Eudoxie

Fashionista Eudoxie Fabiola Agnan Bridges was spotted vacationing in Dubai with her husband, rap mogul Chris "Ludacris" Bridges, over the Thanksgiving holidays. Luda rented a private yacht for a romantic cruise around Abu Dhabi.

Eudoxie

Eudoxie looked seriously glam wearing a Diane Von Furstenberg sheer silk printed blouse and Dayle silk printed wide leg pants with matching purse from the Resort 2016 collection. She accessorized her stylish outfit with Valentino Rockstud sandals ($1,495).

What do you think of Eudoxie's look?

Eudoxie

Diane Von Furstenberg

Spotted on Talkingwithtami.com

  • SellieBaby

    I think you have to be rich to wear it

  • 100milesperhour

    Looks better on the model who should've had her hair up in a bun.

  • Paige

    She looks good!!! I love a classy jumpsuit. Very pretty.

  • SpideySense

    I don't know about her outfit but I just can't look at Luda the same way anymore. Same with Alicia Keys. Homewrecking is never what's up. Sadly Eudoxie just looks foolish to me. I wish her all the happiness in the world though, I just hope the happiness is genuine.

  • MzFutureLCSW

    Hate it.

  • OSHH

    I love DVF how can you not rock with the inventor of the wrap dress, that is a staple. I saw some bad DVF boots in Marshall's on F St but of course all the sizes were gone.

  • harley_quinn2.0

    Meh

  • Milani

    this ain't an open post and Luda nem an FOB so...

    ...but Eudoxie is pretty though.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Errthang don't look good on errbody..but Hey girl...you go!!!

  • Bootcampgirl

    I like...

  • PettyEyezPrime

    I'm not a floral person but that's what makes us all unique. #positive? You gon on head with what you like though?

  • Readytochokemothernatureonout

    Hey Roses. I don't like it for me but Eudoxie wears it well.

  • SummerBaby

    I kinda like it

  • PettyEyezPrime

    I luv u seaux

  • PettyEyezPrime

    I may have been wrong about patten. Bad eyesight. Flowers or butterflies? Meh, I'm standing firm in my opinion. Equally ugl...not for me. But you ROCK!

  • ViolettaBliss

    That is one ugly outfit I don't care if it's DVF I would not wear it...

  • iyonah

    Nice jumpsuit, but I am not a fan of these two, or the shenanigans.

  • Renee26

    Only because of the price tag....I would rock the hell outta that outfit! Checking for a knock-off version now....

  • Renee26

    My thoughts exactly...it's about taking that baby away from her mother just to be spiteful...They will have to deal with the consequences in the end when the child grows up

  • Junkanoo

    I guess Zubomafo is trying to find her personal style. That outfit may be expensive but it doesn't look good on her or the model.

  • iyonah

    Ugh...I loved Element of Freedom sooo much. But I will admit I side eye her for how it all happened. Luda aint cool for fighting to take a nursiong child from the mother, that ish is the absolute worst to me.

  • iyonah

    Exactly. He was being spiteful and petty cause she came out of hiding. And the justice system worked for a man with more funds this go round.

  • Yoni

    It looks like one of those throwback LV bags that were black with all the colors on it.

  • Bam Bam Li

    I think it's how she's standing, looks good on her even though the style isn't really in my taste

  • SummerBaby

    I just read Mendeecees got 8 yrs

  • 80sChild

    I think if the pant legs were solid black it would look better. Too much patterns make it look too busy.

  • PettyEyezPrime

    The ugly LV bag that HS kids had and thought they were fly but they were not because the bag was ugly? That 1?

  • SummerBaby

    I remember that bag. I had it with the white back ground

  • Too Many Colors

    Yandy waiting the whole entire 8 too

  • SummerBaby

    She probably pregnant as we speak ?

  • Too Many Colors

    Probably

  • SellieBaby

    Idk the situation. I prob would've left that child where she was but who knows what kind of drama she was starting and money she was looking to get...I think Eudussy is just staying out of it

  • Too Many Colors

    Kinda like the jumpsuit.

    She is beautiful.

    Can't stand that lil man in the pic though.

  • Tracy Taylor

    It's a no for me. Too much going on...plus I hate floral prints. Too old lady-ish

  • BKLYNS MAMA

    WOW...I guess O'Luda came into some money...Cuz he sho was crying BROKE when he had to pay child support. Now he renting Yachts and thangs...IJS

  • iWasteTime

    Sandra
    Metamucil got 8 years

  • Junkanoo

    Sometimes I question how happy a lot of these people really are they constantly need to impress folks with they're life style

  • Yoni

    Damn. I was never a fan of those. Give me a classic LV bag and I'm good. LOL

  • Yoni

    Yep. LOL Looking like Easter candy skittles. LOL

  • MS PEACHES

    Looks like curtains.

  • Too Many Colors

    Metam...

    Why? Hmmm? Any reason? *waits on you to explain*

  • SummerBaby

    I love colorful bags so it was right up my alley back then. ?

  • Bootcampgirl

    Chicago Mayor done fired the police superintendent today..

  • Yoni

    I like her sandals, eventhough the knockoff rate of that shoe/heel/sandal is at an all-time 56464431% high.

  • Milani

    right on time for the new season of LAHH NY to start too :tea:

  • Too Many Colors

    You too. Why? Waits on you to explain your fuggery.

  • Yoni

    He's saving face because they are after him too. Raum (sp) Emmanuel (mayor), right?

  • SummerBaby

    You sew right! ?

  • http://batman-news.com Mama Dee’s Wig Maker

    Its like I like it, but then I dont

  • SunnyChi

    Cute. I like it!

  • Bootcampgirl

    you see that post on FB about how he met her..I kept on scrolling

  • SummerBaby

    Nope, it's on his page?

  • thrift.store.jungle

    right! pretty sure ive seen their equivalent at the beauty supply store

  • MS PEACHES

    Welp!!!

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Who?

  • Bootcampgirl

    I think so

  • Too Many Colors

    I wasn't READY Peaches for it look like curtains.

  • Bootcampgirl

    yep, Rahm

  • Too Many Colors

    ???

  • Yoni

    I love (SOLID) color(ful) bags. LOL I'm not a fan of "brand splatter" but I like a good LV bag. But don't give me a "brand splattered" Coach, DB, MK, etc.

  • Str8tUpMenace

    I can't stand that lizard lookin chick. And watch her try to justify her waiting the entire 8

  • Bootcampgirl

    I hate those branded bags as well...plain for me...

  • Bootcampgirl

    whatever she comes up with is going to get a straight..."bish please" from me...

  • SummerBaby

    I'm passed that bag. It's been living in a tote for years. do have a colorful coach bag I carry sometime traveling because it fits everything in it.

  • Str8tUpMenace

    LMAO. Lawd, instead of "When Harry Met Sally, it's gonna be "When the Kingpin met Froggy????"

  • Sincerity7

    Wondering how they afford all that lifestyle....

  • Readytochokemothernatureonout

    Mendecess got 8 years Auntie.

  • GuestSTAR

    LMMFBAO@ that pic

  • SummerBaby

    I like her & dislike her at the same time.

  • Str8tUpMenace

    Eu-da-granny looks "elderly cute"

  • Too Many Colors

    This.?

    Im not spending my free time writing. Visiting. I'm damn sure not gonna bypass dyck for the next 8. Nope. I'm not.

  • Str8tUpMenace

    ^^^^^^^^THIS!!!!!!!!!!!!!!

  • Fendi

    You can't rock wrap dresses when you have an ample bosom. It doesn't matter how small you are. DVF herself had her girls attempt to find a wrap dress I really wanted from her showroom, to no avail. It's a good thing they didn't find it. I would've spent money for a dress I couldn't wear. She definitely makes her wrap dresses for A and B-cups.

  • 100milesperhour

    This chick looks like she'll whoop somebody's azz. People w/Down Syndrome are real scrong.

  • Bootcampgirl

    I wish I would..ain't no way..but I see it everyday these chicks visit faithfully...#imnotheone

  • PettyEyezPrime

    ??

  • Fendi

    That's how the courts are "set up" in GA - biased as hell towards Black male celebs. Had Tamika Fuller moved to CA and filed for custody and support, that debacle likely never would've happened.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    COMMME ONNN SANDRA WITH THE OPEN POST YOU JUST SAID YOU WERE GONE DO ON MY COMMENT!

  • SummerBaby

    You got a story for us?

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    They are and many are exceptionally smart too. I had the honor of working with the disabled. They worked in a factory. I would teach them a task and POW they would be quick and perfect at it to!

  • Milani

    LOL, between this and the Sonic the Hedgehog running gif, I don't know which one is funnier.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Nah its a lil..um poster who has a prollem with my statements in the tranny post.. Summer you know I don't fuks with nobody BUUUT when you come see me unannounced...I will deal with you...so sandra interrupted the "Convo" and said she think it is time for an Open Post..sew...

  • Too Many Colors

    I would root for her. Then she would do most hoodrat ass shyt. I HATE REALLY smart, educated black folks to end up so stereotypical. Especially black women. I have fam like this. My cousin. This hoe graduated from college with a dual major. Why you living with a drug dealer and now.... he got big time warrants? Bish you are harboring. Do gatdamn BETTER.

  • PettyEyezPrime

    Like a complete fool. She better hope he end up in a prison that allow conjugal visits. Or get the GOOD batteries!

  • jeniefrumdabloc™

    Looks much better on the model ? # shade

  • SummerBaby

    Let me go look. That's how I feel when folks come for me. I'm cool with most everybody.

  • Too Many Colors

    I'm not eem doing conjugal.

  • jeniefrumdabloc™

    ?????

  • shell

    Mandeecees got 8 years up the river....

  • jeniefrumdabloc™

    She would be a Damn fool

  • PettyEyezPrime

    Me neeva but I also wouldn't have done the marriage so...I must not understand real love "mary j voice"

  • PettyEyezPrime

    She IS a damn fool

  • jeniefrumdabloc™

    Well she will ! ?

  • jeniefrumdabloc™

    I thought he was already in jail

  • PettyEyezPrime

    They learn different. That's why they don't like to be called disabled but differently abled

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Yeah..I think two folks (that I don't even read fonts of let alone comment to) decided to 2 cents me..take that shyt to the store and buy some dam anal butterfly pads, fuk yourself and plug it up after...

  • MookieFly

    That's what I thought too. So he got out and now going back in?

  • Str8tUpMenace

    *dead as hell*

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Truth. we weren't allowed to say any of those words there disabled, handicapped, retarded was the worst.

  • Str8tUpMenace

    ^^^^^THIS!!!!!!!!

  • Bootcampgirl

    88 and I don't know the other one...:tea:

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    mmmyess..yes it does... (tips in corner and cuffs log in)

  • Bootcampgirl

    yeah he/she tried to give attire advice..I also seen that bs comment he made about Marines..My sister is a newly retired Marine...I was not here for it today...

  • Bootcampgirl

    He been bailed out a looonnnnggg time..

  • shell

    Hes been out for almost a year now. He got a bond of 100k

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    yeah Boots...I don't eben know who this is until today.. What was funny was he/she/it thought he was INSULTING me by calling my son gay..I have friends that I love HERE that are bi or gay..as well as family who is very open so if my son was he would still be a very loved man period. if he snuck and sucked a dyck pretending to be a woman to change a straight man.. then his azz would get a

  • MookieFly

    Doesn't really look nice on a short person #honest

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Yep.. No siram (sir/maam) not tuday..I my kid is a hot button, my son is loved here if he was or wasn't gay.. so he better recognize..

  • PettyEyezPrime

    His wife did it for him, right? She's a ride or die. She's a better woman than I. She love her man.

  • PettyEyezPrime

    ??

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    OH DEAR LAWRDT...WHY DID I HAVE A MEAN GREEN SMOOTHIE FOR LERNCH..THIS BOOGA IS BEING MEAN FOR REAL..AND SLIDING SMOOVE THROUGH MY GUTSS..UGGGHHH(close my office door and crack the fabaloso open I just bought at walmart...sprinkle it on the carpet to mask the mean...)

  • Renee26

    DEAD!!

  • Str8tUpMenace

    *faints*

  • Renee26

    Wow so Yandi is going to have to raise the tribe of cuties all by herself...this is why I don't date thugs

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Thats what will happen if anybody cracks that door to talk to me..I just saw two roaches choking..(I wonder if these windows open let the mean seep out there)

  • Renee26

    BYE!!! They all need to be fired for trying to cover up that video...The pig killed that boy in cold blood...He didn't sense danger from a kid walking away from police cars wielding a dang on knife. The first shot took him down...he executed that child

  • CaliYoruba

    How'd they meet ? *popcorn*

  • Renee26

    She married him knowing he was going away...I don't understand it either....wasn't it something to do with prostituting a child too? I can't

  • Renee26

    I feel the same way...like why be with someone who will bring you down?? Simple

  • ThePearl

    Hey, ya'll. Hey. I just wish this woman would complete her education. Have more power in the relationship (and a fall-back plan for when he picks the next, younger woman).

  • EasyBreezy

    Yes, Lawd!

  • Renee26

    So sad...unless a mother is causing harm to her child they should have primary custody. Luda is on the road and not going to give a child the nurturing that her mother would give. They probably have nannies raising the kids while they live it up.

  • Renee26

    He knocked up a longtime friend when he was cheating on Exudus then got primary custody of the baby ASAP based on the mother being poor. SMDH

  • imright

    fashionista ?

  • Fendi

    Exactly. Has anyone seen a picture of Eudeleeheehoo's baby?!. But she is a "fashionista"/"socialite" and has been since she was Girl Melanie and dropped out of med school. It was ok for her to be a traveling trophy gf for 4-5 years, but the shxt talk ensues when someone Chris knew long before he knew Eucerin has his baby. Everyone comments about Gabrielle Union being "stupid" for accepting Dwyane Wade's "break" baby, but GU has her own money, career, notoriety, etc. She'll be just fine. We'll see how long Eudontknowwhateutalmabout is a FOTB if she and shine head get divorced.

  • Renee26

    These females don't care about an education....that "security" of marriage is all the education she needs....what did she do before??? I had NEVER heard of her prior to their relationship

  • jeniefrumdabloc™

    Who knows ! I guess he going back lol

  • Renee26

    I give them 5 years max... The baby is probably funny looking so they keep a blanket over its head like MJ did blanket lol

  • Str8tUpMenace

    NEW POST

  • Fendi

    Not to be overly sensitive, but we as women need to be more considerate of other women's feelings. What Chris did to Tamika, he can easily do to Eudoxie. If he has been financially supporting her all these years and he decides to trade her in for a new model within 5 years, that will make her Tamika #2. What does Eudoxie think will stop him from assuming custody of their child and claiming she is a college dropout, unemployed, financially insolvent, etc.?!. It is abuse, plain and simple. Financial abuse is still abuse - the man being the breadwinner, not wanting the woman to work so she is dependent upon him, then him kicking her to the curb with little to nothing. I have never in my life seen a wedding that was so rushed. This was her first marriage (to my knowledge). What bride to you know that wants absolutely NO say as to what her wedding dress will look like? HE planned the wedding, along with her mother?!. That's off. I love my mother, but if she tried to Shanghai me down the aisle in concert with my fiancé, I'd tell her to marry him her damn self. ALL of the signs of abuse, narcissism and everything else that SR claims to abhor exist (on the outside looking in) in this relationship. This relationship is little more than a "say something nice" challenge.

  • iyonah

    I aint going to talk abuot people kids but she was parading around his break baby and not doing her own in the same fashion. very spiteful, nothing good will come of that in the long run.

  • Tammie Reed

    Very cute look on her, love me some DVF very flattering on many shapes and sizes! Go Eudoxie! xoxo

  • Smith Jane

    I don't think it looks very flattering on eudoxie. It seems better suited to someone with a less curvy frame.

  • lyn Alexandra

    There were so many people questioning her education that she posted a pic on her graduation day along with her diploma on instagram.

  • lyn Alexandra

    That outfit looks to busy for my taste, but it looks good on her although she could relax with the pose, lol.....

  • GTFOHWTBS

    not feeling the lookj on her.....blacks love to give their $ to the white man and in return ,your broke years later

  • TheRealLee

    Even the model is not pulling it off. Burn that thing with fire.

  • TheRealLee

    Even the model is not pulling it off. Burn that thing with fire.

  • tynamight

    I like that she looks good covered from neck to toe.

  • tynamight

    I like that she looks good covered from neck to toe.

  • missmiami305

    I recall reading a blind around the time she was due and it sounded like their kid. the blind insinuated that something was wrong with the baby. never said what........I don't care for Luda anyway.

  • more

    Ya what comes around goes around

  • Whiplash(lacejagger)

    I want to like your comment a thousand times!

  • https://instagram.com/calirose2501/ calirose2501

    And tamika had the baby to be spiteful as well knowing damn well she didn't raise her first kid

  • Fendi

    He had about $20 million or so then. Hiding his money to keep from paying child support means he perjured himself in court. I don't see how he was able to pull the stunt he pulled.

  • Fendi

    She married him knowing he was facing child molestation charges and had 2 children with him, knowing the same. There isn't enough love in the world for me to knowingly procreate with someone who was accused of having sex with a child.

    And to add insult to injury, he was also a drug dealer. What the hell?!.

  • CaramelDrop

    I want to like Eudoxie but she will forever be guilty by association. I wonder what their baby looks like

  • Jahnée Gill Mr.Eddie Murphy

    Well I hope Euphrates was smart enough to stash the money ludicrous gave her. If he gives her any at all. knowing him he may give her an allowance and demand she shows proof of all her purchases.

  • more

    Thank boo

  • bran

    You see little shorty pants Kevin Hart ain't even phucking with him no more!

  • bran

    I wrote letters to jail birds when I was 18..19, that shyt got old QUICK! Stop drawing with them crayons, sending me pics when you were OUT, and begging for commissary
    bro!

  • bran

    Well dayum!

  • bran

    You sound like my mama with that. She was quick to say something looked too busy or she'd prob just call this boogee!

  • Fendi

    LMAO @ Euphrates.

  • Queen B

    ? she is so blah to me sorry but she adds nothing to my life

  • <—Doesn'tTalkToStrangers

    Pearly!!! ????

  • BRING THE PAYNE

    Gm,i bet his other baby mama sumwhere looking at this liiiiiiike THIS NIGGAH AINT SHYT!i aint heard nuthin from her since he did that.i hope shes ok.

  • Lulu

    So her husband keeps her looking good....I'm sure he treats all of his possessions well....

  • SellieBaby

    THANK YOU!!!!! I don't feel sorry for her at all...the baby yea but she has a share in how things are turning out...

  • morenYAHdelsur

    I like the fit, not the print if that makes sense.

  • SpideySense

    I would up vote this a million times if I could. Truer words have never been spoken.

  • Vegas1989

    I'm done for the day with that comment..these broke back systems is down anyway....LOL...I busted out laughing in this quiet office and peeps are in here trying to sleep....LOL...

  • Vegas1989

    That looks like something I took my 3rd grade picture in.....LOL...Ugly....I didn't smile on them pictures....

  • https://instagram.com/calirose2501/ calirose2501

    Right..luda is not the only one responsible in this situation

  • iyonah

    word.