Rapper 50 Cent Throws Like a Girl

Rapper 50 Cent Throws Like a Girl

Washed up rapper 50 Cent threw out the ceremonial first pitch at a recent NY Mets game. Fiddy received tips on how to throw prior to taking the mound. But his first pitch ended up missing the mark wide to the outside. It can’t be that hard to throw a ball in the vicinity of home plate, can it?

The deadbeat dad offered up a lame excuse for his girly pitch: “That was Curtis Jackson. I don’t even like when he comes around,” he joked. “50 Cent is the best. Curtis Jackson – I don’t even know what’s the matter with him.”

Watch the hijinks after the break.



 


  • cheeks8683

    He should be so embarassed….I mean that was waaaaay off. That’s what he gets for being a bully for so long….

  • http://n/a n1kk1a

    I wouldn’t even give him that much. Girls can throw better than that. I’m embarrassed for this dude…… :shame:

  • aRoTh

    :facepalm:

    50 —> :haha: <—- his son and baby mama

  • SummerBaby

    :rofl:

  • aRoTh

    All muscle, no luck. :no:

  • Such A F’n Lady

    :rofl: at the screenshot & the video.

    :waves: Morning all!

  • A.J.

    What in the boi pucci is that up dere?!

  • libra80sbaby

    :facepalm:

    :bye: Filthy Cent

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    This nucca thought he was a real pitcher and bent his arm byke like John Smoltz :stop: He should have thrown it like prissy girls shoot free throws ..granny style :bball: I bet Floyd watched the video like man I miss those arms around me :brokenheart:

  • aRoTh

    He goes down in the book with that Cincinnati mayor; Mark Mallory and HIS pitch. :smack:

  • http://pearlswindow.com Carrington

    I am so embarrassed. He done set thuggration back at LEAST two assaults, 20 weed misdemeanors, a baby mammy assault and 10 plea deals…

    *Insert Tamar CD and walks off whistlin’, “She DID that…”

  • CurlyGirl

    But why is he holding his arm like that? Is the still shot real or nah? :sideeye:

  • bama_n_jersey

    MisTaken is #unbothered :cool: says:

    @Bama: Glad I can make you laugh. On another note why was you looking at an “anaconda” It was closed group? You into that Christian purn like Nasir???
    *************************************************************************

    :rofl: not into the Christian Porn…I like mine a little more erotic.

    It was a closed group…don’t know if it was actually you in the group though. :bite:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    R.I.P. Mama Angelou. You showed us what it truly means to be a “Phenomenal Woman” :nun:
    :hug: to all my sister Roses (including mixed-race San) ::heart:

  • Who Dat

    Renada Romain was joking his azz into next WEEK this morning on XM over that pitch :dead: as FAWK

  • FuturedocDonte

    But his arm look just like the lil boy from sandlot when he threw the ball for the first time :lol:

  • VDot

    aRoTh says:

    All muscle, no luck. :no:

    ___________________

    :rofl: :rofl:

    SANTANA!!!

  • bama_n_jersey

    MisTaken is #unbothered says:

    @Bama: Glad I can make you laugh. On another note why was you looking at an “anaconda” It was closed group? You into that Christian purn like Nasir???
    *************************************************************************
    doggone moderation…..

    :rofl: not into the Christian Purn…I like mine a little more dangerous.

    It was a closed group…don’t know if it was actually you in the group though. :bite:

  • MissSophiaizhere

    He so pitiful but the way he standing up yonder :tape: I want say!

  • aRoTh

    VDot says:

    aRoTh says:

    All muscle, no luck.

    ___________________

    SANTANA!!!

    ____________________

    Lantana. LMAOOOOO

  • VDot

    He should have threw that chit underhanded.

    Is he cross eyed? Cause that nucca was looking north and that ball went west. Does he have Bob Whitfield eyes? :blink:

  • Who Dat

    I was JUST saying to my homegirl LAST NIGHT when talking about her son and baseball…softball/baseball was the ONE sport I COULD NOT play.

    I aint got NO strenff behind me when I hit.

    I am too afraid of that lil dayum ball when it comes towards me to catch it :hide: (Google: Delino Deshields face. THAT is why I was scared)

    And I throw like CURTIS JACKSON.

    No no no. :no: I stuck to the rivers and lakes that I was used to. Basketball and track. :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    :confused:

  • aRoTh

    That player standing there looking like “Uh, guurrrl I KNOW you ain’t about to pitch that ball like dat…” *pops lips*

  • VDot

    Lantana. LMAOOOOO

    _____________________

    :lol: I know that, but my mind still refuses to say Lantana. I prefer Santana. :yes: :rofl:

  • http://www.ashland86.com TheRealAshland

    Mayweather some where laughing his behind off

  • Who Dat

    Curtis look like he would have velcro on his shoes in that pic. He look short bus material than a MUTHAFAWKA :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    :hug: to all my sister Roses (including mixed-race San)
    =========
    Nancy! I am SEW glad to see your font :kiss: I thought that ‘coon had gotcha :bite:

  • Who Dat

    That yt dude looking like are we for real REALLY SERIOUS right now? :wtf: Is this a joke?

    :casket:

  • aRoTh

    Who Dat says:

    Curtis look like he would have velcro on his shoes in that pic. He look short bus material than a MUTHAFAWKA
    ____________________________

    Them xtra chromosomes have you lookin OLD as heyul, as referenced in above pic.

  • SummerBaby

    The deadbeat dad offered up a lame excuse for his girly pitch
    ————————-
    :hahaha:

  • CurlyGirl

    He looked like he made that sound the women make when they hit the tennis ball. A higher pitch though. Like he washed with Summer Eve this morning! Go and cut down a tree and build a log cabin and hunt elk or something. This pic screams :gay:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    :offtopic: Cuz I can’t with Curtis and this foolishness… Ok so should I wait till Tomorrow to call the place I interviewed at?

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    I saw Nikki Giovanni too while in college. Enjoyed it immensely. She was real chill. Some people might even say she looked like a bullgdagger but not me :nono: I was too busy with my fist in the air like Erica P when she hit that velvet rope caught up in the spoken word like *TRY ME* :SISSY CLAWS THE AIR:

  • Wheres My Check

    I mean ABSOLUTELY no disrespect by my comment but i understand why The Game said fifty cent was slow and road the short bus. :shocked: What in Cuba Gooding Jr in Radio hell. 50 has once again played himself. :huh:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    That yt dude looking like are we for real REALLY SERIOUS right now? :wtf: Is this a joke?
    =========
    :hahaha: He looks like he’s waiting for someone to tell him that he’s on Candid Camera.

  • Wheres My Check

    rode*

  • Wasting time

    :rofl:
    I’ve been laughing at this sine 7:30 this morning.
    Twiddah went in too

  • MissHarlem

    :rofl: MISTAKEN kiss me so I know it’s real. I’m still dead off that.

  • Wheres My Check

    Im weak in the knees and literally fell out when I saw that screenshot up top. :ghost: If I was 50 I’d go into hiding. :kona:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    @Harlem (Scrappy voice) :huh: Nah you kiss me
    I promise you Mona is a GEE IZ NY YEE for coming up with these scripts. I think she prods them in the right direction but the ignorance is real.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    MissHarlem says:

    MISTAKEN kiss me so I know it’s real. I’m still dead off that.
    —————–
    But why, why, why did she say that and was serious?! Miss really? That’s how you know it’s real?! damn wish I would of known that. My grandmom kissed me on the cheek this weekend, so I guess it’s real between me and her. :blink:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Mona is a GEE IZ NY YEE
    —————
    I hate/love you

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    I bet Floyd looking at this screen shot like TUH his arm might be limp but BAYBEE his thang thang was never with me *two snaps* Then he rolled over in the bed with his Money Team pannies on :ghost:

  • FuturedocDonte

    What in Cuba Gooding Jr in Radio hell.
    —-
    :dead: :dead: :dead:

  • Wasting time

    GEE IZ NY YEE
    ===================
    I hate and Love you at the same damn time!
    :rofl:
    That made me holla for real!!!

  • Roc

    LOL! I was hoping you would post this. Shyt made the news and everything.

    :hahaha: I bet he won’t post THIS on his website.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Then he rolled over in the bed with his Money Team pannies on
    ————–
    *dust off blog bull horn* TAKEN, your ain’t shyt quota has been filled for the day. Please turn in your keybord and log the hell off till further notice.

  • Who Dat

    caught up in the spoken word like *TRY ME*
    ^^^^^^^^^^^^^
    @MisT Nikki will have your azz ready to go ALL THE WAY “The Revolution Will Not Be Televised”!!!

    I met her at the annual Triangle Assoc. of Black Journalists dinner back in Oct 2008. My sister was my guest. Sista Giovanni LITERALLY had us in there about to get live for the night (this was RIGHT BEFORE President Obama was elected. So you KNOW she was bout it in her speech)…in daggone black tie attire! I was KNAT READY :eek: THEN after she signed her books etc (had her sign a copy of “Rosa” for my babies)…she hit the DANCE FLO’ with errybody.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Why I keep picturing Floyd on the bed with his little booty tooted up with MT pannies on with his ankles crosses writing in his gold diamond encrusted diary “Floyd Jackson…. :winky: Curtis Mayweather together for ever” *closes book softly and tip toes to the door to see if anybody heard him sobbing* :kona:

  • FuturedocDonte

    :offtopic:

    I-yanyah want everybody around the world to burn a white candle in their window for Maya. Yanyah—ma’am … You’re doing too much :coffee:

  • VDot

    Then he rolled over in the bed with his Money Team pannies on

    _________________

    Oh chit :dead: :rofl:

  • FuturedocDonte

    :shocked:

    But did y’all watch to video. He damn near threw the ball in the dugout :hahaha:

  • Who Dat

    Then he rolled over in the bed with his Money Team pannies on

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    I want my eyes to unsee them two niggas on the bed that time (Floyd and Curtis) counting money like they was Bonnie and Clyde. They was so dayum HYPE about it.

    HBO was so wrong/right for that 24/7 series.

    SO mannie classics came out of that ONE special. :rofl:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Yanyah—ma’am … You’re doing too much
    ————-
    *rolls eyes* She is always doing too much. Who is she anyway!? Ugh.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Amy Robach kept saying “Fiddy Cent” when she was covering the story this morning. I :ghost: a little each time she said it.

  • VDot

    That catcher was like, I’m not going to get that chit :no: The cameramen popped from behind those cameras like where the fugg did the ball go?

    Nucca was handing that ball like it was another kind of ball. He’s used to caressing and sucking Floyd’s, not throwing balls :tea:

  • SOTHERNGRL

    First time I saw this freeze frame I made up MY mine that he is indeed the bottom. :wave: Hey Everybody

  • bama_n_jersey

    @Taken my previous post is in moderation, but it was a closed group on The Book. Don’t know if it was you though :bite:

  • goat76

    Well we know he’s never played catch with his son.

    That pitch was a disgrace to all men across America.

  • Roc

    But did y’all watch to video. He damn near threw the ball in the dugout :hahaha:

    ———————-
    I did. I thought maybe he was throwing the ball with the wrong arm or something. I’m just trying to explain it away aomehow LOL!

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    SO mannie classics came out of that ONE special.
    ___________________
    Dub! I want them to show it again so I can record it. When they were lying in bed with the afterglow from scissoring with their money spread out I was like this is real gay :eek:
    FA little piece of Floyd died with that special

  • FuturedocDonte

    Well we know he’s never played catch with his son.
    —-
    :lol:

  • VDot

    SO mannie classics came out of that ONE special. :rofl:

    ________________

    :yes:

    They :love: each other. Every time they looked at one another, it was with the utmost love. Almost bought a tear to my eye :crying1:

  • Who Dat

    *rolls eyes* She is always doing too much. Who is she anyway!? Ugh.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I caught part of a Fix My Life marathon this past weekend. I dont get her tactics sometimes. She a bit BRASH and HARSH. I said that when I seen her handling Earl. Yes I cosign. Doing Too much.

  • Wheres My Check

    Im a just blame this sensitive soft arse pitch on the fact he’s left handed, knocked kneed and pigeon toed. Thats my optimism on overload.

  • Smonae

    He throwing like a bytch cause he a bytch azz ninja :coffee:

  • MissHarlem

    MISTAKEN/KEYA I damn near choked. He ain’t want to kiss that guhl.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Oh so we KNOT going to light white candles for Maya A. ? *hides my vanilla scented Mainstays candle from Walmart behind my byke* :oops:

  • SOTHERNGRL

    All muscle, no luck.
    *************************
    I think this is like having a nice peen and be like :shrug: IONO what to do with it.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    :offtopic: I really don’t like when people think they are more intelligent than they are and try to pick your brain or volunteer their unsolicited pseudo expertise. We are considering making some personnel changes within the company. Might outsource a department. Might not. Either way they are bringing on someone from another department to directly report to me. He knows this. He is trying so hard to pick me for information it is ridiculous.
    He came sat his fat @ss on my desk and said “I really don’t think they have really thought this through and thought about all of that this involves” First of all sir get yo fat @ss off my desk before it collapses. Second, oh I’m sorry where you with me shooting in the gym when I was pulling invoices, spreadsheets, charts and other company’s data?? When my boss was?? When the CEO was?? Oh no you weren’t? You were too busy trying not to manage to die on account of the fact that you eat fried chicken like it’s not billions of them running around the earth and you afraid each wing will be your last. Lastly, GET YO FAT @SS OFF MY DESK :cuss:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    @Harlem he sure didn’t want to kiss that girl. I think he was both mystified, disgusted and scared. Probably was about to have an asthma attack. He flashed byke to her riding up on the Huffy with the pink shimmer streamers and was like :no: SHE BRUTIFUL AND ALL BUT SHE CRAY IZ NI YEE YA FEEL MEH? :eek:

  • MissHarlem

    :ghost: yall are Cray

    Yall gonna leave my beloved alone :wail: if not her who :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Oh so we KNOT going to light white candles for Maya A. ? *hides my vanilla scented Mainstays candle from Walmart behind my byke* :oops:
    ===========
    Psssssh. My warm sugar vanilla is ready to go! Yanla be on that bull sometimes, but I can get with this. I’ll probably light it every night until the fune.

    I feel like I need to put on all black, because I am in mourning :cry:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    I caught part of a Fix My Life marathon this past weekend. I dont get her tactics sometimes. She a bit BRASH and HARSH. I said that when I seen her handling Earl. Yes I cosign. Doing Too much.
    —————
    First off, what makes her qualified to fix anyones anything?! So because you are no longer on drugs or drinking, or whatever your damn problem was, now you know how to fix everyones life?! Miss lady good bye. All you do is make these people feel bad. And you talk to them like they aint shyt. DOING THE MOST. Let me let you in on a little something, just because you was on Oprah, does not make you qualified ok? That just mean she likes you. That is ALL. Ugh.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @Harlem and Taken Scrappy just knew she was gonna pop off on him, next, so he just went on and kissed her. But how did the other girl not notice how Scrappy did not even come see about her. smdh. All this over the prince of the south…I guess. *paints nails*

  • MissHarlem

    Huffy with the streamers :lol: she was cycling fo her life

  • FuturedocDonte

    ” First of all sir get yo fat @ss off my desk before it collapses. Second, oh I’m sorry where you with me shooting in the gym when I was pulling invoices, spreadsheets, charts and other company’s data??
    —–
    :ghost:

  • OutsidetheBox

    I like Iyanla. And I think every last one of those ppl can stand to hear the truth about themselves without kid gloves. :shrug:

    On topic: :eeyroll:

  • FuturedocDonte

    I caught part of a Fix My Life marathon this past weekend. I dont get her tactics sometimes. She a bit BRASH and HARSH. I said that when I seen her handling Earl. Yes I cosign. Doing Too much.
    —————
    First off, what makes her qualified to fix anyones anything?! So because you are no longer on drugs or drinking, or whatever your damn problem was, now you know how to fix everyones life?!
    —-
    :thankyou:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Friday is my last day, and I can’t even muster enough effs to give to go into the office. I was there for about an hour yesterday, and I was :cold: so I left.

    When you’re fed up, you’ll find any excuse to justify your actions :lol:

  • MissHarlem

    I may be in the minority but I live for her breakdowns on that show bc half of them deserve that tongue lashing. I mean it’s my entertainment dont hate :lol: lastly I will take advice from someone who has lived vs someone who hasn’t. If you never been through it spare me the bullchit on how to overcome it.

  • OutsidetheBox

    Well we know he’s never played catch with his son.

    That pitch was a disgrace to all men across America.
    ________________

    :hahaha: :yes:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    OutsidetheBox says:

    I like Iyanla. And I think every last one of those ppl can stand to hear the truth about themselves without kid gloves.
    ————-
    Hey girl

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @Taken I am sitting here thinking of your baby, only because I am eating these Super Mario fruit snacks. :hahaha:

  • Who Dat

    You were too busy trying not to manage to die on account of the fact that you eat fried chicken like it’s not billions of them running around the earth and you afraid each wing will be your last.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Rick Ross works at your job?

  • Wasting time

    he’s left handed, knocked kneed and pigeon toed.
    ======================
    :hahaha: Y’all are way too much!

  • OutsidetheBox

    You and me MissHarlem. We two deep. :yes: And she has “schooling” since that matters to most. Folks know they wont listen to you unless you owe trillions in loans. :eek: JK :lol:

    My lay pastor hasn’t nearly the training of the head but I love him and his words/advice just the same.

  • VDot

    So because you are no longer on drugs or drinking, or whatever your damn problem was, now you know how to fix everyones life?!
    _________________________

    :yes:

    I like Iylana. A lot. And I think even when she’s harsh and in your face, it’s out of love and wanting the best for people. :shrug:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    lastly I will take advice from someone who has lived vs someone who hasn’t. If you never been through it spare me the bullchit on how to overcome it.
    ————
    But for me, that’s just it. So she has overcome everything?! Miss if you overcame drugs or whatever, and your trying to help others do it then cool. But the other stuff…how do you know? And do these people really get “fixed” NO! (JMO)

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    I actually agree with Iyanla tactics for some people. Some people are on that BS and need to be told bc people are always sugar coating it. I think them inviting her to their house knowing how she is gives her the authority to speak on their life. That’s like asking someone for their unfiltered opinion and then when they give it you be like :karate: I’m mad. Even if their approach was wrong you probably still can get something from what they said. I was watching one this weekend where there was 3 sisters and a daughter. The daughter was an wretched spoiled roach and she tried to go off on Iyanla. Iyanla calmly addressed her and said you called me to FIX YOUR LIFE. And at the end of the day that’s it. Now if she suddenly showed up at my house trying to tell me about me and I ain’t sent for her :sissy claws her face off:

  • CHA CHA

    LEAVE MY FITTY ALONE, HE GOT BABY MAMA ISHAS…HE PROLLY CRIED AFTER HE THREW THAT PITCH, HE MUSTERED UP ALL OF HIS SKRENTH AND PRETENDED LIKE HE WAS THROWING IT AT SHENIQUAS HEAD, BUT EVEN THAT DIDNT WORK :no: DONT QUIT YOUR DAY JOB FITTY…OH YEAH, ACTUALLY YEAH QUIT THAT, WHATEVER THAT IS!

  • OutsidetheBox

    Hey Keya :hi: Keya’s nugget :heart:

    Ladies :hug:

  • CHA CHA

    VDot says:

    I like Iylana. A lot. And I think even when she’s harsh and in your face, it’s out of love and wanting the best for people

    HER FACE GETS THE PEOPLE GOING

  • MissHarlem

    Was it me or did Erica have on granny panties?!! I can’t get past that :no:

  • OutsidetheBox

    But the other stuff…how do you know?
    ___________

    The old people say something about learning from others ppls lesson…like you don’t have to experience every lesson first hand to learn from it.

    I mean if we had to have gone through it in order to offer advice about it, the mental health field would collapse, for instance.

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    I find out what the baby is tomorrow!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    I couldn’t get with Yanla when she did that Maia Campbell episode, because she was talking to a zombie.

    I like her for the most part though. She tells people what they need to hear. I can dig it.

  • OutsidetheBox

    OH YEAH, ACTUALLY YEAH QUIT THAT, WHATEVER THAT IS!
    ______________

    :hahaha: Sucker ass nigga. I hate fifty. :eyeroll:

  • OutsidetheBox

    Sooooooooooooooooooooooooooo SEWWWWWWWWWWWWWWWWWW hungry. *falls out* :dead: What chall eating??

  • :nun: Caged bird singing :wail: puppylove

    Thank you Sandra for this post. I was almost in tears with the news of Dr. Angelou’s passing bit this here :hahaha:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Rick Ross works at your job?
    ____________________
    He wish he was Rick Ross. He carries his fat self over to Harris Teeter or KFC thrice a week and get a bucket meal and eats it for the whole week. Including Sat and Sun. He saw me eating a salad and was like I am tired of you eating this bird food, when are you going to stop torturing yourself lady? I said ummmm first it’s not torture I like salad …second I like living healthy and breathing so I will stick with this grilled chicken salad and live to see my grandkids….. He laughed but I think it stung a little cause he lives alone and doesn’t talk much to his kids I think :brokenheart:
    See that right there was a case of do not come for me I did not send for you. I Iyanla’d him :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    What chall eating??
    =========
    I just ate leftover pizza as a late breakfast. I REALLY want a chopped bbq chicken salad from Panera, but them bishes took it off the menu. It’s been about 3 months, and I still haven’t gotten over it :cry:

  • OutsidetheBox

    I Iyanla’d him :eek:
    ____________

    BOL!!!

  • MissHarlem

    OTB :kiss: hey sexy

    MISTAKEN agreed

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    What chall eating??
    ———
    I would like a burger and fries from the poppy store. *drools* I can’t wait to leave work.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    OTB :hugs: WAIT… What is that in your gravie? Please tell me that is Bey with her African braids cause if it is I am about to confirm that baby is a ReRe :lame: :hahaha:

  • VDot

    My OTBayBay!! :kiss:

    I’m about to get some Popeyes. Maya has me seeking comfort foods :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    :hahaha: Bey’s gravi is Joi telling Craig to ask that bish for some money. I have watched that move way too many times.

  • OutsidetheBox

    Did you try to hit them with the secret menu code? :lol: I HATE WHEN THEY TAKE STUFF OFF THE MENU. I will lodge a complaint. :| #fatgirlchit

    I got some frozen chit. :confused: Prolly gonna eat both of them Im so hungryyyyyy. Sheesh.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Oh yea I forgot! I just saw the braids and was like nah :facepalm:
    On a petty note I went to Insta to see if it was Bey and she she honored Maya A. be re-writing her poem on paper by hand :blink: Just when I try to lift her up :hahaha:

  • OutsidetheBox

    My OTBayBay!! :kiss:

    I’m about to get some Popeyes. Maya has me seeking comfort foods :eek:
    _______________

    :hug:

    LBS!!!! :lol: :hahaha: I txted my daughter RIGHT after Cali texted me. Soul food kitchen dinner :heart:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Did you try to hit them with the secret menu code?
    =============
    *flings self to the ground* Yes and I was denied. I was so mad that I couldn’t think of anything else to order. If Lil Butter didn’t love their souffles so much, I wouldn’t go back. Bishes :cuss:

  • bama_n_jersey

    :crying: because none of my stuff will post!!!

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Somebody posted this is a picture of Kim K’s new ring. It’ a NBA ring with 3 PEAT on the side :rofl:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Watch Man come in and say yea but it’s a championship ring :facepalm:

  • Who Dat

    Yeah some folk Iyanla do need to go in on. That I agree with. I was watching the one when she told the sister she taught the younger sister how to hoe. And BAY-BEE. And the one when she went OWF on Syleena Johnson mama. And Mr. Syl. I wasnt ready and neither were any of those folks :rofl: Maybe I just be feeling bad for some of the people.

  • OutsidetheBox

    Bey’s gravi is Joi telling Craig to ask that bish for some money. I have watched that move way too many times.
    ___________________

    :rofl: :rofl: Mayneee I was talking to an old friend and she was like so you seen so and so on FB? :eek: So and so is the chick BD got his walking papers for. Man oh man, I seen that bitch (like really seen…zoom level 200) I got mad all over again.

  • Who Dat

    Somebody posted this is a picture of Kim K’s new ring. It’ a NBA ring with 3 PEAT on the side

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    That bish A DYNASTY :ghost:

  • OutsidetheBox

    On a petty note I went to Insta to see if it was Bey and she she honored Maya A. be re-writing her poem on paper by hand :blink: Just when I try to lift her up :hahaha:
    ____________

    First :rofl: :rofl:

    Second, :cuss: That’s how I learn things too! Re-writing them. Like when you was a kid and you used the tape player to write/learn the songs..? No? :| :rofl:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    OTB :hailnaw: She was looking like :wtf: in the face fren? She was not BRUTIFUL?

  • OutsidetheBox

    Those soufflé’s good as fukk aint they. :hahaha:

  • OutsidetheBox

    Sadly you may not be the proper Rose for out community… :|

    Wait, who is that? :rofl: :rofl: Sorry in advance..

  • OutsidetheBox

    Maybe I just be feeling bad for some of the people.
    _____________

    !!! Me too Dubb! Like I feel it in my pits…get anxious, have to walk out the room, FEEL it. That’s how I know I’m not a good fit for that kind of telling. When I’m telling someone bout they ass I got one level: ten. :|

  • OutsidetheBox

    Somebody posted this is a picture of Kim K’s new ring. It’ a NBA ring with 3 PEAT on the side :rofl:
    _______________________

    :rofl: :rofl:

    116
    Watch Man come in and say yea but it’s a championship ring :facepalm:
    ______________

    BOFL :rofl: :ghost:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    Mayneee I was talking to an old friend and she was like so you seen so and so on FB? :eek: So and so is the chick BD got his walking papers for. Man oh man, I seen that bitch (like really seen…zoom level 200) I got mad all over again.
    ================
    Dudes always go from sugar to shyt. Then they have the nerve to try to crawl back saying they messed up and ish. I’m like, ” :rolleyes: Oh, you don’t say!”

  • OutsidetheBox

    Newpost. Upstairs. :yes:

  • :nun: Caged bird singing :wail: puppylove

    On a petty note I went to Insta to see if it was Bey and she she honored Maya A. be re-writing her poem on paper by hand :blink: Just when I try to lift her up :hahaha:
    ____________________
    I have decided that every black celeb I am following has until 1155am pst to pay their respect or I will unfollow. You don’t have time for Maya. I don’t have time for you.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    @OTB: SR be murking these lurkers out the gate like :banned: you used a Hotmail account. BISH YOU GONE

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Oh I live for Panera’s spinach cheese and bacon soufflé :nun: I need to find the recipe cause GLORRAAAAYYYYY! It’s awesome.
    @Dub: yes Kim’s snatch has secured her a space in the whore dynasty history books. Oh forgive me. She is not a whore she just loves hard :grin:

  • West Coast Chick

    he’s an embarrassment

  • Savannah

    :rofl: Charlemagne better give him Donkey of the Day too! With his scary arse!