Guess Who

This precious baby girl grew up to be a self-absorbed, self-centered, delusional pop singer who can’t get enough of the spotlight. This woman will do anything for attention — even fake giving birth to her daughter. Millions of gullible young girls look up to her for guidance and advice, but she is no role model. Can you guess who she is?

Beyonce and Pink

It’s Beyonce. Who else would it be?




  • weFukNorNah

    Duh

  • http://www.myspace.com/importantblackwomen Necelove

    Heyyyy Mrs. Carter

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    😎 SO MUCH 😎

    :rofl:

  • weFukNorNah

    All 3 of them are hoes right?

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Look at Brittany Spears pre break down :rofl:

  • http://www.ashland86.com TheRealAshland

    Lol

  • weFukNorNah

    That’s when pink was black lol

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    IDK enough about pink prior to her husband now to know if she was R Willi 😆 she may have been pullin Joss Stones, she may not have. :shrug: Who knows? 😆

  • weFukNorNah

    I miss joss stone

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Beyoncé was adorable and all that hair :heart:

  • Hax

    :dead:

    That Britney/Pink/BeYAWNce collaboration was so strange to me.

    Happy Friday folks!

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    :cloud: The Shade Honey :no:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    weFukNorNah says:

    That’s when pink was black lol
    ———-
    😆 There you go? was my ish.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Kandi wrote that song though.

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Bey almost look like a cabbage patch doll :hahaha:

  • Hax

    Off Topic: Gettin’ pretty dam sick of being the first one at work, opening up the building and having to talk to people while my co-worker strolls in 15 minutes late EVERY Friday.

  • Smonae

    Sandy you went in :hahaha:
    Bey is an excellent role model, some of your favs can take some notes from he. She aint sitting at home taking care of 6 kids while her man out doing him. Mrs Carter on her grind :rofl:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    weFukNorNah says:

    I miss joss stone
    ————-
    I wonder wtf she’s doing though? :think:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Good Morning yall.

  • Beta

    She was a pretty baby

  • Smonae

    San & Razz :hugs:

    San she kinda do :hahaha:

  • weFukNorNah

    Joss probably walking around barefoot sangin her azz off

  • Smonae

    Morning Nakeya :waves:

  • Smonae

    Morning Nakeya :waves:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    :hug: Smonae, Im looking at the pic like :thinking: :hahaha:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    What is that trail of hair from your navel to your crotch called again? b/c Brittany has it :rofl:

  • luVn_liFe…

    BeY . . Sandra U love you some Beyonce!

  • weFukNorNah

    So yall not gone talk about pinks shape? Oh ok

  • Just Looking

    :yawn:

    Sandra – We are not drinking any glass shards, but we are done with Beyondsay this week, at least I am. Spill the :tea: :bounce:

  • Hax

    What is that trail of hair from your navel to your crotch called again? b/c Brittany has it

    ———–

    Treasure trail 😉

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Hey love! :hug:

  • weFukNorNah

    It’s called a happy trail

  • http://www.twitter.com/DavidEarlyMusic Manuel Mexico

    Wow. Did you really have to go in on her like that tho? 😆

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Hax says:

    What is that trail of hair from your navel to your crotch called again? b/c Brittany has it

    ———–

    Treasure trail
    ———–
    nawl not that… :think: it’s something else.. :think:

  • Beta

    Smonae :hi: cute pic

  • weFukNorNah

    She had more hair as baby than she does now….still love u bey

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    its the star of Sandra Rose!!! :champ: :nun:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    What’s wrong wiff her shape??

  • Ms Peaches

    Look at Blue Ivy’s momma. Guess I’ll get my taxes done tonite.

  • Smonae

    It’s called a happy trail

    :rofl:

  • Caramel Rain

    Chile, Bey’s body up top is the bidness!

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    R Willi she keep all her hair tucked under those hair hats wigs 😆

  • weFukNorNah

    OooooooooooooooooooooooooooooX… All these o’s and u still focused on the ex…. :tea: I’m trying not to fall into sandras web..she tryna post daily pics of bey and Jay so we can get tired of them lol

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    I see what type of day today is. We 50 deep in a post and no signage for the people below. That’s okay :stop: I let them know…

  • Smonae

    Thanks Beta hun :graves:

    San that was after having a few :koolaid3:
    shoot im looking kinda pale, i need some sun

  • deedeegirl

    She looks like Blue in that photo.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @Auntie are you gonna tell us about this tea?

  • luVn_liFe…

    Gorgy Porgy is going to BOX in a celebrity boxing match, GAME said he’s gonna beat his ass :hahaha:

  • Smonae

    I miss curvy Bey,, when is this tour gonna be ova 😥

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @Taken please get out of here with that gravi!! Good Lord.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Take I just got here 😆 I was going to go down til I saw y’all brought y’all asses on 😆

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Smonae, I was talking about Bey, but your pic is cute girl :thumbsup:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Chile, Bey’s body up top is the bidness!
    ————-
    Yessss. Cues T.I “MOTIVATION”

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    luVn_liFe… says:

    Gorgy Porgy is going to BOX in a celebrity boxing match, GAME said he’s gonna beat his ass
    ———-
    GTFOH ARE YOU SERIOUS??? Game Better train nice and HARD TO WHIP HIS ASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! :rofl:

  • love4peace

    This girl lies so much I can’t believe that is even a picture of her. Sandra I know you have some true tea on what is really going on with her and her transformation into rihanna. She losing for real…oh except to those who choose not to see.

  • http://lmgtfy.com/?q=what+is+an+e-zine laterthannever

    Aww that was before Alicia had her boxing Cirque du Soleil 6 pack!

    And Brit Brit was a favorite of ~The Machine~

  • Caramel Rain

    Smonae says:

    Sandy you went in
    Bey is an excellent role model, some of your favs can take some notes from he. She aint sitting at home taking care of 6 kids while her man out doing him. Mrs Carter on her grind
    ***********
    :cloud: everybody man wont let them work and make their own money :tea:

  • Smonae

    Who opened registration for this hater :waiting:

  • weFukNorNah

    That was when alicia was shaped like Allen ..

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    oh except to those who choose not to see.
    ——-
    Meaning the Bee Hive.

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    Yea once you refresh 3 times and you the last comment *swallows to keep the cry inside* you know. You know there is a new post. I had wrote the last comment too I think that nobody saw 😆
    But Beyoncé looks good up here. I am tired of talking about her until Feb 6th. Unless a big scandal happens. Like Jay beats her and makes her eat the cake LIVE on tv

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    :rolleyes: :zzz:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    See, now why when people don’t like Beyonce they have to be a hater. What ever happened to people having opinions and not having to be called a hater? So what, everyone has to love Bey? Come on now.

  • Caramel Rain

    San ah make ya dance says:

    Chile, Bey’s body up top is the bidness!
    ————-
    Yessss. Cues T.I “MOTIVATION”

    **********
    yes ma’am. I thought about skipping the gym today too..nah. I need a tummy like THAT! STAT!

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    What’s wrong with Pink’s shape??

  • http://www.twitter.com/DavidEarlyMusic Manuel Mexico

    weFukNorNah says:

    OooooooooooooooooooooooooooooX… All these o’s and u still focused on the ex…. I’m trying not to fall into sandras web..she tryna post daily pics of bey and Jay so we can get tired of them lol

    —————————–

    Is that what she doing?! Lol. Well, it’s working. I’ve been tired of em!

  • Smonae

    :offtopic: Who all got girls?? At what age do u think its appropriate to get ur baby’s hair pressed out for the first time :think:

    Just for pics, not a reoccurring thing

  • Caramel Rain

    keya_J or Keke thanks to Unshake says:

    See, now why when people don’t like Beyonce they have to be a hater. What ever happened to people having opinions and not having to be called a hater? So what, everyone has to love Bey? Come on now
    **************
    this is true.
    :hi: Keya.

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    luVn_liFe… says:

    Gorgy Porgy is going to BOX in a celebrity boxing match, GAME said he’s gonna beat his ass
    _________________

    :facepalm: they gon kill his ass. remember when tanya harding trailer park ass was on there? :smh: she went in!

  • Caramel Rain

    Sew you nigorning MisTaken :tea:
    Ok.. I see how we do :tea:

  • http://www.youtube.com/watch?v=b9uzANiCcyM Long Time Lurker

    She looks like she is about to sing, “I’d Rather Go Blind” a la Cadillac Records. Cute lil chubby baby.

    And she does kind of look like that cabbage patch that the Mrs. refuses to give away or let our baby girl play with.

    She calls it sentimental. I call it hoarding. :shrug:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    If Rihanna loses any more weight the paparazzi won’t be able to see her when she turns sideways. I hope she’s not back on that stuff.
    ——————–
    :rofl:

    :ghost:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    :offtopic: Who all got girls?? At what age do u think its appropriate to get ur baby’s hair pressed out for the first time :think:

    Just for pics, not a reoccurring thing
    ————
    I don’t have any kids, but I starting getting mines pressed only in the summer sometimes when I was in elementary. I have a lot of hair. Nothing wrong with that, seeing as you are not trying to fry her hair out her head

  • Who Dat

    Joss probably walking around barefoot sangin her azz off
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I always say one of the greatest soul singers of my generation is ironically a lil yt chick from England named Joss. I LOVE HER. :love: Sooooo daggone underrated.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Who all got girls?? At what age do u think its appropriate to get ur baby’s hair pressed out for the first time

    Just for pics, not a reoccurring thing
    ———–
    My momma did not let me flat iron my hair till I was 16.

  • luVn_liFe…

    Smonae says:

    Who opened registration for this hater
    ~~~~~~~~~
    :hahaha:

    @RAZZ Nope, fR,FR. ZimmerShyte said he wanted to do it and he would fight anybody

  • weFukNorNah

    Pinks back shaped like she has scoliosis. .ion want no parts of that

  • Caramel Rain

    Pink is shaped like a box? Is it her belly?

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    :wave: Hey Kenya

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    Care I spoke to you TWICE :stop: < – – really two fingers in the two posts that I keep being last in :rofl: I will not take this abuse much longer of your smearing my good name.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    I want a big juicy good and nasty cheesburger….. :kona:

  • Who Dat

    What’s wrong with Pink’s shape??

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    She has always been shaped like a 15 yo athletic boy

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Pinks back shaped like she has scoliosis. .ion want no parts of that
    ———-
    I have a behind and I have a dip in my back so it seems :yes:

  • weFukNorNah

    This pic was when britney still spelled like Mississippi maple.. before it got toxic with federline man milk

  • Hax

    It’s the angle and the love handles. :tea:

  • Beta

    So what, everyone has to love Bey?
    __________________________

    Seems that way :tea:

  • Smonae

    I dont think everybody has to like her. But who the hell gone post a baby pic that not them :huh:

    And further more the part about her “losing” is what caused me to call her a hater, even if I dont like a bish I will give her props when she making major moves.

    My opinion, but I’ll still include her in my next roll call Im not petty

  • LadieLeo AKA That’s Ms. Petty Officer 2U

    I get off in an hour :danban: :buttshake:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    @RAZZ Nope, fR,FR. ZimmerShyte said he wanted to do it and he would fight anybody
    ———-
    He need the money and attention if he’s saying that for real 😆

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Shid look at her face :phew:

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    Luvie I see you look all modelsque… Like you about to do A Dior add :claps:
    Ya’ll making me wanna put my picture up :yes: not :no:

  • Caramel Rain

    I have dimples in my back, right above my booty :buttshake: it’s SEW cute!

  • weFukNorNah

    Pink got a long torso..stretch Armstrong lookin azz

  • luVn_liFe…

    @OB
    Yeah , I actually seen Tonya getting her head smacked a few weeks ago
    :smack:

    Yeah Someone’s gonna brutalize PORGY in that rang. i dont know how their gonna be able to conduct that in a civil manner :tea:

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    Smonae says:

    Who all got girls?? At what age do u think its appropriate to get ur baby’s hair pressed out for the first time

    Just for pics, not a reoccurring thing
    ________________

    mine is only 4 BUT i have a friend who had her daughter’s hair blown out with a hairdryer (not even a hot comb) at 4 and the natural curl pattern NEVER came back. she is 6 now.

    sometimes when you change hair texture its stays changed. its a risk you have to decide that you want to take. it probably also depends on how you to it. good luck :thumbsup: let us know what you decide and how it works out cuz im curious too.

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Ding :tea:

  • LadieLeo AKA That’s Ms. Petty Officer 2U

    Smonae says:

    I dont think everybody has to like her. But who the hell gone post a baby pic that not them

    And further more the part about her “losing” is what caused me to call her a hater, even if I dont like a bish I will give her props when she making major moves.

    My opinion, but I’ll still include her in my next roll call Im not petty

    ************
    Wait min what happened :popcorn:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    I have dimples in my back, right above my booty :buttshake: it’s SEW cute!
    ———-
    Me too :yes:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    So what, everyone has to love Bey?
    __________________________

    Seems that way
    —-
    :no: If we can drag everyone elss who come through here, we should be able to treat Bey the same.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    *else

  • Yardgirl

    deedeegirl says:

    She looks like Blue in that photo.

    ***************

    I agree! Just add the JayZ features and you get Blue. There is a photo floating around the web of Bey as a newborn with Miss Tina and she looks just like the newborn Blue :coffee: <<—(conspiracy tea) 😀

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Pink just look like she’s bloated or like she’s holding in a fart or so. :shrug: nothing bad.

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    mine is only 4 BUT i have a friend who had her daughter’s hair blown out with a hairdryer (not even a hot comb) at 4 and the natural curl pattern NEVER came back. she is 6 now
    ————-
    Sound like that Dominican blow out stuff :no: Always have to consider and take precautions against heat damage.

  • Caramel Rain

    I just keep quiet on the Jay/Bey posts b/c all the fleahive comes out to bite. They defend her like she Jesus. I mean, it’s cool to like who you like, but dont get mad or disrespect those who dont drink the Carter koolaid. That is all. :rofl:

  • Smonae

    And I can call a bish a hater in a Bey post if I want, we’ll be back cool in the next one lighten up sheesh :yes:

  • luVn_liFe…

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Luvie I see you look all modelsque… Like you about to do A Dior add
    ~~~~~~
    😆
    NAE got my putting my pic Up, Came up in here StuntiNN on us on this goodT Friday!

    :dance:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Smonae says:

    I dont think everybody has to like her. But who the hell gone post a baby pic that not them

    And further more the part about her “losing” is what caused me to call her a hater, even if I dont like a bish I will give her props when she making major moves.

    My opinion, but I’ll still include her in my next roll call Im not petty

    ************
    Wait min what happened
    ——-Wait is this about me? I was not talking about you if so. Or am I missing something?

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    My opinion, but I’ll still include her in my next roll call Im not petty
    _________________________
    Yew are so respectable :rofl:
    I have two dimples in my byke too
    DTTS had two HUUUUGGGGEEE in her byke :gossip: For foreplay she has her man pour gravy in them and the sop biscuits out ’em

  • weFukNorNah

    I love back dimples…back. Not booty lol….I’m a back kinda girl. . I love a nice back..lol

  • Caramel Rain

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    Care I spoke to you TWICE < – – really two fingers in the two posts that I keep being last in I will not take this abuse much longer of your smearing my good name.

    **************
    *pulls housecoat belt out and slaps you with it* :rofl: i aint talking bout THAT! :tea:

  • free

    i’m :rofl: at the second pic.

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    Smonae says:

    I dont think everybody has to like her. But who the hell gone post a baby pic that not them

    And further more the part about her “losing” is what caused me to call her a hater, even if I dont like a bish I will give her props when she making major moves.

    My opinion, but I’ll still include her in my next roll call Im not petty
    _____________

    :tea:

  • luVn_liFe…

    PINK has that typical YT girl shape, Very odd. :nono:
    NOW thats she has thickened up it isnt so bad

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    The comments are to the no face person who came in and said a lil extra, like she wanted to get a lil more off her chest about Bey :hahaha: That is all

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Simone, my statment was a whole blog comment because anyone who hs anything bad to say about Bey is a hater. I just don’t get it. I’m not mad tho. We still e-cool. :hug:

  • weFukNorNah

    I don’t argue bout celebs that don’t even know I’m alive..just state my opinion. . I have an opinion bout every mf thing….

  • LadieLeo AKA That’s Ms. Petty Officer 2U

    Smonae says:

    Who all got girls?? At what age do u think its appropriate to get ur baby’s hair pressed out for the first time

    Just for pics, not a reoccurring thing

    ****************
    My daughter is 11 but my mom first pressed hers when she was 4. She gets it done every now and again.

  • Beta

    😆

  • Caramel Rain

    Smonae, what is wrong w/you!! pisces woman are not confrontational.
    That’s them Leos 😮

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    NAE got my putting my pic Up, Came up in here StuntiNN on us on this goodT Friday!
    _____________________________
    Oh okay *rubs hand like Birman* IT’S ON….. :typing:
    @Keya :no: Go byke and read before you :shotsfired: 😆 She wasn’t eben talking to you

  • luVn_liFe…

    :smack:

  • weFukNorNah

    But we the ppl of sandrarose.com will not tolerate any disrespect. . I’m the only one that can do that. .

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    Never mind… went through my pictures and I GOT NOTHING :rofl: :kona:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    :hahaha:

  • Caramel Rain

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    My opinion, but I’ll still include her in my next roll call Im not petty
    _________________________
    Yew are so respectable
    I have two dimples in my byke too
    DTTS had two HUUUUGGGGEEE in her byke For foreplay she has her man pour gravy in them and the sop biscuits out ‘em

    *****************
    :gossip: sew you saying DTTS has booty craters? :rofl:

  • libra80sbaby

    DTTS had two HUUUUGGGGEEE in her byke :gossip: For foreplay she has her man pour gravy in them and the sop biscuits out ‘em
    ————
    :spank: :facepalm: it aint even NOON yet… 😆

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @Keya Go byke and read before you She wasn’t eben talking to you
    ———-
    I’m clearly doing too much at the same damn time this morning. Sorry yall. And Taken you aint even speak to me this morning, but here you come. It’s friday, just pour me a drink. Ugh. 😆

  • LadieLeo AKA That’s Ms. Petty Officer 2U

    Caramel Rain says:

    Smonae, what is wrong w/you!! pisces woman are not confrontational.
    That’s them Leos

    *********************
    See this heffa here :facepalm:

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    Caramel Rain says:

    Smonae, what is wrong w/you!! pisces woman are not confrontational.
    That’s them Leos
    ____________

    :box: you gonna stop besmirching my dam name, woman!

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    libra80sbaby says:

    DTTS had two HUUUUGGGGEEE in her byke For foreplay she has her man pour gravy in them and the sop biscuits out ‘em
    ——————
    :rofl: not even koolaid? he could drink it with a skraw and all too :rofl:

  • weFukNorNah

    Was dating this girl with a nice azz one time.. she had a flat stomach and her azz appeared to be nice in jeans.. epic fail..she got naked and all that turned to mush..felt like wet sand

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    When you trying to eat better, you damn near can’t eat outside the things in your house :no: I need a juicer

  • luVn_liFe…

    she has her man pour gravy in them and the sop biscuits out ‘em
    ~~~~~~~
    :rofl:
    :rofl:
    she’s gonna get you :hahaha:

  • Who Dat

    Who all got girls?? At what age do u think its appropriate to get ur baby’s hair pressed out for the first time

    Just for pics, not a reoccurring thing

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    One of 3 sisters and have two lil heads at my house of my own. Soon as you old enough to hold your ear (5-6)…I am taking you round my mama house to get pressed. She been pressing lil girls out for 43 years. :yes:

  • luVn_liFe…

    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    @Keya Go byke and read before you She wasn’t eben talking to you
    ———-
    I’m clearly doing too much at the same damn time this morning. Sorry yall. And Taken you aint even speak to me this morning, but here you come. It’s friday, just pour me a drink. Ugh.
    ~~~~~~~~~~~~
    😆 It’s like that some times KEKE :hug:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Soon as you old enough to hold your ear (5-6)…
    ———–
    😆 Make sure you hold that ear :yes:

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    sew you saying DTTS has booty craters?
    __________________
    I’m saying if there is an apocalypse and we need to smuggle some things in we can use her jowls, neck rolls and stomach portals :kona: :rofl:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @luvin, you should see me trying to do wok, talking to yall, on the phone and watching Jamie Foxx. I’m a hot mess this morning.

  • Who Dat

    Make sure you hold that ear
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Dubb9 make sure she have her glasses on too. Once she tried it and Dubb9 was like :stop: putcho eyeglasses on first Nana.

    In that “you aint bout to burn MY dayum head up tonight” voice!

    :ghost:

  • Smonae

    Nakeya & Caramel bring it in :hugs:
    Im just having fun, I promise u I dont have a Bey shrine at home :hahaha:
    I do have all her cd’s tho :yes:

  • luVn_liFe…

    I cant Stand MoFos that have to explain their answer!! SHYTE’s Annoying.

    A simple yes or NO will DO :facepalm: Im in no mood for BS! its SBWeekend!
    and My son Just informed me he finally has a reliable room matehe’s moving out on the 12th! :party:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    My momma would not flat iron my hair till I was 16. I would see my friens hair and be real mad.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    :offtopic: So when I do my post workout stretches I try to go off in the cut where no one is really there and I can go as far as I like.

    SO yesterday I go to stretch and this man gets on the eliptical and I’m bobbing my head to my lil music :headphone:

    I look up and this man is just 😮 at me and freaked me the fukk out.. I got my shyt and left. :no:

  • luVn_liFe…

    I promise u I dont have a Bey shrine at home :hahaha:
    ~~~~~~~~
    NAE for some reason ION believe You :huh:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    Dubb9 make sure she have her glasses on too. Once she tried it and Dubb9 was like :stop: putcho eyeglasses on first Nana.

    In that “you aint bout to burn MY dayum head up tonight” voice!
    ————-
    :rofl:

  • Smonae

    Wait a min OB, you sd the baby’s curl pattern neva came back :nono:

    I love my babies spirals, she five so maybe I’ll wait 🙁
    Keya uur mom made u wait til u were 16

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    Hey Keya :hugs:

    Soon as you old enough to hold your ear (5-6)…
    _____________________
    yes for the love of God :pray: have that baby ear holding routine down before you do because I know somebody right now who the top of their ear look like burnt turkey bacon (the cheap kind) because they got tagged with a straightening comb one time too mannie :crying1:
    But I don’t treat her no different. Hey DTTS :hi: I didn’t know you was here girl :kona:

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    Smonae says:

    Nakeya & Caramel bring it in
    Im just having fun, I promise u I dont have a Bey shrine at home
    I do have all her cd’s tho
    ______________

    and the wall calendar too, dont you? tell the truth and shame the devil.

    😆

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    I cant Stand MoFos that have to explain their answer!! SHYTE’s Annoying.

    A simple yes or NO will DO :facepalm: Im in no mood for BS
    ———
    Or a fcuk you :yes:

  • luVn_liFe…

    I look up and this man is just 😮 at me and freaked me the fukk out.. I got my shyt and left.
    ~~~~~~~~~~~~
    :ghost: Sometimes when IM working out, I be bopping and sanging too :hahaha:
    I cant stand working out, IM QUIT SOON 😡

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Awww shyt!!! Party at Luvie’s house!!!! I got the wine! Who got the Rum?

  • Caramel Rain

    San, you dont need a juicer. I have a juicer and a magic bullet and I use my bullet every day. I blend whole fruits and veggies. My juicer, I feel that I waste a lot of money b/c I have to use much more fruit/veggies just to get a cup of juice.

    Invest in a good blender.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Smonae :hug: Girl I have her CD’s too! lol Well some of them. It’s cool. Let’s have a drink! It’s Friday!!

  • weFukNorNah

    Smonae got an automatic toothbrush that plays “flawless”

  • luVn_liFe…

    Or a fcuk you :yes:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Right SAN! that will suffice. I dont need a Damn synopsis!

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    I look up and this man is just 😮 at me and freaked me the fukk out.. I got my shyt and left
    ________________
    That man was not worried about you :rolleyes: Watch you catch a cramp from not finishing right cause you round here thinking everybody want you cause yo little booty poking out now from them squats. Yu so vain I bet you think my font is about you :rofl:

  • Smonae

    My baby just turned 5 and i was thinking about it, but maybe I’ll wait.. she growing up too damn fast. I was about to cry filling out the app for kindergarten

    I guess Pisces are sensitive 😥

  • Caramel Rain

    :rofl: yea it’s some pervs in the gym. Last week I was doing lat pulls and dude just staring. I said “fck u looking at” real loud. :rofl:

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    San, you dont need a juicer. I have a juicer and a magic bullet and I use my bullet every day. I blend whole fruits and veggies. My juicer, I feel that I waste a lot of money b/c I have to use much more fruit/veggies just to get a cup of juice.

    Invest in a good blender.
    —————
    Yea I’ve seen you have to get one that yields the most results. I wasn’t looking into a blender because I didn’t know there were many that do whole fruits. I will look into the bullet tho :yes:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Smonae nope. She said 16. And now here I am at 30 ready to do the big chop this June so I can get my curl pattern back. Ugh

  • Smonae

    Nakeya :cheers: hands u my Ciroc spiked coffee :hahaha:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    Sometimes when IM working out, I be bopping and sanging too
    I cant stand working out, IM QUIT SOON
    ———
    :no: We gotta look F-A-B-O-L-O-U-S! If anything just stick to toning.

  • weFukNorNah

    When I see a chick in those tight spandex and she sexy.. I always look at that print….and say damn she got a phat one… but I see that hair print too and change my mind lol

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    I am going to start a cleanse/juice on Monday with the hubby to kick off our get it right fitness push. I know I can go online but any suggestions on a good one?
    I know the typicals but I just wanted to see if you guys anything different or one you prefer. Stares at Care 😮

  • luVn_liFe…

    Razz n Tazz n Such :kiss: says:

    Awww shyt!!! Party at Luvie’s house!!!! I got the wine! Who got the Rum?
    ~~~~~~~~~
    😆
    that FEWL had the nerve to say . . . Ma YOu int bout to cry are you?

    ME: :huh: NO! Ima have a damn party!
    He felt like I didnt want him to move out.
    I said to him Negative ghost rider, I dont want you to do it and its not correct. I dont want you calling in 6 weeks that ya’ll being evicted cause someone cant pay ther part or the rent and I have to schlep U back home.
    :hahaha:

  • Just Looking

    weFukNorNah says:

    Was dating this girl with a nice azz one time.. she had a flat stomach and her azz appeared to be nice in jeans.. epic fail..she got naked and all that turned to mush..felt like wet sand
    _______
    Are you really MAN? :ghost:

  • luVn_liFe…

    RL
    U Really Need Jezuz!

  • http://santanasantana.wix.com/artist San ah make ya dance

    I said to him Negative ghost rider, I dont want you to do it and its not correct. I dont want you calling in 6 weeks that ya’ll being evicted cause someone cant pay ther part or the rent and I have to schlep U back home.
    :hahaha:
    ————–
    :hahaha: Shid tell em he should do a contract with whomever. I have had some bad roommate experiences :bite:

  • luVn_liFe…

    :newpost:

  • Smonae

    Taken :hahaha:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    love4peace says:

    This girl lies so much I can’t believe that is even a picture of her. Sandra I know you have some true tea on what is really going on with her and her transformation into rihanna. She losing for real…oh except to those who choose not to see.
    __________________

    I had to highlight that last part. :coffee:

  • weFukNorNah

    Lol nah @justlooking

  • MisTaken :cell: The Black Mamba

    but I see that hair print too and change my mind lol
    ________________________
    😯 You are a mess. Tell me tho.. as a woman how does the print turn you on? I get why men say.. But they put stuff in there *closes house coat* You just eating… Does it make it *looks around and hides my Bible* easier to munch on? :pizza: Like if she ain’t go not camel toe do you be like *Kevin Hart voice* EWWW NASTY HER COOCHIE TOO SKINNY!!!”

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU Razz n Tazz n Such :kiss:

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I look up and this man is just at me and freaked me the fukk out.. I got my shyt and left
    ________________
    That man was not worried about you Watch you catch a cramp from not finishing right cause you round here thinking everybody want you cause yo little booty poking out now from them squats. Yu so vain I bet you think my font is about you
    ——————————-
    Aint nan squats give me the booty I have had since I was 12 :rofl: Don’t be a hater cause your milkshake cant bring all the boys to the yard. Mad cause you got a gallon tub of ice cream that brings all the Bruce Bruces to the yard.

    (I know I’m lame 😆 )

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    but I see that hair print too and change my mind lol
    ——-
    :dead:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    See, now why when people don’t like Beyonce they have to be a hater. What ever happened to people having opinions and not having to be called a hater?
    _______________

    :preach: dammit!

  • Who Dat

    have that baby ear holding routine down before you do because I know somebody right now who the top of their ear look like burnt turkey bacon (the cheap kind) because they got tagged with a straightening comb one time too mannie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    We have ALL gotten nicked by the hot comb ‘least ONCE by my mama. :no: And she do pressin the old fashioned way. In the kitchen. Not NAH apparatus is plugged in. No. She putting the metal comb on the stove. Using blue bergamont grease as the url.

    But when she done your shat be :nun:

  • http://www.groupon.com/deals/ga-vacation-express-10?p=3&utm_source=channel_getaways-deals&ut Orange Blossom

    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    Smonae nope. She said 16. And now here I am at 30 ready to do the big chop this June so I can get my curl pattern back. Ugh
    _____________

    :nono: i aint about that big chop life. didnt perm my hair while i was pregnant and just kept on going.

  • weFukNorNah

    MisTaken it doesn’t turn me on its just a habit when I see a girl in tight jeans or workout gear. . I look at her puzzy or check to see if she has a nice azz

  • weFukNorNah

    But yes a phat hair less cooch is easier to lick, suck. And toss… and occasionally beat up if I have time … don’t judge lol

  • Just Looking

    MisTaken :cell: The Black Mamba says:

    I am going to start a cleanse/juice on Monday with the hubby to kick off our get it right fitness push. I know I can go online but any suggestions on a good one?
    I know the typicals but I just wanted to see if you guys anything different or one you prefer. Stares at Care 😮
    ________
    Juicing now, and have been for almost two years.

    :nun:

    2 Cucumber
    2 Apple
    6 Kale leaves
    1 Beet
    2 celery stalks

    Cut with coconut water This should be enough for 2 days

    Morning
    water with lemon
    coconut milk (unsweetened)

    Lunch above (2) 15 to 16 oz about 1 hour apart

    Dinner
    Mango juice cut with mineral or coconut water

    If you are starving drink Water or sparking water, if you feel like you will cut someone eat some emergency carrots or celery

    If you can do this two or three days in a row for 3 weeks you should loose 10 pounds and you feel so much better and skin will GLOW :yes:

    When you go back to FOOD no red meats only turkey or fish baked

  • DaddyLilGirl

    Beyoncé baby picture is so cute. Looking at Beyonce hair, What happen to Blue Ivy?