Steve Harvey's daughter Karli Harvey is no longer a single woman. Karli and her beau, insurance executive Ben Raymond, tied the knot during a lavish wedding at the St Regis Hotel in Atlanta on Saturday.

Karli's twin Brandi (pictured) also attended the blessed nuptials.

Karli is no housewife; in addition to being a teacher, motivational speaker, beauty and Fashion columnist, and event host, she manages Raymond's successful clothing line, while Raymond runs the three State Farm Insurance franchises he owns in Dallas, Texas.

That's Raymond pictured above left with my running partner Derek, who attended the wedding with his fiancé Sammie Haynes (Editor in Chief of Sheen magazine). Derek said the wedding and the reception were divine! He and Sammie were among the lucky guests who were invited to witness the nuptials firsthand.

As is the custom in well-to-do families, Karli's dad, comedian and media mogul Steve Harvey paid for the $250,000 wedding out of his own pocket. And while he shed a tear (for his daughter as well as the financial hit to his bank account), he didn't mind spending the cash to make his daughter happy!

I'll add more details to this post later. Enjoy the photos from Karli's Instagram.

Karli's mom (Harvey's first wife) looked absolutely stunning in her blue silk chiffon bridesmaid dress. Yes, that is a hair dryer in the corner. You didn't think she woke up like that, did you?

Karli's, Brandi and their mom's makeup by YaYa Beats Face.

  • SummerBaby

    Congrats to the bride!

  • ShelbyMoore

    How much did Steve pay the man?

  • SummerBaby

    How old are the twins?

  • MS PEACHES

    How many times was this man married?

  • Smith Jane

    I didn't know Steve had twin daughters. I thought he only had 1 son with his first wife - the one he tricked into signing away her rights to alimony and child support - & then took sole custody of his son. As for his daughter :side eye: beautiful she is NOT.

  • ShelbyMoore

    A whole lotta times...yet still finds the time to counsel women on how to act like a man.

  • MS PEACHES

    She looks a little Towanda in the face huh?

  • Smith Jane

    Lmao that's the question of the decade! Cause that lady is looking a little tr@nny-ish

  • SummerBaby

    The son is from his 2nd wife

  • ShelbyMoore

    Did Phaedra teach Yaya how to do makeup? These chicks look casket ready.

  • SummerBaby

    That's it! I've been trying to figure out who she looked like.

  • iWasteTime

    Two many times to be dishing out advice . . .

  • WHITTYwithWORDS

    Hmmm...I don't know what going on here but yea congratulations.

  • Queen Lizzy III

    LMAO! My thoughts as well.

  • abby-o

    When people say u look like ur dad..

  • WHITTYwithWORDS

    Now see ain't that the truth.

  • Let Your Soul Glow

    Me too! I was looking saying, who does she look like! Towanda is it!

  • WHITTYwithWORDS

    Casket sharp and funeral ready.

  • iWasteTime

    Congrats to the happy couple.

    Waiting on them T.I. Party pics

  • WHITTYwithWORDS

    or....OR...this is JUST a thought but just bc of the Drag makeup.

  • Victorious82

    I hardly doubt $250k is hurting Steve. He's got 10 shows on tv hahaha. That man made $250k in 15 minutes.

    Those twins have some long faces. Sheesh.

  • MS PEACHES

    So the he-ll with the 90day rule. The next man I encounter I will fuk him guick, long, and loud.

  • Chitsngiggles

    They got some skrong faces....

    Morning and shyt. ?

  • WHITTYwithWORDS

    Ride him to GLO-REHHH

  • iWasteTime

    lolol!
    Just not on camera!

  • ShelbyMoore

    And gullible women are eating it up like Thanksgiving turkey.

  • Trey

    Steve payed that man to marry his kid....

  • BRING THE PAYNE

    Don't they!!

  • Chitsngiggles

    Hustle Hard faces....

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    The bride's hurr game tight. Makeup game ain't quite as strong. Every face in the pics above got way too much makeup on. The artist needs to practice making it look more natural.

  • https://www.etsy.com/shop/AMarieNaturals Lovezoe

    Congrats. Morning. ??

  • Str8tUpMenace

    Did my man get his outfit from the John Witherspoon "Co-or-dinate" Fashion Line?????

  • Jean Paul Le’vonne

    Wow, she looks like a tranny!

  • Str8tUpMenace

    Seems like a lot of face lifts in those pics

  • Queen Negus

    They look great and Congrads!

  • Chitsngiggles

    I miss the 90's makeup....brown lip liner, clear lip gloss, eyeliner, mascara....and bam! Now you got to put on 368985 pounds of makeup to look "beat" its all RuPaul's fault. I blame shim...

  • PettyEyezPrime

    DEAD

  • Chitsngiggles

    Mama and daughter look the same person. Shyt now I'm confused.

  • Queen Negus

    I think Sandra showed them. I loved the cake it was nice!!
    Who went as a Decatur Flavor?

  • SummerBaby

    Me too! I got a throwback club pic with the makeup you just described. ?

  • PettyEyezPrime

    They got that nose ?that stands out in the crowd

  • Chitsngiggles

    Oh and I'm done with football thus year. I needs to find me a Sunday hobby....cause after yesterday I give the fuk up...

  • PettyEyezPrime

    When she show them

  • SummerBaby

    Showed them where?

  • Queen Negus

    ??Real tears, long and loud??

  • iWasteTime

    We confused together...lolol!

  • Chitsngiggles

    Me too. It took like 10 minutes to put on your "face" now folks spend hours...to look like they don't have pores.

  • Chitsngiggles

    For me its not the nose. Its that strong cheek and jaw line....manly as hell.

  • Sasha586

    I was with you yesterday as far as fantasy football is concerned. I freaking love and hate fantasy football all at the same damn time! It can be so freaking frustrating!!!!

  • Queen Negus

    I guess it was on another blog basup.

  • Chitsngiggles

    I was about to throw my damn laptop at the computer. We fukking handed the falcons that game on a silver platter. Fuk football right now.

  • Sasha586

    Exactly like him.......

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    What's wrong suga? The Panthers won. Even Ciara boo finally won a game. Not to mention my Northwestern Wildcats still undefeated. All is right with the world.

  • beth hawkins

    How old are the daughters, they look like middle age women. How old is Steve to have such older daughters.

  • SummerBaby

    They do too much work & spend way too much on makeup

  • Chitsngiggles

    Spitting image

  • Jen_n_juice

    Morning Roses!

  • SummerBaby

    I seen a few pics on IG

  • Mel

    Beautiful

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    The trannies definately ushered in this current era of makeup. I guess womens was tired of competing with them for the attention of mens and losing.

  • Chitsngiggles

    Then when you wake up the next morning, ninja don't even know who he was sleeping with last night. Went to sleep with Keisha. Woke up next booga wolf. Women gots to stop tricking these dudes.

  • WHITTYwithWORDS

    Well RuPaul is a he and has been "beat" since the 80s; he is not to blame for that orange hue up top...That's IG. lol

  • Sasha586

    Who knew Freeman would get off like he did though and considering that you all are missing Dez and Romo, y'all hung in there, LOL

  • Buttercup

    Congratulations. I feel that a gaydar isn't as effective online as it is in person, but Raymond...how you doin?

  • Chitsngiggles

    Fuk that. I don't ever want to look like no tranny. They aint my competition. I can have babies. I got a uterus. I'm fine with my womanhood.

  • Queen Negus

    Yes that's where I saw them! Sorry for the confusion!!

  • Dee

    She needs to FIRE her makeup artist! Congrats to them but please stay off social media,especially when your man looks better than you and you look EXACTLY like ugly azz Steve Harvey .

  • WHITTYwithWORDS

    I do basketball....less stress...I did one season of football and almost killed every damn body.. They were messing with God's child tew merch.

  • Chitsngiggles

    He aint never been beat to me. If you call pounds of makeup and hair beat then.....naw. He ain't never looked like no natural woman to me.

  • Simplicity

    You are evil ?????

  • Chitsngiggles

    Its not funny. ?????

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    They getting the long Arsenio Hall face from they mama though.

  • WHITTYwithWORDS

    it looked ok..they were going in on Xylophone and with her pitt bull pup eyes, no bra and orange hair...THEY were saying that but no me..

  • Chitsngiggles

    My Cowboys lost. ?

  • MafeeMafee

    Lmao! Lawd take me now ???

  • Dee

    LOLOL!!! They were on his show earlier this year together. They seemed genuine.

  • Chitsngiggles

    I see it tew.

  • iWasteTime

    1. Them girls are 33, per the interweb they were bore in 82.
    2. He has a son with his 1st wife, Broderick Steve Jr, born in 91
    3. He has a son with his second wife, Mary, Wynton
    4. They say Steve is 58
    5. All I got

  • Angela

    When are Sistas going to realize that when it comes to makeup, less is more? Enough with the war paint?

  • Chitsngiggles

    What Tomeka had on? What color was her hair. Was Shakina there?

  • Chitsngiggles

    33????? The look at least 41 and a half....their make up artist is trash....

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Well thang is, Steve tried to be a gentleman and give the cosmetically challenged sistas a chance to be married. Try as he might, he couldn't keep looking at those womens his whole life no matter how much makeup they used to cover up that fugly. Finally Marjorie came along and saved him from hisself before he created more chirrens that he'd have to pay 250k for them to get married.
    *******
    I know, that ain't nice, but dang Steve exes ain't no kinda cute.

  • Simplicity

    I had no idea Steve has kids that are grown a$$ women. The one in the white makeup is a big no no.....too dark, it make her look like a tranny.

  • ATL White Guy

    Maybe nothing, cause he looks suspect. So he probably liked what he got in the wedding. Maybe he likes a lady with a strong face.

  • MafeeMafee

    Exactly! And she should've known not to contour those faces as they are already long and skrong! She should've softened their features instead of drawing more attention to them

  • Kimmy

    I ain't gone say nothing..The Lord is still working on me

  • Sasha586

    Girl, I be ready to curse out and lay hands on everybody by Sunday evening. This is my third year doing it and every year by the third week I am ready to quit. I made the playoffs last year though (whoo-hoo!) and am shooting for the Shiva this year! (You will only get the Shiva reference if you watch the TV show The League)

  • WHITTYwithWORDS

    Well, you used the word beat and e has never said he wanted to be a women and don't think you know what drag is but okay.

  • WHITTYwithWORDS

    Teenty...had on some jeans and a shirt I believe...I didn't see what shakina had on..Was she there? I didn't think Tip liked her.

  • ShelbyMoore

    Money can make anyone seem genuine.

  • ShelbyMoore

    I try....

  • WHITTYwithWORDS

    what bird?!?! lol

  • Simplicity

    Sandra, to you have pic(s) of Marjorie? Cause I know she like yo stunt in her designer get ups.

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Awww. I sawwy-ish.

  • Readytochokemothernatureonout

    Congrats to them and lol at you don't think she woke up like that did you.

  • Chitsngiggles

    So can we talk about BBWives

    Jackie is stone cold crazy. Her trying to pronounce them ingredients was hilarious.. And I'm sure even funnier in person. She needs a chill pill or some weed.

    Meghan coming for Angel is so stupid. Megagn really wants to fight Draya, but she can't so picks one with Angel. Just looking for a fight.

    Mylasia is two faced. I wouldn't trust that bish to go to the store for me. She so dingy.

    Brandy is jellis of Shaunie. Its so obvious.

    Tami is soooooooo fuking messy and I'm here for it.

  • SummerBaby

    I never knew he had two sons.

  • WHITTYwithWORDS

    I think you got the Shiva curse. I love me some Taco..lmao

  • WHITTYwithWORDS

    Ya'll fighting a uphill battle with your injuries.

  • WHITTYwithWORDS

    I haven't be able to get into it ...or any TV really...Not even empire.

  • Readytochokemothernatureonout

    That she used Purex to gargle yeah she's special.

  • Fendi

    Too. Early.

  • WHITTYwithWORDS

    she did what?!? who did that?

  • Chitsngiggles

    I'm saying he has never looked soft or delicate like a female should. He is always over the top looking. And nothing about it says feminine. He has always looked like a man. Even with the wigs and ton of makeup. I like Rupaul, when he is out of drag and in a suit. Being the gay man he is...that tranny shyt. No bueno.

  • Pooh

    Is it just me or does his "running partner" look a lil sweet?

  • lil goodie

    I didn't win tickets..but I sure as heck went!!!!! (5 hour drive)Had a blast.... moved from the $20.00 line to the $80.00 line real quick...nice show on Saturday..

  • Readytochokemothernatureonout

    After umm swallowing umm watermelon Jackie used it to gargle lol.

  • WHITTYwithWORDS

    lol..he is like 6.8 in heels...WHAT DO YOU KNOW FROM HIM?!?! LMAO...Cake face is a thing...I went to dudes house this weekend forgot to take my make up off and ruined a pillow case...idk how they do it every day.

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Draya done quit huh? I ain't bother to catch up on this for the 3 weeks that I was struggling with cable and satellite so all I know is when I started watching again she was gone. Angel might as well stop riding for someone that isn't there to have her back. Malayshia is confusing. She hates Jackie one minute and the next minute she love her. Brandy on my last nerves too. She acts like Malayshia is her woman. Tami is Tami. I like how the girls stand up to her, yet she isn't really getting out of pocket with them. Once was a time when she would have swung quick for the things those girls be saying to her. Meghan corny. She needs to go. I'd like for Sundy to come back.

  • Buttercup

    I think Jackie is putting on for the cameras. I mean, I know she will beat folks down with a pocketbook and all, but to cry at a funny moment????

    Mehgan should've been going after Tami, but she knew that would've been the wrong plan. She sought her sights on who she believes is the weakest link.

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    She ain't do it, but she claimed she did. We would have heard about it on the news if her crazy but actually washed her mouth out with bleach.

  • MafeeMafee

    Seems like Steve has a type! Wife 1 resembles Lady Haron (I know its Heroin but my big mama swear it's pronounced heron sounds like she's saying hare+ run) aka Marjorie quite a bit with that long horse face!

  • Chitsngiggles

    I say as long as we can beat out our division, we good. By that time Dez and Romo will be back. We just need to focus on the Eagles, Redskins, and the Giants....

  • WHITTYwithWORDS

    That's disgust and stupid....

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    That's fantastic actually. What you doin, reading?

  • Fendi

    "...beauty...columnist..." Crikey! ????

  • Readytochokemothernatureonout

    That's Jackie lol

  • WHITTYwithWORDS

    HW and watching throwback tv shows....different world mostly. lol

  • SummerBaby

    Does Raymond have a crooked hairline?

  • Sasha586

    I'm not trying to win the Sacko, lol. I love Taco and Rafi, they are both brilliant idiots, LOL.

  • Buttercup

    I hate you for making me scroll up! It does look like it's on lean.

  • Fendi

    **wrist.

  • WHITTYwithWORDS

    I saw a clip of Tami...Tami is unbothered by it..she just stares and keeps it moving when Myl said they were going to have to fight..She just looked at her like "ok sis, pass the salt"...

  • ramosyo

    I want to say something positive, the twins mom dress is beautiful.IMO THE MAKEUP IS TOO HEAVY AND TOO MUCH!! DRAG QUEENISH...SHE ISNT VERY PRETTY TOO ME. STEVE IS SELF MADE. HE STILL DOGGED MARY OUT.MARJORIE IS A GOLD DIGGER

  • Chitsngiggles

    I think Jackie started crying cause she was drunk. And she us so insecure around them. She doesn't know if she wants be with Shaunie's crew or Mylasia's group. She just wants to be accepted. Bless her heart. Cause neither group likes her fr fr.

    Mylasia and Brandi done bumped coochies before. Brandy might have even put the strap on on....

  • WHITTYwithWORDS

    that's a decent line up to win.

  • Tammie Reed

    I know the fashion designer who made Karli's wedding dress, I wanted to see it so bad but she kept it top secret! I'm from Cleveland, Ohio and when I had my nail salon, I used to do Steve's first wife nails back in the day, lovely and fashionable lady!

  • WHITTYwithWORDS

    Rafi is creepy as hehl but cool...I would hang out but you better not leave me by myself

  • Chitsngiggles

    As a damn now and later....

  • WHITTYwithWORDS

    I finally saw the clip of Myl saying Bolivious....HAHA...sads

  • ramosyo

    Marjorie Is gold digger. She was set from her ex husbands child support and alimony. She basically told Steve why would I leave this? his wealth lured her. I just don't care for her.

  • Chitsngiggles

    Draya is focused on securing her meal ticket and making sure he has a full recovery. She is a Dallas Cowboys "wife/fiance". She is bigger than BBW so she think.

    Her "brand" is more important now

  • WHITTYwithWORDS

    Raymond looks like a claymation character from the PJs.

  • Chitsngiggles

    ????????

  • LuvMyBrownSkin?

    She's precious.

  • MercifulLove

    It's the new M.A.C. Funeral Home Collection. Limited Edition

  • LuvMyBrownSkin?

    Or with a ding a ling.

  • Wildcat34

    Congrats! However, HD pixels should be outlawed when viewing pictures....I jumped a couple of times.

  • Chitsngiggles

    I sweat too bad for all that. Thank God, I was blessed with nice skin. Folks think I have on foundation when I don't. I guess that's what I don't see the need for cake face. Unless you look like a crater by the face, all that ain't necessary to me.

  • LuvMyBrownSkin?

    He's not that handsome to me.

  • Noize4u

    Imagine what her real face looks like

  • Fendi

    Or...

  • JerseyMom

    The make-up artist is a miracle worker. They all look beautiful.

  • LuvMyBrownSkin?

    LMBAO!

  • AllmylifeIhadtofight

    Morning yall!.

  • MercifulLove

    See, I think the opposite. I think being married three times would put him in a position to learn from his mistakes and teach others how NOT to do the same things he did.

  • Chitsngiggles

    Dem yo eyes...?

  • Wildcat34

    LMAO! I'm already in tears this early in the am.

  • LabellaMior

    Congrats and all... But man she got some Skrong facial features! Geesh!

  • Buttercup

    Morning!

  • AllmylifeIhadtofight

    Hey BC. How are you doing?

  • Chitsngiggles

    I need somebody to come take my braids out. I don't wanna. ?

  • Buttercup

    I think she's cute in the first picture. The layering of make up and contouring compounded with no hair surrounding her face makes her look like Droopey.

  • Wildcat34

    I don't know about that. She enhanced their features and not in a good way. I'm sure they look better without all the makeup.

  • Buttercup

    I'm just trying to make it today. This weather just has me so unmotivated. How are you?

  • Fendi

    ?????

  • Buttercup

    Bwahahahaha

  • iWasteTime

    Mornting

  • EasyBreezy

    ....so regrettable. Whacked-out makeup on your wedding day. It's tew, too much, IMO. Could have been a 'softer,' makeup look....You guys think it could be the picture angle or lighting? #givingmyselfarealitycheck

  • Chitsngiggles

    Married to Medicine reunion....
    So Jill was cheating on her hubby with some black dack all that time huh. That explains so much.....

  • EasyBreezy

    Yes! You nailed it!

  • Chitsngiggles

    Sup homie....

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    The braid shop will do it for $40 round my way. Bad as I hate taking them out, I ain't never hated it enough to give them the forty.

  • Wildcat34

    Karlie is looking like the bride and groom combined together!

  • AllmylifeIhadtofight

    Marica must have on one of those trick dresses. I don't see blue silk. I see black..

  • Fendi

    Mediafakeout had pics on their blog, talmabout it was a "lavish" party. And I asked, "Bish, where?!."

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Sup *Bruh Man nod*

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    LOL!

  • AllmylifeIhadtofight

    ya'll gansta early LOL. Sup!

  • AllmylifeIhadtofight

    Hey Chits!

  • AllmylifeIhadtofight

    Hey Waste.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    "UNMOTIVATED" IS DEFINITELY THE WORD FOR TODAY...MORNING.

    ^^ IT'S JUST REFRESHING TO SEE BLACK LOVE ^^

  • Chitsngiggles

    I ain't giving them nothing. Shyt now I gotta figure out what to do with my hair once I take my braids out. Hubby wants me to cut it off again. But I aint trying to be in the shop every week. Short hair requires more maintenance..

  • AllmylifeIhadtofight

    The same. I want to stay in the bed and watch the back of my eyelids.

  • AllmylifeIhadtofight

    Didn't know he was black but yep that's the story.

  • FoodLady

    Love love love the wedding dress!

  • Low E. {CIRCA 1908}

    THIS EARLY? LMAO

  • E Love

    Totally agree.

  • Chitsngiggles

    I'm in the bed right. Took my babies to school, came home and crawled right back in my bed....I have no motivation today

  • ShelbyMoore

    Bwahahahaha

  • Buttercup

    My heart hurts for her not being able to see her kids. Hoes have souls too.

  • Chitsngiggles

    ????

  • Sasha586

    True that but he cracks me up, especially when he is with Dirty Randy, LOL

  • Buttercup

    I thought long and hard about taking a day to myself. I figured wouldn't be able to rest and got my behind up.

  • Aloysia Jones

    She looks like Tawanda Braxton

  • whitty hutton

    QTNA
    Is they ALL friends of da blog?
    Who did the casket-sharb makeup?
    Why they heads/faces/teef so long/big...or is it a weird camera angle on ALL of em?

  • Chitsngiggles

    I'm almost sure it was black dack. Hubby wouldn't have took them kids away if it was a white man. He don't want his kids round no nigga. Becky....I mean Jill gon learn today.

  • T’acheItEzee15

    Hmmm. Let me see if I can find something positive to say. Well, I like Karli's short hair cut, both of their sunglasses, the furniture in the pic with the first wife....uhhh....oh yeah, the chandelier in the last pic. That's all I've got!

  • Mo’nie

    That's what I think too. Hopefully all he's learned will be passed to his kids and by extension, us

  • ShelbyMoore

    Trannies or tranny trained makeup artists have these women out here looking like fools.

  • whitty hutton

    Guhl...say that! That makeup is hideous...lookin like a corpse at the mortuary being prepared for burial.

  • Chitsngiggles

    Can we get a post on the Obamas stunting at the White House? They KNOW they was looking goodt. Barack tore Michelle's ass up later that night. Her ass was snatched ri the Gawds in that Vera Wang dress....

    What is we gon do when they leave? ????? They bring so much flava to the White House.

  • Wildcat34

    Father, forgive me for I have sinned.

  • SummerBaby

    They looked fantastic! ??

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Dey get the teef and big moufs from dey daddy. The face length and jawbone from dey mama. It just wasn't possible for Steve and that woman to make pretty chirrens. They doin the best the can though.

  • YES I SAID IT…

    I just hope he loves her just as much as he loves himself. Its something about him that makes me go hmmm but hey I wish them the best, love and marriage is always a good thing.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    AND I BELIEVE SENT HIM TO JAIL TOO...

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    And what about a post on August Alsina sectually assualting that woman on stage? I'm shocked that story hasn't made it off of social media yet. I felt so bad for that woman. She may have kept smiling, but I saw the pain in her face when she lifted her arm over her breast.

  • Fiona

    Just because you can't see her beauty doesn't mean that she's not beautiful to him.

  • Buttercup

    WTF? Did he rip her shirt off?

  • whitty hutton

    **falls out** ?????

  • Nik

    I noticed she bypassed Tami with the quickness.

  • Jessica

    I think people who have made the most mistakes tend to dish the best advice because they've been there and done that. I don't have an ear for people who wants everyone to believe they've done it all right. I love flawed people who have managed to get it together.

  • ShelbyMoore

    .....

  • Wildcat34

    I agree. I also thought something was off with Majorie. She is a beautiful woman, but very rat like.

  • 88

    These are some funny looking ppl.

  • 88

    Jawline and Cheekbones on fleek

  • BKLYNS MAMA

    Whoa. some of thos pic were hard to look at....Why do they have to go sooo hard on the make up?. talking about CASKET READY...they look DEAD!! however, Karli n Ben look better in the car pic up top in the natural light..

  • Buttercup

    Because she didn't want not nary piece of Tami. Mehgan is young, but old enough to remember how Tami made that girl do the matrix just by mushing her.

  • whitty hutton

    Them chicks is ugly and all that tranny makeup only spotlights their unattractiveness. I hope they have outstanding personalities and a mean head game...jussayin. ? #helpful

  • Chitsngiggles

    What? What had happened?

  • MissyJ

    Enough folks gon tell her to sue... then we'll hear about it

  • MissyJ

    Swh wasn't wearing much of a shirt.. and don't really have much of a tittay.. but got himself a handful and I thank he tweaked a nip v *magnifying glass*

  • ShelbyMoore

    You made an account to come tell me that? I still stand by what I said and I'll add, how many of said insurance agencies did Steve pay for?

  • Winner

    Good god!!...& the pic of him with the pink picksey?

  • 88

    Obama did nothing to chellly he likes boy booty.

  • Nik

    LMBO! Tami don't flex just for the cameras so when she comes for you, it's real. I've seen Mehgan fight. She just pulls hair, throws stuff, and lock arms.

  • Chitsngiggles

    ???????
    I just seen a clip of Mike Tyson on lip sync battle.... He looked like he was having a seizure out there.

  • Chitsngiggles

    Bye Felicia

  • Chitsngiggles

    New Post

  • whitty hutton

    **tears**

  • Buttercup

    LMBO. Why am I just seeing this? Hahahaha

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    Didn't I hear that her ex was a drug dealer? How she gonna be set from that?

  • rampage jackson

    Um, no comment on both daughters unique features but congrats to the bride and groom.

  • ramosyo

    Well whatever Marjorie ex was he set her up financially for life. She is very wealthy on her own. She was living in a mansion, kids in top notch private schools..etc. She wanted to be upgraded to leave what she already had. He gave it all to her. That was his love of his life he claims that got away.

  • Mrs. (Asexual) Elmo

    I wish I knew what color lipstick she was wearing. It's sooo pretty.

  • I??Petty

    The 1st pic with Steve looks good. She looks womanly. Them bottom pics looks trannylike. Too much makeup. When will women learn that natural is better

  • Di Ana

    Holding up a marriage license says a lot. Gurl you don't got to prove to us that you married... we believe you. Jeez.

  • GTFOHWTBS

    Too much makeup . #uglyinsideandout

  • Francis Brown

    What's up with these negative comments and name calling smdh. Congrats to the both of them.

  • Queen Negus

    ???

  • Luv Pitties

    Log off immediately ?

  • Hill Candy

    Also wonder how she look without makeup. hmmmmm

  • Michael T.

    He is possibly going blind,that is why he was touching her that way!

  • Michael T.

    Hmm Ben Raymond seems suspect to me. #justthinkingoutloud

  • KK

    The mom looks juuuuuuuuust like Mama Braxton. And the bride looks very Towanda in the face. Are they kin?

  • http://theempirefiend.tumblr.com/ Bird

    One can't be set up for life by a drug dealer unless she has the money in a mattress somewhere. You can't put it in the bank and you can't buy expensive things with it without drawing attention. It kinda sounds like an urban legend to me.

  • Cricket404

    Congrats Twin! It's unfortunate that for a majority of their lives, the twins did not have full access to their father because of his manipulative ex-wife, Marjorie brought all the children together under one roof.

  • ramosyo

    Actually I don't know for sure what he did or does..but she is very wealthy from her ex. When her and Steve got married she told in detail how she lived ,what she had. Its all in Ebony magazine look it up. It was the cover story. she is set even if it doesn't work her prenup guarantees her wealth.

  • Blue

    When did taking a picture with your marriage license become a thing?

  • Blue

    yew bad Shelby. lol

  • WHITTYwithWORDS

    So your saying the fact that he is a dog will make him give the best advice..interesting...I'm still not taking advice from a ninja who wore a hightop.

  • Blue

    Was he obligated to wear a Steve Harvey suit? #Awkward

  • WHITTYwithWORDS

    Who is the spoke person Pat Houston?

  • Low E. {CIRCA 1908}

    THEY REMIND ME OF EBONY STEELE A LIL...

  • Michelle Peele

    I was trying to be nice about it...thinking to myself 'she has some very STRONG features'...Father, forgive me...again!

  • Li

    Some folk don't take good pictures.

  • EasyBreezy

    Tranny-trained make-up artists? Love it!

  • $103237338

    Like "how u doin" suspect??? :)

  • Vagirl

    Yes. Never been a fan of Steve..He so shady..all of a sudden he's a guru...I think he did his last wife wrong. Margie just as sloppy too sending letters to his house while you still married...I saw his wife youtube story had me in tears..Margie better watch her back, you think he want do it to do....smh

  • Nix

    ya ya need to beat that face a little harder ewwww

  • smartchickfl

    They look like more of a couple.....but let me get back to minding my business ? lol

  • Shira Harding-James

    Girl...I just choked!

  • Shira Harding-James

    Girl...I just choked!

  • the guest

    She looks more masculine than her husband.

    Or have trannies messed up everyone's perception? Used to be real women looked all kinds of ways big boned bald headed skinny tall short natural hair straight hair make up no make up bra no bra flat or heels and we're still all woman til it became "normal" for men to dress up like women.

    Or does she just look masculine?

  • the guest

    She looks more masculine than her husband.

    Or have trannies messed up everyone's perception? Used to be real women looked all kinds of ways big boned bald headed skinny tall short natural hair straight hair make up no make up bra no bra flat or heels and we're still all woman til it became "normal" for men to dress up like women.

    Or does she just look masculine?

  • SuggaB

    well, she is errr...umm they look.....ummph...seems like they....oh skip it.

  • Jillian Hodo

    Terrible!!! LOL

  • my6stars

    Word on the streetz is old boy was married and when they first started "dating."

  • PROPHETMAJOR

    That make-up is open casket dead?

  • No ma’am

    I would not wanna use this as promo if I were Yaya Beats Face.

  • No ma’am

    Divorced ppl have just as much sound advice as those who have only been married once. Knowing what NOT to do is just as valuable as knowing what to do.

  • Desiree

    ROTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Fendi

    That was her pre-wedding photo. She looks crute, though. ?

  • BaybeK8s

    Don't need Maury nor Judge Lauren for this one. Steve is definitely the father.

  • the guest

    He was a kingpin. A wealthy drug dealer. Not hood rich. Not rich. Wealthy. She was set.

  • 1/8

    Derek is setting off all kinds of bells and whistles! That pink pajamas set is fierce!

  • Miany

    umm...for the record, I liked the first half of your comment...I aint commenting or 'liking' in regards to the long faces cuz I haven't birth any babies yet and I dont need that karma on me.

  • Miany

    yup..they look alike... that doggone MARJORIE is a clean up woman...

  • Rolly

    Wow @ the comments. It's a shame that trolling makes others feel better about themselves. Congrats to the bride.

  • CopperCutie

    Sometimes it's not good to look that damn much like your daddy.

  • Jusstlookn2

    Her Make up is stunning and the mom dress is on fleek.

    The Husband running partner, like ummm. well never mind.

    Congrats.

  • Passion

    ???

  • Niska Marie

    damn them girls got some long ass faces

  • harley_quinn2.0

    ???

  • harley_quinn2.0

    I can see that

  • harley_quinn2.0

    Dead!

  • Ms. Mac

    I totally agree with you. Marjorie is a gold digger, she was married twice to big time drug kingpins, when they went to jail she found Steve again,how else was she gonna continue living lavishly. When she and Steve first met she said she wasnt interested in him because of his big lips, now theyre married and living happily ever after. He left his wife and went straight to Marjorie and to make matters worse he took their son and turned him against his mother, what kind of man turns a child against their own mother? I think that Marjorie is Steve's trophy wife and I also believe exactly what Steve's first wife said, Steve cheated with Marjorie while still married to her. Marjorie is beautiful but she is grimey as hell, karma has everybody's address and both Steve and Marjorie are gonna get just whats coming to them, especially for the way they've treated Mary Lee.

  • Peachess

    Dam them twins is ugly makeup wont help that he only married her to get his hands on steve money he was already married before.what a hot mess

  • Ms. Mac

    I am very happy for Karli. Her personality makes her a beautiful person. Remember guys beauty is only skin deep but ugly is to the bone. A beautiful person can have a bad attitude that makes them look like the ugliest person in the world. I think Karli is absolutely beautiful, and she was a beautiful bride as well.

  • Ms. Mac

    Karli's mom is absolutely stunning, she looks so young.

  • BreakingGoood

    This is proof that makeup does NOT make a women beautiful. IJS. Best Wishes to the bride.

  • Tabatha Newell

    Beautiful

  • Ms.Capricorn101

    I agree! Everybody wasn't born looking like Beyonce, Rhianna & Janelle monaes.

  • Blue

    Hahaha

  • Soon2BWife

    Nobody, needs that much make-up ever.

  • disqus_Ny1SL5rtU6

    Steve certainly has a type.. His first wife looks like Marjorie

  • Glenda Nichole

    She looks EXACTLY like Steve Harvey. That man has skrong genes.

  • lexdiamonz

    Is this a TRAP post?? Steve likes a STRONG faced woman I see...

  • lexdiamonz

    THEY all want you to act like a MAN and f*ck em in da a@@

  • daisy092326

    She sure does. A little like Venus Williams too

  • daisy092326

    On second thought not ToWanda more like Venus Williams

  • daisy092326

    People can be so mean.

  • Traci404

    Why cant people grow and do better?
    Your assumption is that people will always be the same forever.
    And that is not the case.
    Whatever Steve is doing in his life, seems to working for him. Why are you concerned about him 15 years ago.
    Clearly, he has moved on.

    And since you wasnt there, how do you know what DRAMA was going on. Both parties are often guilty in keeping mess going.

    Stop hatin!

  • Traci404

    And folks pay attention to all these people who cant get it right.
    Chicks with 3 marriages one for 72 days.
    other Chicks chasing after married men or men who are gay.

    Somebody needs to say something. Clearly, some of the choices that we have been making have not been too good.
    Name 3 couples married more than 7 years.

  • Traci404

    I agree.
    Notice folks listen to these fools who didnt graduate from high school, smoke weed all day
    Have 5 babies by 5 different women, and can barely string 2 sentences together on instagram.

    Yet, the man who started with nothing and is now running a Multi Media Empire they dont want to listen to.

    #smh

  • Traci404

    The folks will listen to a one hit wonder, with 5 different baby mama's
    Or the man whose wife poses naked every chance she gets and has done a sex tape. (Home made porno)

    But not the man running a Multi Media Empire - who started with nothing, and managed to make it to the top.

  • Traci404

    Congratulations to the Bride she looks beautiful!
    Congratulations on finding a great guy!
    What a party!
    Congrats to Sista who got a chance to have "Her Day" we need more of these!

  • Felicia L. Evans

    Beautiful! God bless the happy couple. Keep God first and you will always be on track and on one accord.

  • Felicia L. Evans

    Hmmmm he does look suspect but he won't have to only answer to God but also Steve...he better do right.

  • Felicia L. Evans

    They weren't born like they are either. A lot of make up and mirrors and Photoshop

  • eljjai

    LMAo @ "again"

  • eljjai

    It's the tranny makeup. Everybody's trying to look like ru paul. I blame Ru paul and Beyonce.

  • eljjai

    These ladies are incredibly horsefaced I just wanna hand each of them a carrot.

  • Chile_Pleeze

    wellll she does resemble "Lady Chablis"

  • WHITTYwithWORDS

    Idk who this is referring but it's not me. Sis, I don't listen to anybody but Gawd and my Momma..everybody else is FLAWED...Running a business proves you are qualify to give BUSINESS advice not personal...there are plenty of people who can run money and started from the bottom but aint shyt in private. Use your common sense are you wont need another to tell you how to live YOUR life.

  • BlueTruth

    Thank you. And hair weaves, and plastic surgery and so on and so on and so on ....

  • Tahj

    that was a good way of looking at it. I am a man and I agree. I think its more of the Makeup. as elijjai said below. All women are beautiful as long as they respect themselves. But this make up can trick you. I cant tell who is what sometimes. no shade. lol

  • Jozie723

    She looks JUST like her dad... wonder if Marjorie was there.

  • MercifulLove

    OKAY !!!!!!

  • Liah

    Wanted to say the same thing>>>>

  • Traci404

    I would listen to someone who has had life experience.
    Not someone who, who claims to be perfect.
    There is no such thing as PERFECT.
    He has lived. the information he has given is on point.
    Consider the source.

    I dont listen to rappers with 5 baby mamas, or ball players with 10 kids.
    marriage is not to be played with.
    And this fake as "fiancé" stuff is just playin around til someone else comes thats better.
    The new game is out a ring on it... FOR SHOW... Rich Ross and half of the NBA.

    If you have kids by the man, he should have out a ring on it, LONG AGO.

    Steve Harvey's daughter is smart. Found a nice man, now have the kids.

  • WHITTYwithWORDS

    Again I dont know who this is referring to. You can take advice from whomever you like but I already stated what I stated. I feel what I feel...

  • Ms.Capricorn101

    So the 3 celebrities i named have had tons of surgeries? Ok

  • Ms.Capricorn101

    Actually that isn't nice. So because you're consider ugly you should be dogged-out, lied to & cheated on? He's not too cute himself in that case.

  • Ms.Capricorn101

    Probably better

  • slim3542

    Would you want advice from someone that hasn't lived through or experienced what it is they're telling you about?
    I don't.

  • Joyce Jones

    Yaaaaaasss Hunty Yaaaaaas!

  • ReneeDeborah

    Beyonce, Rhianna & Janelle weren't born looking like Beyonce, Rhianna and Janelle!!! Let's not get it twisted! LOL!

  • ReneeDeborah

    Not necessarily. But makeup, weaves and the right lighting can make all of us look 100 percent better!

  • daisy092326

    All of y'all talking shit about Marjories two ex kingpin husbands are showing your ignorance and stupidity. The government doesn't mess around. They will seize and recover all funds and assets obtained by drug money. You best believe they had a microscope on Marjorie. So please STFU... If she was dirty, she'd be locked up too. Finally, to you jealous and probably uneducated broke ass MF's talking shit about Steve's daughters STFU. Lets see you get rich and famous. If you can't say something kind then just STFU. I hate how we dog out one another. Makes no sense. Just plain evil.

  • daisy092326

    Were you there?

  • daisy092326

    Dear Evil Eljjai, I bet they can write a check that your ass can't cash.

  • daisy092326

    My final comment
    It's totally F'd up that some people can recover, learn, grow and do better from a rocky and shady past but hypocritcal thinking self righteous bastards will never let you forget.

  • daisy092326

    Is there a reason why people are being so harsh, critical and just down right mean to the Harvey twins? Why? These young women are doing some great and amazing things with their lives and they are absolutely beautiful. Those taking target shots at Marjories past marriages to drug kingpins. Do u really believe the feds would not have taken money and assets purchased with drug money away from her or locked her up too? And the way your dogging out Karli and Brandi is down right bullying. Hope you don't have children because you can't possibly add quality to their upbringing. It saddens me to read these comments filled with venom, cruelty and judgements. Ever heard of anyone being redeemed and changed from a shady past? That's the God I serve. Steve is proof of that. Maybe God will shower down His blessings on some of you if you worked on your dark evil hearts. Just down right malicious and evil. I'm praying for you. The Harvey's are laughing at you all the way to the bank. Get a life.

  • daisy092326

    My last comment to those of you dogging out Karlis husband go to YouTube type his name and listen to his story about his life. If you have half a heart or conscious it will bring your evil judgemental selves to tears. Y'all need to stop.

  • daisy092326

    Evil

  • daisy092326

    Your a evil bully

  • daisy092326

    Why so mean? This is bullying.

  • donna

    Brandi doest look much like her twin sister she must have went under the knife congrats to the newly web couple they look good together Steve have you really have a beautiful wife you really got it going on.

  • Thelight

    Why must you go ahead and say something so unkind, knowing it's unkind and then ask for forgiveness? It's a good thing they love themselves because people love to be ever so mean!

  • Thelight

    She looks like a lady, now women who are women are told they look like men!

  • Thelight

    It doesn't make his wife seem genuine!

  • Thelight

    Exactly! People who are called so beautiful are some of worst people with self esteem issues around!

  • Thelight

    Exactly! People act as people they don't view as overly attractive insult them! I'd rather be around people like her who love themselves, than some so-called beautiful woman with a crazy brain!

  • Thelight

    I agree with your way thinking! You're right when you say his daughter didn't become some baby momma because most of them can't even get married but yet they look so hot, yeah right, hot with 3 babies and no husband, very attractive.

  • Thelight

    Then how would she be entitled to that money?

  • Thelight

    Well if she didn't like his thick lips, being married now will only make those suckers look bigger and bigger, the more she sees them and what a terrible thing to say about a black man!

  • Thelight

    And to me too, you don't usually live happily after in that life style, so he must have done something else, probably was committing some white collar crime or worse!

  • Thelight

    A little she does!

  • jean12

    Idiot! She's a lovely woman with an amazing personality. She should have her own show! And kudos to her surviving her father's ego!! LOL ( I do like Steve!) Gorgeous wedding, too. Those flowers??? WOW!

  • jean12

    Those who are making horrid comments about Karli's looks--you all are prettier? You all are better than her?? Do you all expect her to have plastic surgery so her face doesn't cause you great anxiety?? WOW, such idiocy and racism in some of these posts. So very sad.

  • SHEBA HUGHES

    Real ladies are gonna have to tone down on the drag wear. Back to pretty and soft. Not hard and rusty.

  • SHEBA HUGHES

    Looks like it was fun. I hear she is a fab lady and her husband is handsome. Hey good for them.

  • Issac Abrams

    Beautiful ladies, all of them!

  • Issac Abrams

    Somebody had to be negative. They are gorgeous queens!

  • Matthew Burns-Henning

    ????