Faith Evans and Antonique Smith

Celebrities Sheryl Lee Ralph, Nicci Gilbert, Stevie Wonder, Isaiah Washington, Antonique Smith, and Faith Evans attended singer Kelly Price's showcase at HOME in Beverly Hills, CA, last night.

Faith, who hasn't had a hit record in decades, posed with Antonique Smith who played her in the movie Notorious. I still don't know why Faith instructed me to eat 100 donuts on Twitter. Surely she knows it's impossible to eat 100 donuts?

Photos: Vladimir Labissiere/Splash News

  • http://www.youtube.com/watch?v=J2SQh007k6U missyJ

    Surely she knows it’s impossible to eat 100 donuts?

    ================

    I could eat 100 donuts... Plain! :yes:

  • Hershey

    Auntie she ain't said nothing about donuts :lol:

  • OpinionHated

    Who are those bad shaped chicks with the tv Faith? Sandra please tell your girl Faith that those jeans ain't been in style since before Biggie was wearing Coogie

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Faith always had a peculiar look to me :shrug:

  • Hershey

    who convinced Loretta Devine to stuff herself into that dress? Her back is as wide as the back of my sofa. :facepalm: I hate when older broads still think they have "it" and pour "it" into a too lil dress and too tight shoes :nono: bad look Ms. Devine

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    :tea:

  • OpinionHated

    Hershey says:

    who convinced Loretta Devine to stuff herself into that dress? Her back is as wide as the back of my sofa. I hate when older broads still think they have “it” and pour “it” into a too lil dress and too tight shoes bad look Ms. Devine
    ------------------------------
    It's not a good look when young chicks do it either.....

  • Who Dat

    You tambout GLAZED donuts? As in "holes"?

    :dead: DOA to this fuggin post. 1247p EST.

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    I like Loretta even though she looks a mess... :lol: she seems like a distant Auntie :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Pouring bodies in :rofl:

  • Who Dat

    Belly Thrice AND Stevie in ONE POST? And I got a deliverable by COB.

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    Faith, who hasn’t had a hit record in decades

    :ghost:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    KDub :gossip: SR said Get It Right :nono: Ain't no ducks :welcome:
    :kona:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Stevie Wonder looking old sheesh :tea:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    I can't

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    jeniefrumdabloc says:

    I like Loretta even though she looks a mess… she seems like a distant Auntie
    ____________________

    I even love her charachter on Doc McStuffins too. I can tell she smells good :yes: like biscuits and honey.

  • Hershey

    OpinionHated says:

    Hershey says:

    who convinced Loretta Devine to stuff herself into that dress? Her back is as wide as the back of my sofa. I hate when older broads still think they have “it” and pour “it” into a too lil dress and too tight shoes bad look Ms. Devine
    ——————————
    It’s not a good look when young chicks do it either…..
    _____________________________________
    I agree...

  • Spicy_Ma

    Did we talk about R&B Divas yet?

  • luVn_liFe…

    I DO NOT like that look with FAITH shoes :nono: her toes looked crunched up and sweaty ~ DUBB is that a FUPA faith is sporting?

    I can eat a good amount of donuts.. Im greedy and Like to eat :thumbsup:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Why they got the two Faiths separated by the fence? :popcorn:

    :gossip: The real one didn't want thee other in VIP maybe :eek:
    :rofl:

  • Spicy_Ma

    The crazy azz Keke Wyatt can sang!!

  • gbellab

    Im pretty sure she said dikks Sandrita
    But your response was even better "You First" :clap: :ha:

  • Hershey

    DTTS you ain't never poured your bawdi into a dress? You and Taken big a##es must know this struggle, no? :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    'Good amount of donut'

    Does this have another whole new new meaning? :lol: :kona:

  • Who Dat

    So Stevie can cut his facial hair off yet insist on hanging on to those 4 braids?

    :::: ... : :: .....::.............:::::::::..... !

  • Spicy_Ma

    Who told Nicci Gilbert that it was okay to have ruffles to hang from the bottom of her shorts?

  • MissSophiaizhere

    I wonder why Kelly isn't coming back to r&b divas LA, I like Faith jeans, that's all I got..

  • OpinionHated

    21

    Spicy_Ma says:

    The crazy azz Keke Wyatt can sang!!
    ------------------------------------
    Cause God said I'mma bless you with a voice since you don't have any brains

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    EYE only play a phat girl online Hershey :lol:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    Why they got the two Faiths separated by the fence?

    The real one didn’t want thee other in VIP maybe
    ___________________________

    and who is that scary ass goonie goo goo standing behind them!!!!! :scared:

  • luVn_liFe…

    I like BellY Thrice's shoes :bounce:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    User Friendly says:

    jeniefrumdabloc says:
    I like Loretta even though she looks a mess… she seems like a distant Auntie
    ____________________
    I even love her charachter on Doc McStuffins too. I can tell she smells good :yes: like biscuits and honey.
    _________________

    :rofl: Lol !!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    KDub ends her Braile with an explanation mark :hahaha:

    She really means it :rofl:

  • Spicy_Ma

    I wonder why Kelly isn’t coming back to r&b divas LA, I like Faith jeans, that’s all I got..

    ____________________________________________________

    Same reason Nicci Gilbert didn't come back to R&B Divas Atlanta

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    *looks at all of these pictures* That is it. I am buying a pair of short tomorrow. If Sponge Bob Square Pants Nicci Gilbert can rock some with no shame then surely I can with my extra :buttshake: I mean good grief Charlie Brown this is like an episode of what not to wear or nah???? :wtf: to all!!

  • MissSophiaizhere

    So Stevie can cut his facial hair off yet insist on hanging on to those 4 braids?
    ____________________________
    :dead:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    MissSophiaizhere says:

    I wonder why Kelly isn’t coming back to r&b divas LA,
    ______________

    The people don't want that azz back :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Deez some big humongous azz hoes! Cot DAYUM! :shocked:
    Bytches swoler than a muthaphucka!

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :lol: Not a Gooney Goo Goo :hahaha:
    Y'all play too much :wail:

  • luVn_liFe…

    Doesn't Talk To Strangers says: EYE only play a phat girl online Hershey
    ~~~~~~~~~~~~
    funny

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    DTTS you ain’t never poured your bawdi into a dress? You and Taken big a##es must know this struggle, no
    ___________________
    :sissy claws your face off: Only EYE can talk about her weight issues :chase: :lol:

  • Hershey

    <--Doesn't Talk To Strangers says:

    EYE only play a phat girl online Hershey
    ________________________________

    EY know this mayne! :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    YOU just be ready for my jokes YOU :rofl:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    EYE only play a phat girl online Hershey
    _________________
    :cosign: HELLO SOMEBODY :rofl:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    :waiting: on KDub to say that Faith's stunt double has K legs like Julius.

    :lol: I think its cute tho. my cousin is knock kneed too & u cant tell her shyt come summertime, bwoy :nun:

  • Hershey

    Spicy_Ma says:

    Who told Nicci Gilbert that it was okay to have ruffles to hang from the bottom of her shorts?

    __________________________

    Ion wanna see all them dips, rips, bends and breaks, say THANK YOU whovever told her!!!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Deez some big humongous azz hoes! Cot DAYUM! :shocked:
    Bytches swoler than a muthaphucka!

    _________________________________

    You so critical!
    :rofl:
    :rofl:
    :rofl:

  • Hershey

    is the "other" Faith still in character with the blonde quick weave? :blink:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    After seeing Kelly Price's bad attitude on the R&B Diva's show, I don't like her. However, Friend of Mine will stay in rotation on the strength of Mr. Bigs and R.Kelly.

    I can't with Faith. Sorry but I can't.

  • Who Dat

    @Luvn I dont see alot of FUPA on Faye.

    But Belly has enough FUPA for everyone.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    *puts out 2 snick snacks*
    :love:

  • Just Looking

    That photo with Antonique Smith and Faith (eat a 100 Dacks).... *clears thaok from laughter

    Look at that man in the back

    *caption his thoughts....

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Dubb can I get a recap for the day? Thanks

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    so yall just gonna let Verdine White, Jr. slide today, huh? oh ok. me too then :tea:

    I wont say a word :tape:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    After seeing Kelly Price’s bad attitude on the R&B Diva’s show, I don’t like her.
    _______________________________

    Yeah, Keya, I can't "stomach" her. :kona:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    quick weave :rofl:

  • Who Dat

    Since when are Faith Evans look alikes NEEDED? Not since 1995.

    I see the face of the Pope in the knee of the look-alike too.

  • Who Dat

    yall just gonna let Verdine White, Jr. slide today, huh
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    I seen Kim Porter in that group pic

  • Just Looking

    MisTaken is #unbothered :cool: says:

    EYE only play a phat girl online Hershey
    _________________
    :cosign: HELLO SOMEBODY :rofl:
    _________________
    :waves: @ Taken Hye guhl

    Yeah, Bren busted me for that...He found out about my gastric bypass surgery last year. Tried to pass it off as critical surgery.

    it's okay :hug: Fat girls need love too

  • luVn_liFe…

    :rofl: :rofl:

  • Just Looking

    Yeah, Keya, I can’t “stomach” her. :kona:
    ____________
    It's cook, she got enough stomachs for everyone.

    hey Fancy Nancy :hug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    I haven't seen the show Nakeya BUT Ion "like" her *whispers* cuz I'm Team Lil Kim and ion like Kelly from what y'all say on here BUT that's my jam :whistle: She was my Best Friend :whistle: and I rock to faith's I Remember :whistle:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @Nancy why does she keep wearing clothes that don't make her look any smaller?! And why after her sugery is she still huge?!

    #ThingsJustAsBigAsKellyPrice A Hot Air Balloon

  • Hershey

    They must've enjoyed a variety of appetizers, drinks, a meal and an assortment of desserts, then took these pics. They all have that full and satisfied look on their faces :pizza:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    What Stevie Wonder look scared and mad for? He can’t see nothing :no: He walking by like he got some ant on his chest. Like he ready to fight.

  • MissSophiaizhere

    The people don’t want that azz back

    by jeniefrumdabloc on Jun 5, 2014 at 12:56 pm
    ________________________________
    Yeah she was a bich, but I thought it was just drummed up behavior for tv, but I read Chante Moore picked up Kelly shanighans

  • Hershey

    Who Dat says:

    yall just gonna let Verdine White, Jr. slide today, huh
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    I seen Kim Porter in that group pic

    __________________________

    :rofl:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Gone JL :karate: :lol:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    @DTTS "Kelly's telling em that your sleeping with another woman. Just because she sees me with her, doesnt mean I'm sleeping with her" Lmao. Yo I love R.Kelly and Mr. Bigs. On day Mr. Bigs is gonna f R.Kelly up over his chick. :hahaha:

  • Who Dat

    Mid Day short recap

    Rih caused a scene.
    A shim killed a baby.
    Sandra was told to eat some dacks AND glaze some donut holes.
    There is some big bishes in the pic up top according to @Man.
    Stevie Wonder wont let them braids go for SHYT.
    The face of the Dalai Lama is in the knee of Faith's stunt double.

    Mini recap brung to yall by me.

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Faith looks #unbothered :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    @NANCY

    For real tho. I mean, that chit don't make no sense. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Gastric bypass :ghost:

    Brenbew :kiss:

  • http://SandraRose willetta1

    DAYUMMMM, Kelley Price got 4 Booties!!:shocked:

  • Just Looking

    Stevie Wonder - *Wonders if read our comments, he has a hat on.

    If he SEE he wold cut them *raises fanga and leaves like Taken asked

    :bye:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    #ThingsJustAsBigAsKellyPrice That globe on the top of the hotel in Vegas (I can't remember the name)

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Looking! :hug:

  • SOTHERNGRL

    Kelly needs to give me those Dorothy theres no place like home slippers. She is not doing them justice. They are leaning on her that too much weight. I could really wear them better. I could.

  • Who Dat

    What Stevie Wonder look scared and mad for?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    He has felt the wrist of Nicci Gilbert AND Belly before is my thought. He already knows what is up. So he is NOT THERE for that ish. :no: He wishes he could be at home "listening" to TV.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    I aint got the answers Keya :no: :ghost:

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    :blink: Who is that nucca with that long hair don't care and shiny pants/jacket? He got that leg thrusted out like "Say something bish". :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Faith, who hasn’t had a hit record in decades, posed with Antonique Smith who played her in the movie Notorious.
    ____________________________________

    Ohhhhhhhhh. They look like they could be sisters.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Nakeya this part
    Well if you ain't sleeping with her, what the fugg you doing with her?

    Now son man to man we both know the Game :whistle:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Nicci looks like the inside of her thighs smell like aged pimento cheese dipped in :wtf: I am actually mad at her for wearing those shorts. No really. Glad you got esteem of your self and all but :stop:

    :typing:
    Dear Nicci,
    You know how they say everybody ain’t able? They everybody is YOU in them shorts.
    Best,
    Taken.. just a nobody trying to tell anybody about Kang Jesus :nun:

  • Who Dat

    #ThingsJustAsBigAsKellyPrice That globe on the top of the hotel in Vegas (I can’t remember the name)

    ^^^^^^^^^^^^^^
    Plant Hollywood.

    #ThingsJustAsBigAsKellyPrice
    Nicci Gilbert's EGO

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    Belly Thrice has on those peep toe shoes that OTB cant stand. those are the ones :lol:

    they probably didnt start out as peep toes til she put her big ass hooves in em. :confused:

  • Who Dat

    Who is that nucca with that long hair don’t care and shiny pants/jacket? He got that leg thrusted out like “Say something bish”.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Kim Porter

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Does Isaiah Washington have on suspenders? Ol Farmer in the Dell lookin :huh:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Oh V. :rofl:
    And MsTake :stop: wondering what's going through Stevie's mind :lol:

    What else you think he thinking? Well? :popcorn:
    :kona:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    He has felt the wrist of Nicci Gilbert AND Belly before is my thought. He already knows what is up. So he is NOT THERE for that ish. :no: He wishes he could be at home “listening” to TV.
    ______________________
    Like on the movie Ray :rofl: He felt all them tricks wrist and they were a big :hailnaw: Stevie saying take me to the IMMEJIATELY

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Kim Porter

    __________________

    :dead: :casket: He sho nuff looks like he could be her daddy :rofl:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Mid Day short recap

    Rih caused a scene. (No comment here)
    A shim killed a baby. (A what? Fugg that thing. Hope they give her life. Bytch)
    Sandra was told to eat some dacks AND glaze some donut holes. (Who said that?! :blink: )
    There is some big bishes in the pic up top according to @Man. (Well it is. Can't be mad at him for that)
    Stevie Wonder wont let them braids go for SHYT. (Someone needs to write a letter to his wife)
    The face of the Dalai Lama is in the knee of Faith’s stunt double. (Why Jesus lol)

    Mini recap brung to yall by me.

  • Who Dat

    And why after her sugery is she still huge?!

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    She had NUMEROUS bypasses. PLURAH.

  • luVn_liFe…

    dammit I just had a sweet & juicy orange :bounce:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Thanks Dubb :hahaha:

  • libra80sbaby

    :facepalm: At all these mufuggahs

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    Who is that nucca with that long hair don’t care and shiny pants/jacket? He got that leg thrusted out like “Say something bish”.
    _____________________________

    :rofl: he do too :hahaha:

    leave Verdine White, Junioress alone :chase:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    Ol Farmer in the Dell lookin
    _______________
    I thought that was him but then my mind said surely you jest :lol:

  • Just Looking

    I HATE EVERYONE OF YOU BIDDIES! :mad: Why did I scroll through pics looking for KIM PORTER :dead: :rofl:

    Ya'll is wrong :ghost: :bye: <<<<<BYE

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    She made them peep toes :hahaha: with hooves :rofl:
    Y'all crazy :dead:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    :think: Yall sure that's not Master P disguised as Stevie Wonder?

    Take another look...

  • Hershey

    Who Dat says:

    Who is that nucca with that long hair don’t care and shiny pants/jacket? He got that leg thrusted out like “Say something bish”.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Kim Porter

    ___________________________

    :rofl:

  • luVn_liFe…

    *FOR SERIOUS* :scared: I don't sEE Stevie Wonder up top

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Who Dat says:

    And why after her sugery is she still huge?!

    ^^^^^^^^^^^^^^^
    She had NUMEROUS bypasses. PLURAH.
    -----------
    AND SHE STILL THAT BIG!? She needs her money back

  • Just Looking

    Like on the movie Ray :rofl: He felt all them tricks wrist and they were a big :hailnaw: Stevie saying take me to the IMMEJIATELY
    _____________________
    THIS IS WHY HE LOOK SO MAD, HE FELT ALL THEY WRIST and Mad at Kim Porther long Hair.

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    He got that leg thrusted out like “Say something bish”.
    _____________________________
    He is trying to show them LV s on his slipper hunty :hahaha:
    Probably bought them out of season 4 years later at a swap meet for $50 and was like :yahoo:
    That reminds me of Erica P glue stitched Louie Buttons she had on :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    @Man - :think: I thought you was dating a big guhl? warnt she the one tryna dress you in lil outfits and such?

  • Hershey

    Who is that nucca with that long hair don’t care and shiny pants/jacket? He got that leg thrusted out like “Say something bish”.
    _____________________________

    Loretta Devine's date, heyull they be dressed alike #FIXITJESUS!

  • Who Dat

    Belly shoes are screaming...

    "For the BLOOD OF JESUS..."

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    LuvLife
    I am waiting to win some (any) bet with OTB so that she can send me a FL Orange :D

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Yall sure that’s not Master P disguised as Stevie Wonder?
    -----------
    :dead:

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Who is old girl in the middle in the pic with 'Who wears short shorts" Nicci? :waiting: She looks like she borrowed Faith's stunt double's powder? How you Casper up top, but caramel neck down? :huh:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    @NANCY
    "I thought you was dating a big guhl? warnt she the one tryna dress you in lil outfits and such?"
    ______________

    I don't know what you are talkin about bruh.
    :coffee:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    luVn_liFe... says:

    *FOR SERIOUS* I don’t sEE Stevie Wonder up top
    __________________

    dont feel bad, he cant see it either :cool:

  • Who Dat

    AND SHE STILL THAT BIG!?
    ^^^^^^^^^^^^^^
    That is why I call her Belly Thrice.

    She had two weight loss surg. and then add in her FUPA. Got three stomachs.

    Mariah shoulda left her big azz in the lunchroom she literally found her ungrateful self in.

  • luVn_liFe…

    Doesn't Talk To Strangers says: I am waiting to win some (any) bet with OTB so that she can send me a FL Orange
    ~~~~~~~
    Yeah we have some GOOD One's here, this one was the size of a softball; Cali navel orange :bounce:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :dead: at STILL THAT BIG :rofl:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    Who Dat says:

    Belly shoes are screaming…

    “For the BLOOD OF JESUS…”
    ________________________

    so you saying them shoes started out as some white pumps? :think:

  • Just Looking

    Arron Hall and Kelly Price dating now? I guess his singing, dog training careers didn't work out.

  • luVn_liFe…

    User Friendly says: dont feel bad, he cant see it either :cool:
    :confused:
    *GabbyLipquiver*

  • http://www.youtube.com/watch?v=cqjT_YqmNas Long Time Lurker

    In the words of my beloved Mama Peaches, Kelly's body is about to swear out papers on her bird ass legs for non-support. Walking round looking like a king size blowpop. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    A softball :shocked:

    *begins the lie* :thinking : I would and could eat so healthy down there :) :kona:

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Yall sure that’s not Master P disguised as Stevie Wonder?

    ______________

    :rofl: Make 'em say UGH!

    :hahaha: at Erica P and her Missing Louboutins; Yall seen that meme with a group of nuccas painting red bottoms on nine west type shoes :rofl:

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Yall sure that’s not Master P disguised as Stevie Wonder?

    ______________

    :rofl: Make 'em say UGH!

    :hahaha: at Erica P and her Missing Louboutins; Yall seen that meme with a group of nuccas painting red bottoms on nine west type shoes :rofl:

  • Just Looking

    *begins the lie*

    PERIOD

  • Gigi26

    LAWD its a new day when Kelly Price looks the best out of all them ppl in that there pictcha :no:

    First of all...who is that nigga with the braidout wearing that damn bedazzled number in silver?! IS YOU SERIOUS WITH YOUR LIFE SIR?!

    And Loretta. Sistren. Beloved. Ima need you to stop taking your sleeping pills when you bout to hit the skreets. You wearing that fake Versaceh numba with your CHURCH STOCKINGS AND USHER BOARD PUMPS is not the move. AT ALL.

    And Kelly, stop wearing Louboutins, you feet hate them cuz they is stretching right before my eyes. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Aaron Hall from GUY :thinking: Ain't be the woman beater?

    Can't beat that though :no:

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    :newpost: on more ill shit.

    I don't be wanting to leave the fun posts for the doom and gloom posts :(

  • https://www.youtube.com/watch?v=Pi9ruVd5Vc8 VDot

    Does Sheryl Lee have on a two piece Moo Moo and legging set? :hailnaw:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :newpost: NY

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    If you can’t afford the shoes DON’T WEAR THEM OR THE KNOCK OFFS :stop: I mean we all know you got on a Rave/Dots outfit anyways… and a Dooney and Burke bag. Why pair it with some Louie Buttons?

  • thriftStoreJungle

    God bless the construction and workmanship on both nicci and kelly's shoes. one false move and it's a wrap :yes:

  • pointhimout

    kelly price's wide "booked" ass can eat 100 d i cks. 2012 feb, i'll never forget my family member being murdered and this dude was at her house years prior many times, hanging out, playing with the kids, bball etc. that bish acted like she aint know who he was when he went missing and found dead. nope, she owed my family nothing at all. it just goes back to my point of why you should never be all up in nobody's ass cuz in the end, they don't really care about you and ur well being. fat ass.

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Sandy just posted this to make up for that sad story earlier. Weren't nobody expected to say nuffin seropis up in this here post.

    But Dub if you don't cut it out with that dang flat azz braile that the blind folk cain't even read I'm snitchin on you to the National Federation of the Blind.

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Serious not snufalufagis or whatever the hail I said.

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    thriftStoreJungle says:

    God bless the construction and workmanship on both nicci and kelly’s shoes.
    ***********************
    YALL....AIN'T....SH*T!
    :hahaha:

  • MissL

    Kelly shole looking swole up there got dam

  • SassySandra

    After seeing Kelly and that nasty a** attitude on RnB Divas :nono: I can't even enjoy her music anymore! And that big heffa could saaaang her ass off...well that would be alot of saaanging...but you get my point! :rofl: