Omarion and his girlfriend Apryl Jones

It's never too late in the afternoon for some Morning Wood.

Omarion follows in the footsteps of rappers The Game and Rich Homie Quan who posted their junk on social media for their followers (both male and female) to drool over.

After the break, the handsome former boy band member shows you why his baby mama, Apryl Jones, stays cleaved to him.

This is just a friendly reminder that the following image is NOT SAFE FOR WORK!

Omarion

  • Wildcat34

    Nothing to write home about...considering he stuck a Nathans hot dog down his draws!

  • Low E. {CIRCA 1908}

    -SNATCHES HOT DOG- BOMB DIGGITY...NEEDS MUSTARD THO

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Did I miss something? I thought you said this WASN'T safe for work.

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Thirsty azz.. it ain't like this pic is gonna help him sell any albums.

  • GuestSTAR

    Yeah, cause this one here is definitely safe, whereas that Game pic made my screen go 'blue' and shut down.

  • http://batman-news.com Mama Dee’s Wig Maker

    *tears*

  • Wildcat34

    Before you snatch that hotdog...its the skinny kind. What women is okay with her boyfriend showing his azz on social media for attention? Who approved this bs?

  • http://batman-news.com Mama Dee’s Wig Maker

    It looks like a good size

  • PettyEyezPrime

    Why is it acceptable for these men to post these type of pics? Why do their females allow it? Then be mad when Becky, Mary, Sasha, Jacob, Malik and Traci pushing up on him while he's on tour, at the juice bar or gym. Then says it comes with the territory.

  • Smartypants

    Yes. I'm still waiting for a fappening to happen but with men's pics. *sarcasm*

    It's a double standard when women sext or take nudes. Men leak the pics themselves cuz nobody cares. Lol

  • 1/8

    Never mind his ding-dong, Omarion's cookies are legendary! If I had a type, he might be it.

    I also have a thing for Headcrack from Dish Nation. ?

  • PettyEyezPrime

    Exactly! Double standards all day long. A females account would end up locked.

  • Readytochokemothernatureonout

    It did nuffin for me but I like O and wish him the best

  • PettyEyezPrime

    That red arrow though ??

  • Just Keya

    Yeah...I don't find him sexy. I don't think he is gay either.

  • AllmylifeIhadtofight

    Hey Slant!!!

  • PettyEyezPrime

    Hey boo. I've missed you. How's it going?

  • SunnyChi

    I love them together! So cute!

    But I'll pass on morning wood. Him and the game are wack for that.

  • Smartypants

    He might be her favorite cuz of dat beard tho. I love a man with a nice, full and trimmed or shaped up beard. Don't let him have a "flavor savor" too. Chile...

    Bae has all that. I just sit and stare and thank the heavens

    Eta: anyone know of any instas but just for black men and their beards??

  • Smartypants

    Anyone see solange tweet or insta that she and O had a thing as teens??

  • 7ate9

    Bought hubby some new (tighter) boxer briefs last week and I am very impressed with the results. Maybe the game didn't stuff his pants in that pic he released last week IJS.

  • AllmylifeIhadtofight

    Missed you too. It's going great.

  • PettyEyezPrime

    That's ggrrreat! SR gets too real sometimes and I need a break. Have you been around and I've just been missing you? I haven't come across W3 font either.

  • stanley

    He already posted a nude pic a couple years ago.. This is light weight lol

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    *sigh* this seems childish, to me. :shrug:
    yep, I've decided, it's childish (now, when eddie long does it, it's just straight up creepy, so yeah, there is a difference) :yawn:

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    ROFL!

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    yeah, what is the point????

  • yallcrazy

    Omarion has never made sex symbol come to my mind, though I think he's nice looking. Just like Shamar from young and the restless does nothing for me. Some people can be nice looking but lack zero sexiness. And that's real messed up.

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    he sell cookies now?

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    yeah, the road to... nowhere... :kona:

  • GTFOHWTBS

    please, i don't see a thing

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    saying he's "her favorite" seems to imply there are 'others'
    ...now what now?

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    I don't think this is cute. Shyt like this is thirstbucket behavior. I do not want the world seeing my husband in his underwear, that is for me and only me to see. No reason for grown, mature people of either sex to do this. Chill with the attention whoring, ugh...

  • 1/8

    I'm not talking about actual cookies.

  • Nancy Drew on my ibrowse today

    :facepalm: nevermind... :kona:

  • Queen B

    Not my type but ill def smash lol

  • Dee

    That big red arrow pointing to just okay.

  • Dee

    LOL! Exactly! !

  • AllmylifeIhadtofight

    Nope this has been my first time this week logging in.

  • Use_Coasters_aka_Sol_88

    This is SO stupid, your FIANCEE shouldn't want you posting pictures like that.
    but I knew they were fake & corny talmbout he needs to get circumcised cause his size hurts her like ma'am........?
    That has nothing to do with it & WHY do you want that personal business it there??

  • Laveaux .

    HA!

  • Auditor

    Um say what now?!?

  • Auditor

    I like Omarion's music...but all those tattoos and he's a midget...does nothing for me...

  • 1/8

    LMAO! ?

  • PettyEyezPrime

    Was getting ready to check on you but you're not on my IG anymore and have no other way. ?

  • Ms.Capricorn101

    Omarion falls into the not sexy dweeb category like: Nick Cannon, Steve Urkel and Michael B. Jordan to me.

  • DaughterOfaQueen

    Not impressed by this...at all?

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Where's the grown up duck? *squints*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    I would bust somebody upside the head Advertising like this :tea: #imjustsaying

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Def huh?! *snorts*

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    :ghost:

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    This is an AFTERNOON SPLINTER :kona:

  • Sexy CJ

    *************

  • Ms.Capricorn101

    25, from this day on I can't take anything you say serious no more.lol. Headcrack looks straight ridiculous! #Yuck

  • Renee Bee

    Thank you. Just a bunch of attention seeking clowns I tell ya.

  • Renee Bee

    Shemar does absolutely nothing for me either. Sigh.

  • barbeez

    I like Omarion but that bulge isn't doing anything. Is he circumcised yet?

  • Use_Coasters_aka_Sol_88

    Last season, they were gonna get the baby circumcised & ended up taking about his 5'5 with brown eyes ass.

  • just being me

    I just love this man .. Hot Hot Hot anytime Im ready lol

  • just being me

    Who cares what there women think there women dont work they are living of there men so they have to put up with what the fans wants and we want more pics like this !!!

  • Lorenzo Chaps

    Now I've seen his junk before, it's real. Unlike the Game, O doesn't have to stuff at all, ladies. He's the MVP. lol.

  • PettyEyezPrime

    You for real or nah?

  • 1/8

    I'm not crazy about his hair situation, but I think he's really cute! LMAO! Maybe my friends are right... I have strange taste in men. ?

  • Monday

    There was a point where I remember how Omarion and Bow Wow were going hard for each other...... The rumors was going so hard that suddenly they had baby mama.

    And now Bow Wow broke it off with Mena. Yep, the "package" message is for Bow Wow.

    Better believe it

  • Ms.Capricorn101

    Headcrack with that damn dred mullet hairstyle connected to his sideburn beard thingy.Lol.

  • ???

    I heard he had that good good but judging by that pic up top..I can't tell.

  • ???

    I heard O is Bi.

  • HollywoodHotMouth

    LMAO

  • LipstickANDlace

    When you wearing extra small undies of course things will seem bigger 8=? where's the rest ??????

  • I cAll ThE sHoTs…

    comes up short again...

  • Disqus

    He got cakes too.

  • Empress

    I'm going to say something unpopular. I know my girls(and some guys) lose it over this sledge hammer, uterus ravaging, pron sized gorilla peens(which Omarion doesn't have BTW) but I run from anything that looks supernatural. I don't want to feel like I'm being impaled at the end or beginning of a long day. I want to walk normally. I like my uterus on the inside. My Kegel game is on point so I don't need to pressure a man bout if he has a horses peen. If you insist on dating these anaconda men just take care of your pelvic floor, get your pum pum weights and USE them or your curtains will hang and your poor pums will look like an industry pum. And remember men are visual creatures. If you let one of those 12 inchers pummel you for years you better marry him. #helpful #NeedleEyePumPum

  • ArDnAhC45

    Not impressed. Next....

  • lyn Alexandra

    No REAL woman nor no REAL man accepts this bs!

  • Oh Tommie

    He's been leaked his junk...fully e rect too

  • Lorenzo Chaps

    lol. too funny. dont do him like that. O'marion has a nice piece.

  • Lorenzo Chaps

    yep he is cut.

  • LordeAmbler

    Rich homie quan had that struggle eggplant.

  • LordeAmbler

    They over expose women. Let them post.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    ALL HOPES AND DREAMS CRUSHED...

  • LipstickANDlace

    Lol I'm sure you think so ???

  • Meme81

    Oh-kaaaay. Don't know who asked to see him skivvy downed. Glad his lady likes it.

  • Meme81

    A midget tho? That's kinda harsh *LMAO!!!*

  • PRiNCESSgIgI

    He's GAY having a baby to TRY to wipe away B2K Tea sheitt they ALL FUKKED EACH OTHER?

  • PRiNCESSgIgI

    Of GAY AZZ B2K But then again we already knew he fukkkked raz b?

  • PRiNCESSgIgI

    ?he fukkked all of b2k him Chris stokes & Marques Houston YUCK?

  • PRiNCESSgIgI

    I'm sure you have got that dack