Video: Toddler Stands On Baby to Reach Sink

Toddler Stands On Baby

This video is difficult to watch. An infant wails on the bathroom floor as a toddler stands on her back to reach the sink. The really sad part is the adult filming the scene showed no concern for the screaming infant or the toddler. Watch the video after the break.



 


127 Responses to “Video: Toddler Stands On Baby to Reach Sink”

  1. 1
    CHA CHA says:

    Im always confused by these types of videos…why does the videographer think its ok :nono: this is so wrong!

  2. 2
    UpgradedLurker says:

    This is crazy as hell… I can’t even … no ma’am

  3. 3
    libra80sbaby says:

    :wtf: Wrong with folks??!! I’d a whooped his azz. :spank:

  4. 4
    aRoTh says:

    I wonder if these children grew up in a two parent home?

    WHO THE FVK even filmed it?
    Is that in a daycare facility?
    Why are the sinks so low?
    WHY were they even filming in the first place?
    Who goin to jail for this?

  5. 5
    SummerBaby says:

    That’s just ignorant to film & stand by & watch. What’s wrong w/folks?!

  6. 6
    Who Dat says:

    No words for this heah fuggery :no: Somebody out there thinks its sooooooo funny/cute though. Hint: They are alabaster.

  7. 7

    :steer: <<<drive-by posting…
    On topic – this is not even remotely funny or cute :no: so tired of dumb arse grown folk doing ignant stunts to entertain other remedial arse grown folk :no:

  8. 8
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Before I click on it this looks either old, in a 2nd world country or maybe it’s me. The boy looks like he is wearing clothes from the 80s. The baby is looking like :wtf: Wait until I learn how to hold my head up steady and walk I am going to drop kick you in the throak

  9. 9
    JerseyGirl68 says:

    I am more disturbed that someone filmed the entire incident instead of telling that toddler to get his *** of that baby. SMH

  10. 10
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Ok now I watched it. My feelings are hurt hearing that baby cry. The person filming need to go to jail :no:

  11. 11
    kamadiva says:

    :cuss: The person filming needs to be :chase:

    I did not watch video either!

  12. 12
    VDot says:

    That baby looked back like are you filming my good side? :hahaha:

    iKid iKid :lol:

  13. 13
    Who Dat says:

    ATTENTION all Taurus folks. It is time to go online and find all your FREE birthday offers. :partyhat:

    I personally use the website freebie depot but there ill others.

    You are WELCOME :coffee:

  14. 14
    Buttercup says:

    I had to watch just to be sure that it wasn’t a doll. :cuss: Who would allow anyone to lie on a bathroom floor? Instead of picking up the baby, someone picked up a camera. This makes no sense :mad:

  15. 15
    The Pearl! says:

    What in the hell??????

  16. 16
    Who Dat says:

    That baby looked back like are you filming my good side?
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Baby lookin like if’n YOU dont get this BIG fugga OWF MEH

    :no:

  17. 17

    Before I go, I really logged in to leave something for Dubb and Taken (and any other NC residents) – driving from my sister’s house in Snow Hill back to my moms house in Greenville about an hour ago, I saw a sign outside a country store for fresh produce.
    It read: “JUST PICT”
    Bye Pola :hi:
    :ghost:

  18. 18
    aRoTh says:

    …..and the little boy was looking at the camera like “…is this how you want me to do it? Like this?”

    The “videographer” should be charged! DFACS will come and take your kid out your house for something as simple as eating peanuts, but this sh!t right here is okay?

  19. 19
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    :warning: I encourage everyone new to this post to find the Columbus Short interview on the TJMS this am. He kept it 2,000 :rofl:
    If you watch Scandal (which none of us do on here :eek: ) This right here might explain why he gone and never coming byke next season. Although I think they could bring him on later as a villain.

  20. 20
    Afiya says:

    :wtf: Who the fukk is taking this video :smack:

    LAWD!!!

  21. 21

    just ridiculous :no:

    I hope the kids’ grandma saw it and came thru to beat everybody’s ass.

  22. 22
  23. 23
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    JUST PICT”
    ______________
    I had to say it out loud to unnerstand. And when I did :no: Don’t be lumping me into that mix (or giving out my locality :stop: ) I GOT EDUCATION. I GOT THE ANSWERS. I know he should have wrote FRESH PRODUCE JUST PICDADID

  24. 24
    Buttercup says:

    It read: “JUST PICT”
    =======
    :hahaha: I miss you Nancy!!!

  25. 25
    Wasting time says:

    :sad: :no:

  26. 26
    luVn_liFe... says:

    What In the el Muerta Hell is going on here!!!!!

    what THE

    How the!

    My gawd i am Fcuking angry with this BUllFoolRY!!

    :wtf:

  27. 27
    Who Dat says:

    It read: “JUST PICT”
    ^^^^^^^^^^^^
    That is that Greene County FO YO AZZ :ghost:

    Imma be in Wide Awake Wilson this weekend.

  28. 28
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Afiya had me thinking there was a new post :chase:

  29. 29

    Phones aint for everybody!!!
    You see it used to be a time when certain shatt was only for certain people (judge away :rollseyes: )
    Now every Tom **** and Harry has a mini pc in their possession.

    FOH and raise your kids ho <— that's how I feel about the mom right now :lol:
    She should get smooshed in the face #fukthepolice :yes:

    IF everyone who nvrmnd :kona:

  30. 30
    luVn_liFe... says:

    aRoTh says:…..and the little boy was looking at the camera like “…is this how you want me to do it? Like this?”
    ~~~~~~~
    RIght, thats what I was just thinking. That stupid summabish told that lil tomato picking ****er to stand on that baby like a stool.

    I’d kill a muthaFcuker ouTTa dream bout mine, lil ugly! a hell

  31. 31
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Side note I just sang :whistle: This girl is AFIYAAAAAAAAAAAAAAAAAA! This girl is AFIYA YAAYAYAYAYAYYA!
    I HATE THAT SONG :angry:

  32. 32
    Buttercup says:

    Lawd, I miss the South. I need to get Lil Butter back there like yesterday. He doesn’t like cornbread or boiled peanuts :wail: I feel like such a failure.

  33. 33
    Who Dat says:

    I GOT EDUCATION. I GOT THE ANSWERS. I know he should have wrote FRESH PRODUCE JUST PICDADID

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I love her to DEATH. But my 18yo goddaughter? OMGEEE. :crying1: She would make a sign that say Just Pict. And be serious as FUGG about it. :biggrin:

    BFF wld be like just leave her be. :facepalm: Dont YOU DARE point out that it is not spellt like that. :nono: DONT DEW IT.

  34. 34

    Has anyone seen the video from the plane fire a couple weeks back?!
    Folks were running from the burning plane and this bish is recording shatt :wtf:

    These kids brains are morphing into just dumb shatt!

    What happened to Safety First? :eek:

  35. 35
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    He doesn’t like cornbread or boiled peanuts
    ____________________
    Peanut I can unnerstan.. I am an almond girl myself :winky: BUT CORNBREAD :stop: What he wanna eat? Crackers with his chili??? I knew some of ya’ll do that. WE EAT OUR with cornbread in my house :spank:
    We straight slave it, 1886 :grin:

  36. 36

    Buttercup says:

    He doesn’t like cornbread or boiled peanuts I feel like such a failure.
    _________________

    :wail: this is how I felt when my son told me he doesnt eat colla greens but he eats asparagus :facepalm:

    just shameful!

  37. 37
  38. 38

    We KNOW ALL what YOU eat Hmmmp :kona:

  39. 39
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Look whose byke ya’ll *giggles into hand like Mama Pope* it’s YOU. She finally came out of her food induced coma. They had her on animal life support until she came to. They had to use bacon grease fumes to wake her up. She woke up trying to eat the air :facepalm:

  40. 40
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    I’m CRINE. At myself :crying1: God gone bless me

  41. 41

    *puts y’all on my list with the folks that shouldn’t have phones: :tea:

    :lol:

  42. 42
    missyJ says:

    Had to Drive from home to work.. I know y’all missed me!

    Yes Paretnhood is GREAT… got some wholesome white folks on it

  43. 43
    luVn_liFe... says:

    Yet the state of AZ done filed felony charges against Shanesha Taylor

  44. 44

    Roflmao!
    Man… kids dont give a phuck! Smh.

    Yeah, the person filming this should have stopped it immediately, but man, kids just dont give a phuck.

  45. 45

    CHEDDUP :chase:

    YOU THE REASON bacon prices going up now! :rules:

  46. 46
    Who Dat says:

    He doesn’t like cornbread or boiled peanuts
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Well I got that GAWD AWFUL peanut allergy. Told yall I am the oldest person with it I personally know. BUT CONE-BREAD? :eek: I said yassday my azz fulla bacon grease and conebread :sad: How would I suss-ante? Esp on Sunday. Went to my sister house one Sunday few months ago for dinna and this bish aint have no conebread. Tambout she cutting carbs. BISH!!! :nono: Cut carbs ON YOUR OWN TIME. We took our plates home and I made us some conebread. Heaux had my kids about to uprise on her.

  47. 47
    Buttercup says:

    Crackers with his chili???
    =======
    *Gabby lip quiver* :yes: Oyster crackers from Trader Joe’s to be exact. I don’t get it because he’ll eat dressing. He’ll eat hot water cornbread with greens.

    Whenever we go to a particular restaurant that has complimentary cornbread muffins, he orders the whipped goat cheese that’s spread on toasted sourdough bread as soon as he can. I’m like, “Lil boy, you ain’t paying for a thing :chase:

  48. 48
    Who Dat says:

    YOU THE REASON bacon prices going up now!
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    I will take the whole and FULL blame for the bacon prices. Raises hand… :peace:

  49. 49
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    @Dub: ya’ll made to go plates? :hahaha:

  50. 50
  51. 51
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    he orders the whipped goat cheese that’s spread on toasted sourdough bread as soon as he can
    _______________
    *turns my face from you* I blame you for this. I don’t talk about kids so I’mma just wait for somebody else to call him uppity :lol:

  52. 52
    Who Dat says:

    Yet the state of AZ done filed felony charges against Shanesha Taylor

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    That mugshot of that lady with tears in her eyes is just….

    :no:

  53. 53

    :lol: Buttercup’s son eats with one pinky up. He fancy :nun:

  54. 54
    Buttercup says:

    Yet the state of AZ done filed felony charges against Shanesha Taylor
    ========
    And some sprite with pink hair was high, drove for 2 or 12 miles with her baby on the roof of her car until the baby fell off. She only got probation :coffee:

  55. 55
    Buttercup says:

    We took our plates home and I made us some conebread. Heaux had my kids about to uprise on her.
    ==========
    :rofl: Y’all had the nerve to fix plates, though? :ghost:

  56. 56
    kamadiva says:

    Or that Bish in Utah that killed 6 of her babies and ain’t nobody say naything! :blink:

  57. 57
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Porsha went out to the club last night to celebrate her release :lol: Her and her skinty sunk in sister Lauren

  58. 58
    luVn_liFe... says:

    DTTS
    she’s the homeless lady who left her two kids in the car while she went on an intrview

  59. 59
    kamadiva says:

    That sound like LilDiva – she think she suppose to eat a lobster @ 4 yo. And tries to order it all the time.

  60. 60

    Just heard Nikko used to do gay p0rn mayne! They got pics out there and er’thang!

    :rofl:

    :ha: :haha: <<K Michelle, Stevie and Joseline laughin at Mimi hoe azz.

  61. 61
    Who Dat says:

    Y’all had the nerve to fix plates, though
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    She was being a real you know WHAT. I seen she aint fix none so I was like I am gonna fix it. And started taking the stuff OUT HER CABINET (I cook in her kitchen, she cook in mine, we cook in my mama’s etc) She was like noooooo I dont wanna be tempted. :sad: Well bish get the ta-go containers out then. The alummna furl. SOMETHING. Cant eat no dayum mustard greens AND NO CORNBREAD. You were raised BETTER THAN THIS. :no:

  62. 62

    Oh I saw that LuvLife. Sad all the way around. I heard that she received some donations so hopefully that can buy her good counsel.

  63. 63
    kamadiva says:

    Lil Diva plopped on the sofa last night, put her legs in Mr.KD’s lap and said, Daddy massage my feet! He looked at me like :huh: and said, you did this! I just walked away :) cos he rubbed them.

  64. 64
    Buttercup says:

    That sound like LilDiva – she think she suppose to eat a lobster @ 4 yo. And tries to order it all the time.
    ======
    This is the reason Lil Butter is the way he is. Since he was old enough to eat table food, he would have the same things Honey Dip and I have. Now, if we try to get him to order off the kids menu, he’s like, ” :huh: Chicken tenders? No thanks. I’ll have your sea bass.” When the waitress/waiter looks at us, all we do is :facepalm:

  65. 65
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Just heard Nikko used to do gay p0rn mayne! They got pics out there and er’thang
    _________________________
    :ghost: I KNEW it but the confirmation is breath taking.
    LITERALLY (Kourt voice)
    I need to go find it for giggles.

  66. 66

    Man, I just don’t care™ says:

    Just heard Nikko used to do gay p0rn mayne! They got pics out there and er’thang!
    _____________

    :popcorn: chile and dude looks like he is sick :nono:

  67. 67
    Bird says:

    I’ll be on the lookout for the arrest story in the coming days. I can’t stand these idiots that are determinded to get their 15 minutes under any circumstances.

  68. 68

    Heads to search this on the tablet…. photos may NSFW :lol:

  69. 69
    luVn_liFe... says:

    Man, I just don’t care™ says:

    Just heard Nikko used to do gay p0rn mayne! They got pics out there and er’thang!
    ~~~~
    :no:

  70. 70

    You should have WROTE HER UP Kdub :rofl:

    Extreme MISCONDUCT :lol:

  71. 71
    Bird says:

    Man, I just don’t care™ says:

    Just heard Nikko used to do gay p0rn mayne! They got pics out there and er’thang!
    *************************
    :hailnaw:

  72. 72
    Buttercup says:

    Cant eat no dayum mustard greens AND NO CORNBREAD.
    =======
    :cosign: My country behind don’t even use a fork when I’m getting with those greens :ashamed: I have to mash up my cornbread in the greens and the pot liquor. The last time I was at Mama Butter’s house, I almost bit my finger off :pizza:

  73. 73
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Man.. I hate to ask but :hahaha: Where do you see this info at?

  74. 74
    luVn_liFe... says:

    @Jenie
    I agree, I said yesterday looking at his PICS NIKKO DOESNOT look healthy
    :eek:

  75. 75
    kamadiva says:

    He does look like a cesspool of all types of 3 and 4 letter acronyms!

  76. 76

    Before I take the kiddies out to eat we discuss our budget :lol:

    Then we decide where we want to go :lol:

  77. 77

    @Man I can’t find nothing :shrugs: where did you see this at ?

  78. 78
    missyJ says:

    Nikko gay pr0n? Where these pics? My fren wanna know

  79. 79

    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Man.. I hate to ask but
    ____________

    Lies Told on SR

  80. 80

    :facepalm: *erases Buttercup name from dinner list*

    Your son is invited though! :lol:

  81. 81
    kamadiva says:

    @Butter – we in the same boat at my house!

  82. 82
    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    Sigh. Ifi caught my little guy standing on our new baby, the last thing I’m doing is taping it. Anyway, how are y’all? Did anyone see Mary Mary?

  83. 83
    kamadiva says:

    Cornbread and greens go together like sugar and koolaid…can’t have one without the other! Rule of being raised in the South!

  84. 84
    luVn_liFe... says:

    and look at baby girl up there she’s a lil chubster :love:

  85. 85
    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    K.Michelle tried to tell yall Nikko was gay. Smh.

  86. 86
    kamadiva says:

    I just had to tell my BigSis that we needed cornbread tomorrow instead of rolls. Who gone eat those 3 pots of greens with no cornbread?? Huh? Not none of our folx…maybe my BIL people!

  87. 87
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Keya :nono: I will be forced to leave if you speak on Mary Mary. I had too many shows to watch and record all at once. 30 for 30 was on from 8-10 with the Bad Boys show… Greys comes on at 9…. I couldn’t record Mary Mary until the repeat… Scandal came on at 10… I gotta watch it later. Why all the good shows comes on the same nights??? Sunday, Monday and Thursday :phew:

  88. 88
    Buttercup says:

    Before I take the kiddies out to eat we discuss our budget
    ========
    :no: Honey Dip doesn’t curse or raise his voice at me, but having a budget for food would get me a nice little tongue lashing. I once suggested that Lil Butter order a less expensive entree, and you would’ve thought I threatened to kill Honey Dip’s grandma. I just let Lil Butter order what he wants and pass the bill to Honey Dip.

  89. 89
    kamadiva says:

    @Keya – she shole did…

  90. 90
    SummerBaby says:

    Just heard Nikko used to do gay p0rn mayne! They got pics out there and er’thang!
    ————–
    :hurl:

  91. 91

    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    Sigh. Ifi caught my little guy standing on our new baby, the last thing I’m doing is taping it.
    ______________

    and the baby in the video has on pink so Im assuming its a girl which (to ME) makes it even worse. I dont even let my son LOOK at my daughter aggressively. I aint with that mess :nono:

    you seem to be having a girl too :thinking:

  92. 92
    Who Dat says:

    STEVIE WONDER can see Nikko has has a dack in his mouth and up the starfish at LEAST ONCE.

  93. 93

    Sounds like a little too much tv watching…. Could’ve been some exercising going on… :kona:

  94. 94
    Buttercup says:

    how are y’all? Did anyone see Mary Mary?
    ==========
    :hi: Keya. I’m well. I’m hoping my coworker doesn’t come back after lunch, so I can leave early without using PTO. How are you and the babaaay?

    I watched Mary Mary last night while folding clothes. It would be so hard for me to trust again if I were in Erica’s shoes. I want the baby sister (Chante?) to get some confidence.

  95. 95

    And don’t lie talmbout you was squatting :chase:

  96. 96
    Beta says:

    Why Nikko got one of those Philadelphia lesions on his face :huh:

  97. 97
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Sounds like a little too much tv watching…. Could’ve been some exercising going on
    _________________________
    :chase: All them shows come on after 8 pm. If I ain’t done by then I ain’t doing it :lol:
    I work out the bess on my elliptical when I am watching my soaps :yes:

  98. 98

    Buttercup I said when EYE just me.

    If a man is involved that food bill ain’t my worry.

    I try to teach the kids about money (when it’s mine lol)

  99. 99
    Beta says:

    Sounds like a little too much tv watching…. Could’ve been some exercising going on…
    ________________

    :hahaha: you and MsT

  100. 100
    missyJ says:

    I ain’t even watch the video but I laugh a some of the stuff I used to do to my lilsissy as a baby… I was walking up the front orch stairs holding her wearing rolla skates. My deddy like How mannie time I told you not to hol ya sista wearing skates?? I s’m, like none deddy… he couldn’t do chit but laugh. Another time I dropped her… I was hollin her and she reared byke and I just couldn’t hold on

  101. 101
    Buttercup says:

    I will be forced to leave if you speak on Mary Mary.
    =======
    I’m sorry. I didn’t reveal any spoilers in my post. I’m going to :tape: now.

  102. 102
    luVn_liFe... says:

    Beta says:Why Nikko got one of those Philadelphia lesions on his face
    ~~~~~~~~~~~~~~
    I asked yesterday if he had a burrfhmark OR..

  103. 103
    Who Dat says:

    Why Nikko got one of those Philadelphia lesions on his face

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    The kine that got Tom Hanks fired from the law firm???

    :ghost:

    I hate this fuggin blog. Truly

  104. 104
    SummerBaby says:

    Why Nikko got one of those Philadelphia lesions on his face
    ————
    That’s exactly what I thought when I seen it also.

  105. 105

    Elliptical Schmiptical :woohoo:
    Lmao

  106. 106
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    You right :oops: I ain’t done the squat challenge in days. But I have an exercise ball and a weight ball. I be doing squats, hip and butt raises with them.. does that count? :pray: WAYMENT…. I bet you ain’t done any either. Your butt still look like a pizza box huh? I told you I will NEVER go byke to the club with you until you get some side action. We went to the spot and she had on a bandage dress. It was sunk in. They was laughing :ha: talking about she must’ve had @ss removal surgery before she put her bandage on :facepalm: Worst night of my life.

  107. 107
    libra80sbaby says:

    So we still in this “baby as a step stool” struggle post huh? :kona:

  108. 108

    Lesions y’all asses nuts :rofl: :rofl:

  109. 109

    luVn_liFe… says:

    Beta says:Why Nikko got one of those Philadelphia lesions on his face
    ~~~~~~~~~~~~~~
    I asked yesterday if he had a burrfhmark OR..
    ________________________________

    didnt DL Hughley have one of those at one time too? :thinking:

  110. 110
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Butter once I read you wrote Mary Mary I :stop: reading your font. YOU DEAD TO ME NOW :eek:
    I’m just playing :lol: I stopped reading that comment

  111. 111
    libra80sbaby says:

    SummerBaby says:

    Why Nikko got one of those Philadelphia lesions on his face
    ————
    That’s exactly what I thought when I seen it also.
    ———–
    :shocked: I thought it was a mole. :warning:

  112. 112
    Who Dat says:

    Alright chall. I am out. Half day today. I aint waiting til 1230. Fugg folks. Today my last day in this department ANYWHO; so they lucky I eem showed up (shat nigras say).

    Going to run errands and then meet my sista circle out to drank and celebrate my new gig.. and then off to see BFF. Toodles. Happy Easter and chit.

    :peace:

  113. 113

    :thinking: hmmmm MAYBE if I put some LESIONS on your food :eek: YOU know the rest! :hahaha:

    :ashamed:
    #onday#2forthe6thtime

  114. 114
  115. 115

    I thought it was a mole. :warning:

    Like Chrissy? :eek:

  116. 116
    libra80sbaby says:

    Nikko :hurl: That nigguh so dayum ukly :facepalm:

  117. 117
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    So we still in this “baby as a step stool” struggle post huh?
    _________________________
    Yeppers. We started out with SEW much promise too. SR greeted us, gave us some ratchet posts, told us that once again she put down racks.. this time on a car in the fall of 2013 she still ain’t got :huh: even told me I might manage to die if I keep dranking water. We laughed, prayed, hugged, lived :nun: POURED TEA for each other. Now… :shrugs: Nothing. I don’t know what happened.

  118. 118
    Bird says:

    Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

    K.Michelle tried to tell yall Nikko was gay. Smh.
    ********************

    She ain’t had to tell me the first time let alone twice. I been knowed this boy suspeck. But gay p0rn? Come on son!

  119. 119
    kamadiva says:

    I’m out of here, Good People! Yall have a great and safe Easter!

    Don’t 4get to keep peeps on your :pray: list, like Columbus Short and that boy that cut off his dack!

    I am :mad: wit myself…I just wondered/pictured what his private parts look like now. He got a puccee?? All bush and balls! :hurl:

    I’m gone!!

  120. 120

    Kdub
    We’en toss around or launch no pagan eggs this year yo :huh:
    We slippin :kona:

    Happy Easter :hug:

  121. 121
    Bird says:

    :peace: Peace out Dub. Have a good weekend.

  122. 122
    KayCeiSoul says:

    libra80sbaby says:

    Nikko That nigguh so dayum ukly

    _________________________________

    YASSS. And the shyt is only gonna get worse as he gets older.
    No refinement for him. :no:

  123. 123
    Buttercup says:

    Mimi had to have known or at least had her suspicions about Nikko. She should’ve ran her finger down his :buttshake: while he was sleeping to see if he tooted it up. Then again, maybe she knows and doesn’t care.

  124. 124
  125. 125
    MisTaken if you nasty *closes housecoat* :winky: says:

    Everybody leaving??? :crying1: Why didn’t I plan better? WHY AM I HERE????????????? Why must I be about my business?!

  126. 126
  127. 127
    SnootyPooty says:

    This is sad someone should be arrested

Comments are closed for this post