Man and his ‘domestic partner’ charged with using son to make child porn

Carl Herold mugshot

A bisexual Alabama man and his male domestic partner are each being held on $1 million bond in a vile case of captivity and sexual torture involving his 9-year-old son.

State prosecutors in Huntsville, AL say they are “confident and satisfied” that Carl Philip Herold sexually tortured his son, kept the boy under constant surveillance, and used the child to produce child pornography.

Herold, 32, faces charges of producing child pornography, distributing child pornography, allowing his child to be depicted in pornography, sodomy, sexual abuse and aggravated child abuse. He is in the Madison County Jail and was before District Judge Alison Austin today on the state’s bond increase petition.

Austin issued a similar order Monday raising to $1 million the bond against Charles Dunnavant, identified as Herold’s domestic partner and suspected partner in the alleged crimes. Dunnavant faces charges including sexual torture, sodomy, aggravated child abuse and transmitting or exposing a person to a STD,

The judge told Herold Tuesday that “you do represent a threat and a risk of flight” as she raised the bonds on each of multiple charges against him to a total of $1 million cash. She ruled from the bench after a hearing that lasted just over 15 minutes and featured only one witness, Huntsville police investigator Chad Smith. The defense did not offer testimony.

Assistant DA Jason Scully-Clemmons said after the hearing Herold has the means to make $1 million bond and flee the state since his employer is paying his attorney’s fees.

Scully-Clemmons said Herold meets the requirements for a $1 million bond due to the fact that he has no ties to the community, and she described Herold as “a special kind of threat” to the community at large.



 


106 Responses to “Man and his ‘domestic partner’ charged with using son to make child porn”

  1. 1
    FuturedocDonte says:

    Lawd auntie we asked for a new post but :eek: :huh:

  2. 2
    rwilliams4782 says:

    They need to go ahead and kill their asses..they just mad it harder for real loving gay couples to adopt…I hope that std is not Aids..phuckin nasty azz pervs

  3. 3
    iAmChan says:

    What in the holy hell is going on in the world? The should be executed in North Korea, right after R Kelly. :tea:

  4. 4

    Ole sick Bastawrddddddd :cuss:

  5. 5
    Anna says:

    iAmChan says:

    What in the holy hell is going on in the world? The should be executed in North Korea, right after R Kelly.
    ~~~~~~~~~~~
    Chan don’t even get me started about R Kelly. He’s a ped/perv who ppl still pay to see.
    How is your new Grandbaby?

  6. 6
    rwilliams4782 says:

    Castrate their azz.. if we had the same punishments as some of these other countries crime rate would be so low.. we need to go to the eye for an eye days.. Tie their azzes up and torture them

  7. 7

    Why the hell do they even have a bond :shrugs:

  8. 8
    FuturedocDonte says:

    Yea I will not be supporting “little black panties” :no: I’m still trying to determine how little he talm bout

  9. 9
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :no: As a parent I could NEVER imagine intentionally hurting my girls much less do something like this….. Uggghhhh there’s a special place in hell for bastids like this :nono:

    This is NO way to start my morning…. ya’ll call me when Auntie posts something else :kona: *goes to kiss & cuddle my girls:

  10. 10
    bnatural says:

    These back to back post are crazy…..

    Speaking of R.Kelly….did anyone see that article implicating him in many other relationships all over Chicago with underage girls? Just sickening….in the article, the guy bought up an interesting point…he stated that R. Kelly was simply charged with child porn BUT not with rape….and that if he had been charged with rape, it probably would have been a different story… INSANE….never thought about that.

  11. 11
    FuturedocDonte says:

    Assistant DA Jason Scully-Clemmons said after the hearing Herold has the means to make $1 million bond and flee the state since his employer is paying his attorney’s fees.
    —-
    Now why in thee hell would his employer cover his fees for a charge like this :blink:

  12. 12
    rwilliams4782 says:

    When rkelly did that #askrkelly on twitter they went in on his azz lmao

  13. 13
    iAmChan says:

    Anna says:

    Chan don’t even get me started about R Kelly. He’s a ped/perv who ppl still pay to see.
    How is your new Grandbaby?

    He is doing great, thanks for asking! I haven’t been home yet, but I will be there to see him right after New Year’s Day.

  14. 14
    Banana says:

    First of all these two look like they are brothers. They both look retarded as if their parents are siblings.

    People like them make it hard for gay adults who are looking to give a child a loving home.

  15. 15

    i see what you did there. this is an agenda too but fortunately for the advancement of society, its not going to be successful :smh:

    so where gypsy at tuhday? :waiting:

  16. 16
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    I read an article about Rape Kelly yesterday that disturbed me to my core :no:

  17. 17
    luVn_liFe... says:

    Morning
    BOMB
    Jenieeeee
    AJ
    DONTE
    Chan
    bNatural
    rWilliams
    Anna
    :wave:
    I CANNot Bring myself to even read the story. Just the headline is ENOUGH.
    SAd and vile! :no:

  18. 18
    AttorneyMom says:

    Matthew 18:6 ~

    6 But whoso shall offend one of these little ones which believe in me, it were better for him that a millstone were hanged about his neck, and that he were drowned in the depth of the sea.

    I HATE PEDOPHILIA!!! PEDOPHILES DESERVE DEATH ASAP!!!

  19. 19
    AttorneyMom says:

    All I want to know is if the child was African-American.

  20. 20
    FuturedocDonte says:

    Deedee :huh: is that you

  21. 21
    Anna says:

    iAmChan says:

    Anna says:

    Chan don’t even get me started about R Kelly. He’s a ped/perv who ppl still pay to see.
    How is your new Grandbaby?

    He is doing great, thanks for asking! I haven’t been home yet, but I will be there to see him right after New Year’s Day.

    ~~~~~~~~~~
    You know you have to give us an updated pic.

  22. 22
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Luvn :waves:

    Chan I ain’t know you was a gran-pappy already! Thought the lil one was still cooking… I’m late as usual Congrats :applause:

  23. 23

    What one generation accept the next will embrace :tea: It’s time for folks to say :stop: Hell no we not having it

  24. 24
    luVn_liFe... says:

    BOMB
    I bet we read the same one about R.Kelly
    that crap he did is just WRONG!

    *Straight to depths of hELL are where these Mofos are going!*

  25. 25
    Pretty Brown Eyes says:

    This right here is what people should be up in arms about. I care less about someone exercising their right to free speech and more about protecting our children and communities from pedophiles.

  26. 26
  27. 27
    iAmChan says:

    The thing that kills me about R Kelly is that folks are acting surprised! He been showing the signs of a perv. Y’all don’t remember the cane with the mirror on it?

  28. 28

    The two pics look like the same person :thinking:

  29. 29
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    Luvn the content of that article was so vile… What makes it even worse is he’s probably still doing that nasty chit right now with somebody’s girl child :no:

  30. 30
    luVn_liFe... says:

    @CHAN
    what did the HIVE do to “target”?

  31. 31

    AttorneyMom says:

    All I want to know is if the child was African-American.
    ________________________

    why is that ALL you wanna know? :thinking:

  32. 32
    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :rofl: Black Twitta drug Target for filth over their fav’s album

  33. 33
    Caramel Rain says:

    Orange Blossom says:

    AttorneyMom says:

    All I want to know is if the child was African-American.
    ________________________

    why is that ALL you wanna know?
    **********
    B/c that’s all that matters. It’s ok if it was a White child, right?

  34. 34
    rwilliams4782 says:

    Hey gm luvNlife

  35. 35

    Sick fugga! :mad: This is just as bad as that pop star in Europe I think whose mother allowed her baby to be raped for money. Sick world we’re living in.

  36. 36
    luVn_liFe... says:

    @BOMBSHEll
    I agree with you, I mean he obviously has a problem. Why wouldnt he continue to pick up teens at the prom and string them along.
    Although i hope that, these young girls remember and see what he has done and stay away from his disgusting a.s.s

  37. 37
    Caramel Rain says:

    I did all my Christmas shopping at Target. And I do my grocery shopping there. I love Target! I use my RedCard and get 5% off.. :lol: Target is aight w/me.

  38. 38
    i :heart: sandrarose time warner can kiss my puppylove says:

    Morning roses. I was reading about nasty kelly last night, and how thet do not bring him up on charges of witness tampering is beyond me. These girls (some of them) were afraid for their
    lilives, the other ones had chitty parents that need to be in prison as well. And the worst of it is he would find these CHILDREN at CHIOR PRACTICE!!!!! I am convinced there is a special place in hell just waiting on him.

  39. 39

    Everybody should spend the lil extra change to watch your credit!!!! :warning:
    There was a breach at Target and anyway who has shopped in any store in the US may be affected. :warning: If you used Debit OR Credit

  40. 40
    iAmChan says:

    @ luvn

    You see how Target said that they were not selling the new Bey CD…now over 40 million Target credit cards have been compromised. Coincidence? I think not.

  41. 41

    Y’all ain’t see nothing! LuvLife and Esq :cell:

  42. 42
    luVn_liFe... says:

    smurFette :hug:
    I read alittle about that story too!!! WHAT THE FCUK IS WRONG WITH PEOPLE!
    it’s beyond sad, what some children are put thru. All by the hands of people that are suppose to “protect” and “love” them.

  43. 43
    Sandra Rose says:

    @ Banana: both photos are the same perv. One is the mugshot.

  44. 44

    If you shopped at Target from Black Friday through this week, I guess :shrug:

  45. 45
    Jdore says:

    He needs to be :shotsfired: Good Morning Folks!

  46. 46
    luVn_liFe... says:

    iAmChan says:
    :lol:

    You see how Target said that they were not selling the new Bey CD…now over 40 million Target credit cards have been compromised. Coincidence? I think not.
    ~~~~~~~
    :hahaha:
    I told my hubby the other night, TARGET really needs to be careful messing with BEY. Her fans are bat shyte crazy.

    :hahaha:

  47. 47
    Caramel Rain says:

    :pc: goes to check creditkarma ….

  48. 48

    Caramel Rain says:

    I did all my Christmas shopping at Target. And I do my grocery shopping there. I love Target! I use my RedCard and get 5% off.. Target is aight w/me.
    ____________________

    girl, my kids LIVE for the $5 movie section and that little dollar section right at the door. think i may be sneaking over there tonight to get my baby a crayola set.

    Beyonce aint worried bout no Target but Target WILL cave in. they aint about to miss all that money :nono:

  49. 49

    Dem Babies Mama Bombshell Esq says:

    :rofl: Black Twitta drug Target for filth over their fav’s album
    December 19, 2013 at 9:39 am
    ___________________________

    Folks need to get they life :no: just buy from somewhere else damn :no:

  50. 50
    luVn_liFe... says:

    :thankyou: Sandrita for clearing that up. I was puzzled at how these two look so MUCH alike :lol:

    :eggs: <- YOur Two egg whites one scrambled soft.
    Morning SANDRA

  51. 51
    Caramel Rain says:

    Same thing happened with Chevron, here. PPL been hacking into folks databases..

  52. 52
    rwilliams4782 says:

    Beware Targets system got hacked and 40 million cards were compromised

  53. 53

    Caramel Rain says:

    I did all my Christmas shopping at Target. And I do my grocery shopping there. I love Target! I use my RedCard and get 5% off.. :lol: Target is aight w/me.
    __________________

    :cosign: folks can misss me with the nonsense :tea:

  54. 54

    rwilliams4782 says:

    Beware Targets system got hacked and 40 million cards were compromised
    ________________________

    I haven’t shopped there recently, but I will in the future…. shyt happens :tea:

  55. 55
    rwilliams4782 says:

    Damn I just saw where someone said it.. im so glad I dont have the redcard nor target card.. I meant to tell my momma

  56. 56
    Caramel Rain says:

    Orange Blossom says:

    Caramel Rain says:

    I did all my Christmas shopping at Target. And I do my grocery shopping there. I love Target! I use my RedCard and get 5% off.. Target is aight w/me.
    ____________________

    girl, my kids LIVE for the $5 movie section and that little dollar section right at the door. think i may be sneaking over there tonight to get my baby a crayola set.

    Beyonce aint worried bout no Target but Target WILL cave in. they aint about to miss all that money
    **********
    IKR! I bought Barbershop from there yesterday :lol: And Super Target has fresh sushi :pizza: And it’s always soooo good. HOw old is the baby you’re buying a crayola set for? Thought you did all your shopping already.

  57. 57

    Target doesn’t want the album now :rofl: They said they wanted the in the beginning money :lol:
    Stupid decision IMB but ohh well :shrug:

  58. 58
    rwilliams4782 says:

    I try to avoid target they arent friendly.. publix friendly as fugg tho… I feel like a slavemaster when I go in their.. some nicca tipped his hat at me in there.. I was like stop bein a coon

  59. 59
  60. 60

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Everybody should spend the lil extra change to watch your credit!!!! :warning:
    There was a breach at Target and anyway who has shopped in any store in the US may be affected. :warning: If you used Debit OR Credit
    ____________________

    Did damn near all my shopping on Amazon and Zulily :tea: I check mines everyday though :tea: Plus I have life guard too

  61. 61

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Target doesn’t want the album now :rofl: They said they wanted the in the beginning money :lol:
    Stupid decision IMB but ohh well
    ______________________
    Bey will still sell and Target will still sell :tea: they both will be ok

  62. 62
    MsB2u says:

    people are crazy

  63. 63
    Caramel Rain says:

    jeniefrumdabloc says:

    Black Twitta drug Target for filth over their fav’s album
    December 19, 2013 at 9:39 am
    ___________________________

    Folks need to get they life just buy from somewhere else damn
    *******
    Exactly. folks gotta show their ass. Simply go to Best Buy and get the CD. NOt difficult. Target sells other things than CDs.

  64. 64

    Caramel, i did most of it but i want her to have the full crayola set. the big one. she’s 4.

  65. 65

    Settle down Kenya :lol:
    *throws a pc of sushi* :hug:

  66. 66

    rwilliams4782 says:

    I try to avoid target they arent friendly.. publix friendly as fugg tho… I feel like a slavemaster when I go in their.. some nicca tipped his hat at me in there.. I was like stop bein a coon
    __________

    :hahaha: lemme find out they shining shoes in publix

  67. 67
    rwilliams4782 says:

    Damn near @orangeblossom.. lol..

  68. 68

    Caramel Rain says:

    jeniefrumdabloc says:
    Black Twitta drug Target for filth over their fav’s album
    December 19, 2013 at 9:39 am
    ___________________________
    Folks need to get they life just buy from somewhere else damn
    *******
    Exactly. folks gotta show their ass. Simply go to Best Buy and get the CD. NOt difficult. Target sells other things than CDs.
    _______________________________

    Folks doing the abosolute most….. just go to youtube or vimeo :tea: get that shyt for free …. Certain folks album I’m just not buying :shrugs:

  69. 69
    Caramel Rain says:

    *Opens mouth to catch sushi* :pizza:

    I’m settled :hug: I get so riled up lately.. :bounce: must be my hormones

  70. 70
    rwilliams4782 says:

    Sometimes im afraid to tell ppl im not a Bey fan.. im allergic to bee stings I dont want that swarm of gay men to come sting me

  71. 71
    Caramel Rain says:

    rwilliams4782 says:

    Sometimes im afraid to tell ppl im not a Bey fan.. im allergic to bee stings I dont want that swarm of gay men to come sting me

    ***************
    Dont fear nothing but the wrath of God. These people cant hurt you

  72. 72
    Caramel Rain says:

    Orange Blossom, them crayons gone end up all over your house :lol:

  73. 73
  74. 74

    If ya like Bey cool :shrugs: if ya don’t cool :tea: One chick is never that serious :shrugs:

  75. 75
  76. 76
  77. 77

    Lies! I’m serious to yew Jenny!!!!!!!!!! Say it ain’t so :chase:

    Ok I gotta work now :lol:

  78. 78

    What kind? :eek:

    Ok I gotttttta work :rofl:

  79. 79

    That lady that won the lotto bout to catch hell :no: why she showing her picture like that :no:

  80. 80

    Caramel Rain says:

    Orange Blossom, them crayons gone end up all over your house
    ________________________

    i would be lying if i didnt tell you that the crayola set is mainly for MY entertainment. :ashamed: burnt umber, periwinkle, indigo… :nun: HOLY GRAIL!

  81. 81
    Caramel Rain says:

    Folks doing the abosolute most….. just go to youtube or vimeo get that shyt for free …. Certain folks album I’m just not buying
    ***************
    :cosign: That’s why I dont do social media anymore. I hate when people “go in” and think they doing something. It just makes you look ignorant in the end. We are doing exactly what “they” want us to do. Target is a business. They’re target audience is not Beyonce’s core fan base.

    People be getting to in their feelings about Bey. It’s cool to be a fan but everybody is not going to like her and they dont understand that. but whatever. IDC

  82. 82
    rwilliams4782 says:

    Omg feels like im getting sick.. dammit..im bout to leave work..cant deal with it..

  83. 83

    Caramel it be like that sometimes :tea: Idolatry is huge these days :tea:

  84. 84
    Caramel Rain says:

    Orange Blossom says:

    Caramel Rain says:

    Orange Blossom, them crayons gone end up all over your house
    ________________________

    i would be lying if i didnt tell you that the crayola set is mainly for MY entertainment. burnt umber, periwinkle, indigo… HOLY GRAIL!

    ***************
    :hahaha: Get YOU a Strawberry Shortcake coloring book while your at it :rofl:

  85. 85
    rwilliams4782 says:

    Yea u better get those markers that wont write on anything but paper.

  86. 86
    Who Dat says:

    would be lying if i didnt tell you that the crayola set is mainly for MY entertainment. burnt umber, periwinkle, indigo… HOLY GRAIL!

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Blue-green and green-blue Jesus. :crying1:

    The pack with the sharpener in the back used to be everything.

  87. 87

    nah caramel. “we” got too many doc mcstuffins ones in the house already :nana:

  88. 88
    Caramel Rain says:

    jeniefrumdabloc says:

    Caramel it be like that sometimes Idolatry is huge these days
    *******
    apparently. :tea:

  89. 89
    Crickett says:

    Meth and homosexuality are the ingredients for rape.

  90. 90

    Who Dat says:

    Blue-green and green-blue Jesus.

    The pack with the sharpener in the back used to be everything.
    ______________________

    :yes: you already know it!

  91. 91
    rwilliams4782 says:

    Random.. but no matter how rich u are.. im a true believer u cant buy class nor fashion. . My grandpas wife on the phone talkin bout some country azz clothes..smh.. her grandkids bout to be pissed

  92. 92
    Mr.BluPhi says:

    Matthew 18:6 ~
    6 But whoso shall offend one of these little ones which believe in me, it were better for him that a millstone were hanged about his neck, and that he were drowned in the depth of the sea.
    I HATE PEDOPHILIA!!! PEDOPHILES DESERVE DEATH ASAP!!!
    _____________________________________________

    How you quote the bible and than say you hate certain people…. LMAO

    Anyway, I didn’t read this sick shyt. The hell is wrong with these fools. I pray for the child.

  93. 93

    BCG bishes was whack as hell, whole season whole reunion. Can this show

  94. 94

    Crickett says:

    Meth and homosexuality are the ingredients for rape.
    ___________________

    :wtf: :rofl: where you came from with that? just out the blue wit it.

    but on that intervention show all the meth heads say they were raped so u may be on to something. :thinking:

  95. 95
    Caramel Rain says:

    Orange Blossom says:

    nah caramel. “we” got too many doc mcstuffins ones in the house already
    **********************
    :rofl: :rofl: Ummm Hmmmm

    I never had a crayon sharpener.. Yall musta been doing some serious coloring :blink:

  96. 96

    Um I believe that man is one in the same up top

  97. 97
    Caramel Rain says:

    I have not watched BCG since they were in Mexico w/Rima crybaby ass and that black girl Erica that got kicked off early on for fighting Rima. And that pretty rich Black girl Ashley :rofl: And that replacement girl Andrea that nobody liked. :rofl:

  98. 98
    Caramel Rain says:

    I meant Black girl Megan…

  99. 99
    Caramel Rain says:

    And Julie and Falen had thing for each other… IDK why I remember this. I used to want to go on their but I’m too old now. But Char was like 27/28 so… maybe there is hope..

  100. 100

    I watched the BGC couple of weeks ago… .and that show needs to be off the air stat ….. :rules: where is the petition for that…. there are a lot of teens watching this show, and it needs to be :banned: it promotes bullying :no:

  101. 101
    Caramel Rain says:

    :newpost: :bball:

  102. 102
    Who Dat says:

    I never had a crayon sharpener.. Yall musta been doing some serious coloring

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    My mama ‘nem even had the pack with the built in sharpener. You got cheated sis. :rofl:

  103. 103

    Caramel, you ain’t missed nothing. Its getting worse and worse. You eating too loud, lets fight. You want to leave, lets fight. You sat by me, lets fight. They immature as fck. They need some older peeps. Maybe they’d act better. I still haven’t forgot about the first season, when they really were trying to work on themselves

  104. 104
  105. 105
    OutsidetheBox says:

    If ya like Bey cool :shrugs: if ya don’t cool :tea: One chick is never that serious :shrugs:
    ______________

    Pretty much. :eek: +1 I’m thinking y’all in here talking bout this baby..

  106. 106
    Caramel Rain says:

    @ San, wow. that is crazy. Im glad Im not watching that mess no more if its that bad.. smh

Comments are closed for this post