Djimon Hounsou watching his son Kenzo Lee Hounsou play soccer at the Coldwater Canyon Park in Beverly Hills ***NO DAILY MAIL SALES***

Proud father Djimon Hounsou watched his only son Kenzo Lee Hounsou, 5, play soccer at the Coldwater Canyon Park in Beverly Hills on Sunday. Kenzo's mother is socialite Kimora Lee. Child experts say boys over the age of 4 should spend more time with their dads or father figures and less time around their mothers and other female family members. A woman can't show a boy how to be a man.
Photos: Splash News

Mel B and her family go to Mr Chow for dinner

Singer Melanie "Mel B" Brown, left, and her daughters, Angel Murphy Brown, 8, (by Eddie Murphy), Madison Brown Belafonte, 3, with her father Stephen Belafonte, and eldest daughter Phoenix Chi Gulzar, 15.
Photos: MCGM/Splash News

Laiyah Brown and PJ

R&B singer Monica Brown's precious daughter Laiyah Brown is already driving. When Laiyah is feeling generous, she lets her big cousin PJ drive her luxury sports car. Kids grow up fast these days.
Photos: Monica's Instragram

  • Just Looking

    :happy: Monday!!

    Look at the Pretty Babies

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    Dag, Mel B's daughter with Eddie is 8 already. Time flies :phew:

    Cute kids :yes: Does Dijon Mustard have on those toe shoes? :huh:

  • San ah make ya dance

    Child experts say boys over the age of 4 should spend more time with their dads or father figures and less time around their mothers and other female family members
    ------------
    I think a child should be around both :tea:

  • SOTHERNGRL

    Cute kids. Kenzo has gotten big.

  • SummerBaby

    Laiyah is so cute :love:

  • San ah make ya dance

    Monicas daughter is soooo cute

  • http://www.youtube.com/watch?v=cqjT_YqmNas Long Time Lurker

    :rofl:

    Sandra said, fukk it, I'll teach yall to rush my posts.

    :pc: Take that, take that....

  • User Friendly

    Does Dijon Mustard have on those toe shoes?
    ______________

    :rofl: yes, Digimon does have on vibrams. :smh:

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    Eddie still ain’t seen that baby? OLE BASTID :no: I remember when he said in an interview we don’t know who that baby’s father is :stop: and acted like he never even put the tip in. What a dreadful wench he is. All that time he spend buying fraps with Paige he could see about his child.
    Does Dijmon have finger toe shoes on? :eek:

  • sassyshe

    Laiyah is one of the most georgous celeb babies

  • OutsidetheBox

    Nii.. :huh: I agree its dads who help a child build the strongest social relationships and chit, now and later in life..fathers tend to challenge you more, Push you... I have not read anything that has said one parent needs more time than the other. :eyeroll: But hey girl hey.

  • Milky

    I hate Digital's shoes, they are hideous. So nobody thinks that his son needs a haircut or a pick wit the fist on the end of it, moisturizer, perm, or whip????? But Lil Blu gets all kinds of petitions written up about her hair! :tea:

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    Sandra said, fukk it, I’ll teach yall to rush my posts

    ____________

    The worst is when she saves the good posts until after 5 :smack: She don't like us :wail:

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    @ Lurk.... yea ummm.... it;s only hurting her tho cause it's a lot of stories out there right now :lol:

  • OutsidetheBox

    I pretty much :heart: everything about Digimon and Kenzo :love:

  • OutsidetheBox

    Eddie's gal look just like his kids from Nicole! :yes:

  • aRoTh

    So ain't nobody done started a petition, huh? :waiting:

  • User Friendly

    Digital Monster up there looking like Mr. Brown :lol:

    all of Mel's kids look like their respective fathers.

  • Milky

    All that time he spends in the pool house with Johnnie and on the strip lookin for a tranny to hank is he could see about his child.

    @taken fixed that for you #helpful :biggrin:

  • WUT IZ REALLY GOING ON? :blink:

    :waves: Heyyy Sandy
    Got some of that "F-IT" nookie this weekend huh did yah Sandy?
    Nookie so good make you say Fuk errrthang and errbody..huh. :tea:
    Shhh...its okay we understand...

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    Hey JL :happy:
    Joins V in the unwanted and left for dead corner. She don’t love us no mo (breaks down like Taraji in Baby Boy) :wails:

  • aRoTh

    OutsidetheBox says:

    I pretty much everything about Digimon and Kenzo
    _____________________

    :yes:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Hold up @taken Eddie never seen this baby in person!? Fuggin creep. Does he pay child support?

  • Wasting time

    She got 3 kids and 3 BDs :blink:

  • User Friendly

    aRoTh says:

    So ain’t nobody done started a petition, huh?
    ________________

    he is mixed so its different :tea:

    plus, he's a boy.

  • http://dawnsheen.blogspot.com/ Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen)

    Child experts say boys over the age of 4 should spend more time with their dads or father figures
    --------
    What about in my case? You know my mama is married to a woman, do I hang around the one with the lowest temp fade or the smallest sports bra Aunite?

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    When did Dijon and Kimora break up? She's married to some crypt keeper looking guy now.

  • OpinionHated

    Mel B like one of them ghetto chicks who breed with every man they "date" - 3 baby daddy's - her mailbox must look like a college poster board with all them dang labels....

    Monica little girl is adorbale I just hate that aunt jemimah do rag on her head.... uuuggghhhh - the little cousin with her is cute too..

    Djimon son is tall for a 5 year old or maybe its the angle of the picture but that kid looks pretty tall - momma and daddy tall so maybe he is... cute as ever all the kids.....

  • Milky

    he is mixed so its different

    plus, he’s a boy.
    ^^^^^^^^^^^^
    so if you are mixed and a boy it is okay to walk around with your hair looking like the scarescrow from the Wiz's hair???? I mean his hair looks like it hasnt had any moisture since he came out of the pussayyyy!!! Or was it a dry burf??? :kona:

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    @Milky :thankyou: What was I thinking! :lol: On another note I can’t wait for the nude pics of Jahnee to be released :yahoo: Why you ask? Cause he gone have a phone case like Gabrielle buscept with him and Eddie all tangled up on it. They didn’t spark vortexes tho because you can’t make two plugs ignite with one another. They just rangle round fizzle and die…. Like a dream deferred :kona:

  • Kanyade

    Precious babies all around

  • aRoTh

    User Friendly says:

    aRoTh says:

    So ain’t nobody done started a petition, huh?
    ________________

    he is mixed so its different

    plus, he’s a boy.
    ______________

    oh. :sad:

  • OutsidetheBox

    he is mixed so its different

    plus, he’s a boy.

    ______________

    :tea:

  • OutsidetheBox

    :) Oh boy. :tea:

  • User Friendly

    Wasting time says:

    She got 3 kids and 3 BDs
    _____________________________

    :stop: dont dew it. we been down this road before.

    I got 2 and I try to convince my gyn to tie my tubes everytime I see her.

  • SOTHERNGRL

    So ain’t nobody done started a petition, huh?
    ********************
    No Maam aint nobody done een murch said chit.

  • http://www.youtube.com/watch?v=cqjT_YqmNas Long Time Lurker

    Min Min Sheen (The artist formally kwn as Dawn Sheen) says:

    Child experts say boys over the age of 4 should spend more time with their dads or father figures
    ——–
    What about in my case? You know my mama is married to a woman, do I hang around the one with the lowest temp fade or the smallest sports bra Aunite?
    ____________

    :rofl: Damn, I missed you Dawn :kiss:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Someone's hair needs to be....needs to look as if someone take care of it. *hopes its the best way to say it* All the kids are cute though.

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    What about in my case? You know my mama is married to a woman, do I hang around the one with the lowest temp fade or the smallest sports bra Aunite?
    ______________________________
    That’s easy :thinking: You just go with the one who looks most like Mannie Fresh, Hurricane Chris, Wiz Khalifa or Lil John. Or whoever tape they titties down at night :tea:

  • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

    All the babies are too adorable. Kenzo is so darn cute. I hope Kimora doesnt turn him into a divo. Nah! She know what a man posed to be. Lil Miss Angel looks like all the rest of Eddie's kids with her little cutie pie self. Monica already know wassup wit her babies. I want em. With child support of course.

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    Opie you byke at work huh? :eek: I see you mad again :lol:

  • User Friendly

    OpinionHated says:

    Mel B like one of them ghetto chicks who breed with every man they “date” – 3 baby daddy’s – her mailbox must look like a college poster board with all them dang labels….

    Monica little girl is adorbale I just hate that aunt jemimah do rag on her head…. uuuggghhhh – the little cousin with her is cute too..
    ____________________

    :facepalm: they must be getting on your nerves at work again cuz you typing crazy. :lol:

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    I just had the best lunch :yes: Leftover chili that my mama made, ChickFilA waffle fries, cookies and cream milkshake and a nectarine. Yummy in my tummy :pizza:

  • http://www.youtube.com/watch?v=K5tyqEZaFHE Man, I just don’t care™

    :eek:

    So all these buck naked azz pics drop this weekend of fine azz hoes and Sandra giving us "Shamu Jo" and some kids with uncombed hair.
    :smack:

    :facepalm:

  • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

    Or whoever tape they titties down at night
    -------------
    Le weep. :ghost: :dead:

  • Wasting time

    Ok UF!
    I don't want no blog drama on this here Monday especially since we had to wait to noon to get a new post and chit :lol:

    I will _/ right here and :tea:

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    Opie you byke at work huh? :eek: I see you mad again :lol:

    :facepalm: they must be getting on your nerves at work again cuz you typing crazy. :lol:

    ____________

    I'm mad yall both said the same thing :rofl:

  • Milky

    @taken :spank: Yall are so crazy!! So yall gon tell Dawn to just go with the momma with tigglebitties that look like mannie fresh??? :rofl: :dead:

  • http://www.youtube.com/watch?v=K5tyqEZaFHE Man, I just don’t care™

    PJ eyebrows... :eek: :facepalm:

  • User Friendly

    me and Ms. Take :fistbump:

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    @V :yawn: I am about to go to lunch now. This right here done made me want to leave :no: Like Man said it’s sew much to be fonted :no: She paying us dust

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    You just go with the one who looks most like Mannie Fresh, Hurricane Chris, Wiz Khalifa or Lil John. Or whoever tape they titties down at night :tea:

    __________________

    :rofl: :rofl: I did send you that pic of Lil Mama in the tub where they were like I don't know if this is Lil Mama, Whiz Kalifa or Solange :rofl:

  • User Friendly

    "Shamu Jo”
    ________________

    :casket:

  • http://www.youtube.com/watch?v=K5tyqEZaFHE Man, I just don’t care™

    Djimon Hounsou and them "monkey shoes" :rofl:

    He standing there in that "woman pose" too. Showing all but one of his teeth. :lol:

    His son will be so shamed to look back on that pic of dear ol dad.

  • OutsidetheBox

    PJ eyebrows…
    _________

    LMMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    :blink: Is that my OTBayBay?!?! Hey Boo! :kiss: :hug: How was Ruben? :tea:

  • SummerBaby

    :rofl:

  • OutsidetheBox

    Yummy in my tummy
    ____________

    :heart: :kiss: :hug:

  • Milky

    :hi: @Man Yeah we are being treated like some dried out Roses....

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    OTB... Please not today :pray: :crying1:

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    PJ eyebrows… :eek: :facepalm:

    ______________

    :dead: :dead: :dead:

  • OpinionHated

    Little Djimon gets a pass cause you know Kimora has no clue how to do mixed child hair - she couldn't do her daughters hair either - but somebody do need to take a comb to that linty ball of brillo on top that child head...

  • Wasting time

    :yahoo: Man!
    I was wondering when you was gonna come up for air.

    I thing Sandra giving us everything we didn't ask for in the RR jersey post.

    Nudes
    Bow Wow engaged to Erica Mena
    Keyshia Coldsore done went HAM over Baby/Birdman/Buzzard azz
    OTRT
    Sommore and Sheryl and em

  • OutsidetheBox

    <------ Is that my OTBayBay?!?! Hey Boo!
    ____________

    :yes: :kiss: In honor of these leaks. :tea:

  • aRoTh

    cookies and cream milkshake
    _________________

    Where you get it from, the Fil A? How it taste? I ain't been back to them ever since they stopped selling that banana pudding flavored diabetes in a 20 oz cup. :crying1:

  • http://Twitter@MsMarcella Afiya

    :tape:

    :kona:

  • User Friendly

    he do kinda look like Bert from Bert & Ernie :kona:

  • http://www.youtube.com/watch?v=K5tyqEZaFHE Man, I just don’t care™

    Mel B lookin good. Remember ladies, having a toned body is the fountain of youth.

    Ol boy lookin back at her like he bout "Ray Rice" that azz. Use the "NFL Bytch Punch" or something. He don't look too happy.

  • OutsidetheBox

    OTB… Please not today

    ___________

    I think I read, "do it for the blog please today.." ?? :huh: Left my glasses home today so forgive me if that aint what you font.. :tea:

    :wave: Whig

  • OutsidetheBox

    :cuss: :pc:

  • OutsidetheBox

    Damn Mayne she aint nothing but 39. :lol:

    You right tho. She looking at him like "whaaaaa.. he asked for an autograph, honey. I cant say no.."

    :hahaha:

  • aRoTh

    Man, I just don't care™ says:

    Djimon Hounsou and them “monkey shoes”

    He standing there in that “woman pose” too. Showing all but one of his teeth.

    His son will be so shamed to look back on that pic of dear ol dad.

    _______________________

    He does look like soon as Kenzo turns his back good and gets waaaaayyy down the field he gone do a Dukes of Hazard across the hood of that electric Prius and peel the fugg off! :steer: :pigsfly:

  • Matchsticks

    waiting to see who will start a petition for Kenzo's match hazard... :coffee:

    nonetheless...all the kids are cute... :yes:

  • http://gawker.com/the-booty-eating-renaissance-1633706123 VDot

    In honor of these leaks. :tea:

    ______________

    :phew: :phew:

    :listen:

    I'm representin' for the bishes
    All eyes on your riches
    No time for the little dikks :no:
    You see the bigger the dikk
    The bigger the bank, the bigger the Benz
    The better the chance to get close to his rich friends :shakebutt: :danban:

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    Man said monkey feet :crying1:
    @V :pray: PLEASE send me that picture. I ain’t never seen it :hahaha:
    Why this lady just walk up behind me and smell my hair :shock: She said I always smell good perfume wise and the other day when I leaned down to tell her something she smelled my hair on accident and was like :love: that is a great scent. Asked me what product I use. My big boss and her assist already done put they fangers in my head a few months byke :no: If I hop up a dot a MUFOKER eye then I am wrong! :huh:

  • Rib of Chan

    her daughters, Angel Murphy Brown, 8, (by Eddie Murphy)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    The one he tried to say (in his Maury voice) HE WASNT the father of?

    I knew he was a bish right then. I had always had my susp. but THAT? TUH

  • SummerBaby

    Kenzo's hair doesn't bother me :shrug:

  • http://www.youtube.com/watch?v=pRALyMDoCBw&sns=em Nancy Drew (fka IsThisThingOn) has entered into witness protection :cool:

    Oh. Que?
    :pray:
    #PleaseFixIt
    :crying1: :ghost:

  • Rib of Chan

    @Man did you provide some commentary on our Morning Glory? I think she fine as all outdoors... but what's your take *sticks mic in @Man face*

  • aRoTh

    waiting to see who will start a petition for Kenzo’s match hazard
    ____________________________

    You would think it would be one of the Blu petition hanc0ckers. :tea: :rolleyes: :waiting:

  • http://Twitter@MsMarcella Afiya

    :newpost:

    :smack:

  • https://m.soundcloud.com/bernadette-giacomazzo/momma-dee-i-deserve?utm_source=soundcloud&utm_cam <—MisTaken: My shoulders too big to box with God. GET.INTO.IT :eek:

    PJ eyebrows
    ________________
    :crying1: :crying1: I scrolled byke up like who PJ is? Then I saw him and dolphin laughed with real tears rolling down my eyes. I am about to get up and take a lunch and a walk.
    I HATE CHEW MAN :hahaha:

  • Rib of Chan

    So all these buck naked azz pics drop this weekend of fine azz hoes and Sandra giving us “Shamu Jo”
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    NVR the fugg MINE. OMG :ghost: I hatechew :crying1:

  • Matchsticks

    I had no problem with Blue's hair nor cute little Kenzo's....it's just hilarious how folks pick certain stuff to be mad about...fake caring about shyt and whatnot... :tea:

  • Wasting time

    where the petition at? :pc:
    I'll sign!
    If'n it good for one baby it is good for all dem! :cuss:

  • aRoTh

    Kenzo’s hair doesn’t bother me
    _________________________

    Me either. Might be b/c back in the day I use to get sew-in's that looked EXACTLY like that. I LOVED them. :tea:

    The hair was called "hurricane".

    #handtoGawd

  • User Friendly

    SummerBaby says:

    Kenzo’s hair doesn’t bother me
    _________________________

    Its just hair but you know how "we" do.

    my cousin wouldnt let her son play soccer because "he aint playing that gay ass shyt" :facepalm:

    we have some interesting hang-ups.

  • aRoTh

    Matchsticks says:

    I had no problem with Blue’s hair nor cute little Kenzo’s….it’s just hilarious how folks pick certain stuff to be mad about…fake caring about shyt and whatnot
    ______________________________

    :cosign: alladis!

  • OutsidetheBox

    I'm going after the big man :tea:
    G-string make his d!ck stand, make it quick then
    slowwww head by the next stand, like lightning :nun:

    :danban:
    Who got more ass than the average bitch.. :buttshake:
    You know it's the baddest bitch
    Imma ten in the face..slim in the waist :nun:
    Fat in the ass, do you wanna taste?
    Pop to the bass, I'mma make it drop.
    :woot: :woot: D finna make ya hot! :heart:

  • aRoTh

    where the petition at?
    I’ll sign!
    ____________________

    welp you gotta start it yo damn self. LOL

  • SoNastyandSoRude

    I don't see how ppl find him attractive. . Gonzo nose ass

  • MS.DREA

    Derrick Rose son is a handsome little fella.