New Couple Alert: Rihanna and Rapper Future

EXCLUSIVE: Rihanna Ditches Her Pink Wig for Long Locks as she Parties with Future in NYC EXCLUSIVE: Rihanna Ditches Her Pink Wig for Long Locks as she Parties with Future in NYC

It looks like rapper Future just found his future baby mama #5. The father of singer Ciara‘s newborn baby son was spotted in NYC partying with Bajan singer Rihanna, who duets with him on his “Loveeee Song”.

EXCLUSIVE: Rihanna Ditches Her Pink Wig for Long Locks as she Parties with Future in NYC

They both arrived around 3 a.m. and waved to the cameras while strolling inside the club. Rihanna wore a grey shirt, some serious bling and skinny sweatpants with a pair of Louboutins. She hugged friends and fans as she left the club just after 5 a.m. Future strolled out soon after.

After spending the night with Future Rihanna taunted Ciara with the following Tweet.

Rihanna Tweet

Meanwhile, my sources whisper that Future and Ciara have quietly gone their separate ways. Future is a typical Haitian man who slangs seed indiscriminately. Unfortunately for Ciara, Future is not the marrying kind. She should’ve asked his 3 other baby mamas about him.

Photos: 247PapsTV / Splash News



 



  • http://talkingwithtami.com/blog talkingwithtami

    :dead:

  • http://www.allthingsfabandfly.com All Things Fab and Fly

    Dang Rih!! lol. oh and who’s ashy knuckles are in the camera! lol

  • sassyshe

    Sandra are you tryna get it in with rih henchmen today. No we all know future aint hitting jack

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Oh Sandy stop. Rih posted the meme days ago. She ain’t known for messing with dudes that got kids. Plus Ion’t think she wanna see Cici.

  • SummerBaby

    :hahaha: @ that meme

  • OutsidetheBox

    :ghost: :messy: :cleanup:

  • OutsidetheBox

    Hates Future’s colour!

  • Just Looking

    Future is a typical Haitian man who slangs seed indiscriminately.
    ____________
    Dies for the 100th time on this blog

  • SummerBaby

    She ain’t known for messing with dudes that got kids.
    ——————
    True!

  • Who Dat

    Whose ashy azz hand is that in Robyn pic?

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    thats COLD BLOODED!!!

    no fux to give. not a one! Ciara bout to catch post partum.

  • MissSophiaizhere

    Say what :wtf: I am woke nah :facepalm:

  • Bad Influence

    :hahaha: this lying ass post title..

  • UpgradedLurker

    Chile… no ma’am

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    OutsidetheBox says:

    Hates Future’s colour!
    _____________

    with a passion! this must be his “Im single & ready to mingle” color. you know bitches love to get new hairdos after a breakup. :tea:

  • Bad Influence

    But didnt rih post that meme pic b4 the club with future?

    I saw a story on bossip about that meme like 2 or 3 days ago :yawn:

  • OutsidetheBox

    She should’ve asked his 3 other baby mamas about him.
    _______________

    :crying1: Legit tears off this..

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Wait a cotton pickin minute. Ain’t Cici an FOB? Sandy is Cici on punishment yet again?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :rofl: The things that come out of this garden :lol:

  • OutsidetheBox

    So you saying he got his freak’um dreads on? :crying1:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Rhi ain’t stuttin future horseface azz :lol:

  • OutsidetheBox

    Honeybadger(Sandra) don’t give a fugg. :hahaha:

  • MissSophiaizhere

    If this is true Cierror is some where on her postpartum bed :crying:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    OutsidetheBox says:

    So you saying he got his freak’um dreads on?
    ______________________

    :rofl: well since you put it so eloquently. it for dam sure aint his pamper changing hair. I tell you that much!

  • Beta

    Can we joke about these two on this here blawg :bite:

  • Blanche Devereaux

    O-M-G…come on Auntie :lol:

  • VDot

    :rofl: Sandra is a mess. :lol:

  • Bad Influence

    Future up there looking like that Ty fellow that styles Beyonce…

    Perhaps that was him inspiration, yes? :think:

  • A.J.

    So you saying he got his freak’um dreads on? :crying1:
    ___________
    :dead: :rofl:

  • Tink Tink :newbie:

    ….but the time under the post says 5/27/14 at 2:23pm Sandra, so were the meeting up last Monday or today :sideeye:

  • SOTHERNGRL

    Meanwhile, my sources whisper that Future and Ciara have quietly gone their separate ways.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    I cant remember which Rose said this was gonna happen after she had the baby. ION remember who said it but one of yall **points** said this chit was gonna happen. I feel bad for CiCi I knew chit wasnt right when he wasnt at the hospilla. He may have had 50-11 but this is her 1st he should have been there.

  • Beta

    This bytch is ruthless I :love: it though :lol:

  • ButterflyKisses

    User Friendly says:

    thats COLD BLOODED!!!

    no fux to give. not a one! Ciara bout to catch post partum.
    ~~~~~~~~

    :dead: She prolly gonna change the baby’s name now

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    OutsidetheBox says:

    So you saying he got his freak’um dreads on? :crying1:
    June 2, 2014 at 4:50 pm
    21
    jeniefrumdabloc says:

    Rhi ain’t stuttin future horseface azz :lol:
    June 2, 2014 at 4:51 pm
    22
    OutsidetheBox says:

    Honeybadger(Sandra) don’t give a fugg. :hahaha:

    :dead: :dead: :dead:

  • Bad Influence

    And a bigggggg FCK NO! To those kung pao sauce colored timbs…da heyul? :no:

  • Beta

    Future is a typical Haitian man who slangs seed indiscriminately.
    __________________

    :ghost:

  • A.J.

    when he wasnt at the hospilla.
    __________
    :rofl: hollin

  • Beta

    Whose rusty ashy hand is that :huh:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Tink Tink :newbie: says:

    ….but the time under the post says 5/27/14 at 2:23pm Sandra, so were the meeting up last Monday or today :sideeye:

    :chase: Why you looking at facts and thangs? :rofl:

  • Bad Influence

    @Tink Miss Sandy is stirring the pot….that meme is def old news :lol:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    ButterflyKisses says:

    She prolly gonna change the baby’s name now
    ________________________

    to what? Past Tense? :smh:

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Speaking of Gossip with a B calling Sandy names on they other site while they stay stealing from round here. Why these nigras posted that fake azz CB/Tina baby story after they done called my girl miserable?

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Matching his jacket
    :crying1:

  • Bad Influence

    @User :chase: no u didn’t! Roflmaooo

    She gonna call him “lil good ol days” tho…

  • ButterflyKisses

    User Friendly says:

    ButterflyKisses says:

    She prolly gonna change the baby’s name now
    ________________________

    to what? Past Tense?
    ~~~
    lol basically or Shoulda Knowed Betta

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    User Friendly says:

    ButterflyKisses says:

    She prolly gonna change the baby’s name now
    ________________________

    to what? Past Tense? :smh:

    :dead:

  • The Pearl!

    The Pearl! says:

    OutsidetheBox says:
    I watched WHoopi’s masterclass too. She said Swayze hand picked her for that. Said he wouldn’t do it if he couldn’t work with her! I loved that. :yes:
    ___________________
    I’ve got that DVR’d, too, but haven’t watched yet. I still remember back in 1985 when Whoopi did that one woman show and that’s the first I ever heard of her. That show was so impressive. I respect Whoopi — don’t always understand her, but I respect her.

  • ButterflyKisses

    User Friendly says:

    ButterflyKisses says:

    She prolly gonna change the baby’s name now
    ________________________

    to what? Past Tense?
    ~~~~~~

    :casket:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Bird, don’t be fighting online with the losers :rofl: :rofl:
    :lol:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    So you saying he got his freak’um dreads on?
    ————-
    With the intelligence, creativity and beauty on this blog we could cure cancer, end wars and world hunger. But nah… We gone do this sh-* here :crying1:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    1985 when Whoopi did that one woman show
    ^^^^^^^^^^^^^
    Pearl
    A true Performer! :yes:
    Was that the act when one portion of it was from a disabled woman? I hope you know what I’m talmbout :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    OH, where’s LuvLife I got some info on cancer cure :warning:

  • OutsidetheBox

    Past tense? *church fanga exit* GN!

    :casket:

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    oh shoot its 5:01 :shocked:

    bye yall! please try and get some act right by tomorrow! :steer:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Where’s Drake? :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :nite: OTB and User :waves:

  • OutsidetheBox

    MisT :crying1: Leave while you still covered by the same blood that baby on the wedding dress was covered by :crying1:

  • Hershey

    I hope this isn’t true. Poor Cici :sad: hope she changes that baby’s name to Lenny.

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Bad Influence says:

    And a bigggggg FCK NO! To those kung pao sauce colored timbs…da heyul?
    ***********************

    I have to agree. And I’m one that likes to get snazzy with the Tims, but that color is unsettling my belly.

  • OutsidetheBox

    :wave:

  • http://youtu.be/Lx58GQtmE50 MisTaken is #unbothered :cool:

    She gon change the baby name to FOH

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    User Friendly says:

    ButterflyKisses says:

    She prolly gonna change the baby’s name now
    ________________________

    User Friendly says:

    to what? Past Tense? :smh:
    _______________

    :rofl:

  • The Pearl!

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    1985 when Whoopi did that one woman show
    ^^^^^^^^^^^^^
    Pearl
    A true Performer! :yes:
    Was that the act when one portion of it was from a disabled woman? I hope you know what I’m talmbout :lol:
    __________________
    I'm not sure I'm recalling the disabled woman character, but she did maybe 5 different characters, one of them was a Jamaican woman who was a caregiver for a dirty old man

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :gossip: He had to be ready for Rhi… He got his hair done, put on his brand spanking new torn up jeans, threw on his fave color sweater and matching tims :rofl: :rofl:
    Probably drove in a matching :steer: :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Pearl :ashamed: I can’t remember now :smack: #damnshame :no:

  • http://sandrarose.com Sandra Rose

    Bird says:

    Oh Sandy stop. Rih posted the meme days ago. She ain’t known for messing with dudes that got kids.
    ________________

    As usual you’re all missing the obvious point: this man is partying in NY with Ciara’s arch enemy. Shouldn’t he at home with Ciara? :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    MisTaken is #unbothered :cool: says:

    She gon change the baby nana to FOH

    or
    FUGYEWTALMBOUT :kona:

  • Hershey

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    He had to be ready for Rhi… He got his hair done, put on his brand spanking new torn up jeans, threw on his fave color sweater and matching tims
    Probably drove in a matching
    _____________________________________________

    he said dip these shyts in bleach, she likes nggas with blonde hair :hump:

  • GottaBigOne

    Babies . . . Rhihanna MAY be many things but one of them is that She ain’t STUPID!

    RhiRhi is a Definite BEAST,though!!!
    She makes People (literally) Lose their minds after she gets with them (including the professional athletes who shall remain nameless . . . but you all know who Y’all is – – LOL)
    [My feamle co-worker at the job told me two weeks ago that she wants to be as alluring and seductive as RhiRhi.]

    Rhihanna made Chris Breezy Crazy when she briefly went back to him and made the young man MORE Cray Cray when she briefly Flirted with Drizzy Drake (whom she used to get back at CB) and Now this . . . hurtin’ Ciara who fell out with her some time ago!

    Rhihanna WON’T Ever go back with CB as she realizes that she GOT the revenge that she wanted by driving the man So Absolutely INSANE that he ended up in jail once again.
    (If he knows what’s best for him he Better Stay away at least for his own Sanity)

    Also. As for Ciara . . . I like Ciara and hopes that she finds TRUE love and gets on with her life. She has Many Things going for her!!!
    Ciara, hun, DON’T ever sell your self short for anyone!!!

    GBO

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    As usual you’re all missing the obvious point
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    :rules: Dontchew say that like we’re getting on your nerves :huh:

    Has he even seen his baby yet? :popcorn:

  • Hershey

    Rih has a type, and he looks too dirty for her. She leans toward light skint girly men with whiny voice, weak arms and pencil dycks :coffee:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Hershey says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    He had to be ready for Rhi… He got his hair done, put on his brand spanking new torn up jeans, threw on his fave color sweater and matching tims
    Probably drove in a matching
    _____________________________________________

    he said dip these shyts in bleach, she likes nggas with blonde hair :hump:
    Probably said it in an autotume voice too :kona:

  • Who Dat

    Leave while you still covered by the same blood that baby on the wedding dress was covered by
    ^^^^^^^^^^^^^^
    When I say I am still pist this dumb azz tambout the baby was good.

    She was just back there holdin on and kicking. But Jesus had her. :yes:

    Heaux go die.

  • Hershey

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Hershey says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    He had to be ready for Rhi… He got his hair done, put on his brand spanking new torn up jeans, threw on his fave color sweater and matching tims
    Probably drove in a matching
    _____________________________________________

    he said dip these shyts in bleach, she likes nggas with blonde hair
    Probably said it in an autotume voice too

    _____________________________________________

    :rofl: :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    That was a real baby? With blood? :blink:

  • ButterflyKisses

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    Hershey says:

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    He had to be ready for Rhi… He got his hair done, put on his brand spanking new torn up jeans, threw on his fave color sweater and matching tims
    Probably drove in a matching
    _____________________________________________

    he said dip these shyts in bleach, she likes nggas with blonde hair
    Probably said it in an autotume voice too
    ~~~~~~~~~~~~
    You just made me bust out loud laughing at work :scared:

  • sassyshe

    Who says this was for ci-error it may have been the texas stripper than interrupted AubRih. See shevwas lurking at Sumner Jam with nicki

  • Who Dat

    *Throws some Valtrex and condoms at Robyn and Future and exits*

  • Hershey

    <–Doesn't Talk To Strangers says:

    As usual you’re all missing the obvious point
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Dontchew say that like we’re getting on your nerves

    Has he even seen his baby yet?
    _____________________________________________

    Skype and Vine are still working aren't they? :pc: yep he's seen his baby…

  • GottaBigOne

    Rhihanna IS the Urban CLEOPATRA of our 21st Century – – Bar None!!!

    . . . That’s All 4 now . . . my babies.

    GBO

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :welcome: ButterflyKisses
    BUT it wasn’t me :tea: *snickers*

  • luVn_liFe…

    Sandra Rose says:As usual you’re all missing the obvious point: this man is partying in NY with Ciara’s arch enemy. Shouldn’t he at home with Ciara?
    ~~~~~~~
    Uhhh NO, by your :rules: he should be out looking for his next seed carrier and extending his blood line with as many as he can see.

  • ButterflyKisses

    I had to play it off like I was choking/coughing.. folks b nosy round these parts

  • http://www.youtube.com/watch?v=C5xki4ZPzUg @NikkeMinxx

    *Ciara “Ride” choreo into BadMedicine’s cleavages*

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    79 :rofl: Thank goodness, because this post would have shot through the roof :hahaha:

  • Afiya

    They ain’t ashy hands up top, they tatted hands :facepalm:

    I swear, y’all thank y’all know errthang, but I know they tatted…hmmph :hahaha:

  • thriftStoreJungle

    look at future’s “curbs” in them skinty jeans. looking like this chick, rashida, from my high school days.

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    Sandra Rose says:

    As usual you’re all missing the obvious point: this man is partying in NY with Ciara’s arch enemy. Shouldn’t he at home with Ciara?
    **************************

    Maybe he was there in the studio. Sheet Ion’t know. Yeah it’s strange he ain’t wit his woman. :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :warning: LuvLife
    Last week I saw somewhere where it said that giving patients the Measles vaccination (I think it was measles, don’t quote me[SR] lol) and those patients were cured of their blood cancer! :woot: ANd you know that was one of those cancers that was HARD to battle because your blood is everywhere etc. Girl, I could believe it! GOD is oh so good! :yes:

  • VDot

    Skype and Vine are still working aren’t they? :pc: yep he’s seen his baby…

    ____________________

    :rofl:

    Eihanna looks #unbothered in that pic.

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Afiya
    Ain’t nobody tatting no dirt on their hands yo! :rofl: :rofl:

  • luVn_liFe…

    Thats interesting and inspiring smurfette. . :think: Ima research it later
    :thumbsup:

  • MrsL

    :popcorn:

    WOW.

  • MrsL

    Future is a typical Haitian man who slangs seed indiscriminately

    ****

    :think: Now, I don’t like to generalize, but I would not be surprised if this was a common characterist. I dated one years and soon found out that he had at least 6-7 (or more since he had sent a whole bunch of other women messages) different women he was messing with. Oh and found the wrappers on the floor and “DNA” in the sheets when he left it there with no shame. :tea:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :newpost:

  • http://SandraRose.com Keesh

    I SWEAR YALL AINT SHID AND I LUV IT… MUAH!!!

  • CocoKhaleesi

    The baby being drug…..I just I need help fellow roses to understand why…maybe something in the bible bout giving your infant rug burns on your wedding day is good luck…:thinking:

    N T who… I don’t like his shoes …and Ri’s necklace is scaring me is that a cross up under that?

  • http://twitter.com/SayItaIntSoJoe8 Atypical

    This would be so messy if it’s true. …and juicy…

  • http://www.pinterest.com/pin/347762402447491602/ User Friendly

    Skype and Vine are still working aren’t they? yep he’s seen his baby…
    ________________

    :lol: :cry:

  • http://www.allthingsfabandfly.com All Things Fab and Fly

    Auntie! no look what you’ve started. Now today, **** is claiming this story is “their” exclusive. SMH

  • Pingback: Latest Ciara, Future, Rihanna and Drake Tea()

  • cocoa49

    I am not a Ciara fan in the least but this just don’t sound right. I know Future is ignorant as hell, but to be this stupid? If it is true, then she must have a serious problem keeping a man and the problem is her. I always felt this relationship was manufactured any way for publicity. I believe she wanted a baby before 30 and she grabbed the first man available. She probably did what 50 cent did with DJ, an arrangement to have a child.