Georgia Men Don’t Measure Up in Condom Study

Trojan Magnum condom

Men love to brag on the size of their members and their sexual prowess, but have you ever wondered how Georgia men measured up to peen sizes in other states?

Time magazine published a non-scientific study that analyzed the purchases of larger sized condoms state-by-state.

The study was done by Condomania.com, which claims to be America’s first online condom store.

Surprisingly, North Dakota sits atop the list as the state with the bragging rights to the biggest peen sizes among its male populace.

Equally as surprising is the fact that Georgia didn’t make the cut out of the 50 states listed. What does that say about Georgia’s men?

Well, let’s begin with the statistics: The Center for Disease Control ranks Georgia among the states with the highest rates of STD infections, including Herpes, Gonorrhea, Chlamydia and HIV.

What that means is the majority of Georgia’s men don’t strap up before engaging in risky sexual behaviors. I guess we can say that Georgia lives up to its name as the “Dirty South”?

List of Average Penis Size by State

  1. North Dakota
  2. Rhode Island
  3. South Dakota
  4. District of Columbia
  5. Massachusetts
  6. Ohio
  7. Arizona
  8. Alabama
  9. New York
10. South Carolina
11. Colorado
12. Maryland
13. Wisconsin
14. New Jersey
15. California
16. Florida
17. Connecticut
18. Virginia
19. Oregon
20. Pennsylvania
21. Washington
22. Tennessee
23. New Mexico
24. Iowa
25. Illinois
26. Louisiana
27. Vermont
28. Utah
29. Maine
30. Nebraska
31. Idaho
32. Kansas
33. Delaware
34. Michigan
35. Nevada
36. New Hampshire
37. Oklahoma
38. Montana
39. Minnesota
40. Kentucky
41. Texas
42. Indiana
43. West Virginia
44. Missouri
45. Alaska
46. North Carolina
47. Wyoming
48. Arkansas
49. Hawaii
50. Mississippi



 


111 Responses to “Georgia Men Don’t Measure Up in Condom Study”

  1. 1
    bnatural says:

    Maybe men from Georgia purchase them in the store and not online…I’m more inclined to believe that then these results….also, just because they are buying doesn’t mean that they fill them out :coffee:

  2. 2
  3. 3

    Chile I had a dude that was small, but was using a mangnum :tea: obviously in denial …… but Baby can I tell ya , that ninja head game was so on point, that shyt still send chills and tingles to my nether regions

  4. 4
  5. 5
    Smonae says:

    I guess we can say that Georgia lives up to its name as the “Dirty South”?

    :hahaha:

  6. 6
    iAmChan says:

    Who is gonna order a pack of small or average tho?

  7. 7
    Smonae says:

    Jenie he gotta make up for that small peen

  8. 8
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Well dang how many states is there??
    *looking up to the sky counting my finger* :rofl: :kona:

  9. 9

    All I know is regardless what statistic says, each and everyone better strap up if ya fugging,,,,, or keep ya legs shut …… I’m hearing there is a new strain of HIV out :tea:

  10. 10

    i wanted to retire in Hawaii. not no dam more! :cuss:

  11. 11

    Ive only known one man to actually need magnums but were too small. All others were average.

  12. 12

    Smonae says:

    Jenie he gotta make up for that small peen
    _______________

    and Lawd did he :phew: chile !!!!

  13. 13
    rwilliams4782 says:

    Lol..oh I cant even touch on that subject..I dont know about peen size…lol..I will sit and watch..although I did see one in high school and head looked like a portobello mushroom

  14. 14
  15. 15
    Eye of Heart says:

    I sang for y’all downstairs. :coffee:

  16. 16
  17. 17
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Maybe they pee pee’s shranking up from looking at all these baldheaded wenches’ mug shots. Penis shrinkage is geographical :hahaha:

  18. 18

    Most of these men get magnum :rolleyes: egos ….. knowing damn well they need to be those lifestyles…… do they still have lifestyles? :thinking:

  19. 19
  20. 20
    rwilliams4782 says:

    Idk if they all do..I prefer the other side but when I watch tv some look like turtlenecks and some look mushrooms..

  21. 21
    Sandra Rose says:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Well dang how many states is there??
    ____________________

    Alaska is included in the list.

  22. 22

    rwilliams4782 says:

    I did see one in high school and head looked like a portobello mushroom
    ___________________

    GTFOH :ghost:

  23. 23
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Alaska is included in the list.
    __________________
    Thank you for not judging me :lol:

  24. 24
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    RWilliams so you ain’t never had the D?
    *pushes MIC in your face* :eek:

  25. 25
  26. 26
  27. 27
    Who Dat says:

    5. Massachusetts
    ^^^^^^^^^^^^^
    I will take it. I have taken it. I will continue to take it.

    Mr. I Am Number 5 will be here next week too. :nun:

  28. 28
  29. 29
  30. 30
    rwilliams4782 says:

    @mis taken.. nope.. I was sheltered in high school..went to college got some cooch been riding the kitty train for 13 yrs

  31. 31

    eveRyone knows thAt Jesus was white. what planet are you from, ZanZanini? says:

    Any solutions for an itchy scalp with a sew in?
    ____________________

    Is the is a full or partial :thinking:

  32. 32
    OutsidetheBox says:

    :yawn:

  33. 33
    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    Real quick yall. (This is way off topic) Remember last week when we were saying people who needs to be on Life After? Ok well this Aaron Hall video just came on…can he be on the show? What ever happened to him? Or is he really R.Kelly’s alter ego? …..ok sorry, back to the small wink conversation.

  34. 34
    Who Dat says:

    I will sit and watch
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    You gonna have to be quiet over in the corner then. I be having to concentrate sometimes. Long as you hush…

  35. 35
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Who said cotton candy sweet and gold let me see them edges grow :ghost:

  36. 36

    rwilliams4782 says:

    @mis taken.. nope.. I was sheltered in high school..went to college got some cooch been riding the kitty train for 13 yrs
    December 4, 2013 at 11:20 am
    ________________________

    Say what :shock: :popcorn: no peen you say ………

  37. 37
  38. 38
    Who Dat says:

    Any solutions for an itchy scalp with a sew in?

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ACV. Put some in a bolla and spray it. Doesnt smell as bad as you think. Its not your scalp. Its the hair.

  39. 39
    VDot says:

    Alaska is included in the list.

    __________________________

    Alaska is a state. DC isn’t.

  40. 40
    Who Dat says:

    Who said cotton candy sweet and gold let me see them edges grow
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    iHort

  41. 41
    rwilliams4782 says:

    My bro buys magnums..for what? Idk.im sure his gf is highly disappointed in all that extra rubber that Is supposed to contain dack

  42. 42
    Mr.BluPhi says:

    N***s buying magnums and dont even need em. I’ve always bought magnum condoms because I refuse to go through the check-out line with those average penis size condoms….

    Have a blessed day everyone

  43. 43
  44. 44
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    OTB: Go downstairs and read that post if you need to wake up :lol:

    @mis taken.. nope.. I was sheltered in high school
    ________________________
    I ain’t had no PEWN :hump: Until late in college either so no condemnation.. Donnie McClurk voice :pray: I was just curious if you ever rode dat pony. Some people do it and then go to :eatme:

  45. 45
    kamadiva says:

    I make the purchases for my guy!

  46. 46
    Roc says:

    Who orders condoms online?

  47. 47
  48. 48
    VDot says:

    N***s buying magnums and dont even need em. I’ve always bought magnum condoms because I refuse to go through the check-out line with those average penis size condoms

    ____________________________________

    So you don’t need them either? You just too :ashamed: to buy the regular sized ones?

    Alright, those baggy rubbers gon get yall caught up. :shrug:

  49. 49
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Alaska is a state. DC isn’t.
    ______________
    I was being passive aggressive by saying the list was flawed but I didn’t want to shoot the messenger :lol:

  50. 50
    gypsyeyes says:

    WITH A DUDE ONCE AND HE PUT ON A MAGNUM AND…LETS JUST SAY I COULD HAVE CUT THE THUMB PART OF A HOSPTIAL GLOVE AND HE COULD HAVE USED THAT.

    AND NUMBER 5 BEING MASS. UMMM I DATED A GUY AND HIS LOOKED LIKE…HE GRABBED A MAGNUM BUT I REALLY WANTED TO HAND HIM SOME BRITISH KNIGHTS TO GO WITH THAT ACID WASH.

  51. 51
    OutsidetheBox says:

    I’m too lazy to read it MrsT.. :| Just gonna habg out here..hope no scrolling is required.

  52. 52
    rwilliams4782 says:

    Nope no strap ons lol..

  53. 53
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Alright, those baggy rubbers gon get yall caught up.
    ___________________
    :rofl:
    They round here with soggy condoms letting loose :sperm:

  54. 54
    OutsidetheBox says:

    And btw SANDRA drunk men don’t tell no tales so :tea:

  55. 55
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Awe OTB bring it in :hugs: So far there is nothing to see here

  56. 56
    gypsyeyes says:

    Any solutions for an itchy scalp with a sew in?
    _____________________________________________

    A MUG SHOT: IE DOWNSTAIRS POST ABOUT KEESH.

  57. 57
    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    Question for the guys: So when yall put on the baggie condom, the woman your about to have sex with, she is not mad? or ask you about it? Or ball up her face? She is ok with that too big condom?

  58. 58
  59. 59
  60. 60
    Who Dat says:

    Mix watee with it? (ACV)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Either or. The hair under it…the braids…it got braid hair mixed in? If so… that is where the itch comes from. If not…its your tracks. Most all of it have this chemical on it and I soak all my hair in ACV and water beforehand if possible. I go and get my braid or twist hair…like literally buy it…take it home and soak it…and take it back the next day. It pisses the Africans OFF but after the FIRST time I got kinky twists long years ago…man listen. I almost scratched a hole in my head.

    Google it. “braid hair ACV soak”

  61. 61

    eveRyone knows thAt Jesus was white. what planet are you from, ZanZanini? says:

    Full
    ________________

    Is this with a closure :thinking: I can’t help you with that closer stuff…. I always leave hair out…… I would wash it and if you have a pic comb I would scrub with that……. sit under a hair dryer until your braids are dry…… sometimes when your hair is not fully dry that can make it itch too……

  62. 62

    I wash my hair every week Razz :yes:

  63. 63
    Sandra Rose says:

    Did anyone click the first link in the post? :lol:

  64. 64

    gypsyeyes says:

    Any solutions for an itchy scalp with a sew in?
    _____________________________________________
    A MUG SHOT: IE DOWNSTAIRS POST ABOUT KEESH.
    _____________________

    :dead:

  65. 65

    Whooaaaaa I just did Sandra :shock: :eek: good lawd

  66. 66
    OutsidetheBox says:

    Bet you enjoyed it :lol:

  67. 67
    VDot says:

    Sandra Rose says:

    Did anyone click the first link in the post?
    ___________________________________________________

    I just did :blink:

    :pc: Bookmarking this site instantly, for when I need a pick me up :lol:

  68. 68

    OMG I don’t think its safe for work as I was scrolling :phew: :thankyou: Sandra I will check this out at home :bow:

  69. 69

    Chile that cutie with the Blue hat :phew: its some fine men on there chile :yes:

  70. 70
    Carrington says:

    Sandra Mae… Why haven’t you reported on Jazze Pha and his alleged tranny birlfriend?

  71. 71

    Sandra Rose says:

    Did anyone click the first link in the post?
    ____________________________

    link not safe for work or dry panties. :warning:

    that porta reefa with the blue fitted cap on is gorgeous. whew lawdy! :thumbsup:

  72. 72
    gypsyeyes says:

    Imma need for yall to see the vidoe of Kevin Hart at Bey’s concert lst night.

  73. 73
    FashionAddict says:

    I just clicked on the link. What a nice afternoon treat.

  74. 74

    I heard Shorty Lo got convicted on gun charges

    he go bye bye :hi:

  75. 75

    Sandra Rose says:

    Did anyone click the first link in the post?

    :love: yo fayfay stock his done RISEN with this link Aunt Tea! :nun:

  76. 76

    OB where you see that at :thinking:

  77. 77

    jeniefrumdabloc says:

    OB where you see that at
    _________________________

    Diddy posted it on his Revolt TV facebook page.

  78. 78

    looked like a portobello mushroom
    :love:
    ==
    Where’s Ty? :eek:
    #thispostwouldbesomuchmorefunnierwithherjokes :wail: She would’ve bean cracking on Man and everythang :wail:

  79. 79
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I ain’t click no link. Is it safe for a wholesome woman like myself
    *pulls housecoat closed* :pray:
    Dang too much quick tea: Jazze, Shawty and Kev… let me go see :typing:

  80. 80
    Who Dat says:

    Sandra Mae… Why haven’t you reported on Jazze Pha and his alleged tranny birlfriend?

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    This question in a post on rubbas. :rofl:

    :facepalm: Jazze’s boo has one helleva tuck game though. MAN LISTEN.

  81. 81

    oops, not shorty lo. the crazy one Gucci Mane.

    my bad, Jenie.

  82. 82

    gypsyeyes says:

    Imma need for yall to see the vidoe of Kevin Hart at Bey’s concert lst night.

    :popcorn:
    ========
    :popcorn: Jazzy Pha as in JAZZY PHA? :blink:

  83. 83

    Orange Blossom says:

    oops, not shorty lo. the crazy one Gucci Mane.

    my bad, Jenie.
    =======
    :mad: Keep your wrappers in order yo! :cuss:

    :rofl: #putthembothinjail :kona:

  84. 84

    <–Doesn't Talk To Strangers says:
    Where’s Ty?
    #thispostwouldbesomuchmorefunnierwithherjokes She would’ve bean cracking on Man and everythang
    _____________________

    dont tell me Man gone too :bite:

  85. 85

    Oh you mean Gucci :smack: chile I thought you was talm bout Shawty Lo

  86. 86

    OTB, you seen Bey laying her head on Solo in Jamaica? So Cute! :love:

    :smoke:

  87. 87

    DTS :spank: you come in here and don’t speak :hug:

  88. 88
    gypsyeyes says:

    so you don’t like Kevin or Bey or both…

  89. 89
    §ðçñµëþÿüîœæß says:

    Its a non scientific study :shrugs: One things for sure, on average, Black men are larger than others. I dont care how many lil d.cked men youve phucked to prove me wrong. Maybe the big d.cked menz just aint into you :tea: Ponder that…The penis. The Black penis. Is 1 major contributing factor, and fuel, towards the hate directed at the Black man. Thug…is code for…Big d.cked monkey in caucasianese :yes: #Fact

  90. 90

    Bren you better :preach: Hey Boo :love:

  91. 91

    Nothing like a black dyck :love: Nothing chile

  92. 92
    §ðçñµëþÿüîœæß says:

    Hey shug :kiss: Our show comes on tonight :yahoo:

  93. 93

    jeniefrumdabloc says:

    Nothing like a black dyck Nothing chile
    ________________________

    I used to think that too :tea:

  94. 94
    gypsyeyes says:

    I HAD AND INDIAN DACK ONCE…RED DOT NOT FEATHER AND CHILE…THAT WAS LIKE GIVING A TICK TACK TO A WHALE. SAW HIS FB AND HE IS MARRIED TO AN ENGINE WOMAN CAUSE DON’T NOBODY WANT THAT!

  95. 95
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I clicked on the link :oops: The one with the print silhouette.
    *giggles into hand like Celie* Dey nassy

  96. 96
    OutsidetheBox says:

    I did dtts. I gravid the one of them dranking in the truck. :koolaid:

  97. 97
    MissHarlem says:

    Feeling real west indian right now *cracks knuckles* tis gonna be a good day

    HELLO EVERYONE :waves:

    BREN :kiss: AH tonight. That damn Angela gonna make me twirl in my living room with her plan

  98. 98

    Orange Blossom says:

    jeniefrumdabloc says:
    Nothing like a black dyck Nothing chile
    ________________________
    I used to think that too
    ____________________

    I have had others :tea: but the best was that black peen :tea:

  99. 99
    The Pearl! says:

    Well, dayum! I clicked on the link and almost got LOST in that muhfugga! But, um, I’m back….oh my lawd!

  100. 100

    §ðçñµëþÿüîœæß says:

    Hey shug :kiss: Our show comes on tonight
    _______________

    Oh yes :danban:

  101. 101
    kamadiva says:

    @Sandy – you so clever…you knew we wouldn’t open it..so you had to tell us! :biggrin:

  102. 102
    kamadiva says:

    @The Pearl – me too…almost 4got I was @ the JOB.

  103. 103

    :offtopic: I bought my daughter that toy, Zoomer the robot dog….. has anyone purchased it before… if so did your child enjoy it :thinking:

  104. 104
    VDot says:

    The one with the print silhouette.
    *giggles into hand like Celie* Dey nassy

    ——————————–

    YAASSSS!!!

    :newpost:

    Morning Wood :coffee:

  105. 105
    Sandra Rose says:

    :newpost: Morning Wood: Tahy-Reyl **NSFW**

  106. 106
    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I just :typing: found the pic of Jazzy Pha laid on that trannie back looking like a beached whale and honey :crying1: Apparently there has been a rumor for years he liked to slob on the knob like corn on the cob. Looking back on his outfits, dances and song :lol: But people don’t look gay right :eek: Anywhoo his LONG TIME boy friend.. I mean male friend is Vawn from The New Atlanta. I barely watched this show cause it was lame BUT on there if I remember correctly he was playing two GIRLS :tea:

  107. 107
    §ðçñµëþÿüîœæß says:

    Yes Missy. They better leave us salivating with this here midseason finale. Finally these 2 worlds are gonna clash. Even the drama going on in the coven. If they dont leave me on the edge of my seat, Imma fire off an angry letter to fx :mad:

    S/N I was taking advantage of my free premium channels the other day. Some show was on. I was like…Hmmmm thats the dude playing the ghost who was brought back to life and is now caporial on AHStory…So I watched for a while…And boom…Full Frontal…I was like :eek: Male nudity…Is just :blink: Outside of porn :lol:

  108. 108
    MissHarlem says:

    BREN you better say it but Im sure its gonna be GOODT. Not porn :lol:

  109. 109
    Sandra Rose says:

    Jazze Pha is a non m****** factor.

  110. 110
    Fated4Greatness says:

    Ummmm in its ninjas everywhere buying Magnus that don’t need them. Don’t believe the hype :lol:

1 Pingbacks

  1. 111

Comments are closed for this post