right?

    He is so up on the latest fashion far as “murses” go.

  10. 10
    Caramel Rain says:

    :ghost: @ DTTS downstairs.. :wail:

  11. 11
    Who Dat says:

    Deyjah is getting big TI better get your shotgun ready

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I think its ready and loaded. He got some pretty daughters!

  12. 12
    mizzdallas says:

    5 miles to empty and my heart is running low..

  13. 13
    Caramel Rain says:

    Deyjah looks just like her father. cutie

  14. 14
    gypsyeyes says:

    BUT ZONNIQUE AND DEM ALWAYS WEAR COLORED HAIR THO!!!

  15. 15
    The Master Beta :D says:

    :lol:

  16. 16
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    before I read this I want to make a PSA :warning:
    DTTS needs hooked on FONTics. She slow ya’ll. When they told her to vote or die she went home :crying1: because she missed the voting deadline at the church. She was looking at her clock like :bite: when 12:00 am hit.

  17. 17
    Who Dat says:

    5 miles to empty and my heart is running low..

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Fivvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvve miles to EMMMMMMMMMMMMMPTEE (harmony)

    GIRLLLLLLLLLLLLLLLLLL :headphones:

  18. 18
    gypsyeyes says:

    Who Dat says:

    Deyjah is getting big TI better get your shotgun ready

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I think its ready and loaded. He got some pretty daughters!

    ________________________

    NOW YALL KNOW….NVM, BUT YALL KNOW THAT CLIFFORD IS LOCKED AND LOADED!!!

  19. 19
    Caramel Rain says:

    Deyjah is getting big TI better get your shotgun ready

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I think its ready and loaded. He got some pretty daughters
    **************
    Yall know he cant own or possess firearms. Memba what happened last time? :kona:

  20. 20
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :whistle: I love myyyyyy log-in mama I love my logggggggiinnnnnn nah fa la la la la la la la la :scared:

  21. 21
  22. 22
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Dejay looks like she can play some :bball:

  23. 23
    Who Dat says:

    When they told her to vote or die she went home
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I am sorry. Cause I LOVE me some DTTS. But this? Makes me think of dogs when they dont want to die out in the open…so they go and hide and die alone. :ghost:

    LEAVE MY @DTTS ‘LONE NAH :chase:

  24. 24
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :thinking: Did Chris Bosh get that ATL Strippa with the tracheostomy hole that he asked Santa for??? #InquiringMindsWannaKnow #DontBanMeItsTheHolidays :scared: :kona:

  25. 25

    No matter whet thee Blog Liar has fonted, still I rise :nun:

    :rofl:

  26. 26
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Makes me think of dogs when they dont want to die out in the open…so they go and hide and die alone
    __________________
    I am weak at my desk :lol:

  27. 27
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    SR why didn’t you say what Chris Bosh got? I heard he got some Ben Wa balls. it’s what he wanted :tea:

  28. 28

    Me in real life: :shocked: Whoa, what lively pics! :D So which NASA space center did yall visit? So, how was it?

  29. 29
    Who Dat says:

    YO azz the one @MissTake! “Vote or die so she just LEFT”
    What the hail wrong with yall? It aint even LUNCHTIME ON MONDAY yet!

  30. 30
    Caramel Rain says:

    Does my sexiness upset you? Does it come as a surprise That I dance like I’ve got diamonds At the meeting of my thighs?

    :rofl: :rofl:

  31. 31
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Did Chris Bosh get that ATL Strippa with the tracheostomy hole that he asked Santa for???
    _______________________________
    Wait’ll you get a load of me :ghost:

  32. 32

    Yew got me dyin all alone :flagontheplay:

    :wail:

  33. 33
    Caramel Rain says:

    Did you want to see me broken? Bowed head and lowered eyes? Shoulders falling down like teardrops, Weakened by my soulful cries?

  34. 34

    Kenya, what’s that? :popcorn:
    Sounds like some ish I be saying :ashamed:

  35. 35
    gypsyeyes says:

    CHRIS BOSH’S CHRISTMAS LIST
    _________________________

    KY JELLY
    SATIN HOUSE COAT
    A MAN WITH A TRACHEOTOMY WITH THAT VIBRATIN THING THAT THE MAN FROM THE CIGARETTE COMMERCIAL GOT. HHHHHUUUUUUMMMMM :shock:
    EARRANGS
    CAPRI PANTS

  36. 36

    34 was for 30, whatchew over there doing now? :lol:

  37. 37
    iAmChan says:

    Strippa with a trach? Is her stage name BlowHole?

  38. 38
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    “Vote or die so she just LEFT
    __________________
    I just snorted :hahaha:
    Dubb she was like it’s 7:01 pm Ma’am :stop: The polls are closed :crying1: guess I’ll just go on home at wait on the Lord to call me on home
    :hide: 11:59 pm…

  39. 39

    gypsyeyes says:

    CHRIS BOSH’S CHRISTMAS LIST
    _________________________

    KY JELLY
    SATIN HOUSE COAT
    A MAN WITH A TRACHEOTOMY WITH THAT VIBRATIN THING THAT THE MAN FROM THE CIGARETTE COMMERCIAL GOT. HHHHHUUUUUUMMMMM :shock:
    EARRANGS
    CAPRI PANTS
    Birthstone Toe Rang set :tea:

  40. 40
    iAmChan says:

    12 Days of Christmas by the 69 Boyz is the best Christmas song of all time. I don’t eem care.

  41. 41
    Caramel Rain says:

    Doesn’t Talk To Strangers says:

    Kenya, what’s that?
    Sounds like some ish I be saying
    *************
    :eek: How you gne quote Maya Angelou in # 25 yet dont know the poem “Still I rise”? Maybe MisTaken was right? :blink:
    Ikidikid! :rofl:

  42. 42
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Kenya, what’s that? :popcorn:
    Sounds like some ish I be saying :ashamed:
    ____________________
    She don’t know who wrote that :facepalm: Somebody sign her up for February. The MONTH. Her and Porsha can learn a lot about black folks that month. .

  43. 43
  44. 44
    Caramel Rain says:

    I like Tiny’s hair above. She looks very nice in that photo

  45. 45
  46. 46
    Who Dat says:

    SATIN HOUSE COAT
    Strippa with a trach? Is her stage name BlowHole?
    ^^^^^^^^^^^^^
    Why must I CRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :wail:
    Why must I cry… why must I cry…??? (Repeat 15x’s)

  47. 47
    SouthernPrincess says:

    The Harris’ have too much money for their heads to look so tacky and cheap

  48. 48
    gypsyeyes says:

    UMMMM @CHAN WHAT A LONG AND THICK TONGUE YOU HAVE SIR!!!

  49. 49
    Caramel Rain says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Kenya, what’s that?
    Sounds like some ish I be saying
    ____________________
    She don’t know who wrote that Somebody sign her up for February. The MONTH. Her and Porsha can learn a lot about black folks that month. .

    ***************
    :yes: :rofl: :hahaha:

  50. 50

    Cheddup, I figured it out by 33, all I saw was thighs and diamonds in 30 :ashamed:
    ION read Kenya’s font all the way through :kona:

  51. 51
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    CHRIS BOSH’S CHRISTMAS LIST
    _________________________

    SATIN HOUSE COAT
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    How the pluck giving out my housecoats???? :angry: Chris better get the el on :chase:

  52. 52
    iAmChan says:

    gypsyeyes says:

    UMMMM @CHAN WHAT A LONG AND THICK TONGUE YOU HAVE SIR!!!

    The better to moisturize your……never mind.

  53. 53
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Now Chan you know Chris Bosh don’t want no “shes” unless its a pre-op tranny #Helpful :tea:

  54. 54

    are they going to the moon? whats with the NASA jumpsuits? :thinking:

  55. 55

    I disagree 47, I think that’s the way the wanted it to look. I seen some folks with this do this weekend :lol: *looks at MsTakes mug* :lol:

  56. 56
    i :heart: sandrarose time warner can kiss my puppylove says:

    CHRIS BOSH’S CHRISTMAS LIST
    _________________________

    KY JELLY ASTROGLIDE (bosh is a pro)
    SATIN SILK HOUSE COAT :nun:
    A MAN WITH A TRACHEOTOMY WITH THAT VIBRATIN THING THAT THE MAN FROM THE CIGARETTE COMMERCIAL GOT.
    HHHHHUUUUUUMMMMM
    EARRANGS
    CAPRI PANTS

  57. 57

    Orange, they’re probably at one of the Space Centers. Maybe SR can find out and update this :eek:

    I’m all for the kiddies learning new ish! :woot:

  58. 58
  59. 59
    iAmChan says:

    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Now Chan you know Chris Bosh don’t want no “shes” unless its a pre-op tranny #Helpful :tea:

    Hey, what we see and what he actually does may be something totally different tho. I know a dude I was in the Army with that I swore was a meat packer…..one weekend a lot of us went to London and he proved otherwise.

  60. 60

    Must be somewhere ‘sneak-eating’ agane :eek:

    BBL :D

  61. 61
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    *pats down my luxurious locs* People be so jelly :rolleyes:
    So no post about Khloe filing on Lamar and then allegedly moving on to a dopemine filled romance with Matt Kemp. Which by the way….. Would top Kim’s dude. Not that anybody is looking at it like that or paying attention :tea:

  62. 62
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    She got that 32 inch :blink:
    _________________________
    I thought you was saying she was shaped like a Sony television :ghost:

  63. 63
    Gigi26 says:

    Zonnique shyt don’t even blend, it goes from 16 inches to 28 inches like that :hahaha: nah but forreal doe, that color isn’t even flattering on her :eek:

    Deyjah is going to grow up gawjus :yes:

    I have nothing else…

  64. 64
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Must be somewhere ‘sneak-eating’ agane :eek:
    __________________
    :wails: sucking on a peppermint hard right now

  65. 65
    Caramel Rain says:

    San ah make ya dance says:

    She got that 32 inch
    *************
    i could never.. i feel some kinda way with anything longer than 12. Less it’s microbraids

  66. 66
    Carrington says:

    … I wonder why ghetto is acceptable depending upon where the ghetto is coming from? If Shalamanique Booker, Big May May’s daughter by K Rock was walking around looking like that, she’d be all kinds of soulful and ghetto and get all kinds of “SMH’s”…

    But it’s T.I.’s daughter, so it’s OK. I don’t care what she does for a living, and I don’t care what her mammy does for a living, the people who will be emulating this and walking around the hood with 38 bags of hair on their heads will be little black girls who won’t know that this type of stuff only works on tv. So, then they can’t understand why they’re stuck on fries.

  67. 67
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Kicks Matt Kemp off my “He can get it list” fugging with a Drysnaychian sasquash is a :nono:

  68. 68
    FuturedocDonte says:

    Stumbles in and falls on the ground in laughter :rofl:
    :tape: trap post though

  69. 69
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    :kona:

  70. 70
    iAmChan says:

    Y’all tried that KY His and Hers? Asking for a friend.

  71. 71
    i :heart: sandrarose time warner can kiss my puppylove says:

    I wonder how short men feel when their children are taller than them.

  72. 72
    Caramel Rain says:

    ION read Kenya’s font all the way through
    ***********
    nobody does :ashamed:

  73. 73
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Y’all tried that KY His and Hers
    __________________
    Chris Bosh tried both… himself :kona:

  74. 74
    Caramel Rain says:

    Next week he mopping floors next weeks it’s the fries…
    — Kanye West.

  75. 75
    Caramel Rain says:

    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Kicks Matt Kemp off my “He can get it list” fugging with a Drysnaychian sasquash is a
    *********
    I always wanted him an Rih Rih together…

  76. 76
    Gigi26 says:

    I don’t care what she does for a living, and I don’t care what her mammy does for a living, the people who will be emulating this and walking around the hood with 38 bags of hair on their heads will be little black girls who won’t know that this type of stuff only works on tv. So, then they can’t understand why they’re stuck on fries.
    ——————————-
    :cosign: and hanging clothes back on the racks in the finest of City Trendz :yes:

    I do nothing more than 16 inches. At least that’s realistic. But broads want 24+ to stand out :shrugs:

  77. 77
    OutsidetheBox says:

    What :eek: No gentle reminder..

  78. 78
    gypsyeyes says:

    nope I haven’t tried that but if your ‘friend’ know what to do with a can of clinged peaches tell em i said HEYYYYYYYY!!!

  79. 79

    Zuniqueness has the sweetest dimples.

    That’s a lot of hair.

  80. 80
    The Master Beta :D says:

    BLIND ITEM: (RESENT & JEALOUSY)

    A talented African American female singer has a very jealous relative.

    This relative is so resentful of her success, she can barely hide her contempt.

    The relative has tried to use her to meet eligible male celebrities but due to her lack of looks, class and appearance, the celebrity has never introduced her to famous men.

    She’s a loud-in your face type and she loves thugs. The more notorious the thug, the better.

    She also loves to brag about her fellatio skills and nicknamed herself “headmaster.”

    Up until recently, she was considered sloppy and unkempt. Her appearance is now better, but not by much.

    When it benefits her, she uses her famous relatives name to try and get favors and friends.

    She will tell anyone who listens: “My relative thinks she’s all that, she only made it on luck.”

    The famous relative heard about the negative comments and cut her off.

    The relative retaliated by hinting ‘I might write a tell-all book.’ Overnight, living quarters were purchased for the jealous relative.

    Hints: Jealous relative lives on the East Coast and her talented relative is well known and famous.
    __________________________________

    Any takers

  81. 81

    I thought you was saying she was shaped like a Sony television :ghost:
    ———–
    :hahaha:

  82. 82

    i could never.. i feel some kinda way with anything longer than 12. Less it’s microbraids
    ———-
    Online now, bout to get me some 16, 18 inch. :biggin:

  83. 83
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    OTB stick with me now *holds you by the chin* I need you in here :eek:

  84. 84
    Caramel Rain says:

    Cute pic of the Anthony family.

  85. 85
    Carrington says:

    Blind Item: I wonder if this is Beyonce’s unfortunate looking cousin, Angie…

  86. 86
    i :heart: sandrarose time warner can kiss my puppylove says:

    @master beta i say Angela Beyince

  87. 87
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I have no idea about the blind item. Was going to say Keshia and Neffie… but then east coast got me

  88. 88
    OutsidetheBox says:

    Online now, bout to get me some 16, 18 inch. :biggin:
    _________________

    I’m looking for a lot of hair too. :yes: Maybe not a lot of bundles but a lot of inches.

  89. 89
    Gigi26 says:

    Beta: what kinda shyt is that?! :lol: i don’t even know!

  90. 90
    GellySammich says:

    I in no way think this little girl’s hair looks natural but 20+ inches is realistic and attainable if you take care of your shyt like you’re supposed to *pats bun*

  91. 91
    Caramel Rain says:

    San ah make ya dance says:

    i could never.. i feel some kinda way with anything longer than 12. Less it’s microbraids
    ———-
    Online now, bout to get me some 16, 18 inch
    ************
    :lol: You getting Brazilian? I got mines braided this weekend 18′ #4 100% human LOL.. Free Ty :(

  92. 92
    Hershey says:

    Dear Chris Bosh,

    They don’t mean none of what they said boutcho Chrismuh list, they’re just making you the butt of all…never mind, they’re just poking fun at y–, shyt wrong choice of words, they’re just fckn with your ass, :rolleyes: I tried.

  93. 93
    OutsidetheBox says:

    OTB stick with me now *holds you by the chin* I need you in here :eek:
    ________

    :lol: Sorry. I’m watching the throne tuhday. :eek: And that includes girls getting to wear their hair how ever they choose.

  94. 94
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Then again there is that whole famous part :lol: I kid I kid :kona:

  95. 95

    I’m looking for a lot of hair too. :yes: Maybe not a lot of bundles but a lot of inches.
    ————-
    Studio 4 got a good sale going on til midnight. Last one of the year. I gots to get :yes: I’d feel like a fool paying even more money when I already got a ton of hair on my head

  96. 96
    OutsidetheBox says:

    GellySammich says:

    I in no way think this little girl’s hair looks natural but 20+ inches is realistic and attainable if you take care of your shyt like you’re supposed to *pats bun*
    ___________

    No. :eek: Little Black girls and/or grown Black women cannot grow hair past bras. Thats that. Nonsense.

    :kiss:

  97. 97
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Hershey :lol:

  98. 98
    i :heart: sandrarose time warner can kiss my puppylove says:

    Dear Chris Bosh,

    They don’t mean none of what they said boutcho Chrismuh list, they’re just making you the butt of all…never mind, they’re just poking fun at y–, shyt wrong choice of words, they’re just fckn with your ass, I tried.

    by Hershey on Dec 16, 2013 at 11:29 am

    Damn it, where is my inhaler :sick:

  99. 99
    GellySammich says:

    they’re just fckn with your ass
    ________________
    :hahaha: sheddup Hershey

  100. 100

    :lol: You getting Brazilian? I got mines braided this weekend 18? #4 100% human LOL.. Free Ty :(
    ———–
    Yes maam :thumbsup: I had some of those this summer :yes:

  101. 101
    OutsidetheBox says:

    Free Ty
    _______

    Shame on it. Still.

  102. 102

    :waiting:
    **waits on Sandra to announce her Christmas gift competition thingy for the blog with some new LeBron 11’s as the prize**

  103. 103
    OutsidetheBox says:

    Studio 4 got a good sale going on til midnight.
    ____________

    :eek: Whyyyyyy :pc:

  104. 104
    GellySammich says:

    You right Babe. I got Indian in my fambly *strikes a pose*
    :kiss:

  105. 105
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Chris Bosh Christmas List:
    A jaw exercise machine
    Ben Wa Balls
    Crotch-less panties
    LeBron James
    DJ Lance from Yo Gabba Gabba
    32 inch Yaki
    A Partition (he saw the video too) :eek:

    Bosh singing the song :whistle: Driver pull up the partition please.. don’t wanna see a BISH on his knees :dance:

  106. 106
    Hershey says:

    Ehhhh Sandra giving away some gifts and shyt? rubs hands togeva, and prepares essay on why I should win that backpack :lol: #serious

  107. 107
    Hershey says:

    Ehhhh Sandra giving away some gifts and shyt? rubs hands togeva, and prepares essay on why I should win that backpack :lol: #serious

  108. 108

    Not gonna lie, wish I was an entertainer sometimes just to get away with some hair styles, but I can’t :( Tis is life.

  109. 109
    gypsyeyes says:

    CHRIS BOSH JOKES ANYONE

    CHRIS BOSH IS LIKE A GOLF GAME …. A WHOLE IN ONE.

  110. 110
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Ehhhh Sandra giving away some gifts and shyt? rubs hands togeva, and prepares essay on why I should win that backpack
    ____________________
    I already won. And she hasn’t even posted it yet :tea:

  111. 111
    GellySammich says:

    Just do that shyt San… and make a gravi :eek: We’ll tell you if you should keep it or not

  112. 112
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :offtopic: Rumor has it Fu-cha & Ci-error are donezo :tea:

  113. 113
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Rumor has it Fu-cha & Ci-error are donezo :tea:
    __________________
    Yew lie :shock: Point me in the right direction

  114. 114
    Caramel Rain says:

    San ah make ya dance says:

    Not gonna lie, wish I was an entertainer sometimes just to get away with some hair styles, but I can’t Tis is life
    **********
    :cosign: I really wanna get my dimples pierced like Blac Chyna :lol:

    My braider has some smirf-blue hair and I think it’s cute but in real life :no: I think it’s fun for the kiddies to experiment and do stuff like that tho.

  115. 115
    Caramel Rain says:

    He just broke up with Ciara so he wont have to get her a gift. Oldest trick in the book. They’ll be back together 1/1/14. Watch. :tea:

  116. 116
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Take it with a grain of salt Soror but Emm Tee Ohh :tea:

  117. 117
    OutsidetheBox says:

    You right Babe. I got Indian in my fambly *strikes a pose*
    ___________

    Redskin. :hahaha: I did a pow wow :kona:

  118. 118

    Just do that shyt San… and make a gravi :eek: We’ll tell you if you should keep it or not
    ———–
    :thumbsup: :lol:

  119. 119
    Hershey says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Ehhhh Sandra giving away some gifts and shyt? rubs hands togeva, and prepares essay on why I should win that backpack
    ____________________
    I already won. And she hasn’t even posted it yet

    _______________________________

    I see that part of Arsenioism is spewing lies and shyt from said long ass fangas :coffee: #yewaintwonshyt!

  120. 120
    OutsidetheBox says:

    Not gonna lie, wish I was an entertainer sometimes just to get away with some hair styles, but I can’t :( Tis is life.
    _________________

    Yes! Someone here said that they wanted the freedom to have blue hair. :lol: I loved that. :heart:

  121. 121
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Oh Soror then ION :lol:

  122. 122
    OutsidetheBox says:

    He just broke up with Ciara so he wont have to get her a gift. Oldest trick in the book. They’ll be back together 1/1/14. Watch. :tea:
    ____________

    :rofl:

  123. 123

    :cosign: I really wanna get my dimples pierced like Blac Chyna :lol:

    My braider has some smirf-blue hair and I think it’s cute but in real life :no: I think it’s fun for the kiddies to experiment and do stuff like that tho.
    ———–
    Shyt that’s the best time, Ole girl age up there. She don’t have to get no real job :( She’s an entertainer. I use to love Rhi’s red hair like for real :eek: I could never tho :(

  124. 124
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :offtopic: Sooo Matt Kemp done Chris Brown’d his ex… Khole can have em :tea:

  125. 125
    Caramel Rain says:

    :newpost:

Comments are closed for this post