Open Post

This is an open post, where you can feel free to discuss any subject matter. This post will not be censored or moderated. Disqus may automatically moderate certain words that gets trapped in its filters. There are no rules in Open Posts. So enter at your own risk.

Last night, rapper Meek Mill released his much anticipated Drake diss track titled “Wanna Know”. The track didn’t go over very well with Meek’s fans, who expected much more from him. The biggest complaint was no one could understand what he was saying.

Black Twitter immediately got to work decoding Meek’s slurred lyrics. The best they could make out was Meek wanting to know who peed on Drake.

It didn’t take long before sleuths uncovered the details behind Drake’s golden shower.

Open Post

Open Post

Listen to “Wanna Know” below.


  • Mel

    Hang it up meek hang it up ???? and good morning aunty

  • ?Sugar&Spice?

    Sort of petty…unless he enjoyed it or asked for it or both.

  • iWasteTime

    Sandra!!!! ….lololol
    Who chitted on Meek Career??

  • harley_quinn2.0

    I wonder what Meek is doing now?

  • Its Me

    Planning his wedding

  • harley_quinn2.0

    ……

  • harley_quinn2.0

    These are hilarious

  • IntroSpective

    Ouch….

  • L.T.L. Since 2007

    *-*-*

  • Its Me

    Lmaooooo ?

  • IntroSpective

    Asking Nicki for the Tea to use on his next track or via a tweeted diss…

  • harley_quinn2.0

    You think the wedding will be in Philly or are they planning on having a destination wedding?

  • Its Me

    I think Philly doesn’t want his azz back there. ?

  • harley_quinn2.0

    Nicki looking at Meek like

  • CaliYoruba

    #WANNAKNOW

    MORNING ROSES!

  • Its Me

    Gm.?

    I pick Chris.

  • harley_quinn2.0

    Last one, I promise…

  • BRING THE PAYNE

    GM,ma’am,(wails)GIMME MY TUPAC!!!

  • BRING THE PAYNE

    BOL,the one with the yt girl.I read it a yt girl vc and cracked myself up!

  • IntroSpective

    I can Not! Lol

  • Its Me

    No. Keep them coming cause I YAM WEAKKKKKKKKK and it aint eem 8 a.m. Had to get here early to run end of the month reports.These are giving me straight LIFE.

  • OpinionHated

    He want to know who peed on Drake so he can get peed on too…..

  • OpinionHated

    lol even Jesus couldn’t resurrect Meek….

  • IntroSpective

    I swear she is going to look back at this and wonder “What was I thinking”…..

  • OpinionHated

    ninja got a go fund me account but instead of money he looking for tracks… poor thang… he must feel so stupid and Nicki poor Nicki – nothing worse than your man looking weak and errybody know….

  • L.T.L. Since 2007

  • harley_quinn2.0

    Mr. Shakur ???

  • L.T.L. Since 2007

    ****

  • CaliYoruba

    DONKEY OF THE DAY! on right now!

  • WHITTYwithWORDS

    No One cares…it was FIVE years ago…Really? You bringing up stuff from fives years ago!?! lol

  • MisTaken

    CRINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • harley_quinn2.0

    Me too

  • harley_quinn2.0

    Meek too

  • Its Me

    Why everyone letting Easy STAY dead? *snot*

  • hereforrihanna

    BABY BABY UNNHHHHHH…BRING BACK MY BIGGIE BEAR

  • WHITTYwithWORDS

  • CaliYoruba

    #weak

  • babygirlzzz

    Question is why meek let drake pee on his career and take a dump ?

  • CaliYoruba

  • hereforrihanna

    rip Meek Mill…. cause of death:DRAKE

  • harley_quinn2.0

    Let me play Real Mf’in g’s for Eric. Lol

  • IntroSpective

    Best One I’ve seen!

  • CaliYoruba

    last one

  • WHITTYwithWORDS

    Nah RIP but Bring back, Snow “Informah” was my ish…

  • WHITTYwithWORDS

    B/c Eazy E…coming back with the package and he was reckless with it…#SavetheHotpockets

  • Jozie723

    Damn I missed it…….

  • L.T.L. Since 2007

    —-

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Good Morning good people. Happy Friday! lol. I do want to know who took a piss on Drake, however, I did not hear the diss track, and no I am not going to find it. This whole thing needs to be over. It’s one of the worst rap battles ever. Almost as bad as a Tyga cd. ugh.

  • Sasha586

    Tupac Shakur

  • harley_quinn2.0

    Signed by Drizzy Drake! Lmfao!

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Because Ice Cube wrote half of Easy whole album. Shoot I might as well go listen to him. Tuh.

  • MisTaken

    T.I. at home like hold up WAYMENT NIG….You put my name in dis…about something that happened years aho????? BOUT MY PAHTNAH NEM???? Oh Tip hot.

  • Its Me

    Hello suga!!!

  • Its Me

    Not save the Hot Pockets!!! *dies*

    I was thinking it but I aint say it. I knew why folks left him for DEAD

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    lol. People all hateful in my comments 12 damn hours later. lmao. Nice to know your reading. God Bless.

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    One Direction dropped a new single too, that’s a bigger deal around here than Meek’s wack diss. I like the 1D song better too ??

  • Blaque Mahogany

    Well, that was pretty awful.

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Heyyyy!!!!

  • WHITTYwithWORDS

    lol…Oh OOO..Gotta picture up!!

  • Its Me

    THIS!

    And Ren wrote alot of Eric shat too!

    I caint WAIT til the movie come out. Lord.

  • L.T.L. Since 2007

    ===

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    ME either!!

  • Its Me

    Yep. Aint she pretty?

    About 60 years ago and before she got titty-itis.

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Before she got what? lol lol

  • MisTaken

    So he called Drake gay….. but the rap about doing moms and sisters—-which by the way reminded me of a biggie rap maybe?? anyways he added the brother to it…..wait you gone murk the brother or murk his booty hole??? #thatsgay and he called him BUTTERCUP….That is baby lotion soft if we calling names.

  • Its Me

    This is my fave one. I DIE every time I see it!

  • WHITTYwithWORDS

    FACTS and plus he was reckless #ProtectedLadybitsAssociation

  • WHITTYwithWORDS

    Ahh….before she had to use fitted sheets…#RipD-cup

  • Its Me

    Titty-itis.

    Really its just a really bad case of old, long titty disease.

  • MisTaken

    Meek need to leave Philly….like this ……i don’t know where he can go..but uh …yea…

  • Its Me

    NOT “Stand By Me”

    I just died here at my DESK

  • WHITTYwithWORDS

    Nahhh…He got one more chance…

  • harley_quinn2.0

    Poor Meek

  • harley_quinn2.0

    I just hollered!

  • CaliYoruba

    They usually post it on the website 30-hr later

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    ONE

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    Didn’t Tyga semi come for Drake once too? Am I remembering correctly? Drake responded leave me alone and go bang your underaged girlfriend that everyone else has already ran through…that happened right?

  • WHITTYwithWORDS

    MOrning

  • CaliYoruba

    one of TIP friends just got out of the Feds. They were partying, he was drunk & accidentally peed on Drake.

  • WHITTYwithWORDS

    Sarcasm Queen…its a wrap…LMAO..And he needs to stay in Philly bc no one else wants him

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    I know it was. But Philly won’t give up on meek just yet. We can’t. lol. #HoldingOutHope *looks around for Waste* Champagne Poppy can still text em tho* lmao

  • the guest

    I’m done. Cant. This is it. Nothing more to see.
    #feelingkindabadformeek

  • MisTaken

    Oh he can have a MIILLION chances. God is able. But when you start beef on some petty stuff and try to basically shame folks… And then when they reply you call them lame. …. Don’t say nothing .. Claim you coming out with a rebuttal that’s fire.. Get your allies embarrassed (Flex and 97) then the dude you calling a BISH bodies you in a track that addresses everything you said. Then it takes you 5 days to even come with a track for some beef you started and it’s weak. And by weak I mean WEAK MILLS. LAME AS HAIL. The stuff you talking abut everybody knows … You tweeted that sir. Then said Safaree ain’t nobody but he want your girl back. But he left her soooo ? And THEN you rap she went platinum and you got platinum rolexes… Cause that’s important. Wrap it up with you want to drop 5 year old tea about Drake getting peed on by a formerly incacerated friend of Tip. So now you embarrassing Tip and is boy bc they said they both apologized cause dude was pissy drunk. Ain’t like he pissedd in his mouth and said FOK U. Meek lost. Because he is WEAK MILLS. He been on the longest period I have ever seen. He might have fibroids

  • the guest

    No, now I’m really done. Stand by me!

  • Its Me

    We can’t.
    ^^^^^^
    But yall threw po’ Freeway away like TRASH after JayZ made his azz stand over in the kona of that stage. Lmaooooo. And he was a MURCH better rapper than Bobby No Digital.

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    heheheheh

  • iWasteTime

    That is a Biggie rap.
    Dead Wrong.

    Also that song with him Nick and Breezy is Notorious Thugs. Is C. Wallace in the credits?

  • the guest

    Evil.

  • WHITTYwithWORDS

    Ya’ll should definitely ride this out..you still have Beanie…

  • iWasteTime

    Chile!
    I have four and one was from a post 10 darn days ago! !
    TGIF!

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    NO! I did not! I still love him, and everyone that was on State Property. I still even watch the dumb ass movies!!! Play the CD’s and everything. Well not Peety Crack. He irks me. I done told yall Meek looks crazy for this. I can’t lie. smh.

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    WE LOVE Beanie! lmao.

  • Its Me

    The City of Brotherly Love stands up for their folk. I will give yall that!

  • iWasteTime

    Bae after he heard the “diss”

  • jeniefrumdabloc™

    …………..

  • MisTaken

    True. I couldn’t think of anywhere for him to go. Oh and I ain’t going to sit here and be like I knew it was sarcasm lol. I was like that’s cool if she thinks so. God bless her heart. he still has a career. If he lets this go and gets back to the music.

  • Its Me

    I love me some Beans too man.

  • the guest

    BRILLIANT

  • iWasteTime

    My heart was so sew seaux full reading this!!!

  • iWasteTime

    Chile!!!!!

  • harley_quinn2.0

    Morning

  • jeniefrumdabloc™

    Mr. Pac

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Morning. lmao.

  • iWasteTime

    It did!

  • Its Me

    All of it

  • WHITTYwithWORDS

    Had that man looking like an un-named prom escort. SMH..One of the reason why I can’t stand Jay Z.

  • jeniefrumdabloc™

    Morning hun how are ya

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Taken….I just want you to know I sewwww hate you for being right. You don’t have to read him like this!!!!! WE luh him!!! *flops down on blog couch*

  • WHITTYwithWORDS

    lol…sarcasm is hard to read really.

  • WHITTYwithWORDS

    Hallo

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    I was confused as to why he was up on stage and why he continued to stand off to the side like that, and why was did not dress a tad bit better. smh.

  • iWasteTime

    W3 I just hollard!
    TGIF

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    I knew it was shade! All yall do is shade poor meek. Now yall wanna shade me! *sits in corner with meek*

  • DoubtingBelief

    But what they did to Meek’s Wikipedia page tho ?

  • BRING THE PAYNE

    Mz.www,I saw THIS and got up and walked around my kitchen!!!(tho my hands up)his jam GIRL I BEEN HURT…stayed on rewind in my tape deck!!!!:’)))))))

  • VDot

    Bwhahahahahahahhahahahahahahaha!! people have no chill!

  • WHITTYwithWORDS

    That man set him up…probably like I got this thing to do real quick and then lets go get something to eat…smh…

  • jeniefrumdabloc™

    Never thought I’d say this … but Drake with that Beard ….. just may get the juices flowing …. just a little

  • WHITTYwithWORDS

    I WOULD NEVER shade my Queeny.

  • harley_quinn2.0

    I’m good, it’s Friday. How you doin?

  • WHITTYwithWORDS

    since you admitted it…..

  • OpinionHated

    DMX had a booty hole rape song too – muthaflucka i’ll rip your butthole outta place – OUCH!!!!

  • jeniefrumdabloc™

    Just a little …..

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    :hugs: its all in fun. but seriously, I did not even listen to the song Meek put out. My IG told me it was wack. I just shook my head. Then I get in here and yall done killed the man. Was it that bad really?

  • WHITTYwithWORDS

    IMFORMAH….SHPEEFKWGNEPGINWPEIFGNWEPIF..

    A licky boom-boom down.

  • iWasteTime

    Awww Keya!
    Y’all could have been comforting me this morning.
    Sit next to me
    *** turns back to back all the way down**

  • VDot

    I finally listened to Tip and Tiny’s Breakfast Club interview. Charlagmagne asked him if he watched the video meme of them making fun of him using big words. LOLOLOL!

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    You can leave it on. What’s wrong boo thing?

  • WHITTYwithWORDS

    All the azz talk….Meek what are YOU trying to say.

  • iWasteTime

    He been on the longest period I have ever seen. He might have fibroids

    ——————–
    She the best to ever do it.
    Take go send Meek some bars!

  • Petty_boots

    I thought the DJ khaled one was funny cause I read it in his voice lol

  • iWasteTime

    Now that niggah the Truth ( and now I want to hear that song) …lolol!

  • Petty_boots

    Lmfao I’m mad you have one for this here occasion.

  • harley_quinn2.0

    Das not nice ??

  • Petty_boots

    Yesss. I think tupac is probably the cutest man to walk this earth. I do love biggie too though. Damn I kinda wish they were both still here.

  • L.T.L. Since 2007

    yes

  • Petty_boots

    Lmfao, I’m over here talking about who I’d want back and realized you put meek in there.

  • iWasteTime

    I was saying if Meek diss was hitting , I would have had my head in your lap !

  • Petty_boots

    Lmao, who you pick though?

  • Buttercup

    Who Peed on Drake?
    ===========
    Hopefully not R. Kelly

  • jeniefrumdabloc™

    So Glad it’s Friday yassssss

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Girl….it’s just sad. It’s not that he is without talent. I don’t know what is wrong. It was all good just a week or two ago. sigh lmao.

  • jeniefrumdabloc™

    Hey Love

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Good Morning and Good Bye. lmao

  • Petty_boots

    I read this in his voice lmao.

  • jeniefrumdabloc™

    Watch Icki break up with that fool soon … I think she that damn Petty

  • Petty_boots

    #thingsthatmakeyagohmmm

  • Its Me

    I gotta run. If any of a certain poster multiple log ins appear before I get back…somebody hit me up. Or better yet. Have her email me maybe? IDK. I DO know I want her to stop terrorizing folks on this blog. Cause her real issue is ME. I want to know what the prollem ill once and FOR ALL. Who hurt you hun? That mess yesterday as @lilo… was uncalled for. I need for you to take your meds. DAILY.

  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    Later.

  • jeniefrumdabloc™

    Chile pay them demons dust

  • WHITTYwithWORDS

    I heard a snippit and NO

  • VDot

    Did you hear the Donkey of the Day Charlagmange gave him?! It was great. Said Meek let Eve down. Bwhahaha!!

    Drake is playing chess while these nigs are playing Connect Four. LOL!

  • WHITTYwithWORDS

    A tad bit…

  • KB

    LMMFAO!

  • Jusstlookn2

    New Post

  • WHITTYwithWORDS

    see ya

  • VDot

    YASSSSSSSS!!!! Real life ghost writer. Straight from the grave of Mrs. Voletta Wallace’s son.

  • VDot

    I finally listened to Tip and Tiny’s Breakfast Club interview. Charlagmagne asked him if he watched the video meme of them making fun of him using big words. LOLOLOL!

  • MisTaken

    It was the most beautifuliest thing in this world! I was like bout time Charla! I will let you go with him for today ?

  • iWasteTime

    Morning Bew!!
    TGIF!!

  • MisTaken

    ?????? Tip be so cool and funny in his interviews though. Like 50. Make you forget the ignorance.

  • VDot

    Hey Boo!! Today has been a great week for ya boi! I know you must be proud. LOL!! I can’t wait to re-play Charlagmange’s Donkey of the Day. It was great.

  • MisTaken

    Tears

  • KB

    Killing it! ????

  • VDot

    Yeah, I may go back with him since Iggy is about to become a no name. He still gotta make it up to me and win me over. Nig still on probation. I may get Charlagmagne back too. I’ve been lonely :(

  • BlancheD

    I know a nigga…looks like Pac and LAWDhamurcy
    ?????

  • Buttercup

    Well dang, I didn’t want to sit with y’all N-T-WAYS!

  • http://www.southernbellepublishing.com countrygal

    This is the dumbest rap beef ever. Neither one of them has any real street cred.

  • BRING THE PAYNE

    Chyle his other song GIRL I BEEN HURT!(dreamy look deep sigh)WWW,guhl,you put in in my life this moaning!!!!(grabing tablet to you tube….)

  • iWasteTime

    You a fool!
    TGIF!!

  • Petty_boots

    Right smh its a blog. People come here to shoot the chit to pass the day by and bishes are remembering years-old stories ala meek

  • iWasteTime

    When he said Donkey of the Day go to Meek Mill
    I rejoiced in the car. Not gonna lie

  • http://www.nicolaloves.com/ NicolaLoves

    Is that how Iggy used to look and TI still signed her? Damn.

  • Karen Brady

    GM. CHRISTOPHER!!

  • iWasteTime

    It is a great time to be a fan of Bae. OVO fest this weekend too.
    I put up with a lot capping for him. Even in my own home. Mr. said he didn’t know Drake had it in him! I said I knew since ’08!

  • Buttercup

    TGIF to you too babe

  • Its Me

    I am TIRED of it.

  • PRiNCESSgIgI

    this young man is starting to look & behave like a tall ugly carnival monkey ??? Nikki holds the chain around his neck & when she plays the music her monkey acts a muthafukkin FOOL?
    PLEASE PUT CHO CHIMP UP Nikki he lookin real baddddd?

  • jeniefrumdabloc™
  • NakeyaJ Valued Rose since 2011

    :hugs:

  • WHITTYwithWORDS

    BWAHHHH..I didnt even see the caption.

  • Renee Bee

    All eyez on Pac. No doubt.

  • Petty_boots

    Noooo I’m about to cry. You’re lucky lol.

  • Lenina Just Lenina

    Whoooooo!!! Why was meek milly still using his turnt up cowboy on PCP voice for this comeback? Nothing was discernible to the human ear unless you’re used to little-cousin-who-swear-he-hot-play-play raps made in the boof down in the basement or the closet.

  • Lenina Just Lenina

    I LOVE THAT SHOW!!!! ???? [silicon valley]

  • WHITTYwithWORDS

    PASS-T

  • Noize4u

    I sure as hell couldn’t understand what he was saying lol

  • Lenina Just Lenina

    Yawl!!! That’s from boyz in the hood!!! ??

  • Noize4u

    I guess Nicki ain’t got no secrets for Drake because meek would have read it lol

  • Well.well$well

    That’s the thing about coming for someone’s neck . You have to be better at whatever it is you’re coming at them for…Like someone on my tl said, Meek Mill isn’t even the best rapper in his relationship…

  • whitty hutton

    DEAD

  • whitty hutton

    Ain’t that Iggy?

  • Lorenzo Chaps

    Well Drake got peed on by a hoodlum. Does that count?

  • Rolly

    All of it was weak. Claiming ghost writers on people credited for collabos. Meek all in his feelings about a tweet. Getting wifed. Talk about a dude with bladder problems who probably need Depends. Meek got some many Ls for this it’s ridiculous ???

  • No Flex Zone

    Hahaha just wrong!

  • Canary Red™

    All this song did is make me want to go listen to Drake – Knowing Yourself!

    ?running through the six with my woes?
    Thanks Meek!??

  • No Flex Zone

    Nicki aint gonna marry him after this!

  • Monday

    What was Nicki thinking??

  • iWasteTime

    did the books work?

  • imright

    i was so disappointed n Meeks response ? BUT yall did give Aubrey 2 shots at it….leggo Meek???

  • Queen Negus

    So much to talk about!! No offense Auntie Sandra Mae, but I will log on just to read the COMMENTS.. But its nice to have an open post but your Original Rose Gardeners wont leave funny personal comments. SMH

  • JerseyMom

    #TeamMeekMill

  • http://www.southernbellepublishing.com countrygal

    But he didn’t start it lol. If I got peed on, ain’t nobody leaving! I’d be like Martin when he lost his ring at the gym. Lock them doors. We ain’t going nowhere

  • ME

    So Nicki go back home, Drake will be waiting on you at the doe!

  • JerseyMom

    You country bamas don’t complain about Young Thug’s and Rich Homie Quan’s unintelligible vernacular. Most of these rappers rap like they have a thick lazy tongue.

    Actor Aubrey Graham is corny as hell. He is a studio creation. He only gets a pass cause he is light skin and gay. You would never accept his bulls**** if he was dark skin.

    That is all I have for this post. Drops the keyboard and mic.

  • Beverly Johnson

    Hey Meek, contact Ja Rule, he’ll tell you about the afterlife.

  • ZRoJoTheLezBeyond

    OMG… I can’t stop crying and laughing (at my desk)!

  • ZRoJoTheLezBeyond

    Pac, ALL DAY ERRYDAY!!

  • Kimberly

    It was an accident and the nigga apologized meek is so lame like go sit yo ugly ass down smwhere u lost case closed started something he couldnt finished making Nicki look even more stupid following in behind him

  • Lorenzo Chaps

    That’s so funny

  • Rayne

    I’m rolling at that iggy meme.

  • Vagirl

    what ever happen to this girl from the video she reminds me of Necole M.

  • Shanna Carter

    lmao lmao

  • stanley

    Drake probably too busy looking at Cap’s D*K and enjoyed lmao

  • Asim

    By far the worst supposed diss track

  • Teachmeeatme

    DE_________AD!

  • missmiami305

    Not a huge Drake fan but he got this. Meek have come for the kid and Nicki a lame for allowing dude to come for someone she always refers to as her brother. No loyalty.

  • My Thoughts

    Lmao????

  • MsEducated

    Drake got pissed on and Meek got ****ted on
    ……..now their even!

  • DDNY

    that sound like T.I.!!! HOLLERING@!

  • DDNY

    AND HE STRESS EVERY WORD.

  • ms Thang 22

    Yesss!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    This made me laugh. Did you know…nevermind. Welcome MsEducated.

  • Mackinazz Moriah

    who cares Drake wins end of story

  • Fendi

    **funeral. Lol

  • Fendi

    Meek is commenting about Drake and someone accidentally urinating on him/in his direction when he should be asking why there are photos of Nicki with Gucci Mane’s wang in her mouth. She said she boinked him AND Waka when she was drunk. Yeah, girl. Her nickname was allegedly “Los tres platos” and she takes it up the plastic culo. How do you dump Safaree for cheating when she has been passed around more than a collection plate at Sunday services?

  • Mel

    I don’t know about her being passed around but then again the industry is one big STD pool so I don’t put it pass her what I do see is that she is trying to convince the world and herself she’s into that lil grease ball I mean anytime u have to keep saying it out loud like that says a lot I’m not convinced she’s over safaree

  • Xennaya mitchelle

    Meek Mill is such an ass….he used Drakes song in the drake diss track.He literally cant get any stupider and/or uglier. Plus I cant be the only one who heard Meek Mill’s Energy cover and think that this nigga should be wipped off the face off the earth.