Yesterday was Spirit Day in the gay community, and to commemorate GLAAD's anti-bullying campaign, unemployed NFL player Michael Sam and twink Vito Cammisano put on their purple and recorded this video together.

According to GLAAD's website, Spirit Day takes a stand against bullying. The gays don purple to show their support for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) youth.

Thanks to loyal reader Ernest O. for the tip.

  • Let Your Soul Glow

    Lawd, I didn't make it past the word, "twink!" Bwahahahahahaha!!!! What does that mean?

  • ThomasSamoht

    Slow news day....

  • FuggFolks2015

    I thought these two fairies had broken up.

  • VDot

    Ernesto could have saved this tip. :eek:

  • Milani

    Which one of y'all is Ernesto O.?

  • jeniefrumdabloc™

    So what is Gay Pride day ? So this is just for bullying?

  • MS PEACHES

    The color purple is very dear to me. I will petition to have that color changed.

  • Milani

    Derogatory term for a gay man, I think...well, at least every time I've seen it before this it was.

  • jeniefrumdabloc™

    I'm so confused

  • Nix

    his avatar looking behind...ever saw someone and you just don't like their face? they didn't do nothing to you but their face is just ...ugh that's him

  • MsSincerity

    CTFU!!!

  • Blak

    Sam just can't get out of the light. Can he just take a seat already?

  • FuggFolks2015

    Def at Avatar lookin boi

  • jeniefrumdabloc™

    So is tomorrow pick a booger day?? ..... everyday it's a special day for something .... I can't keep up

  • FuggFolks2015

    From June. About Michael and Twink:

    "Football star Michael Sam and his college sweetheart may have called it quits just six months after getting engaged.

    Sam and Vito Cammisano met as students at the University of Missouri and began dating in 2011, with Sam proposing to Cammisano atop St. Peters Basilica in Vatican City this past January.

    The two have not been seen together in months however, and now Sam has deleted all photos of Cammisano from his Instagram account - including their engagement photo."

  • FuggFolks2015

    Let me find out this is who Faggot Son on "Empire" and his white bf based on.

  • Sexy CJ

    .............

  • FuggFolks2015

    That is today J. Get to digging.

    On second thought....Please dont.

  • Sexy CJ

    .................

  • SummerBaby

    Who is this dude w/him? That's not his boyfriend is it?

  • jeniefrumdabloc™

    LOLOLOL .... chile right !!!! I must be getting damn old ..... when did all these special days start happening

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    ???

  • FuggFolks2015

    Tomorrow is Sweetest Day. If your state celebrates that. Its made up too. Its been happening tho since 1920's. So its an old made up ass holiday.

    *waits on my fren to come in here and say Christmas and Easter is made up agane*

    @DTTS you got them pagan eggs ready?

  • FuggFolks2015

    Dats bae.

  • SummerBaby

    He looks better here. I think he got new teeth ?

  • FuggFolks2015

    You Know WHET SUMMA???

  • SummerBaby

    Last year on Sweetest Day I was so pissed at my guy. ?

  • ATL White Guy

    Did a little research cause I didn't know...it was purple for spirit like it says. Each color on the rainbow flag means something. Not sure what, I just now know about purple. Isn't it like Hanukkah where each candle means something?

  • Nix

    you aint lying today is national bosses day?? where the hell that came from?

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Kinda off but still on TOPIC... I saw on tv that the Acronym LGBT is no longer used..it is LGBQ.. I looked it up and the Q is for Queer...I thought that was a bad term gay people hated like we use to hate Nigga? I guess just like we have turned nigga into a "So Called" term of endurement..they can too shrug...

  • ATL White Guy

    oh...The original flag had eight stripes, with each color representing a particular component of the gay community: hot pink for sex, red for life, orange for healing, yellow for sun, green for nature, turquoise for the arts, indigo for harmony, and violet for spirit

  • jeniefrumdabloc™

    Chile wait whet .... I thought that was on Weds ....

  • Blaque Mahogany

    Michael Same creeps me out.

    Not because he's gay.

  • Let Your Soul Glow

    What the heck is Sweetest Day? What does it celebrate? M&Ms?? Snickers??

  • ATL White Guy

    LGBQ&C. The C is for confused cause I can't keep up with what is ok to say and what is not ok to say. By adding the &C it can cover everyone!

  • jeniefrumdabloc™

    Pink for sex ..... <<< really wow

  • ATL White Guy

    not just pink...Hawt Pink

  • SummerBaby

    It's supposed to be like Valentines Day, but geared toward the man.

  • Let Your Soul Glow

    Maybe because he looks like a serial killer you'd see on the ID Discovery channel. Maybe it's just me...

  • jeniefrumdabloc™

    Jesus .....

  • Queen Negus

    We turned Ni@@a into Negus, African Queens and Kings!!?

  • ATL White Guy

    at least I didn't say Hawt Pink with two snaps up!

  • Just Keya

    I saw them and did not read. I'm sorry

  • Blaque Mahogany

    Nope, not just you. I think you hit the nail on the head.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    ROFL! Me too. I have always wondered why Lesbian and Gay are in that Acronym. Because I have lesbian friends and they consider themselves gay.. So why not just GBQ? I give up my head hurts...

  • FuggFolks2015

    Actually the definition SAYS it was partly made up for candy sales. So yes.

  • jeniefrumdabloc™

    Chile ... say whet ??? Never heard of that one either .... chile learned something new

  • Let Your Soul Glow

    Good grief, people make up anything!

  • FuggFolks2015

    I thought March 14...a month after Valemtimes Day was for them. Like National Blow Job and a Steak Day or some shyt.

  • Mel

    Mika Sam is a fame whore he thought coming out the closet was gon earn him millions chile it backfired

  • Just Keya

    I'm leaving. Right now

  • jeniefrumdabloc™

    Bawahahahahahah chile rofl

  • SummerBaby

    I never heard of that date. I hate holidays.

  • jeniefrumdabloc™

    lolololol

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Oh..okay... I didn't get that memo from my local Black People Unite Atlanta Chapter ROFL I had no idea.. let me see if it accidentally went to my spam

  • ATL White Guy

    If he wasn't gay he has the look of a perv...the kind that volunteers to read stories to kids at the library. Though i guess one doesn't rule out the other. Being gay, that doesn't bother me, be you boo. But be too friendly with the kiddos, that would bother me.

  • Let Your Soul Glow

    I actually have heard of THAT day. Ion know if it's called exactly what Dub called it, but I do know it's a men's holiday about a month after V-Day. But Dub wouldn't be Dub if she didn't put her spin on it. LOL!

  • FuggFolks2015

    I swear this is a holiday. I only know cause my old dude came to my house demanding head and a steak. I was like nigga Im "muffign tied" tonight! You better take a shower, shet up and lay down. We aint eem doing it tonight. It was on a Saturday and I had been at soccer games with Dub10 all day.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Jenie... tell ATL im mad at him cuz right now I can't even look at his font ROFL

  • Queen Negus

    Yep. It's trademarked as well! Didn't like the word so we changed it and own it since 96.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Meanwhile...

  • SummerBaby

    So who is Sweetest Day for? Michael Sam & them? ?

  • FuggFolks2015

    Celebrated on March 14th, Steak and Blowjob Day is a holiday for men

    IT IS called that.

  • Just Keya

    *real damn tears* Dub WHAT?! HAhaahhahahaha

  • Queen Negus

    I know a lot of Atls who are illegally selling it.

  • jeniefrumdabloc™

    LMAO !!!! ROFL why ???

  • Renee26

    It's like calling him a fairy...a derogatory reference to gay men

  • Milani

    *googles* wow...today sure is national bosses day. How do people come up with these days...

  • Let Your Soul Glow

    I swear it was all over social media around that day!

  • jeniefrumdabloc™

    Had no idea ..... I would give my ain't shyt boss something .... but nah .... he don't deserve it

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Up there giving me the Twan visual with the two snaps up Hawt Pank...

  • ATL White Guy

    she's imagining me in some little pink speedos snapping saing hunny, i's into hawt pink

  • jeniefrumdabloc™

    I thought those days were usually on Weds or something ... well at least it felt like that when it always fell on smh

  • Milani

    the visual!!!

  • FuggFolks2015

    He was HAPPY AF. Guess what today is...??

    Pretend your ass is vegetarian and get the fugg outta my FACE sir.

    AND it was March Madness. All the conf. tournaments was on. Nigga you better go to Total Wines and bring me back some wine and find you something to do.

  • Queen Negus

    Chile. I am so tired I thought you wrote pick a ni@@a day that turned into picnik. ??????

  • jeniefrumdabloc™

    see gif

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    I just died inside ROFL!

  • jeniefrumdabloc™

    LMAO ^^^^ ROFL LOLOLOL chile his face though

  • Queen Negus

    What. I am getting my boss the same thing I got him last year: Nothing??????

  • FuggFolks2015

    Soul. SOUL. Folks think I be making stuff up. Thanks for this Soul!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    im in tears... Yall have made my Friday!!!

  • jeniefrumdabloc™

    Dead ..... rofl lmao !!!! Chile .... there may be such a day .... some shyt everyday apparently

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    twink
    :hahaha:

  • FuggFolks2015

    Let me do an e-bouquet like I really care.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Ahhhhhh :hahaha:

    THEY said Get Wit It! :bounce:

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • FuggFolks2015

    When you gonna write a gay sex story?

  • ATL White Guy

    Just to clarify though before your mind goes too far...when i said your story reminded me of my life...trust it's me & two ladies, not me in two guys

  • Queen Negus

    Yep don't forget to buy them at. Dollar Tree????

  • Just Keya

    WHO was this?! Grill or Library man? Or ex husband?

  • jeniefrumdabloc™

    Wow

  • chachadigi

    WHO?!?!? Gosh, is his 15 minutes over yet?

  • Just Keya

    *smacks Dubb in the back of the head* We are trying to get the part 2 of the threesome story downstairs and now here you come trying to make a dag on distraction. Girl BYE

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Yes maam!

    Last year this cat tried to tell me SD is for dudes only HAHHH
    Aint really talked to him since lmao
    Had to tell him I bean getting SD or anyday gifts since forever FOH

  • jeniefrumdabloc™

    Chile it's a day every damn day I swear .... chile .... it was national sister's day bout 2 weeks ago ... or daughter day or something.... and I could have sworn they celebrated that same day bout 3 times this year ..... I need a official list of this shyt .... I believe folks making this stuff up

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :duel:
    Not how we do it :D

  • Let Your Soul Glow

    When I tell you as a lurker, that was one of the funniest stories I ever read. Going outside with meat and no grill. I'm talking hot, salty tears laughing at that! LOL!!!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    HEEEEELLLP IM SUFFERING FROM SEPARATION ANXIETY!!! I have been separated from dyck for almost a week and I am about to climb the fukkin walls!!!

  • Datsmdubya2u2

    I thought Vince dumped him after after his gold digging bore no fruit ie lucrative NFL contract

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    YES LOL
    Just like VDay, but in the fall LOL

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    WHETTTTT

  • Milani

    NEW POST - Parents sleeping in the same with their kids.

  • FuggFolks2015

    Off and on Library card man. And at that time I was still hurt over Whatshisface So me and library man wont eem DOING nothing. But you gonna come over here thinking Im bout to cook you a steak and give up sloppy top? Nigga Im schleep right now. Shet up. The game is on.

  • jeniefrumdabloc™

    Probably a piece of old rotten meat up in there too lolol

  • Datsmdubya2u2

    Mike look like im here cause his boipuzzay is soooooo pink

  • Just Keya

    *HOLLERING* WHYYYYYYYY Sir. hahahahahahahaha

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :dead: The grill guy had his brother come get it, no?

    #funnystory

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Why

  • jeniefrumdabloc™

    See Gif DUB

  • Just Keya

    Yup. #FugginPettyAssMan I mean, and was sneaky about it too.

  • Just Keya

    Because Dubb is stupid. lmao.

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Ain't today Bosses Day? frfr

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    I did a little bit of a twist in the last one I just posted today in the Huxtable Post. You didn't see it Dub?

  • Just Keya

    Welp you can put al that energy into the story. *taps foot*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    lol

  • FuggFolks2015

    Had his brother straight come and get it right on off my back porch. I didnt eem know it was gone. Weekend after Labor Day 2014. Im out there with my meat and kabobs seasoned ready to go and my grill was ghost status.

  • Queen Negus

    Thank you and how long have we been waiting? She could have put them in Open Posts!;

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Both *bams desk*
    :rofl:

  • FuggFolks2015

    *cues "Stay" by them cryked out niggas Jodeci*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Seasoned :crying1:

  • FuggFolks2015

    THIS!

  • Queen Negus

    Me too! I thought it was just me! Something about him. He might be a molester or was molested. Something!!

  • Queen Negus

    This^^^

  • FuggFolks2015

    dfnmksnfksnknfsnnfsknsns

    I hate Jenie

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    It's a midwest thing I believe, none of the east coast or west coast cats knew about it. They do now :coffee:

  • jeniefrumdabloc™

    Just heard chile lol

  • Just Keya

    hahahaha

  • FuggFolks2015

    It was a THREESOME story in open post?

    *goes to live up to my name*

    BRB

  • Just Keya

    YES!!!!! She KNEW she was about to BBQ. NOPE! HAhahahah. No my favorite story was the Pop Popping on the kitchen table. OMG. Every time I hear that damn song I laugh so damn hard.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Nanna Dee I put one up today in the Huxtable Post. Did you read that one?

  • Queen Negus

    No I just back on line. I will read later tonight. Thanks!! I can't wait!!

  • Readytochokemothernatureonout

    I thought so too.

  • Readytochokemothernatureonout

    Lol

  • sunni_daze

    Me either

  • sunni_daze

    Dang Sandra you turned off the light with that shade.

  • Rodmilla De Ghent

    Vitto is way past twink age. If you are over 22 you're no longer a twink.

  • Greg: Less hate, more love.

    Lmao @ "twink Vito Cammisano". Sandra stop lol.

  • Greg: Less hate, more love.

    Lol I absolutely LOVE the Golden Girls. Sofia is forever talking shit lol.

  • eljjai

    A twink is a young sexually attractive gay man. Gay men use this lingo themselves.
    When you all have the same business downstairs you gotta get creative with labelling the different players.
    Twinks
    Bears
    Tops
    Bottom
    Power Bottoms
    Queen
    etc etc

  • Karma WhO

    I thought they broke up....

  • Monday

    HOW DARE THEY?? PURPLE IS THE COLOR FOR DOMESTIC VIOLENCE AWARENESS, which is this month. Why is there more lights to this than Domestic Violence where 1 out of 4 women and 1 out of 7 men suffer from this experience.

    LGBT is also in the statistics but naaawww they want their own thing...pick another color!!(Done with Rant)

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    The children say this is a youngin. Not derogatory. Subgroups.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Dammit!...

  • stanley

    Sandra really hate Gay men, lol.... Typical Lesbian

  • SouljaSociety

    lmao Micheal same is a loser..... his white boyfriend left him lolllllllllll

  • Almond Joy

    Michael facial expression though

  • PussyGal0re

    Tr@nny
    Fish
    Trade
    Verse
    Trade + Fish =Trish

  • PussyGal0re

    They're back together, it seems. Vito adores this man. He forced his mafia family to accept him and rumors say they're responsible for getting Sam signed. Sam is a damn crybaby. You're the first out gay footballer, must you be so stereotypical? Crying and quitting like a b*tch. Gawwwwwwd!

  • PussyGal0re

    OMG, I swear I looked at his face up above and said to myself, "I don't like his face". Clearly you hit the nail on the head and it isn't just me! I am justified in my unwarranted dislike. LOL!

  • PussyGal0re

    National No Bra Day ??

  • Readytochokemothernatureonout

    Lol

  • suganspice68

    Vince looks like he is enjoying being in the limelight.Michael Sam looks uncomfortable in this pic

  • suganspice68

    I thought they did too,Wasn't Vince caught cheating on Michael?

  • jeniefrumdabloc™

    Whet? ????

  • BRING THE PAYNE

    MICHEAL was tricked into pushing the gay agenda in football.now to stay relevant all he's able to push..is just being gay.he looks just disgusted.

  • NeverSurprised

    Anti-bullying, huh? This at a time when the Gay Mafia is running roughshod across the nation, BULLYING everyone into repeating the pro-gay, pro-tranny mantra that THEY think we should all embrace. Heaven forbid anyone believe that children need a MOTHER and father. If you voice that simple, biological, NATURAL fact, then you are bullied into silence.There are no bigger bullies in America than the Gay Leftist Propaganda Machine..

  • stanhope

    Why are these 2 screwing again? Miss Vito tried that snow Richard for a minute and realized once you go down the dark road, you can't go back.

  • Blue

    I thought twink was the first part of a nursery rhyme. DaH3ll

  • Blue

    How come dude ain't been on Empire yet?

  • Auditor

    Ugh what colors have they not stolen? And why is he looking like that!?

  • Star

    You and that expression Goodbye.

  • Drew

    twink is a skinny boyish looking gay man

  • NOTHINGBUTTHETRUTH

    I wish Michael Sams would go away. He is a poor representation of the gay community. Poor I say!