Charlamagne tha god

The debate over whether radio and TV personality Charlamagne tha god appears to be settled once and for all.

Gossip blogger Bimbowinehouse submitted a video that shows definitive proof that Charlamagne tha god is gay.

Exhibit A (the video) shows Charlamagne busting a dutty whine move in the studio while playing Rihanna‘s tired new single in the background.

“This how all these chicks going to be dancing to new Rihanna,” Charlamagne writes in a post on his Instagram page.

Here’s the thing: no straight man would ever demonstrate how chicks dance (at least not in public).

What do you think? Are you convinced now that Charlamagne is ghey?


  • jeniefrumdabloc™

    But who didn’t know he was gay doe

  • Ridingfinest

    So what if he is GAY…its his business as long as he is happy who gives 2 fuks!

  • jeniefrumdabloc™

    Oh hunty …. just clicked play ….. bawahahahah

  • CrankDatSnackWrap

    Them tiddies doe! ?

  • jeniefrumdabloc™

    Exhibit A
    ________
    ^^^ Lawd why did this make me holla

  • Cricket404

    He’s not EJ gay but he’s one finger in the buttocks Kanye gay.

  • jeniefrumdabloc™

    I can’t believe he posted this clip doe …. chile lmao

  • jeniefrumdabloc™

    “This how all these chicks going to be dancing to new Rihanna,” Charlamagne
    ______
    Shid … this my move (see gif)

  • SpillyNillie

    Ummmm I said this on yesterday! That post up and that hand snap tells me all I need to know! #datninjaGAY!

  • Just Keya

    Hold up. But that man’s nipples though….why? OMG. They are big! ugh

  • MzApple

    off topic Amina is 3 months preggers by Peter *Jesus be a contraceptive*

  • SpillyNillie

    That bird is S T O O P I D

    You have an abortion to turn around and get pregnant again!!! She needs her ass BEAT! Where is her mama???

  • jazmine

    Walking to your man when work comes on like…lol

  • Just Keya

    WTHAT IN THE ENTIRE FLUCK?! OMG STUPID BISH. I can’t with them. AT ALL. I mean congrats but for WHAT?! Next week Tara gonna have her baby and be pregnant again? Amina don’t have any family to tell her how STUPID she looks?

  • jazmine

    They tryna out baby each other, meanwhile he’s probably dating someone else

  • SpillyNillie

    My thing is, she had an ABORTION!! I would think that after going to that extreme you would ensure that you would never get pregnant by this man again! That was a waste of life…SMH

  • jeniefrumdabloc™
  • iWasteTime

    sigh!
    He said “this is how women will dance to Work”

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    Well…I don’t care if he’s gay but I know he’s a completely hateful azz kissing punk bytch.

  • MzApple

    sad these babies have to be brought into all this mess.. i need him to get fixed Mona should at least do him that service and pay for it

  • iWasteTime

    Dumb, why she abort one to turn right around and get pregnant

  • WetPntees

    Me!!!! (waving hand profusely)

  • mainey

    ahhhhh!!! I am screaming at this!!!

  • Let Your Soul Glow

    Heyyy, work the wine!

  • mainey

    get it charlamagne!! His hip swivel is on point.

  • SandrasNewFave

    THIS.RIGHT.HERE. If I EVUH got an abortion from a baby I made with my HUSBAND (not boyfriend, HUSBAND), he getting out faster than the unborn did. Ain’t no way they child goes but the man stays. So another baby by him is completely out of the question.

  • jeniefrumdabloc™

    Chile this my infamous move here chile bawaahahahah

  • SandrasNewFave

    Or change the name to Love & Drip Drop.

  • mainey

    and no to his open chest

  • RageE

    Reaching

  • MzApple

    she’s a bird i guess when she found out that Tara was preggers she trying to one up her

  • SpillyNillie

    It’s sad because that’s a decision she’s gonna have to live with for the rest of her life…when her real simple, dumb ass could have had the baby in the first place! She knew she wasn’t gonna leave him!!!! She irks my nerve!

  • Too Many Colors

    It truly is

  • jeniefrumdabloc™

    smh ….. chile smh …. over stupid people …. just over it … smh

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    That’s a tired azz whine, I hope no women are out doing it like that.

  • SpillyNillie

    Exactly what I said, Waste. She really is stoopid….

  • just being me

    The only way somebody is gay is they have sex and enjoy it only with the same sex .. No clue how this says anything like that ???

  • Too Many Colors

    She gonna be back in Germany crine to her white mama in 5,4,3,2

  • SandrasNewFave

    Mine too! But that is one of many decisions she has to live with. Sidechick to married sidechick to babymama sidechick. Peter is his own main chick.

  • 88

    Nice clip the beak nosed white lady made some good points but she straight up lied at the end. Racism is NOT a mental illness Racism is about white genetic survival.

  • WetPntees

    OMG I canNOT take him snapping his fingers like that… Sounds like someone is off in the background popping snowcrab legs… (goes to breakroom fridge searching for butta, melts it, sits down and gently tucks napkin inside collar preparing to go in!)

  • hi-liter

    She probably got pregnant again because Tara is currently pregnant.

  • jeniefrumdabloc™

    All of their expressions is very telling and sad .. including Oprah …. but this is the reality ….. and I so agree with what she is saying

  • SpillyNillie

    I doubt it. Only if Peter leaves her. She’s the chic that will NEVA leave unless he gets sick of her and dust her ass SMH

  • Mrz Justketta

    Right! Probably because Tara is preggos….smh ….Lawd!

  • jeniefrumdabloc™

    Girlllllllll …… say that ….. cause I know damn well …..

  • SpillyNillie

    Even more reason for a beating

  • Missy

    Exactly…..Sandra gay too…and so what, we still here ???

  • hi-liter

    Tru!

  • SandrasNewFave

    So take it off like your home alone
    You know dance in front your mirror while you’re on the phone
    Checking your reflection and telling your best friend
    Like “Girl I think my butt getting big!”

  • WetPntees

    …………….

  • MzApple

    But i don’t understand why Tara on ig throwing Subliminal shade about the news *pot*

  • LeBrick James

    so they’re gonna have 2 half-siblings, born within 2 months of each other? wow.

    #sotrife #dobetter

  • jeniefrumdabloc™

    Lmao even Rhi looks retarded lmao I just refreshed lmao

  • Junkanoo

    People hiding in the closest is so 20th century ……who gives a flying leap

  • SG

    I can’t with these chicks. This is beyond pathetic. And this fool can’t adequately provide for NONE of his 9000 kids. SMH. This situation is repulsive.

  • LeBrick James

    …And she’s probably make sure to secure her US citizenship first, before leaving.

  • WetPntees

    OMG!!! The guitarist tho!

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    She can say what she wants. She can be in every form of denial that exists. We all know the real answer is that she did it because Tara is pregnant.

  • SpillyNillie

    Everybody’s face is STUCK!

  • SpillyNillie

    Peter MUST be working with a platinum gold hammer!

  • LeBrick James

    Maybe not certifiably gay, but definitely suspect.

    I don’t know too many straight men who would want to do a “woman-ish” kind of dance like that.

  • Missy

    Why is it news that someone is gay?

  • jeniefrumdabloc™

    Very telling smh

  • Realnigga101

    He’s a faggot

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    That would be a lazy azz fawk. You hear me. You gonna have to throw it better than that.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Wait. I thought she terminated.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Wait. One. Minute…

  • SpillyNillie

    She got pregnant again chile!

  • PettyEyezPrime

    I said morning down yonder but Gm again!!??

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Stupid. There ain’t no other words for that shyt right there.

  • Missy

    Like fantasia???

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    That’s probably why he married her.

  • Missy

    ???

  • 100milesperhour

    That studio is a d@mn wreck, why don’t they clean up?!

  • SpillyNillie

    And damn near to perfection…

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    BINGO. There’s no other reason.

  • nicelyput32

    Say what? I missed this one.

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    These chickens really are fighting for the bottom.

  • Unita Lucinda “Lucy” Freebush

    Breastuses

  • Miany

    eyyy! eyyy! lol…looking at these got me dancing in my seat.

  • Let Your Soul Glow

    I know, right! I need to go dancing. Sweat my perm out to a good DJ!

  • Let Your Soul Glow

    Good Morning!

  • PettyEyezPrime

    How he doin *ex FOB voice* ?
    When men portray being a female too good, it’s questionable. Idc if he is. His wife and child might though. I hope he isn’t.

  • Taylordanes

    Why are people so concerned with who someone goes to bed with? Do you listen to his show? Do you like it? Great! Who cares who he sleeps with? And a man can mimic a woman and NOT be gay! Stop with Outing people. It’s sick and twisted! And none of your business

  • Missy

    RadarOnline.com has obtained an exclusive audio recording of Fantasia Barrino testifying in court that she aborted the child of her married lover Antwaun Cook

  • SameoleJ

    And more importantly…..WHO CARED?!

  • jeniefrumdabloc™

    Exactly

  • morenYAHdelsur

    This don’t make CTG gay bruh LOL. He’s freaky, sure. Gay? Idk…

  • LeBrick James

    That should be a felony.

  • SpillyNillie

    If you listen to his show, he often alludes to what he would do with/to a man if he was a woman. IDC if he is or ain’t…but HE’S building the perception on his own.

  • LeBrick James

    All I’ll say is this… any woman who’s considering dating this dude would be wise to get an HIV test from him first.

    #justsaying

  • SpillyNillie

    That’s any man tho…

  • nicelyput32

    Thanks for the info.

  • PettyEyezPrime

    Pregnancy puts you and Keya in rare form ??

  • LeBrick James

    Um… yeah.
    How many straight men would even say something like that?

    #questionable

  • LeBrick James

    Realistically, we know that rarely happens though.

    But in a case like this… when a man is doing an effeminate dance like that to perfection, that should set of any woman’s gaydar.

  • PettyEyezPrime

    She tit for tat? Trying to see who’s going to be pregnant last.

  • Afiya

    Any grown ass man taking pics with his booty is the air is gay and like to have the booty licked is gay…no surprise here, move around folks.

  • AnonymousRose

    Don’t Care, I have no desire for him AT ALLLLL….next

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    I might wear my hoody like that today.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    I guess because they are DL right?..

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    *Nose laugh*

  • jeniefrumdabloc™

    Just don’t do that dance move

  • Meme81

    I don’t even like CTG, and I really don’t think we should speculate on his sexuality. Really it’s his wife/baby mama’s concern, not mine.

  • PettyEyezPrime

    I listen almost every morning. He claims to be a male hoe but then mentions his wife. It’s supposed to be all jokes.

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Tit for Tat in PREGNANCY. Making life long decisions on bullshyt.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    He got in touch with his feminine, that’s all.

  • ShelleDC

    I really think he wants the easy way out. He want’s them to leave him so he could be off the hook and do him. Problem is they won’t.

  • Renee26

    Really??? Lol

  • TDW

    Anyone (including that bull dagger Sandra) who think that this video is somehow evidence that this man is gay is a fukcin idiot. At some point we have to let go of these archaic and narrow definitions of what a man is. And even if he is….WHO CARES????

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Shorty in the back…

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    Work work work work work work…???

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Why did this have me dancing in my chair? Fake smacking azz and making it rain….

  • Bam Bam Li

    Titties….happy Friday roses! That is all…

  • jeniefrumdabloc™

    Dudes man boobs …. distracting as hell

  • MzApple

    THIS

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    They are there just screaming look at me!

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Why Charlemagne boots cemented to the ground though?

    Then he was popping his thigh back and forth like it was gone make his azz move…

  • jeniefrumdabloc™

    ugh ….. when I refreshed …. yuck

  • Afiya

    How dare you come on Sandra’s page and disrespect her. Stop being mean!!!

  • Renee26

    Exactly why…it’s a competition…same reason why Tara got pregnant and didn’t say anything until it was tooo late to get rid of it. Pita’s sooo dufus though I just don’t get it!

  • jeniefrumdabloc™

    Morning <3

  • OfficialDime

    Really auntie??? Please do better…dat tis all

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    Good morning

  • PettyEyezPrime

    Them kids are going to grow and judge them

  • jeniefrumdabloc™

    Dead …… lmao

  • 88

    This is definitely NOT normal.

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    That’s that THOTLogic by B.Sweet

  • http://batman-news.com Roderick2011

    Why does the guy on the right have his titties hanging out?
    Is he about to breastfeed or something?

  • jeniefrumdabloc™

    rofl!!!

  • Bam Bam Li

    Good mornings/afternoon!

  • nucynu25

    Lol , I think it’s funny & this doesnt mean he gay .

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    I want see Rihanna slow wine to Same Ol’ Mistakes.

    Bris Breezy, you fukt up.

  • ShortyDuwop

    Those titays are distracting.

  • jeniefrumdabloc™

    rofl lol this tickled me

  • jeniefrumdabloc™

    lolol Morning Gal !

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    People keep mentioning this song. I guess I’m going to have to listen to it. Probably going to remind me of my bad habit.

  • Renee26

    Lies…white people have created religions. Roman Catholic, Lutheran, Christianity etc. I love to study history and many kings had these religious doctrine written as soon as print was invented. Their main goal was to boast and build themselves up and to control the people who viewed their leaders as “Gods”. Religion has been used as a form of control and oppression for centuries.

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    It’s utterly stupid. This is BIRDLogic, THOTLogic by B.Sweet does not cosign this foolishness.

  • stav

    I have always thought this about him, the way he talks , his demeanor. He appears not to be comfortable when talking about women in an intimate way. I have heard him put on a front , talking about women from a dating perspective, and it sound so unnatural for him, like it was forced. This will be brought to the light.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    It sounds like a mash up of Red Light Special and I don’t know your favorite Prince song.

    I don’t listen to Prince, but I went with my mother to his concert years ago. She was balling tears like a teenage girl.

  • Renee26

    Exactly…be out and proud not going around double dipping because you’re too cowardly to not care what people think.

  • nucynu25

    Gm boo

  • nucynu25

    U gotta listen . Idk wtf Rih saying but it’s a sexy song .

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Sexy song makes you want to have sex though… Lord. I might have to wait.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Yeeep… he is… that was to well executed..He been practicing..

  • nucynu25

    Yess , make u want to put in that Work .. lol wear ah nicca out ..

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    Yeah when I downloaded it yesterday. I waited until I could play it on surround sound.

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Damthemmoobsbruh….

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    @brendenbrendenbrenden *pause* and I had a good laugh about Charlemagne downstairs.

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    I shall not listen then. THANK YOU for the warning.

  • mainey

    we call them moobs. lol

  • LabellaMior

    This dizzy hussy..I know they all gotta be sharing STD’s since they sharing dack…smh

  • OSHH

    Off topic question… would any of ya’ll go to an old flames bday party after being invited by them??
    The old flame in question didn’t treat you all that great when ya’ll was dealing with one another but has since apologized, maybe realized some things in the subsequent years. Seeing them is hard.
    I’m feeling really vulnerable because my aunt’s condition is worsening, don’t have a lot of emo support etc.

  • MissHarlem

    Don’t care if he is not my dck to worry about. To top it off he’s corny and I fonted way more than I should’ve on him. OAN happy Friday. Damn this was a long ass week ?

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    Do not go!

  • MotherOfDragons, GetOffMyENuts

    Bimbo Winehouse has posted in the garden before. Hey Bimbo heeeeyyyy!

  • jeniefrumdabloc™

    …….

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Stay away. Don’t go. The emotions from losing a love one cause us to hold everything close that is in our reach but some things just aren’t meant to be held.

  • OSHH

    That is what my instinct/intuition is telling me.
    Seeing him makes me sad, you know I don’t need any more grief right now.

  • BigCapacityCumDumpster

    he not sexy at all

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    You gon’ make me buy bottles for Charlemaaagne”

    – Drake

  • OSHH

    True You can’t hold onto to some folk anyway. Thanks :-)

  • nucynu25

    Sounds like u already know you shouldn’t go …he’s going to be your shoulder to cry on cry on & next thing u know u going to be bent over getting Tha D

  • sunni_daze

    I was just thinking you Charlamagne can’t dance suspect when the people already think you suspect.

  • PettyEyezPrime

    ??

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    This make belly dancing look weak.

  • OSHH

    LOL…. You right I do know but I needed to hear it from someone else this morning.

  • Buttercup

    Nope. He’s trying to play on your vulnerability

  • Paige

    Who is this clown and why should we care?

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    You got the drop?

    *Nose laugh*

  • Alicia.Ashe

    If you don’t like what’s posted, don’t visit the blog…..

  • Too Many Colors

    Sandra. Why we still in here? Who cares if ‘Magne-‘Magne is gay. Or skin Bleaching.

    Are you black or white.
    Are you straight or gay.

    (insert that slide guitar riff)

    Con-tro-ver-see.

    Signed,
    Prince.

  • BaybeK8s

    The low budget superhero to the right? Now that’s the real who’s gey question.

  • OSHH

    He doesn’t know what is going on, but some situations are best left in the past. Can’t party right now but esp with them folks in good conscience.

  • Mel

    That’s ain’t no dutty whine real West Indians know this lmao… On another not I remember on fb bimbo came across as suicidal at times no lie his stats used to go from hot to cold all day I eventually removed myself from his page

  • Low E. {CIRCA 1908}

    HE’S HOLDING THAT STANCE A LITTLE TOO WELL FOR ME

  • Too Many Colors

    The old flame in question didn’t treat you all that great when ya’ll was dealing
    ^^^^^^^^^
    I would ask if I could bring a friend… and then show up with a man. B.c I am whet? Petty.

    Truly am sorry about your aunt.

  • Low E. {CIRCA 1908}

    “SOME PEOPLE WANNA DIE/SO THEY CAN BE FREE”

    …YOU FINNA MAKE ME GET ON THE HITS 1 & 2 TODAY. DARLING NIKKI ANYONE?

  • Too Many Colors

    This was like me at the Janet Jackson concert. Dub20 wont stop telling folks how I totally lost it. Never taking her to a concert AGAIN

  • missaah

    If he’s not on video having sess with a man…Its not definitive..Stop..

  • jeniefrumdabloc™

    I’m watching Wendy’s commentary of Kanya

  • OSHH

    LOL.. I thought about that too LOL.

    Thank you.

  • Kim

    Proof is a video of him engaging in a s#x act with a man.Next

  • Too Many Colors

    Erotic City my fave nasty Prince song.

  • missaah

    Exactly!

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    No problem. I experienced it when I had a family member pass, My ex was there for me and that was great but knowing how we ended he really shouldn’t have been there.

  • LabellaMior

    She made sense tho.. Ms. West brought Amber Rose to the mass n now he wanna down play her FOH!

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    I luh you cause you are petty.

  • jeniefrumdabloc™

    Lawd she right ….. lawd

  • JamaicanBreddah

    Whatever, #TeamCharla!!!

  • Too Many Colors

    I would get my Oscar. Everything would be funny. Me and dude would flirt so hard. Dance to ALL the songs. Mingle. YEP.

  • Yoni

    Whaaaalllleee, some years ago, on THIS very blog, there WAS a pic of HIM with a, well since this is a family blog……let’s say it starts with D and ends with “ick” in his mouth. But the post was pulled. So, er, uhm that was an “act” enough for me.

  • http://www.sandrarose.com Django the God

    That’s funny.

    My mother didn’t even invite me to Janet’s show recently. She asked for a ride, that’s about it.

    I remember when I was little I had the Michael Jackson movie where his fans were crying and passing out. I remember asking my mother why they were doing it… I couldn’t even fathom. I was so confused.

  • Amber

    I don’t follow Charlemagne enough to know why this is a big deal. Does he constantly talk bad about gays? Has he been caught up in some scandal? Por Que why is this a big deal?

  • Baron

    Who cares? Really, what is up with the black community and it’s homophobia? We have other (s)hit to focus on!

  • TDW

    The truth is the truth. Clearly Sandra is not opposed to being mean so I’m sure she can take it. We all know where she doesn’t take it :)

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    What are your true feeling for this flame? Has it intensified only since your aunts situation or has it always been there and never resolved? Here’s what I say:
    If you are thinking about reconciling with him..do not go all in UNLESS he is putting in the effort FIRST. Let him earn back what he loss. Do not fall (no matter how it feels) by yourself meaning. match his actions with your own. If he is giving a little you give a little..if he starts acting aloof..do the same. He must know that you are worth it and you are not in any desperate need for his attention. When you go.. be light and casual..flirt lightly with others there (jealousy in doses makes them realize he isn’t the only one that wants you). Then when you leave. Dont fall into his arms for a long kiss n chyt. Give a light peck say I enjoyed the evening and call me when you have a chance…drive off. Now IF he wants more he will make the effort to contact you FIRST DOOOOOONOOOOOT CALLL HIM FIRST NOR TEXT..WAIT WAIT WAAAAAIIIT. I know by experience…men make time for the things they want in their lives…hope this helps..and good. luck!

  • nucynu25

    Completely right …

  • Yoni

    Insatiable is mine! Oh and Adore!

  • Yardgirl

    Say what now??? ?

  • JerseyMom

    Can I get a drop?!

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    Massive amounts of PDA? With a dude who wouldn’t even be getting any that night? lmao

  • OSHH

    Scandalous

  • Yoni

    I just watched a 13 min video of him performing Purple Rain for the first time EVER in MN. The actual live performance that we hear on the record. It was niiiicccee!

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    My response was moderated..It isn’t bad at all I didn’t even curse lol..ohwale.

  • Too Many Colors

    Like that one too.

    My other fave is “If I Was Your Girlfriend”. And also “Adore”. Same album. Sign O the Times.

    And OLD Prince. Soft and Wet.

  • Buttercup

    Even though he may not know exactly what’s going on, vultures have a sixth sense for vulnerability.

  • Yoni

    Years ago………..SO MANY years ago. The post didn’t stay up long at all.

  • OSHH

    Being vulnerable is the worst time to deal with anyone outside of close circle of true family/friends.

  • Yoni

    Seeing them is hard.
    __________________
    THEN WHY do it to yourself. Nope. I wouldn’t.

  • TDW

    Little Girl Sandra is a grown woman/man who deals in negativity all day….sHE can take it

  • Too Many Colors

    Nah. No PDA. No kissing. But enough action from me to let ex dude think I MIGHT be gettin some later.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    I remember that. If I recall, there was a cease & desist sent.

  • Yoni

    THIS needs a LOVE button.

  • Miany

    girl I stepped out last night…reggae jam session…I had 3 coronas and jumped on the mike….mind you I am tone deaf…chile…. bad habit was with the babies, I stepped out with my home girl, had a good ole time dancin.

  • Yardgirl

    I been here years and must have blinked and missed it!! Daaaayum!!!

  • jeniefrumdabloc™

    newpost

  • TDW

    The next time you respond try to address the actual content of the post (if you have the intellectual capacity to do so)

  • Too Many Colors

    I was present.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    It’s not me. It’s Disqus.

  • Kim

    Well if his wife doesn’t care.I don’t care .I’m baffled why people care unless you want to date him why does it matter.

  • Yoni

    So if he doesn’t know what’s going on, why would you think HE would be the one to give you emotional support when you need it most. Baby, don’t do that to yourself.

  • jeniefrumdabloc™

    You shocked ??? Lmao !

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    STOP Talking about NASSSY MUSIC.

  • Buttercup

    You don’t say?

  • Too Many Colors

    You remember? *hot tears* I love you Sandra. I AM WEAK. Like maybe? Could be. Could be NOT

  • YOUR man chose BSweet #ohwell

    lol

  • OSHH

    You know I said I would not see him anymore after meeting him for a drink a few years back and I haven’t, I can’t. I know better.

  • Kim

    No he is actually pro gay rights,he condemns homophobia

  • Yoni

    And this is me being “semi-bitter” but……what if he has his/a girl there (my first thought)? Then how would you feel?

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Why is it homophobia when we make observations about gay men’s sexual preferences, but when men are allowed to invade female spaces it’s not heterophobia?

  • http://www.pureromance.com LA

    This story is dumb? Im like, okay…

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Thanks for reading!

  • HOPoutWITthaThiccnez

    Shiiiiiiiiid~~ Hey He was getting it, That’s Exactly how Imma be dancing to this joint too…. WORK WORK WORK Work Work .. ya see meh…

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Good morning! Thanks Sandra I thought you were like.. “Watch Wut cuz the ish she say be waaay out the pocket sometimes!” ROFL!!

  • Yardgirl

    Yes! Now I feel out of the loop, lol!! Duh to me!

  • Miany

    I would not go. He is the past..He wont shii then and still aint shii i know he might have changed but he is the past no room for him in the present so in my opinion? fugg him… deuces dude and dont call no mo

  • Baron

    Sandra, the pic was selected to incite; thus, a negative tone was established. If you really wanted to discuss an observation, there would be no need for such an evocative image. You intentionally select images that yield a result. In regards to men invading female spaces and heterophobia, please elaborate.

  • Yoni

    Good to know.

  • SameoleJ

    Apparently the Urban dictionary (the only place ridiculous enough to define this nonsense) defines heterophobia as: Gays who are afraid of heterosexuals usually due to their own inner heterosexual feelings or leanings. CTHU

  • Yoni

    I wouldn’t care if his wife cared or didn’t care. You’re the only one that seems to be going hard for him. But you’re right, he/it doesn’t matter. I didn’t even read the write-up. :tea:

  • Yoni

    I know. LOL

  • SameoleJ

    Oh, well then I stand corrected on my “upvote”. I misseded that post….THANKFULLY!!

  • Dee

    Me too! He confessed he like eating boots hole but I didn’t know it was men’s boots hole he liked eating.

  • SameoleJ

    Do you get high?

    Does your daddy cry?

    Controversy, controversy

    Controversy

  • Yoni

    Yes. It was THAT quick! LOL

  • SameoleJ

    Shoot I still get hyped off of Little Red Beret and went and found me one in a second hand store, cause a new one wouldn’t have been authentic!!

  • Yoni

    I’m sure of it. I’m on YOUR side. :hug:

  • Mytwocent

    Charlamagne ain’t GAY!!!!He wants us to think he’s gay for ratings.

  • SameoleJ

    Do you suffer from heterophobia? Are you a homosexual who is afraid of heterosexuals, due to inner heterosexual feelings or leanings? Then you may NOT be gay? Log into http://www.imaynotbegaybuthavehadsexwiththesamesex.org

    Disclaimer: This is not a real organization, but apparently this is a real condition. CTHU

  • Baron

    Using that definition, Sandra’s statement is even more asinine.

  • T3

    I hollered!!!!!

  • raysorbladeczar

    I don’t see the issue! I wish more men would dance instead of post all the damn time…I learned a long time ago…you wanna dance, better go to the gay club.

  • SameoleJ

    I am inclined to agree, but it was funny to Google it!!

  • The Mrs.

    I love Charlamagne but what is this???

  • OSHH

    Thanks Wut. I met him for drink a few years back and prior to doing so, we talked one evening on the phone and he apologized for all his bs, told me he loved me and said he was going to be/do better etc etc and then after we met up and had a good time, laughing, a few drinks and enjoyed being in one another’s presence, he vanished. Never has he kept his word.
    I felt so lonely and let down after that last time seeing him, that I said I would never give him the opportunity to hurt and or disappoint me again. So now I just can’t.

  • Concerned

    Wow Sandra is really reaching here

  • mela.reign77

    I don’t get it, so he’s having fun. *shrugs*

  • Wuts got Petty Davis Eyes..

    Understood. So what must happen is alll communication must stop. I had to do this for my last guy I unfriended him on FB I spamed his phone number in my phone so I wouldn’t get text or phone calls from him then I erased the number out my contacts so I wouldn’t be tempted. Your feelings are important. Don’t let anyone trample over them. Your Mr Goodbar is coming! HOLD ON SISTAH!! Hugs to you prayers to your family and blessings all around!

  • OSHH

    Thanks Wut.

  • IntroSpective

    Didn’t Safaree make a video winding during a dance off? Cultural thing, or no? *Kanye Shrugs*

  • Low E. {CIRCA 1908}

    I LIKE HEAD…HEAD DOES IT. AND *PAUSE* YOU SEXY MF!!!

  • Alicia.Ashe

    Ctfu!!!!!! You seem angry for no known reason. You must not have a life.

  • ???

    I was in that same predicament a few months ago. An ex asked me to come to a birthday party he was having for his daughter and I declined then he started begging and begging talkin bout “so the kids can see each other”..yea ok so I went and everybody had a nice time but then he kept calling and inviting me over for dinner and I was like ?just stop! I told him his azz is an ex for a reason and I declined. All I could think about was all the reasons that I left his sorry azz in the first place. He was mad but I felt GOOD?girllll don’t do it.

  • Yoni

    I can’t get the visual out of my eyes. Not even if I got Lasik surgery.

  • 1/8

    The hips don’t lie, honey! LMAO! ?

  • NOTHINGBUTTHETRUTH

    Common knowledge. He acts like a crabby, bitter country, wannabe from NY, but from SC ass queen! But who cares right?

  • http://yeuphonic.com @yeuphonic

    That’s exactly how I feel about charred remains the fraud

  • jusbecsuse

    Where da proof at?

  • Divame

    What a queen

  • http://www.mediakraze.me/ Kristi Luv

    some men stroke like that….besides….any MAN comfortable enough with himself would do this…doesn’t mean he’s gay

  • http://www.mediakraze.me/ Kristi Luv

    OK… @sandraRose, is Bimbo guest blogging or nah?

  • BLACK *I*C*E*

    No comment.

  • BLACK *I*C*E*

    Truuuuuuuue
    (in my 2Chainz voice)

  • CaliYoruba

    his wife, I guess

  • jeniefrumdabloc™

    She may know too …. or at least thought about …. some women (quite a few) just deal with it ….

  • middleagerant42

    This don’t mean he is gay. I think he is just being silly. But who knows he might be bi. And what is up with people eating butt holes? I think that’s disgusting. Just go lick a pile of sh*t it’s the same thing.

  • JustB

    His skin treatment and waxed eyebrows and hanging with lala and friends convinced me…js

  • Black-eyed She

    Rihanna’s tired new single…

  • LibraGirlonly

    Lmao

  • 7ate9

    Well he did admit to liking a finger or two in the booty like Kanye…Charlene said he liked it so much he married her lol.

  • 7ate9

    I asked my gay friend about people eating booty like groceries and he said EVERYBODY is doing it. Guess he was right.

  • Emily post

    The video proves he is anything but….Sorry he looks like he is playing around..
    But what should not be allowed is the gossip blogger and his shirt being open. Shame Shame shame on who ever posted that photo… LOL

  • http://sandrarose.com SandraRose

    Are you trying to say Bimbo Winehouse is gay?

  • stanley

    He been gay. lol.. But he ugly and old. So who cares?

  • Emily post

    Sandra, Sandra… LOL that photo that photo…. Now that I can see again after you have blinded me

  • Mrs. Sunshine

    gayest thing about Charlamagne is his name.. I would have been done changed that .. #realtalk

  • BlahBlahBlah

    I see yo flag, bro bro. fly it!

  • Queen B

    Stop reaching this man is not gay ??

  • KB

    Why am I laughing so damn hard at this though???!!

  • KB

    No you didn’t….ROFLMAO!!!

  • KB

    OKAY!!!

  • elaine9245

    His dutty wine is stiff with rhythm…lol. This man is not gay.

  • LadyE

    He doesn’t dance well enough to be gay and you know it.

  • Lorenzo Chaps

    Nah if we’re going by that, he’s as str8 as can be. Definitive proof would be a dong in hit butt, other than that, this is all opinion.

  • lovelygamour

    i think he just trying to be cute. all of the stuff he has been doing over the past year or two is just trying to be cute or popular. that dance did look girlie. no one can deny that.

  • Deno Spencer

    They studio junky AF.

  • barbeez

    He’s a mess for that and he’s right. That’s exactly what I’m going to be doing. Is Bimbowinehouse out of hiding after he busted that gay DJ out? Trying to tell on somebody and told on himself…doing bjs to make money.

  • Deno Spencer

    Rofl. Wonder why she always hTing on gay dudes. Wife not eating that right. Jk sandra. But I noticed the hole vibe changed in your writing after wendy and Diddy got in that cunt. Kinda miss the old hate ration

  • barbeez

    She lost me with that abortion. IF she was pregnant by her husband whom she still loved, why get an abortion. And now she’s pregnant again. Think of all the women who want to have children and they can’t.

  • fRAktal Reality

    That ain’t whinin’–at all.

  • Stan4NoOne

    He ain’t gay… #NEXT

  • http://worldstarhiphop.com/ The Dutchess

    lmao @ out baby each other Is that some new ish?

  • kekeb

    Well, this video is definitely not definitive proof, but I’ve always felt that he and also (atlanta radio personality)Ryan Cameron were gay or bisexual. I mean Charlamagne is usually very derogatory to females without any real reason, and so is Ryan Cameron

  • Jooh Nation

    Ya’ll hate CthaGod that much that anything he says or does just automatically makes him homo. So sad and pathetic. He is a shock jock, that’s how he gets paid and the reason why his radio show is the number 1 radio show in the country. Its bc of Charlemagne, not Envy and or boring ass Angela. CthatGod is the reason people tune in. So, I guess you can keep on hating on dude. So, thats the dude that outed Mr. Cee. Surprised he/she is still alive. Now hes trying to pull other people into the rainbow coalition. lol Even, more sad and pathetic.

  • Jooh Nation

    Ya’ll hate CthaGod that much that anything he says or does just automatically makes him homo. So sad and pathetic. He is a shock jock, that’s how he gets paid and the reason why his radio show is the number 1 radio show in the country. Its bc of Charlemagne, not Envy and or boring ass Angela. CthatGod is the reason people tune in. So, I guess you can keep on hating on dude. So, thats the dude that outed Mr. Cee. Surprised he/she is still alive. Now hes trying to pull other people into the rainbow coalition. lol Even, more sad and pathetic.

  • Jooh Nation

    I dont believe that he is. They just wants him to be and he’s not. Besides gay makes for good gossip. We all know people would prefer gossip over the truth.

  • Jooh Nation

    I dont believe that he is. They just wants him to be and he’s not. Besides gay makes for good gossip. We all know people would prefer gossip over the truth.

  • Jooh Nation

    Sandra is a homo for real? Really. So, why does she seems so hard on the homos? lol I mean whenever theirs an open topic its almost always seem about gay bashing. lol. Oh well, like i said, gay makes for good gossip. But didnt know that she like to kitty click. Guess you learn something every day, huh. lol

  • Jooh Nation

    Sandra is a homo for real? Really. So, why does she seems so hard on the homos? lol I mean whenever theirs an open topic its almost always seem about gay bashing. lol. Oh well, like i said, gay makes for good gossip. But didnt know that she like to kitty click. Guess you learn something every day, huh. lol

  • Jooh Nation

    lol

  • Jooh Nation

    lol

  • Molly Church

    Who cares?. It’s His life & His Business. This is not “Headline News?

  • Molly Church

    Who cares?. It’s His life & His Business. This is not “Headline News?

  • Chuck

    Nothing about SandraRose’s writing is credible. I’m here for the entertainment. She twists people’s words, as well as situations.

  • Chuck

    Nothing about SandraRose’s writing is credible. I’m here for the entertainment. She twists people’s words, as well as situations.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    If you say so, hun.

  • http://sandrarose.com SandraRose

    If you say so, hun.

  • Baron

    Really? You have nothing more to give than a dismissive response? I’m baffled, because several days ago you felt the need to disparage those who attended NYC or California public schools. As if we don’t know what “persona non grata” means. Yet you have proven – on your own platform, you are unable to refute someone who attended lowly public high school in NYC.

  • Baron

    Really? You have nothing more to give than a dismissive response? I’m baffled, because several days ago you felt the need to disparage those who attended NYC or California public schools. As if we don’t know what “persona non grata” means. Yet you have proven – on your own platform, you are unable to refute someone who attended lowly public high school in NYC.

  • ?Patty Kakes?

    Don’t nobody care anyway. It ain’t like no woman knocking down his damm door anyway. If they are they try’na get broke off*???*

  • Enoughsaid2020

    LOL!

  • EbonyLolita

    But who cares? Being gay isn’t a crime? Just pop that bussy for a real…

  • C0rTnEy

    That doesn’t mean he s gay because he can dance

  • BlackPegasus

    It’s 2016 and a story questioning a Black man’s sexuality is still used as clickbait. Sad thing is, it seems to work on the miserable people who gravitate to such bullshht.

  • LiveMelove

    I’m friends with his cousin and I’ve hanged out with them. He’s very heterosexual and comfortable with his sexuality. Stop trying him like this because we’ve all seen straight men play dance before. It’s disrespectful to his marriage to his wife.

  • AprilRain

    Yes he’s gay

  • AprilRain

    And….next

  • BLACK LOVE

    He seems to have gotten flipped..but I don’t care what he do in his free time

  • tj Tanner

    That’s it? Straight guys who are comfortable with their sexuality do shit like this all the time! Same thing when straight guys mock girls twerking. It’s all for jokes and fun, I’ve seen this many times before. This is coming from a gay man.