Keith Sweat and Sisqo of Dru Hill

R&B crooner Keith Sweat celebrated his birthday at his new restaurant Fuego in Duluth, Ga. Old skool R&B superstars from past and present came out to wish him a Happy Birthday and enjoy good food. This birthday celebration bought to you by event planner Jamahl King of S.T.E.P.S Events.

Keith Sweat and his sons by Lisa Wu

Keith Sweat poses with his handsome sons (by Atlanta socialite Lisa Wu).

Stars celebrate Keith Sweat's Birthday

Keith Sweat shares the stage with (L-R) Christopher Williams, Sisqo and Nokio of Dru Hill.

Photos by ExclusiveAccess.net

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    I like Tank's hot pink sweater for me :bounce:

    is it cashmere? its pretty.

  • aRoTh

    Happy New Year, Keith!

    I wonder how many back alleys, crackhouses and rehab joints they had to scour to find these folks.

  • MisUnderstood

    Am I the only one who doesn't care? :shrug:

  • aRoTh

    @User

    It IS purty. Looks Banana Republic'ish.

  • aRoTh

    @User

    It IS purty. Looks Banana Republic’ish.

    I think a powder blue would have been more suited tho'.

  • SOTHERNGRL

    Between the pank sweater, the black nail polish & Nokio hair being the color of Big Birds feathers I.CANT.

  • aRoTh

    MisUnderstood says:

    Am I the only one who doesn’t care?
    ______________________

    Newp. :tea: I ONLY clicked on the Tank pic b/c @User mentioned his shirt.

  • SOTHERNGRL

    Look at Christopher Williams up there showing all his damn teeth. Soon as he say something he gone be lying. He cant be trusted. #TLOSR

  • Afiya

    :homo: :nono:

    :kona:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    I can never tell the weather or the dress code at these events. is it cold? :cold: is it hot? :phew:

    that red bandage dress with that white purse tho :chase: wronger den wrong!

    :think: both of those sons didnt come from Lisa Wu's womb :nono:

  • bama_n_jersey

    @Dubb…you have just kilt me..somebody call my momma and tell her I said “I Love You Bobby”!!! I saw it yesterday.. :kona:

  • bama_n_jersey

    Where is @Southern :deadhorse: this is the tagline you were talking about :dead:

  • Such A F’n Lady

    Does the lady (I use that term loosely) in the red dress have 5 o'clock shadow? :thinks:

  • Afiya

    WHOO Chile, summa dem dudes got them 'I suck dykes' lips :no:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Begging azz Keith Sweat :cheer: Let me go look at these pics!

  • bama_n_jersey

    Something about most of the people in these pictures is not...how shall I say this....not quite right....

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Sisqo and Nokio look like two bulldaggers :hahaha: ...j/k - :kona:

  • bama_n_jersey

    :yes:

  • Wasting time

    Sisco :rofl: With that blonde hair 20 YEARS later . . .
    :crying: <--- Real tears!

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    oh! :smack: shout out to Keith Sweat! :happybirthday: :cheers:
    I rolled up to the job with "Make You Sweat" playing on the ipod this a.m.! :buttshake:

  • Afiya

    @Blanche (from downstairs)

    You'll be alright doll, you got the snapper and the snap back :wink:

  • SOTHERNGRL

    Where is @Southern this is the tagline you were talking about
    **************************
    Here I is, Here I go. You rang sugah. :tea: :rofl:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Mr. Sweat's boys look dead on him. I bet Lisa Wu be looking at them like I couldn't get a slant eye, a hair wave, nothing? :blink: :shrug:

  • San ah make ya dance

    Use to love Keith Sweat

  • SOTHERNGRL

    Am I the only one who doesn’t care?
    ((((((((((((((((((((
    Nope. Nada.Nil :nono:

  • bama_n_jersey

    @Southern.....Cole, you stoopid....I have kilt myself up in these people office laughing at you and Dubb

  • San ah make ya dance

    Look thong song was the shyt. Played that and band :yes:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Sisqo with that Chin Landing strip as a mustache :rofl: Bet money he uses that as a guide for men to sit on his face. Azz crack goes directly on top of the chin stache! :lick:

    :rofl:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Christopher WIlliams still alive?!?! :blink: :thumbsup:

  • Blanche Devereaux

    Keith Sweat :love:

  • OpinionHated

    This looks like a heroin addicts convention..... where the heck they find Sisqo - I thought Keith's son was Cuba Gooding.... Christopher Williams looks like he hit that pipe before he came out.... he like that Canadian crackhead how you doing drugs and getting fatter....

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Those Arabs funded that restaurant :yes: Especially that one in the velvet burgundy couch cover. He's their "muscle" :box:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Afiya says:

    WHOO Chile, summa dem dudes got them ‘I suck dykes’ lips
    __________

    that line going down sisqo's chin look like :jack:

  • Afiya

    VDOT

    GET OUT!! GET OUT NOW!! Just GO, log off NOW!! :hahaha:

    LAWD, these sprites done thought I lost my mind... "you alright over there..."

    AWWW NO, I just peed a little.... :kona:

  • Blanche Devereaux

    so this restaurant just cancelled my lunch order after these mfs are over an hour late…I COULD TASTE THE TAMALES ON MY TONGUE..you SOBs would NEVER cancel my order :cuss:

  • Hershey

    Keith Sweat's son on the left looks like a younger version of KC from Jodeci....before all them drugs

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Wasting time says:

    Sisco With that blonde hair 20 YEARS later . . .
    <— Real tears!
    _______________

    and the dam dragon from his album cover on his chain :facepalm:

  • Wasting time

    Y'all leave them new peoples down stairs fonting with themselves :lol:

  • San ah make ya dance

    :rofl:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    who done sat there and took the time to knit Christopher Williams a lace doily shirt?

    Every Little Thing you do was my song :listen:

  • Afiya

    @UF

    You can follow VDOT!!! :lol: :smh:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    @Dub: See now I am trying to nignore it. Were the accounts of Muddy Waters, Cab Calloway, Charlie Chaplain and Alfalfa also managed? :crying1: I know you can manage said accounts after a person managed to die on behalf of the estate but next you gone tell me that you also manage the Beetles and Michael Jackson.

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Who is that MouseRat in that red vest with the white jacket?!?! :dead:

    I thought the title of this post said STARS celebrate his bday. All I have seen are former drag queens, Mighty Mouse, A whole bunch of Humpty Dumbty heads, a Christopher Williams hologram (in white crochet shirt, might I add), a wanna be Aliyah with some big azz titties and prom sandals, musty THOTS and Tank :blink: :blink: :blink:

  • Sun_Tooth

    who thinks sisqo is straight.... no body

    who thinks him and keith are homeboys only..... nobody

    who believes the mexicans dude on stages gucci belt is real....no body bay bay

  • Gigi26

    Dis a fukking DL nigga party. All them flame boys in that damn pic up top..

    I know Angie Martinez cries EVERY DAY on who she chose to have a baby by, damn that nigga Nokio done took all the dyck in.

    Her pusscee must have Santeria in it :no:

  • sassyshe

    Nokio is so :gay:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    :blink: Is that Shabba Ranks in that black leather vest?

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    :blink: Is that Shabba Ranks in that black leather vest?

  • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

    Is that a thin big boiling standing by with in the first pic...

  • Gigi26

    Nokio look like one of them former crackhead bytches that be trying to keep their youth so they go wit the wrong blonde :rofl:

    Nigga look like my Aunt with no makeup before she leave for the damn mash up :rofl: :crying:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Is that Rick Ross behind Tank looking like "Where the chicken and chit?" :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    This looks like a heroin addicts convention…..
    ____________________

    :no: hateful! :rofl: :rofl:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    his looks like a heroin addicts convention…..

    ______________

    :dead: But I think crack is their poison :yes:

  • Gigi26

    This an ole head struggle party, prolly smelled like Drakkar Noir, Curve and CKOne, all the ole head colognes :no: For shame

    And Tank...nigga wearing an ultra smedium muscle shirt :ghost: I can't :no:

  • Afiya

    ...and old azz Peter :facepalm: throwing down duck signs :smack:

  • Wasting time

    :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Oh snap! that's dude from After 7!

    :whistle:
    I'll give you the sun, the rain, the moon, the stars and the mountains
    I'll give you the world and all that you wish for
    And even more girl, I love you more than you could know
    And that's for sure

    I'd climb the highest hill, cross the widest sea
    Nothin' could discourage me
    And I pray that you'll be always there for me
    Forevermore

    Ready or not... :nun:

  • http://www.globalcallingsolutions.com zurishay

    Keith Sweat has on a see thru blouse :huh:

  • Gigi26

    Shorty with the red dress wearing Herve Ledger with a damn make up demi on her face, we can see your stasche boo :nonono:

    And she must've used her leftover money for her daughter's prom shoes :no:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    VDot says:

    Is that Shabba Ranks in that black leather vest?
    _________________________

    now you know good and dam well if Shabba Ranks wore a black leather vest we wouldnt be able to see it :chase:

    Chris Brown, August Alsina and nem better play close attention. this could be you next. Gerald Levert died just so he wouldnt have to go to this shyt. he RSVP'd "dead"

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    AWWW NO, I just peed a little… :kona:
    ______________________

    Fiya!??? :no:
    :ghost:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    This an ole head struggle party, prolly smelled like Drakkar Noir, Curve and CKOne, all the ole head colognes

    _________________________

    :rofl: :rofl:

  • Wasting time

    I need audio and video of this here party!

  • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

    Things that I'm noticing
    All dudes
    Tight sweaters
    Leather
    Dudes smiling all teeth
    Oh this is quite Bromantic
    #Tcellsanyone
    :coffee:

  • bama_n_jersey

    @Taken...do I need to beat you like I beat @Southern?? :deadhorse: y'all are killing me.....

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Gerald Levert died just so he wouldnt have to go to this shyt. he RSVP’d “dead”

    ________________

    :blink: Whatcha saying about Gerald? That nucca was my soul mate, I shed a little tear every time I'm reminded he's no longer with us. :crying1:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    Is that Shabba Ranks in that black leather vest?
    _______________
    BISH it might be :hahaha:
    This look like a celebration porty for people who on they 5th step of the process. Dru Hill sang 5 steps
    :whistle: We were fiiivvvveee :snort: snorts! Five snorts past highhhhhhh! And 3 swishers…. I OD’d and was touching the heavens above :ghost:
    Fat boy on the stool Man saw at the concert ends it like :violin: Youuuuuuuu knooowwwwww :kona:

  • Wheres My Check

    Why Tank go in there with that ombre pink sweater on. He needs his arse whooped for real.

  • Wasting time

    Gerald Levert died just so he wouldnt have to go to this shyt. he RSVP’d “dead”
    -------------------------------------
    I hate you!
    :chase: :crying:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    :eek:

    :rofl: at all these pics mayne!

  • Afiya

    #60 PLEASE LOG OFF...I beg of you :crying1:

    #61 SHEDDUP!! :lol: I changed... :cry:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    oh wow look how Nokio is holding his plastic cup (classy shyt) so he wont smudge his fresh mani :nun:

    wow!

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Dis a fukking DL nigga party.
    _______________________

    *spits fried rice everywhere*

    Gigi! :chase:
    :rofl:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    I need audio and video of this here party!

    ________________

    :nono: It's gonna be just them whispering about who's catching and pitching. Or discussing who tosses the best salad? :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Why that dude in the first pic behind Keith look like he just got through lickin booty hole? :blink:

  • BabyCakes

    Chris Brown, August Alsina and nem better play close attention. this could be you next.
    **********************
    :yes:

  • Ni ni

    That Girl in the red sho got some big :tittays:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    @Bama: I ain’t even been here :wails: I am trying to catch up and ya’ll slaying me. I’m finna go. Let me go to the parking garage and dance in my car. Might film a video :steer:

  • OutsidetheBox

    Keith Sweat old school. :lol: Men still hugged byke in 98. :eek:

  • OutsidetheBox

    Tee you gave the baby a truck. Olive juice. :heart: :dead:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Dudes smiling all teeth
    ___________________

    is Man in here?!
    :rofl: :ghost:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Why that dude in the first pic behind Keith look like he just got through lickin booty hole? :blink:

    _____________________________

    *scrolls up*

    :dead: :dead:

  • OutsidetheBox

    Gerald Levert died just so he wouldnt have to go to this shyt. he RSVP’d “dead”
    _______________

    My GOD :dead: :dead: :dead:

  • Gigi26

    The ratio of women to dudes in that dere party was like 4 to 16, that should tell ya :no:

  • bama_n_jersey

    Why that dude in the first pic behind Keith look like he just got through lickin booty hole?
    ***************
    :crying: because I went back and looked...and he do.....

  • OutsidetheBox

    Tank :phew: And if he sang that I cant make you love me..to me :no: Imma love him long time.

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    Gerald Levert died just so he wouldnt have to go to this shyt. he RSVP’d “dead”

    ________________
    REAL TEARS ON EVERYTHING I LOVE :crying1: Gerald was like :pc: Who porty this is?? Nah :nono: I’d rather go to hell
    Meanwhile byke at the ranch Diddy done RSVP’s for Biggie like WE COMING! :danban:

  • Afiya

    WHY I go byke up and look @ shim in that red dress....WHY :crying1:

    Y'all MAKE ME SICK :vomit:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    This look like a celebration porty for people who on they 5th step of the process. Dru Hill sang 5 steps
    _____________________________

    :crying1:

    i'm already not speaking to you cause you told the baby they was gone shoot down his lil plane! :mad:
    :nono: NOT THE MAMA! HURT HURT HURT!!! :deadhorse: :chase:

  • bama_n_jersey

    Might film a video
    **********
    I am really done now...make sure you stay parked and do your little dance with the finger and all... You gone be famous GIRRRLLLL...

  • OutsidetheBox

    That girl w the Beyoncé weave and the peep toes (shudders) she look like Ginger Zee! :eek: That's crazy. :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Dudes smiling all teeth
    ___________________

    :nono:
    :nono:
    :nono:
    :nono:
    :nono:

  • OutsidetheBox

    That short dark girl, leather skirt, purchased bust...she is beautiful..

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    the girl with cutouts on her dress has the muskiest looking muskrat weave. she must be made that weave from :lolsign: pube clippings. it just looks rank!

  • Gigi26

    Nigga with no neck got on a snow leopard blazer.

    Take me Lawd Jesus. I ain't no good here.

    :ghost: Gone on up to Glory.

  • Bootcampgirl

    Not trying to be funny, but it looks like one of the male posters attended this party :shrugs:

    In other news, NEXT is supposed to be coming back out with an album. I like they old shat but i'm kind of on the fence about whether not i'm excited about this new stuff...

    Them people in them pics up top look a damn mess..

  • bama_n_jersey

    The ratio of women to dudes in that dere party was like 4 to 16, that should tell ya
    ***********
    @Gigi...I don't think all of the women are really women...

  • OutsidetheBox

    Bandage dress needed to blend her makeup a LOT more. :no:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Tank wearing that extra small blouse. :facepalm:

  • Gigi26

    she is beautiful..
    -----------------------
    She in the wrong spot :no:

    Unless she trying to cash out on a 401k or peddling her wares to sissies :no:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Gerald was like Who porty this is?? Nah I’d rather go to hell
    ___________________

    :casket: well I hope he saved us a seat cuz we on our way

  • bama_n_jersey

    Not trying to be funny, but it looks like one of the male posters attended this party

    **********
    :popcorn:

  • OutsidetheBox

    *studies the faces of the money Arabs for next time im in the A.. :huh: *

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    OutsidetheBox says:

    That short dark girl, leather skirt, purchased bust…she is beautiful..
    ____________________

    I like the chick in the middle of that threesome of chicks. :yes:

    Cutie pie. :thumbsup:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    @IS/OTB :crying1: He got to learn young! He got to learn that life ain’t fair
    My son playing with his plane :woohoo: Me slapping it down :chase: with a Mutombo finger.
    I don’t think he got the joke :oops:

  • Gigi26

    Why Christopher Williams got a shirt made up of the prayer cloth? :blink:

    Bruh! :no:

  • Sun_Tooth

    that old dude in the first pic behind keith. licking his lips like he found another booty he want to lick

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Not trying to be funny, but it looks like one of the male posters attended this party

    ___________

    Were they once referred to as a "Dirty egg in sunglasses" (sic) ???? If so :dead: :ghost: :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    and the peep toes (shudders)
    _______________________

    ignant celie laugh! :hahaha: :crying1:
    :eek: BYE.WIG! :rolleyes:

  • Hershey

    This look like a celebration porty for people who on they 5th step of the process. Dru Hill sang 5 steps
    _____________________________

    :dead: :rofl: Sandra please put a new post up! these heathens are ressurecting the dead byke to life

  • OutsidetheBox

    :rofl: :rofl:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    OutsidetheBox says:

    Bandage dress needed to blend her makeup a LOT more
    ______________________________

    :yes: this is why I take selfies before I leave the house. sometimes the bathroom lighting is a liar! you need to know what its gonna look like when that camera flash hits you.

    I have gone back in the house like oh no no no, I gots to fix this first.

  • OutsidetheBox

    :rofl: :rofl: .

  • The Pearl!

    Damnit to ALL OF YOU!!!! I'm trynta git thru these comments but -- ALL OF YOU just make me sick! (I'ma try this one moe time)

  • Wheres My Check

    Keith Sweat's eyebrows said fuggg your birthday nucca im out.. :kona:

  • Wasting time

    :offtopic:

    How long until Cakes is back with a Gravie? It's been a hour :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    @OTB

    Oh yeah, that dark chick is fine. Got the titties a lil TOO big for her. But she pretty in the face tho! :yes:

  • OutsidetheBox

    :rofl: :rofl: :rofl: :wail: In the archives....bout to burn it all down cause we hell anyway ..

  • Unshakable

    @VDot,

    Who dat be....that robinson dude or the one who got into mannie, mannie e-font scuffles?

  • Bootcampgirl

    :crying: :tape:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Blend? :no: she need to scrape it off and start from scratch. Chit look like funeral makeup. Like she's wearing Eau de embalming

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    Oh and Tank is one of my favorite singers :bow: That Emergency, I Can’t Make You Love Me, Amazing….. the list goes on…. But I need to stop following him on social media cause uhhhh… he bout like Tyrese now to me.

  • bama_n_jersey

    @Wasting....She ain't got the ansa's Craig....

  • OutsidetheBox

    Brown. Brown on that thread :crying1: Milk Dud. I hate chall.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    that old dude in the first pic behind keith. licking his lips like he found another booty he want to lick
    _____________________________

    you said he had a booty buffet? :no: :crying1:

  • OutsidetheBox

    Keith Sweat’s eyebrows said fuggg your birthday nucca im out.. :kona:
    ___________

    :| :confused: You say they was like Turn up to the porty for whet..? :rofl: :rofl:

  • GottaBigOne

    Ms. Rose's Children . . . All Y'all Comments are a Real HOT MESS!
    . . . GOT ME LAUGHING out loud to myself in my apartment . . . Hope the neighbors don't call the Police on me . . . Thinking I'm goin' through a Psychiatric "Incident"!!!

    . . . That Shabba Ranks comment about a Black Vest Done did me IN!
    LOL!!!

    GBO

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Wheres My Check says:

    Keith Sweat’s eyebrows said fuggg your birthday nucca im out..
    ____________________

    :think: yeah they RSVP'd dead too. just like the edges of that girl with the cutout dress.

    they said when the party? July, 2014? ok well Imma make sure Im dead before June 2014 just in case :cell: :casket:

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    Why he got that one pic when he resting his head up against that other nigga head tho?
    :blink:

    That's what niggas do for they 53rd birthday? :no:

  • Unshakable

    @VDot,

    With blush that complements the color of the coffin's inner lining. :tea:

  • OutsidetheBox

    :crine:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    OutsidetheBox says:

    Brown. Brown on that thread :crying1: Milk Dud. I hate chall.

    _____________

    That thread was classic. Told him to sit in a pot of boiling water.

    I am :crying: :lol:

    :thinking: nevermind :tape:

  • The Pearl!

    b-b-but, what IS that in the next-to-last thumbnail? He/she has the prettiest pank lips...b-b-but I keep trynta study the breast area to see if he/she has titties...Is that a boy with pink lip stank on? Lord!!!

  • SOTHERNGRL

    :facepalm: I have gone and done work and everything and we still in this damn DL struggle azz party for Keith Sweat. Jeez.

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    if one didn't know this porty was at Fuego, one could just as easily assume it was held at the local elks club based off these pics :think:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Man, I just don't care™ says:

    @OTB

    Oh yeah, that dark chick is fine. Got the titties a lil TOO big for her. But she pretty in the face tho!
    ______________________

    she reminds me of Monica from Girlfriends. whose mama is she posing with tho? why is somebody else's mama at Keith Sweat's bday party? too many sheenanticans under one roof.

  • Gigi26

    Nokio sukkin dyck for dye jobs. I am convinced.

  • Bootcampgirl

    So I take it yall know who i'm referring to :tea:
    No :shade: if it ain't you, yall just resemble :shrugs:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Keith Sweat’s eyebrows said fuggg your birthday nucca im out..
    ____________________
    :think: yeah they RSVP’d dead too. just like the edges of that girl with the cutout dress.

    ____________________

    :rofl: He probably burned them off trying to light that crack pipe. Old girl's edges retired from life back in '82. And those stingy azz bangs. They ain't been together, since...ever :no: :eek:

    @Unshake - :yes: Blush in Death Valley Pink :huh:

  • bama_n_jersey

    @Southern..@Taken..@Dubb...did y'all donate to the radio or nah???

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    It’s been a hour
    _________________

    let it go Wasting... :facepalm:

  • http://www.youtube.com/watch?v=VPIs6REdG2Q datsmdubya2u

    Chris Brown, August Alsina and nem better play close attention. this could be you next.

    ______________________________

    It will be. Every celeb gets old and goes out of style..

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Gigi26 says:

    Nokio sukkin dyck for dye jobs. I am convinced.
    ________________________

    well he must not be that good at it. outchere looking like these yellow ass emoticons. :lame:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    @Vdot: I am heading to my car. Email me who dude is and where he is in the pic. Like where is waldo. It’s too mannie basic folks showing their byke teeth for me to narrow it down :lol:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Gigi26 says:

    Nigga with no neck got on a snow leopard blazer.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Bootcamp - Can you confirm whether this is the alleged Rose Garden commentator you were referring to?

    :rofl: :rofl:

  • OutsidetheBox

    Sucking d!ck for dye :dead: :dead:

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Email me who dude is and where he is in the pic.

    _____________

    Waiting on confirmation from Bootcamp :hahaha:

  • OutsidetheBox

    I swear THEM BANGS :wail: :wail: FUKK everything about her ESPECIALLY them BANGZ :wail:

  • Sun_Tooth

    Nancy Drew

    The way that old dude looking, he prolly licking them with out using a baby wipe first.

  • bama_n_jersey

    Oh goodness...I think @Vdot has just finished me off... :rofl:

  • Wasting time

    let it go Wasting…

    --------------

    Sigh ....

  • The Pearl!

    And whose grandpa is that up there in all white with red damned tenni-runners? Dress your age, pops! Damn!

  • OutsidetheBox

    NOT HIM YALL Sheesh :facepalm: :rofl: :wail:

  • Bootcampgirl

    :yes: @V

  • The Pearl!

    User Friendly says:

    the girl with cutouts on her dress has the muskiest looking muskrat weave. she must be made that weave from :lolsign: pube clippings. it just looks rank!
    _____________
    She, too, looks like a shim! An Armenian shim, but a shim nonethless! :yes:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Sun_Tooth says:

    Nancy Drew

    The way that old dude looking, he prolly licking them with out using a baby wipe first.
    __________________________

    well if you been lurkin, you know he gon catch the pank eye :no: :cool:
    #fixitJesus

  • Wasting time

    Who is twisting the L in the checkered hat.
    He the onliest one who looks healthy!

  • SOTHERNGRL

    Sucking d!ck for dye
    ***************
    If that dye job is any indication he is horrible at it. Walking around like somebody with a urianry tract infection pissed in his head.

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Bootcampgirl says:

    :yes: @V

    _____________________

    TEARS!! REAL FUGGIN TEARS!! :crying: :rofl:

  • Blanche Devereaux

    Who said something about a new NEXT album earlier? It'll be without RL dont waste your coin. They are fat, old , tired and without the lead singer :nono:

  • OutsidetheBox

    :koolaid: PRoberson

  • Bootcampgirl

    I just think they favor that's all....get out of here with your caps @OTB :spank: :rofl:

  • Bootcampgirl

    @Blanche, I did. Isn't he solo now with something new out?

  • Wasting time

    :goodnight: Roses :hi:

    :welcome: Newbies!

  • Just Looking

    Well Well Well, so much to say....

    Christopher Williams wardrobe consist of Home Depot casual shirts

    Nokio of Dru Hill; yeller hair. Really this is 2014 ATL party, not 80's with Cindi lauper.

    :facepalm:

  • Bootcampgirl

    :waves: Wasting

  • Sun_Tooth

    pank eye :lol:

  • Bootcampgirl

    Them girls just wanna have fun :shrugs:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    Y'all saying it's a "veteran" poster? :hahaha:
    Wanna be in the know so bad I am trying to be down. But don't tell the Lurkers I don't know :dead:

  • Blanche Devereaux

    @Bootcampgirl yes he is...I follow him on instagram and folks are always telling him how they saw NEXT live and are terrible without him on the 90's has been tour circuit lol

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Well Well Well, so much to say….

    ________________________

    oh gosh... *sigh*
    "here go hell come"

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Wanna be in the know so bad I am trying to be down.
    ____________________________

    i got no clue Taken :no: i'm bline to the ansas :cool:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Researchers at Temple University in Philadelphia have been able to destroy HIV in human cells, rather than simply suppress it, a breakthrough in the ongoing fight against HIV/AIDS.

    “It’s an important finding because, for the first time in laboratory setting, we show that the virus can be eradicated from human culture, cell culture, said Dr. Kamel Khalili, who led the research team at Temple’s Center for Neurovirology.

    “Basically [we're] converting infected cells to un-infected cells,” he explains “And that is very important because the current therapy can not eliminate the virus from cells.”

  • http://www.youtube.com/watch?v=BpImj7RI0Rc Man, I just don’t care™

    :rofl:

    Who mentioned :D Proberson :D ???????????

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    Y’all saying it’s a “veteran” poster? :hahaha:
    ____________

    :yes: The person named in OTB's #161 got to e :karate: one day and called the alleged guest of the Sweat party what I casually mentioned in #108. The alleged name has some directional names....similar to North West, but definitely not South :yes: :winky:

  • OutsidetheBox

    BCG :crying1: I hate chu on this day :heart:

  • OutsidetheBox

    :rofl: :rofl: Im reading ole threads, Mayne :wail:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    I have not been in here since this morning, and this is what I come back to!? A damn struggle party!? And which one of you heffas said a poster was there!? I died. Levert died so he did have to go to the party? I died. Angie had a baby with Nokio looking like that!? I died. Keith needs better friends because this (not including tank who I'd suck the skin off of) is NOT the business. Ugh. This was the best they could do?! I hope they did not play his songs all night. Ain't nobody got time for that. Hummm

  • OutsidetheBox

    But don’t tell the Lurkers I don’t know
    ____________

    LMMFAOOOOOOOOOOOOOO I am inboxing you :rofl:

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Dr. Khalili’s team developed molecular tools that can operate on DNA and delete HIV in cells.

    Now they must figure out how to take the procedure from slides in the lab to animals, and ultimately, humans.

    “We have a cure for HIV elimination. We have a system to eliminate HIV from the cells in the laboratory,” says Dr. Khalili. “Very exciting, it’s very exciting.”

  • https://www.facebook.com/photo.php?v=663758563679083 VDot

    OutsidetheBox says:

    :rofl: :rofl: Im reading ole threads, Mayne :wail:

    ____________

    I do that chit all the time. Yall BEEN crazy. BEEN :rofl: Just hilarity at it's finest :love:

  • http://www.lipstickalley.com/showthread.php?p=18507979 MisTaken is #unbothered :cool:

    :newpost:

  • The Pearl!

    Wasting time says:

    Who is twisting the L in the checkered hat.
    He the onliest one who looks healthy!
    _______________
    He stood his happy ass right up there on that stage and said, "Lemme twist this my-damned-self -- hell if I'm smokin' after DEEZ niggas"

  • The Pearl!

    MisTaken is #unbothered :cool: says:

    Y’all saying it’s a “veteran” poster? :hahaha:
    Wanna be in the know so bad I am trying to be down. But don’t tell the Lurkers I don’t know :dead:
    _______________
    Oooooooooooooh!!!! I didn't know how to say it, Taken! But :yes:

  • Miapluck

    SMDH...The poses them stankly looking chics giving though...You couldn't tell them they were not HOT! That one with that 3-4 hair styles going on...Bottom of the barrel groupies and grandpas ughh...smelt like dirty weave and MUST! not musk...ugh

  • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

    :coffee: what's goin on

  • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

    Did I see a proberson reference
    Remember when he said he ate crayons :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Gerald Levert died just so he wouldnt have to go to this shyt. he RSVP’d “dead”
    _______________
    :facepalm:

    Whitney would've been in the Mofo Building though!!! :rofl: :rofl:
    :kona:

  • pointhimout

    i always felt it, but i'm convinced Tank has a small jank. look at Keith's son in the white giving us face.

  • lakiesha76

    Lol you all have said every single thought I had. Lol

  • http://www.local10.com/entertainment/gabrielle-union-mums-about-wedding-plans/27077048 User Friendly

    Whitney would’ve been in the Mofo Building though!!!

    :wail: