Amber Rose and Khloe Kardashian

Amber Rose is always losing. The dust has hardly settled after her Epic battle with socialite Khloe Kardashian on social media, and now comes word that Khloe is banging Amber's ex-boyfriend, NBA star James Harden.

Granted, Amber and Harden only dated for a week, but still… Weren't they just together at Blac Chyna's crib?

From Fameolous.com:

Khloe Kardashian and James Harden were spotted on a vacation in Hawaii a week ago & sources say James Harden spent $8,500-a-night suite at Honolulu’s Halekulani Hotel on Khloe. The two had dinner at Nobu before partying at Addiction Nightclub (where Khloé and James left separately to avoid being photographed together). But hiding from the cameras didn’t quite work. The source says the pair were seen kissing on the hotel grounds and that Khloé was spotted on the balcony of James’ room “wearing just a towel.” Do you think it will last?

More from Sandrarose.com:

  • Odd Couple Khloe Kardashian and French Montana Spotted in Miami
  • Celebs Out & About: Kim Kardashian, Khloe Kardashian, Kris Jenner, Bruce Jenner
  • Khloe Kardashian Has a Message for PETA
  • Gay Couples Complain That Gay Divorce is Too Expensive
    • A.J.

      Amber Rose is always losing

      _______________
      Dead.

    • Sassy

      James Harden does not seem like the settling type

    • AllmylifeIhadtofight

      What she do with Frenchie??

    • Simplicity

      Ummmm. This sound sketchy. Need pic's

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      Khole not dating Hhhaannn no more? Oh. I missed that. Either way, don't James have a wife and some kids? Or is that someone else. And Amber is not losing on this one by Rose logic. Because he isn't cute. lol.

    • WHITTYwithWORDS

      I don't see how Amber losing...James gives it to everybody and Khloe humping anybody to forget and make Lamar jealous to bring his butt back and Amber was just seen w/ MGK...so....

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      Khole trying to find out which one of her girlfriends is dating someone cute so she can steal them. lol . Not funny? ok :kona:

    • WHITTYwithWORDS

      Child...the Teefs alone.

    • Datsmdubya2u2

      I thought JH was smarter than that smh!!

    • WHITTYwithWORDS

      FACTS...she forever running behind someones juices..YUCK

    • Simplicity

      Is this the same guy who's groupie took a pic if him sleeping an post it in Instagram?

    • AllmylifeIhadtofight

      Yep about a week ago.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      I knew it.

    • WHITTYwithWORDS

      She sent him back to find his hairline and chin.

    • Chitsngiggles

      The Kardashians move faster than cars in NASCAR. They don't even let their coochie breath.

    • Let Your Soul Glow

      LOL!!!!!

    • A.J.

      Dem heaux stay on the move.

    • AllmylifeIhadtofight

      My theory is Kim and Khloe really want Amber but have to settle for her leftovers.....J/K

    • Femme404

      Isn't she married? Where is her husband?

    • Let Your Soul Glow

      You may be on to something...

    • Torae

      who cares they are all silicone injected cum buckets and the men they effs with probably have stds...

    • Chitsngiggles

      Like an Amtrak train....???????

    • iWasteTime

      lolo!
      Why those Kartrashians love Amber's left overs
      Thirsty heauxs

    • A.J.

      whew jesus

    • Let Your Soul Glow

      I'm confused why their divorce is taking so long. Hasn't it been like 2 years now?

    • iWasteTime

      ...

    • Torae

      you know it's true lol

    • iWasteTime

      She sure is!
      I think she was waiting for him to OD so she can get it all and not what is laid out in the Pre Nup

    • Datsmdubya2u2

      Ummmm this Kylon Jerome Middleton person at this fune wants to be the 1st lady of Mother Emmanuel's 2nd husband...

    • Browneyes

      Lawd these K women swap men like panties...daily

    • iWasteTime

      Sandra, I think in this, Amber won

    • AllmylifeIhadtofight

      Finally about to meet with my VP and ask for more $$$$. Onliest the ones that know Jesus for real stretch out your hands towards my gravatar!!

    • Wyteprivilege

      I've seen Harden's teeth. Amber didnt lose a thing.

    • Chitsngiggles

      I'm peeping that too.

    • A.J.

      I heard that!! Don't go in there smiling and showing teef. Business deal only.

    • iWasteTime

      realist chit you ever wrote!

    • Milani

      good luck :)

    • WHITTYwithWORDS

      she probably relieved....Her poor lips were probably cut up by them ...she aint walked straight since

    • Datsmdubya2u2

      He like "if you ever need anything Jennifer"

    • A.J.

      dead rofl

    • WHITTYwithWORDS

      Make that money, don't let it make you....wrong time to quote the classic Player's Club..oh aright.

    • iWasteTime

      Gurrrrrl!!

    • Wyteprivilege

      Lolol!

    • fcksimplemindedppl

      his teeth arent even settled lol

    • WHITTYwithWORDS

      they look like they crowding for air.

    • WHITTYwithWORDS

      Dead at JH looking like a pedo at the bottom though

    • KDub

      GEAUX for it!

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      *sings* If it ain't about the money!!! Good luck. Jesus be a budget that allows her to get more funds. Amen

    • iWasteTime

      Amen

    • L.T.L. Since 2007

      All of 'em are walking petri dishes. A few bacterial swabs would keep a research facility busy for the next decade.

    • Datsmdubya2u2

      They like stop holeup ya'll the POTUS Is waiting...

    • Tiffany Miller

      Wasn't he just caught in bed with some woman? Lifestyles of the rich and bored.... when you just do ish because you CAN. She is looking for somebody to have a baby with. Amber Rose is trifling for hanging on to that 15 minutes so long. She got a death grip on it but its slipping.

    • iWasteTime

      I' thinking the same thing.
      I done ate at my desk waiting for POTUS!

    • KDub

      The divorce case got dismissed. Khloe wouldnt go to court to get a default divorce. She filed. He didnt respond. They offered her a default one. She declined...Its been dormant for years. So court dismissed it. Read it like a month or two ago. She would have to file all over again. Dumb

    • Datsmdubya2u2

      Too many cousins

    • KDub

      You called that man Hannnnnnnnnnnnn? *dies*

      I hate your guts

    • Sassy24

      Every time I see Khloe I think about when kim said Lamar ' s breath was atrocious lol

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      and why did she did not just do the default one?! DUmmy

    • KDub

      Granted, Amber and Harden only dated for a week

      ^^^^^^^
      Like in middle school?

      They went together for a few days?

      I hate you Sandra.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      em-mutha-flucking-barassing

    • L.T.L. Since 2007

      Good luck!

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      lmao! I love you back

    • KDub

      Out of line Kim was

    • Chitsngiggles

      Lawd they are taking forever. This man is going to go longer than 60 seconds. Black folks can't say their name in 60 seconds.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      DEAD DEAD DEAD DEAD DEAD

    • Chitsngiggles

      Her coochie probably smell like his breath after fugging sweaty ball Kanye.

    • KDub

      Thats how the hell I got mine FINALLY. Damn ex husband had his dumb azz running round here tambout we is gonna be married Fah'EVAH. He not responding to chit! No the hell we not sir.

    • WHITTYwithWORDS

      That why he ain't come back...Kim would have gotten smooth cussed out by me if that was my husband

    • SugarFoot a.k.a Ty

      Do you think it will last?
      _____________
      Nope!! Wasn't she just with Rick Fox a couple of weeks ago too?

    • SugarFoot a.k.a Ty

      Do you like me!?!?! Check yes or no LMAO

    • Sassy

      Lol now why when you said that I remembered the lil thug Sandra posted recently talking bout girl we not don you gonna be mine forever lol

    • WHITTYwithWORDS

      She waiting for him to come back.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      I am CRYING!!!! OMG why do I think that is so damn funny!!!! Lord, he was like, you stuck with my ass. Bye Sir.

    • KDub

      Dont tell nobody that I asked...

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      RIGHT! Bad breath or not, I suggest you watch your mouth. Your husband is 24/7 musty, wear the same damn clothes everywhere, got a bf, thinks he a fashion icon but is not at all, and he crazy. But do you see me saying anything? Hell naw. Chileeee

    • WHITTYwithWORDS

      Child im at my desk using DATA....speed it up. ( Quick pray tho: LAWD don't smite me for rushing the furn, I'm sorry but I went over last month and I don't want to give Att another 15. AMEN)

    • iWasteTime

      And loves Beyonce more than you
      #Petty!

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      Miss? Get out. NOW! :hahaha:

    • WHITTYwithWORDS

      Right esp on camera, like her ole dry loose lipped tail was waiting to say it.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      I would of been like ok his breath smells and your chooch smells like stale dry air. Yall even.

    • WHITTYwithWORDS

      Girl...straight ole school mollywhopped her.

    • Let Your Soul Glow

      Ha! He still wanted that good good. ;) But seriously, what is a default divorce? Does that mean she couldn't specify the monetary payout she wanted? Just wondering why she would pass on a default if that would have put an end to the matter.

    • WHITTYwithWORDS

      listen the choir is cute but....

    • iWasteTime

      She don't get any thing other than what the pre nup stated. :lol:
      His was iron clad.. only thing his dumbazz did right!

    • KDub

      Told yall we all effectively from the SAME town in Bama. Even though Ive never lived there. His parents and my parents WERE CLASSMATES. I was in essence related to almost every damn body IN the town through either my mom, dad, or marriage. This nig pure put a Valemtimes ad about he love me...IN THE TOWN PAPER. After we had separated! My cousin called me like ahhh bish...why is he declaring he loves you...in OUR paper? To try to SHAME my azz into relenting. BYE SIR indeed. Hope you okay with having spent your $50 on that ad!

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      And read her for filth after. Child please. SHe would of NEVER said shyt about nothing I come in contact with again.

    • KDub

      This is him.

    • iWasteTime

      ..lmaooooooooooooooooooo

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      DEAD AS HELL. Yo, I can't. He was serious! lol hahahah

    • Floriduhh Evans

      Dead ?

    • Chitsngiggles

      The King Family is in the building.

    • Chitsngiggles

      Another song? Noooooooooooooo

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      As long as it's not "I luh God" Im good.

    • WHITTYwithWORDS

      This really feel like my granny church...like just when you think its TIME...someone starts to sang and I start searching through my mama purse for snacks

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      WHat are they singing?

    • WHITTYwithWORDS

      CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    • KDub

      Here it is the stupid azz dont respond. So you have to do due diligence to try to "find" the person. Take out an ad in local paper basically saying "hey you dumb azz. Hope you read the paper or online. I want a divorce." If they dont respond within 65 days to THAT you can get it. You have to pay to keep re-serving the paperwork a certain amount of times too. He finally ended up signing the last time I did it, but by THEN we was already damn legal. You coulda did that in the beginning you damn dummy. All this money. Smdh.

    • WHITTYwithWORDS

      I don't know, its one paster at the podium, he looks like BB KANG

    • WHITTYwithWORDS

      OBAMAAAAAA

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      SO what happened on the Braxtons last night? I missed it

    • Chitsngiggles

      Old people singing tickles me for some reason. You can feel the struggle in their voices.

    • Chitsngiggles

      Nothing much. For real for real

    • WHITTYwithWORDS

      Obama ole nonrhythmic having ass. I luhs you tho

    • Chellie141508

      Off topic Y'all see POTUS N FLOTUS getting their praise on at this funeral...Yes God..

    • Chitsngiggles

      Look at my President!

    • Chellie141508

      Lol...

    • Chitsngiggles

      Come through Michelle with your bun !

    • WHITTYwithWORDS

      she got an ole nasty bun too...yes!

    • Chitsngiggles

      Uncle Joe in the building too!

    • Chellie141508

      Yesss God...

    • Chitsngiggles

      The Secret Service is NOT playing. They deep as fug in that stadium. Try it if want!

    • WHITTYwithWORDS

      Yup, tried it and you can get all of these clips

    • iWasteTime

      I know he still in mourning too!
      He gonna need a drank!

    • Let Your Soul Glow

      Wow. You got that voodoo poon like Erykah Badu!

    • Datsmdubya2u2

      It is high up on the mountain top too!

    • Chitsngiggles

      He might break down....

    • WHITTYwithWORDS

      I respect that bc if I lost a child idk if I could go to another funeral.

    • Chitsngiggles

      Yes girl. That edge control on FLEEK!

    • KDub

      Shoulda sent you some of the damn texts this foo be sending me. @Pryn/Aroth done seen em. Can we go out to dinner. He still miss being a fom-lee. Can he come home. NIGGA. NIGGA. THIS apartment I am in now? You aint NEVER lived here. We aint been a fom-lee in FIVE years. Getcho azz lost. Prynn said the other day, if I get back with him she will know I am possessed. *dies*

    • WHITTYwithWORDS

      HAHAHAHHA..

    • Chellie141508

      Secret Service said play wit it if you want SC...

    • Chitsngiggles

      Another Song! Lawd!

    • Datsmdubya2u2

      Ummmim sorry if this is not appropriate but i like a tall man and SC looks like the place

    • WHITTYwithWORDS

      but then she would have done that ugly crying thing...

    • WHITTYwithWORDS

      Listen what choir offering I got to make for this to stop..

    • Chitsngiggles

      I was in Columbia at the military base in December visiting my cousin. It was A LOT of fine black men there. Sure was.

    • iWasteTime

      you scoutin' mens at the funeral, You alright with me!

    • KDub

      Nah. It was just so damn public in the lil town and everyone knows HE the fugg up... he trying to save face. STILL. Trying to take the lady he with and got a baby with now to the town. Dub10 going too. His daddy told him you can drop our grandkids off. But we dont need to meet her. You need to go get your first wife back. *hot tears*

    • Datsmdubya2u2

      Chile i hear ya! Im waiting for somebody to get the Holy Ghost

    • iWasteTime

      The Choir stepped it up for POTUS and FLOTUS!

    • MocaPretty

      and his wandering dead eye

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      Oh she would of cried hard. ANd I would of ben unbothered. Went home to my house and my husband and been chillin. Kim's feelings would of been HURT bad

    • KDub

      Out. Going to finish fune viewing

    • Chitsngiggles

      Southern church services are so dramatic. You gotta love the production of it all.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      Bye Dubb

    • Chitsngiggles

      Bye lady. Didn't mean to be one of the ones to ruffle your feathers. I got in my feelings. Didn't want nothing to super cede this moment

    • iWasteTime

      ...

    • Datsmdubya2u2

      Just just keeping my eyes on the prize..

    • Let Your Soul Glow

      Yoooo, Pops ain't playing! LOL!!!!!!!

    • Datsmdubya2u2

      Uhhh ohhh more singing

    • Datsmdubya2u2

      They said we aint buy these new black dresses for nuthin

    • WHITTYwithWORDS

      Child my mom had a funeral stalker on Tuesday: took the program made up a whole story and her friend asked her who she was and said that she was married to the pastor Martin aka the decease's son aka my mom's friend brother brother...she done ate with every damn body and NO ONE knew, they had to put her out their house. smh

    • Chitsngiggles

      These names of these people speaking though....

    • Sainthella

      She can't leave Trina's exes alone

    • WHITTYwithWORDS

      THIS CHOIR...>PLEASE

    • Datsmdubya2u2

      They giving the full production

    • Chitsngiggles

      They could have at least sung His Eye Is On The Sparrow. Something we all know. Lol

    • Let Your Soul Glow

      Wow. Who does that?! Okay, go the funeral, but you all at the family house lying?! Crazy!

    • WHITTYwithWORDS

      CHILD...

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      They up there making songs up?

    • Chitsngiggles

      Naw. Lol. I'm just being impatient.

    • Rayne

      Chile..with them glasses on...she aint nuthin short of fawty seben. sholl is.

    • WHITTYwithWORDS

      Hello...She conned another family into taking her home to change clothes and bring after back...

    • Datsmdubya2u2

      She lucky yall didnt call the popos

    • WHITTYwithWORDS

      You can't really tell what they singing

    • Chitsngiggles

      Basically.

    • Rayne

      thats the scary part to me. dem teefus.

    • Datsmdubya2u2

      Gurl i know you know It is Well

    • WHITTYwithWORDS

      She lucky she made it out...They just lost their momma and you playing games. My mom said she stood on the lawn for a smooth 20 mins looking blank and crazy. I would turned on the hoes but I wasn't there so....

    • WHITTYwithWORDS

      And these sopranos...let me be quiet, I like my blessings.

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      I finally turned it on....really did not want to. Just sad.

    • Chitsngiggles

      They prolonging this.

    • Datsmdubya2u2

      They showing the Funeral on Fox

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      The lady in the wide purple church hat....she has on one black glove....does that mean something?

    • WHITTYwithWORDS

      I mean....

    • Datsmdubya2u2

      Look all the Prelates gotta speaks do you not see those robes!! They new and expensive!!!!

    • WHITTYwithWORDS

      I thinks its just the church colors

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      But why only one glove, is what I am asking.

    • WHITTYwithWORDS

      They like rating too

    • http://www.mediakraze.me/ Kristi Luv

      REMEMBER HE AND TRINA DATED.... Why does she keep going after Trina's mennnnnn????? Harden is a THOT who attract more THOTS...WHY ON EARTH would she want that?

    • http://www.mediakraze.me/ Kristi Luv

      sent him back to Diddy.

    • WHITTYwithWORDS

      idk, is she an older lady? You know they love their gloves.

    • Datsmdubya2u2

      Come thru POTUS!!!!!!

    • WHITTYwithWORDS

      ALRIGHT OBAMA, GIVE IT TO THE FOLKs

    • AListDiva29

      Amber is dating MGK, so I doubt she cares. Almost every guy that dates Khloe is just a fame whore wanting to get on her show, she'll be back with lowlife Montana in a month! Haha

    • KDub

      I love your gravi!!!

    • http://www.mediakraze.me/ Kristi Luv

      she's waiting on Lamar to croak from drugs so she can collect the insurance money

    • http://www.mediakraze.me/ Kristi Luv

      lol....GOT'EM!

    • Luv Pitties

      Clearly Khloe has a "thing" for the emotionally unavailable. I am still waiting for her to embrace OJ as her dad

    • AllmylifeIhadtofight

      I am!! We on a 10 min break! Hey boo!!

    • Let Your Soul Glow

      Hey, did you see your girl Mimi getting motorboated by her new boo on a yacht? Mimi is all in dopamine love!

    • NakeyaJ Valued Rose since 2011

      Unless it's going to make her some money, she will never do it.

    • iWasteTime

      The media won't say it but my President will!!

    • WHITTYwithWORDS

      HAANNNNNNNNNNNNNNNNN

    • WHITTYwithWORDS

      bc she's emotionally unavailable and she doesn't want anything real.

    • http://www.southernbellepublishing.com countrygal

      She's a little loose in my opinion.

    • WHITTYwithWORDS

      YOU BETTER BE REAL OBAMA...he said its my last year all ya'll getting it...I'm telling the truth.

    • Desiree

      lolol

    • Desiree

      I'm done....

    • AListDiva29

      Thanks ;)

    • MzApple

      khloe in that picture looking like caitlyn

    • Felicia Smith

      amber is not thinking about james two weeks ago he was in bed with a white chick that posted the pics amber is with mgk Khole is the one losing

    • Felicia Smith

      no what Frenchie do with her

    • sunni_daze

      Hoes always been easy, he just had spend more on this particular hoe.

    • sunni_daze

      You see the pattern too

    • Vicky

      Bwahahahahaha

    • GuestSTAR

      They got Khloe with everyone, French, Rick Fox, Harden........

    • Saphistication

      Amber Rose aka Rachel Dolezal is now viewed as damaged goods amongst "the Black Elite". Should've been smart and expanded her brand like Draya.

    • Saphistication

      Amber Rose aka Rachel Dolezal is now viewed as damaged goods amongst "the Black Elite". Should've been smart and expanded her brand like Draya.

    • Shira Harding-James

      I just peed myself thanks guys!!

    • Shira Harding-James

      I just peed myself thanks guys!!

    • Shira Harding-James

      Ok what's the different between a default and what she did?

    • Shira Harding-James

      Ok what's the different between a default and what she did?

    • Shira Harding-James

      Temptations Fahevah!! (David Ruffin)

    • Shira Harding-James

      Temptations Fahevah!! (David Ruffin)

    • Shira Harding-James

      He sounds like my enlaws. They would not except the young lady my ex husband decided to be with...,he cheated on me with her. They was like uh no we don't do homewreckers because they for everybody

    • Shira Harding-James

      He sounds like my enlaws. They would not except the young lady my ex husband decided to be with...,he cheated on me with her. They was like uh no we don't do homewreckers because they for everybody

    • Hugga Bunch

      Go thru them like dental floss smh

    • Hugga Bunch

      Go thru them like dental floss smh

    • lil goodie

      Maybe he went back to his baby mother..trina

    • lil goodie

      Maybe he went back to his baby mother..trina

    • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

      He sure has a type ?

    • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

      He sure has a type ?

    • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

      I spit my water out when I read this lol

    • http://www.Samanthagwrites.com Samantha G.

      I spit my water out when I read this lol

    • Femme404

      Cussed OUT.

    • Femme404

      Cussed OUT.

    • BRING THE PAYNE

      If khloe is indeed picking up after that chic who photoed him sleep.maaaaan,that hoe look like she QUEEN DIE-SLOW...
      all that isht on her lips.she'll no when she chasing the DRAGON...VALTREX DRAGON!if kanye was made to take 30 or sumthin showers after Amber.I wonder how many showers JAMES gone say he had to take?

    • BRING THE PAYNE

      If khloe is indeed picking up after that chic who photoed him sleep.maaaaan,that hoe look like she QUEEN DIE-SLOW...
      all that isht on her lips.she'll no when she chasing the DRAGON...VALTREX DRAGON!if kanye was made to take 30 or sumthin showers after Amber.I wonder how many showers JAMES gone say he had to take?

    • Ms. Moore

      Haaaan??? ( in Frenchies voice, lol )

    • Ms. Moore

      Haaaan??? ( in Frenchies voice, lol )

    • Sunnie?

      Amber is trashy...sorry. There's a was to play the sexy/vixen girl with class. She fails at that.

    • Sunnie?

      Amber is trashy...sorry. There's a was to play the sexy/vixen girl with class. She fails at that.

    • Mrs. B

      No, Amber is not losing because Khloe seems to love Trina's sloppy seconds! That was Trina's man for alot longer than a week. Trina was with him before Frenchie Asstana. I guess Khloe will move on to Kenyon Martin next... #SummersEveOnFleek #CloseYoLegsToMarriedMens

    • idanilee3

      But I thought Trina used to mess with James Harden, too. Why Khloe can't find any new chuck to suck? Why she stay on Trina's heels? She tryna be funny???

    • Petty_boots

      Don't he though? Smh, she pays him dust and leaves him looking stupid every time.

    • idanilee3

      Okay, so I'm not trippin'! Trina was with ol' James. Ewww Khloe! Dayum...

    • Luv Pitties

      Oh I believe it would, book deals,playing the I wasn't sure how everyone in my family's social circle would accept the half black kid card, how Kris hid the fact from her, my dad's possibly a murderer card....Girl Oprah or Barbara Walters would be on it. She could cash in big time with this, I believe the only thing holding her back is Kris.

    • Queen B

      Damn Amber, Kim took Kayne and Kholè took James....Amber u gotta step ya cookies up honey

    • Shar

      Let's not ignore the fact that both Harden and French Montana re Trina's exes. Khloe clearly has an obsession with Trina!!

    • Dollface

      For my life i can't figure out this families obsession with black men.

    • TerealistGA2015

      Noooo ?

    • TerealistGA2015

      ?For picking up that face ?

    • Lolalao

      I can't ..lmao

    • kekeb

      If Khloe was BLACK, she'd be referred to as a "hoe". . . Um jus sayin

    • Lorenzo Chaps

      OMG theyre not a couple and if so, it won't last. In these folks world, they make millions, so almost 10g's a night is nothing to these people. And if you think about it, a lot of times, they get this stuff free cuz blogs and tabloids will write about/photograph them (free press). There's nothing to see here. No, this is going nowhere. I can assure you he will not accompany her for the next butt shot appointment.

    • Lorenzo Chaps

      Is that why Kim's snatch was dry as overcooked breast meat in that porno that I watched by mistake 3 times. Ok, Ray J has a nice piece. Although I'm not a size queen, it was pretty nice.

    • Lorenzo Chaps

      Awwwwh, love is so beautiful. He wanted to court you.

    • tintin

      Na naw the Kardashians love her left overs or as Jamaicans would say, her "what lef"

    • MercifulLove

      you just made me google his teeth... I can't

    • Renee Bee

      Doh!

    • imright

      ???

    • Moon Lee

      They all screw around in the same circle. Which leads me to believe they all have the same STD!

    • Crazy tee

      No...she is turning into a trashy HO

    • Decked Out

      JamesHardy is not a, "Committed Ninja" Khoie aint no, "Daym Prize"
      Amber Rose ain't stunk none of dem Katrashian Hoes. Why is this NEWs?

    • Sassy24

      She should've done it in private and not in front of cameras

    • Sophie Dahl

      What a slore Khloe is......yuck

    • Baddiebeymyfav??????????????

      ??????

    • MidwestMaven15

      Isn't this considered Trina's leftover yet again???? Trina dated James and she also was with French Montana too. So Khloe just continuing to run through her leftovers huh? Smdh! Scandalous

    • MidwestMaven15

      So really here Khloe is the one losing. She likes to have her ex best friend's seconds.

    • Sleepy One

      Well Frenchie doesn't look too worried about Khloe

    • Always me

      After you get it. Please hold a class. I need know Him but I need to raise my voice because waiting is not the way.

    • heretoreadthecommentsII

      YUCK, the ktrashians always getting her seconds. WHo is losing?

    • Karla Smith

      Who would bang this Harden dude? He's a nasty ass dude who loves nasty ass strippers and random groupies...I wouldn't touch him with a 10 foot pole. Khole has NO standards, I see. Just want some black dack.

    • Aloysia Jones

      He still at the BET awards happy to be on stage

    • chappedlippz

      Checking them off the list....1 by 1

    • Traci404

      James about to have some serious bad luck

      Look for him to turn GAY TOO!

      Who would date somebody whose husband was a crackhead?
      And then Rick Fox has a STD.

      Dummy!

    • product of 79

      They say his teeth is the official WU-TANG sign LOL

    • rube510

      i lost all respect for James harden for even considering dating these kardashian sluts. What a sell out

    • Yea

      Hell nah, noting the kardashians touch last