Apollo Nida

According to Radar Online, convicted white collar criminal Apollo Nida has become withdrawn and depressed inside his 6x9 foot prison cell at the Federal Medical Center in Lexington, Kentucky, where he is serving 8 years for bank fraud and identity theft.

Radar Online reports Apollo is despondent now that the cameras are gone and his Internet access is severely limited.

Apollo Nida

Apollo's phone calls are monitored, and With no cell phone selfies to boost his fragile ego, Apollo is left alone to contemplate his failures and his shortcomings.

Apollo reportedly takes comfort in the weekly phone calls he receives from his 2 sons, Ayden and Dylan.

“Apollo is isolated and withdrawn. The only thing keeping him going are his two young sons with Phaedra,” a source told Radar Online. “Phone calls with Ayden, 4, and Dylan 18 months, bring him a lot of joy. Although it’s hard for Dylan to talk on the phone because of his age, Ayden tells his daddy he is taking care of his baby brother. It’s incredibly sweet.”

Meanwhile, Apollo has no way of repaying the $2 million in restitution he owes to the victims of his crimes.

The feds' attempts to garnish Nida's RHOA paychecks failed because he “began his prison sentence, and obviously his employment with the show has been terminated,” an insider told Radar Online. “Apollo doesn’t have any money. There are no secret bank accounts, or hidden assets.”

A spouse's assets can't be attached to pay her husband's restitution. So Phaedra Parks's RHOA are safe.

More from Sandrarose.com:

  • Phaedra Parks 'Relieved' Apollo is Back in Prison
  • ‘Real Housewives of Atlanta’ Star Phaedra Parks Exposed in New Tell-All Book
  • Apollo Nida Laughs in the Face of His Critics
  • How the Feds Built Their Case Against Phaedra Parks’ Husband, Apollo Nida
    • Phrozen1der

      That's too bad... :blink:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      I want a dog :sad: **goes to pout over in the corner**
      Sooooo, (I’ll ask again), did anyone see Sheryl Underwood’s Unsung? It was good. ZZ4L, I didn’t know she was re’ping your set. I thought she pledged Delta. Any who, her husband jumped off the roof because of mental illness :shocked:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      :rofl: :rofl: LilBit
      You said heckie nawl, huh? LMAO

      by <–Doesn't Talk To Strangers on Mar 5, 2015 at 11:55 am
      ——-
      They don't keep good snacks :rofl: :hahaha: I'm being Petty. I went to the market last night :lol:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      Hey Phro! :hi:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      Seems like I got Phro all to myself til these old heffas make it upstairs :lol:

    • Phrozen1der

      @TM :hi: :lol:

    • Paige

      Appollo is not brand new to the game! He knew what to expect. Apollo is a textbook sociopath. He needs to be locked up!

    • Miany

      yall stopp telling folk Sheryl Underwood is a Zeta... :huh:... yall know Man done already started up the theory that every Zeta looks like a big toe :kona:

    • Phrozen1der

      @Miany But she IS a Zeta, and a proud one at that...

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      If he thinks he's miserable, what about his boys? That's enough time for them to adjust to they new daddy - Mr Chocolate :lol:

    • Miany

      @Paige you think dude is a sociopath??? :no: I think he is def a fast money chasing, scheming azz aint shii but a pretty face fast talking mofo but I doubt he is a sociopath.. who did he kill? Who he choked out? What kittens has he skinned alive?

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      I don't care about this manilla folder (courtesy of Sugarpie :hahaha: ) looking azz nigga :no:

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      Pickle me down Apollo in jail sucking the skin off some dack right about now :phew:

      That jaw then loosened the hell up :yes:

    • Unshakable

      Good wintry morning, Rose Garden!!

      @DTTS,

      How is MzDimpz doing nowadays? How come she don't font with the roses no mo? Tell her :hi: and give her a big :hug: for me ok!

      The same goes for the roses that still communicate with NaijaGirl, YSo, and Pryn.....sometimes these User ID's change seaux much, I can't tell who's who. Tell them hello!

      For Bad Flu and Kingston,

      Hello ladies....hope all is well. Bad Flu, how is dad doing? Are you still taking care of yourself?

      @Kingston.....iz you a doctor yet? If not, how you been? :hug:

      @Pumpkin Patch,

      Feel free to drop some font, mkay? I hope all has been well with you. :kiss:

      @topic,

      My heart goes out to his children. I wish he had been more motivated by his love of kids to such an extent that he would have made better choices. Hopefully when he gets out, he will make healthier choices.

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      She sure is a proud one too. she said she always kept her pocket book on stage because it helped calm her nerves :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      FOH
      You did the crime, do the friggin time :rollseyes:

    • Phrozen1der

      @Kingston you're in here?! :yahoo:

    • Miany

      @Phro :yes: I know.. I have always known that (cuz she is a very vocal member).... Im just joking about not telling folk on this blog ..

    • Paige

      Miany says:

      @Paige you think dude is a sociopath??? :no: I think he is def a fast money chasing, scheming azz aint shii but a pretty face fast talking mofo but I doubt he is a sociopath.. who did he kill? Who he choked out? What kittens has he skinned alive?

      Look it up sista! You don't have to kill someone, torture animals, or physically abuse someone to be a sociopath.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Unshakable :hahaha: I will give you ah sign the next time I see Pryn :D

      AND Pumpkin is busy (BET not be reading) with her Masters program :yes:

    • http://Scam-Or-Nah.com KiMi0414

      Obama will here tomorrow :nun:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      I'm tired of these sucka MC cats! :lol:

      WATT happened to shutting theee entire fugg UP (when you get caught) and do your fuggin time?!?! :blink:

      8 yrs ain't 60-80 yrs. :tea:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      *jacked :eek:

      How To Spot a Sociopath
      In The Mask of Sanity, published in 1941, Cleckley distilled what he believed to be the 16 key behavioral characteristics that defined psychopathy. Most of these factors are still used today to diagnose sociopaths/psychopaths and others with antisocial disorders. (Psychopathy and sociopathy are terms with an intertwined clinical history, and they are now largely used interchangeably. The DSM excludes both, in favor of antisocial personality disorder.)

      •Superficial charm and good intelligence
      •Absence of delusions and other signs of irrational thinking
      •Absence of nervousness or neurotic manifestations
      •Unreliability
      •Untruthfulness and insincerity
      •Lack of remorse and shame
      •Inadequately motivated antisocial behavior
      •Poor judgment and failure to learn by experience
      •Pathologic egocentricity and incapacity for love
      •General poverty in major affective reactions
      •Specific loss of insight
      •Unresponsiveness in general interpersonal relations
      •Fantastic and uninviting behavior with alcohol and sometimes without
      •Suicide threats rarely carried out
      •Sex life impersonal, trivial, and poorly integrated
      •Failure to follow any life plan

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      I got something for y'alls asses....BRB :kona:

      (OH! And Good Morning ROses!)

    • iWasteTime

      :yawn:

    • http://www.youtube.com/watch?v=fyR09SP9qdA&sns=em Afiya says FOH :chase:

      Sucks to be him BUT he should have thought of this before he committed his 'white collar' crime :shrug:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Razzle :waiting:

      ---
      I concur Afiya :yes:

    • Miany

      Ok @Paige... I hear you.. but I think it takes more that just committing crimes (specifically crimes of money) to be a sociopath..I have not watched the show for at least 3 seasons tho sooooo you could be right, I could be completely wrong. :shrugs:

    • Phrozen1der

      @Miany :lol:

    • sassyshe

      Afiya says FOH :chase: says:

      Sucks to be him BUT he should have thought of this before he committed his ‘white collar’ crime

      -----------------------------------------------------------------------
      Yea the feds done change on folks. Back in the days Apollo would have been sent to country club jail nowadays Ive been told feds work than state prison

    • Miany

      @Kimi here where??! :huh: where is Obama going to be?

    • KDub

      Apollo is left alone to contemplate his failures and his shortcomings.
      ^^^^^^
      I'm sure some nice fella will keep him company

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      *jacked :eek:

      Roughly one in 25 Americans is a sociopath, according to Harvard psychologist Dr. Martha Stout, author of The Sociopath Next Door.

      Of course, not all sociopaths are dangerous criminals. But they certainly can make life difficult, given that the defining characteristic of sociopathy is antisocial behavior.

      Here are 11 RED FLAGS to look out for:
      RED FLAG #1. Having an oversized ego.
      RED FLAG #2. Lying and exhibiting manipulative behavior.
      RED FLAG #3. Exhibiting a lack of empathy.
      RED FLAG #4. Showing a lack of remorse or shame.
      RED FLAG #5. Staying eerily calm in scary or dangerous situations.
      RED FLAG #6. Behaving irresponsibly or with extreme impulsivity.
      RED FLAG #7. Having few friends.
      RED FLAG #8. Being charming--but only superfically.
      RED FLAG #9. Living by the "pleasure principle."
      RED FLAG #10. Showing disregard for societal norms.
      RED FLAG #11. Having "intense" eyes.

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      Let me know when you see it... I finally remembered my password for gravatar.

    • Miany

      sassyshe says:

      Afiya says FOH :chase: says:
      Sucks to be him BUT he should have thought of this before he committed his ‘white collar’ crime
      ———————————————————————–
      Yea the feds done change on folks. Back in the days Apollo would have been sent to country club jail nowadays Ive been told feds work than state prison
      ^^^ :yes: prison is prison, NO ONE wants to go to prison.... Apollo was bout them games, especially since he JUST got outta jail not long before him and Phaedra started this mess.. :tea:

    • SOTHERNGRL

      I could care less about Appolonia high yella azz or his feelings :shrug: You did what you did so you get what you get witcho lying azz.

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      @Miany- dude ill crazy.. You have missed some key episodes :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      All of them red flags had good examples, very interesting! :yes:
      But too long to copy/paste :tea:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      Utoh, I'm red flag #7 :kona:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      I have nothing for the jail bird. Wonder how he is gonna pay the money back....

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :dead: Razzle :hahaha:
      She looks a hot mess yo! :rofl:

    • KDub

      Thanks to @StrangerDanger #23 and all except about 3 items on that list.... nvmd. Jesus I thank you. :nun:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      I think I'm #5 too :ghost:

    • Miany

      RED FLAG #11. Having “intense” eyes.
      ^^ are you fuggin kiddin me at this point :rofl:

      So we (china eyed folk) all sociopaths now??!!!! Cuz folk done called my eyes/stare/gaze intense, squinty and beadie

      :hug: hey DTTS how are ya?

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      LilBit
      Here's WATT #7 said :lol:

      RED FLAG #7. Having few friends.

      Sociopaths tend not to have friends--not real ones, anyway. "Sociopaths don’t want friends, unless they need them. Or all of their friends are superficially connected with them, friends by association," psychotherapist Ross Rosenberg, author of the Human Magnet Syndrome

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      *walks in the blog perturbed* WHO SAID THEY THOUGHT SHERYL UNDERWOOD PLEDGED DELTA??? :waiting: I mean no shade :kona:
      Let me keep reading …

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Miany :rofl:
      Here's WATT #11 said :rofl:

      RED FLAG #11. Having "intense" eyes.

      Sociopaths have no problem with maintaining uninterrupted eye contact. "Our failure to look away politely is also perceived as being aggressive or seductive," M.E. Thomas wrote for Psychology Today.

    • Miany

      @Razz I guess I have.. I told yall I stopped watching long ago... had no idea he was crazy. I found out he was stealing via the blog... learn a lot on this here blog :yes:

    • KDub

      Here are 11 RED FLAGS to look out for:
      RED FLAG #1. Having an oversized ego.
      RED FLAG #2. Lying and exhibiting manipulative behavior.
      RED FLAG #3. Exhibiting a lack of empathy.
      RED FLAG #4. Showing a lack of remorse or shame.
      RED FLAG #5. Staying eerily calm in scary or dangerous situations.
      RED FLAG #6. Behaving irresponsibly or with extreme impulsivity.
      RED FLAG #7. Having few friends.
      RED FLAG #8. Being charming–but only superfically.
      RED FLAG #9. Living by the “pleasure principle.”
      RED FLAG #10. Showing disregard for societal norms.
      RED FLAG #11. Having “intense” eyes.
      ^^^^^^
      I'm leaving now. Bye yall.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky: says:

      *walks in the blog perturbed* WHO SAID THEY THOUGHT SHERYL UNDERWOOD PLEDGED DELTA??? :waiting: I mean no shade :kona:
      Let me keep reading …

      :stop: Fugg dat! :chase: I'D LIKE TO KNOW WHY THEE FUGG YOU GOT MY 'AFTER' PICTURE UP THERE?????!!!! WATT THE FUGGGGG YO :karate:

      :hahaha: :ghost:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      @Taken they were mistaken. Because she clearly looks like a Zeta....uhh by Mans standards.... :kona:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      @DTTS- :rofl: I managed to die a little on the inside. She looks like she could be his child :rofl:

    • You is Petty, You is Messy, You is Extra aka TM

      **me running away from Take** :chase:

    • Paige

      Miany says:

      Ok @Paige… I hear you.. but I think it takes more that just committing crimes (specifically crimes of money) to be a sociopath..I have not watched the show for at least 3 seasons tho sooooo you could be right, I could be completely wrong. :shrugs:

      Some people with antisocial personality disorder have the self-control to not commit violent crimes. They are aware of cultural rules/laws. Everyone with this diagnosis is not in prison for rape, murder,etc. I would argue that Apollo is capable of committing any of the crimes mentioned above. Did you see him with that drill? Threatening to burn the house down!He fits the diagnosis to perfectly.

    • SOTHERNGRL

      :wtf: is going on in that gravi @Take and the one in @Razz looks like they trying out for some Sci-fi mess.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :facepalm: Oh boy... Kdub DO NOT LOOK AT NOTHING I font yo! :lol:
      Don't read into it LOL :hug: :kiss:

    • KDub

      RED FLAG #11. Having “intense” eyes.

      RED FLAG #4. Showing a lack of remorse or shame.
      ^^^^^^
      These two. :no:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      @dubb #1,2,6 &8. Smh. Calling it right now.

    • Phrozen1der

      @Mistaken :rofl:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      :lol:

      @the crazy identifier

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RAZZ be like: :tea: says:

      @DTTS- :rofl: I managed to die a little on the inside. She looks like she could be his child :rofl:

      (kimbella phonics/voice)Razzle! Like, what? the fudge! was? she thinking? It! look like? so bad!

      :ghost:

    • Phrozen1der

      I think I have a few of those red flags, and to add to the list.. #IDGAF :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #4. Showing a lack of remorse or shame.

      The DSM-V entry on antisocial personality disorder indicates that sociopaths lack remorse, guilt or shame.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #1. Having an oversized ego.

      The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-V) notes that sociopaths have an inflated sense of self. They are narcissists to the extreme, with a huge sense of entitlement, Dr. Seth Meyers, a clinical psychologist with the L.A. County Department of Mental Health, wrote for Psychology Today. They tend to blame others for their own failures.

    • Miany

      @DTTS.. :lol: i got ya... thing is these signs can be culturally misinterpreted. Some cultural groups think breaking eye contact is rude,...some cultures think family are your only real friends, etc... sooooo i aint buying the pseudo science..

      I will concur about the whole egotistical, no regard for others aspect.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      SOTHERNGRL says:

      :wtf: is going on in that gravi @Take

      That's my 'After' pic, so watchit busta :karate:

      :rofl: :wink:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Phro :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=fyR09SP9qdA&sns=em Afiya says FOH :chase:

      Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

      I have nothing for the jail bird. Wonder how he is gonna pay the money back….
      ^^
      Laying on his back? :shrug:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      @Sothern- :lol: Kanye-yes, Kim, House of Slytheren. :rofl:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      <<<< This me. I am waist training. This is my AFTER picture. Who got a problem with it??????? :waiting:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Miany :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #2. Lying and exhibiting manipulative behavior.

      Sociopaths use deceit and manipulation on a regular basis. Why? "Lying for the sake of lying. Lying just to see whether you can trick people. And sometimes telling larger lies to get larger effects," Dr. Stout told Interview Magazine.

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      @Phro… I ain’t saying it on account of her *wrings hands* appearance. Sheryl just gets on my nerves :no: Like I DON’T LIKE HER. I would feel the same way if Kenya Moore was a Delta. Shoot I be halfway wanting to unclaim K Michelle… but she be sanging sooo :shrugs:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      @DTTS- I think? She! was like, going for? sleek and. like, mysterious. You know! Kanye? dresses her like! a rag doll. :hahaha:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #3. Exhibiting a lack of empathy.

      “They don’t really have the meaningful emotional inner worlds that most people have and perhaps because of that they can't really imagine or feel the emotional worlds of other people," M. E. Thomas, a diagnosed sociopath and author of Confessions Of A Sociopath, told NPR. "It’s very foreign to them.”

    • Miany

      Did you see him with that drill? Threatening to burn the house down!He fits the diagnosis to perfectly.
      ^^^ My point is not that sociopaths are all murderers, I was just saying im not quick to judge a dang crook as a sociopath....
      :huh: nope.. no maam never saw that episode..chille he prob is a dang sociopath. WHo house he was tryna burn down? the one his kids live in ??? chilee

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RAZZ be like: :tea: says:

      @DTTS- I think? She! was like, going for? sleek and. like, mysterious. You know! Kanye? dresses her like! a rag doll. :hahaha:

      RAGGEDY ANN :woohoo:

      :crying1:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      @Taken- :eek: I see you holding them milk bags up there high! They look like they can compete with @Man's tiddays. :rofl:

    • Miany

      MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky: says:

      <<<< This me. I am waist training. This is my AFTER picture. Who got a problem with it??????? :waiting:
      ^^^ congrats on doing something to improve your physique :applaud:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #5. Staying eerily calm in scary or dangerous situations.

      A sociopath might not be anxious following a car accident, for instance, M.E. Thomas said. And experiments have shown that while normal people show fear when they see disturbing images or are threatened with electric shocks, sociopaths tend not to.

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      #WAISTGANGSOCIETY
      Oh by the way @BBQ I got yours finally. They materials for the industrial strength fabric finally came in from NASA. I got it stretched out in the backyard on the clothes line from me to my neighbor house. It should be done trying by tomorrow. When you renting the UHAUL to come pick it up??? It is blocking my satellite reception :huh:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      WHo house he was tryna burn down? the one his kids live in ??? chilee
      -------------
      While hollering I BUILT THIS MF! :no:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #6. Behaving irresponsibly or with extreme impulsivity.

      Sociopaths bounce from goal to goal, and act on the spur of the moment, according to the DSM. They can be irresponsible when it comes to their finances and their obligations to other people.

    • Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd)

      Well I am #7 and sometimes #5 so :kona:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Oh by the way @BBQ I got yours finally.

      :hug: Thank goodness! :bow: Because I was gonna have to buy that conversion van :crying1:
      :hahaha:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #8. Being charming--but only superfically.

      Sociopaths can be very charismatic and friendly -- because they know it will help them get what they want. “They are expert con artists and always have a secret agenda,” Rosenberg said. "People are so amazed when they find that someone is a sociopath because they’re so amazingly effective at blending in. They’re masters of disguise. Their main tool to keep them from being discovered is a creation of an outer personality."

      As M.E. Thomas described in a post for Psychology Today: "You would like me if you met me. I have the kind of smile that is common among television show characters and rare in real life, perfect in its sparkly teeth dimensions and ability to express pleasant invitation."

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      @Miany yea I figure if I eat while I got it on I will be working my stomach muscles out. I am taking charge of my lifestyle. #itsathing :tea:

    • KDub

      A sociopath might not be anxious following a car accident, for instance, M.E. Thomas said. And experiments have shown that while normal people show fear when they see disturbing images or are threatened with electric shocks, sociopaths tend not to.
      ^^^^^^
      :facepalm:

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky: says:

      #WAISTGANGSOCIETY
      Oh by the way @BBQ I got yours finally. They materials for the industrial strength fabric finally came in from NASA. I got it stretched out in the backyard on the clothes line from me to my neighbor house. It should be done trying by tomorrow. When you renting the UHAUL to come pick it up??? It is blocking my satellite reception :huh:
      -----------
      :| <<<<<Me trying to keep a straight face in front of my new colleagues... they think I'm coughing cause I'm sick...(which I am) but I'm struggling... :hahaha:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :woot: Dragon Congrats! (on your new home NOT 84 :lol: )

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      RED FLAG #10. Showing disregard for societal norms.

      They break rules and laws because they don't believe society's rules apply to them, psychiatrist Dr. Dale Archer wrote in a blog on Psychology Today.

    • Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd)

      Oh, and sometimes #3...I don't believe in feeling for dumb jazzed like Mr. Nida here :tea:

    • KDub

      Sociopaths bounce from goal to goal, and act on the spur of the moment, according to the DSM. They can be irresponsible when it comes to their finances and their obligations to other people.
      ^^^^^^^^
      :facepalm: Lord Lord Lord.

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      Should I even read the sociopath symptoms? :bite: is it interchangeable with ignant symptoms? Petty symptoms?

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :facepalm:

      I told yew not to read yo! :lol:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      @RAZZ let that dolphin laugh out yo!! :rules: Through yo eyes like Amina baby :shock:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      YOU! You just FAT! That's it! That's all! :eek:
      Some may call it a FatSOopath :nana:
      :ghost:

    • Miany

      yalll dont wanna read the symptoms...we are ALL sociopaths according to DTTS dumb azz list...

      Bye DTTS :hi: you got folk round here scheduling to see their therapists behind your posts.

    • spiceykay

      Obama will be in Selma this weekend. I know you weren't talking to me but thought I would answer.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      When you renting the UHAUL to come pick it up???

      :no: Nawl! Just slang that bish over like a Boomerang! :crying1:
      I'll catch it :rofl:

    • KDub

      Sociopaths can be very charismatic and friendly — because they know it will help them get what they want. “They are expert con artists and always have a secret agenda,”They’re masters of disguise. Their main tool to keep them from being discovered is a creation of an outer personality.”

      ^^^^^^^^
      Or outer pesonalities. Plural. Like.... you know what? :facepalm:

    • Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd)

      :thankyou: DTTS. We're being super low key about it, only certain family members and friends know but I had to let some of my :woohoo: out.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Nuh uhhhh Miany :no: I'm perfect! :lol:
      But ah sociopath, such as yourself, wouldn't understand :rofl: :rofl:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Bye dubb. Come back next post smh

    • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

      :rofl:

    • http://sybaris.com/index.php She_ShowOut

      <--Doesn't Talk To Strangers says:
      Sociopaths tend not to have friends–not real ones, anyway. “Sociopaths don’t want friends, unless they need them. Or all of their friends are superficially connected with them, friends by association,” psychotherapist Ross Rosenberg, author of the Human Magnet Syndrome
      _______________________________
      In ATlanta we call this "networking". :shrug:

    • http://Scam-Or-Nah.com KiMi0414

      @Miany He's going to be in Columbia,SC tomorrow. He's going to at one of the HBCU's here. Benedict College.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Dragon
      :dance: <---doing a happy dance for yall! :yes:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Nakeya_J or Keke thanks to Unshake says:

      Bye dubb. Come back next post smh

      :cosign:
      :rofl:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      106 :rofl: :rofl:

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      when it comes to their finances and their obligations to other people.
      ^^^^^^^^
      :facepalm: Lord Lord Lord.

      **********

      So you saying whatchamacallit was running around broke with that camera ? :popcorn:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      @miany you saying she put a raggedy Wikipedia list up there? :rofl:
      Your privileges to post *jacked articles have been revoked :ban: SAT DOWN FAT GUHL

    • Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd)

      Are y'all joking about waist training? Ummm...because I waist train :yes:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      One of the commenters on that site posted this & then someone agreed with him :rofl: :rofl:
      ---

      All this article did was make being a sociopath seem cool

      Most of those traits did not seem like anything to be ashamed of or concerned about

      RED FLAG #1. Having an oversized ego .- Maybe a problem
      RED FLAG #2. Lying and exhibiting manipulative behavior. - OK, I can see an issue here
      RED FLAG #3. Exhibiting a lack of empathy. - I don't see a problem
      RED FLAG #4. Showing a lack of remorse or shame. - No problem here
      RED FLAG #5. Staying eerily calm in scary or dangerous situations. - Actually kinda cool
      RED FLAG #6. Behaving irresponsibly or with extreme impulsivity. - Maybe an issue here
      RED FLAG #7. Having few friends. - I don't see a problem
      RED FLAG #8. Being charming--but only superfically. - At least they are making an effort
      RED FLAG #9. Living by the "pleasure principle." - Fine by me
      RED FLAG #10. Showing disregard for societal norms. - Laws, could be an issue, norms, not
      RED FLAG #11. Having "intense" eyes. - Kinda cool

      So out of 11 warning signs, I would find 8 of them acceptable

      Maybe, I'm a sociopath?

    • http://sybaris.com/index.php She_ShowOut

      DTTS :rofl: this explains a lot

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      MsTake Miany just can't handle the truth! (Jack Nicholson voice) :hahaha:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      So you saying whatchamacallit was running around broke with that camera
      ___________________
      Bury me a G in my housecoat :ghost:
      You saying he used to outchea booking events and was showing up to that thang with a disposable camera???? Better yet a polaroid one? Be like wait :stop: STOP MOVING SO GAT DOGGONE FAST!! I need to shake the picture first to make sure it came out right DUH :rolleyes:

    • Unshakable

      @TakeTake,

      Is that your pic in the gravi fah real or fah play?

      Sociopaths ain't no joke......and when they decide to kill..... Lord, have mercy. :facepalm:

      Gary Leon Ridgeway (googa him) when asked by the judge why did he commit those crimes, he said he just doesn't have, you know, that caring thing. That's how he described it. Even the judge called his seaux called demeanor in court Teflon coated emotions.

    • KDub

      So you saying whatchamacallit was running around broke with that camera ? :popcorn:
      ^^^^^^^^^
      Hate u :ghost:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      Be like when my pictures gone be ready from the wedding?? He be like WHENVER WAL-MART SAY THEY READY!!!! :angry

    • Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd)

      DragonFather is a STRONG 3-5 on that list...oh well, I guess we're a match made in sociopathic heaven :shrugs:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      @TakeTake,
      Is that your pic in the gravi fah real or fah play
      _________________
      tears. i got no mo to give

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      You saying he used to outchea booking events and was showing up to that thang with a disposable camera???? Better yet a polaroid one? Be like wait ? STOP MOVING SO GAT DOGGONE FAST!! I need to shake the picture first to make sure it came out right DUH ?

      *********
      :rofl:
      Nigga had a leapfrog camera. Click the button and the picture changes to Olaf from Frozen :hahaha:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      She wanna know if she can crack jokes or nah :wails: Unshake I am about to give you a real one :typing: BBQ we finna do the booties :ghost:

    • KDub

      Hate @Take too.

      Take you see what it said about multiple personas? Did.chew.see.it tho? :eek: I got ESPN. Only it comes in late as HELL.

    • http://sybaris.com/index.php She_ShowOut

      MOD-I saw the funniest video of a couple about to have sex. They guy takes off the girl's clothes and :shocked: she has things holding her waist. She said "I'm training my waist" :rofl: He then unravels the plastic around her waist. :rofl:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      So you saying whatchamacallit was running around broke with that camera
      -------
      :dead:

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      Was at Walmart putting pictures on layaway :crying1: :crying1:

    • KDub

      I can't stop folks from joking :coffee:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      Nigga had a leapfrog camera. Click the button and the picture changes to Olaf from Frozen
      __________________
      :crying1: :hahaha: Be like which background you want?? You think it’s going to be a city scape or white… something classic. Nigga be having Doc McStuffins on the side trademarked.
      BOOOOOOOOOLLLLLLLLLL. HOLEERING. I got to go walk
      #deezjust jokes
      This payback from when he said I looked like the lady missing. Come back on here sir!!! :rofl:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Be like when my pictures gone be ready from the wedding?? He be like WHENVER WAL-MART SAY THEY READY!!!! :angry:
      ------------
      :hahaha: but whhyyy

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      @Dub :eek: *hand to eyes motion* I’M YO BOYFRIEND NOW :rofl:

    • KDub

      Come back on here sir!!! :rofl:
      ^^^^^
      -1

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Come back on here sir!!! :rofl:
      ^^^^^
      -1
      -------
      If he let us roast the shyt outta him, can he come back?

    • WUT IZ A PHD!!! :grill:

      <---CELEBRATING POPPA WUT'S 100 YEARS ON THIS ERF! :party:

    • Nakeya_J or Keke thanks to Unshake

      Go Poppa Wut!!!

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      . Nigga be having Doc McStuffins on the side trademarked.

      *****

      Trademarked tho? :crying1: :crying1:

      OAN - the are clowning the fukk outta Kims bleached blond look. That sh1t looks hideous. She was channeling Amber with that color job. Amber somewhere like :haha:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      .yahoo: POPPA WUT SMOOTH!!

    • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

      :happybirthday: Poppa Wut!!! Yall gon get him a lap dance? He deserves it!! :buttshake:

    • KDub

      If he let us roast the shyt outta him, can he come back?
      ^^^^^^
      He never coming back here yo. He has gone to the next blog to recruit and form a blog circle. Lets be glad

    • KDub

      He better do it @Wut :nun:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :facepalm: Now I bean reading the differences from a Sociopath and a Psychopath :eek:

      BRB :oldman:

    • http://www.youtube.com/watch?v=fyR09SP9qdA&sns=em Afiya says FOH :chase:

      :happybirthday: POPPA SHARP :hug:

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      He never coming back here yo. He has gone to the next blog to recruit and form a blog circle. Lets be glad
      --------------
      We old news? :ghost:

    • Miany

      spiceykay says:

      Obama will be in Selma this weekend. I know you weren’t talking to me but thought I would answer.
      ^^ thanks hun.. i sho was waiting on that answer :yes:
      @Dub since he aint coming back...is it safe yall tell me what he did, or no?? :kona:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      *jacked :eek:
      Sociopaths can be sexy and beguiling; they take risks the rest of us don't and come across as bold and exciting. Socially, they are often leaders, the life and soul of the party.

      The downside is that they regard others to be used, don't feel sympathy, empathy or guilt, and are often one step away from becoming what psychologists used to call psychopaths: criminally vindictive types whose only motivation is to take advantage of weaker people.

      In her book, Thomas describes many disturbing episodes from her own life, including the time she let a baby possum drown in her swimming pool because she couldn't be bothered to fish it out with the net. In another chapter, she describes a recurring dream in which she kills her father with her bare hands — because she hates him.

      Thomas is also a successful law professor, married, and teaches Sunday school. Or so she says — grandiose lying is one of the characteristics of being a sociopath.

      Psychologists have changed the diagnostic definition of sociopathy several times over the decades. It used to be called being a "psychopath." Sociopath is the newer term. More recently, the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fourth Edition has renamed the condition "Antisocial Personality Disorder" and reduced it to seven main characteristics.

      However, the first researcher to name the concept of psychopathy was Dr. Hervey Cleckley, who published a book titled "The Mask of Sanity" in 1941, Thomas writes.

      Cleckley noted that psychopathy was difficult to diagnose precisely because it presents itself without the obvious symptoms of mental disorder. Psychopaths and sociopaths are often a bit too rational.

      In her new book, Thomas says Cleckley's 16 behavioral characteristics hit home. "Nowhere else have I recognized the sociopath inside me more than in Cleckley's clinical profiles," she writes.

    • Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd)

      @She_Showout- I saw that too, DF posted it on his Fb page :rofl: I swear it's worked for me though, I've been doing it for 7 months religiously and even though DF thinks it's just from working out and diet changes I believe it's helped. I've gone from almost 27 inches to just under 26, like 25 and 8/10's, and my waist has always been a problem area for me but now I'm feeling :nun: . I'm going for 24 inches.

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      EYE won't bore yall with the 16 characteristics :eek:
      Miany might get mad :rofl: :rofl:

      :hug: Miany :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=fyR09SP9qdA&sns=em Afiya says FOH :chase:

      @Dubb, don't get :angry: BUT....FTN!!!!! :kona:

      Me ain't never gonna like him EVER!!! :cuss:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :woohoo: Happy Birthday Big Daddy WUT!!!! :party:
      :woot:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Miany, it's ALL in a post from 2 Sunday nights ago :tea:
      ION think she wants to retell it :no:

    • SOTHERNGRL

      Go head on POP POP

    • Phrozen1der

      @Mistaken I gets it.. :lol:

      @DTTS Shoot.. :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      Yall gon get him a lap dance?

      :facepalm:

      Get him 2 :shakebutt: :shakebutt:
      :lol:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :whistle: Phro :wink:

    • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

      :newpost:

    • KDub

      We old news? :ghost:
      ^^^^
      Pretty much @Take. If you reading sir, you can take your suspected Google alert off of here now. Fugg ya.

      @Miany. Has a live-in. That on all of his years here never mentioned. About 15 Roses were tied to him on FB (me too), Instagram, Twitter etc and folks went back years and looked and it was no trace of her. Ever.

    • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U MisTaken: So thick :buttshake: she make everybody else in the room so uncomfortable :winky:

      I’ve gone from almost 27 inches to just under 26, like 25 and 8/10’s, and my waist has always been a problem area for me but now I’m feeling :nun: . I’m going for 24 inches.
      ____________
      That's cause you got a waist :rules: :lol: My point was folks training they waist and nothing else. looking like a busted can a biscuit. You got to the do the whole body. outside of surgery there are no short cuts. even then you need to maintain that. nothing wrong with being thick. i embrace my curves :love:
      but i still need to lose some of the pot holes :oops:

    • Miany

      I’m going for 24 inches.
      ^^ :nun: yesssss hunni :applause:
      I am restarting my waist training, Right now I use my old one for working out purposes.(when i say old like damn near 10 years with this one, before waist training was a thing...back when it was just a girdle...)
      but i am tryna order a 26 to squeeze the life out meh!! :nun:

      DTTS I :love: you.. :happy: glad yo azz done gave up diagnosing us..whatever u wanna call me, i am a functional ____path dammmmit!!! :biggrin:

    • http://sybaris.com/index.php She_ShowOut

      Mother Of Dragons, The Next Supreme (proud nerd) says:

      @She_Showout- I saw that too, DF posted it on his Fb page :rofl: I swear it’s worked for me though, I’ve been doing it for 7 months religiously and even though DF thinks it’s just from working out and diet changes I believe it’s helped. I’ve gone from almost 27 inches to just under 26, like 25 and 8/10’s, and my waist has always been a problem area for me but now I’m feeling :nun: . I’m going for 24 inches
      _________________________________
      :clap: That is really good!!! I'm impressed, I tried but it was so tight I thought I was going to pass out.

    • I Run New York

      Wasn't he making it rain on big booty girls? What happened to all that money?

    • fayee

      Love Phaedra and think this whole situation is so sad! Loved them together but hey ho. Oh and we hate Kenya!!!!!!! Just thought id get that in!!! Rat