Colin Kaepernick

It's become a routine sight to see NFL football players listening to their favorite tunes through Beats by Dre™ headphones on game day. But Bose electronics -- the go-to choice for serious audiophiles -- just put the smack down on players rocking the bass heavy headphones on the NFL sidelines this season.

Bose became "the official sound of the NFL" after negotiating an exclusive deal with the National Football League.

Worried that football fans were confusing the 'b' on the headphones for their products, Bose reached out to the NFL, which announced players can no longer wear Beats by Dre™ on game day, in training camp, in television interviews, or in locker rooms. The ban on the trendy devices ends 90 minutes after the game is over.

Obviously this is not good news for Apple which acquired Beats by Dre™ in a multibillion dollar deal with rap moguls Dr. Dre and Jimmy Iovine.

From Recode:

Under terms of its agreement with the league, the NFL confirmed, Bose received a broad set of rights that entitle it to prevent players (or coaches) from wearing any other manufacturer's headphones during televised interviews.

This ban extends to TV interviews conducted during pre-season training camps or practice sessions and on game day — starting before the opening kickoff through the final whistle to post-game interviews conducted in the locker room or on the podium. The restriction remains in place until 90 minutes after the play has ended.

The sleek $300 headphones are popular with fans who will buy anything a celebrity endorses. But an article in the NY Times rates the Beats by Dre™? headphones the worst money can buy.

"In terms of sound performance, they are among the worst you can buy,” said Tyll Hertsens, editor in chief of InnerFidelity.com. “They are absolutely, extraordinarily bad.”

More from Sandrarose.com:

  • Dr. Dre Donates $70 Million to USC
  • The Winner of the AKOO Private Brunch Invite is…
  • Lotto Winner Blows Through $10.5M; Now She Rides the Bus to Work
  • Celeb Style: LeBron James
    • MsB2u

      Morning
      :lipssealed:

    • StripperOnAMinkRug

      I wouldn't say they're the worst.. But there are some better options out here..
      Morning roses!

    • Wasting time

      Huh?
      So they just taking away free will and chit.

      Rib
      I saw both of MiMi videos and lordt! :no:

    • https://www.youtube.com/watch?v=g3VwtDfGajQ&feature=player_embedded VDot

      :shrug:

      I see his breast cancer ribbon in his hair though :thumbsup:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Seeing as how I'm never paying 300$ for some headphones, I guess I will never know if they are bad or not. But most of these players are gonna be pissed.

    • SummerBaby

      Under terms of its agreement with the league, the NFL confirmed, Bose received a broad set of rights that entitle it to prevent players (or coaches) from wearing any other manufacturer’s headphones during televised interviews.

      This ban extends to TV interviews conducted during pre-season training camps or practice sessions and on game day — starting before the opening kickoff through the final whistle to post-game interviews conducted in the locker room or on the podium. The restriction remains in place until 90 minutes after the play has ended.
      ------------------------------
      This will be interesting to see how it plays out.

    • luVn_liFe…

      all about that cash flow :shrug: NFL is their employer,their rules :shrug:

    • lovezoe

      I'm not surprised. Sponsors pay fletcher items to he endorsed. That's why RG3 couldn't wear his shirt.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      :tea: Chile

    • Rib of Chan

      I saw both of MiMi videos and lordt!
      ^^^^^^^^^^
      :facepalm:

      Cosign @Nakeya. Players gonna be hot. But as @Luvn said they gotta do what their employer say

    • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

      The NFL... :facepalm:

      Had a policy about headphones but nair policy on beating women. :rofl:
      That almighty dollar rules everything mayne.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      The sleek $300 headphones are popular with fans who will buy anything a celebrity endorses. But an article in the NY Times rates the Beats by Dre™? headphones the worst money can buy.
      ______________

      Chile I had two pair of the sports one that go around the ear.... both went out... Bought be some 11.99 earplugs and them joints be beating.... The only thing I like was how they wrapped around my ears (the beats) but now I see there are much cheaper headphones that do the same thing :yes:

    • A.J.

      Morning AJ :kiss: how you doing bew
      ___________
      Jenie overall I'm doing good. All of this Raven/Boosie stuff on the radio this morning headed to work had me smh. This day in age, the nerve of the heffa/nigga.

      I'm here for "Wipe Me Down" all day but don't go to jail with your free library card, half-read 1 book and come out talking chit!!

    • User Friendly

      Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

      Seeing as how I’m never paying 300$ for some headphones, I guess I will never know if they are bad or not. But most of these players are gonna be pissed.
      ___________________________

      :fistbump: my son wants some but they aint finna rob my baby for no dam headphones :nono:

      he betta work with those $20 skullcandy joints from Target :tea:

    • San ah make ya dance

      Haters :tea:

    • SummerBaby

      The sleek $300 headphones are popular with fans who will buy anything a celebrity endorses. But an article in the NY Times rates the Beats by Dre™? headphones the worst money can buy.
      ______________
      My daughter bought a pair when she had her sumner job. I was so :mad:

    • A.J.

      I'm Bose all day!!

    • San ah make ya dance

      But an article in the NY Times rates the Beats by Dre™? headphones the worst money can buy.
      ---------------
      I've heard different but eh :shrugs:

    • User Friendly

      Had a policy about headphones but nair policy on beating women.
      That almighty dollar rules everything mayne.
      ____________________

      you dont need a policy for something thats already illegal to begin with. :rofl: but you do need a dresscode policy because its specific to each job for different reasons.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Rib of Chan says:

      I saw both of MiMi videos and lordt!
      ^^^^^^^^^^
      :facepalm:
      Cosign @Nakeya. Players gonna be hot. But as @Luvn said they gotta do what their employer say
      ___________

      I only saw one and from just that one I can tell Mariah is on something... liquor or whatever else.. But honestly Mimi don't have to sing again... she that chick that can sit back and chill.... sad to say Mimi should give it up... and sit back and get fat.... Aretha too.... that azz sounded a damn mess too remaking that Adele song lawd :facepalm: quiet as its kept.... every star will eventually fade ... this is why you need a back up plan.

    • Wasting time

      :happy: San!

    • San ah make ya dance

      :buttshake: Wasting!

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      San ah make ya dance says:

      But an article in the NY Times rates the Beats by Dre™? headphones the worst money can buy.
      —————
      I’ve heard different but eh
      _____________

      Those headphones not the worse but damn sure not the best by far... when 12 dollar headphones sound just as good as the beats chile :nono:

    • San ah make ya dance

      Those headphones not the worse but damn sure not the best by far… when 12 dollar headphones sound just as good as the beats chile :nono:
      --------------
      BOL...

    • https://www.youtube.com/watch?v=g3VwtDfGajQ&feature=player_embedded VDot

      yes, he is black cuz I know you finna ask :lol: my friend is determined to hook me up with a darkie. she doesnt like me dating “others”. :rolleyes:

      ____________

      :rofl: :fistbump: to your friend!

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      you cant tell me that Adventure Time is not about tripping on acid
      ----------------
      That show irks me. But I don't let him watch a lot of stuff.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      A.J. says:

      Morning AJ :kiss: how you doing bew
      ___________
      Jenie overall I’m doing good. All of this Raven/Boosie stuff on the radio this morning headed to work had me smh. This day in age, the nerve of the heffa/nigga.
      I’m here for “Wipe Me Down” all day but don’t go to jail with your free library card, half-read 1 book and come out talking chit!!
      __________________
      :thankyou: I'm near for the fawk shyt.... I do not listen to radio anymore... my shyt be on Pandora or my own personal collection :tea: which is the truth by the way ....

    • San ah make ya dance

      :phew: They give you a lil raise and work ya like a big one :huh: BBL

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Chile my mind so fried wrote that last comment all wrong :tea: AJ I hope you get the just of what I was saying... :tea:

    • WUT IZ REALLY GOING ON? :blink:

      :yawn: Good morning Yall... :yawn:

      F'ing Monday.. :rolleyes:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      jest :smack:

    • San ah make ya dance

      :thankyou: I’m near for the fawk shyt…. I do not listen to radio anymore… my shyt be on Pandora or my own personal collection :tea: which is the truth by the way ….
      --------------
      :lol: I haven't listened to the radio daily since about 2008 :lol:

    • A.J.

      AJ I hope you get the just of what I was saying…
      _________
      I got it!!

    • A.J.

      Morning Wut :coffee:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Guys it's over with my ex :tea: that dude I was telling you about....

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      Can we ban fake glasses for anyone over 17 :tea:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      A.J. says:

      AJ I hope you get the just of what I was saying…
      _________
      I got it!!
      ______________

      :woot:

    • Wasting time

      Can we ban fake glasses for anyone over 17 :tea:
      ----------------
      WORD!

      Can we get a update on your coworker :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      @jenie sorry for your lose. What that mouf... Wait are you ok :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      Loss no Floyd

    • luVn_liFe…

      SandriTa . . can you post the video of the flash mob like protest in Missouri at the sympbhony. :warning:
      It's good stuff! :thankyou:

    • A.J.

      Can we ban fake glasses for anyone over 17
      _____________
      PLEASE!! I'm so tired of adults and this crap! Don't get started on the missing lenses.. :lol:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      I am loving this Sam Smith Album :headphones:

    • User Friendly

      Guys it’s over with my ex that dude I was telling you about….
      ___________________

      you re-blocked him? :popcorn:

    • Wasting time

      User I have a gravie pic for you!
      Where can I send it :lol:

    • luVn_liFe…

      ALBoy says:Can we ban fake glasses for anyone over 17 :tea:
      ~~~~
      AGREED! it's so lame

    • https://www.youtube.com/watch?v=g3VwtDfGajQ&feature=player_embedded VDot

      SandriTa . . can you post the video of the flash mob like protest in Missouri at the sympbhony. :warning:

      __________

      I was just about to comment about this! It was great :yes: . Loved those old white fukkers looking around all confused and chit.

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      I haven't heard nothing yet. But there is a sign on the fridge basically saying if it aint yours dont eat it or else... :tea:

    • Apparition

      This is similar to the deal EA struck with the NFL to box out 2K Sports. 2K football was on Madden's azz and it (Madden) probably would have went the way of NBA Live had EA not gotten exclusivity.

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      ALBoy says:

      @jenie sorry for your lose. What that mouf… Wait are you ok
      _____________

      Yeah I'm ok now... My mouf got me in huge trouble with that cat :tea: oh well hurt people hurt people.... :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=VPIs6REdG2Q datsmdubya2u

      Good mernin all :waves: yall leave Mimi alone. Yall know her audio was not set up so she couldnt hear herself....yeah thats why

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      ALBoy says:

      I haven’t heard nothing yet. But there is a sign on the fridge basically saying if it aint yours dont eat it or else…
      ______________

      :dead: who put the sign there :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      It bothers me to no end to see grown folk rich or broke with fake glasses.

    • Rib of Chan

      I am loving this Sam Smith Album
      ^^^^^^^^^^^
      LOVE Sam :yes:

    • https://www.youtube.com/watch?v=g3VwtDfGajQ&feature=player_embedded VDot

      Guys it’s over with my ex :tea: that dude I was telling you about….

      ___________

      :popcorn: Did he die of blue balls? :eek:

    • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

      This is similar to the deal EA struck with the NFL to box out 2K Sports. 2K football was on Madden’s azz and it (Madden) probably would have went the way of NBA Live had EA not gotten exclusivity.
      ___________________

      :yes:
      Remember they came out with that whack azz football game using NFL legends.... or basically rip offs of NFL teams and legends. :rofl:

      I forgot the name of it...

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      User Friendly says:

      Guys it’s over with my ex that dude I was telling you about….
      ___________________
      you re-blocked him?
      _____________

      Chile no need for a block for what I said.... That dude is pissed at me.... I think I hit way below the belt this time.... :tea: my mouth is a beast

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      User Friendly says:

      Guys it’s over with my ex that dude I was telling you about….
      ___________________
      you re-blocked him?
      _____________

      Chile no need for a block for what I said.... That dude is pissed at me.... I think I hit way below the belt this time.... :tea: my mouth is a beast

    • User Friendly

      ALBoy says:

      @jenie sorry for your lose. What that mouf… Wait are you ok
      ___________________

      :lol: turrible, just turrible.

    • inter_loop

      Until the larger majority of Blacks are intellectually competitive with our yt counterparts we as a Black community should ban certain things. 1. Men with perms on TV talking about modern activism (read: Al Sharpton, 2. Promoting rap violent rap music because, well, we're the other culture talking about killing each other for sport, 3. As an appendix to the cheap rap music we as a culture should shun anyone wearing baggy clothes that sag. I mean, damn, why would you hire someone who walks around like that?

    • Rib of Chan

      yall leave Mimi alone. Yall know her audio was not set up so she couldnt hear herself….yeah thats why

      ^^^^^^^^^^
      Okay. If that is story what we rollin with.

      :coffee:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      VDot says:

      Guys it’s over with my ex :tea: that dude I was telling you about….
      ___________
      :popcorn: Did he die of blue balls?
      ______________
      No :hahaha: chile I went for the Holy Grail on that azz... Said some shyt so out of character and mean... :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

      @JENIE

      What u said?
      :popcorn:

    • User Friendly

      Wasting time says:

      User I have a gravie pic for you!
      Where can I send it
      _________________

      post it as your gravi and hurr up cuz I wanna see it :bounce:

    • luVn_liFe…

      It was great :yes: . Loved those old white fukkers looking around all confused and chit.
      ~~~~
      I liked the mofos looking around in horror! I Love it,keep it up Ferguson, MO

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Rib of Chan says:

      yall leave Mimi alone. Yall know her audio was not set up so she couldnt hear herself….yeah thats why
      ^^^^^^^^^^
      Okay. If that is story what we rollin with.
      ______________

      :lolsign: chile BOL

    • lovezoe

      Until the larger majority of Blacks are intellectually competitive with our yt counterparts we as a Black community should ban certain things. 1. Men with perms on TV talking about modern activism (read: Al Sharpton, 2. Promoting rap violent rap music because, well, we’re the other culture talking about killing each other for sport, 3. As an appendix to the cheap rap music we as a culture should shun anyone wearing baggy clothes that sag. I mean, damn, why would you hire someone who walks around like that?
      -------
      Que?

    • https://www.youtube.com/watch?v=g3VwtDfGajQ&feature=player_embedded VDot

      Said some shyt so out of character and mean… :tea:

      _________________

      Oh. Was it warranted? :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      HR put the sign up. So supposedly (office rumors) the Secretary was taking stuff home. Her dude had to go to er with a bad case of the super dukies. She has a couple friends that are saying all this stuff but on know if its true though. She called in boss is on vacation. So :tea:

    • Unshakable

      @Jenie,

      Sorry to hear things didn't work out for you and he. :hug:

      Wut,

      Hello, and how are you?

      @topic,

      I'm sure the millions they make will help aid in the healing process. :rofl:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Man, I just don't care™ says:

      @JENIE
      What u said?
      ______________

      Called him a bytch then Apologized and said Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back .... Little man :facepalm: I didn't fawking mean it lawd...

    • Wasting time

      OK UF!
      And take it... I'm gonna put BIC back up!

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      then I said some more :facepalm: lawd.....

    • SummerBaby

      :popcorn:

    • luVn_liFe…

      Called him a bytch then Apologized and said Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back
      ~~~~
      :eek: how RUDEt!

    • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

      @JENIE
      "@JENIE
      What u said?
      ______________

      Called him a bytch then Apologized and said Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back …. Little man I didn’t fawking mean it lawd…
      __________________________

      You meant it.
      :coffee:

    • Rib of Chan

      Promoting rap violent rap music because, well, we’re the other culture talking about killing each other for sport, 3. As an appendix to the cheap rap music we as a culture should shun anyone wearing baggy clothes that sag.
      ^^^^^^^^^^^^^^^
      Welp looks like Eminem has to go then.

      *turns "Murder (Murder)" the fawk off*

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      @ Jenie :No:

    • User Friendly

      Men with perms on TV talking about modern activism (read: Al Sharpton
      ____________

      :nono: that is not a perm its a press and curl and honestly Im not about to ostracize anybody who does as much as Al does over no hairstyle. :nono:

      Al can go blonde if he wants to as long as he stays on the front line.

    • luVn_liFe…

      Kapernick is SO DAMN FINE! :phew:

    • A.J.

      Called him a bytch then Apologized and said Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back
      ______________
      :dead:

      He will not bother you again in life. Whew!!

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      The sleek $300 headphones are popular with fans who will buy anything a celebrity endorses.
      ===========
      :headphone: I love my Beats, but I would never spend my money on them :nono:

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      Yea you meant it Jennie

    • luVn_liFe…

      :facepalm: gawd

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Man, I just don't care™ says:

      @JENIE
      “@JENIE
      What u said?
      ______________
      Called him a bytch then Apologized and said Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back …. Little man I didn’t fawking mean it lawd…
      __________________________
      You meant it.
      ______________

      I really didn't .... well :tea: I didn't mean to say it ....

    • Unshakable

      @Inter_Loop,

      i thought Al had a press n curl or he used a curling iron to bump his mane? :think:

    • luVn_liFe…

      He will not bother you again in life.
      ~~~~
      :lol: aint IT

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      No bet money he will try it again wait what else you say

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      A.J. says:

      Called him a bytch then Apologized and said Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back
      ______________
      :dead:
      He will not bother you again in life. Whew!!
      _____________

      I know I know :tea: It's a wrap.... Hell I apologized ... that ninja is done though .... :tea: Welp

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      But she told him his dyck was little....yeah that's a wrap. Smh.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      JUST a Business Decision :shrug: Tis all.... No big story here IMB :no:

      IF they say wear a dress, guess what :eek: (Ok, that's a little extreme-butttt) they have to do whatever the NFL (their employer) agree (contract) to... :tea:

      :heart: Bose since forever and ten days anyhow :yes:

    • User Friendly

      :shocked: but why Jenie? you went Teirra Marie on him? :no: you gotta work on that hun. thats not cool but I know you already know. :hug:

      if you had let him :hunching: or at least :lick: you may have been more calm :lol: just saying and kidding.

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Straight told him he has a midget dyck.... *giggles*

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      She said she didn't mean it #notruth :tea:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      ALBoy says:

      No bet money he will try it again wait what else you say
      ____________

      Nothing that harsh ... but that he was a bytch.... but that lil man comment... chile... when I woke up the next day chile :facepalm: OMG..... That wasn't right

    • lovezoe

      Saw the flash bob. The lady in the strapless number was like "who dese people, Hahpo?" Everyone else was chill. I love to see "others" joining the movement. Though :lipssealed:

    • A.J.

      :offtopic: Jenie did Georgia get rid of that birthday car tag chit?

    • Wasting time

      I will never disrespect Al.
      1. You have to call him and ask him and his network for help.
      2. If not him; who?
      3. He literally risks his life for this.
      I don't care about his hair but his message. I know I'M NOT BUILT for the scrutiny he gets; especially in from his own community. Where what his hair looks like takes away from his message and work.

    • User Friendly

      ALBoy says:

      No bet money he will try it again
      _________________________

      ...and fukk the entire dogg shyt out of her as payback. you got some punishment dyck coming your way Jenie :phew:

      .....prolly what you really wanted tho :tea:

    • lovezoe

      :newpost:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      User Friendly says:

      :shocked: but why Jenie? you went Teirra Marie on him? :no: you gotta work on that hun. thats not cool but I know you already know. :hug:
      if you had let him :hunching: or at least :lick: you may have been more calm :lol: just saying and kidding.
      October 6, 2014 at 10:04 am
      _______________

      Oh we fawked ... :tea: chile... it was a lot going on in my life at the moment... then he made me mad.... and I just exploded.... Never hold anger in folks... cause eventually the smallest thing will set that azz slap off :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

      Can we ban fake glasses for anyone over 17
      =============
      I almost cursed out the sales associate when I went to get my eye exam and a new pair of spectacles. She picked out those big-framed glasses. This chick had the nerve to tell me she doesn't come to my job trying to run things, so I should let her style me :lol: No ma'am! Your black lip liner with your red lippy let me know that you can't style NATHIN!

    • http://www.youtube.com/watch?v=QRsEXGXLlYM&feature=fvsr ALBoy

      Eh i mean did he cheat call you cayon cooch or sum? Why you put him down like that put his business out there? :tea:

    • Wasting time

      NO AJ don't got Pearl in the Gravie!!
      I love it!!!

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      A.J. says:

      :offtopic: Jenie did Georgia get rid of that birthday car tag chit?
      ______________
      I don't think so :thinking:

    • User Friendly

      adds Jenie to Ms. Take's prayer list for the sick and shut-in.

      :lol: it will get better hun. he owe you one tho. :bite:

    • A.J.

      when I woke up the next day chile :facepalm: OMG….. That wasn’t right
      __________
      And you apologized for it!! Do not beat yourself up for it. I'm a firm believer that people mean what they say. I don't believe in apologizing for the truth unless it's your employer. Perhaps you called it right, men do ack like bishes/heaux sometimes too (and need to hear it) and some need to grow 5 inches!! :kona:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      ALBoy says:

      Eh i mean did he cheat call you cayon cooch or sum? Why you put him down like that put his business out there?
      _____________
      Nope he ticked me off.... the end... oh well :tea: but yeah I was dead wrong for that shyt no lie... but it is what it is... can't take the shyt back ....

    • User Friendly

      oh snap, Wasting. :lol:

      Kim got a gradiation ass. :rofl:

    • https://www.youtube.com/watch?v=g3VwtDfGajQ&feature=player_embedded VDot

      Maybe when yo lil dyck azz grow bout 5 mo inches Lil Man holla back

      _____________

      :rofl: :rofl: :rofl: iCant !

    • Pingback: No More Beats By Dre For NFL Players | Tattle Tailzz()

    • inter_loop

      Al can go blonde if he wants to as long as he stays on the front line.
      ---------------------
      Lol. The front line is just as important as the middle and back. And youre right, I shouldn't discredit him for All his work. But If Al Sharpton is up front, representing black issues for the black community then we're in trouble for the future. We need fresh ideas, a fresher imagine, and a revamp of academic competivenss. What's the last great invention, or service, or science discovery to come out of an HBCU? Was it Dr. King from Morehouse? And before you all start making senseless excuses out of shame (I relate) think about it for a second. Overall, and I mean OVERALL, on a national level–do we need more straight laced corporate blacks who still retain our natural style and spiritual swagger (read: Michelle Obama), or more Al Sharptons, and, and...hell I don't even know. Who else is on the front line for black people constantly and not just reactionary (like when a Trayvon or Mike Brown is killed)?

    • http://youtu.be/W_-qRcHAhzk KLK

      Ummm....His arms and chest :yes:

    • pointhimout

      they're going to make them zombie like so they can just focus on football. now, if they get that cackling FISH off the sidelines waving poms poms, all would be great.