• http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    Azalealia Oakley better sit down somewhere...

  • Bootcampgirl

    Didn't she spaz out on a train or bus recently?? homophobic slur

  • Bootcampgirl

    So who the hell said that the blog was boring and got banned?? That GQ post didn't tell me shat...

  • Let Your Soul Glow

    I'm convinced she spazes out just because it's Tuesday!

  • Just Keya

    This stupid woman up top..I have nothing for her.
    ION So...when is Aroth coming back? I'm still a bit confused as to what happened. I did not do the education sway. Oh and hey yall.

  • missmiami305

    She sound dumb. But I have mine so who am I to judge

  • ShelbyMoore

    Did they change the laws to where mentally ill people cannot obtain guns? This bish is stoopid.

  • BlahBlahBlah

    I got mine, u better get yourself a gun...

  • MzKeriBabee

    Like I said previously... "The things people will do to stay relevant"... but in this case I feel its more so "The things people will do for ATTENTION"!!!!

  • ShelbyMoore

    I have mine as well, but look at her behavior...does she look like the type of person who should have a gun?

  • Just Keya

    I'm still trying to figure that out. AND how are people getting banned and it's not a locked thing like before? This thing take gmail and everything. No more work or paid emails. SO really, you can't be banned. It's roses in here right now who got banned 50-11 times from before. Just chillin. IJS. AND since it's an open post I should not be "Banned" for saying it.

  • Bootcampgirl

    I do know comments keep getting deleted though...#lostinthesauce

  • jeniefrumdabloc™

    She one of these .... see gif below .... a damn fool

  • Just Keya

    Well ALL of DUbb's stuff is gone because she up and left. Took an e-piss on the blog floor and was gone. Mad because Sandra said Aroth can't play here no more. SO Dubb is on protest. #FreeAroth #BlogLivesMatter

  • Bootcampgirl

    So I went to a party this weekend, mind you I paid $20 for me and $20 for my sister for that shat to turn into the OK Corral...I was pissed..EVERYBODY had guns, I was not ready..AT ALL

  • jeniefrumdabloc™

    Chile goodbye... hellz no .... this is why I ain't got time ... a bullet has no name

  • Bootcampgirl

    well where did this go down at??

  • jeniefrumdabloc™

    She a damn fool ... theee damn end

  • Wildcat34

    She is absolutely ridiculous and a PR nightmare. She is furthering the case for these individuals who came in contact with her crazy azz to sue.

  • Bootcampgirl

    You should have seen me, ducking behind trees, hitting the floor..that shit was grassy and wet out there and I had on those shoes I have in my gravi so you know I was double pissed...Anndd I was sober..

  • Just Keya

    Nikki post. smh.

  • Seavoo Play
  • Just Keya

    Excuse me Petty shirt people, can yall make a #BlogLivesMatter shirt. I need three of them. Thanks.

  • Sassy24

    She needs attention I see.

  • Bootcampgirl

    My nigga....

  • Just Keya

    She needs a straight jacket, a better hair and makeup person, and some meds. Tuh #JesusBe

  • scentsychick30

    She needs to have a seat before Twitter/Instagram get her in trouble ?

  • Neicey

    Sound like u went to the u bar. They were shooting this weekend. But that's in ATL

  • Karma WhO

    Why is she even the topic..so over this lady.

  • Just Keya

    This

  • Felicia Smith

    who is this chick again

  • Just Keya

    nobody

  • Sassy24

    Lololololololol

  • iWasteTime

    She needs a 5150 hold! !
    ASAP !

  • Just Keya

    Heeyyyy Your baby is officially walking.

  • iWasteTime

    Boo!
    Hold me!
    I've dipped in and out and lost bae!

  • Just Keya

    Awww. It's gonna be alright. Don't you worry.

  • Seavoo Play

    Ummm....we're not impressed with your thug antics

    #gohomeroger

    http://media.giphy.com/media/201JmxgMfgbkc/giphy.gif

  • Blaque Mahogany

    I feel like I'm missing something... Did someone threaten her? The gay mafia is strong in these streets

  • Just Keya

    #AndDontComeBack

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Who you gonna shoot dummie? FOH sounding dumb AND stupid

    :not taking you serious face:

  • Buttercup

    Is U Bar off Old Natty?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    IONO why SR does the dumb shatt she does AND WE'LL SEE IF SHE MONITORS OPENS POSTS OR NOT...

    ALL EYE DO KNOW IS THAT EYE EXPECT PRYNN AND KDUB TO BE BACK IN THE MUFUQQIN BUILDING BY TOMORROW MORNING *bams table TWICE*

  • Just Keya

    I have questions:
    WHO is her fan base?
    What does she sing?
    Does she have any albums?
    Who is she signed to?
    WHY did they sign her?
    Why does she always look a mess?
    Where her momma at?

  • Just Keya

    Child, Sandra said IF Prynn comes back she gonna ban her again...I'm STILL trying to figure out:
    1) How can she keep people from coming in? Daquan is open to everyone.
    2) WTF was Prynn banned for anyway?! A bunch of nothing.

  • Let Your Soul Glow

    1. Other "special" people
    2. What the voices in her head tell her
    3. A collection of #2
    4. Who knows
    5. They must be nuts too
    6. Because she has no friends
    7. Her mama must not like her either bc mine would have BEEN snatched me up!

  • Buttercup

    I gave a rundown of the series of events in the GQ post.

  • ?Sugar&Spice?

    She just needs some good diick.

  • ?Sugar&Spice?

    lmfaooo yall are funny

  • Just Keya

    I saw. And I don't see why she is banned over that. People in here calling kids bastards and bitter barren women and get to be in here hateful and chillin. Sandra don't give zero fuggs for that shyt. but Prynn got to go because she said #BringOurBlogBack Man, that's a bunch of dumb shyt. Total bs.

  • Just Keya

    I'm out. Prynn, I hope you come back. #BlogLivesMatter MORE than Troll lives. Tuh. Good Night yall.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    *talking loud* She'en gonna ban not shatt :hahaha:

    Like you said, how can you? Prynn finna be Brynn next time, or RothA :lol: :rofl:

  • MissHarlem

    Not even one percent of the country needs a gun. Her ass falls in the 99%

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    WHALE :eek: Can we see it HERE? Hmmmm
    :rofl: :rofl: :kiss:

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :nite:
    Send me a current pic of MsJu :waiting: :)

  • Neicey

    camp creek

  • Low E. {CIRCA 1908}

    BCG: JUST ABOUT EVERYTHING GOT DELETED...I WAS SURPRISED I CAUGHT IT

  • MookieFly

    Why this girl gotta be so problematic? I low key jam to some of her bops but I don't know of I can hang with her as a person. She that friend you know mentally unstable but you keep cuz they bring the laughs until their crazy ass turn on you

  • Low E. {CIRCA 1908}

    YOU'VE BEEN MISSING ALL DAY!

  • Neicey

    everything off old Nat is off the chain...u know what to expect when to go there.

  • SpillyNillie

    Don't nobody wanna talk about black ink huh?

  • Low E. {CIRCA 1908}

    SO NOT ONLY DID THEY SHOOT, BUT THE AIR MAX GOT DIRTY TOO???

  • Buttercup

    Oh. Folks from my hometown who've moved here love hanging out there. My hood club days (Prime TIme, Chocolate, Dreamz) have looong been over.

  • AmericanMade

    She'll be wearing kanye "fashion" line in prison/mental institution. ...Bye Crazy!

  • Low E. {CIRCA 1908}

    I JUST WORKED FOR THE PAST 2 HOURS...I GOT STUFF DONE, BUT IT WAS NOT FUN AT ALL. I GOT MAD BECAUSE WHAT I WAS WORKING ON WAS STUFF PEOPLE DIDN'T DO RIGHT THE FIRST TIME. UGH.

  • AmericanMade

    It's Tuesday ahhhhhhhhh, your gay Tuesday ahhhhhhhh! Lol

  • Buttercup

    It looks like aRoth was banned because she said #BringBackOurBlog- in which I generated a meme in support of her comment. Saundra said that since aRoth can't appreciate good writing, she can take herself to another blawg then. Dubb, being the rider she is, said that if aRoth is gone, she's gone until she can come back. I'on know if Saundra banneded Dubb too.

  • MzApple

    can we collectively send them a box of blistex and lotion please

  • Low E. {CIRCA 1908}

    WHITTY...WHAT IS YOUR 20??

  • SpillyNillie

    And a box of common sense

  • MissHarlem

    It's dumb. Everyone including lurkers feel the same way. We all want the blog back but just don't say chit. Mkay

  • hotntot95

    I need to dust off this shot gun, last time I tried to shoot it I damn near dislocated my shoulder and my hip...I want a snub nose 38..

  • MookieFly

    I just thought everyone in New York was like that. Maybe lotion was high priced there...

  • Libragirlone

    Somebody!!! please

  • MangoMama

    Did any of you hear about the man here in S. Florida who disembowled his girlfriend after she said her ex-husband' s name twice while they were getting busy?

  • Jusstlookn2

    NOt really Ceaser got a floopy wrist. I will watch tonight. last night I watched Dancing with the stars. Not sure what the heck Ms. Kahn Was Doing. She left that Chi swag in Chicago.

  • Jusstlookn2

    I hollered....Oh My gawd I can't breathe.....

  • Jusstlookn2

    You iz a fewl

  • harley_quinn2.0

    I'm in SoFl and I didn't hear anything like that. Let me Google.

  • Queen Negus

    So true??? My question is why do they post Days later to spill their hate? Trolls need a life and Holy Water!!?
    I will not feed the Trolls. Going off to make Don't Feed Troll Memo!?

  • Queen Negus

    What happened on what post? I actually missed it !

  • Queen Negus

    Thanks

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I think the GQ post

  • http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    Somebody has to be sponsoring her to act this foolish..... Sigh ?

  • http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    I started to say something along those lines.... But look how many crazies have gotten permits recently and shot up a place...

  • http://totallifechanges.com/PurTEA VanillaCaramel2shotsExpresso

    No indeed! She needs to be banned from planes, trains, and guns. Crazy things she post....

  • Queen Negus

    Thanks

  • Queen Negus

    I couldn't find it but I saw plenty of deleted posts. Can you please repost here. Auntie said yall can discuss her in open post. Who got banned and why? I saw Auntie banning Aroth but her comment was deleted. What did she say?

  • Sexy CJ

    Uh Oh..............

  • CookieMobster

    My father in law got a Sig Sauer 380 this weekend and that thing was awesome and small enough for my hand!

  • maleorderside

    Rubio said changing gun laws don't matter. Cause criminals will still break them. Makes no sense at all...but somebody voted for him.

  • 1/8

    She'll never top Billboard's100, but she'll definitely top the FBI's no fly list.

  • TheRealLee

    She might just shoot herself. Don't give it to her.

  • BRING THE PAYNE

    Yes chyle!!!

  • BRING THE PAYNE

    LMAO!!!!

  • BRING THE PAYNE

    You iz shot out!!!!you got me over her laffing out loud!:'))))

  • Readytochokemothernatureonout

    I'm gonna get mine too because it's nuts around here. I wouldn't make a status about it but yeah she's kinda out there.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    I mean...stuff happens when you're getting it in. It may have been so good that she randomly started calling names. Maybe the names are similar. Iono! I will admit it has happened in my neck of the woods.

    ???Disemboweled how ???

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    OraCENE!

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    What was your meme? What is BBOB in reference to?

  • Queen Negus

    But she don't get banned!! Wtf?
    I will advertise here tomorrow on open post???

  • ???

    I glad u made it out alive Key but ohhhhh noooooooooo not the shoes girl! Them bishes are pretty !

  • ???

    Chile. I was watching last night and I just could not STAND dutchess. If she cry one mo gdamm to get her way THEN SMILE AFTER WARD I'm gonna unplug my tv. Lord that girl is super annoying, passive aggressive, arrogant and manipulative. Look like Ceas azz might actually see the light ..did u see that look on her face when that nicca said paperwork? ???#classic

  • jeniefrumdabloc™

    Chile you know I'm right lmao !

  • http://yeuphonic.com @yeuphonic

    When you own a website and run disqus instead of the built in WordPress comments, you can monitor, block and suspend users. It's a dashboard only available to the site owner and designated moderators. You can even have moderators highlighted so users know or not. The only disadvantage is people can use any email but you can still block ip addresses with add ons. Some cunning users know how to navigate around that. #helpful

  • http://yeuphonic.com @yeuphonic

    Most cops shouldn't have guns. She has no criminal record and has been threatened repeatedly by fob fans, blacks and whites. Her star power isn't enough to guarantee her safety so it makes perfect sense. Plus most people only judge her from mass media outlets and never defending black women when they rightfully speak up for self and race is a common theme amongst "us"

  • iWasteTime

    How did I miss this!!!
    She better do it!!!

  • Harvey Pittman

    Azalea is somewhat off but hopefully she'll get through it

  • Floriduhh Evans

    I like azalea but I can't lie this is a lil scary ?

  • Fendi

    See, what you have to do is get yourself a piece of light toast (a smaller caliber gun) that you can stash in your purse or even bra, so when you attend such events as the one you were at over the weekend, you are not alone! ?

  • Fendi

    Yikes... Not the Air Max 90's. I like sneakers, so I'd be livid.

  • Blue

    Maybe she can shoot her gun and finally get a hit!

  • SpiceGirl

    on an airplane

  • SpiceGirl

    bye felecia! Sit your arse down!

  • Carla

    this girl needs mental help

  • missmiami305

    Nope! Blasting it on twitter is no bueno

  • ShameTheDevil

    Yes. Yes, i think u playing when u put on that outfit and wig and truly believe i would take u serious. U look a mess...a hot re mess.