Romario dos Santos

A bodybuilder who obsessed over his body image nearly killed himself by pumping his biceps with artificial fillers.

Romario dos Santos, 25, admired the oversized physiques of the other bodybuilders who worked out at his gym. The bodybuilders shared their secret with the former bodyguard: they were injecting synthetic oil into their muscles.

Dos Santos quickly developed an addiction to the oil. He was thrilled with the results and he searched for other substitutes fillers to make his muscles even bigger. He soon began injecting a concoction of oil, alcohol and painkillers into his muscles.

“If you take it once, there will definitely be a second time — it’s addictive,” dos Santos told Barcroft.

Dos Santos said the artificial fillers soon calcified into huge rocks inside his biceps. The calcifications caused his muscles and ligaments to harden.

Doctors told dos Santos he would need to amputate both of his arms to save his life.

The married father of one couldn't kick his habit. He even enlisted his wife Marisangela Marinho, 22, to inject the substances into muscles he couldn't reach.

But she stopped when she saw his health deteriorating.

“She told me that if I start using it again or anything like it, she will leave me because of what she went through.

“I was hospitalized in a clinic and my wife was six months pregnant — it was just me and her, no friends or family,” he said.

To complicate his addiction further, dos Santos was hooked on the attention he received from total strangers on the street.

“Sometimes kids will come up to me and say that I look like the Incredible Hulk and hug me and have their photo taken with me," he told Barcroft.

Dos Santos finally kicked the habit after doctors told him they could save his arms by removing the calcified rocks.

Now dos Santos warns others about the risks involved in injecting substances into their muscles.

“I want other people to see the dangers, I could have died all because I wanted bigger muscles. It’s just not worth it.”

  • https://www.youtube.com/watch?v=OiALdvRJZyo Milanisti

    :eek: disgusting...

  • http://www.youtube.com/watch?v=cqjT_YqmNas Long Time Lurker

    :facepalm:

  • luVn_liFe…

    How Stupid and ridiculous!

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    :vomit: the things folks do to their bodies

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Old man in Weams: you looking good this morning. And proceeds to look me up and down :stop;

  • inter_loop

    The mind is a powerful creature inside our bodies. It will show you things in the mirror that are not really there. It will make you love the very person who hates you. It can make you eat when your body craves nothing at all.

    The mind. The mind. The mind.

    His mind did that to his body.

  • luVn_liFe…

    SO He didn't have to get his limbs amputated?

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    that shyt don't even look how natural muscles would when flexed. that's what the dumbass gets.

  • luVn_liFe…

    The mind is a powerful creature inside our bodies. It will show you things in the mirror that are not really there
    ~~~~
    SAY. :eek: THAT!

  • kamadiva

    Loop...I agree with some of what you said...this time! :sideeye:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    “I want other people to see the dangers, I could have died all because I wanted bigger muscles. It’s just not worth it.”
    ------------
    It takes time and dedication to get the physique he wanted... he obviously didn't want to wait and was not truly dedicated. It seriously is a lifestyle.

  • Sucker Free Esq.

    :eek: :eek: :eek: :eek:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Why do people with only a few items go to the regular checkout?

  • iWasteTime

    :no:

  • SOTHERNGRL

    I dont know what I was looking at but I just saw something on this guy I
    wanna say Sunday. Chit looks deformed as hell. And of course his chick was like I just want to support him and for him to be happy. :rollseyes: dumb wanch. They have a kid. Had the kid measuring them ol deformed ass Popeye arm. Looking like all he did was arm day.

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    They said I could be anything... SO I decided to be Mount Rushmore.. :facepalm:

    Got all president's mug about his shoulders... :no:

  • kamadiva

    @MissyJ - I decided to be Mount Rushmore..

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Go to the :kona:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    33 Weeks :yahoo:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    @Missy- :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_nAbQogbMOk Buttercup

    I know that men exist purely for the gratification of women :sarcasm: but WHO would want that on top of her? Who, I say!

  • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

    So females doin booty injections and niggas doin bicep injections. :rofl:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    He just fighting his urges to give up his boi puscee... this what happens when folks can't be themselves I guess :tea:

  • http://pinkcottonent.com JerseyMom

    I can't with dumb bishes this morning. Next! :newpost:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Buttercup says:

    I know that men exist purely for the gratification of women :sarcasm: but WHO would want that on top of her? Who, I say!
    --------------------
    :rofl:

    Obviously his wife. She was probably all for it b/c he would have a "bawdy".

  • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

    Let me know when there is a "height injection."
    :coffee:

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    This nigra ain't no body builder. How your arms gone look like that and you ain't even got a six pack? Boy sit cho arse down somewhurr. Better yet, work out for real this time.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Man, I just don't care™ says:

    So females doin booty injections and niggas doin bicep injections. :rofl:
    -----------
    @Man it ain't nothing new though. Carrot Top been doing oil injections for years. Look at how his deformed ass looks now.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    How your arms gone look like that and you ain’t even got a six pack?
    ------------
    I know plenny of footballers who look like this :rofl:

  • iWasteTime

    Let me know when there is a “height injection.
    -------------------
    :hahaha:
    :hug:

  • kamadiva

    @Man - Let me know when there is a “height injection.”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    .....

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Man, I just don't care™ says:

    Let me know when there is a “height injection.”
    ---------
    you know they can just break your legs and put a brace in and the bone will grow around it...

  • luVn_liFe…

    RAZZIE!!!!!
    I WAS just thinking bout YEW! I have to get the bebeey stuff, when I looked a few weeks back what I wanted to get was out of stock.
    I gotta go look see if it's available :pacifier:
    :happy:

  • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

    @RAZZ
    "Let me know when there is a “height injection.”
    ———
    you know they can just break your legs and put a brace in and the bone will grow around it…"
    _______________

    That doesn't work. :facepalm:

  • luVn_liFe…

    alefn/w;vnsdkvnzse;fjzs/dklvmdL
    [QW[R
    IWEFKSDMVDVKNZSD;KVNZJF/LKVJZDFS/VLKJsDMV;LDKJ;LZFJG[W4P9RIAWEPOFKJsD;LCKZS[E0TI;lwjerip94ut;dljvjsd;kfjasdajsdksldfjrifjfdvhjwjrtheruofhvwlkern dcijflsenfelfne;fjsdklsjdkfljsdklf/jargp
    NO! LOLOLOLOLOLOLOL :kona:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    @Luvie :hug:

    I actually forgot. :lol: I had been so busy with class and now I'm applying to get out earlier than April so I've been prepping for that too. Thank you love :hug:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    I saw this on spongebob :lol:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    @Man- it's actually either or; either it will make you up to an inch and a half taller, or that much shorter...its a risk you'll have to be needing to take... (I'm surprised that you didn't catch me being facetious the first time :facepalm: )

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    Man, I just don't care™ says:

    Let me know when there is a “height injection.”

    ___________
    :crying:

    That shyt looks like it hurts

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    The mind is a powerful creature inside our bodies. It will show you things in the mirror that are not really there

    **********

    Man, see above per Loopy. YOu don't need height injections :no; Just use your mind and wallah, 6 ft. Tall :yes:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    I'm still on The Met... Anna Wintour must not control Vogue online cause they giving out fetch awards to every dayum body :facepalm:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Huckabee just won't give up :facepalm:

  • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

    I'm joking. I glad to be historically average height. Remember, the taller you are, the dumber you are. :yes:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    User Friendly says:

    I saw this on spongebob :lol:
    --------------
    when he had the blow up arms? :rofl:

  • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

    J.Lo old azz looked good at whatever event that was.

    Yall need to stop with yall excuses.
    :coffee:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Man, I just don't care™ says:

    I’m joking. I glad to be historically average height. Remember, the taller you are, the dumber you are. :yes:
    ------
    Joking. Sure. :lolsign:

    seems like the rest of the human race has evolved and left @Man behind.

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Man, I just don't care™ says:

    Yall need to stop with yall excuses.
    :coffee:
    --------

    Well if u can be a historical smidget then....... :tea:

  • iWasteTime

    if u can be a historical smidget then……. :tea:
    --------------------
    BOL!!! :wail:
    Let me go do some damn work :lol:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    User Friendly says:

    Man, I just don’t care™ says:

    Yall need to stop with yall excuses.
    :coffee:
    ——–

    Well if u can be a historical smidget then…….
    ----------
    Like the little dude from Game of Thrones? :tea:

  • Simple person

    stupid is as stupid does! love yourself for YOURSELF! only someone who hates themselves would inject stuff into themselves and risk their lives

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    some Brazilian lady had huge gaping holes in her legs and ass cause she had did a similar injection regiment. :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=dkcCHR-7FNA Man, I just don’t care™

    @USER
    "Yall need to stop with yall excuses.

    ——–

    Well if u can be a historical smidget then…….
    ____________________

    Nigga...
    I am AVERAGE HEIGHT!

    But ain't NO EXCUSE for yall sliding off into "Zeta Pledge" territory!

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Zeta Pledge? :shocked:

    :chase:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    User Friendly says:

    Man, I just don’t care™ says:

    Yall need to stop with yall excuses.

    ——–

    Well if u can be a historical smidget then
    ____________
    :rofl:

  • kamadiva

    @Man - I am AVERAGE HEIGHT!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    What is your height, if you don't mind my asking?

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    RAZZ be like: :tea: says:

    some Brazilian lady had huge gaping holes in her legs and ass cause she had did a similar injection regiment
    ___________
    Her azz caught MRSA from her nasty azz doctor :coffee: That shyt looked awful :hurl:

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    RANDOM THOUGHT

    Am I the onliest one that like Joseline's song last night?

  • whitty hutton

    You big dummy!!

    No sympathy for his dumbass...not eem a little bit.

  • SOTHERNGRL

    I saw this on spongebob
    *****************
    Poor Spongebob couldnt even pick up a glass of water :rofl:

  • myview

    Bird says:

    RANDOM THOUGHT
    Am I the onliest one that like Joseline’s song last night?
    _________________________________________________________

    yes yes you are

  • bama_n_jersey

    Huckabee just won’t give up
    *********
    @LoveZoe...the Repubs got so many people running, they gone mess around and have the wrong person running for them.

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    myview says:

    Bird says:

    RANDOM THOUGHT
    Am I the onliest one that like Joseline’s song last night?
    _________________________________________________________

    yes yes you are

    ****************************

    :hahaha: Ok. :oops:

  • bama_n_jersey

    Yall need to stop with yall excuses
    ***********
    Well personnally...my motivation is not to be her size. Mine is to be healthy and whatever size I am healthy at then so be it. Actually...I am helathier than a lot of people I know right now.. so :shrug: Oh and this is coming from someone that used to look malnourished when she was younger.

  • whitty hutton

    Jose line needs to be performing (if u can call it that) at transgendered porn festivals, Bruce Jenner's official changeover party or auditioning for a spot with the prancing donkeys. All that huckin and buckin with them hard ass angles she has is/was not cute...turned my stomach.

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    RANDOM THOUGHT
    Am I the onliest one that like Joseline’s song last night?

    ==================

    I'm say yeah.. I haven't heard it tho. But I will go do the education, then come back and probably say yeah again :lol:

  • iWasteTime

    Jose line needs to be performing (if u can call it that) at transgendered porn festivals, Bruce Jenner’s official changeover party or auditioning for a spot with the prancing donkeys.
    ---------------------------
    :wail: back to work I go :kona:

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Sandy can we get a Cooty Cat post? They hatin on Joseline's greatness. They just need to hear it again to appreciate the pure fiyah that is Ike and Tina 2.0.

    Ike/Steebie---> :spank: <----Tina/Joseline
    :violin: <---Ike/Steebie
    :danban: <----Tina/Joseline

    :champ:

  • whitty hutton

    Biiiiiirrrrrddddddd!!!! :facepalm:
    :rofl:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    :rofl: :rofl:

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    :newpost: Cooty Cat!