Porsha Williams

Reality TV and radio personality Porsha Williams may have purchased over 1 million followers on social media platform Instagram.com. But she's not the only one.

According to lifestyle blogger Tami of Talkingwithtami.com, an app is exposing celebrities and companies on Instagram who may have padded their follow count by purchasing followers. Williams seems to be one of the main offenders on IG. Her 1,100,000 followers are mostly bogus accounts that she (or her rep) purchased along the way.

This isn't the first time Porsha has been exposed as a fraud. Supposedly she has faked relationships with wealthy African heirs and so forth.

Lil Kim

From Talkingwithtami.com:

TWT TEA: So this is how it works. If you have more than 9999 followers and don’t have that green drop box arrow, most likely you have paid for your followers! Take a look at rapper Lil Kim’s instagram account. She has the drop down arrow on the far right! This is the way a legitimate instagram page should look.

Then you have reality stars like Porsha D. Williams (just to name a few) who do NOT have the drop down arrow on the far right! See what I mean?

Disclaimer: I’m not saying that Porsha is a fraud or anyone else, I am just giving you guys an example of how this works. I have a friend that told me he too has bought followers because he wanted to gain quick exposure and didn’t have time to get them legitimately. Welp, there you have it folks, any thoughts on this? I had a few people leave comments on my instagram last night and state that, well that means that they have a “recommended page” but this is also coming from the same folks who too looks like their page has bought followers as well, so umm…LOL! Will you look at your fav celebs, companies, brands sideways now or will you still follow them? Chime in! xoxo

Porsha Williams

More from Sandrarose.com:

  • Source: Kordell and Porscha Stewart faked divorce drama to stay in cast of RHOA
  • Omarion Discusses New Album, Haircut & Love for Bow Wow
  • Put ‘Em On Blast: Bow Wow
  • Love & Hip Hop: Hollywood’s Moniece Slaughter Speaks On Her Time as a Practicing Lesbian
    • Jay3088

      I want a bomb pop now :bounce:

    • luVn_liFe…

      She has the drop down arrow on the far right! This is the way a legitimate instagram page should look.

      Then you have reality stars like Porsha D. Williams (just to name a few) who do NOT have the drop down arrow on the far right!
      ~~~
      :blink: WHET?da.FUGG?
      one has a drop down and the other doesn't.
      :kona:
      I dont understand the issue of purchased followers or drop down boxes :kona:

    • http://www.oprah.com/own-six-little-mcghees/Grandma-Gets-Stuck-In-a-Kids-Maze Come Through Nancy Drew :nun:

      :think: does anyone actually care about this though? :shrug:
      #epicnot:yawn:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Is it that serious :shrugs: on a serious note fawk what ya heard Lil Kim is my bytch :woot: :yahoo: I love me some Kim fake parts and all.... She is so sweet and humble unlike some .... I will not name that I'm still waiting on to Jump off a cliff :waiting: Icki I'm waiting :waiting:

    • Beta

      This is STUPID :huh: I'm full :toothpick:

    • http://www.oprah.com/own-six-little-mcghees/Grandma-Gets-Stuck-In-a-Kids-Maze Come Through Nancy Drew :nun:

      Jenie! go 'way w/that gravi! :rofl:

    • luVn_liFe…

      Fuck hashtags and retweets nigga
      140 characters in these streets nigga
      Pardon my laughing y'all...
      :whistle:

    • Beta

      It's raining Men Nancy :nun:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      TWT TEA: So this is how it works. If you have more than 9999 followers and don’t have that green drop box arrow, most likely you have paid for your followers! Take a look at rapper Lil Kim’s instagram account. She has the drop down arrow on the far right! This is the way a legitimate instagram page should look.
      ____________________

      Questions ??? Who really gives a care Tammi ? Like seriously ... is this something people care about now ? I'm lost... what does this prove in reality :shrugs:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Nancy you first :rofl:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      I must be getting old .... sn I have 85 followers down there to the twittah :yahoo: eat that :buttshake: :danban:

    • SOTHERNGRL

      Reality TV and radio personality Porsha Williams may have purchased over 1 million followers on social media platform Instagram.com.
      ***********************
      This is stupid as hell. She doesn't even have any money. Heffa you just had to turn your damn car in cause you cant keep your damn mouff shut. Stick a damn dyck in it some food or something.

    • Hair Lova Formerly Known As Dark Ceaser

      Ummmm okayyyy??? :blink:

    • Time to Waste

      Um that drop down arrow is "suggested" people to follow who are linked to that celebrity/account.
      Porsha has a regular account like you or I and not a IG certified account.
      Tis all

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      I used to be a Porsha fan. Now that I know she is a board certified Grade A :chicken head: I just ain't got the stomach for this gal.

    • http://youtu.be/dXBaJfVr9us MisTaken: Loyal reader :champ: and your pastor’s #1 prayer warrior :pray:

      i am trying to figure out why this matters? Is she finna go to jail like APOLLO OVER THIS???? IS THIS FRAUD???? :angry:
      Outside of dumb polls and people like Kim K that try to act like this validates their existence who is weighting this a successful or profitable?

    • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

      iono but that bomb pop look goodt!

    • SummerBaby

      How much they paying followers :think:

    • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

      Bird says:

      I used to be a Porsha fan. Now that I know she is a board certified Grade A :chicken head: I just ain’t got the stomach for this gal.
      ___________

      Every last one of them Broads chicken heads.... :yes: every last one....

    • Gigi26

      Heffa you just had to turn your damn car in cause you cant keep your damn mouff shut
      --------------------------
      Say WORD?! :rofl: Porsha Williams, YOU ARE the WEAKEST LINK.

      Goodbye :no:

    • Time to Waste

      **** hashtags and retweets nigga
      140 characters in these streets nigga
      Pardon my laughing y’all…
      -----------------
      Pardon my laughing, y'all only flagging on beats, nigga
      Pardon my laughing, I happen to think you sweet

      :danban1:

    • http://www.oprah.com/own-six-little-mcghees/Grandma-Gets-Stuck-In-a-Kids-Maze Come Through Nancy Drew :nun:

      This is STUPID :huh: I’m full :toothpick:
      ________________________

      :rofl: @:toothpick: (and @THIS IS STUPID :rofl: ) :kona:
      :tea:<<< room temp tea for Beta :kona:

    • http://youtu.be/dXBaJfVr9us MisTaken: Loyal reader :champ: and your pastor’s #1 prayer warrior :pray:

      The police in Ferugson are trying trying to see if they can bring Mike Brown's step dad upon charges for trying to incite a riot... based on his reaction immediately following the announcement of no indictment :facepalm:

    • Time to Waste

      The police in Ferugson are trying trying to see if they can bring Mike Brown’s step dad upon charges for trying to incite a riot… based on his reaction immediately following the announcement of no indictme
      ----------------------------------
      They really going to burn that place down.
      No empathy or sympathy for that family at all!

    • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

      Stick a damn dyck in it some food or something.
      __________________

      :rofl:

      :blow: or :pizza: and ye shall be healed of all that ails you.

    • Gigi26

      But Porsha been a bird, Instagram or not...She single handedly shat on the legacy her grandfather had by doing this show.

    • http://thegameonbetblog.tumblr.com/ Bird

      By the way, Tami failed to mention why the drop down arrow means you bought followers. How does one even buy followers? This story could have been a little more enlightening Sandy.

    • SOTHERNGRL

      Then you have reality stars like Porsha D. Williams (just to name a few)
      ********************
      Far be it from me to Rose Scholar some damn body but ummm this is to name 1.

    • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

      Far be it from me to Rose Scholar some damn body but ummm this is to name 1.
      _______________

      :crying1:

      so she LITERALLY need more ppl?

      :hahaha:

      Tami finna come thru and cuzz yall out nicely. :tea:

    • http://youtu.be/dXBaJfVr9us MisTaken: Loyal reader :champ: and your pastor’s #1 prayer warrior :pray:

      How much they paying followers
      ________
      NUFFIN :no: I think of it like they got multiple SR log ins... Using them all to follow her.She got her mammy and them creating extra IG account:rofl: I mean ain't that how people win Dancing With The Stars and stuff? repeat voting? Porsha got repeat IGers

    • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

      :newpost:

      :cell:

    • http://www.oprah.com/own-six-little-mcghees/Grandma-Gets-Stuck-In-a-Kids-Maze Come Through Nancy Drew :nun:

      Questions ??? Who really gives a care...
      ___________________________________

      :crying1:

    • SOTHERNGRL

      Questions ??? Who really gives a care Tammi ? Like seriously … is this something people care about now ? I’m lost… what does this prove in reality
      ^^^^^^^^^^^^^^^^
      @Jennie I'm glad I'm not the only one that doesnt get it and really quite honestly dont give not 1 chit about. Is it this serious? who care? Did somebody manage to die? :shrug:

    • http://youtu.be/dXBaJfVr9us MisTaken: Loyal reader :champ: and your pastor’s #1 prayer warrior :pray:

      So in an effort to vet the green arrow for Luvie I pulled up the IG of a strumpet I knew would have followers....Kim...i followed her ..how about she got a screen shot of a text her sister Kylie sent her saying thank you for showing me how to go from good girl to ghetto. :stop: BISH you don't know nothing about being ghetto or being from the ghetto. I wish you would raise up on somebody saying you ghetto. You prolly think wearing Timbalands or manonos is ghetto... twisting your neck is ghetto..... arguing while throwing out rap lyrics is ghetto. SHUTYO MOUTH AND YO FAT ARSE (Life Movie)
      then she got the nerve to try and post a picture of her and Kanye...she say he her BFF.. Funny she just said North was ...and Kanye was out of the country with his boo thang for Thanksgiving and the tabloids dragged you for filth....Now you stole the BFF title from your baby and gave it to him. You sew petty :lol:

    • lexdiamonz

      porsha ... get her thot-ism from her momma.. did anyone see chaka kahn (porsha momma) on last season and HOW she go from crying over kordell who barely let her speak to thug misses in ONE SEASON!!!
      yo somebody told me chick was a preacher .. so we p-popping for JESUS now... WOW

      goes to show ... u gotta let a ho be a ho...
      smh

    • YkellzY

      Hmmmmmmmmm.....is it really that serious...plus many people like Beyonce and a few non-celebrities do not have the drop-down....I call "REACHING" on this......LOL

    • JerseyGirl68

      Zzzzzzzzzz! :yawn:

      Next!