Rihanna Rihanna

Makeup free Rihanna was spotted out and about in NYC on Monday afternoon. Later, she stopped by a friend's apartment with a non-alcoholic beverage in her hand. She wore a pink camo hoodie, a blue baseball cap, and dark glasses as she headed inside her apartment building.
Photos: 247PAPS.TV/Splash News

Rita Ora wearing Adidas by Rita Ora

British superstar Rita Ora flew into London's Heathrow Airport from Las Vegas, Nevada, where she attended the 2015 Billboard Awards on Sunday. Rita wore a nifty casino-inspired color block bomber jacket made by Seoul-based fashion label Kye.
Photos: Splash News

Mariah Carey

Songbird Mariah Carey attracted a large crowd of people as she made her way into the studio where the 'Jimmy Kimmel Live' show is taped in Hollywood, CA.
Photos: DutchLabUSA/Splash News

Rebel Wilson and Dakota Johnson

Supremely confident Australian actress Rebel Wilson, left, and American actress Dakota Johnson, 25, (Fifty Shades of Grey) were spotted rushing out of a deli while filming "How To Be Single" in New York City. Wilson lashed out at the Aussie press for age shaming her yesterday. An Australian classmate of Wilson's, who perhaps is a bit envious of her success in America, went to the media to out Wilson for lying about her age. The classmate produced receipts proving Wilson is really 36 years old -- not 29 as Wilson had previously stated. Wilson responded to the media firestorm by saying, "My real name is Fat Patricia." Wilson's current movie Perfect Pitch 2 stunned Mad Max 3 at the box office this weekend. The musical took in $70 million in ticket sales.
Photos: Felipe Ramales/Splash News

  • free

    :offtopic:

    SR, you have GOT to cop maya rudolph slaying bey's national anthem at the tulane graduation ceremony. it was hilarious! :rofl:

  • SummerBaby

    Rihanna & her red cup :lol:

  • MisUnderstood

    I haven't been on SR lately due to work, but when I do stop by, I'm seeing a lot of overly sensitive & butt hurt fonts. Serious buzz kill

  • MisUnderstood

    On topic, that's the chick from 50 Greys? :huh:

  • harley_quinn

    Morning :waves:

    I see Rita Ora snatched those braids out her hair with a quickness after her hairstylist took credit for someone else's work :tea:

  • iWasteTime

    Morning Roses :wave:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Perfect Pitch 2

    *********

    S/b Pitch Perfect 2. I sti need to see this. The first one was hilarious!

    Rih Rih - Hey boo! :lick:

  • iWasteTime

    Ugh, why was Rudy's hair not down down stairs? :no:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Can't wait to see Pitch Perfect 2. Loved the first one.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    I thought someone said Foxxy was back dressing like a man.

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    I haven’t been on SR lately due to work, but when I do stop by, I’m seeing a lot of overly sensitive & butt hurt fonts. Serious buzz kill
    ________________
    No this IS SR :lol: On the daily. There is at least ONE person..maybe multiple on Any Given Sun day that are going to find a way to be bitter, fat, single, unemployed and basic :shrugs: I mean …. What you think we post for? :hahaha:
    It just seems that the last 48 hours some folks got a internet signal in their grotto and they are having a little fun posting stuff. :thumbsup:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    @VDOT/WASTE/ZOE POUND/SUMMER/HARLEY/FREE :happy: What up tho?
    Me at work today> :tea: I'm just here so I don't get fined. But I already been having to work. I mean the nerve! :lol:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Taken- :waves:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Who saw For the Love of Ruth? It was really good! Shed a few thug tears.

  • iWasteTime

    @Take :hug: hey bew hey

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Take Take :happy:
    Time Waster :hug:

    I'm hungry :eggs:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    They're saying Nicki shaded Tyga in the Feeling Myself video. Said that black and white Jersey that said Pervert 17 was a shout out to Tyga. I think it was too :hahaha: and I am here for it :rofl: :rofl: She ain't forgot the shots he took in that Vibe interview :lol:

  • Crickett

    I just watched 50 shades for the first time, very disappointed. Dakota's character was dry like the white girl characters in Twilight and Divergent. I enjoy reading erotica, I read Erotique Noire/Black Erotica in college, loaned it to a friend and never saw it again.

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    And I don't care about claims that's its Givenchy and been out. Just means it was the best shade shirt available :lol:

  • http://www.youtube.com/watch?v=cqjT_YqmNas Long Time Lurker

    :hi: Good morning!

    Interviewing a potential employee today. Excited to meet her just because her name is Cleeshay :bounce:

    #NiggaName

  • iWasteTime

    :hug: Dizzle
    I that video :heart:

  • iWasteTime

    And I don’t care about claims that’s its Givenchy and been out. Just means it was the best shade shirt available :lol:
    -----------------------------
    Sure was cause the one that came out in 2013 had a "2" on it.
    Where the 17 come from :lol:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    And I don’t care about claims that’s its Givenchy and been out. Just means it was the best shade shirt available :lol:
    ____________________
    Oh I am here for it too fren :fistbump: I went to google like you said and watched that video thrice. I was like that ain’t no coinkydink :rofl: even if she denies it. The one I saw had the #2 on it. Janet Jackson was wearing it. So maybe she could have gotten the 2 :shrug: Whatevs. Let’s just say it was 17… She knew :tea: I bet if he was still Cash Money she would not have worn it. On a side note :thinking: is it just me or did Bet out body her in every area of the video? I even found Nicki’s twerks to be fine but just not..what’s my motivation. It was like they were the new Dame and Jay in Big Pimping and Bey kilt her with her 2015 Dame dance and bulls jersey

  • Str8tUpMenace

    iWasteTime says:

    And I don’t care about claims that’s its Givenchy and been out. Just means it was the best shade shirt available :lol:
    —————————–
    Sure was cause the one that came out in 2013 had a “2” on it.
    Where the 17 come from :lol:
    _____________________

    Nicki prolly had that shirt made specifically for his azz. :dead: I mean, dude is walking around 'feeling himself' since he gotta lil Trashian azz. :lol:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    I got a question... WTF is a promis-AIR-y ring?? I've heard of the word promissory, in reference to a promissory note... but again EYE SAY :eek: WTF IS A PROMISAIRY RING?

    :dead:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Nikki could never dance. This was actually better than usual. I think her cement butt is heavy. Look at her in the Big Sean video. :no: she cant move it. Like when spongebob had fake muscle arms :(

  • iWasteTime

    is it just me or did Bey out body her in every area of the video?
    -----------------------------
    It was NOT JUST YOU !

  • Str8tUpMenace

    User Friendly says:

    Nikki could never dance. This was actually better than usual. I think her cement butt is heavy. Look at her in the Big Sean video. :no: she cant move it. Like when spongebob had fake muscle arms :(
    _______________________

    :yes: That azz wouldn't shake for chit. Project chicks' stomachs shake more than that azz do. And she had the nerve to say that it was 'finally soft'. :no:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    User Friendly says:

    Nikki could never dance. This was actually better than usual. I think her cement butt is heavy. Look at her in the Big Sean video. :no: she cant move it. Like when spongebob had fake muscle arms :(
    --------------
    :lol:

  • kamadiva

    Morning All!! :hi:

    <---- itching from Poison Ivy...UGH!!! That's what I get for cleaning the yard!

    Mariah's thighs are huge looking up top. :love: Pitch Perfect 1...it was so cute and corny! My kind of movie!

    Rihanna's Chanel bag :thumbsup:

    What's going on in the Garden?

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    It just always seems to me that Nicki is trying HORD to be sexy and it doesn’t translate. Like when Beyonce tries to act :rofl: It don’t seem right no matter how hard she tried. I was watching the video like :stop: be yourself Nicki. Her best parts were when she was goofing around smiling. She’s a pretty lady :yes: But when she was grabbing on the side of the ZANK COUNTER and then whipping up the breffis grinding it was like :blink: Meanwhile Beyonce doing FAME butt pop poses all against her about to knock Nicki down :dead: Sad part is Beyonce took the more G role and wasn’t even uber sexy dancing.

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Project chicks’ stomachs shake more than that azz do
    _______________
    :ghost: Lemme google the video one mo gin :rofl:

  • SummerBaby

    Interviewing a potential employee today. Excited to meet her just because her name is Cleeshay :bounce:
    #NiggaName
    --------------------------
    :crying1: :rofl:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Mariah's thighs are huge looking up top
    --------------
    How you know they photoshopped the shyt out of her album cover :rofl:

  • iWasteTime

    I love hood Bey :lol:
    Cussing, midda fingers, hat on tilt; all of it!

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    is it just me or did Bet out body her in every area of the video? I even found Nicki’s twerks to be fine but just not..what’s my motivation.

    *******

    Nicki is a stiff dancer. :yes: she tries but you know :shrug: Bey tried to tone it down as much as she could tho. Let her take the lead since its her song. :buttshake:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Long Time Lurker says:

    :hi: Good morning!

    Interviewing a potential employee today. Excited to meet her just because her name is Cleeshay :bounce:

    #NiggaName
    --------------
    :rofl:

    Oh, that's SEAUX cliché.

    :rofl:

  • harley_quinn

    Nicki's dancing is :facepalm: as always. Bey was :nun: and she wasn't doing much. This video definitely took the attention away from Taylor Swift's video although I'm not surprised cuz she's always wack.

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    WTF IS A PROMISAIRY RING?

    *********
    I imagine it's sort of like jail commissary. He's promising to keep money on her books :hahaha: They're both still trying to adjust to life outside of prison :lol:

  • iWasteTime

    #NiggaName
    --------------
    :lol:
    I bet Momma Dee daughter name is spelled Jazzmean

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Nicki is a stiff dancer.
    ----------
    I bet Nicki was made fun of as a kid at parties for being so stiff :rofl:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Nikki could never dance. This was actually better than usual. I think her cement butt is heavy.

    *******

    :cosign: all that (fake) azz and can't even shake it right. That has to suck. :(

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    I love hood Bey :lol:
    Cussing, midda fingers, hat on tilt; all of it!
    _____________
    This is when I first LIKEDEDED her :yes: Scouts Honor :peace:
    before that I used ot be like :rolleyes: But ratchet Bey :yahoo: I go the long way with her. She speaks to me

  • kamadiva

    Ok..what vid are yall fonting about??

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    :cry: Lil Razz graduates from Kindergarten today. :cry:

    And that sucka lost two teefs and can't enunciate words correctly. It's so damned cute :wail:

  • GellySammich

    My husband and I decided Nicki ain't needa dance no damn more while watching the billboard awards... Specially that tired ass body roll of hers :facepalm: *granny voice* sat down pernkin

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Oh that’s right it WAS Nicki’s video :dead: How she steal the shine from you in your own video and song and she only went 35%? Then you steady shouting out Texas.. I guess cause it was screwed at one point ..but steal… ain’t no way… let go byke and look at nicki dancing in the all black

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Gelly :yahoo: How are you my dear? See how I didn’t even ask about the CHIRREN? Cause I care about YOU :eek:
    How the kids doing? :kona:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    @Vdot- the first time I heard the word last night I was like let me turn this tv up cause I'm hearing shyt...(I was in the kitchen cooking) the SECOND time they said it I was like did this nigga just say promissay or commissary ring? The THIRD time they said it I was on the floor. :rofl: These muhfukkas are so hood-articulate/inarticulate :dead:

  • iWasteTime

    I go the long way with her. She speaks to me
    -----------------
    :rofl: :rofl: :rofl:

  • kamadiva

    @Razz - LilDiva graduates from Pre-K on Thursday! I am soooo NOT ready for my lil baby to grow up! The time is moving way to fast!

    :listen: cueing... If I Could by Regina Belle! :crying:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    kamadiva says:

    Ok..what vid are yall fonting about??
    ------
    Nicki and Beyoncé Feeling Myself video.

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Lady by me I keep trying to nignore :rolleyes: I thought I was doing good. Avoiding eye contact and keeping my head down. She goes I got a funny for you! She said business professional vs a non business person. She holds up a form that a client filled in. The spot next to name it says list Title. The person put Mrs. She was killing herself laughing like :hahaha: I was like that’s sew cute :) Prolly an elderly southern person

  • Str8tUpMenace

    Beyone was standing in that street looking like the ghost from the movie Gothika. :lol:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    kamadiva says:
    Ok..what vid are yall fonting about??
    ——
    you can't watch it cause you don't have Tidal :ha:
    :gossip: i ain;t got it either but let's keep this lie up for 30 seconds
    oh it's more like 2 cause the next line tell it :facepalm: depend on how fast she read

  • GellySammich

    Take :hug: I'm fine. Thanks for asking :rolleyes:
    They're good too. Ignoring the hell out of them. Waiting for one of them to make the other cry so I can lock them both in rooms away from me :eek: it ain't child abuse if I don't hit anybody right?

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    :eyeroll: But ratchet Bey

    **********

    Around what time because she been ratchet since she left DC. :yes:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    kamadiva says:

    @Razz – LilDiva graduates from Pre-K on Thursday! I am soooo NOT ready for my lil baby to grow up! The time is moving way to fast!
    ------------
    I have so much I need to do. I need to run and grab some balloons and a gift for him. He was top 10% of his class. I mean I know its kindy but shyt my baby is smahhhht! :lol:

  • kamadiva

    Oh well...I won't be seeing it..outside of the teaser on FREE UTUBE...I ain't paying for Tidal!

  • GellySammich

    :dead: got at least another minute out of it cuz...

  • kamadiva

    @Taken - I'm slow! LOL

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    kamadiva says:

    Oh well…I won’t be seeing it..outside of the teaser on FREE UTUBE…I ain’t paying for Tidal!
    --------------
    I watched it on FB for free.. :rofl: Taken be #trollingforjesus

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    And that sucka lost two teefs and can’t enunciate words correctly. It’s so damned cute

    **********

    :heart:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    Watching the Trashians :facepalm: Kim look like Big Ang :crying1: she USTA be sew cute

    And Khloe bringing Bruce shoes and dress... Khloe WOULD be the one to teach Bruchetta how to dress up the male bawdy all purdy :lol: I see what you sis there Ryan :hahaha: that boi good *bites chicken leg*

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    @GELLY :hahaha: at the eye roll. I mean WHET?!! I felt bad leaving them off. Just leave some snick snacks by the door and change them (if needed every 4 hours) The one that is potty trained make sure they got a toilet to use. Whatever you do make sure they do not pee on themselves :nono: Especially if they can talk. It’s a blog child psychologist on here that’s BASIC and they advised if your child pees on themselves they might be slow, abused, and unlikely to thrive. She said they prolly CANNOT even get a check for it. Broke me all the way down when I read that. I had to sit TakenPorty down and tell her she was a SPED. She was like :) :rolleyes: No I am not I just had an accident cause I was drinking too much juice. I was like don’t sass me girl! Take this helmet and git!!! :chase:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Y'all see them heffas had in and out burgers? :(

    Having had one during pregnancy, I see what all the fuss was about. Now all I gotta do is try one post bebe and see if I still feel the same.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    missyJSays says:

    Watching the Trashians :facepalm: Kim look like Big Ang :crying1: she USTA be sew cute
    -------------
    BOL!!!

  • https://www.youtube.com/watch?v=OiALdvRJZyo Milanisti

    :hahaha:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    AWl of #65 :lol:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Around what time because she been ratchet since she left DC.
    _____________
    :thinking: TRUE TRUE. To me this is a different kind of ratchet that was post Blue. It was a more relatable I am a mother now and I like to bang my man, smoke, cuss and drank ratchet. Before she was all :angry: ring the alarm if you cheat on my give me the car I bought you back cause I held you down. I was like ok. Cute. This Bey might hit a bih in the head with a bolla :rofl: And scream WHAT :eek: Then stand there glassy eyed while Julius carry her off.

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    I tried to see if I could "kindly" push my separation application along the way since I'm pregnito and all... them mf straight up told me "have your shirt or commander call". :facepalm:

    just straight up gave me the :stop: first thing I said was damn when I hung up. :wail:

  • GellySammich

    I ain't changing nothing. Every baby for his/ herself out dis bish. Gotta teach em how to be strong. Go cook your own dinner and you BET NOT burn yourself either. :eek: not cause I care... Just cause that's evidence.

  • iWasteTime

    Them heauxs made eating a chicken sammich look goodt! :lol:

  • harley_quinn

    #missyJSays says:

    And Khloe bringing Bruce shoes and dress…

    ******************

    :sideeye: I thought Khloe was the most upset about his transition but now she's bringing him clothes from the Kardashian line :wtf:

  • GellySammich

    Let me take these babies to the park fore a lurker call the police on me :peace:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    ******************

    :sideeye: I thought Khloe was the most upset about his transition but now she’s bringing him clothes from the Kardashian line :wtf:
    ------------
    Boo, you know this is made for teebee :rofl:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    I thought Khloe was the most upset about his transition but now she’s bringing him clothes from the Kardashian lin
    _______________
    Don’t you know when they say ACTION :rules: She has got a part to play??? All she did was go in her closet and get some of her old clothes.
    @MISSY I saw a few of the pictures that Kim posted in her selfie book for the last 2 years. She had them on her IG :rolleyes: folks stupid when they can just look there for free. Her face :no: just no. it is nothing nice. And when she takes off all of them spanx I bet her whole bottom looks like two bags of semi wet flour

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Broke me all the way down when I read that. I had to sit TakenPorty down and tell her she was a SPED. She was like ? ? No I am not I just had an accident cause I was drinking too much juice. I was like don’t sass me girl! Take this helmet and git!!!

    *******

    :crying1: :crying1: I can picture BabyGirl Porty looking at you like FOH. Probably sneak and cuss you out under her breath. :hahaha:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Rhi could AT LEAST get a pretty colored water bottle, and act like she being healthy with it. :rofl:

    :hug: Gelly, another pic please :D

    Fat Gal, send me this video :waiting:

    V. :kiss:

    :hug: and heyyyyy :hi: to all! #phoneposting

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    RAZZ be like: :tea: says:

    I got a question… WTF is a promis-AIR-y ring?? I’ve heard of the word promissory, in reference to a promissory note… but again EYE SAY :eek: WTF IS A PROMISAIRY RING?
    _____________
    As my granny would say....thats what they say in the clink :dead:

    I like the homothug's blouse downstairs :yes: I bet it has ring around the collar :rofl:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Well at least Bey aint shame Nikki like how she did lady gaga in the Telephone video. Gaga looked like a salamander having a conniption next to Bey. It was sad :(

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Lurker :rofl:

    Who said Khloe the best one to dress a manly body in women's clothes?! :dead:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    This Bey might hit a bih in the head with a bolla :rofl: And scream WHAT :eek: Then stand there glassy eyed while Julius carry her off.

    *******

    True true. She wont even claim it was Sasha who busted 'em in the head. Got 'Em!!!!

    Missy, Khloe went from bringing Bruce shoes all :yea: we wear the same size to :wail: :rules: you ain't tell us you wanted a PUS.SY TOO, HOW DARE YOU?!?! :mad: real quick, real quick.

    When she did that, I hurried up and went to sleep like I'ma try watching again in the morning. Dis TEW much :blink:

  • http://dan.l@superiorworks.com SugarFoot

    Smurfette :happy:

  • Blanche Devereaux

    Now I Done told y'all I was hung over downstairs...
    Well my computer done managed to mess up and my boss is now at my desk :facepalm:

    I'm finna cry :crying1: I promise I'm done drinking baby Jesus :crying1:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :hug: Sugah
    I bet my last dollar that COOKING would wear that ruffled blouse in ah heartbeat :yes:

    It was cute though. For a LADY :eek:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    And when she takes off all of them spanx I bet her whole bottom looks like two bags of semi wet flour
    -----------

    #thingsKimsasslookslike

    two bags of wet cement/sand mixture

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Blanche :rofl: <---laughing with yew, NOT AT YEW :lol:

    How's your baby's arm doing? :(

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Well at least Bey aint shame Nikki like how she did lady gaga in the Telephone video.

    ******&

    :hahaha: only one who could keep up was Shakira in the Beautiful Liar video :lol: Shakira was like we are only doing choreography I can keep up with....hip thrusts and swivels :yes: :buttskake:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Stranger Danger :waves: :kiss:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    Gaga looked like a salamander having a conniption next to Bey.
    ------------------
    :ghost: !!!

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    And when she takes off all of them spanx I bet her whole bottom looks like two bags of semi wet flour
    --------

    Like when ppl save the "unused" flour that they fried chicken with. Salmonella all in there just festerinng & waiting to ruin somebodys life from the inside out :no:

    One & done! Throw that mess away.

    /rant

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    @FAT GUHL :hugs: Ain’t no video of that. That’s private. Personal :crying1: We had a one on one convo about her status.
    WAYMENT so Khloe went from here yo go some Giuseppe’s in a size 14 :grin: to :ak47: once she found out he want to erase his peen? Maybe she got jealous and was like now that Kylie started her surge I am going to be back to being the ugliest sister. If Bruce look better than me I will just die!!! His hair already on FLEEK! She is not here for it. Let bruce mess round and get a donk to match them titties. Ok. Play wit it :eek:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    :waiting:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    @V :rofl: folks kill me... Being a cross dresser is oootay.. Getting a girl puscee is just :stop: tew far.. I'm all for it COMMIT BISH :rules: Fame! :happy:

  • https://www.youtube.com/watch?v=mKUg9iK7xeU RAZZ be like: :tea:

    I like the homothug’s blouse downstairs :yes: I bet it has ring around the collar :rofl:
    -----------------
    Salmonella all in there just festerinng & waiting to ruin somebodys life from the inside out :no:
    ------------
    :dead:

  • http://www.gravatar.com/avatar/db78ef2b213fd6958c1aa6773fe9a6dc?s=80 jeniefrumdabloc

    Rhi I giving me 90's steez :nun:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Now I Done told y’all I was hung over downstairs…
    Well my computer done managed to mess up and my boss is now at my desk :facepalm:
    I’m finna cry :crying1: I promise I’m done drinking baby Jesus :crying1:
    ----------

    This was me doing laundry on sunday morning (well i thought it was morning :confused: ). It wasnt that bad i just get drunk/sick easy. All i had was 3 drinks. No pregame either :shrugs:

    But them kids needed their school uniforms so.....

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Like when ppl save the “unused” flour that they fried chicken with. Salmonella all in there just festerinng & waiting to ruin somebodys life from the inside out :no:
    One & done! Throw that mess away.
    /rant
    ___________________
    BRUH!!! :wtf: My husband has tried this once or twice and I kept telling me no way sir!! And threw it out. Second time he must have snuck it in the pantry. I went to look for something and found that in there I almost :hurl: I showed it to him. I was sew mad. he tried to play it off and say normally that is not what happens. Sir. No. Just no.

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    My girl and her dude going through it (he was all wrong btw :tea: ) but now they bein messy on the gram :popcorn:

    Kris trying to get some tears out but the botox froze her ducts and blame Bruce :eyeroll: he had tittays when he met you. I told you that nigga inner beech was coming home *Bootsie doorter voice*

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    @BLANCHE :hi: Can your boss see me? Hey boss!!! I have a feeling that you did it REALLY REALLY BIG. HUMONGOUS Like DTTS BIG :shock: You cannot drink like that. Only person that can drink like that is Courtney Love

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Who status?! I'm not talmbout TakenPotty! :chase:
    I'm talmbout Nikki in the kitchen and Bey dancing video!
    YOU :facepalm:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    :rofl: let me send you the link for the video I saw. you might find another.
    And don't switch it up now and act like that is what you was talking about :crying1: :ashamed:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    @User @Taken :blink: I ain't NEVA heard of folks saving the chicken juice flour :vomit:

    Kim said she couldn't wipe her on azz when she was pregnit :huh: bish whet.. Thats not how this works

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Who saw the video of the teacher hitting the kids with belt cuz they wouldn't stop fighting?! :rofl: happened in the next county from me. I was like :thumbsup: school was like :stop: :ban:

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    MissyJ! Give us a recap of the mess :popcorn:

  • FuturedocDonte

    Morning All :waves:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    Blog frens...

    What do you call Dawn, Palmolive etc? The stuff you use to wash dishes in the sink...

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    The cabinet tho Take? Thats just all the way wrong :no: them weevils gone get it

    Missy you hawaiian or some? You some kinda other negro :think: like the Jets & Bruno Mars & nem. Thats why u never heard of it :lol:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Kim said she couldn’t wipe her on azz when she was pregnit

    **********

    I forgot about this. Bish said she could relate to Bruce about being in a body that doesn't feel like it's yours. Said she drip dried while pregnant. Wiping that azz? forget about it! Hopefully they at least had a bidet :eek: :rofl: :rofl:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Dish detergent, Missy. Why? Whatcho ppl call it? :popcorn:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    Blog frens…

    What do you call Dawn, Palmolive etc? The stuff you use to wash dishes in the sink…
    -----
    Dish detergent. What do you call The silver stuff you wrap food in? Hubby and I have different answers. Same for racks (me) hangers (him)

  • iWasteTime

    What do you call Dawn, Palmolive etc?
    ----------------------
    Dish Detergent

  • Just Looking

    :waves: Good Morning....

    Zoe, Take Take, Missy J, DTTS, Jenie, Razzle Dazzle, user, Dot, Jellysandwich, Harly, I Waste, Kama; Milanisti

    :shakebutt:

    Long weekend up coming

    My plans are to Alone, bitter, salty, broke, ummm, hungary.

    And if you don't like, I will drop you off and make you walk! Get Gupta

    :happy: :yahoo:

  • WhoDat

    What do you call Dawn, Palmolive etc? The stuff you use to wash dishes in the sink…
    ^^^^
    Dishwashing liquid.

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Said she drip dried while pregnant. Wiping that azz? forget about it! Hopefully they at least had a bidet :eek:
    __________
    i need to know why :waiting: and how SWAY???? She saying she couldn't reach it??? She is just lazy and spoiled. Even with the boy I was TEAM ORCA and I managed to wipe :rolleyes: FOH Ok bidet do it all. She was pregnancy musty. That is why her and Ye work

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    That was cute FAT! :thumbsup:

  • FuturedocDonte

    What do you call Dawn, Palmolive etc? The stuff you use to wash dishes in the sink…
    ^^^^
    Dishwashing liquid.
    ------
    :hahaha: dish detergent

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Bidet
    ------
    I hv mannie questions about this. Does it just take your reg toilet water & spray it up ur booty? Cuz i got all types of pine sol & mistolin in my toilet tank. Or is it drawn from another source?

    They got bidet attachments on groupon bout to hv ppl out here smelling like Perch

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    Dishwashing liquid.
    __________
    :yes: :cosign:
    Hubby calls it detergent. i was like but they not clothes tho. But when I need something for the DISWASHING MACHINE I have to clarify dishwashing lcleaner for the machine. Or I have to name the PACIFIC BRAND. That reminds me that I am out of liquid for the sink... adds to my list :typing:

  • Blanche Devereaux

    Dish washing liquid :tea:

  • WhoDat

    I promise I’m done drinking baby Jesus :crying1:
    ^^^^^
    I say this at least once a year. :crying1:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Who saw the video of the teacher hitting the kids with belt cuz they wouldn’t stop fighting?!

    **********

    I hollered :rofl: :rofl:

    School my niece goes too, they still :spank: the kids if necessary. I just asked my niece on Sunday if she had got a spanking. She looked at me and was like "of course. Duh!" I fell out because homegirl is a a real live had azz azzhole. Like me :grill: Love her! :hahaha:

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals lovezoe

    So who was washing her funky tail?

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    That was cute FAT!
    ____________
    it was. you seen nicki trying to shake her hard booty :no: she tried tho :oops:

  • https://www.facebook.com/lists/10150387562179388#!/video.php?v=347882248719363 User Friendly

    Xoe i call it loominum foil but my gran says tinfoil.

    Either way i only use reynolds. That cheap stuff is horrible like ikea sheets :(

  • Blanche Devereaux

    And yes I did it super big :eek: I'm almost scared to go to my own party this weekend. Imma be laid out :crying1:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    :new post:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    :newpost:

  • http://youtu.be/bQaBEm_mh5U I AM MisTaken I don’t get tired :huh: of being PETTY :)

    She looked at me and was like “of course. Duh!” I fell out because homegirl is a a real live had azz azzhole. Like me :grill: Love her! :hahaha:
    ________________
    :heart: They don't make mannie like that in the worl'

  • http://www.youtube.com/watch?v=_S8jrHDNQVE&list=HL1365174233 <–Doesn't Talk To Strangers

    Gupta don't wanna walk :wail: :kiss:

    Dish Washing Liquid is WATT EYE call it :eek:

    Jenny :hug:
    Kdub :2dance:

  • https://www.youtube.com/watch?v=ybcNSoh8vI4 VDot

    Dish washing liquid

    UFO. I think the water comes from the same source that fills up the toilet bowl after you flsuh :shrug:

    :newpost:

  • https://www.youtube.com/watch?v=gLcvNH5zA_I #missyJSays

    So if you read the bolla soap for the sink it says "dish soap" soap for the automatic dishwasher says "dishwashing liquid or powder" but if someone says either you know what the heyul they need... Chit to warsh dishes :mad:

    I told this nigga bring home some dish soap. He like :huh: what you need a soap dish fah, it's a hand soap dispenser on the sawhenblink: is you dyslectic? Am I still speaking French?? Dish soap nigga :mad: I wanted to do him like TakenSon did that slow chile wjen she aint know her colors.... diiiiiishhhhh soooaaapp

  • pointhimout

    Rebel Wilson is hilarious. I love her no matter what age she is. Her comedic timing is amazing. I first saw her in a film short. It was a clever little piece, IMO. #rebelwilson$500tohersister something along those lines will locate it on youtube I'm sure.

    I always say folks arent glad to see you do good. Now what did the classmate gain from her attempt to put Rebel on blast? Uh newsflash, all of hollywood lie about their true age. She's established now and funny as hell, so no one cares.