Kenya Moore and Janero Marchand

FYI: If you are one of the VIP invitees who RSVP'd for Kenya Moore's Hair Care Launch event tonight, the event has been moved to a new location due to overwhelming response.

You must re-RSVP to PR Guru Janero Marchand for the new location.

And don't forget, RHOA cameras will be rolling tonight. See you there!

Hello #TeamTwirl and Friends!

Due to the overwhelming response to the #KenyaMooreHairCare launch event and #RHOA cast conflicts, we have moved the event to this Monday August 17, 2015 from 6-9PM so all can attend.

Please re-RSVP for new location

Food and Open Bar
#RHOA filming
Dress: Fabulously Chic

--
Best,

Janero Marchand

Chief Executive Officer

Marchand Media Group, LLC

Marchandmediagroup.com

  • luVn_liFe…

    I like Kenya's dress! I'd rock it :yes:

  • Jen_n_juice

    Good morning Roses!

  • Buttercup

    I love the color of her dress.

  • WHITTYwithWORDS

    Ok.

  • AllmylifeIhadtofight

    So Vivid is offering Kylie $10 million for a sex tape with her and Tyga. Said they can make her a bigger star than her sister.

  • Chitsngiggles

    I'm so glad I didn't get accepted to GSU. I would not have made it in Atlanta. I would have drowned in the shallowness. Why did they have to add Dress: Fabulously Chic. It just screams THOTS and IG models to me.

  • Chitsngiggles

    Kris Jenner will be the director....

  • Smartypants

    Ew

  • Buttercup

    How many times have to visited Atlanta?

  • AllmylifeIhadtofight

    I was thinking there are plenty of other cities WAY more "shallow" than Atlanta...but nah

  • Chitsngiggles

    Like 3 maybe. I was not really impressed either. Other than the nightlife, I just saw a bunch of materialistic people. It'd the same with Houston. I love that city with all my heart, but I'm glad i moved. After like 3 days, I'm ready to go back home.

  • lil goodie

    She is the one that called them to begin with..was just waiting for her to turn 18

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Even porn has become a joke. Folks just out to ruin everything.

    Let's see if I have some VHS' tapes somewhere.

  • Chitsngiggles

    Houston, LA, Miami, New York can be. Atlanta is just more advertised cause everything in black film seems to be filmed there.

  • luVn_liFe…

    Beautiful. she wants to be just like trash a s s Kimmode.

  • zeta4life

    *runs real fass*.....jumps on you, knocking u to the blog flo'...I be missing you.... HEY KIC!!!!

  • AllmylifeIhadtofight

    So you've never seen RHONY, NJ, OC, BH? Rich Kids of Beverly Hills, Basketball wives of Miami/LA, Big Rich Texas and a million other shows that aren't filmed in Atl?

  • Buttercup

    Atlanta is what you make of it and the type of people you surround yourself with. If you choose to take up with those who have to have inches, face beat, and take 3 hours to get ready for brunch, that's going to be what Atlanta is. If you choose to hang out with the kids, you're going to think everyone in Atlanta is gay. I'm just a regular girl who rocks a wash and go, no make up, and jeans and tshirts while running errands, so I notice a lot of laid-back people.

  • Browneyes

    for sure

  • Petty_boots

    Tbh I think it's phucked up how famous and rich they got off the first sex tape. I get disgusted when I see grown women swooning over these bishes, like . . . hey, whatever floats folks' boats. Gm though khaki ?

  • zeta4life

    HEY ROSAY!!!!!! *COLOR MONEY* for @K-DUB!!!!!

  • AllmylifeIhadtofight

    HEYYYYYYYY!!!!!!!!! I missed you tooo murch!!!!

  • AllmylifeIhadtofight

    Exactly!!!!1 Them old VHS were the truth.. I personally don't want to see her inflate an azz on film.

  • luVn_liFe…

    " I get disgusted when I see grown women swooning over these bishes"
    YES! Fcuk going on?

  • luVn_liFe…

    Hey Zeta :kiss:

  • zeta4life

    I know....I been sooo busy at work....and Z20 is home....and sometimes I just can't deal with the ig-niggrance on here sometimes...

  • AllmylifeIhadtofight

    GM bae... All this week her stans were under Black Chinese post stanning hard as hell. I was like for one you a 30+ black woman going in on another one for a little girl that won't even acknowledge your presence if she saw you.. WTF is wrong with you life??

  • zeta4life

    Hey BS....lub dat name....I have been reading your comments and you are a "fool wit it"
    *cues*
    I LOVE THIS CHIT!!!! LOL

  • AllmylifeIhadtofight

    I was about to sign off and do work because I don't care about any of this stuff people are outraged about

  • Jusstlookn2

    @zeta4life:disqus well well well Good Morning, did you have a great visit with 20yr old Zeta

  • zeta4life

    Hey my lil "hallow-pena"
    :kiss:

  • Petty_boots

    You should see some of these NY bishes. Stealing peoples credit cards and using them for Balenciaga's, margielas, and other stuff. But hey.

  • zeta4life

    JL2.... Hey love muffin.....he is still here for 2 weeks (YEA!!!)....
    how r u and yours????

  • Buttercup

    I would say that many of them are misguided, but it takes all types to make the world go 'round. Not everyone places power on their puss or are perfectly fine with being viewed as a sex object. *turns up nose*

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Somebody wants to see her use the strap on on Tyga apparently.

  • harley_quinn2.0

    Maybe this will work out better than her production company.

  • AllmylifeIhadtofight

    Miami is known for them chicks running scams and boosting.

  • Jusstlookn2

    Get out my head. I been to those cities plus more and it's people are out of control there, here and everywhere. Just ignore it....I be like whatevs. Which is why I don't do social media or pay attention to people about materialistic items or feel bad when I treat myself to item that is pricey. Can't take it with you and damn to hell if I'm giving to Bob, Susie and Ray Ray cause that ain't got it.

  • Chitsngiggles

    I'm talking about Black Atlanta. It just seems like everybody wants to be a star or be seen. Its one big competition. I just want an easy life. My point was that I'm happy God chose my path to Chicago. Although I want to move now. 11 years ago when I movend to Chicago, Atlanta was the LA of the South. All that flash and no substance probably would have ran me out of there. Hell my cousin graduated from Morehouse and ran his ass back to Dallas and he gay. It was too much. I guess I'm just too simple for Atlanta.

  • WHITTYwithWORDS

    Now Chits, don't you live in Chicago? One could say lot about your city as well...I think if you fall into those traps you were weak minded OR you had the tendencies already. OFF TOPIC: I am sleepy.

  • zeta4life

    EXACTLY!!!!! especially whomever that "Shane Baby" would should be "INSANE BABY"...btw...its just a bit much at times for me.... what we smokin'

  • zeta4life

    HQ.....Morning honey :waving:

  • 1/8

    ....and the fluffer.

  • Chitsngiggles

    I know my ass wouldn't have made it there. Its survivor of the fittest in NYC. And its too dirty.

  • zeta4life

    Hey love.....I am going to say it again....COLE, U STOOPID!!!! rofl!!!!
    how r u????

  • harley_quinn2.0

    Morning Zeta *hugs and kisses*

  • WHITTYwithWORDS

    My ex had a giant box of porn dvds...FYI: Ladies if your dude/Khakii has a giant box-O-Porn...He/Lightskin aint shyt, will never be shyt and doesn't want to be shyt..

    ***This has been one of your daily PSAs.***

    UPDATE: khakii reminded me she wasn't shyt either.

  • AllmylifeIhadtofight

    Now you get out my head. I'm not going to feel bad about working hard to buy labels and name brands and I damn sure ain't ugly. insecure or both. I work hard so I can enjoy luxuries. The kick is I will rock the hell out of a dress or from Ross, Marshalls. TJ Maxx hell all my wraps for my sundresses came straight from the PJ section in walmart for $9. I spend money on what I want to spend $ on and unless it's directly affecting you it aint your business.

  • zeta4life

    *throws water in your face* WAKE-UP!!!!
    and your comment: PRICELESS

  • WHITTYwithWORDS

    @zeta4life:disqus !!! COME SAY HI TO ME!!! DID OUR SON MAKE IT HOME?!?!?!

  • Chitsngiggles

    That's so sad....smh.

  • Jusstlookn2

    We good, I'm home today, It's my late night. 4 to 2am....

    My babes was only home for day and half after visiting grands in NJ and took him back to school on Friday. I slept for a day and half after that. While Hubby and other munchkins partially cleaned.

  • AllmylifeIhadtofight

    Lets get some of that Wiz cause his azz always seem like he's on the Starship Enterprise.

  • zeta4life

    BUTTER BOO!!!!! Hey my VIRGO SIS!!!!

  • Jusstlookn2

    MY ADD HAS KICKED IN...gotta go...

    BBL

  • AllmylifeIhadtofight

    Is that applicable for women......cause I had a nice collection when I met Mr.........:kona:

  • Just Keya

    Hope she not as dry as her sister..... His twig stick looking self....they might start a fire.

  • zeta4life

    Best one I ever had came "scraight" outta Liberty City....damn I hate "shim" got knocked...

  • Buttercup

    Hello, my Virgo Sisteren! How are you?

  • Just Keya

    Good Morning everyone

  • WHITTYwithWORDS

    I fixed it.

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Cosgin. Had one of those.

  • WHITTYwithWORDS

    Morning Queen...You had all weekend and no avi....TUH

  • Buttercup

    Morning Keya!

  • AllmylifeIhadtofight

    In my Usher voice, "These are my confessions". Why I watched his show this weekend with the boys?? Why I almost think it's cute besides the fact he will be bankrupt in a few months cause he spends stupid amounts of money???

  • Just Keya

    I'm sorry!! I'm gonna put the old one back up. And I see you have yet to accept my IG request.. *pats foot*

  • Just Keya

    Morning Butter!!! Your daddy still at the house?

  • Petty_boots

    Lmao, right? It's really sad that people idolize them. There's this girl on fb named romina some chit (I think she's famous for saying your man don't love you if he don't beat you), and she's over there like "I'm the only sane kardashian". She's even a groupie over there taking pics with lil durk and those ion got no type boys smh. Bless her heart.

  • Petty_boots

    Amen to that.

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Hello Zeta. Thank ya kindly. ?I try to be on my best behavior in here.? I was going to call myself BullShyt but this a family blog.

  • Just Keya

    I REFUSE to watch Tyga play with MTV's money. I know better. He already broke. MTV just needed it to look good. Chile boo.

  • AllmylifeIhadtofight

    hangs head... But you ain't answer my question.. Does that mean I ain't shyt won't ever be shyt... :crying:

  • Chitsngiggles

    I was referring to folks who want even put there feet in a Marshall's. People who really think if its not a desinger label, they won't wear it. My MIL is like this. Everything she wears HAS to be designer. But I don't think she really likes who she is. When that wig, jewelry, and that tooth come out, its not a pretty site. I think she needs those labels to make herself look good.

  • zeta4life

    WONDERFUL.....putting the finishing touches on the menu.... and still trying to keep from cussing my MIL "scraight the phuck out".... I can't wait to Momma Z get here....she is determined to try and turn 'ZETAS GALA" to a "backyard que"....THE DEBIL IS A LIE....AND I AM THE TRUTH #playwitit ...how is HD and Lil "pat of butter"?

  • Just Keya

    You were already not shyt... :kona: lmao

  • WHITTYwithWORDS

    YES Walmart MACGYVER; we out here look cute and classy with out fashions for less..My dress is 5 whole dollar and my bag is while....NOT....lol...mixing my COINT

  • Buttercup

    If my daddy was at my house, please call Phaedra's pastor and first lady, because I need an exorcism. He died 12 years ago. LOL.

    That was missyJ's that was dropped off at her place.

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    You are shyt. Porn is healthy.

  • AllmylifeIhadtofight

    I said I was embarrassed you ain't got to rub it in.... The show is cute though.. King was driving his little power wheel in the house and knocke a chucked out the wall. I was thinking your daddy aint' going to get he deposit back on this rental.

  • AllmylifeIhadtofight

    You know me so well..... I can't stand you!!!!!

  • zeta4life

    GURL.... I smoked on some damn "white" weed and we fell up in that NWA movie....

  • WHITTYwithWORDS

    Um Heffa....I did...I have been looking all up and down your page and you are a follower.

  • SnootyPooty

    A big fat Yawn .... Mouth wide open..... She just rubs me the wrong way.... Albeit I wish her the best of luck!!!!

  • Just Keya

    I was done at "and that tooth"

  • AllmylifeIhadtofight

    Listen Linda. I kept me some porn and a bullet when I was single. I aint catching SARs, Ebola, Anthrax or nothing screwing no strangers.. Turn a porn on, turn myself on blast and go to sleep.....

  • Buttercup

    Giiiiiiirl, even the high falutin enjoy some bbq ribs. I surely would have her grill some and serve them on a silver platter #CountryGirl

    My guys are well. Lil Butter was lazy this weekend, so all we did was watch Netflix. Honey Dip won't be in town for another 3 weeks, so I'm counting down the days.

  • 1/8

    Good morning! I'm great. Hope you're doing well. ?

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    People spend their money on what the heyull they want to. On one hand it's like that's stupid but then I remember I got my own vices and I don't rely on none of those folks to pay my bills.

  • Just Keya

    The one he got kicked out from because he can't afford the rent? Yup. lol. lol.

  • WHITTYwithWORDS

    SPeaking of rental...Why Shadd talking about he bought that condo but he renting it for 12,000

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    You got some ribs? You sharing?

  • zeta4life

    "partially cleaned" I know abt that...lol...cuz we can do it soooo much betta....glad u got some rest

  • Buttercup

    Your MIL sounds like she belongs in someone's workshop. #BuildAMama #NoShade

  • WHITTYwithWORDS

    But why just the ONE tooth?!?!

  • Petty_boots

    Lol, damn, there too? I see chicks as young as high schoolers doing this chit making more than what I make. But of course, they'd rather waste their coin on rented lambos and stuff for prom. Um, those are rent payments ya know. Help ya mama.

  • Just Keya

    Oh then you have seen all of me and my peoples. So you can know I'm no catfish. It is what it is. lol. And I'm about to go look at yours lol.

  • Chitsngiggles

    Its a lot I can and have already said about this chithole city. But its not shallow. Its very complex and all that materialism and trying to be seen shyt don't work here. Nobody gives a chit about hanging with celebs and all that. We trying to make day to day. That's the one thing I do like about living here.

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Does not compute. Did he buy it or is he renting it? You can't do both. Well you could but you probably need meds for multiple personality disorder.

  • Petty_boots

    Lmfao. There's some ok parts. I've never really been outta NY. #nolife

  • zeta4life

    Hey Ke-Ke... how are JuJu *our lil pancher* and your man-child???

  • SummerBaby

    Not the wig & tooth! ??

  • WHITTYwithWORDS

    Right?...For instance I bought a diamond...WHY..IDK...should I have probably not..lol...I do dumb stuff all the time.

  • Buttercup

    I don't have any, but Zeta's MIL is trying to offload some, and Zeta said she ain't having it.

  • Just Keya

    LORD!! I am so sorry!!!! Oops. And I sure was thinking while typing "wait is that her daddy?" I'm sorry. Damn. I'm slipping. Roses are not supposed to forget nothing! lol

  • WHITTYwithWORDS

    Yea But I would take shallow over dangerous....but I can see where you were coming...I'm just chitting on ya...in a good way...is that possible..idk..

  • Buttercup

    Bullshyt!

  • SummerBaby

    I've always wanted to move to NYC just to see if I could make it.

  • Just Keya

    JuJu has not moved from pinching to straight out slapping you in the face....and I'm sure you knew what happened after that. Momma don't play that. Her daddy might, but that's on him. No hitting. My man child is great! lol :hug: how are you?

  • WHITTYwithWORDS

    either 12,000 a month..HOW SWAY..where WHERE...OK SWAY...

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Its not necessarily dumb it's you spending your money on what you want to. If you buy a purse instead of paying your rent that'd your homeless a$$ not mine.

  • zeta4life

    3W.....hey "stanka-butt" ROFL!!!!
    Have I told u lately
    that I lubs u....and there's nothing u can do about it..

  • zeta4life

    YES HE DID.... your "fass tail"...be moving fast with "daquan" *SHOUTOUT TO TAKE!!!!

  • Chitsngiggles

    Anywho, both me and the bae or off today, so we are about to catch an early showing of Straight Out of Compton. The kids are at camp and daycare. We are about to do a day date. Talk to ya'll later. Ciao

  • AllmylifeIhadtofight

    I laughed so hard when she said tooth....

  • AllmylifeIhadtofight

    All I saw was Mama Dee tooth flying

  • Buttercup

    I already know I'm not about that life. The cost of living isn't the major deterrence for me. It's my inability to read people. I would be tied up in someone's basement because I speak to everyone.

  • AllmylifeIhadtofight

    She's Mama Dee twin.

  • WHITTYwithWORDS

    Can we discuss Matt Barnes and RihRih...Why do I love her petty ass so much...she said " Won't pull a Meek and lie on my hotpocket....back2back bish"

  • WHITTYwithWORDS

    Have fun CHits

  • SummerBaby

    We not gonna start that Chicago slander today?Y'all know that gets my pressure up ?

  • zeta4life

    don't be in the movies getting "fanga banged" by Mister....chit...now that I think about it....girl wear a sundress with no "panny drawlz"...wait that's what I did....ENJOY YA'LL DAY!!!!

  • WHITTYwithWORDS

    **Tingles*** Lusha ya too.

  • zeta4life

    I love that "Bajan singer".... she was like "whet"

  • WHITTYwithWORDS

    Yes, I mean Keya, you commented on my page nutcase.

  • WHITTYwithWORDS

    Nah, my Jesus said no....and so did that daycare bill...I pays MINES

  • SummerBaby

    I speak to every black person I come across. My kids hate it! Even when I'm walking down the street with the meanest face I still speak ?

  • zeta4life

    awww.. u got me feeling all "tingley" too...

  • Chitsngiggles

    That Bush clowned THE fuk outta him. I fugging love that Bish. Don't lie on Rhianna's pucci
    ???

  • WHITTYwithWORDS

    So much and she embarrassed his ass...he joked on the wrong one.

  • Buttercup

    LMBO. Don't listen to her. We don't have any funds on the blog rush card to bail you out.

  • AllmylifeIhadtofight

    She had a rough weekend.. Bless her heart!!!!

  • WHITTYwithWORDS

    Okurr? I'm like WHETTT...but bish you were there?!?!

  • Buttercup

    No worries. I talk about him like he's still around, so I can understand how you were confused.

  • Just Keya

    Did I? Damn sorry. Excuse me. I'm all over the place today. smh.

  • zeta4life

    HE LEARNED THAT DAY!!!!
    I didn't know "grown azz men" was still lying on "da puss" like that...

  • Just Keya

    DEAD!

  • Str8tUpMenace

    ^^^^^^^THIS!!!!!! Ole pimp azz hoe.

  • WHITTYwithWORDS

    Yea...the chick with the cartwheel

  • Buttercup

    I'm the same way. If I don't speak, I can hear my mama in my ear, "Everyone deserves the time of day."

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Some things people shouldn't talk about

  • Just Keya

    RIGHT! hahahahahahahhahahah. She gonna say "I can do it" and fugged her whole face up. I DIED!!!

  • Just Keya

    I feel so bad. Im so sorry. Shoot, my brain today....

  • SummerBaby

    Her response was hilarious! I didn't believe that story when I heard it.

  • Just Keya

    I did not hear the story and from what I am readying it sounds like bs. Has Matt Barnes seen himself? Rih Rih is not about to give him ZERO picks. Tuh

  • You Aint Shyt-LuhYou, B.Sweet

    Hey as long as you ain't asking me 'lemme hol something Bull'.. BullShyt go take that purse back

  • SummerBaby

    Exactly & he had kids. Does she date men w/kids?

  • zeta4life

    :rofl: u know since "daquan" ain't been no giveaways...no Slim logic...and u know we ain't getting no gift cards for Christmas...

  • Just Keya

    reading*

  • zeta4life

    Hey Summa....and "nerp" she does not...I just wonder what made him say that chit...

  • Nina de la Hermosa

    no one cares

  • zeta4life

    ^^^^^^^^ ALLADIS!!!
    *come through VIRGO...

  • SummerBaby

    Hey Zeta!

  • SnootyPooty

    Why do my comments keep disappearing

  • zeta4life

    iz u trying to type "nassy" lol
    I love your pic....BEAUTIMUS #nohomo :rofl:

  • Just Keya

    The fugg? You care enough to type that shyt though right? Let's not start this Monday morning. Let's not!

  • WHITTYwithWORDS

    Bull they aired him out on instagram...you know the Gram can't let folks be great.

  • Just Keya

    NEVER. And I was here for it. I died.

  • zeta4life

    *commere....we will not entertain "igniggarance" this Monday morning.... sits u on my lap and rocks u...for old times sake...

  • WHITTYwithWORDS

    ...I mean CB...

  • Just Keya

    New Post yall

  • WHITTYwithWORDS

    We Won't do it, I'm in a meeting..I can't be dragging folks on today...

  • zeta4life

    Yes,,, I am wonderful.... went to the gym and did some lifting today....gotta keep these "breastisis" right and tight....hopefully when I get through at work and u are still here ....I have something to ask you....if u don't mind later on... if u don't want to answer I promise I will understand....But its not anything crazy...LOL!!

  • 1/8

    Sure, ask away! I'll probably skip out for a few hours, but I'll be checking in, later.

  • Nina de la Hermosa

    BI TCH I WASNT EVEN TALKING TO YOU ...

  • Just Keya

    Clearly you are new, because it don't matter who you are talking to. However, I was talking directly to you.

  • SummerBaby

    He didn't have a kid when they were together.

  • AllmylifeIhadtofight

    Is there a problem? Your use of all caps and profanity in addition to being rude to another poster when she CLEARLY wasn't talking to you suggest that your Monday isn't going well. How can we help?

  • Nina de la Hermosa

    well i dont give a fu ck i can say what the fu ck i want...now since i told u that directly RUN ALONG

  • WHITTYwithWORDS

    You know everybody think they will eventually find it back.

  • DDNY

    hi whitty, i seen that compton post dragged out some trolls. and they still clinging on to nut hairs.
    any who.... i seen that today. he played wit the wrong one. worse than his ex wife

  • WHITTYwithWORDS

    hey hun...Yea I hopped out of that post...He straight embarrassed himself.

  • EasyBreezy

    Has Matt Barnes seen himself?

  • EasyBreezy

    ^^^^^^^^^^JustKeya, that is SO hilarious to me! Barnes looks like he passes mirrors regularly.

  • EasyBreezy

    Weave hair products? Or is she STILL goin' with the "...this is all my real hair....," foolery? ( Before you write it, I saw the video of her 'parting' her hair throughout to show her scalp. But folks, trust me, I do that ALL THE TIME with my $900 lacefront Brazilian hair wig) Either way, she looks great and I wish her the best.

  • Tammie Reed

    Kenya looks very pretty in yellow and bright colors. They pop on her skin tone werk!

  • EasyBreezy

    OFF TOPIC, plz: Bravo's 'Fashion Queens,' show has bit the dust! Glad? Mad? Go!

  • Lenina Just Lenina

    Bye!!! ?????????

  • Lenina Just Lenina

    Who's RSVPing. Tell us how it was ...

  • Lenina Just Lenina

    Honey hush!!!! ???

  • Nina de la Hermosa

    u can help me by shutting the fu ck up thanks RUN ALONG NOW :)

  • AllmylifeIhadtofight

    Aww you're an angry little one.. What you have no real friends? No one to talk to? Hugs...

  • Just Keya

    LMAO. Miss, if you can say what you want then so can everyone else. Then why ask if you were talking to me if everyone is saying what they want to say? lol. Funny.

  • Lenina Just Lenina

    Not w that old azz meme as your gravi. No Gawd ma'am. Yawn...next.

  • Lenina Just Lenina

    I'm going to need the authorities....? hepmelawd

  • Nina de la Hermosa

    HERE U GO!!! nobody even was talking to ur as s either lmao...thats all u could come up with loser bi tch yawn ur dirty a ss somewhere else NOW U BIT CH RUN ALONG WITH THE REST OF THOSE BLACK BIT CHES

  • SnootyPooty

    Lol no not at all ..... I just said yawn a big yawn she rubs me the wrong way. Albeit I wish her much success

  • GTFOHWTBS

    HeNe should be the first in line

  • GTFOHWTBS

    HeNe should be the first in line

  • stanhope

    Calling Miss Janero Marchand, there's a call for you by the rib tips table.

  • Liah

    This crazy bitch.....

  • Danceroflife

    Within weeks, and based primarily upon Kenya Moore's long, thick and luscious locks that ANY woman would love to have, I have no doubt that Kenya Moore Hair Care(KMHC) products will sell over $10 million dollars. And with those absolutely crowning locks she is fortunate, blessed and lucky to have flowing down her back, she will quickly become a REAL "rich bitch."

  • Lenina Just Lenina

    Oh and a racist one lol bye ashy

  • Nina de la Hermosa

    no racism here....next time mind ur own fuc kin business u dirty trick now HOP OFF

  • AllmylifeIhadtofight

    Umm ok.

  • Monday

    Why anybody who has rsvp, have to RE -rsvp... can't they just e-vite with the right infos??

    Who has all day... THE DAY OF THE EVENT to wait for another rsvp reply?

  • mzwhang90210

    Check google...Kenya DOES have healthy long hair. Been had it.
    Back from her pageant days.

    Iono why some folks refuse to believe that black women can and do grown healthy long hair from their scalp.

    I get tired of strangers (98.5% of the time, it's black women) wantin to "feel my hair"...read (to make sure I'm not lying when I say that yes, it IS real .)

    Stop the madness folks..